Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Teletekst schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:52:
Ik wil meedoen aan de actie van Samsung, maar ik krijg mijn telefoon morgen pas en dan is de actie al voorbij. Hoe kan ik dan mijn oude telefoon inruilen zonder imei nummer van de S9?
Uit de voorwaarden:
Deze Actie loopt van 25 februari 2018 t/m 15 maart 2018 (pre-orderdatum) [...]
En:
Je kan de aanmelding enkel volledig doorlopen wanneer je jouw nieuwe Galaxy S9 of S9+ fysiek ontvangen hebt. Als je de aanmelding hebt voltooid ontvang je een bevestigingsmail met daarin meer informatie over het verzendingsproces. Voltooi je aanmelding en verzending van je oude smartphone tussen 8 maart 2018 en 16 april 2018 (poststempel).
Dus je moet maximaal de 15e maart bestellen (vandaag), en dan voor 16 april alles aangemeld/opgestuurd hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Razr op 15-03-2018 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Razr schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:06:
[...]
Uit de voorwaarden:
[...]
Je was me net voor. :)
Ik zal volgende keer beter lezen. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
AlxRoelofs schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:38:
[...]

Vast een hele rare vraag, maar waar in de settings vind ik dit overzicht? 8)7
-Instellingen
-Apparaatonderhoud
-Batterij
-batterijverbruik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
airwolf83 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:34:
[...]

-Instellingen
-Apparaatonderhoud
-Batterij
-batterijverbruik
Je was me net voor :)

De batterijbesparing zegt dat wisselen van qhd naar fhd maar een 5 minuten extra tijd oplevert, maar geloof dat daar nog wel een uurtje SOT in te behalen valt. Kom nu krapjes tegen de 5,5 uur SOT aan, maar zie reviews met 6,5. Denk dat daar het verschil voor mij zit.

Ach, ik ga mijn resolutie er niet voor verlagen :+

Dan weer over de games (jawel):

Ik heb het team achter Game Tuner gemaild met de vraag of ik zelf kan kiezen welke apps ik wel en niet getuned wil hebben (of gewoon een "stock" optie voor resolutie). Het antwoord was verassend. Ze gaan de app uit de play store halen omdat samsung meer op de game launcher wil focussen. Voor mij op dit moment slecht nieuws; want de high performance mode van game launcher haalt de performance juist helemaal omlaag :F

Ze hebben wel toegezegd dat er functies van tuner overgeheveld gaan worden naar de launcher. Dus ik ben zeer benieuwd.

[ Voor 37% gewijzigd door Eduardboon op 15-03-2018 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Eduardboon schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:56:
[...]

Je was me net voor :)

De batterijbesparing zegt dat wisselen van qhd naar fhd maar een 5 minuten extra tijd oplevert, maar geloof dat daar nog wel een uurtje SOT in te behalen valt. Kom nu krapjes tegen de 5,5 uur SOT aan, maar zie reviews met 6,5. Denk dat daar het verschil voor mij zit.

Ach, ik ga mijn resolutie er niet voor verlagen :+

.
Ik heb zelf idd de 6.5 uur gehaald. En ik had nog 15% over. Ik ben overigens geen heavy user. Ik browse geregeld, beetje whatsappen, emailen en af en toe eens youtube filmpjes checken.
Mijnes staat op fhd+. Had nog geen eens gecheckt op welke instelling hij stond maar standaard staat hij dus op fhd. Morgen een de wqhd proberen en dan kijken hoe lang ie meegaat.
Ik bedoel: ik heb niet zo'n dure smartphone om hem op lagere instellingen te gaan zetten, haha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UObCdjzlc3PNiXpXHQAu60Xn/thumb.jpg

Overigens met de update van gisteren heb ik wel het gevoel dat het beter gaat qua batterijverbruik.

[ Voor 11% gewijzigd door airwolf83 op 15-03-2018 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Ik ben nog aan het twijfelen of ik een hoesje ga halen of het eens zonder hoesje ga proberen. Om mijn S7E heb ik altijd zo'n Spigen Ultra Hybrid gehad en - ik moet zeggen - het toestel is na twee jaar nog helemaal gaaf. Echter doet het wel veel afbreuk aan het premium gevoel, lastig lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Razr schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:58:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik een hoesje ga halen of het eens zonder hoesje ga proberen. Om mijn S7E heb ik altijd zo'n Spigen Ultra Hybrid gehad en - ik moet zeggen - het toestel is na twee jaar nog helemaal gaaf. Echter doet het wel veel afbreuk aan het premium gevoel, lastig lastig.
Ik heb zelf de Spigen Liquid Air besteld voor de S9. Die ligt hier al te wachten.
Zo'n zelfde back cover heb ik op mijn iPhone 7 zitten en dit bevalt heel goed.
Nu moet ik zeggen dat ik ook wel een hoesje nodig heb omdat ik regelmatig een telefoon uit mijn handen laat vallen. Met als dieptepunt de iPhone SE binnen 1 week nadat ik hem gekocht had. Zat een iPhone hoes omheen maar toch een barst in het scherm. Sinds die dag altijd een backcover en screen protector. Dan maar iets minder mooi. Ik heb nu eenmaal geen onbeperkt budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Razr schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:58:
Echter doet het wel veel afbreuk aan het premium gevoel, lastig lastig.
Dit is bij mij de reden dat ik al sinds 2010 nog nooit een hoesje heb gebruikt.
Heeft tot nu toe 2 keer een nieuw scherm gekost. Maar goed daar heb ik een smartphone verzekering voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
airwolf83 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:20:
[...]

Ik heb zelf idd de 6.5 uur gehaald. En ik had nog 15% over. Ik ben overigens geen heavy user. Ik browse geregeld, beetje whatsappen, emailen en af en toe eens youtube filmpjes checken.
Mijnes staat op fhd+. Had nog geen eens gecheckt op welke instelling hij stond maar standaard staat hij dus op fhd. Morgen een de wqhd proberen en dan kijken hoe lang ie meegaat.
Ik bedoel: ik heb niet zo'n dure smartphone om hem op lagere instellingen te gaan zetten, haha

[afbeelding]

Overigens met de update van gisteren heb ik wel het gevoel dat het beter gaat qua batterijverbruik.
En Wordfeud zo te zien :+ Mocht je nog een tegenstander willen, ik meld me aan. Reageer alleen niet heel snel.

