Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Samsung Galaxy S9 - UnpackedSamsung brengt de Galaxy S9 en S9+ beide binnen drie weken uit in de Benelux. De fabrikant vraagt 849 euro voor de S9 en 949 euro voor de S9+. Daarmee liggen de prijzen 50 euro hoger dan bij de release van de S8 een jaar geleden.

Samsung legt de focus bij de S9 op de camera, vermoedelijk omdat er weinig andere zichtbare vernieuwingen zijn. De S9 heeft een enkele camera aan de achterkant met variabel diafragma. Bij slecht licht gaat de sluiter open tot f/1.5, bij goed licht is dat f/2.4. De camera heeft bovendien een slow-motionfunctie die net als bij de Xperia XZ Premium, XZ1 en XZ1 Compact van Sony beelden kan opnemen op 960fps. Bij de S9 gebeurt dat als het toestel beweging opmerkt.

De S9+ heeft bovendien een secundaire camerasensor aan de achterkant. Die heeft een brandpunt van 52mm in 35mm-equivalent, tegenover 26mm van de primaire sensor. Dat maakt dus '2x optische zoom' mogelijk. De camerasetup lijkt daarmee op die van de Galaxy Note 8.

Daarnaast heeft Samsung een functie gemaakt met de naam AR Emoji. Daarmee kunnen gebruikers een avatar maken op basis van beelden van de frontcamera en dankzij de beelden kan hij gezichtsuitdrukkingen imiteren. De functie doet denken aan Animoji van Apple uit de iPhone X, al verschilt de implementatie.

De S9 draait op de Exynos 9810-soc en die heeft vier custom Exynos M3-cores die draaien op 2,7GHz, en vier Cortex A55-cores met een kloksnelheid van 1,7GHz. Daarmee draaien ze langzamer dan de soc aankan, namelijk 2,9 en 1,9GHz. De nieuwe Mali G72-gpu heeft achttien cores. De processor is gemaakt op Samsungs 10nm-lpp-finfetprocedé, wat hogere kloksnelheden mogelijk maakt voor de M3-cores. De S9 heeft 4x4 mimoantennes en heeft een cat. 18-lte-modem die maximale downloadsnelheden mogelijk maakt van op papier 1,2Gbit/s over 4g. Providers in de Benelux ondersteunen die snelheden voorlopig niet.

Het design lijkt veel op dat van de S8-serie, maar Samsung heeft de randen aan de boven- en onderkant iets verkleind, terwijl de bezels aan de zijkanten van het scherm juist iets ruimer zijn. De S9 en S9+ komen op 16 maart uit, alleen in een 64GB-configuratie. De 256GB-versie komt later. De S9 kost 849 euro, de S9+ moet 949 euro opbrengen

[Samsung Galaxy S9-serie] Accessoires
[Samsung Galaxy S9-serie] Ervaringen & Discussie
[Samsung Galaxy S9-serie] Levertijd & Prijzen

Samsung Galaxy S9+ - black

Nieuws:
• 25-02-2018: nieuws: Samsung brengt Galaxy S9 en S9+ over drie weken uit voor 849 en 949 euro
• 19-02-2018: nieuws: Gerucht: Samsung Galaxy S9 en S9+ worden duurder dan S8 en S8+
• 15-02-2018: nieuws: Foto's Belgische winkelier tonen draadloze snellader voor Samsung Gal...
• 14-02-2018: nieuws: Samsung hint naar slow-motion en emoji's in Galaxy S9-teaservideo's
• 13-02-2018: nieuws: Gerucht: Samsung Galaxy S9 krijgt eigen variant op Apples Animoji's
• 06-02-2018: nieuws: Afbeelding toont achterkant Samsung Galaxy S9 en S9+
• 26-01-2018: nieuws: Afbeeldingen tonen voorkant van Samsung Galaxy S9 en S9+
• 25-01-2018: nieuws: Samsung presenteert Galaxy S9 op 25 februari en legt nadruk op camera
• 16-01-2018: nieuws: EvLeaks: Samsung Galaxy S9 komt op 16 maart uit
• 12-01-2018: nieuws: 'Camera van Samsung Galaxy S9 krijgt variabel diafragma van f/1.5 en ...
• 20-12-2017: nieuws: Hoesjes laten vermoedelijk ontwerp Samsung Galaxy S9 zien
• 14-12-2017: nieuws: Renders Samsung Galaxy S9 tonen vingerafdruklezer onder camera en 3,5...
• 22-11-2017: nieuws: EvLeaks: Samsung Galaxy S9 krijgt stereospeakers en behoudt 3,5mm-jack

