Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVreeke
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-05 19:17
FlaaMindO schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 15:35:
Ik heb nog een mooie excel lijst gevonden welke hoesjes met een whitestone screenprotector werken. Deze lijst wordt ook bijgehouden.

Whitestone Dome Glass Case Compatibility List

Ik heb vandaag de Spigen Tough armor besteld zwart.
Hebben jullie trouwens ook een uitdaging om die te bestellen via amazon? staat elke keer dat die niet geleverd kan worden in Nederland.
Heb je de case inmiddels ontvangen? Wat is je ervaring? En heb je hem ook gecombineerd met een screen protector?

Ik wilde eigenlijk de spigen slim armor, maar volgens de excel lijst die je stuurt gata die niet samen met de whitestone screen protector. Indien het bij jou allemaal goed werkt wijk ik misschien toch uit naar de iets zwaardere tough armor.

Iemand anders ervaring met de spigen slim armor? Met of zonder screen protector. Ik kan maar weinig reviews voor deze s9 plus case vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlaaMindO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 19:00
TVreeke schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:52:
[...]

Heb je de case inmiddels ontvangen? Wat is je ervaring? En heb je hem ook gecombineerd met een screen protector?

Ik wilde eigenlijk de spigen slim armor, maar volgens de excel lijst die je stuurt gata die niet samen met de whitestone screen protector. Indien het bij jou allemaal goed werkt wijk ik misschien toch uit naar de iets zwaardere tough armor.

Iemand anders ervaring met de spigen slim armor? Met of zonder screen protector. Ik kan maar weinig reviews voor deze s9 plus case vinden.
De tough armor heb ik inmiddels binnen zoals ik gewend ben van Spigen past hij perfect en heb je nog steeds een goed gevoel bij indrukken van de knoppen.
Enige nadeel dat ik ondervind is als ik mijn kaartlezer erin wil stoppen (usb form) deze er niet in past door de bescherming aan de onderkant dus moet mijn hoesje eraf. Maar dit probleem is met merendeel van de hoesjes.

Een goed uitgelijnde screenprotector gaat werken met de tough armor.

Bij volgende link kan je het verschil zien tussen de slim en de tough armor.
youtube Spigen

Wat ik zo kan zien is de tough armor iets meer afgewerkt maar zit er weinig verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVreeke
FlaaMindO schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:44:
[...]

De tough armor heb ik inmiddels binnen zoals ik gewend ben van Spigen past hij perfect en heb je nog steeds een goed gevoel bij indrukken van de knoppen.
Enige nadeel dat ik ondervind is als ik mijn kaartlezer erin wil stoppen (usb form) deze er niet in past door de bescherming aan de onderkant dus moet mijn hoesje eraf. Maar dit probleem is met merendeel van de hoesjes.

Een goed uitgelijnde screenprotector gaat werken met de tough armor.

Bij volgende link kan je het verschil zien tussen de slim en de tough armor.
youtube Spigen

Wat ik zo kan zien is de tough armor iets meer afgewerkt maar zit er weinig verschil in.
Dank voor je antwoord. Ik heb inmiddels ook de tough armor besteld samen met deze screenprotector:
https://www.amazon.com/gp...tailpages00?ie=UTF8&psc=1

Volgens de reviews en vragen bij het product kan die samen met de tough armor. Daarnaast hij is een stuk goedkoper dan de whitestone. Ik vond 45 euro een te groot risico voor een product dat nog steeds veel slechte reviews krijgt.

Ik verwacht mijn bestelling over uiterlijk twee weken. Als ik er tzt aan denk zal ik hier mijn ervaring delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlaaMindO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 19:00
TVreeke schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:24:
[...]

Dank voor je antwoord. Ik heb inmiddels ook de tough armor besteld samen met deze screenprotector:
https://www.amazon.com/gp...tailpages00?ie=UTF8&psc=1

Volgens de reviews en vragen bij het product kan die samen met de tough armor. Daarnaast hij is een stuk goedkoper dan de whitestone. Ik vond 45 euro een te groot risico voor een product dat nog steeds veel slechte reviews krijgt.