Het verschil tussen fhd en wqhd zag ik eigenlijk meteen wel aan de tekst. Nou is fhd prima hoor voor het lezen van internet en whatsapp, maar als je vergeet hem op wqhd te zetten als je youtube start heb je de optie voor 1440p niet. Dat is wel een partij zonde :+

Ik kijk zelf ook echt wel te vaak naar die stats hoor. En heb accubattery ook op de achtergrond draaien, dus dat zal ook wel een hapje nemen.

Overigens gebruik ik het always on display niet, heb het gevoel dat daar gewoon erg veel energie in gaat zitten en ik vind het niet heel nuttig verder (draag een horloge).

[ Voor 16% gewijzigd door Eduardboon op 15-03-2018 14:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Pietje7 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:51:
[...]

Spraakcommando's gebruik ik niet van Bixby, maar vind de nieuws'overzichtspagina wel leuk.

Met de app bxActions kan je o.a. Google ass. instellen voor de Bixby button.

Over je ervaringen met Pixel. Dus toch voor s9 gekozen ipv Pixel 2 of 2XL? Ik vind de 2XL toch ook best interessant, maar ben me er eerlijk gezegd pas na de aanschaf van mijn 9+ in gaan verdiepen. Wat waren jouw overwegingen?
Ja dat nieuws overzichtpagina gebruik ik dus ook nu op mijn Pixel, heel fijn af en toe even swipen en wat actuele dingen kunnen lezen.
En thanks! Goed om te weten dat ik dat kan instellen, ik ga Bixby wel proberen, gewoon omdat ik het leuk blijf vinden om verschillende technieken en platformen te testen.

Ik moet eerlijk zeggen dat het meer te maken heeft met beschikbaarheid, de Pixel 2XL is niet bij Vodafone.
Toch ben ik wel heel excited om terug te gaan naar Samsung al had ik voor de Pixel 2XL kunnen kiezen. Mijn Pixel is nu 1,5 jaar oud en begint keuren te vertonen, factory reset, etc, maakt niet uit hij blijft 'vervelend'.

Ook merk ik dat Samsung vaak kleine aanpassingen aan Android doet die het dan toch weer voor mij kunnen maken of breken. En in dit geval maken. :)

Mijn excuses als het geen hele duidelijk reden zijn maar het komt uit op gevoel + de S7 Edge & S5 waar ik goede ervaringen mee heb gehad.

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Misschien een gekke vraag, maar is het verstandiger om de telefoon eerst helemaal op te laden als je hem binnen krijgt, of kan je hem meteen gebruiken?
Meestal laad ik hem eerst helemaal op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:56
Je hoeft een nieuwe telefoon niet meer eerst helemaal op te laden met de huidige accu's. Je kan hem direct uit de doos gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eduardboon
Accu's zijn tegenwoordig lief. Je kan ermee doen wat je wilt en het komt eigenlijk altijd wel goed.

Ja, je kan tussen de 60 en 80 procent blijven bijladen, dan gebruik je de minste cycles, maar dan mag je meteen je hele toestel zo tweaken dat je er niets "smarts" meer mee kan.

Ik laadt gewoon lekker op wanneer ik laden kan, dan is hij nooit leeg :) Nieuwe accu is het me dan wel waard na verloop van tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
:) Nooit geweten, maar leuk om te weten:
YouTube: Samsung Diagnostic Test - Easy Guide
Heeft meer goede video's over o.a. de Galaxy S9(+).
_/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eduardboon
Barock schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:51:
:) Nooit geweten, maar leuk om te weten:
YouTube: Samsung Diagnostic Test - Easy Guide
Heeft meer goede video's over o.a. de Galaxy S9(+).
_/-\o_
Ga ik me vanavond eens in verdiepen :). De aankoop van een Android heeft mijn innerlijke Tweaker wakker gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
Ik twijfel om een S9 te kopen. De mogelijkheid om in combinatie met Dex Linux te gebruiken lijkt me geweldig. Is er iemand die er al mee gewerkt/gespeeld heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Aegir81 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:35:
Ik twijfel om een S9 te kopen. De mogelijkheid om in combinatie met Dex Linux te gebruiken lijkt me geweldig. Is er iemand die er al mee gewerkt/gespeeld heeft?
DEX lijkt mij ook een leuke toevoeging, maar ik kan ook gewoon ubuntu o.i.d in een virtuele machine gooien, dus heb eigenlijk het geld er niet voor over. Ben wel benieuwd naar de ervaringen van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-09 18:48
Pietje7 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 18:38:
[...]

Zelf had ik de Spugen Rugged Armor voor mijn s7e en nu weer voor S9+. Erg fijn en stootvast ding. Heb toch ook de Thin besteld. Krijg ik morgen binnen dus kan je er dan meer over vertellen. Heb overigens hetzelfde gehoord en ben onderhand al wel weer erg blij met de Armor maar ben toch benieuwd hoe dun thin is😉
Update. Heb de Spigen Thin fit binnen. In vergelijking met de Spigen Rugged Armor:
- Eerste indruk erg goed. De Thin voelt 'verrassenderwijs' erg dun en licht aan. Nu merk ik pas dat de Armor toch wel wat weegt en stiekem wat breedte en lengte toevoegd.
- Grip is prima. Voelt rubberig/lijkt glad, maar goede grip.
- Knoppen zijn vrij en niet verstopt onder hoesje. Dat is fijn.
- Met juiste techniek goed op en af te doen. Bij de Armor haalde ik deze als een soort tik wel 20x eraf. Dat is bij de Thin moeilijk. Beter dus.
- Enige nadeel is dat de onderrand bij de inkepingen wat scherp aanvoelt. Kan aan mijn manier van vasthouden liggen en moet er achterkomen of dit een dealbreaker is.

