De vraag hier is: waarom trek je je het aan wat andere van jou vinden? Daarnaast is het wel een defensieve opmerking om meteen maar iedereen over 1 kamp te scheren dat "zij" dus maar meteen niks snappen van het bedrijfsleven. Is die aanname nog ergens op gebaseerd?FaceDown schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:48:
[...]
Het feit dat sommigen hier vinden dat ik zeur geeft aan dat ze geen kaas gegeten hebben van het bedrijfsleven.
thestiffmeister schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:28:
[...]
ik heb die fucking LSK gemist... te duur gekocht nu

20 februari Lisk rebranding:
https://coindar.org/en/ev...esktop-web-app-update-515
https://coindar.org/en/ev...esktop-web-app-update-515
Er staat een nieuwe listing op Binance, oax. Die is nog bevroren maar er staat een enorme buywall klaar op 0.0008 eth en een vrije uitloop naar de maan, blijkbaar. Geen idee of iemand hier enig voordeel uit kan halen maar ik dacht, meld het toch even.
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

sellen van LSK lukt trouwens ook niet meer. 0 LSK available bij trade terwijl het wel in mijn funds staat.
Ruilen voor 129 Verge?A87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:30:
[...]
Ik heb 129 stuks ark, alles in de crash gekocht op 10stuks na

Zero.
Er blijven bij mij ICX opdrachten in Order staan terwijl er in de Open Orders niks staat. Bij jullie ook? Wel mooi mee kunnen liften aan het begin! Maar dit is toch spooky. Zeker omdat ik niet meer weet wat ik had ingevuld! 
Bij Binance
Bij Binance
[ Voor 3% gewijzigd door MvHMontySCOUT op 09-02-2018 11:34 ]
Geef je helemaal gelijk, collega's hier hebben het toch gekocht om wat volume te maken met de verkoop ze hebben geluk gehad een leuke winst gemaakt en nu de coins weer gedumpt.A87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:29:
[...]
Ik had precies mijn cash verkocht bij een pump toen bitcoin ook lekker laag stond..
Weg die troep, ik zag potentie in bitcoincash voordat de mega manipulatie plaatsvond en de manipulatie van afgelopen dagen.. Toen wist ik ok, dit is 100% een shitcoin zonder toegevoegde waarde
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Nog 11 dagen geduld, dan kun je ze geheid voor meer weg doen..thestiffmeister schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:28:
[...]
ik heb die fucking LSK gemist... te duur gekocht nu
Joh... LSK in paar dagen tijd weer verdubbeld zie ik? Nice voor de LSK houders ^_^ ARK kruipt ook langzaam omhoog volgens mij. Dat is ook goed te zien, ondanks het ontzettend lage tradevolume.
[ Voor 39% gewijzigd door RustStorm op 09-02-2018 11:49 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Net nog LISK gekocht voor 25$, denk nog wel een flinke stijging..
[ Voor 4% gewijzigd door styx1 op 09-02-2018 11:52 ]
Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"
Nu ICX graag naar het oude niveau.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Hmm ik kom nog niet op Binance, time-out. Had wel Lisk in de verkoop staan met een stop limit rond de 0.0030 dus hoop dat ie geraakt is
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Idd. Heb weer ff wat tegoed nodig om mee te traden.zwembroek schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:52:
Nu ICX graag naar het oude niveau.
Verwijderd
Hij is tot de 0.0030800 gedaan dus waarschijnlijk heb je geluk. alhoewel hij momenteel alsnog op 0.0030400 staat.sh4d0wman schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:52:
Hmm ik kom nog niet op Binance, time-out. Had wel Lisk in de verkoop staan met een stop limit rond de 0.0030 dus hoop dat ie geraakt is
kan jij überhaupt sellen op LSK? Ofwel wat staat er bij jouw available daar?Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:53:
[...]
Hij is tot de 0.0030800 gedaan dus waarschijnlijk heb je geluk. alhoewel hij momenteel alsnog op 0.0030400 staat.
Kan er wat meer over VEN worden gesproken. Niet alles draait om andere crypto.
[ Voor 4% gewijzigd door Dhr. Satoshi op 09-02-2018 12:06 ]
Verwijderd
us.binance.com effe gebruikensh4d0wman schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:52:
Dhr. Satoshi schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:59:
Kan er wat meer over VEN gesproken. Niet alles draait om andere crypto.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.
YouTube: Bitconnect tank engine
Dont miss the train
Dont miss the train
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 09-02-2018 12:01 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
laten we het hopenYpuh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:53:
[...]
Idd. Heb weer ff wat tegoed nodig om mee te traden.
Zo ik heb ook nog wat geld in PO.ET gestopt. Ik zie dat ze gister hun beta product Frost hebben uitgebracht. Eens kijken of dat wat gaat doen de komende tijd.
Verwijderd
Ik zie het order boek en de trade history bewegen. Zelf geen LISK thothestiffmeister schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:58:
[...]
kan jij überhaupt sellen op LSK? Ofwel wat staat er bij jouw available daar?
Thanks dat werkt inderdaad. Mijn Lisk stond er nog, had hem iets hoger staan op 0.0036 hehe. Dit ooit naar aanleiding van de pump die er was geweest. Nu maar veranderd in een stop-loss en kijken hoe ver we nog omhoog gaan. De rest van het portfolio begint ook langzaam weer wat groener te kleuren.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
https://www.nu.nl/economi...sluiting-cryptobeurs.html
Wat een prutverhaal weer. Ze noemen niet eens de verklaring van Binance zelf. Brak ANP verhaal.
Wat een prutverhaal weer. Ze noemen niet eens de verklaring van Binance zelf. Brak ANP verhaal.
Lisk is ook maar meteen op weg naar de Tesla van Musk zo te zien
Jij plaatste deze post en meteen begon VEN te moonen!!Dhr. Satoshi schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:59:
Kan er wat meer over VEN worden gesproken. Niet alles draait om andere crypto.