Ik verwacht mijn bestelling over uiterlijk twee weken. Als ik er tzt aan denk zal ik hier mijn ervaring delen.
Je hebt ook whitestone imitaties zonder de fancy uitlijn bracket die zijn vele male goedkoper alleen moet je een iets vastere hand hebben

Ik had hiervoor ook zo`n screenprotector die jij besteld hebt. Ben er geen fan van ik was een klein gedeelte kwijt van mijn scherm rondom en in zonlicht was er een soort waas over mijn beeldscherm. Ook was ik een groot deel van de gevoeligheid kwijt of deed het scherm raar tijdens het typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVreeke
FlaaMindO schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:52:
[...]

Je hebt ook whitestone imitaties zonder de fancy uitlijn bracket die zijn vele male goedkoper alleen moet je een iets vastere hand hebben

Ik had hiervoor ook zo`n screenprotector die jij besteld hebt. Ben er geen fan van ik was een klein gedeelte kwijt van mijn scherm rondom en in zonlicht was er een soort waas over mijn beeldscherm. Ook was ik een groot deel van de gevoeligheid kwijt of deed het scherm raar tijdens het typen.
Ja.. Na het bekijken van een aantal review filmpjes heb ik toch mijn order geannuleerd en de whitestone dome glass besteld. Beter in één keer goed dan continu gedoe. Nu maar hopen dat alles goed gaat met installeren en dan zou ik voorlopig klaar moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:20
Ik ben bij mijn zoektocht naar screenprotectors ook de whitestone dome tegen gekomen. In eerste instantie leek me dit een super product, maar ik lees in de amazon reviews toch dat er wat problemen op kunnen treden na verloop van tijd (loslaten/bubbels). Hoe zit dit bij jullie? Is deze screen protector ook weer zonder problemen te verwijderen mocht het fout gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-07 09:55
ToWi1989 schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:24:
Ik ben bij mijn zoektocht naar screenprotectors ook de whitestone dome tegen gekomen. In eerste instantie leek me dit een super product, maar ik lees in de amazon reviews toch dat er wat problemen op kunnen treden na verloop van tijd (loslaten/bubbels). Hoe zit dit bij jullie? Is deze screen protector ook weer zonder problemen te verwijderen mocht het fout gaan?
De imitatie variant laat bij mij in ieder geval na een maand of twee al in de linkerhoek los en heeft na een paar (lichte) vallen op twee plaatsen een barstlijn. Ik gebruik het glas in combinatie met de spigen tough armor.

Ik heb geen problemen met de gevoeligheid en zou de volgende keer weer de imitatie variant bestellen. Ik heb namelijk 12 euro betaald voor twee schermen. Het aanbrengen is wel iets lastiger dan bij het origineel. Verwijderen van de screenprotector heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
Thanks voor de reactie. Ik heb nog wat youtube videos hierover weten te vinden en loshalen schijnt geen probleem te zijn. Ik was bang dat de lijm een vrij permanente vorm van aanbrengen zou zijn. Dit zou m wel eens kunnen worden dan 😀

Update: besteld op amazon als double pack met 25% korting, geen idee hoe lang die actie nog geldig is.

[ Voor 17% gewijzigd door ToWi1989 op 12-09-2018 15:59 ]

• TVreeke
ToWi1989 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 08:07:
Thanks voor de reactie. Ik heb nog wat youtube videos hierover weten te vinden en loshalen schijnt geen probleem te zijn. Ik was bang dat de lijm een vrij permanente vorm van aanbrengen zou zijn. Dit zou m wel eens kunnen worden dan 😀

Update: besteld op amazon als double pack met 25% korting, geen idee hoe lang die actie nog geldig is.
Bij mij zit de whitestone dome er inmiddels op (S9+). Ik kan nog niet veel zeggen over hoe het houdt, want ik heb hem er pas zondag opgedaan. Maar hij zit er superstrak op, ik heb niet het idee dat het snel los zal laten. Ook past hij perfect met mijn tough armor, ben zeer tevreden over de twee aankomen

Heb jij een duopack gekocht van de whitestone of van een imitatie variant zoals de Tweaker hierboven? Ik ben benieuwd naar je ervaringen!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-06 23:18
Ik heb sinds de aanschaf van mijn S9 in mei een whitestone dome erop. Helaas begon al binnen een maand aan de linkerkant net onder het midden de screen protector los te laten. Ik kon er op zich nog redelijk mee leven omdat het gewoon een vlek was wat er net wat minder goed uit zag.

