Nog niet, bijna wel. De flippening is begonnen boysFearOfTheDarkk schreef op zondag 18 maart 2018 @ 21:29:
Is dit het punt waar het domme geld uitstapt en het slimme geld instapt?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nog niet, bijna wel. De flippening is begonnen boysFearOfTheDarkk schreef op zondag 18 maart 2018 @ 21:29:
Is dit het punt waar het domme geld uitstapt en het slimme geld instapt?
Yep NLG wordt de mothercoin.Tominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 21:37:
[...]
Nog niet, bijna wel. De flippening is begonnen boys![]()
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him
Bij ons in Deventer zit een kunstgalerie die ze accepteert als betaalmiddel. Ik hou alleen niet echt van kunstFlagg schreef op zondag 18 maart 2018 @ 21:34:
[...]
Ik hoop stiekem dat hij geadopteerd gaat worden ooit door het mkb in NL. Al heeft het weinig kans ben ik bang, maar lijkt me wel grappig.
En idd mocht ik nu snel en tegen elke kosten crypto naar fiat moeten hebben, ga ik bijvoorbeeld via changely naar NLG en via de NLG app direct naar mijn bankrekening, staat het de volgende dag op je bankrekening.
Nog nooit geprobeerd overigens, maar mocht ie weer naar .20€ gaan ga ik het zeker proberen.
Ik denk dat ik gewoon bij iedere winkel ga vragen of ik ook met NLG kan betalen, dat ze maar weten dat ie bestaat.
[ Voor 16% gewijzigd door Tominatie op 18-03-2018 21:46 ]
Wel opletten he? Deze keer gaan we tot de 10k ongeveer, dus op tijd weer naar fiat. En dan rond de 8k weer inkopen want lager gaat ie dan niet meer.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik ga het maar eerlijk bekennen ... ik moet zelfs opletten, ergens rond de LTC €200 moet ik er even uit.Flagg schreef op zondag 18 maart 2018 @ 21:45:
[...]
Wel opletten he? Deze keer gaan we tot de 10k ongeveer, dus op tijd weer naar fiat. En dan rond de 8k weer inkopen want lager gaat ie dan niet meer.![]()
This message is approved by the Xenos and their crystal ball.
Zou niet op de glazen bal van d3 Xenos vertrouwen haha. Als die goed werkte hadden nu alle winkels nog gehadFlagg schreef op zondag 18 maart 2018 @ 21:45:
[...]
Wel opletten he? Deze keer gaan we tot de 10k ongeveer, dus op tijd weer naar fiat. En dan rond de 8k weer inkopen want lager gaat ie dan niet meer.![]()
This message is approved by the Xenos and their crystal ball.
Ze hebben zichzelf verkocht op het juiste moment door die glazen bol.hollandnick schreef op zondag 18 maart 2018 @ 21:51:
[...]
Zou niet op de glazen bal van d3 Xenos vertrouwen haha. Als die goed werkte hadden nu alle winkels nog gehad![]()
Je moet er uit?Turbo-Puppy schreef op zondag 18 maart 2018 @ 21:50:
[...]
Ik ga het maar eerlijk bekennen ... ik moet zelfs opletten, ergens rond de LTC €200 moet ik er even uit.![]()
Op zich zelf niet zo spannend omdat ik enigszins uitkijk na de investering, maar het duurt dan even tot eind mei / begin juni voor ik weer met ongeveer hetzelfde kan instappen bij een gelijke koers.
*Ik zou er overigens ook bij €170 al uit kunnen, maar bij €200 zou wel erg gunstig zijn.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Flappy chicken.TomTorquay schreef op zondag 18 maart 2018 @ 21:54:
Dooie kat...
Nee denk dat deze stijging aanhoudt. Of dat hoop ik.TomTorquay schreef op zondag 18 maart 2018 @ 21:54:
Dooie kat...
voorraad.Flagg schreef op zondag 18 maart 2018 @ 21:53:
[...]
Je moet er uit?
Taakstraf die je moet uitvoeren en een internet verbod? Was jij die ING ddosser?
[ Voor 5% gewijzigd door Turbo-Puppy op 18-03-2018 21:59 ]
Saai. Voor mij blijf je gewoon de ING ddossert.
Je hoopt hetTominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 21:55:
[...]
Nee denk dat deze stijging aanhoudt. Of dat hoop ik.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Haha ze hadden zeker ook mee gedaan op mtgox die xenos, gelukkig heb ik die glazen bol hier niet, al zit ik er niet ver van af door mijn laatste miskoop hahaFlagg schreef op zondag 18 maart 2018 @ 21:52:
[...]