Groetjes, FaceDown.
OK LSK kunnen verkopen met winst. Ik hoop deze dagen wat lager te kunnen inkopen weer (hopende op een LSK dip, zoals ik dit ook bij VEN/ICX gezien heb).
Hebben ze zelf veroorzaakt door slechte communicatie.Rookert25 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:17:
Groetjes, FaceDown.
Met "ze" bedoel je dan de ANP?FaceDown schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:24:
[...]
Hebben ze zelf veroorzaakt door slechte communicatie.
Als die wat beter onderzoek hadden gedaan hadden ze een wat genuanceerder verhaal kunnen schrijven.
De communicatie van Binance was opzich best helder.
Dat het niet de boodschap was waar we op zaten te wachten is een ander verhaal.
[ Voor 14% gewijzigd door 0xygen op 09-02-2018 12:30 ]
Je doet je onderschrift in ieder geval eer aan, storende factor
Wat betreft LSK ben ik wel verbaasd, deze rebrand zat er al tijden aan te komen en was dus al bekend, toch veert de koers nu op. Bij ICX gebeurde er niets bij de launch vh mainnet, dat zat dan weer al tijden IN de koers verwerkt

Wat betreft LSK ben ik wel verbaasd, deze rebrand zat er al tijden aan te komen en was dus al bekend, toch veert de koers nu op. Bij ICX gebeurde er niets bij de launch vh mainnet, dat zat dan weer al tijden IN de koers verwerkt
[ Voor 4% gewijzigd door BillMcNeal op 09-02-2018 12:27 ]
Zo wat gebeurde daar net met Nuls op binance. Kijk eens naar die NULS/BTC chart. dat was een goeie inkoop dan? of is er nieuws
20e komt de Lisk rebrand, voor die tijd zal het niet hard dalen denk ik zelf, wellicht na de rebrand zal het wel een kortstondige vrije val maken.thestiffmeister schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:23:
[...]
OK LSK kunnen verkopen met winst. Ik hoop deze dagen wat lager te kunnen inkopen weer (hopende op een LSK dip, zoals ik dit ook bij VEN/ICX gezien heb).
naja in ieder geval ff in de gaten houden dan...solidslayer schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:34:
[...]
20e komt de Lisk rebrand, voor die tijd zal het niet hard dalen denk ik zelf, wellicht na de rebrand zal het wel een kortstondige vrije val maken.
Tjonge, is iedereen van verveling gestorven ofzo in de tijd dat Binance plat lag? Er zit echt geen schot in...
3e test van 40M market cap. Hopelijk deze keer erdoor, maar ben er bang voor, geeft behoorlijk wat weerstand.
xrp ook, schiet rechte lijn omhoogTripod62 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:51:
TRX doet iets leuks
Ja what's going on? Op TRX/ETH zijn mega hoge sell walls in eens op 6000,9000,10000 en hoger
Ik lees niks meer over chinees nieuwjaar volgende week. In januari las ik veel berichten over dat ze de boel weer leeg zouden gaan trekken, zou dat nog steeds het geval zijn of hebben ze al genoeg profits gepakt op de afgelopen dip? Mochten zij weer flink gaan cashe hebben we misschien nog een daling in het verschiet
