Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Samsung Galaxy S9 - UnpackedSamsung brengt de Galaxy S9 en S9+ beide binnen drie weken uit in de Benelux. De fabrikant vraagt 849 euro voor de S9 en 949 euro voor de S9+. Daarmee liggen de prijzen 50 euro hoger dan bij de release van de S8 een jaar geleden.

Samsung legt de focus bij de S9 op de camera, vermoedelijk omdat er weinig andere zichtbare vernieuwingen zijn. De S9 heeft een enkele camera aan de achterkant met variabel diafragma. Bij slecht licht gaat de sluiter open tot f/1.5, bij goed licht is dat f/2.4. De camera heeft bovendien een slow-motionfunctie die net als bij de Xperia XZ Premium, XZ1 en XZ1 Compact van Sony beelden kan opnemen op 960fps. Bij de S9 gebeurt dat als het toestel beweging opmerkt.

De S9+ heeft bovendien een secundaire camerasensor aan de achterkant. Die heeft een brandpunt van 52mm in 35mm-equivalent, tegenover 26mm van de primaire sensor. Dat maakt dus '2x optische zoom' mogelijk. De camerasetup lijkt daarmee op die van de Galaxy Note 8.

Daarnaast heeft Samsung een functie gemaakt met de naam AR Emoji. Daarmee kunnen gebruikers een avatar maken op basis van beelden van de frontcamera en dankzij de beelden kan hij gezichtsuitdrukkingen imiteren. De functie doet denken aan Animoji van Apple uit de iPhone X, al verschilt de implementatie.

De S9 draait op de Exynos 9810-soc en die heeft vier custom Exynos M3-cores die draaien op 2,7GHz, en vier Cortex A55-cores met een kloksnelheid van 1,7GHz. Daarmee draaien ze langzamer dan de soc aankan, namelijk 2,9 en 1,9GHz. De nieuwe Mali G72-gpu heeft achttien cores. De processor is gemaakt op Samsungs 10nm-lpp-finfetprocedé, wat hogere kloksnelheden mogelijk maakt voor de M3-cores. De S9 heeft 4x4 mimoantennes en heeft een cat. 18-lte-modem die maximale downloadsnelheden mogelijk maakt van op papier 1,2Gbit/s over 4g. Providers in de Benelux ondersteunen die snelheden voorlopig niet.

Het design lijkt veel op dat van de S8-serie, maar Samsung heeft de randen aan de boven- en onderkant iets verkleind, terwijl de bezels aan de zijkanten van het scherm juist iets ruimer zijn. De S9 en S9+ komen op 16 maart uit, alleen in een 64GB-configuratie. De 256GB-versie komt later. De S9 kost 849 euro, de S9+ moet 949 euro opbrengen

[Samsung Galaxy S9-serie] Accessoires
[Samsung Galaxy S9-serie] Ervaringen & Discussie
[Samsung Galaxy S9-serie] Levertijd & Prijzen

Samsung Galaxy S9+ - black

Nieuws:
• 25-02-2018: nieuws: Samsung brengt Galaxy S9 en S9+ over drie weken uit voor 849 en 949 euro
• 19-02-2018: nieuws: Gerucht: Samsung Galaxy S9 en S9+ worden duurder dan S8 en S8+
• 15-02-2018: nieuws: Foto's Belgische winkelier tonen draadloze snellader voor Samsung Gal...
• 14-02-2018: nieuws: Samsung hint naar slow-motion en emoji's in Galaxy S9-teaservideo's
• 13-02-2018: nieuws: Gerucht: Samsung Galaxy S9 krijgt eigen variant op Apples Animoji's
• 06-02-2018: nieuws: Afbeelding toont achterkant Samsung Galaxy S9 en S9+
• 26-01-2018: nieuws: Afbeeldingen tonen voorkant van Samsung Galaxy S9 en S9+
• 25-01-2018: nieuws: Samsung presenteert Galaxy S9 op 25 februari en legt nadruk op camera
• 16-01-2018: nieuws: EvLeaks: Samsung Galaxy S9 komt op 16 maart uit
• 12-01-2018: nieuws: 'Camera van Samsung Galaxy S9 krijgt variabel diafragma van f/1.5 en ...
• 20-12-2017: nieuws: Hoesjes laten vermoedelijk ontwerp Samsung Galaxy S9 zien
• 14-12-2017: nieuws: Renders Samsung Galaxy S9 tonen vingerafdruklezer onder camera en 3,5...
• 22-11-2017: nieuws: EvLeaks: Samsung Galaxy S9 krijgt stereospeakers en behoudt 3,5mm-jack

Samsung Galaxy S9+ - purple
Toestel
Samsung Galaxy S9 / Galaxy S9 Plus
Besturingssysteem

Android 8.0 Oreo
Scherm

5.8" / 6.0" Super AMOLED 2960x1440 pixels
Processor
Samsung Exynos 9810
Processorsnelheid
2,9GHz
Videochip
Mali G72
Werkgeheugen
4GB / 6GB
Opslaggeheugen
64GB
Extern geheugen
MicroSD tot 2TB
Accucapaciteit
3000mAh / 3500mAh
Frontcam
8.0 megapixels
Camera

Enkele 12.0 megapixel, variabel diafragma, OIS, F/1.5-F/2.4
Dubbele 12.0 megapixel, variabel diafragma, OIS, F/1.5-F/2.4
Afmetingen

147,7x68,7x8,5mm / 158,1x73,8x8,5mm
Gewicht

153 / 189
Connectiviteit

WiFi
Bluetooth
GPS / Glonass

Overig

RGB notificatie LED
Iris- / vingerafdrukscanner
Water- & stofdicht met IP68-certificering
USB C met snellaadmogelijkheden
Draadloos opladen mogelijk

Handleiding

X
Adviesprijs

€849,00 / € 949,00
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5_-NKRVn7IQ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om even met de deur in huis te vallen. Zou ik een insteekhoesje voor een galaxy S8 ook kunnen gebruiken voor de S9, omdat de maten nagenoeg gelijk zijn? Of zit de S9 er dan erg los in?

Ik zoek namelijk zo'n soort hoesje: https://www.valenta.com/t...616_105885_NL_1______2446

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-02 15:40
Gismo1979 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:19:
Om even met de deur in huis te vallen. Zou ik een insteekhoesje voor een galaxy S8 ook kunnen gebruiken voor de S9, omdat de maten nagenoeg gelijk zijn? Of zit de S9 er dan erg los in?