Ze hebben zichzelf verkocht op het juiste moment door die glazen bol.
BTC is al weg, moeten we de piloot ff wakkerschoppen?
Verwijderd
Ik zeg goed plan! Als die dan eerst even mij sell order bereikt voor hij weer naar de 7k gaat ben ik blijDakillerbean schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:06:
Mijn “glazen bol” zegt me dat we nu een dooie kat zien hupsen en vannacht onder de $7k duikelen... Net als bij de 8 een Delta alert ingesteld op 7, en we weten wat daarmee gebeurde... zal daarna een 20k alert instellen, goed???
Kan je de volgende keer gratis doen via GDAX en dan met 0,15 Euro bankkosten terugstorten.Dakillerbean schreef op zondag 18 maart 2018 @ 21:44:
[...]
De duurste sprong was de uitbetaling op Coinbase, maar dat was op dat moment de enige plek waar ik richting bankrekening kon. En ach, €1,99 op €300 pure winst, so be it!
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Eerlijk is eerlijk, dat is helemaal geen verkeerd auto!
XRP = trash
Nope zal nog best een klein dipje komen want het gaat nu weer te hard omhoog, Bitcoin is een beetje een bipolaire manisch depressieve coin.Dakillerbean schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:06:
Mijn “glazen bol” zegt me dat we nu een dooie kat zien hupsen en vannacht onder de $7k duikelen... Net als bij de 8 een Delta alert ingesteld op 7, en we weten wat daarmee gebeurde... zal daarna een 20k alert instellen, goed???
Je kent de site van NLG waar je ze ook kan halen? Ben het met je eens, 't is geen prutscoin. Hopelijk gaat ie ooit ook richting de stabiliteit van de oude gulden.Dakillerbean schreef op zondag 18 maart 2018 @ 21:25:
[...]
Vind stiekem dat NLG nog niet eens zo’n heel erge prutscoin. Wel de pruts exchanges waar je ze moet halen. Je kunt er IRL mee betalen, met de wallet kun je betalen naar sepa. Verder voegt het niet heel veel toe maar het is er maar wel...
Oke heb mezelf er gelijk maar weer ingefomo'd.Tominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:10:
Heb verkocht, zie te weinig support en de stijging ging te snel.
Verwijderd
NCASH, sigh... samen met Bitconnect niet echt goede gevoelens bij nog.Dhr. Satoshi schreef op zondag 18 maart 2018 @ 21:55:
NCASH eindelijk weer in de plus!
Verwijderd
Cashen. Nooit meer werken!hollandnick schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:19:
Gogogo +1300 winst nu. Nog ff zo aanhouden of worden we nu te greedy
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Gewoon nog even wachten, we komen er wel. Ik geloof er niets van dat we nu weer naar de 20k gaan. Eerder een korte opleving om straks net zo hard weer omlaag te gaan.AtlAntA schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:25:
Verdikke bitcoin kon je nu echt niet even 100€verder zakken?
Give me money and i'll buy.tias86 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:27:
Buy buy Buy buy Buy buy Buy buyBuy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buyBuy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buyBuy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buyBuy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buyBuy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buyBuy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buyBuy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buy Buy buyBuy buy Buy buy Buy buy Buy buy
I can give you 1 etn for frree
[ Voor 12% gewijzigd door tias86 op 18-03-2018 22:32 ]
En komt er een moment dat je dat wel denkt? Of is dat pas op 19.999? Of denk je dat bitcoin tot 0 gaat dalen vanaf hier?PilatuS schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:28:
[...]
Gewoon nog even wachten, we komen er wel. Ik geloof er niets van dat we nu weer naar de 20k gaan. Eerder een korte opleving om straks net zo hard weer omlaag te gaan.
[ Voor 28% gewijzigd door FaceDown op 18-03-2018 22:32 ]
Groetjes, FaceDown.
Vanmiddag vlak onder de 7,4K gekocht en zojuist vlak onder de 8K verkochtPilatuS schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:28:
[...]
Gewoon nog even wachten, we komen er wel. Ik geloof er niets van dat we nu weer naar de 20k gaan. Eerder een korte opleving om straks net zo hard weer omlaag te gaan.
Ja achteraf gaat alles goed...Storm300 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:31:
[...]
Vanmiddag vlak onder de 7,4K gekocht en zojuist vlak onder de 8K verkocht
I like Bollinger!!