Vandaar dat de koers (eindelijk) omhoog gaat.wann0wfhc schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:06:
Zo ik heb ook nog wat geld in PO.ET gestopt. Ik zie dat ze gister hun beta product Frost hebben uitgebracht. Eens kijken of dat wat gaat doen de komende tijd.
Chinees nieuwjaar is 1 februari begonnen en duurt nog tot volgende week vrijdag. Hopelijk is het daarna weer business resumed as normal.
Deze week zou ook bekend worden wie de nieuwe CEO gaat worden.wann0wfhc schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:06:
Ben toch wel benieuwd hoelang TRX de stijging blijft volhouden, maar dit is in ieder geval leuk
Binance is nog steeds down voor mij (via pc). Ik wil traden ! TRX bijna 40ct?! holy shit eergisteren nog 8000 van gekocht.
ik zou er een 0 afhalen.Greymore1 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:07:
Binance is nog steeds down voor mij (via pc). Ik wil traden ! TRX bijna 40ct?! holy shit eergisteren nog 8000 van gekocht.
tevens https://us.binance.com/ kun je er wel op.
[ Voor 8% gewijzigd door wann0wfhc op 09-02-2018 13:09 ]
Dat ie maar ff door trekt iddGreymore1 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:07:
Zit nu op 4740 ETH, maar vanaf de 6k komen er erg stevige sell walls, benieuwd wat daarmee gaat gebeuren als we de 6k ETH halen.
[ Voor 19% gewijzigd door Tripod62 op 09-02-2018 13:09 ]
Probeer gewoon eens in je browser. Bij mij werkte "binance.com" als url niet, maar expliciet "us.binance.com" wel.Greymore1 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:07:
40 cent?Greymore1 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:07:

PSN: KeaveXL
Ja je hebt gelijk, de ogen flitsten even te snel over die stijging heenwann0wfhc schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:08:
[...]
ik zou er een 0 afhalen.
tevens https://us.binance.com/ kun je er wel op.
-- Spuit 11 --
[ Voor 95% gewijzigd door Lumics op 09-02-2018 13:14 ]
Dat is het ook ;-)Lumics schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:13:
[...]
Ik weet niet waar jullie zien dat TRX 40ct is, maar het lijkt mij een nu teveel.
PSN: KeaveXL
3,2 centLumics schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:13:
[...]
Ik weet niet waar jullie zien dat TRX 40ct is, maar het lijkt mij een nu teveel.
gewoon 4 cent in USD op Binance hoor
Euries, sorry had ik er ff bij moeten zetten
Wordt eend tijd de die naar de 0,10 gaat.
Rookworst zonder r is ook worst.
Ja jongens, foutje. De koppensnellers zijn er als de kippen bij.
Verwijderd
Trx eind december al 17 dollarcent gestaan. Toen maakte het echt niet uit wat je kocht. Alles steeg
Zo te lezen wordt LISK de shill coin van de maand in dit topic na januari enkel posts over VEN + ICX en december TRX + XVG
.