Al met al. Erg positief en zou deze graag willen houden! Blijft wel in mijn achterhoofd zitten dat de Armor wel echt beter bescherming biedt dus daar twijfel ik nog een paar dagen over voor ok beslis😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphyxus
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-01-2022
Heeft iemand anders last van een hoog batterijgebruik door de E-mail app? (Niet de Gmail) en is hier een Fix voor? Dit is het zoveelste Samsungtoestel waar ik dit probleem bij heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Alphyxus schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:37:
Heeft iemand anders last van een hoog batterijgebruik door de E-mail app? (Niet de Gmail) en is hier een Fix voor? Dit is het zoveelste Samsungtoestel waar ik dit probleem bij heb.
Dit probleem heb ik jarenlang op iPhones gehad, en was ineens weer verdwenen toen onze instelling van het ene exchange gebeuren op het andere overstapten. Misschien ook iets soortgelijks bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-07 16:14
Update nog niet binnen.... meer mensen last van? En mijn s9+ houdt het net 12 uur vol bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldia
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-09 15:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 17:14
Meer mensen die het gevoel hebben dat de update van gister positief effect heeft op de accuduur? Inmiddels al ruim 5 uur SOT op de WQHD+ terwijl m'n batterijpercentage nog niet eens onder de 50% is gedoken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pietje7 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 20:00:
[...]

Update. Heb de Spigen Thin fit binnen. In vergelijking met de Spigen Rugged Armor:
- Eerste indruk erg goed. De Thin voelt 'verrassenderwijs' erg dun en licht aan. Nu merk ik pas dat de Armor toch wel wat weegt en stiekem wat breedte en lengte toevoegd.
- Grip is prima. Voelt rubberig/lijkt glad, maar goede grip.
- Knoppen zijn vrij en niet verstopt onder hoesje. Dat is fijn.
- Met juiste techniek goed op en af te doen. Bij de Armor haalde ik deze als een soort tik wel 20x eraf. Dat is bij de Thin moeilijk. Beter dus.
- Enige nadeel is dat de onderrand bij de inkepingen wat scherp aanvoelt. Kan aan mijn manier van vasthouden liggen en moet er achterkomen of dit een dealbreaker is.

Al met al. Erg positief en zou deze graag willen houden! Blijft wel in mijn achterhoofd zitten dat de Armor wel echt beter bescherming biedt dus daar twijfel ik nog een paar dagen over voor ok beslis😉
Thin fit is top. Gebruik die al jaren. Wellicht minder goede bescherming maar goede grip en het geeft weinig bulk aan het toestel en design blijft redelijk behouden.
BattlerRoyaleNL schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:31:
Update nog niet binnen.... meer mensen last van? En mijn s9+ houdt het net 12 uur vol bij mij...
Geen PHN? Update zorgt bij mij in ieder geval voor betere accuduur. Ik zit nu dik boven de 6uur SOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
Teletekst schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:18:
[...]

Ik heb zelf de Spigen Liquid Air besteld voor de S9. Die ligt hier al te wachten.
Zo'n zelfde back cover heb ik op mijn iPhone 7 zitten en dit bevalt heel goed.
Nu moet ik zeggen dat ik ook wel een hoesje nodig heb omdat ik regelmatig een telefoon uit mijn handen laat vallen. Met als dieptepunt de iPhone SE binnen 1 week nadat ik hem gekocht had. Zat een iPhone hoes omheen maar toch een barst in het scherm. Sinds die dag altijd een backcover en screen protector. Dan maar iets minder mooi. Ik heb nu eenmaal geen onbeperkt budget.
De Spigen Liquid Air voor de S9+ bevalt mij in ieder geval erg goed! Hij voegt flink wat grip toe waardoor de telefoon een stuk prettiger in de hand ligt. Daar ga je zeker geen spijt van krijgen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
Eduardboon schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 13:24:
[...]

En Wordfeud zo te zien :+ Mocht je nog een tegenstander willen, ik meld me aan. Reageer alleen niet heel snel.

Het verschil tussen fhd en wqhd zag ik eigenlijk meteen wel aan de tekst. Nou is fhd prima hoor voor het lezen van internet en whatsapp, maar als je vergeet hem op wqhd te zetten als je youtube start heb je de optie voor 1440p niet. Dat is wel een partij zonde :+

Ik kijk zelf ook echt wel te vaak naar die stats hoor. En heb accubattery ook op de achtergrond draaien, dus dat zal ook wel een hapje nemen.

Overigens gebruik ik het always on display niet, heb het gevoel dat daar gewoon erg veel energie in gaat zitten en ik vind het niet heel nuttig verder (draag een horloge).
Haha scherp. Idd wordfeud ik ook. Enigste spelletje dat ik eigenlijk op mijn telefoon doe. Mijn naam is airwolf83 in wordfeud.

Ja ik ook kijk veel naar die stats. Eigenlijk helemaal niet nodig maar vooral in het begin wel leuk om te zien hoe lang je s9 mee gaat.

Ik gebruik AOD ook niet. Zie er het nut niet echt van dus gelukkig dat je het aan of uit kunt zetten
Garret1410 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:48:

Geen PHN? Update zorgt bij mij in ieder geval voor betere accuduur. Ik zit nu dik boven de 6uur SOT.
Bij mij ook. Ik weet niet precies wat die update bevatte maar in ieder geval een hele hoop power!!

Hij is nu op dit moment 16 uur van de lader. Zit op 53% batterij en dit met een screentime van 3 uur en 45 minuten.

[ Voor 57% gewijzigd door airwolf83 op 15-03-2018 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
Neee nog geen update voor mij s9+ op vodafone..... erg vreemd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YtI3wDtwA3zETvgyTnjbPxlS/thumb.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door BattlerRoyaleNL op 15-03-2018 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
BattlerRoyaleNL schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:12:
Neee nog geen update voor mij s9+ op vodafone..... erg vreemd

[afbeelding]
Ik heb de phn (unbranded) versie. De provider versies moeten nog fftjes geduld hebben maar dat zal ook niet meer lang duren gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
Las dat iemand anders hem al had hier met vodafone.. dus het blijft raar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
BattlerRoyaleNL schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:31:
Ook niet als je handmatig 'zoekt' naar de update? Ik kreeg namelijk geen pushmelding, maar vond de update wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Pietje7 op 15-03-2018 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
BattlerRoyaleNL schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:30:
Je kunt ook eens kijken of hij hem vind met smartswitch.

Heb ff op sammobile gekeken en daar staat inderdaad de firmware update van vodafone al beschikbaar. Als je niet langer wilt wachten kun je dus als 1ste ff via smartswitch proberen en anders van sammobile downloaden en flashen met odin.
Sjoerd611 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:45:
Meer mensen die het gevoel hebben dat de update van gister positief effect heeft op de accuduur? Inmiddels al ruim 5 uur SOT op de WQHD+ terwijl m'n batterijpercentage nog niet eens onder de 50% is gedoken! :D
Same here. De mijne staat niet op wqhd maar op fhd maar toch al een screen time van 3 uur 45 min en zit op 52% en hij is 16 uur van de lader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
Handmatig doe ik wel 10 x per dag... smart switch doet niks anders dan oude bestanden terughalen van je oude telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Nope. Als je je foon aansluit op je laptop en dan smartswitch opent op je laptop dan kun je er ook mee checken of er een update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:15

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

BattlerRoyaleNL schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:30:
Dat was ik ;) en ik denk dat ik moet verduidelijken dat mijn telefoon wel unbranded is, al heb ik Vodafone. Heb gewoon los toestel gekocht. Sorry voor de verwarring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb wel een Vodafone versie en kon gisteravond de update voor de s9 downloaden in de instellingen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
airwolf83 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:08:
[...]

Haha scherp. Idd wordfeud ik ook. Enigste spelletje dat ik eigenlijk op mijn telefoon doe. Mijn naam is airwolf83 in wordfeud.

Ja ik ook kijk veel naar die stats. Eigenlijk helemaal niet nodig maar vooral in het begin wel leuk om te zien hoe lang je s9 mee gaat.

Ik gebruik AOD ook niet. Zie er het nut niet echt van dus gelukkig dat je het aan of uit kunt zetten

[...]

Bij mij ook. Ik weet niet precies wat die update bevatte maar in ieder geval een hele hoop power!!

Hij is nu op dit moment 16 uur van de lader. Zit op 53% batterij en dit met een screentime van 3 uur en 45 minuten.
Na de update was hij hier tegen de zestig procent met slechts anderhalf uur screen on time gister. De status laten verder niet echt iets interessants zien behalve het scherm bovenaan natuurlijk. Jaloers op jouw sot :+. Misschien moet ik even herstarten ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWooDs
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-02 12:21
Ik kreeg vanmorgen automatisch een update. rond uur of 8 kwam de melding.
zit bij KPN, geen idee of dat nog iets uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
Heb hem net binnen , wel handmatig over air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Nu dat de S9/S9+ vandaag officieel uitkomen (op de prepreorder actie na), zal Tweakers ook vandaag met de review komen denk ik? Ben wel erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Zojuist mijn S9 opgehaald. Ik zal binnenkort wat ervaringen posten.
Moet weer even wennen aan Android merk ik.
De telefoon is kleiner dan ik van tevoren dacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07 20:27
Hardware.info heeft al wel een review online staan.

Hebben meerdere er last van dat de Facebook app niets laat zien en vastloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle Henkie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 14:10
Wel dat fb er 2 tellen langer over doet met opstarten dan mn s7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Kan ik de Facebook app niet verwijderen? Ik dacht dat dat tegenwoordig kon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
Bij samsung zit de facebook tegenwoordig ingebakken.
Je kan hem alleen uitschakelen, niet verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
airwolf83 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:48:
Bij samsung zit de facebook tegenwoordig ingebakken.
Je kan hem alleen uitschakelen, niet verwijderen
Oh dat is wel jammer.
Blijf ik het icoontje dan wel zien?
Ik ga het wel even uitproberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
Nee, als je het uitschakelt verdwijnt het icoontje ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:06
Oh dat is wel jammer.
Blijf ik het icoontje dan wel zien?
Ik ga het wel even uitproberen. :)
Als je bij systeem apps alle Facebook gerelateerde apps uitschakelt dan heb ik helemaal nergens last van. Zover ik in het geheugen kan zien komt die ook niet meer naar boven toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Shiver23 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 06:30:
Ik heb wel een Vodafone versie en kon gisteravond de update voor de s9 downloaden in de instellingen.
Ik heb ook een s9+ via Vodafone met abonnement maar dit heeft niets te maken met de download omdat het toestel gewoon unbranded is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
petjekel schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:19:
Hardware.info heeft al wel een review online staan.

Hebben meerdere er last van dat de Facebook app niets laat zien en vastloopt?
Heb ik ook heb tot op heden geen oplossing ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Facebook deleten(alle updates worden verwijderd) en alle data verwijderen en dan opnieuw updaten en opnieuw instellen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Iemand die zijn telefoon ingeruild heeft al iets gehoord van samsung?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trently
airwolf83 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 17:46:
Iemand die zijn telefoon ingeruild heeft al iets gehoord van samsung?
Ik kreeg een dag na ontvangst een bevestiging dat hij was ontvangen.
En nu even afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Trently schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 18:03:
[...]

Ik kreeg een dag na ontvangst een bevestiging dat hij was ontvangen.
En nu even afwachten
Hmm.. bij mij was het afgeleverd vorige week zaterdag volgens postnl maar geen bevestiging van samsung nog dat ze hem hebben ontvangen.
Heb hem naar dit adres verstuurd:

L8P
antwoordnummer 15020
2210 VB Noordwijkerhout

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:53
Wow, wat een service. Kreeg vandaag een gratis Wireless Charger Pad van Samsung met begeleidende brief, excuses voor de vertraging van mijn Samsung S9.

Ik had deze 9 maart moeten ontvangen en kreeg het pas 10 maart.

Dat is toch netjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trently
airwolf83 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 18:18:
[...]

Hmm.. bij mij was het afgeleverd vorige week zaterdag volgens postnl maar geen bevestiging van samsung nog dat ze hem hebben ontvangen.
Heb hem naar dit adres verstuurd:

L8P
antwoordnummer 15020
2210 VB Noordwijkerhout
Ja daar heb ik hem zelf ook heen gestuurd. Zelf heb ik het in een doos gedaan en Postnl gaf aan dat hij dinsdagochtend geleverd was.

Maar had je ook aan de buitenkant van het pakket/brief je gegevens staan zoals het OrderID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
Trently schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:40:
[...]

Ja daar heb ik hem zelf ook heen gestuurd. Zelf heb ik het in een doos gedaan en Postnl gaf aan dat hij dinsdagochtend geleverd was.

Maar had je ook aan de buitenkant van het pakket/brief je gegevens staan zoals het OrderID?
Mijn pakketje is ook dinsdag aangekomen, en ja, daarop stond ook het ID aan de buitenkant. Nog geen bericht gehad. Ik vermoed dat ze na het weekend op dinsdag een paar pallets aan toestellen gekregen hebben en het nu een beetje druk hebben.

Volgens PostNL is hij trouwens hier bezorgd:

ZILVERSTRAAT 51
2544 EJ 'S-GRAVENHAGE

Daar zit volgens Google recycling bedrijf Haeghe Groep.

Zal wel goedkomen, Ik hoop dat ze veel plezier met mijn oude ATIV S hebben :-)

Zijn er meer mensen die met een S9(+) wat hickups hebben met NFC betalen? Ik heb met mijn S6Edge+ nooit last gehad met de ING Betalen app, maar de S9+ heeft regelmatig dat als ik de telefoon richting de lezer breng (nog voordat ik tegen de reader aan zit) dat er een fout op het display van het pinautomaat verschijnt (iets van ongeldige kaart) en als ik het dan nog een keer probeer gaat het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptweaker
  • Laatst online: 05-03 07:52
Vandaag de s9 plus opgehaald. Helemaal geïnstalleerd etc.
Wil nu foto's maken maar komt telkens met zwart beeld en in selfie modus. App crashes en telefoon reboot.
Super irritant! Kan niet geen foto's maken.
Iemand gelijke problemen?

Inmiddels camera app gereset. Kan de camera weer gebruiken maar zodra selfie wordt gekozen loopt de app vast en volgt tzt een telefoon reboot uit zichzelf.

Hou jullie op de hoogte

[ Voor 28% gewijzigd door ptweaker op 16-03-2018 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ptweaker schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 20:21:
Wil nu foto's maken maar komt telkens met zwart beeld en in selfie modus. App crashes en telefoon reboot.

Inmiddels camera app gereset. Kan de camera weer gebruiken maar zodra selfie wordt gekozen loopt de app vast en volgt tzt een telefoon reboot uit zichzelf.

Hou jullie op de hoogte
Is niet normaal natuurlijk. Misschien toch maar een reset overwegen en dan voordat je van alles terug zet, eerst kijken of de camera goed werkt.

Ga er even vanuit dat je de originele camera app gebruikt en geen services hebt uitgeschakeld.
(misschien heel stom maar je hebt toch wel een originele S9? Je zult de eerste niet zijn met een imitatie Galaxy die ze op MP hebben gekocht )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
ptweaker schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 20:21:

Hou jullie op de hoogte
Vreemd! Al de laatste Android update binnengehaald, en ook alles qua apps up-to-date? Anders een factory reset nog proberen... Het klinkt alsof er een camera gerelateerd proces crasht wat de reboot triggert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

honey schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:10:
Wow, wat een service. Kreeg vandaag een gratis Wireless Charger Pad van Samsung met begeleidende brief, excuses voor de vertraging van mijn Samsung S9.

Dat is toch netjes.
Had je bij de klantenservice zelf al aangekaart dat het vertraagd was of is het een geheel spontane actie van samsung geweest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:53
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 21:14:
[...]

Had je bij de klantenservice zelf al aangekaart dat het vertraagd was of is het een geheel spontane actie van samsung geweest?
Ik had op donderdag 8 maart geïnformeerd of ik de telefoon op vrijdag zou ontvangen, ivm thuisblijven. Dat bleek niet zo te zijn. Verder geen contact gehad. Zaterdag werd hij bezorgd.

Dit lijkt een spontane actie van Samsung. Dan zouden anderen het ook moeten ontvangen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Trently schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:40:
[...]

Yep ik had mijn naam en adres en orderID linksboven op de adressticker gezet. Ik had hem trouwens zelf ook in het originele doosje opgestuurd met nog een doos erom heen.

En dit is de afleverbevestiging van postnl:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uqEuwq8J5fin7ugAuwYvRwv5/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerjer
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 31-08 11:04
honey schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:10:

Dat is toch netjes.
Das zeker netjes! Zou leuk zijn als ze dat bij mij ook doen. Zou hem vandaag binnen krijgen maar geen DHL bezorger gezien. Kijk ik bij het verzend bericht staat er dat hij wel geleverd is maar geen idee waar. Buren hebben niks gekregen of dergelijke. Toch maar morgen ff Samsung bellen en navragen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

airwolf83 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 21:35:
[...]

Yep ik had mijn naam en adres en orderID linksboven op de adressticker gezet. Ik had hem trouwens zelf ook in het originele doosje opgestuurd met nog een doos erom heen.

[afbeelding]
Ik heb precies hetzelfde bericht vanuit Postnl. Zelfde dag en tijd ook. Ook geen bevestiging nog. Ik wacht nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Nou het lijkt erop dat er nooit meer een review van deze telefoon(s) op Tweakers gaat verschijnen...

Sinds vorige week beschikbaar en gisteren was de officiële release. Ik kan me niet herinneren dat op de dag van de officiële release er geen review beschikbaar was.

Wat zijn die Chris en Arnoud in hemelsnaam aan het doen??!! 8)7 :o

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekingmatt3
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:31
MazeWing schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 06:36:
Nou het lijkt erop dat er nooit meer een review van deze telefoon(s) op Tweakers gaat verschijnen...

Sinds vorige week beschikbaar en gisteren was de officiële release. Ik kan me niet herinneren dat op de dag van de officiële release er geen review beschikbaar was.

Wat zijn die Chris en Arnoud in hemelsnaam aan het doen??!! 8)7 :o
Liever een daagje langer wachten op een uitgebreidere en langere review dan.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arnoud Wokke zit in China die is op bezoek bij Carl Pei denk ik 😂 man die de statistieken bekijkt vanuit zijn leren troon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Volgens accubattery verbruikt de telefoon ongeveer 3 procent per uur standby. Ik vind dat vrij hoog. Na 4 uur slapen was ik 5 procent krijgt, dart is al beter. Maar blijkbaar gaat het toestel noteert heel snel in diepe slaap. Moet wel zeggen dat ik op deze locatie geen Wi-Fi heb en alles op een vrij zwakke mobiele verbinding moet doen.