G20 maar ff in fiat afwachten, behalve mijn hodl-muntjes
Jij stemt ook altijd nadat het nieuwe kabinet geformeerd is?Storm300 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:31:
[...]
Vanmiddag vlak onder de 7,4K gekocht en zojuist vlak onder de 8K verkocht
I like Bollinger!!
G20 maar ff in fiat afwachten, behalve mijn hodl-muntjes
Als je deze vraag normaal gesteld had zou je een normaal antwoord krijgen. Zodra je begint over 19.999 en 0 heb ik geen zin meer om moeite te doen voor een normaal antwoord.FaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:30:
[...]
En komt er een moment dat je dat wel denkt? Of is dat pas op 19.999? Of denk je dat bitcoin tot 0 gaat dalen vanaf hier?
Yep, op degene met de grootste schandalen..........Turbo-Puppy schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:34:
[...]
Jij stemt ook altijd nadat het nieuwe kabinet geformeerd is?
Eens. Zou me niks verbazen dat we morgen aan het einde van de ochtend weer onder de 6k€ zitten.PilatuS schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:28:
[...]
Ik hoef ook geen antwoord. Ben dat naar beneden praten van crypto een beetje beu. Slap gelul en als we weer naar boven gaan hoor je de negatievelingen niet meer.PilatuS schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:34:
[...]
Als je deze vraag normaal gestelt had zou je een normaal antwoord krijgen. Zodra je begint over 19.999 en 0 heb ik geen zin meer om moeite te doen voor een normaal antwoord.
Groetjes, FaceDown.
Dit kan best nog 1 of 2 dagen doorgaan. Dat hebben we vorige week ook gezien. Ook toen gingen we op de zondag even flink omhoog en maandag ook. Helaas was het feest toen weer voorbij.AtlAntA schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:35:
[...]
Eens. Zou me niks verbazen dat we morgen aan het einde van de ochtend weer onder de 6k€ zitten.
Mooi. (Quote mij dan ook niet meer)
[ Voor 19% gewijzigd door PilatuS op 18-03-2018 22:37 ]
Of tegen de 10k.AtlAntA schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:35:
[...]
Eens. Zou me niks verbazen dat we morgen aan het einde van de ochtend weer onder de 6k€ zitten.
Groetjes, FaceDown.
Van wie hebben ze dat.FaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:36:
[...]
Ik hoef ook geen antwoord. Ben dat naar beneden praten van crypto een beetje beu. Slap gelul en als we weer naar boven gaan hoor je de negatievelingen niet meer.
Dus je zit 100% in fiat?PilatuS schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:36:
[...]
Dit kan best nog 1 of 2 dagen doorgaan. Dat hebben we vorige week ook gezien. Ook toen gingen we op de zondag even flink omhoog en maandag ook. Helaas was het feest toen weer voorbij.
[...]
Mooi. (Quote mij dan ook niet meer)
Groetjes, FaceDown.
Je wou toch geen antwoord meer hebben ? Of nu ineens wel weer ?
Groetjes, FaceDown.
[ Voor 28% gewijzigd door tias86 op 18-03-2018 22:48 ]
Als je echt denkt dat we naar beneden gaan zit je 100% in fiat. Of je kletst uit je nek.PilatuS schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:38:
[...]
Je wou toch geen antwoord meer hebben ? Of nu ineens wel weer ?
Groetjes, FaceDown.
Speciaal voor jouFaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:39:
[...]
Als je echt denkt dat we naar beneden gaan zit je 100% in fiat. Of je kletst uit je nek.
Moet ik zeker je auto wassen?tias86 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:39:
@Ton Hasselt stuur je etn adres dan, dan krijg je er 1. Dan kan je KOPEN
Vers niet gemined ofzo
Ik dacht dat ik sociaal gehandicapt was, maar jij hebt echt geen flauw idee volgens mij.FaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:36:
[...]
Ik hoef ook geen antwoord. Ben dat naar beneden praten van crypto een beetje beu. Slap gelul en als we weer naar boven gaan hoor je de negatievelingen niet meer.
Verwijderd
Rustig jongens rustig. Bewaar jullie energie voor de nieuwe ATH deze zomer.FaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:39:
[...]
Als je echt denkt dat we naar beneden gaan zit je 100% in fiat. Of je kletst uit je nek.
PilatuS schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:36:
[...]
Dit kan best nog 1 of 2 dagen doorgaan. Dat hebben we vorige week ook gezien. Ook toen gingen we op de zondag even flink omhoog en maandag ook. Helaas was het feest toen weer voorbij.