Verwijderd
Ven Rebrand event is ook dichtbij dus dat zal vanaf volgende week wel weer komenpoderosoo schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:22:
Zo te lezen wordt LISK de shill coin van de maand in dit topic na januari enkel posts over VEN + ICX en december TRX + XVG.
Hmm, ik wil iets withdrawen maar dat moet je confirmen met een linkje die dan weer niet werkt met us.binance.com. Enig idee hoe ik alsnog die kan confirmen?anboni schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:08:
[...]
Probeer gewoon eens in je browser. Bij mij werkte "binance.com" als url niet, maar expliciet "us.binance.com" wel.
Edit: werkt nu wel (met us.binance.com)
[ Voor 5% gewijzigd door MitchellHearth op 09-02-2018 13:24 ]
Rebrand als in andere naam? Zoals RaiBlocks Nano werd?Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:22:
[...]
Ven Rebrand event is ook dichtbij dus dat zal vanaf volgende week wel weer komen
Mwa, zit al in een stijgende lijn sinds november vorig jaar, niet te vergelijken met TRX + XVG.poderosoo schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:22:
Zo te lezen wordt LISK de shill coin van de maand in dit topic na januari enkel posts over VEN + ICX en december TRX + XVG.
TA van Financial Freedom:
YouTube: ✅ BITCOIN PRICE TECHNICAL ANALYSIS - TO 5500 AT LEAST
Is deze twitteraar/youtuber betrouwbaar?
YouTube: ✅ BITCOIN PRICE TECHNICAL ANALYSIS - TO 5500 AT LEAST
Is deze twitteraar/youtuber betrouwbaar?
Nee, uitbreiding ten opzichte van originele use-case (van supply chain coin naar meer NEO/Ethereum voor bedrijven). Lees hier meer: https://medium.com/@vecha...he-beginning-d9f0fdbdc910outlandos schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:23:
[...]
Rebrand als in andere naam? Zoals RaiBlocks Nano werd?
Rebrand naar Vechain Thor (VET)outlandos schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:23:
[...]
Rebrand als in andere naam? Zoals RaiBlocks Nano werd?
Dank u.
Lopen er vanmiddag 17:00 uur onze tijd eigenlijk weer de nodige opties af?
Lopen er vanmiddag 17:00 uur onze tijd eigenlijk weer de nodige opties af?
Zoals ik gisterochtend al zei:Rookert25 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:17:
Binance: "Wij zorgen voor het onderhoud, u zorgt voor de FUD"
Nog geen slechte verhalen over gehoord, sommige gebruiken hem voor het traden o.a. ITCVerwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:43:
Zijn er mensen die gebruik maken van de exchange Huobi?
Ik gebruikt daar zelf Okex voor, werkt ook goed.
Jep, werkt soepel, geen problemen mee gehad nog.Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:43:
Zijn er mensen die gebruik maken van de exchange Huobi?
TRX eet net binnen enkele seconde 60btc sell op, als dat ff door gaat zo.
Volgende week ga ik tienduizenden euro's verdienen want dan wordt VEN +25 dollar waard!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Stel ik wil over 1 jaar de helft van mijn pf verkopen voor euro's. Welke exchange zouden jullie dan op dit moment adviseren? Ik zie gewoon door de bomen het bos niet meer..
Zero.
Verwijderd
Alhoewel ik er geen ervaring mee heb is Kraken volgensmij en goede exchange om rechtstreeks naar Euro's te zetten.Pelox schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:54:
Stel ik wil over 1 jaar de helft van mijn pf verkopen voor euro's. Welke exchange zouden jullie dan op dit moment adviseren? Ik zie gewoon door de bomen het bos niet meer..
Misschien deze vraag volgend jaar stellen. Tegen die tijd zijn er misschien betere methodesPelox schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:54:
Zou mooi zijn he...hmr schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:54:
[...]
Volgende week ga ik tienduizenden euro's verdienen want dan wordt VEN +25 dollar waard!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
De laatste tijd heb ik goede ervaringen met Kraken voor SEPA withdrawals, eigenlijk altijd een halve werkdag later bijgeschreven op m'n bankrekening. Ze hebben mogelijk niet alle coins in het assortiment, maar je kunt op een andere exchange alles wisselen richting LTC of een andere goedkope transfer-coin. Maar goed, da's nu. Over een jaar is de wereld waarschijnlijk weer andersPelox schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:54:
[ Voor 6% gewijzigd door anboni op 09-02-2018 13:58 ]
Ja en dan te laat zijn zeker, ik wil wel in de high verkopen hejansenpam schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:56:
[...]
Misschien deze vraag volgend jaar stellen. Tegen die tijd zijn er misschien betere methodes
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 09-02-2018 13:58 ]
Zero.
Eind van het jaar zelfs 100USDhmr schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:54:
[...]