Vanochtend bleek helaas dat er een barst over de screen protector zit, die begonnen is bij de plek waar hij dus los aan het laten was. Gelukkig is hij vrij makkelijk te verwijderen zonder dat hij in honderden stukken knapt.

Ik neem aan dat dit onder de garantie valt en hopelijk krijg ik snel een nieuwe. Jammer dat hij los liet maar ik vond de screen protector zelf erg fijn. Een vriend van me had zo'n goedkope met een plakrandje boven en beneden. Naast het feit dat het scherm dan voor geen meter aanvoelt viel hij er binnen een week vanaf.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:26
Iemand ervaring met waterproof cases? Zodat ik hem met een gerust hart in het zwembad en de zee kan gebruiken?

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-07 21:28

DON PAPA

Tweaker-fan

Heeft hier iemand ervaring met de Spigen AirSkin voor de S9+ ? Ik wil graag weten of deze genoeg grip geeft ?

Edite: inmiddels kan ik uit eigen ervaring zeggen dat dit hoesje genoeg grip geeft. Wat mij betreft een echt aanrader dit hoesje....

[ Voor 62% gewijzigd door DON PAPA op 25-09-2018 21:29 ]

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-07 19:51
Moet iemand nog een Glass screen protector voor een s9 hebben?
Heb hem per ongeluk verkeerd besteld (s9 ipv s9+)
Voor meer info DM :)
En heeft er iemand een tip voor een glazen screenprotector voor de s9+ met een open bovenkant ivm aanbrengen icm LOCA lijm. ik ben opzoek naar een protector die wel de edge to edge protection heeft maar niet alles aan de bovenkant afdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Een vraagje, bij de S9 (plus) en de samsung clear view case, zie je het notificatie led lampje er nog steeds doorheen bij de case, of is deze niet zichtbaar?

Ik merk dat ik dat lampje fijn en handig vindt, dus zou die graag er nog doorheen willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-07 22:57
Draakje5 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:56:
Een vraagje, bij de S9 (plus) en de samsung clear view case, zie je het notificatie led lampje er nog steeds doorheen bij de case, of is deze niet zichtbaar?

Ik merk dat ik dat lampje fijn en handig vindt, dus zou die graag er nog doorheen willen zien.
Die is nog heel vaag zichtbaar ja, maar echt een stuk minder dan zonder cover. Overigens zie je helemaal niks meer van edge light indien je dat aan had staan voor notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Wekko306 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:25:
[...]

Die is nog heel vaag zichtbaar ja, maar echt een stuk minder dan zonder cover. Overigens zie je helemaal niks meer van edge light indien je dat aan had staan voor notificaties.
Edge light gebruikte ik sowieso niet.
Ging me er eigenlijk meer om dat ik kan zien of er een berichtje is zonder de telefoon aan te raken ofzo. Dat wordt dus lastiger met deze hoes van samsung begrijp ik. Screenprotector vind ik nou ook niet helemaal ideaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Draakje5 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:28:
[...]

Edge light gebruikte ik sowieso niet.
Ging me er eigenlijk meer om dat ik kan zien of er een berichtje is zonder de telefoon aan te raken ofzo. Dat wordt dus lastiger met deze hoes van samsung begrijp ik. Screenprotector vind ik nou ook niet helemaal ideaal..
Lastig inschatten of je je er aan gaat storen. Je zou eventueel ook always on display kunnen gebruiken, dan zie je continu het Whatsapp logo (bv) als je een ingelezen bericht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Wekko306 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:36:
[...]

Lastig inschatten of je je er aan gaat storen. Je zou eventueel ook always on display kunnen gebruiken, dan zie je continu het Whatsapp logo (bv) als je een ingelezen bericht hebt.
Die logo's kun je continue zien icm de clear view case (zonder op de lock of bixby knop te drukken) bij een ongelezen bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Draakje5 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:44:
[...]

Die logo's kun je continue zien icm de clear view case (zonder op de lock of bixby knop te drukken) bij een ongelezen bericht?
Heb het net even getest en was helaas in de war, die logo's verdwijnen inderdaad na je screen time out instelling. Dus je moet dan alsnog op lock/bixby knop indrukken om de logo's weer te zien. Als je echt gehecht bent aan de led indicator zou ik dus naar een andere oplossing gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Thanks helder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:33
ToWi1989 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 08:07:

Even een filmpje ter inspiratie.
Ahum, nu dan een link erbij, kijkt makkelijker. YouTube: Galaxy S9/S9+ WhiteStone Dome Glass - Durability Test & Installa...