[...]
Laten we het in ieder geval eens zijn over het feit dat we het niet weten.
Dit gaat wel iets te absurd hard omhoog vanuit het niets naar mijn mening. Laatste weken wel vaker gezien, ineens dik 10% omhoog in een paar uur, om vervolgens de komende 24 uur weer 15-20% te dalen. Laat de boel eerst maar eens een beetje stabiliseren. En dan gestaag met een klein %tje per dag omhoog de rest van het jaar. Denk dat die tijden helaas voorbij zijn...AtlAntA schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:35:
[...]
Dat is zeker. Niemand die het weet. Ik wil alleen een echte flinke reversal zien voordat ik er geld in ga stoppen. Dat we weer even kort een paar 100 omhoog gaan zegt voor mij niets.AtlAntA schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:41:
[...]
Laten we het in ieder geval eens zijn over het feit dat we het niet weten.
winst is winst, zelf beslissen of courseggj87 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:42:
Zal ik mijn DGD’tjes verkopen of nog even houden. De ervaring leert dat die van $300 flink kan opveren maar daar is nu nog niet veel van te zien. Hij heeft misschien 10% gedaan.
Het volume is nu al weer weg.....Dakillerbean schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:42:
[...]
Dit gaat wel iets te absurd hard omhoog vanuit het niets naar mijn mening. Laatste weken wel vaker gezien, ineens dik 10% omhoog in een paar uur, om vervolgens de komende 24 uur weer 15-20% te dalen. Laat de boel eerst maar eens een beetje stabiliseren. En dan gestaag met een klein %tje per dag omhoog de rest van het jaar. Denk dat die tijden helaas voorbij zijn...
Maar aan de andere kant in 1 flinke streep naar de $20k vind ik ook prima. Dan komten
wel errug vroeg dit jaar
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:41:
[...]
Rustig jongens rustig. Bewaar jullie energie voor de nieuwe ATH deze zomer.
Hoi hallo, je hebt het over crypto's, vlammen of vallen. Er is geen tussenweg.Dakillerbean schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:42:
En dan gestaag met een klein %tje per dag omhoog de rest van het jaar. Denk dat die tijden helaas voorbij zijn...
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Maar ook nu weer; jij verwacht klaarblijkelijk dus een stijging en hoopt daar ook, prima lijkt mij. Wat is er mis mee als anderen een daling verwachten? Ik zie het probleem echt niet en ik vind het zo'n aparte instelling om daar moeilijk om te doen.FaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:36:
[...]
Hoho ik weet precies wat er gaat gebeuren, heb ik al gezegd, deze week naar de 10k met daarna een dip naar 8k daarna weer naar 9k en dan business as usual rustig omhoog.PilatuS schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:43:
[...]
Dat is zeker. Niemand die het weet. Ik wil alleen een echte flinke reversal zien voordat ik er geld in ga stoppen. Dat we weer even kort een paar 100 omhoog gaan zegt voor mij niets.
Zoals ik al eerder zei. Ik stap liever op 10k in dat ik geloof dat we naar de 20 gaan, dan op 8k terwijl we naar de 6 kunnen gaan
Het gaat meer over personen die constant alleen maar dalingen verwachten. Die zitten hier alleen om te trollen want wat zoek je in crypto als het alleen omlaag kan?Bmfd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:48:
[...]
Maar ook nu weer; jij verwacht klaarblijkelijk dus een stijging en hoopt daar ook, prima lijkt mij. Wat is er mis mee als anderen een daling verwachten? Ik zie het probleem echt niet en ik vind het zo'n aparte instelling om daar moeilijk om te doen.
Groetjes, FaceDown.
Inkoop momentjes?FaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:50:
[...]
Het gaat meer over personen die constant alleen maar dalingen verwachten. Die zitten hier alleen om te trollen want wat zoek je in crypto als het alleen omlaag kan?
Maar alle crypto's, buiten Ven waren toch shitcoin's?FaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:50:
[...]
Het gaat meer over personen die constant alleen maar dalingen verwachten. Die zitten hier alleen om te trollen want wat zoek je in crypto als het alleen omlaag kan?
Over een jaar of 2 nodig ik iedereen uit voor een reunieborrel in de 'Thorlounge' van mijn kasteel.Greymore1 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:51:
We "bonden" wel hier zo, met al die schommelingen en emoties. Brothers in Crypto. Maken alles samen mee.
Groetjes, FaceDown.