Play service staat momenteel bovenaan. Had op deze locatie voor de update geen last hiervan. Toen zakte het percentage 3 procent na 8 uur slaap, nu ongeveer dat in 4 uur dus. Er staat niet gekke veel op geïnstalleerd.

Vind het wel jammer, tijdens het typen van dit bericht ben ijk van 97 naar 91 gezakt. Nog maar weet erven aankijken

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor de nieuwe Galaxy gebruikers onder ons kan dit hulpzaam zijn.

YouTube: Galaxy S9: First 10 Things to Do!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-07 09:18
arnoud_h schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 20:10:
[...]

Mijn pakketje is ook dinsdag aangekomen, en ja, daarop stond ook het ID aan de buitenkant. Nog geen bericht gehad. Ik vermoed dat ze na het weekend op dinsdag een paar pallets aan toestellen gekregen hebben en het nu een beetje druk hebben.

Volgens PostNL is hij trouwens hier bezorgd:

ZILVERSTRAAT 51
2544 EJ 'S-GRAVENHAGE

Daar zit volgens Google recycling bedrijf Haeghe Groep.

Zal wel goedkomen, Ik hoop dat ze veel plezier met mijn oude ATIV S hebben :-)

Zijn er meer mensen die met een S9(+) wat hickups hebben met NFC betalen? Ik heb met mijn S6Edge+ nooit last gehad met de ING Betalen app, maar de S9+ heeft regelmatig dat als ik de telefoon richting de lezer breng (nog voordat ik tegen de reader aan zit) dat er een fout op het display van het pinautomaat verschijnt (iets van ongeldige kaart) en als ik het dan nog een keer probeer gaat het wel goed.
Mijne is ook hier heen gestuurd door post nl. Zal dit wel juist zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NtT6
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-01-2024
Gebruikt iemand van jullie "secure folder" op de S9? Op mijn S7 kon ik shortcuts op mijn normale homescreen maken van secure folder apps (door long press op de shortcut in de secure folder en dan "add to homescreen"). In de secure folder van de S9 bestaat die hele optie niet en kan ik geen shortcut op mijn homescreen maken: mega irritant want dan is het 2-3 klikjes voordat je een app uit de secure folder kan starten... Ik zie ook vreemd genoeg dat de versie van mijn S9 is 1.2.02.17, terwijl op mijn S7 en in de app store staat: 1.1.07.6.

En ik zie ook geen manier om te downgraden naar de playstore versie 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Garret1410 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 08:52:
Voor de nieuwe Galaxy gebruikers onder ons kan dit hulpzaam zijn.

YouTube: Galaxy S9: First 10 Things to Do!
Thanks! Dit soort dingen zijn altijd handig!

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forum026
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-12-2022
Vandaag komt mijn S9 binnen. Heb backups via Samsung Cloud van mijn huidige S6.

Hoe kan ik het snelst overstappen van Samsung S6 naar S9?
Samsung Cloud restore en dan Google Apps restore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rara-avis
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:34

rara-avis

hello human.

airwolf83 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 21:35:
[...]

[afbeelding]
Die van mij is ook hierheen gegaan, postbus 11. Netjes opgehaald door de ontvanger.
Heb nog niks gehoord van Samsung, had ook geen orderID op de adressticker gezet, moest dat? :X
Nou ja, neem aan dat ze het nogal druk hebben en dat het even duurt x_x

canon 5d mark ii ▫ canon 1200D [infrarood] ▫ sony a7 ▫ lensbaby circular 5.8mm f/3.5 ▫ meyer-optik gorlitz primotar 135mm f/3.5 ▫ canon 24-105mm f/4 ▫ 35mm f/1.4 ▫ 50mm f/1.8 ii ▫ 100mm f/2.8 is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Laatst online: 15:48

AvK

Ready Set Go

forum026 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 11:20:
Vandaag komt mijn S9 binnen. Heb backups via Samsung Cloud van mijn huidige S6.

Hoe kan ik het snelst overstappen van Samsung S6 naar S9?
Samsung Cloud restore en dan Google Apps restore?
Volgens mij door beide telefoons te koppelen met dat speciale usb verloop blokje en dan Smart switch op beide telefoons het werk te laten doen.
Dan wordt alles in 1x overgezet (zeggen ze).

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptweaker
  • Laatst online: 05-03 07:52
Razr schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 20:59:
[...]

Vreemd! Al de laatste Android update binnengehaald, en ook alles qua apps up-to-date? Anders een factory reset nog proberen... Het klinkt alsof er een camera gerelateerd proces crasht wat de reboot triggert.
Inderdaad. Inmiddels omgeruild bij Mobiel. nl
Goede service. Uiteraard daar eerst getest of de camera's het deden ;)

Nu weer alles installeren. Hopelijk nu wel ern goede ervaring ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar welke mail app kan ik het beste gebruiken?
Op de iPhone kon ik per emailaccount aangeven wat ik wilde synchroniseren.
Bijvoorbeeld alleen contacten, of alleen de agenda.
Als ik dit op de Samsung probeer in te stellen, blijf ik elke 5 minuten een pop up krijgen dat ik mijn instellingen moet wijzigen. Dit snap ik niet helemaal. Doe ik iets verkeerd?

Verder graag advies voor browser of/en add blocker. Ik gebruikte safari en de app 1Blocker. Is er misschien iemand die al langer is overgestapt en die advies kan geven?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Android helemaal ontwent ben en dat het me een beetje tegenvalt om over te stappen. Voor mezelf besloten dat ik de iPhone niet meer aan zet, want anders denk ik dat ik de S9 geen eerlijke kans ga geven.

Verder ben ik nog bezig om alles in te stellen, dus ik kan nog niet veel vertellen.
Wel heel blij om weer de led-indicator te hebben.
Oh ja, de vingerafdrukscanner werkt ook heel fijn. Had ik van tevoren niet gedacht.

[ Voor 4% gewijzigd door Teletekst op 17-03-2018 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:11
Die van mij ook. Zilverstraat 51 Den Haag. Misschien gebruiken ze meerdere locaties om het meer gespreid te ontvangen. Of zo iets. Just wait and see.
michael86 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 09:24:
[...]