Optimist!hmr schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:54:
[...]
Zojuist wat euro's opgenomen vanuit Kraken.com. Ging gemakkelijk en kostte me 9 eurocent feePelox schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:54:
Verbazingwekkend dat er geld heen gaatTripod62 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:50:
TRX eet net binnen enkele seconde 60btc sell op, als dat ff door gaat zo.

Een rebrand is geen zekerheid meer.hmr schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:54:
[...]
Ook alle partner schappen hebben weinig effect op de koers
Verwijderd
Nee jonguh Vechain is de nieuwe Bitcoin!!!11! Volgend jaar $2.000 minimaal dus dan heb ik 1,4 miljoen en koop ik lambo voor de bitches.
Maar even serieus, $25 is een mooi streven voor het einde van het jaar. Alhoewel hoger en eerder altijd mag
Kraken is laatste tijd heel goed qua snelheid. Terugstorten duurt inderdaad een paar dagen in het weekend.MitchellHearth schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:59:
[...]
Zojuist wat euro's opgenomen vanuit Kraken.com. Ging gemakkelijk en kostte me 9 eurocent feeSnelheid kan ik nog niks over zeggen, zal iig wel na het weekend worden
Ik ga voor Raiblocks, wekle gerebrand is naar Nano nu.Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:59:
[...]
Nee jonguh Vechain is de nieuwe Bitcoin!!!11! Volgend jaar $2.000 minimaal dus dan heb ik 1,4 miljoen en koop ik lambo voor de bitches.![]()
Maar even serieus, $25 is een mooi streven voor het einde van het jaar. Alhoewel hoger en eerder altijd mag
Ik ben nu bezig om een invite te regelen bij BL3P. Deze schijnt ook goed snel en goedkoop te handelen.anboni schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:57:
[...]
De laatste tijd heb ik goede ervaringen met Kraken voor SEPA withdrawals, eigenlijk altijd een halve werkdag later bijgeschreven op m'n bankrekening. Ze hebben mogelijk niet alle coins in het assortiment, maar je kunt op een andere exchange alles wisselen richting LTC of een andere goedkope transfer-coin. Maar goed, da's nu. Over een jaar is de wereld waarschijnlijk weer anders
Ik ga voor ARK, nu 3,5 euro eind van dit jaar 257,34 op de cent nauwkeurig!
Met dank aan mijn glazenbol!
Met dank aan mijn glazenbol!
[ Voor 16% gewijzigd door Pelox op 09-02-2018 14:04 ]
Zero.
KrakenPelox schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:54:
Als je in de tussentijd niet wilt handelen dan zou ik coinbase adviseren. Daar hebben ze iets genaamd "the vault".Pelox schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:54:
https://www.coinbase.com/vault?locale=nl
Is wel alleen btc en ltc afaik.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik gebruik bitstamp voor wisselen naar dollars/euro's en terugzetten op m'n bankrekening.Pelox schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:57:
[...]
Ja en dan te laat zijn zeker, ik wil wel in de high verkopen heen misschien is volgende week de high wel
Zit op meerdere exchanges voor alt coins, als ik winst heb zet ik 't om naar USDT. Als ik euro/dollar wil zet ik 't om naar LTC stuur ik het naar bitstamp en verkoop ik het.
Mensen die TRX helemaal zat zijn dumpen nu massaal nu het wat stijgt, haha.
gdax.com. Euro's tot nu toe altijd binnen één dag op de rekening.Pelox schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:54:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!