Zouden ze dat bij het jaarlijks evaluatiegesprek ook doen? Je zou denken dat al die pessimisten dan op ze minst consistent zijn in hun overtuiging.FaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:50:
[...]
Jij kijkt echt niet verder dan 1 uur of wel ? We gaan van 7600 naar 8000 en gelijk denk je dat we naar de 20k gaan. Ik weet niet hoe lang jij al bezig bent met crypto, maar een korte opleving van een paar 100 heb ik al tig keer gezien terwijl het daarna alsnog flink omlaag gaat.FaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:50:
[...]
Maar dat is dus niet het geval. Dat iemand nu wat minder opportunistisch is kan gewoon en daar is niets verkeerd aan.FaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:50:
[...]
Graag een linkje waar ik dat gezegd heb.Ton Hasselt schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:53:
[...]
Maar alle crypto's, buiten Ven waren toch shitcoin's?
Groetjes, FaceDown.
Moet ik het hele topic herschrijven.
Ja en dat realisme van jou is altijd negatief toevallig. Dat is blijkbaar jouw ding.PilatuS schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:54:
[...]
Jij kijkt echt niet verder dan 1 uur of wel ? We gaan van 7600 naar 8000 en gelijk denk je dat we naar de 20k gaan. Ik weet niet hoe lang jij al bezig bent met crypto, maar een korte opleving van een paar 100 heb ik al tig keer gezien terwijl het daarna alsnog flink omlaag gaat.
Vrijwel iedere reactie die ik geef is serieus bedoelt met als basis de afgelopen jaren, niet de afgelopen 10 minuten. Ik probeer zo realistisch mogelijk te zijn over de komende dagen en weken, meer niet.
Groetjes, FaceDown.
Millie??Tominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:56:
Wil even zeggen dat ik van jullie hou, wat zou het leven toch saai zijn zonder crypto en deze community. Zal denk ik nooit stoppen met crypto, het is een te leuke bezigheid geworden. Loveyall en nu godverdomme die 10k doorbreken![]()
![]()
Btw. pas als ik een millie heb cash ik iets uit.
Iets te vaak naar het liedje van Kalvijn geluisterd
https://www.reuters.com/a...ocurrencies-idUSKBN1GU0SFTurbo-Puppy schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:57:
Je gaat vermoedden dat er met zulke stijgingen toch ergens voorkennis is genoten op hetgeen de G20 gaat verkondigen ...
[ Voor 7% gewijzigd door Adarkar op 18-03-2018 23:00 ]
Volgens mij zijn dit gewoon koersschommelingenTurbo-Puppy schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:57:
Je gaat vermoedden dat er met zulke stijgingen toch ergens voorkennis is genoten op hetgeen de G20 gaat verkondigen ...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Onzin. Ook hier kijk je blijkbaar alleen naar de afgelopen dagen. Ik was eerder van mening dat we op de 10k al verder omhoog zouden gaan en dat we niet verder zouden zakken. Toen kwamen er nieuwe feiten heb ik mijn mening aangepast. Ik snap gewoon echt niet hoe je kan denken dat als we een paar procent omhoog gaan dat de hele bear market van de afgelopen weken dan ineens voorbij is. Vorige week zondag zagen we precies wat we nu ook zien, toen ging het van 8400 naar 9800 en net zo hard weer omlaag. Daarom ben ik niet overtuigt dat we weer omhoog blijven gaan vanaf nu. Wat we nu zien zagen we 7(!) dagen terug precies zo en we weten allemaal wat er toen gebeurt is.FaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:57:
[...]
Ja en dat realisme van jou is altijd negatief toevallig. Dat is blijkbaar jouw ding.
Ja je bent een VEN fanboy, dat is wel duidelijk. Ik heb verder geen idee wat VEN is dus misschien heb wel je wel gelijkEn nee ik ben juist een van degenen hier die echt lange termijn kijkt. Deze schommelingen zijn leuk om mee te spelen. Meer niet. Voor lange termijn HODL ik VEN. Heb ik blijkbaar nog niet duidelijk genoeg gemaakt?
Laten we het hopen. Tijd om verliezen weg te werkenRichh schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:01:
[...]
Volgens mij zijn dit gewoon koersschommelingeneen dikke whale heeft een mooi instapmoment gevonden en besluit een hele reeks sell orders op te kopen. Vervolgens volgen alle bots en de snelle investeerders en hoppa we praten weer over de maan
Ik denk dat de G20 sowieso wel een positieve invloed gaat hebben eigenlijk, landen zijn gematigd positief en het krijgt sowieso media aandacht.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq