[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 185 ... 204 Laatste
Acties:
  • 582.487 views

Onderwerpen

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 17:57
Het volume is ook erg laag nu, beïnvloeding gaat (nog) makkelijker. Zou het daar niet mee te maken kunnen hebben?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
zilver7 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 21:23:
Het volume is ook erg laag nu, beïnvloeding gaat (nog) makkelijker. Zou het daar niet mee te maken kunnen hebben?
Dan nog heb je serieus geld nodig om zulke pumps te veroorzaken. Een pump zoals dat is ook niet erg en een dump ook niet. Het is alleen iedere keer hetzelfde, hard omhoog en net zo hard omlaag. De cryptomarkt is altijd onstabiel geweest, maar zoals de laatste weken is wel erg extreem.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Rakward schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 20:48:
[...]

Sinds de ICO.

Sta echter op verlies in euro waarde ....
Je ziet vaak dat je beter na de ICO ergens pas kan instappen dan tijdens.
Ze worden allemaal overgewaardeerd lijkt wel de laatste tijd.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-12 15:40
zilver7 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 21:23:
Heeft er vast mee te maken. Hodlen is te populair geworden. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

PilatuS schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 21:26:
[...]

Dan nog heb je serieus geld nodig om zulke pumps te veroorzaken. Een pump zoals dat is ook niet erg en een dump ook niet. Het is alleen iedere keer hetzelfde, hard omhoog en net zo hard omlaag. De cryptomarkt is altijd onstabiel geweest, maar zoals de laatste weken is wel erg extreem.
Daarbij opgeteld lijkt iedere debiel zijn zegje er over te willen doen, en voornamelijk in negatieve zin. De zgn. "boot gemist" categorie die maar al te graag gehoord wordt door de media. Voor mij wel het teken van onmacht en dat crypto op het randje staat van echt doorbreken, alleen totdat punt bereikt wordt moetede gifbeker kennelijk echt helemaal leeg. :r

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12 08:26
PilatuS schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 21:26:
[...]

Ik weet wel dat diegenen die dit veroorzaken er flink rijk van worden, kunnen de boel flink manipuleren en daar hun posities sterk mee verbeteren. En dan daar nog meer fluctuaties mee veroorzaken. Nog meer harken en flink cashen. Maar da’s een wilde gok, ervan uitgaanden dat het enkele personen zijn, of een groep is.

Of er zitten een hoop kleintjes een partij te FUDden en te FOMO-en om de paar dagen.

De exchanges zijn de lachende 3e. Die harken een partij fee’s naar binnen zo, niet te zuinig!
AtlAntA schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 21:28:
[...]

Heeft er vast mee te maken. Hodlen is te populair geworden. ;)
Kun je nagaan hoeveel mensen op de piek laatst zijn ingestapt... die trillen al maanden als een rietje in de hoop dat ze ooit quitte spelen...

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Jaaa daar gaan we! (denk ik)

Laat maar.. we stijgen weer...

[ Voor 37% gewijzigd door Pelox op 16-03-2018 21:40 ]

Zero.

• Dakillerbean
Ik niet... ja, naar bed zometeen... Iets met kleine kids en vroeg wakker :z

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Dakillerbean schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 21:37:
[...]

Ik niet... ja, naar bed zometeen... Iets met kleine kids en vroeg wakker :z
Herkenbaar, alleen lukt het mij niet om op tijd naar bed te gaan..

Zero.

• M-audio
  • Laatst online: 05-06 20:31
Junia schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 20:53:
[...]

Qua spreiding vind ik dat je erg goed zit, zou enkel nog wat NANO opnemen :)

Voor botting zou je even kunnen kijken naar [Tradingbots] ProfitTrailer - ervaringen en resultaten
Ondertussen zijn er best een aantal tweakers die met de bot aan de gang zijn gegaan en de resultaten lijken tot dusverre leuk uit te vallen. Voor installatie worden er guides gegeven en het was best eenvoudig, als je het op een Raspberry wilt installeren kost het misschien iets meer moeite, maar niks wat je niet kan overkomen met wat hulp van de telegram group of het tweakers topic.