Mijne is ook hier heen gestuurd door post nl. Zal dit wel juist zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
r_buren956 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:17:
Die van mij ook. Zilverstraat 51 Den Haag. Misschien gebruiken ze meerdere locaties om het meer gespreid te ontvangen. Of zo iets. Just wait and see.
[...]
Postbus is in Noordwijkerhout, en het bedrijf zit in de zilverstraat lijkt me. Mijn telefoon is afgelopen woensdag aangekomen, maar is nog niet opgehaald volgens de postnl app

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Teletekst schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:17:
Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar welke mail app kan ik het beste gebruiken?
Als ik dit op de Samsung probeer in te stellen, blijf ik elke 5 minuten een pop up krijgen dat ik mijn instellingen moet wijzigen. Dit snap ik niet helemaal. Doe ik iets verkeerd?

Verder graag advies voor browser of/en add blocker. Ik gebruikte safari en de app 1Blocker. Is er misschien iemand die al langer is overgestapt en die advies kan geven?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Android helemaal ontwent ben en dat het me een beetje tegenvalt om over te stappen. Voor mezelf besloten dat ik de iPhone niet meer aan zet, want anders denk ik dat ik de S9 geen eerlijke kans ga geven.

Verder ben ik nog bezig om alles in te stellen, dus ik kan nog niet veel vertellen.
Oh ja, de vingerafdrukscanner werkt ook heel fijn. Had ik van tevoren niet gedacht.
Ik gebruik Gmail dus kan je hier niet echt mee helpen. Toen ik een iPhone had gebruikte ik ook al Gmail.

Qua adblocker kun de Samsung browser gebruiken met een adblocker naar keuze. Deze staan onder Instellingen>Extensies
Of Brave browser welke ingebouwde adblocker heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkiechino
  • Laatst online: 28-02-2022
Ook hier nog geen bericht van Samsung,. Toestel is daar afgelopen woensdag geleverd. Zal inderdaad druk zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
Teletekst schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:17:

Ik gebruik al een jaar disconnect pro. Werkt voor persoonlijk goed.
rara-avis schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 11:21:
[...]

Die van mij is ook hierheen gegaan, postbus 11. Netjes opgehaald door de ontvanger.
Heb nog niks gehoord van Samsung, had ook geen orderID op de adressticker gezet, moest dat? :X
Nou ja, neem aan dat ze het nogal druk hebben en dat het even duurt x_x
Yep, stond in de beschrijving dat je je gegevens en je order id op de buitenkant moest zetten.
Monkiechino schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:58:
Ook hier nog geen bericht van Samsung,. Toestel is daar afgelopen woensdag geleverd. Zal inderdaad druk zijn!
Ja ik denk het ook wel. Alleen ze hadden kunnen verwachtte dat het wel druk zou worden. Ik bedoel, sommige sturen best wel een dure telefoon op en dan zou het fijn zijn als je op zijn minst snel een mailtje krijgt dat ze hem hebben ontvangen, maar ik zal ook nog even moeten afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
Same here en ook Zilverstraat. Overigens, goeiekope als ik ben had ik de telefoon (inruilwaarde 100e) per envelop gestuurd en niet aangetekend o.i.d. Wel binnen afgegeven omdat dat specifiek in de Samsung mail stond. Bewijzen gevraagd en daarmee kunnen track and tracen. Wist niet dat dat kon met niet-aangetekende/verzekerde brieven/pakketten. Weer wat geleerd. Donderdag afgeleverd, nog geen bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Haha, ik heb het ook niet aangetekend verstuurd hoor.
Ook binnen afgegeven en een afgifte bewijs gekregen.
Enig verschil met gewoon verzenden of aangetekend is dat bij aangetekend je pakket extra verzekerd is. Maar ik had geen zin om daar weer 9 euro extra voor te moeten betalen.

Wel apart dat sommige in de zilverstraat zijn afgegeven en sommige zoals mij op postbus 11

[ Voor 14% gewijzigd door airwolf83 op 17-03-2018 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

airwolf83 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 13:38:
Haha, ik heb het ook niet aangetekend verstuurd hoor.
Ook binnen afgegeven en een afgifte bewijs gekregen.
Enig verschil met gewoon verzenden of aangetekend is dat bij aangetekend je pakket extra verzekerd is. Maar ik had geen zin om daar weer 9 euro extra voor te moeten betalen.

Wel apart dat sommige in de zilverstraat zijn afgegeven en sommige zoals mij op postbus 11
Bij afleveren Postnl punt ging het mis toen ik wel aangetekend ging verzenden (Note 8, vond ik het wel waard). Dat kon niet met een antwoordnr, dus werd het ook naar ander adres verstuurd.

Ik had Samsung maandag al gebeld en ze zagen dat toestel binnen was en dat er ontvangstbevestiging verstuurd moest zijn, wat niet het geval is. Ze ging het doorzetten naar de desbetreffende afdeling. Nog steeds stil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Garret1410 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:53:
[...]

Ik gebruik Gmail dus kan je hier niet echt mee helpen. Toen ik een iPhone had gebruikte ik ook al Gmail.

Qua adblocker kun de Samsung browser gebruiken met een adblocker naar keuze. Deze staan onder Instellingen>Extensies
Of Brave browser welke ingebouwde adblocker heeft.
Dankjewel.
Inmiddels de adblocker ingesteld en dit werkt goed.
Hele opluchting dat dit kan. :)

@airwolf83 Dankjewel voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
WhateverSuitsU schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 13:59:
[...]

Bij afleveren Postnl punt ging het mis toen ik wel aangetekend ging verzenden (Note 8, vond ik het wel waard). Dat kon niet met een antwoordnr, dus werd het ook naar ander adres verstuurd.
Dat is vreemd, want ik kon hem wel gewoon aangetekend verzenden. Aangezien het om een S8+ ging vond ik het die 8.40 euro ook wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het inruil formulier ingevuld en verzonden maar nog geen reactie gehad.

Hoe lang duurde het bij jullie voordat je reactie van Samsung kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:40
Vandaag de s9 plus ontvangen en gezien ik regelmatig telefoons laat vallen heb ik hem direct goed aangekleed. Panzerglass eroverheen en een spigen slim armor hoesje. Past precies samen. In het verleden had ik altijd problemen met het aanbrengen van een protectie op het scherm maar deze ging moeiteloos en zit perfect.