[ Voor 21% gewijzigd door mike123 op 15-10-2018 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
Ik heb 'm er inmiddels op zitten. Ondanks het fancy 'uitlijndoosje' is het glas er toch niet helemaal goed op komen te liggen, met als gevolg dat de linker onderzijde in de kromming een beetje loslaat. Ik moet 'm nog eens opnieuw proberen aan te brengen, maar voor nu is de telefoon in ieder geval beschermd. De lijm is overigens ook op een aantal plekken onder het glas uit gevloeid in de rand van scherm/body.

Ik lees overigens dat je een 'normale' glazen screen protector ook aan kan brengen als je een tube UV lijm hebt + UV lamp hebt. Dat is misschien wat meer geknoei, maar wel veel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik had een paar kleine krasjes op mijn scherm en daarop besloten toch maar een Whitestone dome te bestellen. Installatie is eigenlijk prima verlopen. Ik heb hem wel voor de tweede keer geïnstalleerd. De eerste keer zat er een stofdeeltje onder. Het verwijderen van de lijm was wel een gedoe, maar nu zit hij perfect.

Bijkomend voordeel is dat de aanwezige krasjes niet meer zichtbaar zijn.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinmi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11-2024
Dinmi schreef op maandag 16 juli 2018 @ 16:00:
Heeft iemand heel toevallig ervaring met deze case van Spigen voor zijn of haar S9 Plus?
Ondertussen de genoemde case (Spigen Reventon) al een aantal maanden in gebruik. Ook deze case van Spigen vind ik erg fijn. De screenprotector die er bij werd geleverd, zit er ook nog steeds goed op, geen loslatende hoekjes of bubbels. Nu haal ik eigenlijk de telefoon nooit uit de case dus ik weet niet of de protector er ook nog zo goed op zou zitten als ik de case regelmatig zou moeten verwijderen.

From DEC to Dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Vandaag ook de Whitestone Dome glass voor de S9+ gemonteerd. Diverse filmpjes op YouTube gekeken en dan vandaag toch maar gewaagd om het te monteren. Na 10 a 15 minuten is alles alweer achter de rug. Stelt eigenlijk niet veel voor.
Nu maar kijken hoe lang hij blijft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deures
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-07 10:26
Goedemiddag dames/heren,

Ik ben op zoek naar een hoesje voor de Samsung S9 plus. Een aantal wensen zijn:

* Liefst samen gaan met whitestone dome glass
* Liefst niet te dik zijn
* Liefst wel een aantal vallen kunnen overleven
* Aan de voorkant iets hoger zijn dan het scherm
* Een magneet op de achterkant kunnen verdragen i.v.m. autohouder

Hebben jullie voor mij het perfecte hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:16
@Deures En wat heb je zelf al gevonden? Een eenvoudige zoekfunctie op bijvoorbeeld Aliexpress levert dit resultaat op.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:24
r_buren956 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:25:
[...]

Volgens mij zijn er nog maar weinig BT5 earphones en headphones op de markt. Op kickstarter en indiegogo zijn er een paar maar zelfs de nieuwe Sony WM1000XM3 heeft geen BT5 volgens mij.
De Teufel die ik heb heeft het sowieso niet.
Ik gebruik de Anker / Zolo liberty+

pricewatch: Anker Zolo Liberty+ (Zwart)

Is een BT5 koptelefoon.

Nog geen drops ervaringen icm de S9+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:18
Heb gekozen voor de: Spigen Liquid Crystal for Galaxy S9 crystal clear
Zit als gegoten, goede grip maakt toestel niet te dik, houd prettig vast !

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/85i7hldnvg.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Albert020 op 29-11-2018 14:36 ]

• westham
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 13:35
Ik heb een flip cover gehaald(niet originele), maar wanneer ik hem open sla gebeurd er niks. Moet ik wat veranderen in de settings of werkt het hoesje zowiezo niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
westham schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:44:
Ik heb een flip cover gehaald(niet originele), maar wanneer ik hem open sla gebeurd er niks. Moet ik wat veranderen in de settings of werkt het hoesje zowiezo niet.
Als die flipcover die functie niet ondersteunt dan werkt het sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Iemand ervaring met de originele Samsung draadloos laden accessoires? Ik zie er verschillende staan, allemaal ondersteunen ze de S9 en snelladen, maar zo te zien werken ze niet allemaal op dezelfde voltage. :S

Welke moet ik nu nemen en is de snelste/betere? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:54
De achterkant krast erg snel. Ik zoek al een tijdje naar een glazen "screen"protector voor de achterkant, deze lijken niet te bestaan. Kent iemand een dergelijke protector?