Voor de configuratie kun je een heel terughoudende config maken zodat je vrijwel nooit naar hoeft om te kijken. Er zijn ook addons waarmee je automatisch je config laat aanpassen, maar daar heb ik nog geen ervaring mee.
Dank je, voor het reviewen van de spreiding en de tip. Ik ga eens verder in het PT topic neuzen. Klinkt in ieder geval doable als ik je reactie zo lees.

Verwijderd

Dakillerbean schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 21:34:
[...]

Kun je nagaan hoeveel mensen op de piek laatst zijn ingestapt... die trillen al maanden als een rietje in de hoop dat ze ooit quitte spelen...
Ik moet ook nog quitte spelen maar het doet me niks meer. Mijn geduld zal beloond worden.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Waarschijnlijk geheel niet op zijn plaats hier maar het heeft wel iets met crypto te maken. Heb die electroneum app draaien maar wilde hem ook op een andere telefoon zetten alleen dan moet je ook nog in kunnen loggen. :P

Lui als ik ben heb bij de eerste voor inloggen met facebook gekozen maar dat werkt op de tweede niet, aangezien er geen paswoord aan te pas komt kan gewoon inloggen ook niet. Bij de electroneum zelf kan ik mijn paswoord wel aanpassen maar dan moet ik de oude opgeven en die is er natuurlijk niet. :D Hoe kan ik dit nog oplossen? :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:31
Crypts schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 21:52:
Waarschijnlijk geheel niet op zijn plaats hier maar het heeft wel iets met crypto te maken. Heb die electroneum app draaien maar wilde hem ook op een andere telefoon zetten alleen dan moet je ook nog in kunnen loggen. :P

Lui als ik ben heb bij de eerste voor inloggen met facebook gekozen maar dat werkt op de tweede niet, aangezien er geen paswoord aan te pas komt kan gewoon inloggen ook niet. Bij de electroneum zelf kan ik mijn paswoord wel aanpassen maar dan moet ik de oude opgeven en die is er natuurlijk niet. :D Hoe kan ik dit nog oplossen? :+
Ik kom er überhaupt niet in, ik moet m'n telefoon ergens activeren maar er komt geen mail :+

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Zou iemand een paar simpele vragen willen beantwoorden. Het is meer voor mijn eigen gemoedsrust dan dat ik het niet echt snap.

Ik heb geïnvesteerd in VEN en ben geen actieve trader. Nu wil ik graag gebruik willen maken van het feit dat je met je VEN/VET THOR kan verdienenen. Echter moet dit dan niet op een Exchange staan zoals Binance in mijn geval.

Nu heb ik een MEW aangemaakt en daar voor 10 euro aan ETH in gestopt.

Is het zo dat als ik mijn 350 VEN verplaats naar MEW dat ik dan THOR ga verdienen? En komt dit dan in diezelfde wallet terecht?

Ik las ook dat er misschien een Vechain Wallet komt?

Ik heb ook een leuke computer..

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:01

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

btw. weet iemand wie is nu trouwens de 'winnaar' van het myetherwallet vs mycrypto debakel is?
Na het initiele drama heb ik nooit meer een bericht gevonden over wat er nu daadwerkelijk is gebeurd: is Taylor nu met het geld er vandoor, staat iedereen nog achter Kosala? wat is er met de investereing gebeurd?

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
ZO HE GOVERT MN JONG

• Greymore1
Nieuwe ATH voor Govert zou fijn zijn vandaag.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-12 11:18
Tranzy schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 22:25:
Zou iemand een paar simpele vragen willen beantwoorden. Het is meer voor mijn eigen gemoedsrust dan dat ik het niet echt snap.

Ik heb geïnvesteerd in VEN en ben geen actieve trader. Nu wil ik graag gebruik willen maken van het feit dat je met je VEN/VET THOR kan verdienenen. Echter moet dit dan niet op een Exchange staan zoals Binance in mijn geval.

Is het zo dat als ik mijn 350 VEN verplaats naar MEW dat ik dan THOR ga verdienen? En komt dit dan in diezelfde wallet terecht?

Je kunt pas Thor gaan verdienen na de launch van de mainnet in Q2. Alleen als je van plan bent om voor een node te gaan, is het nodig om het nu in MEW te zetten.