Ik zoek namelijk zo'n soort hoesje: https://www.valenta.com/t...616_105885_NL_1______2446
Weet het niet, maar er zijn zat webshops waar je hoesjes kan bestellen en gratis retourneren of ruilen. Ze gaan er ool vast een S9 variant van maken toch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Burr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-06 15:35
Ik krijg morgen een S8+ originele screen protector (folie) voor mijn S9+. Ik zal morgen na installatie even vertellen of het erop past. Wou niet 5 euro extra betalen en 2 weken wachten tot de S9+ versie binnenkomt.

UPDATE: Hij past. Maar net op de millimeter. De s8+ blijkt toch grotere bezels dan de S9+ te hebben. Ik zou toch maar op die van de S9 wachten.

[ Voor 25% gewijzigd door Burr op 18-03-2018 03:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-06 01:31

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Zojuist mijn nieuwe Wireless Fast Charger van Samsung binnengekregen. Dit is de EP-N5100BBEGWW, speciaal ontwikkeld voor de S9 maar ook geschikt voor andere toestellen met Qi-technologie.
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71blERX5zEL._SL1500_.jpg
Deze had ik vooruitbesteld bij Amazon.de voor €40,67 incl. verzending (voor Prime bezitters €39,86).
Dit is een exemplaar zonder oplader en Type-C oplaadkabel. Er is ook een versie beschikbaar die wel geleverd is met deze producten.
Ten opzichte van de EP-PN930 (die ik al had voor de S7) is deze dus voorzien van een USB Type-C (i.p.v. Micro-USB) en het indicator LEDje is gelukkig stuk minder fel. Wat betreft laadvermogen kan ik nog niks zinnigs zeggen.

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:25
Ram-G-maN schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 00:08:
Wat betreft laadvermogen kan ik nog niks zinnigs zeggen.
Is dit niet op te maken uit de input/output van het apparaat? Dit staat waarschijnlijk op de sticker onderop de lader.

Ik ben ook aan het twijfelen of ik mijn S7 draadloze lader ga gebruiken voor de S9, of dat ik deze samen met de S7 weggeef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptweaker
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-03 07:52
Vandaag eindelijk een protector shield kunnen bestellen van invisible shield.
Ben benieuwd naar de pas vorm en kwaliteit.
Ik wilde geen glazen bestellen en ook geen merkloze ;)).
Ga hem gebruiken met de zagg armor en originele clear view cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

AlxRoelofs schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:24:
[...]

Is dit niet op te maken uit de input/output van het apparaat? Dit staat waarschijnlijk op de sticker onderop de lader.

Ik ben ook aan het twijfelen of ik mijn S7 draadloze lader ga gebruiken voor de S9, of dat ik deze samen met de S7 weggeef.
Maar natuurlijk. 8)7 Ik was het vergeten dat je het inderdaad kan aflezen. Ze zijn geheel identiek qua opgegeven stroom en spanning. Dus hier niks nieuws.

Mijn pre-order van de S9 dbrand skins waren vandaag gisteren binnengekomen.
Ik kon niet kiezen tussen Mahogany (die ik al eerder op mijn S7 had) en Black Dragen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/c4p0F6cHEwXcjeP0bVmtsy75/full.jpg

Het is dus de Black Dragon geworden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Xy9iiFoaOTJDDrIRm6ww4Oof/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WcjWVTyM4kEWdO2CI18aHDe5/full.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Ram-G-maN op 22-03-2018 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptweaker
Vandaag de zagg invisible shield geinstalleer. Erg gemakkelijk te doen en is erg mooi.
Helaas zit er in het midden van de protector een pit in het materiaal zelf.
Heb inmiddels contact gehad met zagg en krijg een nieuwe opgestuurd.

Hij past goed in de spigen armor, wel oppassen met de hoeken, en samsung clear shield.
Wijziging: in de spigen amor zit de protector in de hoekjes toch te wurmen. Toch teveel druk van de tpu .

[ Voor 19% gewijzigd door ptweaker op 24-03-2018 10:01 . Reden: Verkeerde merk ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maugrinn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-04 15:46
Na 3jaar met men S6 Edge heeft men case van Urban Armor Gear die al die tijd prima beschermd.
redelijk veel gevallen :S , zelfs ene keer 1 verdiep van de trap naar beneden gebotst en er was niks aan.
Dus voor men nieuwe S9+ terug een case van UAG: Monarch, zit heel goed in de hand, hij zit er stevig in en de cutouts voor de aansluitingen zijn ruim genoeg.
Hopelijk beschermd het even goed als de AUG die op men S6 zat.

als je een rugged case zoekt voor de S9 serie (of andere) moet je die van UAG zeker eens bekijken.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0121/2322/products/GLXS9__MONARCH_CRM-00-STD-MAIN.1458_900x.png?v=1519698318

update foto van S9+ nu ipv note 8

[ Voor 14% gewijzigd door Maugrinn op 01-04-2018 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:21

eisbaer

Zie signature

Gismo1979 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:19:

Dat hoesje zou ik niet bestellen. Die hoeken boven zijn niet beschermd. Als hij uit je zak valt dan is is alsnog 1 van de hoeken beschadigd. Ik ga de valenta pocket Classic 42 bestellen voor mijn S9. Als hij toch niet past dan kan hij terug gestuurd worden. (Zou namelijk niet weten waar je ze fysiek kan proberen).

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eisbaer schreef op zondag 25 maart 2018 @ 20:28:
[...]

Dat hoesje zou ik niet bestellen. Die hoeken boven zijn niet beschermd. Als hij uit je zak valt dan is is alsnog 1 van de hoeken beschadigd. Ik ga de valenta pocket Classic 42 bestellen voor mijn S9. Als hij toch niet past dan kan hij terug gestuurd worden. (Zou namelijk niet weten waar je ze fysiek kan proberen).
Thnks voor je reactie. Ik heb net de S9 besteld. Zou je me kunnen laten weten of die van jou past, dan bestel ik hem ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Gismo1979 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:14:
[...]

Thnks voor je reactie. Ik heb net de S9 besteld. Zou je me kunnen laten weten of die van jou past, dan bestel ik hem ook.
Hoesje is binnen en past perfect.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:18
Hebben er al mensen ervaring met de Zagg invisible shield elite curve case friendly icm een Spigen case? Ik overweeg die te kopen, maar ben een beetje huiverig voor problemen met de hoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eisbaer schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:03:
[...]

Hoesje is binnen en past perfect.
Naar aanleiding van jou reactie heb ik deze ook besteld, maar nu weer retour gestuurd. Jammer maar helaas.
Die van mij zat er te strak omheen. Ieder keer als ik de smartphone erin stop wordt de aan/uit knop ingedrukt en gaat het scherm aan.

Ik wacht nu nog maar even met een hoesje totdat er 1 uitkomt voor de S9. Voor nu kan ik nog even vooruit met mijn hoesje van mijn S6 (al steekt de S9 hier wel een beetje bovenuit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Gismo1979 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:39:
[...]

Naar aanleiding van jou reactie heb ik deze ook besteld, maar nu weer retour gestuurd. Jammer maar helaas.
Die van mij zat er te strak omheen. Ieder keer als ik de smartphone erin stop wordt de aan/uit knop ingedrukt en gaat het scherm aan.

Ik wacht nu nog maar even met een hoesje totdat er 1 uitkomt voor de S9. Voor nu kan ik nog even vooruit met mijn hoesje van mijn S6 (al steekt de S9 hier wel een beetje bovenuit).
Jammer. Het scherm gaat bij mij niet aan. Als een leren hoesje net nieuw is dan zit het altijd strak. Dat moet ook want na een paar dagen gebruik wordt het al losser, maar het mag niet zo ver oprekken dat hij er uit zou kunnen vallen.
Overigens zal het scherm na een minuut automatisch uit gaan door proximity sensor. Ben wel benieuwd hoe een S9 hoesje gaat bevallen te zijner tijd.

[ Voor 4% gewijzigd door eisbaer op 10-04-2018 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
ptweaker schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 18:17:
Vandaag de zagg invisible shield geinstalleer. Erg gemakkelijk te doen en is erg mooi.
Helaas zit er in het midden van de protector een pit in het materiaal zelf.
Heb inmiddels contact gehad met zagg en krijg een nieuwe opgestuurd.

Hij past goed in de spigen armor, wel oppassen met de hoeken, en samsung clear shield.
Wijziging: in de spigen amor zit de protector in de hoekjes toch te wurmen. Toch teveel druk van de tpu .
welke protector is dit precies? en bevalt verder goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptweaker
Aggressor schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:57:
[...]

welke protector is dit precies? en bevalt verder goed?
Zagg invisible shield Hd dry. Is wat lastig in de hoeken als je een strakke tpu heb. Installatie is prima.
Het blijft een plastic screenprotector met alle voor en nadelen. Maar ik ben er tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Oke dankjewel. Hoeveel heb je hier voor betaald?

En welke micro sd kaart gebruiken jullie? en welke grootte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:18
Vandaag eindelijk eens mijn S9 in gebruik genomen, heb hem al sinds de release liggen maar gewoon geen tijd voor gehad. Best lekker zo'n feestdag. :P

Ik heb een Samsung Evo Plus van 128GB erin zitten.

Bedacht me dat ik zowel voor onderweg (via een powerbank) als in de auto (via de 12v) nog usb-c kabels moet hebben, schrok een beetje van hoeveel die kabels hier kosten, zijn de kabels van bijvoorbeeld aliexpress ook gewoon geschikt? Liefst wil ik een kabel waar een verloopje naar microusb aanzit zodat de telefoons van vrienden die oudere toestellen hebben ook nog opgeladen kunnen worden ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Aggressor schreef op zondag 1 april 2018 @ 13:03:

Samsung Evo Plus 64GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
oke ik twijfel ook tussen de 64gb ong 22 euro
en de 128gb 38 euro

de 128gb is wel iets sneller met schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Hier de https://www.dataio.nl/sam...-pro-plus-uhs-i-u3-95mbs/

Maar ik zie net dat er een nieuwere versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

75 Euro? Dan lijkt dit me een betere keuze,
https://www.dataio.nl/sam...-sd-geheugenkaart-100mbs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Ja ik kan ook weinig verschil ontdekken tegenover de kaart die ik heb, of het moet misschien iets zijn met 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
https://www.dataio.nl/sam...-sd-geheugenkaart-100mbs/

Lijkt mij een hele goede sd kaart voor de prijs.

[ Voor 12% gewijzigd door Aggressor op 02-04-2018 21:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ptweaker
LordLynx schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:02:
Vandaag eindelijk eens mijn S9 in gebruik genomen, heb hem al sinds de release liggen maar gewoon geen tijd voor gehad. Best lekker zo'n feestdag. :P

Ik heb een Samsung Evo Plus van 128GB erin zitten.

Bedacht me dat ik zowel voor onderweg (via een powerbank) als in de auto (via de 12v) nog usb-c kabels moet hebben, schrok een beetje van hoeveel die kabels hier kosten, zijn de kabels van bijvoorbeeld aliexpress ook gewoon geschikt? Liefst wil ik een kabel waar een verloopje naar microusb aanzit zodat de telefoons van vrienden die oudere toestellen hebben ook nog opgeladen kunnen worden ermee.
Neem aub goede kabels, geen troep! Voorkom je ergenis en problemen:))
Aukie set van 3 kabels gehaald bij de grootste online aanbieder. Geen moment van spijt. Echt kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptweaker
Aggressor schreef op zondag 1 april 2018 @ 13:03:

Zie mobiel.nl ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Heeft iemand een tip voor een glazen screen protector die niet te duur is?
Mij protector van 30 euro is net gebarsten, dus ik denk dat ik wat goedkoper moet gaan zitten als ik in dit tempo doorga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-05 16:58
Ik zoek een goede sd kaart (64 gb ) voor 4k filmen en veel in slowmo en 1080 60 fps , Ook ik zoek een goede screen protector voor de s9plus met een case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
BattlerRoyaleNL schreef op zondag 8 april 2018 @ 04:12:
Ik zoek een goede sd kaart (64 gb ) voor 4k filmen en veel in slowmo en 1080 60 fps , Ook ik zoek een goede screen protector voor de s9plus met een case
Misschien is dit iets voor je niet goedkoop maar dan heb je wel het neusje van de zalm.
https://www.kamera-expres...ii-275mb-s-met-3-0-reader
Ps zit ook nog een gratis cursus bij. :) en 3.0 reader.

[ Voor 5% gewijzigd door pappaleone op 08-04-2018 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivory.
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-05 11:02
Ik heb dit weekend de S9 ontvangen en zit nu aan mijn tweede screenprotector.
De eerste was de Zagg Invisible Shield, maar de zwarte bezels aan de zijkant van de protector vielen over het randje van het display, waardoor het infinity effect volledig weg was. Geen goede fit dus.
Ik mag deze gelukkig wel retourneren, dus die 40 euro is niet verloren gegaan.
Bij een plaatselijke telefoonwinkel heb ik vervolgens een nieuwe gekocht, voor 15 euro. Online wordt namelijk veel gesuggereerd dat al die tempered glass protectors eigenlijk hetzelfde zijn, maar in een andere verpakking. Iemand die dat kan beamen, of juist niet?

Het enige waar ik heel veel goede verhalen over hoor, is een tempered glass protector met 'wet application', dus met een soort lijmvloeistof. De White Stone Dome Glass is in Amerika vooral populair, maar in NL niet te verkrijgen (via Amazon DE ook niet in NL leverbaar). Iemand anders een idee waar je aan zo'n 'wet application' protector komt en of ze ook echt beter zijn?

Ook over deze screenprotector (a 15 euro) ben ik niet zo tevreden. De randjes zijn niet voldoende gebogen, waardoor er allerlei stof aan het lijmrandje is gaan kleven. Ziet er niet zo netjes uit, dus denk dat ik ook deze ga proberen terug te brengen.

Ik ben dus weer in de markt voor een nieuwe, maar heb vanuit het verleden zelf geen ervaring met tempered glass protectors. Tips?? Of misschien een andere optie dan tempered glass? Ik hoor het graag.

[ Voor 14% gewijzigd door Ivory. op 09-04-2018 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Dutchman
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-06 11:39
Heb vorige week de White Stone Dome via amazon.de besteld en ze leveren gewoon aan Nederland.

Het aanbrengen van de glasplaat stelde niet veel voor en hij zit perfect!
Ivory. schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:50:
Ik heb dit weekend de S9 ontvangen en zit nu aan mijn tweede screenprotector.
De eerste was de Zagg Invisible Shield, maar de zwarte bezels aan de zijkant van de protector vielen over het randje van het display, waardoor het infinity effect volledig weg was. Geen goede fit dus.
Ik mag deze gelukkig wel retourneren, dus die 40 euro is niet verloren gegaan.
Bij een plaatselijke telefoonwinkel heb ik vervolgens een nieuwe gekocht, voor 15 euro. Online wordt namelijk veel gesuggereerd dat al die tempered glass protectors eigenlijk hetzelfde zijn, maar in een andere verpakking. Iemand die dat kan beamen, of juist niet?

Het enige waar ik heel veel goede verhalen over hoor, is een tempered glass protector met 'wet application', dus met een soort lijmvloeistof. De White Stone Dome Glass is in Amerika vooral populair, maar in NL niet te verkrijgen (via Amazon DE ook niet in NL leverbaar). Iemand anders een idee waar je aan zo'n 'wet application' protector komt en of ze ook echt beter zijn?

Ook over deze screenprotector (a 15 euro) ben ik niet zo tevreden. De randjes zijn niet voldoende gebogen, waardoor er allerlei stof aan het lijmrandje is gaan kleven. Ziet er niet zo netjes uit, dus denk dat ik ook deze ga proberen terug te brengen.

Ik ben dus weer in de markt voor een nieuwe, maar heb vanuit het verleden zelf geen ervaring met tempered glass protectors. Tips?? Of misschien een andere optie dan tempered glass? Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivory.
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-05 11:02
Mr.Dutchman schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:22:
Heb vorige week de White Stone Dome via amazon.de besteld en ze leveren gewoon aan Nederland.

Het aanbrengen van de glasplaat stelde niet veel voor en hij zit perfect!

[...]
Ik ben dus heel benieuwd naar dat product. Heb je er toevallig foto's van? Ik vraag me ook af hoe deze werkt icm een case. Ik heb een dun hoesje, met een design op de achterkant. Zit niet ver over de rand heen, dus ik verwacht dat het wel zou kunnen samen. Hoe is dat bij jou?

P.S. voor andere geïnteresseerden, ik heb zojuist (voor het eerst na heel vaak googlen!) een NL webshop gevonden die de White Stone Dome Glass verkoopt, de website heet Mobilefun en ik heb er verder geen ervaringen mee.

http://www.mobilefun.nl/6...ZgcMjzHrxnpUaAk_rEALw_wcB

[ Voor 27% gewijzigd door Ivory. op 09-04-2018 11:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LNDN
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-06 01:12
Ik vind de hoesjes van TPU perfect, maar met glazen en plastic screenprotectors ben ik echt klaar. Die gaan al kapot voor ze erop zitten, ze worden vies en uiteindelijk ziet het er lelijker uit dan zonder screen protector. Bovendien is de Gorilla glas die erin zit echt al best krasvrij. Ik heb nu echt alleen dit hoesje van bol.com: Spigen Galaxy S9 Case Liq Air Mat Black. Superchill en superstevig..

[ Voor 7% gewijzigd door LNDN op 10-04-2018 17:55 . Reden: Foute grammatica ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Voor de mensen die nog een screenprotector zoeken.

Glas kun je wel vergeten
Of het gevoeligheid van je scherm gaat dik naar beneden.
Wil je toch glas, dan moet je zorgen dat er een soort lijm tussen komt.
Dan moet je de Whitestone Dome Glass kopen. Deze kost rond de 45 euro.

Als je eventueel een folie erop wilt, koop dan 1 van Ultimate shield. Deze zit rond de 8 euro.

s9: https://www.ultimateshiel...ble-film-screen-protector

s9 plus: https://www.ultimateshiel...ble-film-screen-protector

Dan kiezen voor screen only .. tenzijn je ook de achterkant enz wilt.. (dan moet je full body)
Perfecte folie protector .. en hij is curved. en zit echt goed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:28
Heeft er nog iemand last van wanneer je de smartphone aan de sigaretten lader hangt en dan met een navigatie app start dat de telefoon dan nog langzaam leeg loopt?

Ligt dat aan mijn lader dat hij te licht is? Moet ik dan een zwaardere lader nemen? Want op mijn aansluiting staat max 12Watt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NippleWarrior
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-07-2023
Astratuner schreef op donderdag 19 april 2018 @ 19:11:
Heeft er nog iemand last van wanneer je de smartphone aan de sigaretten lader hangt en dan met een navigatie app start dat de telefoon dan nog langzaam leeg loopt?

Ligt dat aan mijn lader dat hij te licht is? Moet ik dan een zwaardere lader nemen? Want op mijn aansluiting staat max 12Watt denk ik.
Neem een sterkere lader.
Zou ook kunnen dat je lader er misschien niet goed genoeg in zit

PSN: iManchuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Zo'n Samsung fast charger van 2A is die voldoende of nog hoger gaan?

Want de navigatie trekt wel goed leeg dus wil ik nu wel ruimte nemen dat hij ook nog laadt :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 01:18
Astratuner schreef op donderdag 19 april 2018 @ 20:10:
Zo'n Samsung fast charger van 2A is die voldoende of nog hoger gaan?

Want de navigatie trekt wel goed leeg dus wil ik nu wel ruimte nemen dat hij ook nog laadt :).
Een goede lader is inderdaad vereiste 1. Het hoeft echt geen Samsung te zijn, maar kies voor laders _altijd_ een A-merk en geen Xenos-meuk. Met een certified fast charging support zit je altijd goed. De officiële van Samsung is altijd prima, maar mogelijk prijzig(er dan de concurrentie).

Het probleem is echter (en dit is met elk toestel zo) dat toestellen altijd langzamer laden als ze gebruikt worden of als het toestel warm wordt. Bij navigeren is je toestel redelijk zwaar in gebruik, en zeker als je een zwart toestel hebt wat zonlicht door je voorruit ontvangt, dan zal dat invloed hebben op de hoeveelheid power die je toestel uit de socket trekt.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Aangezien je scherm ook hele tijd aan staat maakt je brightness ook nog wel een verschil (vraag me niet hoeveel :+ ). Met het weer van dezer dagen moet je die natuurlijk best wel hoog zetten wat dus niet goed is voor je batterijpercentage.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-06 17:52
NippleWarrior schreef op donderdag 19 april 2018 @ 19:28:
[...]

Neem een sterkere lader.
Zou ook kunnen dat je lader er misschien niet goed genoeg in zit
Heb er zelf eentje besteld uit China, voor een paar dollar had ik hem hier en hij laadt bijna net zo snel als gewoon in het stopcontact!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Heb een 2A model gekocht met fast charging dus morgen eens uittesten :).

Bedankt allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:13

Rio

Ik heb al een boek

Astratuner schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 21:27:
Heb een 2A model gekocht met fast charging dus morgen eens uittesten :).

Bedankt allen!
Hier hetzelfde gedaan, maar tijdens gebruik in de auto loopt hij nog steeds terug helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:44

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

Al een andere kabel geprobeerd?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Laatst online: 28-06 23:18
Ik zag dit hoesje voor de S9(+). Ziet er gaaf uit moet ik zeggen :9~

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1069521

Maugrinn schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:52:
Na 3jaar met men S6 Edge heeft men case van Urban Armor Gear die al die tijd prima beschermd.
redelijk veel gevallen :S , zelfs ene keer 1 verdiep van de trap naar beneden gebotst en er was niks aan.
Dus voor men nieuwe S9+ terug een case van UAG: Monarch, zit heel goed in de hand, hij zit er stevig in en de cutouts voor de aansluitingen zijn ruim genoeg.
Hopelijk beschermd het even goed als de AUG die op men S6 zat.

als je een rugged case zoekt voor de S9 serie (of andere) moet je die van UAG zeker eens bekijken.

[afbeelding]

update foto van S9+ nu ipv note 8
Kun je deze combineren met een protectie shield, een stevig glasbeschermend folie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1069521

Geekess schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:24:
Hebben er al mensen ervaring met de Zagg invisible shield elite curve case friendly icm een Spigen case? Ik overweeg die te kopen, maar ben een beetje huiverig voor problemen met de hoeken.
Had je hier antwoord op of het zelf uitgevonden of het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maugrinn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-04 15:46
Anoniem: 1069521 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 16:24:
[...]

Kun je deze combineren met een protectie shield, een stevig glasbeschermend folie?
yup zoals je kan zien in deze video
YouTube: Galaxy S9 UAG Case Review & Whitestone Dome Glass Compatibility ...

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-05 13:32
Hopelijk ben ik hier bij het goede adres. Maar van Vodafone zou ik met de S9+ bestelling een gratis Onyx 4 Bluetooth speaker krijgen. Nergens kan ik meer vinden hoe je daarvoor registreert. Had zogenaamd een code moeten hebben. Maar het enige wat ik kan vinden via Google is het formulier betreft de actie van vorig jaar met de S8. Niet meer de S9. Wat is er gebeurd en waar kan ik exact terecht om vooralsnog die Bluetooth speaker te regelen? Beetje raar dat het zo als een wortel voor je neus gehangen word en nu is er geen spoor meer van te vinden. What happened? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-06 09:27
Darkwolf_1982 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:16:
Hopelijk ben ik hier bij het goede adres. Maar van Vodafone zou ik met de S9+ bestelling een gratis Onyx 4 Bluetooth speaker krijgen. Nergens kan ik meer vinden hoe je daarvoor registreert. Had zogenaamd een code moeten hebben. Maar het enige wat ik kan vinden via Google is het formulier betreft de actie van vorig jaar met de S8. Niet meer de S9. Wat is er gebeurd en waar kan ik exact terecht om vooralsnog die Bluetooth speaker te regelen? Beetje raar dat het zo als een wortel voor je neus gehangen word en nu is er geen spoor meer van te vinden. What happened? :/
Google even op 'Samsung Promoties', dan zal je hem snel genoeg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:04
Heb een S9+ besteld, weet iemand of ik die kan opladen met de QI oplader van Nokia?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Laatst online: 28-06 23:18
kruila schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:35:
Heb een S9+ besteld, weet iemand of ik die kan opladen met de QI oplader van Nokia?
Qi is universeel, dus zou moeten kunnen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jinks26
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:37
Ik zoek een fast charger + kabel van samsung maar deze kosten al snel een €25

Iemand die weet waar ik deze wireless charger het best kan bestellen waar een oplader + kabel incl. is ?
Of komen deze zaken altijd zonder kabel en fastcharger meegeleverd ?
pricewatch: Samsung Wireless Qi Charger (Zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:18
Anoniem: 1069521 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 16:27:
[...]

Had je hier antwoord op of het zelf uitgevonden of het werkt?
Nee nog niet. Maar ik heb ook niet meer zo gezocht, de folie zat redelijk en ik had te weinig tijd. Binnenkort ga ik wel weer op zoek naar reviews/ervaringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

jinks26 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:35:

Iemand die weet waar ik deze wireless charger het best kan bestellen waar een oplader + kabel incl. is ?
Ik gebruik deze. Werkt prima. Kabel zit er bij, charger niet.

https://www.aliexpress.co...042311.0.0.3b5a4c4dfuBIhI

[ Voor 4% gewijzigd door eisbaer op 18-05-2018 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Ik zal het wel niet snappen hoor, maar je leest regelmatig (was pas ook een item bij Radar meen ik) dat die goedkope kabels en/of opladers tot brandgevaar kunnen leiden, al dan niet inclusief je nieuwe S9 (plus).

En dan schaf je een super dure S9 of S9 plus aan, maar die draadloze oplader mag niets kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

kruila schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:52:
Ik zal het wel niet snappen hoor, maar je leest regelmatig (was pas ook een item bij Radar meen ik) dat die goedkope kabels en/of opladers tot brandgevaar kunnen leiden, al dan niet inclusief je nieuwe S9 (plus).