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
@crepsly Ik heb ze in ieder geval nog nooit gezien. Ik heb de achterkant van mijn S9 Plus voorzien van een dbrand skin en dan de dragon skin. Het ziet er erg mooi uit vind ik en je hebt ook geen last meer van vieze vingers op je telefoon. Het aanbrengen is ook nog een behoorlijk eenvoudig.

[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 15-12-2018 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-07 13:52
iemand nog belang bij een Whitestone Dome Glass Samsung Galaxy S9 Full Cover Displaybescherming? Had hem besteld voor 50 maar samsung heeft tijdens de RMA er al een nieuwe cover op gezet. Daardoor blijft deze over. Als ik hem retour moet sturen naar Birmingham dan ben ik ook 15 euro lichter. €45 mag die weg en dat is inclusief verzendkosten. Als ik dit hier niet mag posten dan hoor ik het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:51
Ik ben voor mijn vrouw opzoek naar een Flip cover hoesje zodat ze een aantal pasjes mee kan nemen met haar S9+ toestel.
Zoiets had ze voor de S7 ook waarvan ik de naam zo even niet weet maar verkoopster sloeg er destijds hard mee op de desk en niets aan de hand.

Nu met de S9+ wilde ze weer zo'n Flip cover case om haar pasjes ook in mee te kunnen nemen echter hebben ze dat merk niet meer in T-Mobile shop, nouja het zou nu soSkilled heten en deze heeft ze nu ook maar dat is alleen een back cover.
Ding is super stevig maar je kunt er geen pasjes fatsoenlijk in meenemen.

Lang verhaal kort, weet iemand een net zo solide Flip cover case voor de S9+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-06 09:06
Heeft iemand een draadloze oplader voor de Samsung S9 + die geen geluid maakt? ik had de originele van Samsung maar die maakt een ventilatiegeluid. En dat is nogal storend aangezien het naast me bed staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
T-bone88 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 08:36:
Heeft iemand een draadloze oplader voor de Samsung S9 + die geen geluid maakt? ik had de originele van Samsung maar die maakt een ventilatiegeluid. En dat is nogal storend aangezien het naast me bed staat.
Heb je jouw telefoon op draadloos snelladen staan? Volgens mij gaat de ventilator alleen aan als je snelladen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Laatst online: 09:11
Ram-G-maN schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 00:08:
Zojuist mijn nieuwe Wireless Fast Charger van Samsung binnengekregen. Dit is de EP-N5100BBEGWW, speciaal ontwikkeld voor de S9 maar ook geschikt voor andere toestellen met Qi-technologie.
[Afbeelding]
Deze had ik vooruitbesteld bij Amazon.de voor €40,67 incl. verzending (voor Prime bezitters €39,86).
Dit is een exemplaar zonder oplader en Type-C oplaadkabel. Er is ook een versie beschikbaar die wel geleverd is met deze producten.
Ten opzichte van de EP-PN930 (die ik al had voor de S7) is deze dus voorzien van een USB Type-C (i.p.v. Micro-USB) en het indicator LEDje is gelukkig stuk minder fel. Wat betreft laadvermogen kan ik nog niks zinnigs zeggen.
Was ik even aan het Google shopping en zie ik hem bij de Mediamarkt hier in Spanje voor 35 euro :9 :9 :9

Update: vandaag opgehaald voor die 35 euro en prima en wat een gemak en oplader en kabel zaten er ook nog bij!!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door aveenhuysen op 14-02-2019 00:12 ]

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

• T-bone88
sjaool schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:44:
[...]

Heb je jouw telefoon op draadloos snelladen staan? Volgens mij gaat de ventilator alleen aan als je snelladen gebruikt.
dankjewel voor je reactie, ik denk dat hij op snel laden staat, maar kan dat nergens in de instellingen vinden, ik kom van de Pixel 2 XL af dus het is allemaal nogal zoeken.