Als het mainnet live gaat, zal er ook een Vechain-wallet komen, aangezien het dan ook geen ERC-20 token meer is. In die wallet zet je dan Vechain en vanuit daar wordt Thor gegenereerd. Er is nu nog niet bekend of Binance het genereren van Thor gaat ondersteunen.

• Greymore1
Tranzy schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 22:25:

Weet FaceDown wel wat over te vertellen denk ik. Zal z'n geld aan het tellen zijn momenteel.

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Bmfd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 22:50:
[...]

Je kunt pas Thor gaan verdienen na de launch van de mainnet in Q2. Alleen als je van plan bent om voor een node te gaan, is het nodig om het nu in MEW te zetten.

Als het mainnet live gaat, zal er ook een Vechain-wallet komen, aangezien het dan ook geen ERC-20 token meer is. In die wallet zet je dan Vechain en vanuit daar wordt Thor gegenereerd. Er is nu nog niet bekend of Binance het genereren van Thor gaat ondersteunen.
Een node is vanaf 6K aan VEN meen ik? Dat heb ik niet.

Dus als ik het goed begrijp hoef ik geen haast te maken om deze zaken voor de 20ste te regelen omdat ik niet genoeg heb voor een Node. Maar na de lancering zal er misschien wel een wallet komen.

Dus lekker laten staan.

Bedankt voor je uitleg.

Ik heb ook een leuke computer..

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
https://coinmarketcap.com/search/?q=govert
Govert for President

[ Voor 20% gewijzigd door tias86 op 16-03-2018 22:58 ]

• Greymore1
Hij stoot nog steeds door <3

Verwijderd

Hop hop gas d'rop

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-12 14:04

p0st

Dutch Reefer

Meine Güte wat een hype hier de laatste weken rondom GVT, wat is daar nou GVD zo bijzonder aan :9
Gelukkig zit er weer iets stijging in de algehele markt, al houdt het niet over....
Ik kijk een paar keer per dag en heb inmiddels het meeste van exchanges afgehaald
Zelfbescherming of zoiets :Y

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-12 11:10
nog eff en dan sta ik quit.
In sat dan.

• Greymore1
Wil ie nog? 34k gogo

• Bmfd
Tranzy schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 22:55:
[...]

Een node is vanaf 6K aan VEN meen ik? Dat heb ik niet.

Dus als ik het goed begrijp hoef ik geen haast te maken om deze zaken voor de 20ste te regelen omdat ik niet genoeg heb voor een Node. Maar na de lancering zal er misschien wel een wallet komen.

Dus lekker laten staan.

Bedankt voor je uitleg.
Als je niet voor een node gaat hoef je nu inderdaad niks te regelen. Ik heb me niet heel veel met Vechain beziggehouden, maar de planning is volgens mij dat in juni het mainnet live gaat, dus tot die tijd hoef je sowieso niets te doen. Dan vindt er een tokenswap plaats en worden de huidige ERC-20 tokens ingewisseld voor native Vechain-coins. Instructies over hoe dat precies zal gaan volgen nog, al ga ik er vanuit dat exchanges de swap ondersteunen en je je funds niet per se van de exchange hoeft af te halen.

Nadat de tokenswap heeft plaatsgevonden is Vechain geen ERC-20 token meer en moeten ze dus wel met een eigen wallet komen. Vanaf dat moment kun je Thor generen in die wallet en wellicht ook op exchanges, maar het is nog niet bekend of exchanges het generen van Thor gaan ondersteunen.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01:02
CPchain gaat anders ook wel aardig nu :)

Blij dat ik die eerder deze week in de uitverkoop heb kunnen halen.

• Greymore1
paul-s83 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 23:15:
CPchain gaat anders ook wel aardig nu :)

Blij dat ik die eerder deze week in de uitverkoop heb kunnen halen.
You're welcome :P

• paul-s83
Jij hebt ze eerder deze week gedumpt?

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Govertjes verkocht, straks weer goedkoop terugkopen, buy-order staat klaar.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:10
Dat zei je moeder gisteravond ook al :$

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Greymore1
paul-s83 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 23:18:
[...]

Jij hebt ze eerder deze week gedumpt?
Nee ik vertelde je over die FUD van de admins waardoor jij ze gekocht hebt voor die spotgoedkope prijs.

• paul-s83
Greymore1 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 23:20:
[...]

Nee ik vertelde je over die FUD van de admins waardoor jij ze gekocht hebt voor die spotgoedkope prijs.
Jep klopt, maar paar weken had ik er ook al een aantal ingeslage, helaas tegen een hogere prijs in ETH dan ze nu staan. Maar komt goed, genoeg groeipotentieel.

• Greymore1
Richh schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 23:19:
[...]

Dat zei je moeder gisteravond ook al :$
Zat je weer te gluren?

• Richh
Je moet wat met dit soort koersen he...

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Richh schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 23:22:
[...]

Je moet wat met dit soort koersen he...
Dat soort dingen is eigenlijk wel het laatste waar ik nu aan zit te denken, het geld loopt wel fijn binnen weer. :D
Ltc, gvt en (god verhoede het) ven. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• tias86
Toch bijzonder wat een tweetje doet met de koers

• Greymore1
Iemand nog in ONT gegaan voor de eindspurt?

• Greymore1
Denk dat ik wat spul in NANO stop. GVT heeft z'n best gedaan vandaag. Misschien dat een nachtje in NANO nog een leuke 5% geeft.. morgen weer in Govert, of DGD als ie weer laag komt te staan.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Wow ik heb net gewoon winst gemaakt! Het was niet veel maar ik heb mijn GVT voor iets meer verkocht. Zag het gelukkig net op tijd.

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 15-12 17:10
ggj87 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 00:05:
Wow ik heb net gewoon winst gemaakt! Het was niet veel maar ik heb mijn GVT voor iets meer verkocht. Zag het gelukkig net op tijd.
Mijn verkoop order op 16! satoshi gemist. Sjonge jonge. Zie t nu pas.. Daytrade nightmare.

Verwijderd

ggj87 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 00:05:
Gaat razendsnel soms als je op kleine marges speelt. Wacht daarom ook nog op wat meer resultaten uit de trading bot thread. Is wel prettig om het een en ander uit handen te geven aan een trading bot.

• Richh
Wil ik net gaan slapen, gebeurd er dit :(

• bobdigi
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Haha, zag die GVT nog op 33000 staan in de pauze op m'n werk. Verder niet naar de grafiek gekeken hoe het tot stand was gekomen, wou ze nog verkopen maar dacht ik kijk wel als ik thuis kom. :( 8)7 Had ze op 26900 gekocht dus was een leuke winst geweest. Hou ze nu maar gewoon even vast denk ik, alhoewel ik nog steeds op bijna 16% winst sta.. lastig :P

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-11 18:24
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/c02wn0n.png

Go hard or go home >:)

Copy/paste:
🔥Kryll Burn - ICO Update🔥

By way of a coin burn, Kryll plans to decrease the KRL supply from 220 million to 70 million - a 68% difference. Reducing the total supply will, unequivocally, benefit Kryll investors, because a lower supply will, by default, increase the value of KRL. 📈

According to our source, the reduction will occur as follows:

- Kryll will burn 44 million KRL of the non-saleable part (from 76M to 32)
- Kryll will reduce the saleable KRL amount from 144 millions to a maximum of 40 millions.

Additionally, Kryll has extended its ICO by one month to further promote its trading consensus platform.

They also have an MVP (minimum viable product) that’s live and an Alpha that’s under active development👍

Many of you got involved in the ICO - for those still interested you can check out: https://goo.gl/Q4wSTL

• AtlAntA
Lol btc/eur is compleet geflatlined op gdax.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 00:19:
[...]

Mijn verkoop order op 16! satoshi gemist. Sjonge jonge. Zie t nu pas.. Daytrade nightmare.
Ik had ook moeite met verkopen dus maar snel market sell gedaan.

• Greymore1
Die ONT is toch een munt met een potentie ? Snel verkocht kort voor het einde van de contest en weer gekocht 10 seconden erna op 0.0022ETH. Toch wel fijn wakker worden zo. Had veel verlies geleden door FOMO met de contest mee te doen. Sommige claimen dat deze munt naar 20$ gaat binnen een maand, maarja.. ik kan ook claimen dat ik een groot grondbezitter ben. Iemand die hetzelfde heeft gedaan maar dan met een groter aantal? Succes stories voor bij het ontbijt.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Greymore1 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 08:19:Sommige claimen dat deze munt naar 20$ gaat binnen een maand, maarja.. ik kan ook claimen dat ik een groot grondbezitter ben.
Ik ben ook een groot grondbezitter. 1m98.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• AtlAntA
TomTorquay schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 08:23:
[...]
Ik ben ook een groot grondbezitter. 1m98.
Alles is relatief. :p

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Hier nog een tuinhuisje bezitter. Had 240 ONT op 1,36 verkocht... prima.
Kan me niet echt voorstellen dat deze voorlopig veel hogen gaat komen. Hoeveel van zulke woeste nieuwkomers acties hebben we gehad? Nagenoeg geen... zeker niet in de markt van nu.

• Greymore1
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 08:26:
Hier nog een tuinhuisje bezitter. Had 240 ONT op 1,36 verkocht... prima.
Kan me niet echt voorstellen dat deze voorlopig veel hogen gaat komen. Hoeveel van zulke woeste nieuwkomers acties hebben we gehad? Nagenoeg geen... zeker niet in de markt van nu.
Hij heeft nog steeds een stijgende lijn.. van 0.0022ETH naar 0.00246 atm. Net verkocht en buy order staat weer klaar voor een eventuele daling.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ik ben klaarblijkelijk bezitter van GVT momenteel... dus ONT gaat even aan me voorbij. ;)

Zal hem eens in de gaten houden.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

In your dreams. ;)

XRP = trash

Verwijderd

2020, 1 miljoen dollar want Mcafee zei het ;)

Verwijderd

:) ik had ze ook gister moeten verkopen,heb er nog een berg staan van die ont,dan maar wachten tot die de 20 dollar aan tikt

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Begin steeds een beetje meer vertrouwen te krijgen in een waardestijging van LCC. Nu HitBTC ze gaat listen begint het volume lekker toe te nemen. Ik geloof nog steeds in een piek van $2+ binnenkort. oOo

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 08:54:
[...]

2020, 1 miljoen dollar want Mcafee zei het ;)
McAfee is een Schotse seniele ouwe gek.

XRP = trash

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Mr_Ripple schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 09:00:
[...]

klopt!maar ik heb er wel aan verdient aan die beste man :+

• Bmfd
Pap3rclip schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 03:20:
[afbeelding]

Go hard or go home >:)

Copy/paste:
🔥Kryll Burn - ICO Update🔥

By way of a coin burn, Kryll plans to decrease the KRL supply from 220 million to 70 million - a 68% difference. Reducing the total supply will, unequivocally, benefit Kryll investors, because a lower supply will, by default, increase the value of KRL. 📈

According to our source, the reduction will occur as follows:

- Kryll will burn 44 million KRL of the non-saleable part (from 76M to 32)
- Kryll will reduce the saleable KRL amount from 144 millions to a maximum of 40 millions.

Additionally, Kryll has extended its ICO by one month to further promote its trading consensus platform.

They also have an MVP (minimum viable product) that’s live and an Alpha that’s under active development👍

Many of you got involved in the ICO - for those still interested you can check out: https://goo.gl/Q4wSTL
Haha, wat een grap. Voor mij zou dit dus een reden zijn om ver weg te blijven van dit soort troep. Ze zijn al een maand lang bezig met de ICO, het schiet maar niet op, dus verlengen ze de ICO: prima. Maar die tokenburn... kansloos.

Ze verminderen de supply die voor de tokensale bedoeld was met 72%, namelijk van 144M naar 40M. Supply die voor het team/community bedoeld was wordt verminderd met 57%, van 76M naar 32M. Alles bij elkaar een reductie van 220M naar 72M, oftewel 67%.

Aangezien de markt sinds de ICO is begonnen behoorlijk is gedaald, betekent dat dat ze sowieso al minder geld hadden, maar alsnog kunnen ze de hoeveelheid tokens die verkocht moeten worden met 67% verlagen. Dat betekent maar een ding en dat is dat dit team alleen maar op geld uit is en in eerste instantie bewust veel te hoog heeft ingezet, omdat ze het als een snelle manier om geld te verdienen zagen.

Daarnaast is het gebruikelijk dat niet-verkochte tokens geburned worden. Dat Kryll het nodig acht om daar nog een speciale announcement over te doen om op die manier extra hype te creëren zegt naar mijn idee ook wel wat. Ik bleef al weg van deze ICO nadat ik op Twitter zag dat ze mensen betaalden om de ICO te promoten, maar nu blijf ik er al helemaal ver vandaan.

Verwijderd

[...]

Dat krijg je van al dat poep happen ;) (zie docu)

Verwijderd

[...]

als je zijn bankrekening naast de jouwe zet,wat maakt dat jou dan?

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 09:05:
[...]

Iemand die meer geld heeft uitgegeven dan McAfee. :P

Maar serieus, ik wist niet dat een dikke bankrekening hebben iets zegt over iemands intelligentie. ;)

XRP = trash

• tias86
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 09:05:
[...]

Vreemde opmerking..
Zijn tig met mensen met meer geld of minder geld als jij en ik. Zegt helemaal niks over je persoonlijkheid of intelligentie..of wat dan ook.

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:01
Zal VEN weer gaan zakken na de 20e ? (Niet direct uiteraard)

Ik twijfel om te verkopen tegen die tijd aangezien hij nu lekker doorpakt tot die tijd..

[ Voor 8% gewijzigd door vinno86 op 17-03-2018 09:20 ]

• tias86
Govert is on fire again!

Verwijderd

Mr_Ripple schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 09:10:
[...]

Iemand die meer geld heeft uitgegeven dan McAfee. :P

Maar serieus, ik wist niet dat een dikke bankrekening hebben iets zegt over iemands intelligentie. ;)
nee oke,daar heb je een punt,jij heb meer gebracht dan die ouwe gek

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:11
Ik begrijp niet welke h**r een rebound heeft met Govert. Daar krijgt ze vast spijt van. Govert kom je nooit meer vanaf als je er één keer aan vast zit.

• TomTorquay
gabn88 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 09:51:
[...]

Ik begrijp niet welke h**r een rebound heeft met Govert. Daar krijgt ze vast spijt van. Govert kom je nooit meer vanaf als je er één keer aan vast zit.
Wat een gefrustreerde praat hier keer op keer. Het lijkt wel alsof sommigen hun leven bestaat uit dit topic, crypto's en pornhub ;)

Verwijderd

*O* ik zie dat mijn 10duzend stormpjes beginnen te waaien

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 09:53:
*O* ik zie dat mijn 10duzend stormpjes beginnen te waaien
Waaien ze weg?

Verwijderd

de lucht in :|
naar de maan?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2018 10:08 ]

• Greymore1
GVT moonshot!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-12 14:28

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Verwijderd

:S :Y :Y is het groene zaterdag

• Greymore1
Ook maar wat STORM aangeschaft. 7 duizend stuks. Leuk als dit ooit naar de 1$ gaat. Een facelift voor mams, lol.

Geef mezelf wel een klap voor wat geheugenverlies van de aankoop, anders verkoop ik het als hij op 20% winst staat ofzo... ken mezelf wel een beetje.

[ Voor 40% gewijzigd door Greymore1 op 17-03-2018 10:27 ]

Verwijderd

Greymore1 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 10:26:
Ook maar wat STORM aangeschaft. 7 duizend stuks. Leuk als dit ooit naar de 1$ gaat. Een facelift voor mams, lol.

Geef mezelf wel een klap voor wat geheugenverlies van de aankoop, anders verkoop ik het als hij op 20% winst staat ofzo... ken mezelf wel een beetje.
ik teken voor 50cent _/-\o_

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Govert maakt me wel een beetje blij. Heb ze nu maar verkocht en hoop natuurlijk niet dat ze nu verder stijgen. Heb nu maar even alles in ICX gezet want die staat toch een partijtje laag....... (ik hoop dat govert weer een ff een dipje krijgt, dan kan ik er weer meer van kopen :9 )

[ Voor 18% gewijzigd door Tominatie op 17-03-2018 11:09 ]

Verwijderd

Tominatie schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 11:09:
Govert maakt me wel een beetje blij. Heb ze nu maar verkocht en hoop natuurlijk niet dat ze nu verder stijgen. Heb nu maar even alles in ICX gezet want die staat toch een partijtje laag....... (ik hoop dat govert weer een ff een dipje krijgt, dan kan ik er weer meer van kopen :9 )
ik denk dat gvt nu gewoon lekker door stoot richting de 50
of is dat hoop

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 11:14:
[...]

ik denk dat gvt nu gewoon lekker door stoot richting de 50
of is dat hoop
Ik hoop van niet, dan schiet ik mezelf voor de kop. Hoop dat 'ie weer even een dipje krijgt waarna ik hem voor goedkoper kan inslaan (nadat ik een mooie profit heb op ICX natuurlijk...)

• Dakillerbean
Het lijkt hier de laatste dagen wel de trollbox van HitBTC ;)

• Greymore1
Dakillerbean schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 11:24:
Het lijkt hier de laatste dagen wel de trollbox van HitBTC ;)
Zijn daar ook veel positieve mensen op dit ogenblik dan?

• Greymore1
Ed lijkt hier wat in te zien? https://twitter.com/Crypto_Low/status/974959020678238210 Ken het niet maar is dit een "hidden gem" die voor velen onder de radar is gebleven? Wordt gelist op kucoin vandaag.

• TomTorquay
Ed, nog zo'n onbetrouwbare crypto-goeroe...

• AtlAntA
TomTorquay schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:16:
Ed, nog zo'n onbetrouwbare crypto-goeroe...
Poe dan ken je cryptoKlaas nog niet. _O-

• tias86
Ik volg en geloof geen een zo geheten crypto goeroe, naar mijn idee doen zij niks anders dan hun eigen aankopen aanprijzen.
Koop alleen af toe potentiele mooncoins die andere wannabe tweakers ter attentie brengen :P .

[ Voor 27% gewijzigd door tias86 op 17-03-2018 12:24 ]

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-12 09:11
Ik heb anders https://twitter.com/CryptoCred best hoog zitten hoor. Erg goede TA content vind ik.

Mijn Firewizzie

• tias86
Das je goed recht,ik geloof ook niet in ta, maar ik snap dat je je ergens aan vast wilt klampen als je 8k + in 1 btc stopt.

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-12 09:11
tias86 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:29:
Das je goed recht,ik geloof ook niet in ta, maar ik snap dat je je ergens aan vast wilt klampen als je 8k + in 1 btc stopt.
Ach, TA is niet heilig, maar het vergroot zeker je kansen. En daar gaat het om wat mij betreft.

Mijn Firewizzie

• Tominatie
  • Niet online
Idd, het enige waar ik naar kijk is de in depth grafiek en de orderbooks om even te kijken naar vraag/aanbod. Als er echt een enorm aanbod staat en erg weinig vraag dan sla ik hem altijd nog even over. LEKKER SIMPEL

• snwbrdr_NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-12 21:08
Storm to the moon!

Verwijderd

ik kijk naar de windhoos bij storm *O*

• Bmfd
Tominatie schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:33:
Idd, het enige waar ik naar kijk is de in depth grafiek en de orderbooks om even te kijken naar vraag/aanbod. Als er echt een enorm aanbod staat en erg weinig vraag dan sla ik hem altijd nog even over. LEKKER SIMPEL
Depth grafiek zegt haast nog minder dan een TA.

• Tominatie
  • Niet online
Bmfd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:46:
[...]

Depth grafiek zegt haast nog minder dan een TA.
Het zegt allebei even weinig, want je weet nooit wat er gaat gebeuren. Maar als er enorm veel sellorders staan wacht ik altijd nog even.

Verwijderd

ada zakt ook steeds vedder weg

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

En de weekenddip is ingezet. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Greymore1
GVT daalt ook weer rap.. blijf hem lekker HODLen.
Pagina: 1 ... 185 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!