Samsung Galaxy S9+ - purple
Toestel
Samsung Galaxy S9 / Galaxy S9 Plus
Besturingssysteem

Android 8.0 Oreo
Scherm

5.8" / 6.0" Super AMOLED 2960x1440 pixels
Processor
Samsung Exynos 9810
Processorsnelheid
2,9GHz
Videochip
Mali G72
Werkgeheugen
4GB / 6GB
Opslaggeheugen
64GB
Extern geheugen
MicroSD tot 2TB
Accucapaciteit
3000mAh / 3500mAh
Frontcam
8.0 megapixels
Camera

Enkele 12.0 megapixel, variabel diafragma, OIS, F/1.5-F/2.4
Dubbele 12.0 megapixel, variabel diafragma, OIS, F/1.5-F/2.4
Afmetingen

147,7x68,7x8,5mm / 158,1x73,8x8,5mm
Gewicht

153 / 189
Connectiviteit

WiFi
Bluetooth
GPS / Glonass

Overig

RGB notificatie LED
Iris- / vingerafdrukscanner
Water- & stofdicht met IP68-certificering
USB C met snellaadmogelijkheden
Draadloos opladen mogelijk

Handleiding

X
Adviesprijs

€849,00 / € 949,00
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5_-NKRVn7IQ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flrs
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-07 19:35
Zeau, de S9 besteld (bij Vodafone).

Iemand die weet of de vroege pre-orders nu op 16 maart uitgeleverd of juist een week eerder? Voor zover ik het begrijp liggen de telefoons 16 maart in de winkel, en krijgen de (vroege) pre-orders 'm een week eerder. Maar heel duidelijk is het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
flrs schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:27:
Zeau, de S9 besteld (bij Vodafone).

Iemand die weet of de vroege pre-orders nu op 16 maart uitgeleverd of juist een week eerder? Voor zover ik het begrijp liggen de telefoons 16 maart in de winkel, en krijgen de (vroege) pre-orders 'm een week eerder. Maar heel duidelijk is het niet.
Heb zelf de 256gb s9+ bij samsung besteld zondag, wel jammer dat deze grote alleen in zwart is te krijgen :)

64gb variants worden 8 maart geleverd, 256gb versies op 16 maart geleverd, dit staat gewoon aangegeven bij samsung, en geld tevens voor providers, let wel op, providers hebben niet de 256gb versie.

[ Voor 4% gewijzigd door vooviro op 27-02-2018 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:22

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Ik heb mijn contract weer verlengd met Vodafone Friends & Family. Je krijgt een Harman/Kardon Onyx Studio 4 gratis als je het bij Vodafone vooruitbesteld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/W3tpBXZEzSiCgEngzZpvW7Bv/full.png
Je krijgt dus 5 euro korting en dubbele data als je dus klant bent bij Ziggo. Ik heb tot nu toe nog geen betere aanbieding kunnen vinden.

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 21:32
Over die inruilactie van Samsung;

Ik heb een S7 met een barst in het glas verder werkt alles daaronder. Op de website staat dat de LCD 100% werkend moet zijn. Vul ik dan in dat het werkt of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
ejtnaj schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:37:

Ik heb een S7 met een barst in het glas verder werkt alles daaronder. Op de website staat dat de LCD 100% werkend moet zijn. Vul ik dan in dat het werkt of juist niet?
daar kan alleen de klantenservice van samsung een antwoord op geven hoe ze daar over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJA
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-07 15:57

GJA

Volgens mij mag er ook geen barst in zitten. Staat op de site als je de checklist volgt na op "nu inruilen" te klikken. (even op het vraagtekentje klikken)

Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16:09
Ram-G-maN schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:04:
Ik heb mijn contract weer verlengd met Vodafone Friends & Family. Je krijgt een Harman/Kardon Onyx Studio 4 gratis als je het bij Vodafone vooruitbesteld.
[afbeelding]
Je krijgt dus 5 euro korting en dubbele data als je dus klant bent bij Ziggo. Ik heb tot nu toe nog geen betere aanbieding kunnen vinden.
Zie ik iets over het hoofd is vrijwel ieder abbo met een s9 op https://www.mobiel.nl/ goedkoper?
€47 per maand bij Tele2 met 10 GB internet
Verschil is dan 4 gb per maand minder en een speaker erbij voor 48 euro dan.
Als je de aansluitkosten van Tele2 van 30 euro er af haalt heb je dan 18 euro betaalt voor de speaker maar krijg je 4gb internet per maand minder.