Ik wist wel goed wat ik moest verwachten van de s9 na het bekijken van meerdere reviews echter ben ik positief verrast over het geluid en de iris scanner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekkiee
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-08 16:20
Heb vandaag mijn S9+ binnen gekregen. Alles overgezet vanaf mijn oude telefoon maar ik loop alleen nog met het probleem dat ik bijvoorbeeld Facebook notificaties enz nog op mijn oude telefoon binnenkrijg. Kan ik dit deactiveren op mijn oude en activeren op mijn nieuwe zonder op mijn oude overal uit te hoeven loggen? Dan kan ik hem met alles ingelogd zo de kast inflikkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willianv
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Na het toestel een week de kans gegeven te hebben ga ik hem toch retour sturen en blijf ik mijn iphone X gebruiken.

De s9 heeft voor mij ook wel voordelen tov de iphone, maar toch ook veel onmogelijkheden en tekortkomingen.

Ieder zijn voorkeur natuurlijk, maar ik wens jullie allen veel plezier met de s9(+).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01:12
Willianv schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 17:53:
Na het toestel een week de kans gegeven te hebben ga ik hem toch retour sturen en blijf ik mijn iphone X gebruiken.

De s9 heeft voor mij ook wel voordelen tov de iphone, maar toch ook veel onmogelijkheden en tekortkomingen.

Ieder zijn voorkeur natuurlijk, maar ik wens jullie allen veel plezier met de s9(+).
En wat zijn die onmogelijkheden en tekortkomingen dan? Dan hebben anderen misschien ook nog wat aan je post ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
WhateverSuitsU schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 13:59:
[...]

Ik had Samsung maandag al gebeld en ze zagen dat toestel binnen was en dat er ontvangstbevestiging verstuurd moest zijn, wat niet het geval is. Ze ging het doorzetten naar de desbetreffende afdeling. Nog steeds stil ;)
Vergis je niet hoeveel toestellen er aangemeld worden, dit kan goed in de duizenden misschien wel tienduizenden zijn. Normaal bij een samsung actie als je er iets gratis bij krijgt ben je gemiddeld 6 weken onderweg. Ik denk dat je daar bij deze actie ook wel op moet rekenen. Ik heb zelf mijn toestel ingeruild bij telefoonverkopen.nl 2 dagen later netjes de centjes op de bank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipG
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 29-04-2023
Heeft er iemand gebruik gemaakt van de cashbackactie zonder de originele streepjescode? Ofwel niet je hele doos aan flarden scheuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 11:18
PhilipG schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 18:31:
Heeft er iemand gebruik gemaakt van de cashbackactie zonder de originele streepjescode? Ofwel niet je hele doos aan flarden scheuren?
Vraag ik mij ook af. Stond specifiek in de mail dat ze dat stuk van de doos willen hebben maar ik wil mijn doos intact laten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
pappaleone schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 18:07:
[...]

Vergis je niet hoeveel toestellen er aangemeld worden, dit kan goed in de duizenden misschien wel tienduizenden zijn. Normaal bij een samsung actie als je er iets gratis bij krijgt ben je gemiddeld 6 weken onderweg. Ik denk dat je daar bij deze actie ook wel op moet rekenen. Ik heb zelf mijn toestel ingeruild bij telefoonverkopen.nl 2 dagen later netjes de centjes op de bank. :)
Ik vind het ook niet erg dat het 6 weken duurt voordat ik mijn geld heb. Als ze maar gewoon een bevestiging zouden sturen dat ze de telefoon ontvangen hebben.
PhilipG schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 18:31:
Volgens mij hebben sommige de sticker met een fohn losgemaakt en die op een stuk papier mee geplakt en mee gestuurd.

Ikzelf heb idd de zijkant van het doosje eruit geknipt want ik persoonlijk vind het doosje niet zo boeiend.
Garret1410 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 17:40:
Ik heb het inruil formulier ingevuld en verzonden maar nog geen reactie gehad.

Hoe lang duurde het bij jullie voordat je reactie van Samsung kreeg.
Ik kreeg eigenlijk gelijk na het invullen een e-mailtje met de instructies hoe ik mijn telefoon moest verzenden en naar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekkiee
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-08 16:20
Bij mij zat er een wit stickertje op de achterkant van de telefoon zelf die makkelijk eraf te pielen was. Daar staat ook je benodigde IMEI code op. Stuk makkelijker eraf te halen dan die op je doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 18:29
vorige week donderdag de s9+ in ontvangst mogen nemen, prachtig toestel!
helaas heb ik hem vandaag terug gestuurd en wel om de volgende reden: hij was echt te groot in vergelijking met de s7...

na dat het hoesje er omheen zat ( spigen neo hybrid ) was het toestel te zwaar en te groot. tijdens het vast houden voelde het net alsof het toestel achterover zou vallen, omdat het geen balans had in mijn hand.

komende week een nieuwe order plaatsen bij kpn voor de s9, want het toestel zelf was super in vergelijking met mijn huidige s7.

helaas ben ik hierdoor wel de pre-order korting kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Vandaag helaas ook weer 1 uur en 50 minuten SoT op 50 procent lading over. Nou heb ik wel 15 uur standby, maar mijn iPhone X die 35 uur op mijn nachtkastje heeft gelegen staat op 93 procent. Groot contrast.

Ik vermoed dat de S9 meer draint als je in beweging bent, onderweg o.i.d

Had dat op de iPhone eerst ook, dat was een optie die de kaarten verbeterde als je onderweg was. Kon je gewoon uitzetten. Iets soortgelijks kan ik niet vinden op de S9. Sowieso vind ik het lastig dat ik niet gewoon naar locatievoorzieningen kan en daar alles in- en uitschakelen kan.

[ Voor 33% gewijzigd door Eduardboon op 17-03-2018 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
Waarom kunnen we de navigatiebalk eigenlijk niet meer gewoon zwart maken? Ik blijf het storend vinden... |:(
Pagina: 1 ... 8 ... 43 Laatste

Let op:
Dit topic gaat alleen over het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en bestellen: [Samsung Galaxy S9-serie] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, laders, accessoires: [Samsung Galaxy S9-serie] Accessoires
- Cashback: [Samsung Galaxy S8/S9] Afhandeling cashback bij aanschaf
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support