En dan schaf je een super dure S9 of S9 plus aan, maar die draadloze oplader mag niets kosten!
De oplader is het belangrijkste onderdeel en dat is gewoon de oplader die bij de Samsung geleverd is

[ Voor 3% gewijzigd door eisbaer op 18-05-2018 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
eisbaer schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 17:17:
[...]

De oplader is het belangrijkste onderdeel en dat is gewoon de oplader die bij de Samsung geleverd is
Een keten is zo sterk als de zwakste schakel, dus bijvoorbeeld een kabel van slechte kwaliteit kan veel verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

kruila schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 23:25:
[...]

Een keten is zo sterk als de zwakste schakel, dus bijvoorbeeld een kabel van slechte kwaliteit kan veel verzieken.
Wat wordt er precies verziekt dan? Deze angst is ontstaan na de note7 telefoons die in de fik vlogen. Dat had niets met de kabels te maken. Deze kabel voert een laag vermogen naar een houder met spoeltje. Het contact met de S9 is een magnetisch veld, draadloos want het is tenslotte een draadloze oplader. Niets aan de hand dus.
In zijn algemeenheid geldt dat je het opladen van apparatuur nooit moet doen als je zelf niet aanwezig bent.
Dat geldt zowel voor eigen merk als ander merk materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
eisbaer schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 20:50:
[...]
Wat wordt er precies verziekt dan? Deze angst is ontstaan na de note7 telefoons die in de fik vlogen. Dat had niets met de kabels te maken. Deze kabel voert een laag vermogen naar een houder met spoeltje. Het contact met de S9 is een magnetisch veld, draadloos want het is tenslotte een draadloze oplader. Niets aan de hand dus.
In zijn algemeenheid geldt dat je het opladen van apparatuur nooit moet doen als je zelf niet aanwezig bent.
Dat geldt zowel voor eigen merk als ander merk materiaal.
verzekeringstechnisch kan het ook link worden:

citaat:
Het Verbond van Verzekeraars ziet ook dat "het gebruik van alternatieve bedradingen problemen geeft", en adviseert de originele oplader te gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door kruila op 21-05-2018 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

jinks26 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:35:

Je kan bij Amazon.de een originele contactloze oplader kopen met een originele laadkabel en een originele snellader. Je kan ook een Samsung DexPad kopen, daar zitten ook originele kabels en een officiële snellader bij inbegrepen.

[ Voor 6% gewijzigd door Ram-G-maN op 21-05-2018 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:37
Hier ook een whitestone dome glass geïnstalleerd op mijn S9. Super tevreden van. Gewoon je tijd nemen bij het aanbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1075565

ik krijg morgen de galaxy s9. Natuurlijk hier al gelezen , maar heeft iemand nog goede ervaringen met een goede bescherming en hoesje?

Ik weet het namelijk niet en zie door de bomen het bos niet meer...Wat raden jullie mij aan voor bescherming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:40
Anoniem: 1075565 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 10:43:
ik krijg morgen de galaxy s9. Natuurlijk hier al gelezen , maar heeft iemand nog goede ervaringen met een goede bescherming en hoesje?

Ik weet het namelijk niet en zie door de bomen het bos niet meer...Wat raden jullie mij aan voor bescherming?
Ik heb zelf de originele Samsung Alcantara back cover. Daar ben ik heel tevreden mee. Hoge kwaliteit, goede pasvorm, met knopjes die fijn werken. En alcantara voelt heerlijk.
Volgens mij staat er een nieuwe in V&A O-)
Ik heb geen screen protector, dus daar kan ik geen advies over geven. Omdat de Alcantara back cover verhoogde lipjes heeft, ligt de telefoon niet op het glas als ie met het scherm naar beneden ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:34

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik ben altijd groot fan van de Bare-Cases zoals Hier hier te vinden is.

Wanneer je hem laat stuiteren heb ik geen idee hoe goed dat gaat want in de afgelopen jaren dat ik deze cases gebruik heb ik mijne nooit laten vallen. Wanneer je zo'n mooi toestel hebt snap ik niet dat mensen hem in een "hoesje" stoppen dat je telefoon een nucleaire winter kan overleven, echt zonde imo....

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila

Ik heb deze: https://www.bol.com/nl/p/...s9-plus/9200000090317830/ echt apart, en mooi (is persoonlijk).
Voordeel dat op de hoeken de cover wat dikker is en daardoor het glas beschermd op de voorkant, ik gebruik geen screenprotector.
Voordeel is ook dat er een klein richeltje zit tussen de cameralenzen en de fingerprintsensor waardoor je nog minder makkelijk de lenzen bevuilt.
Pasvorm is uitstekend, ben zeer tevreden met deze.

Cover is lekker stroef, dus laat je hem niet snel uit je handen vallen, is er ook in rood.

[ Voor 5% gewijzigd door kruila op 28-05-2018 12:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1075565

hey dank je wel. Ik ben het absoluut eens Mother_G dat het zonde is om zo'n mooi design te verstoppen in ene hoesje. Ik heb niet voor niks de paarse gekozen!

maar man, o man, laten vallen en scherm kapot is nog veel meer zonde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssen
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-06 14:01
https://www.spigen.com/pr...9-plus-case-slim-armor-cs

kan tegen een stootje en je hebt inees je kaarten bij... je krijgt wel een ander design dan dat samsung voor ogen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Udrene
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:01
Ik heb deze:
https://www.bol.com/nl/p/...laxy-s9/9200000089069026/
Zit er mooi strak omheen en het scherm is beschermd en je ziet de mooie paarse kleur van de telefoon. En natuurlijk wat meer grip dan zonder hoesje. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cricque
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-06 09:09
Voor mensen die goede kabels zoeken en/of oplader (al dan niet draadloos)

Eens kijken naar producten van Anker

usb-c kabels
https://www.amazon.de/2-P...TF8&qid=1528099160&sr=8-2

Zo heb ik thuis eentje in gebruik
https://www.amazon.de/Anker-Ladegerät-Ladeadapter-Technologie-Motorola-Schwarz/dp/B00MVHKTZQ/ref=sr_1_1?s=ce-de&ie=UTF8&qid=1528104035&sr=1-1

En heb hier ook 2 verschillende anker wireless chargers (het oude model en het nieuwere)

Over die wall plugs heb ik verschillende reviews gezien en deze kwamen er altijd uit als zeer goed (al dan niet beste optie)

pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
2 Nokia MD-12 speakertjes via bluetooth verbonden (dubbele audio) met mijn Galaxy S9+, echt "stereo" genieten van de muziek zo