Denk dat het dus allemaal op neer komt hoeveel internet je wilt.

[ Voor 10% gewijzigd door BSOD baby op 27-02-2018 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

BSOD baby schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:04:
[...]

Zie ik iets over het hoofd is vrijwel ieder abbo met een s9 op https://www.mobiel.nl/ goedkoper?
€47 per maand bij Tele2 met 10 GB internet
Verschil is dan 3 gb per maand minder en een speaker erbij voor 48 euro dan. Als je de aansluitkosten van Tele2 van 30 euro erafhaalt heb je dan 18 euro betaalt voor de speaker.

Denk dat het dus allemaal op neer komt hoeveel internet je wilt.
Bij Vodafone krijg je het toestel al "gratis" vanaf €49,- per maand met RED Essential Alleen dan heb je slechts 6GB data per maand (6+6GB als je ook Ziggo hebt). Ik heb dus RED gekozen met 10+10GB Data. Sorry, was niet helemaal duidelijk met mijn eerdere post. De speaker heeft overigens een adviesprijs van €229,- (mag je nemen als een korreltje zout uiteraard ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
De €100 korting van Samsung (dmv inruilactie) kun je pas krijgen nadat je je S9(+) hebt ontvangen. Weet iemand hoe dit in zijn werking gaat?

[ Voor 3% gewijzigd door Grim op 27-02-2018 19:30 ]

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
Grim schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:30:
De €100 korting van Samsung (dmv inruilactie) kun je pas krijgen nadat je je S9(+) hebt ontvangen. Weet iemand hoe dit in zijn werking gaat?
Staat toch gewoon duidelijk op Samsung haar website?
Ram-G-maN schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:19:
[...]

Bij Vodafone krijg je het toestel al "gratis" vanaf €49,- per maand met RED Essential Alleen dan heb je slechts 6GB data per maand (6+6GB als je ook Ziggo hebt). Ik heb dus RED gekozen met 10+10GB Data. Sorry, was niet helemaal duidelijk met mijn eerdere post. De speaker heeft overigens een adviesprijs van €229,- (mag je nemen als een korreltje zout uiteraard ;) )
Ah zo! Duidelijk inderdaad. Het speakertje is zeker mooi meegenomen en je hebt het me een beetje lastig gemaakt omdat ik nu ook twijfel.

Het komt er bij mij op neer of ik 10 GB internet met effectief 2 euro korting per maand belangrijker vind dan 6 GB internet met een hele mooie speaker erbij. Beloof een Tweaker geen extra gadgets :o .

Het is toch overigens wel zo dat je sowieso een vodafone branded S9 gaat krijgen dan toch?

[ Voor 62% gewijzigd door BSOD baby op 27-02-2018 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJA
  • Laatst online: 04-07 15:57

GJA

Van de website (die lag er even uit):

• dat de LCD moet werken en 100% intact moet zijn
• dat de LCD geen defecte lijnen vertoont
• dat het scherm niet ingebrand is
• dat het aanraakscherm correct functioneert

Staat niets over een barst. Of ze moeten met de LCD al de display incl glas bedoelen. Toch maar even vooraf contact opnemen om er zeker van de zijn.

Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
BSOD baby schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:58:
[...]

Staat toch gewoon duidelijk op Samsung haar website?
EDIT: Heb het al gevonden. Je moet een rekening opgeven waarop je het bedrag gestort krijgt

[ Voor 39% gewijzigd door Grim op 27-02-2018 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

BSOD baby schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:58:
[...]

[...]

Ah zo! Duidelijk inderdaad. Het speakertje is zeker mooi meegenomen en je hebt het me een beetje lastig gemaakt omdat ik nu ook twijfel.

Het is toch overigens wel zo dat je sowieso een vodafone branded S9 gaat krijgen dan toch?
Ik heb sinds de Galaxy S (GT-I9000) tot de Galaxy S7 (SM-G930F) bij Vodafone mijn telefoons vooruitbesteld en ze waren allemaal voorzien van PHN build oftewel Universal Netherlands modem firmware. Samsung toestellen zijn altijd unbranded en unlocked bij een release wisten meerdere verkopers onafhankelijk van elkaar mij te vertellen.

Het enige wat Vodafone Nederland doet is een kleurrijke Vodafone branded omhulsel printen voor de originele Samsung toestel verpakkingen. Daar staan vaak nog de pre-order acties vermeld. Zo krijg je de ene keer een gratis Gear VR-bril en een andere keer een microSDXC kaart. Dit keer is het dus een draadloze Bluetooth speaker van H/K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
GJA schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:24:
[...]

Van de website (die lag er even uit):

• dat de LCD moet werken en 100% intact moet zijn
• dat de LCD geen defecte lijnen vertoont
• dat het scherm niet ingebrand is
• dat het aanraakscherm correct functioneert

Staat niets over een barst. Of ze moeten met de LCD al de display incl glas bedoelen. Toch maar even vooraf contact opnemen om er zeker van de zijn.
staat er dus wel duidelijk, • dat de LCD moet werken en 100% intact moet zijn

het glas / scherm is 1 onderdeel op je s7edge dus het is niet 100% intact, en waarom bel je niet gewoon met samsung, dan weet je het verhaal gelijk, iedereen hier zal het niet beter dan hun zelf weten, het kost je misschien 10 mins om ze te bellen, terwijl je er nu al 1 dag lang over vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-06 08:50
De inruilactie met 100 euro cashback gaat eigenlijk helemaal los van wat je met je provider aan abbo afneemt toch? Dus je sluit gewoon van alles af met je provider (alsof je geen telefoon inruilt)

En vervolgens regel je de inruil actie met Samsung direct binnen het termijn van 6 weken.
Ik zou dan een super oude Samsung inleveren ter waarde van bijna helemaal niks, maar wel die 100 euro korting daardoor krijgen.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
!null schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:00:
De inruilactie met 100 euro cashback gaat eigenlijk helemaal los van wat je met je provider aan abbo afneemt toch? Dus je sluit gewoon van alles af met je provider (alsof je geen telefoon inruilt)

En vervolgens regel je de inruil actie met Samsung direct binnen het termijn van 6 weken.
Ik zou dan een super oude Samsung inleveren ter waarde van bijna helemaal niks, maar wel die 100 euro korting daardoor krijgen.
Ja, dat kan ja. Dat is toch eerder in dit topic toch ook al een paar keer gesuggereerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
BSOD baby schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:34:
[...]

Ja, dat kan ja. Dat is toch eerder in dit topic toch ook al een paar keer gesuggereerd?
Idd. Mijn vraag was meer of de inruil actie geheel bij Samsung (en achteraf) loopt, en nooit via provider loopt ook al sluit je daar abbonement af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
!null schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:58:
[...]

Idd. Mijn vraag was meer of de inruil actie geheel bij Samsung (en achteraf) loopt, en nooit via provider loopt ook al sluit je daar abbonement af.
Yes dit is inderdaad een inruil actie die geheel via Samsung verloopt, de providers attenderen je er slechts op. Ga zelf dan ook gewoon een kapotte xperia Z opsturen voor de 100 euro cashback.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grim
Voor de Belgen onder ons: Bol.com levert zowel in België als Nederland de Nederlandse versie van de telefoon. Met dit toestel kom je niet in aanmerking voor de Belgische cashback actie van Samsung. Coolblue België levert wel de Belgische versie, als de productcode informatie correct is op hun website.

Bij Bol.com heb ik dit nagevraagd aangezien beide versies van de site dezelfde productcode tonen. Bij Coolblue heb ik dit niet nagevraagd maar de BE en NL website van Coolblue geven beide verschillende productcodes op die overkomen met respectievelijk BE en NL.

[ Voor 33% gewijzigd door Grim op 01-03-2018 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Fysiek checken bij binnenkomst is dan ook nog wel handig om te noemen ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
CLB schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:50:
Fysiek checken bij binnenkomst is dan ook nog wel handig om te noemen ;)
Als je het in de winkel gaat halen kun je het ter plaatse controleren. Maar dan moet je alsnog ergens anders gaan om het correcte model te bemachtigen. Indien je het thuis laat leveren zit je weer met het gedoe om het toestel terug te sturen EN op een andere plaats het toestel aan te schaffen.

Een gewaarschuwd mens is er twee waard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480560

Is het toestel al ergens te bekijken? Ik weet namelijk nog niet of ik wel voor de S9 of S9+ wil gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-03 16:38
Aangezien het formaat bijna hetzelfde is als de S8 heb ik die maar gewoon getest.

Helemaal na het zien van reviews: Samsung Galaxy S9(+) - De smartphonecamera wordt volwassen waar de formaten staan.

[ Voor 58% gewijzigd door RuttoG op 01-03-2018 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-02 15:40
Deze week verlengd bij Tele2 met de S9+. Ik wilde graag weer onbeperkt internet en dan is Tele2 één van de weinige keuzes. Hiervoor was mobiel.nl de goedkoopste optie. Ik twijfelde tussen deze en belsimpel.nl. Belsimpel is goedkoper dan Tele2 zelf, omdat je er een gratis verzekering bijkrijgt voor 3 maanden.
Ze geven een soort Beste Prijsgarantie af waarbij je het verschil met een goedkopere aanbieding in coupons terugkrijgt. Toch voor mobiel.nl gekozen, omdat het bijbetaalbedrag lager was en omdat de Beste Prijsgarantie teveel onzekerheid bood in mijn ogen. Ze konden pas achteraf aangeven of deze van toepassing was..

Prima service van mobiel.nl na foutief invullen van enkele gegevens. Nu nog enkele dagen aftellen. |:(

Overigens ga ik mijn huidige S7edge niet via inruilactie aanbieden, vanwege een klein pixelverlies. Als je aangeeft dat je toestel onbeschadigd is, maar Samsung na ontvangst ander concludeert, krijg je een nieuw aanbod. Indien niet naar wens, sturen ze het toestel terug, maar wel tegen 25e. verzendkosten. Dan maar via MP ;w

[ Voor 18% gewijzigd door Pietje7 op 02-03-2018 13:36 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Via cashbackxl kan je ook nog eens 6% extra korting pakken (rebate)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldia
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:14
Anoniem: 480560 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:56:
Is het toestel al ergens te bekijken? Ik weet namelijk nog niet of ik wel voor de S9 of S9+ wil gaan.
Vandaag zowel de S9 (zwart) als de S9plus (blue) bij de MM in Heerhugowaard gezien! Beide erg mooie toestellen. Zeker als je van een S7 (of ouder) komt. Ik vond de plus wel erg groot (niet breed, maar vooral in de lengte), maar je krijgt voor 100 euro meer ook een extra camera en 2 gig ram erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldia
Waar zouden jullie de S9+ bestellen (Simonly)?

Twijfel nu tussen Coolblue en Belsimpel.

Ze is overal dezelfde prijs en niemand geeft extra's volgens mij... Zijn er nog andere webwinkels, die jullie zouden aanraden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipswix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-07 21:02
Je zou via Tele2 een maandelijks opzegbaar abonnement kunnen afsluiten. Kost je eenmalig circa 39 euro (incl aansluitkosten), maar je krijgt het toestel wel met abbo korting, de S9 is dan bijv vanaf 720 euro en de S9+ vanaf 814 bij Mediamarkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Goldia schreef op zondag 4 maart 2018 @ 11:26:
Waar zouden jullie de S9+ bestellen (Simonly)?

Twijfel nu tussen Coolblue en Belsimpel.

Ze is overal dezelfde prijs en niemand geeft extra's volgens mij... Zijn er nog andere webwinkels, die jullie zouden aanraden?
Coolblue is goed en prima service :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:58
Ram-G-maN schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 01:03:
[...]

Ik heb sinds de Galaxy S (GT-I9000) tot de Galaxy S7 (SM-G930F) bij Vodafone mijn telefoons vooruitbesteld en ze waren allemaal voorzien van PHN build oftewel Universal Netherlands modem firmware. Samsung toestellen zijn altijd unbranded en unlocked bij een release wisten meerdere verkopers onafhankelijk van elkaar mij te vertellen.

Het enige wat Vodafone Nederland doet is een kleurrijke Vodafone branded omhulsel printen voor de originele Samsung toestel verpakkingen. Daar staan vaak nog de pre-order acties vermeld. Zo krijg je de ene keer een gratis Gear VR-bril en een andere keer een microSDXC kaart. Dit keer is het dus een draadloze Bluetooth speaker van H/K.
In het begin leveren ze unbranded toestellen, wat later alleen branded toestellen. Dus als je de S9 pas na een paar maanden koopt heb je vrijwel zeker een branded toestel.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesseh
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 20:21
Ram-G-maN schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:04:
[afbeelding]
Krijg je de link met code na het bestellen? Ik vind alleen een soortgelijke actie terug voor de S8:
https://accessoire.vodafone.nl/vodafone-actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Megapaul schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:47:
[...]

In het begin leveren ze unbranded toestellen, wat later alleen branded toestellen. Dus als je de S9 pas na een paar maanden koopt heb je vrijwel zeker een branded toestel.
Totaal niet waar branded toestellen gebeurt zelden meer. Als je vroeger bijv een vodafone toestel had en je :) zette het aan ,dan kreeg je het vodafone logo en een hoop meuk op het toestel. Tegenwoordig zetten ze nog wel een iets kleins op de simkaart maar dit is te verwijderen. En anders sammobile alle originele firmware zo te downloaden en met odin op je toestel te zette, dus ook geen garantie velies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:58
pappaleone schreef op zondag 4 maart 2018 @ 22:37:
[...]

Totaal niet waar branded toestellen gebeurt zelden meer. Als je vroeger bijv een vodafone toestel had en je :) zette het aan ,dan kreeg je het vodafone logo en een hoop meuk op het toestel. Tegenwoordig zetten ze nog wel een iets kleins op de simkaart maar dit is te verwijderen. En anders sammobile alle originele firmware zo te downloaden en met odin op je toestel te zette, dus ook geen garantie velies.
Het klopt dat je geen opstart logo e.d. meer heb op de branded firmware.
Orginele firmware kan je met odin erop zetten. Echter sinds de S8 kan je niet meer je csc aan passen. Voorbeeld unbranded is PHN/PHN/PHN. Een branded Vodafone toestel is VDF/VDF/VDF
Als je daar PHN op gaat zetten dan krijg je
PHN/PHN/VDF. Je kan hem nooit helemaal op PHN krijgen. Voor meer info zie het s8 discussie en ervaringen topic.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slic101
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-03-2024
Weet iemand waar ik de S9+ met 256 gb opslag kan krijgen icm een T-Mobile abbo? Ritel kan hem bestellen maar dan is het een import versie, waardoor ik niet mee kan doen aan de 400 euro retour actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-07 13:07
De cashback actie geldt toch ook gewoon bij zakelijke aankopen? Ik kan in ieder geval nergens lezen dat het niet zo is..

Heb nog een volledige kapotte HTC one S liggen, is volgens de inruilsite van Samsung 0 euro waard (niet zo gek). Maar als ik door het menu heen klik kan ik wel gewoon 100 euro terug krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Via KPN Zakelijk besteld en vandaag springt hij op in stock, nog geen leveringsafspraak.
Overzicht van uw reservering:

Artikel Aantal Status
----------------------------------------------------------------------
Samsung Galaxy S9 Plus, Midnight Black 1 stock
Vuurs schreef op maandag 5 maart 2018 @ 19:39:
De cashback actie geldt toch ook gewoon bij zakelijke aankopen? Ik kan in ieder geval nergens lezen dat het niet zo is..

Heb nog een volledige kapotte HTC one S liggen, is volgens de inruilsite van Samsung 0 euro waard (niet zo gek). Maar als ik door het menu heen klik kan ik wel gewoon 100 euro terug krijgen :D
Je krijgt sowieso 100 euro extra cashback en daarbovenop de inruilwaarde van het toestel. Kijk maar eens goed bij stap 2.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 06-03-2018 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Je krijgt toch standaard €100? Op basis van het toestel en de staat waarin het toestel verkeert kun je boven de €100 uitkomen met een max van €400.

Zo heb ik het altijd begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-06 16:24
Grim schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 15:30:
Je krijgt toch standaard €100? Op basis van het toestel en de staat waarin het toestel verkeert kun je boven de €100 uitkomen met een max van €400.

Zo heb ik het altijd begrepen.
Ja, zo staat het wel beschreven op hun site.
100 euro gegarandeerd en dan nog de waarde van je in te ruilen smartphone.

Ikzelf ga mijn oude s5 opsturen. Werkt nog perfect dus krijg er 48.09 voor terug plus 100 euro.
148.09 voor een s5 vindt ik een mooi bedrag nog voor een smartphone van 4 a 5 jaar oud.

[ Voor 18% gewijzigd door airwolf83 op 06-03-2018 19:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raymiee
  • Laatst online: 21-02-2022
Ik heb gisteren via de website van samsung de S9+ Coral Blue versie besteld. Ik ruil mijn samsung S8+ daarvoor in. De verbeterde (dubbele)camera en de stereo speakers zijn voor mij de absolute reden voor het aanschaffen van de S9+. Spannend donderdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-06 21:18
Vandaag op Mediamarkt besteld met een KPN verleng abbo, verwachte levertijd 16-3, dus buiten de actie periode, ondanks alle preorder beloftes tel je met een abonnement dus niet meer mee, (volgens MediaMarkt die mij wel laat annuleren als ik wil).
Belsimpel beloofd Samsung Cashback tot 16 April als je telefoon voor de 15 besteld is.
Wie heeft het nu goed of zijn ze beide aan het promoten zonder de juiste klanten-informatie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-06 13:41
Net de samsung s9 plus besteld met verlening KPN 54 euro per maand voor 10gb en onbeperkt bellen en bijbetaling van 48 euro. ☺ levering toestel is donderdag al. 👍

[ Voor 14% gewijzigd door elaho op 06-03-2018 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-06 21:18
elaho schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:00:
Net de samsung s9 plus besteld met verlening KPN 54 euro per maand voor 10gb en onbeperkt bellen en bijbetaling van 48 euro. ☺ levering toestel is donderdag al. 👍
Dank je, en dat is bij KPN zelf? kon niet goedkoper als 60 € vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
Ja kpn zelf gebeld. Kreeg wel extra korting van 5 euro bovenop de 5 euro compleet korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Mijn S9 bestelling bij Vodafone F&F is gereed voor verzending. Mijn toestel komt naar verwachting donderdag aan. De Harman Kardon speaker krijg ik overigens later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ram-G-maN schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:17:
Mijn S9 bestelling bij Vodafone F&F is gereed voor verzending. Mijn toestel komt naar verwachting donderdag aan. De Harman Kardon speaker krijg ik overigens later.
Die H&K is toch alleen voor de S8 en S8+?

https://accessoire.vodafone.nl/vodafone-actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Ja en Nee, de link die je mij toestuurt is een publieke Vodafone actie.
De Friends & Family actie voor de S9 is als volgt: https://accessoire.vodafone.nl/vodafone-actie-samsung (ze hebben dus -samsung nog aan jouw URL geplakt.)
Je moet dus aangemeld zijn voor de Friends & Family nieuwsbrief. Aan de hand daarvan kun je je met een unieke code dus meedoen met een S9. Kijk maar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7zrv4Y6MrqHkHTOyUcaDPCZT/full.png

[ Voor 5% gewijzigd door Ram-G-maN op 06-03-2018 22:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldia
pappaleone schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:44:
[...]

Coolblue is goed en prima service :)
Besteld. Levering donderdag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerjer
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-06 12:51
Anoniem: 480560 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:00:
Via cashbackxl kan je ook nog eens 6% extra korting pakken (rebate)
Hoe werkt dit precies? Want ik zie de actie wel maar bedoelen ze hier niet bij als je je oude inlevert?

Zit zelf nog erg te twijfelen tussen de S9 en de S9+. Wat zouden jullie zeggen?

[ Voor 13% gewijzigd door jerjer op 07-03-2018 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jerjer schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 08:14:
[...]

Hoe werkt dit precies? Want ik zie de actie wel maar bedoelen ze hier niet bij als je je oude inlevert?

Zit zelf nog erg te twijfelen tussen de S9 en de S9+. Wat zouden jullie zeggen?
Je maakt een account aan op de website van cashbackxl. Als je op die website bent ingelogd kun je zoeken en kijken met welke websites ze allemaal samenwerken. Zo kan je die van Samsung ook opzoeken. Vanuit cashbackxl open je dan de Samsung website en doe je je bestelling. Na een tijdje is je order op de samsung website ook te zien op de website van cashbackxl en kan je de cashback laten uitbetalen.