• sjaool
T-bone88 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:10:
[...]

dankjewel voor je reactie, ik denk dat hij op snel laden staat, maar kan dat nergens in de instellingen vinden, ik kom van de Pixel 2 XL af dus het is allemaal nogal zoeken.
Instellingen > Apparaatonderhoud > Batterij > Hamburgermenu > Instellingen
En dan onderaan kun je het in- of uitschakelen.

• T-bone88
sjaool schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:33:
[...]

Instellingen > Apparaatonderhoud > Batterij > Hamburgermenu > Instellingen
En dan onderaan kun je het in- of uitschakelen.
Als ik jou stappen volg kom inderdaad bij de optie om snel laden uit te schakelen, al staat er wel specifiek bij dat het voor de kabel is "Snel opladen via kabel" is dat dan ook voor het draadloos opladen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
T-bone88 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:45:
[...]

Als ik jou stappen volg kom inderdaad bij de optie om snel laden uit te schakelen, al staat er wel specifiek bij dat het voor de kabel is "Snel opladen via kabel" is dat dan ook voor het draadloos opladen?
Er horen daar 2 verschillende opties te staan. Een voor Snel opladen via kabel en een voor Snel draadloos opladen. Je kunt de functie alleen in- of uitschakelen op het moment dat de telefoon niet aan de lader ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-bone88
sjaool schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:19:
[...]

Er horen daar 2 verschillende opties te staan. Een voor Snel opladen via kabel en een voor Snel draadloos opladen. Je kunt de functie alleen in- of uitschakelen op het moment dat de telefoon niet aan de lader ligt.
Het is inderdaad gelukt! en sindsdien geen geluid van de ventilator! Bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09:52
Morgen komt mijn nieuwe speeltje binnen ( s9+ ) en aangezien mijn S7 na bijna 3 jaar nog steeds een gaaf scherm heeft dankzij de screenprotector, wil ik ook een screenprotector plakken op de S9+, Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Mijn voorkeur gaat uit naar tempered glass.

Dus bij deze mijn vraag: Welke screen protectors gebruiken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reiniero
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:21
dm-dutchman schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:01:
Morgen komt mijn nieuwe speeltje binnen ( s9+ ) en aangezien mijn S7 na bijna 3 jaar nog steeds een gaaf scherm heeft dankzij de screenprotector, wil ik ook een screenprotector plakken op de S9+, Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Mijn voorkeur gaat uit naar tempered glass.

Geen screenprotector en nog geen enkele kras op het scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

Ik gebruik normaal gesproken geen screenprotector. Ik heb op mijn S8+ een glazen screenprotector gehad met loca lijm maar dat was geen succes. Nu heb ik tijdelijk een hydrogel screenprotector op mijn S9+ zitten en die bevalt eigenlijk best goed. Deze blijft aan de randen tenminste zitten. Enige nadeel is dat deze nogal zacht is en je snel een soort van sporen kunt zien. Kleine oneffenheden horen zichzelf in 24 uur te herstellen. Maar om eerlijk te zijn geloof ik daar niet zo in.

De infinity schermen zijn mooi maar een ramp om een goede screenprotector voor te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09:52
sjaool schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:32:
[...]

De infinity schermen zijn mooi maar een ramp om een goede screenprotector voor te vinden.
En dat is precies de reden dat ik hier vraag wat een fijne screenprotector is. Thanx voor de reactie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 155058

dm-dutchman schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:39:
[...]

En dat is precies de reden dat ik hier vraag wat een fijne screenprotector is. Thanx voor de reactie
Ik heb bij MediaMarkt (Arnhem) een "Clearplex" laten zetten. Dat is een folie die ter plekke op maat gesneden wordt en ook geschikt is voor het aflopende scherm van de S9+. Kost € 20, zit er echt netjes op (geen bellen oid), blijft goed zitten en als er iets misgaat vervangen ze hem onder garantie voor je. Het is niet perfect (krasjes trekken niet weg in de folie wat wel beweerd werd), maar andere screenprotectors had ik altijd binnen een dag weer van mijn telefoon getrokken, dus wat mij betreft een goede optie.

Volgens deze (en andere websites - Google) gebruikt NASA ze ook haha.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 155058 op 05-03-2019 15:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-06 15:19
Anoniem: 155058 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 15:40:
[...]