[ Voor 12% gewijzigd door kruila op 09-06-2018 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cricque
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-06 09:09
Deze combo kan ik zeker aanbevelen

Die whitestone dome screen protector & een Lifeproof next case

Mijzelf kennende valt mijn gsm wel 1 a 2x per week en kon geen otterbox commuter vinden (toch niet met snelle levering in EU). Lifeproof is ook van otterbox. Combo past perfect en die whitestone dome duurt iets langer als andere protectors om aan te brengen misschien, maar is eigenlijk doodsimpel en zit perfect

Ik had hem nog geen 24u en lag al op de grond ondertussen. Geen barsten, scheuren what so ever, dus die case doet het wel

pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

Amazon duitsland heeft de LED view cover voor de S9 voor 40 euro te koop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-06 17:07

Nohead

PSN ID: Nohead

kruila schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 18:47:
2 Nokia MD-12 speakertjes via bluetooth verbonden (dubbele audio) met mijn Galaxy S9+, echt "stereo" genieten van de muziek zo
Stuurt het dan een Left en Right kanaal uit naar een speaker? True stereo?
Of werkt dit als dual mono geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Nohead schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:16:
[...]

Stuurt het dan een Left en Right kanaal uit naar een speaker? True stereo?
Of werkt dit als dual mono geluid?
Ik hoor duidelijk verschil in geluid tussen beide speakertjes, of dat (technisch gezien) 100 procent stereo is? ik vind het in ieder geval prettig luisteren. S9+ heeft ook 2 speakers he. Had n.l. al 1 zo'n speakertje, waar ik zeer tevreden over ben, en via bol.com kon ik er voor slechts € 24,89 nog 1 bijkopen.

Maar wat let je om het zelf uit te proberen, als je al 1 bluetooth speaker hebt, leen ff een 2e , en geniet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-06 11:19
Ik heb op dit moment deze screenprotector op mijn s9 : https://www.belsimpel.nl/...r-samsung-galaxy-s9-zwart

Ik merk dat ik heel vaak mijn vinger niet wordt herkend en dat ik letters mis tijdens het typen.
Dit zal ongetwijfeld met de dikte/sterkte van de screenprotector te maken hebben?

Wat is een goede screenprotector voor de s9 welke ook de "touch" van het beelscherm goed behoud?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:34

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

pitchdown schreef op zondag 24 juni 2018 @ 10:34:
Ik heb op dit moment deze screenprotector op mijn s9 : https://www.belsimpel.nl/...r-samsung-galaxy-s9-zwart

Ik merk dat ik heel vaak mijn vinger niet wordt herkend en dat ik letters mis tijdens het typen.
Dit zal ongetwijfeld met de dikte/sterkte van de screenprotector te maken hebben?

Wat is een goede screenprotector voor de s9 welke ook de "touch" van het beelscherm goed behoud?
Je hebt een optie onder geavanceerde features om je scherm gevoeliger in te stellen voor gebruik met screenprotector. Voor mij werkte deze optie prima icm een folie screen protector.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-06 11:19
Mother_Goozz schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:08:
[...]

Je hebt een optie onder geavanceerde features om je scherm gevoeliger in te stellen voor gebruik met screenprotector. Voor mij werkte deze optie prima icm een folie screen protector.
Gaat die optie ook meerwaarde bieden op een glas-screenprotector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin-l
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-06 16:31
pitchdown schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:15:
[...]

Gaat die optie ook meerwaarde bieden op een glas-screenprotector?
Zeker! Ik merkte na het installeren van de Zagg Glass Contour dat het scherm ook niet helemaal lekker reageerde. Daarna gelijk de gevoeligheid van het scherm aangepast en alles werkt weer zoals voorheen.

[ Voor 48% gewijzigd door justin-l op 03-07-2018 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-06 01:51
Net de Whitestone Dome geinstalleerd..
Ja 45e .. maar damn... dat zit er erg nice op!!!!
en past ook goed met mijn Spigen Neo Hybrid..

nog exact dezelfde gevoeligheid en je ziet hem bijna niet zitten... Dat is een TGP waar ik van hou!!!

Net zo fijn dit!
(en na registratie ook lifetime warrenty via www.whitestonedome.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinmi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11-2024
Heeft iemand heel toevallig ervaring met deze case van Spigen voor zijn of haar S9 Plus?

From DEC to Dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-06 12:28

TommyGun

Stik er maar in!

Mooi ding zeg die LED View Cover. Erg gaaf dat 'ie de tijd, laadtijd, bellers en zo aangeeft!

Nadelen zijn; geen magneetje, en het verstoort QI charging (met de cover gesloten althans).

Besteld via Amazon.de, scheelde een bak geld.

[ Voor 27% gewijzigd door TommyGun op 18-07-2018 09:02 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:08
Ben op zoek naar een screen protector voor mijn nieuwe S9 welke goed past met mijn Samsung Clear cover (https://www.smartphonehoe...lear-cover-galaxy-s9.html)

Ik zie de Whitestone Dome een aantal keren voorbijkomen in dit topic. Zou deze goed passen met mijn hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loen1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 19:53
Heeft iemand ervaring met vloeibare screen protectors?
https://glazenscreenprotectorshop.nl/nanofixit-phone-29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-06 13:28
En intussen verschijnen de eerste Whitestone Dome klonen op Aliexpress. Deze is van het merk CRorange. :P

Hier staan er nog meer. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 25-07-2018 10:34 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemSpa2
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16-05 13:20
Ik ben al diverse pogingen ondernomen voor een goede telefoonhouder voor in de auto. Al deze houders heb ik weer kunnen retourneren omdat de telefoon niet goed blijft zitten.

Het probleem is dat ik voor mijn telefoon de clear view standing cover heb. Dat maakt de telefoon in zijn geheel wat dikker. Dit past vaak niet goed in de houders. Heeft iemand ervaring met een houder waarbij de telefoon, inclusief hoes, goed blijft zitten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1071121

Inmiddels een paar weken in het bezit van het draadloos snelladen dock en de telefoonhouder met draadloos snelladen. Werkt perfect in combinatie met mijn S9 voor zakelijk gebruik. Aanrader!

Merk:
Link snelladen dock:
Link Telefoonhouder met draadloos snelladen:

[ Voor 20% gewijzigd door Equator op 01-09-2018 14:20 . Reden: Spam verwijderd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-06 13:28
Anoniem: 1071121 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 10:37:
Inmiddels een paar weken in het bezit van het draadloos snelladen dock en de telefoonhouder met draadloos snelladen. Werkt perfect in combinatie met mijn S9 voor zakelijk gebruik. Aanrader!