Ik heb bij MediaMarkt (Arnhem) een "Clearplex" laten zetten. Dat is een folie die ter plekke op maat gesneden wordt en ook geschikt is voor het aflopende scherm van de S9+. Kost € 20, zit er echt netjes op (geen bellen oid), blijft goed zitten en als er iets misgaat vervangen ze hem onder garantie voor je. Het is niet perfect (krasjes trekken niet weg in de folie wat wel beweerd werd), maar andere screenprotectors had ik altijd binnen een dag weer van mijn telefoon getrokken, dus wat mij betreft een goede optie.

Volgens deze (en andere websites - Google) gebruikt NASA ze ook haha.
We gaan redelijk offtopic hier, maar de clearplex folie heb ik ook, via de plaatselijke Welcombij telefoonwinkel. Deze wordt inderdaad ter plekke gesneden en geplakt.

Ik heb wat wisselende ervaringen met de clearplex. De folie op zich is prima en zit beter dan een hard plaatje (die krullen aan de edge namelijk op). Wel had de folie naar mijn idee aan de zijkanten iets langer gemogen, nu zit de rand van de folie als het ware een klein stuk door het scherm. Ook ziet de folie er uit als een sinaasappelhuidje, maar hier merk je bijna niets van. De meeste problemen heb ik gehad met het aanbrengen. Bij de oorspronkelijke winkel zat de folie of scheef, of er zat tot twee keer toe iets onder. Via een andere vestiging nogmaals geprobeerd, en daar zat hij in één keer goed. Kosten bij Welcombij zijn +-€25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrrr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02:01
Ik gebruik geen screenprotector maar in plaats daarvan een hoesje van het merk Spigen. Hun hoesjes gaan iets over het scherm heen, dus als je je telefoon laat vallen met het scherm naar beneden is het scherm alsnog beschermd. (Hoesje zelf gekocht bij Belsimpel, weet niet of andere winkels hem ook verkopen)

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:54

Sabbi

je denkt aan mij.

Ik heb de Whitestone Dome, die is van glas en sluit goed aan want is ook gebogen. Hij is vrij duur en installeren lijkt een flinke klus omdat het met vloeibare lijm gaat, maar is door de installatie-houder echt foolproof.

Hiervoor had ik er die van de Mediamarkt opzitten, maar dat was echt niks. Erg stroef, scherm duidelijk lelijker, ging niet helemaal tot de rand en kreeg al meteen last van strepen/deuken die niet wegtrekken. De Whitestone voelt echt alsof er niets zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimadam
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 09-01 17:27
sjaool schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:32:
[...]

Ik gebruik normaal gesproken geen screenprotector. Ik heb op mijn S8+ een glazen screenprotector gehad met loca lijm maar dat was geen succes. Nu heb ik tijdelijk een hydrogel screenprotector op mijn S9+ zitten en die bevalt eigenlijk best goed. Deze blijft aan de randen tenminste zitten. Enige nadeel is dat deze nogal zacht is en je snel een soort van sporen kunt zien. Kleine oneffenheden horen zichzelf in 24 uur te herstellen. Maar om eerlijk te zijn geloof ik daar niet zo in.

De beste , perfect !! https://www.telefoonglaasje.nl/samsung/galaxy-s9-plus/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
Ik heb al eens zo'n ding geprobeerd en dat was echt niet de beste. Stof onder de rand, vrij makkelijk loslaten en niet compleet verlijmd. Tot nu toe bevalt mij de hydrogel het beste. Niet heel erg bestand tegen krassen omdat het kunststof vrij zacht is maar deze blijven wel het beste op het scherm zitten. Plus geen stof onder de randen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-06 20:31
Hoe zijn de ervaringen met draadloos laden van de S9?

Ik ben o.a. erg benieuwd of de telefoon hier warmer van wordt dan met laden via kabel. Dit i.v.m. slijtage aan de accu.
Daarnaast, met welke laders hebben jullie ervaring en hoe nauwkeurig moet de telefoon erop liggen? Hier lees ik wisselende verhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 26-06 11:55

Pat-Juh

Patrick

sjaool schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:13:
[...]