Merk:
Link snelladen dock:
Link Telefoonhouder met draadloos snelladen:
Die twee lijken heel erg op deze producten van Usams.

USAMS Universal 360 Rotation Magnetic Car Phone Holder Wireless Charger 10W €13,07

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1WzJPXKUXBuNjt_XBq6xeDXXaD/USAMS-Universal-360-Rotation-Magnetic-Car-Phone-Holder-Wireless-Charger-Air-Vent-holder-10W-Fast-Charging.jpg

USAMS 10W Qi Wireless Charging Pad €17,43

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1UvRCFkSWBuNjSszdq6zeSpXar/10W-Qi-wireless-charger-for-iPhone-X-8-plus-USAMS-wireless-charging-pad-fast-charge-for.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Equator op 01-09-2018 14:20 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Udrene
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:01
Vandaag een DeX docking station in de aanbieding bij iBood.

http://www.ibood.com/elec...-dex-docking-station.html

Heb er zelf ook één besteld 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik krijg volgende week als het goed is ook mijn s9+, maar welke autohouder + autooplader gebruiken jullie? Ik heb het zelf niet zo op die magnetische dingen, zeker met een hoesje erom zit dat niet stevig. En je wilt natuurlijk niet tijdens het rijden onder je dashboard moeten gaan zoeken naar je telefoon..

Ik heb nu een brodit in de auto voor mijn iPhone, maar helaas heeft brodit geen draadloze oplader hiervoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robert89
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:26
pvnzoest schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:12:

nog exact dezelfde gevoeligheid en je ziet hem bijna niet zitten... Dat is een TGP waar ik van hou!!!

Net zo fijn dit!
Heb hier ook lang over zitten twijfelen. Het concept spreekt me wel aan maar vind de prijs toch wel stevig voor een beetje vloeistof en een glaasje. Nu heb ik voor een Chinese knock-off (merk: Nano Optics) gekocht voor 10 euro. Ik moet zeggen dat ik verbaasd ben hoe goed het eruit ziet. Alleen omdat je bovenin ziet waar het glaasje ophoudt merk je dat er een screenprotector op zit. Ik heb een Spigen Hybrid Armor case die best beefy is maar de protector past er gelukkig precies in.

De Whitestone is denk ik vooral een kit die wat meer premium aanvoelt door de accessoires die erbij zitten (flinke UV lamp, een heel apparaat met schuifjes om handelingen uit te voeren etc.). De Chinese versie die ik heb doet z'n werk prima maar is minimaal met instructies d.m.v. 4 symbooltjes op de achterkant van de verpakking, terwijl je daar toch hier en daar wel een foutje mee kunt maken die met wat instructies makkelijk te voorkomen zijn. Uiteindelijk krijg je twee doekjes om je scherm mee schoon te maken, het glaasje, een klein UV lampje en een tubetje lijm en dat is eigenlijk meer dan zat. Instructies zijn er voldoende op internet om het zonder hulpmiddelen af te kunnen (ik gebruikte deze bijvoorbeeld).

Voor de duidelijkheid: dit is niets ten nadele van de Whitestone Dome. Voor mensen die niet zo 'avontuurlijk' zijn is het een goede oplossing, maar ik denk dat de gemiddelde Tweakers voor een stuk minder geld zijn/haar tere S9 scherm ook goed kan beschermen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-06 16:48
Robert89 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:10:
[...]

....Nu heb ik voor een Chinese knock-off (merk: Nano Optics) gekocht voor 10 euro....
Waar heb je deze gekocht als ik vragen mag? AliExpress?

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:18
pvnzoest schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:12:

Net zo fijn dit!
Hoe werkt dat installeren? Is het een beetje idiot-proof? Ik heb nu een Ultimate Shield erop zitten en dat vind ik bij de randen door het edge scherm gewoon net niet super zitten (of ik ben gewoon te onhandig om het goed aan te brengen). Of weet iemand misschien winkels waar ze het verkopen en direct aan kunnen brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert89
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:26
DaTiezl schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:14:
[...]

Waar heb je deze gekocht als ik vragen mag? AliExpress?
Via een verkoper op Marktplaats, maar die heeft deze ongetwijfeld ook van Aliexpress. Die van mij zag er in ieder geval zo uit: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:08
Super tevreden over de Whitestone Dome hier. En de enige die doet wat moet zonder losse randen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:26
Ik heb de Spigen Neo Flex geplakt dit werkt met bepaalde vloeistof die je op de protector spuit en hierna plaatst. werkt super screen protector zit er strak op. in combinatie met Spigen Ultra Hybrid case ben ik helemaal blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlaaMindO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 19:00
Ik heb nog een mooie excel lijst gevonden welke hoesjes met een whitestone screenprotector werken. Deze lijst wordt ook bijgehouden.

Whitestone Dome Glass Case Compatibility List

Ik heb vandaag de Spigen Tough armor besteld zwart.
Hebben jullie trouwens ook een uitdaging om die te bestellen via amazon? staat elke keer dat die niet geleverd kan worden in Nederland.

[ Voor 7% gewijzigd door FlaaMindO op 22-08-2018 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renderb
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-12-2023
Ik zit hier nu naar een otterbox symmetry te kijken om mijn s9+ en ik heb er zo mijn twijfels over. In de omschrijving stond 2 laags, maar zover ik kan zien is dit gewoon hard plastic tegen de glazen achterkant. Gaat dit echt helpen als je hem laat vallen? Aan de voorkant zit nog iets van een dikker randje, maar achter zo goed als niets.

Edit: Nvm hij is retour. Knoppen waren wel heel erg stroef en hadden scherpe randjes in de structuur op de knoppen die in mijn finger begonnen te snijden. Heb een blaar op mijn duim van volume aanpassen. x_x

[ Voor 23% gewijzigd door renderb op 24-08-2018 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlaaMindO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 19:00
renderb schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 17:08:
Ik zit hier nu naar een otterbox symmetry te kijken om mijn s9+ en ik heb er zo mijn twijfels over. In de omschrijving stond 2 laags, maar zover ik kan zien is dit gewoon hard plastic tegen de glazen achterkant. Gaat dit echt helpen als je hem laat vallen? Aan de voorkant zit nog iets van een dikker randje, maar achter zo goed als niets.

Edit: Nvm hij is retour. Knoppen waren wel heel erg stroef en hadden scherpe randjes in de structuur op de knoppen die in mijn finger begonnen te snijden. Heb een blaar op mijn duim van volume aanpassen. x_x
Ik heb altijd wel goede ervaringen met "Spigen" en als je wat ruiger uiterlijk wilt "UAG". Bij beide houden de knoppen nog wel redelijk hun gevoel.
Pagina: 1 2 Laatste