Ik heb al eens zo'n ding geprobeerd en dat was echt niet de beste. Stof onder de rand, vrij makkelijk loslaten en niet compleet verlijmd. Tot nu toe bevalt mij de hydrogel het beste. Niet heel erg bestand tegen krassen omdat het kunststof vrij zacht is maar deze blijven wel het beste op het scherm zitten. Plus geen stof onder de randen. ;)
Ik heb momenteel een cheapo UV-silicone lijm neppert via de chinese groothandel erop zitten. 100% verlijmd en prima kras bestendigheid. Nu na een flinke tik zitten er “scheurtjes” in de lijm bij een hoek. Natuurlijk niet zo goed als een echte Whitestone Dome maar voor een fractie van de kosten bestel ik er wel een of twee extra de komende jaren }:O .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
Pat-Juh schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:55:
[...]

Ik heb momenteel een cheapo UV-silicone lijm neppert via de chinese groothandel erop zitten. 100% verlijmd en prima kras bestendigheid. Nu na een flinke tik zitten er “scheurtjes” in de lijm bij een hoek. Natuurlijk niet zo goed als een echte Whitestone Dome maar voor een fractie van de kosten bestel ik er wel een of twee extra de komende jaren }:O .
Inmiddels heb ik er weer geen screenprotector op zitten en dat bevalt mij nog steeds het beste. Het is eigenlijk zonde om zo'n mooi scherm te verstoppen. Dan doe ik wel wat voorzichtiger met mijn telefoon. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
daanNL schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:37:
Hoe zijn de ervaringen met draadloos laden van de S9?

Ik ben o.a. erg benieuwd of de telefoon hier warmer van wordt dan met laden via kabel. Dit i.v.m. slijtage aan de accu.
Daarnaast, met welke laders hebben jullie ervaring en hoe nauwkeurig moet de telefoon erop liggen? Hier lees ik wisselende verhalen over.
De telefoon word bij mij niet heet, wel een beetje warmer. Maar niks warmer dan laden met een kabel.
Ik heb een originele lader van Samsung, de Duo lader. Werd geleverd vanwege pre-order van de Galaxy watch.
Telefoon moet gewoon in het midden staan van het rondje. Horloge moet iets nauwkeuriger neergelegd worden. Ik kijk altijd of het percentage van het horloge in beeld komt, dan ligt hij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Topic is vrij dood, maar ga een poging wagen O-)

Telefoon laten vallen. Had een siliconen hoesje en die werkte altijd top, tot nu.... Nu een barst en ga hem laten repareren door Samsung (met een actie van ze heb je 30 euro korting + gratis nieuwe accu)

Screenprotector heb ik niet, want met een gebogen scherm blijft dat een probleem.
Wat is nu een goed hoesje, waarbij het scherm ook beschermt is bij vallen? Krassen ben ik niet zo bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Laatst online: 09:11
Waah schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:29:
Topic is vrij dood, maar ga een poging wagen O-)

Telefoon laten vallen. Had een siliconen hoesje en die werkte altijd top, tot nu.... Nu een barst en ga hem laten repareren door Samsung (met een actie van ze heb je 30 euro korting + gratis nieuwe accu)

Screenprotector heb ik niet, want met een gebogen scherm blijft dat een probleem.
Wat is nu een goed hoesje, waarbij het scherm ook beschermt is bij vallen? Krassen ben ik niet zo bang voor.
Sinds het begin een Ringke en bevalt me prima. Al een paar keer gevallen maar geen barst of niks te zien. De boven- en onderkant steken ook iets uit waardoor het glas goed beschermd is.

https://www.ringkestore.c...nyx?variant=6366033739803

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
@aveenhuysen bedankt voor de tip nog! helaas zijn we al 4 maanden verder, dus ik heb ondertussen deze gekocht:
https://www.amazon.de/gp/product/B078BF68T2
Spigen Tough armor. Word die niet veel dikker van, ook het glas goed beschermt en de kickstand is handiger dan ik vooraf dacht....
Maar die Ringke ziet er ook mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik krijg mijn samsung s9 eindelijk morgen. weet iemand waar ik de beste deal kan krijgen voor een originele oplader (bedraad)? ik heb even gekeken, maar weet niet zo goed op welke website ik een originele voor een goede prijs kan bemachtigen.

prefereren jullie een originele trouwens? of is een b-merk ook goed uit een telefoonwinkel?

[ Voor 18% gewijzigd door Farabi op 27-01-2020 12:52 ]

Pagina: 1 2 Laatste