Ik ben zelf voor 9+ gegaan omdat ik van een S7 Edge afkom en de dubbele camera en grotere accu wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
De mediamarkt wisselt steeds met de afhaaldatum. Gister begon het op 9 maart, daarna werd het 8, toen 7, en nu is het weer 9. Irritant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-07 19:57
Coolblue geeft aan vandaag bestellen is morgen in huis. Van Vodafone kreeg ik vorige week al een SMS dat ze eind deze week gaan leveren. Ben erg benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-07 21:57
jahako schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:59:
Vandaag op Mediamarkt besteld met een KPN verleng abbo, verwachte levertijd 16-3, dus buiten de actie periode, ondanks alle preorder beloftes tel je met een abonnement dus niet meer mee, (volgens MediaMarkt die mij wel laat annuleren als ik wil).
Belsimpel beloofd Samsung Cashback tot 16 April als je telefoon voor de 15 besteld is.
Wie heeft het nu goed of zijn ze beide aan het promoten zonder de juiste klanten-informatie
Vreemd, ik heb er gister eentje besteld bij Rotterdam Centrum (Tele2 verlenging voor mijn vader, ik neem de S9 en mijn vader krijgt mijn S7) en die kunnen we vrijdagavond aanstaande ophalen, er is dan een speciale avond waar je er ook nog een goodiebag bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
Ram-G-maN schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:17:
Wanneer heb jij die preorder gedaan? Maandag 26 februari? Heb nog steeds geen mailtje over verzending, alleen een SMS dat ze eind deze week gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

earthknake schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:59:
[...]

Wanneer heb jij die preorder gedaan? Maandag 26 februari? Heb nog steeds geen mailtje over verzending, alleen een SMS dat ze eind deze week gaan leveren.
Ik heb ook besteld op maandag 26 februari.
Mocht je al klant zijn dan kun je inloggen op je Vodafone account en naar tabblad vragen & verzoeken gaan. Daar staat onder Mijn bestellingen als het goed is je order. Klik op je bestelling en daar staat je bestelstatus. Bij mij staat het op uitleveren met PostNL T&T hyperlink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09-2024
S9+ pre-order coolblue.be: "Je bestelling is ingepakt" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerjer
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-06 12:51
turt schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:58:
Heb je de 64GB versie of de 256GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09-2024
64GB zwart

En nu: "Je bestelling is verzonden" 8)

[ Voor 67% gewijzigd door turt op 07-03-2018 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
Ram-G-maN schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:50:
[...]

Ik heb ook besteld op maandag 26 februari.
Mocht je al klant zijn dan kun je inloggen op je Vodafone account en naar tabblad vragen & verzoeken gaan. Daar staat onder Mijn bestellingen als het goed is je order. Klik op je bestelling en daar staat je bestelstatus. Bij mij staat het op uitleveren met PostNL T&T hyperlink.
Thanks voor de tip! Maar heb jij ook al een e-mail of SMS ontvangen met track & trace of alleen toevallig via Mijn Bestellingen gekeken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
turt schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:58:
Mijn S9 is verzonden *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCom87
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-07 21:17
Ik heb hem direct bij Samsung besteld alleen daar staat: WORDT VERZONDEN VANAF: 08 MRT 2018

Denk pas dat het vrijdag wordt als ik die tekst moet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Contact met de Mediamarkt gehad. Ze hebben alles vandaag al op voorraad, maar gaan pas vrijdag uitleveren, of donderdag als ze daar toestemming voor krijgen. Hele andere antwoorden dan gister. Maar hee, als ik vrijdagochtend kan halen ben ik ook dik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-03 16:38
Hier verzendbevestiging gehad van mobiel.nl, dus als het goed gaat morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-07 22:26
Vanmorgen de verzendbevestiging ontvangen van mijn S9 van mobiel.nl. Hopelijk kan ik hem morgen in ontvangst nemen, er is namelijk niemand thuis en ik had erop gerekend dat hij vrijdag geleverd zou worden...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• !null
Jongens rustig maar, die ene dag overleven jullie wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kreeg vandaag bericht van KPN dat ik mijn levering in kon plannen. De dichtstbijzijnde datum is op 12 maart. Beetje jammer, maar goed het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microburst
  • Laatst online: 04-07 21:14
Bij T-mobile besteld, en wordt 8 maart bezorgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Yes, net de verzendbevestiging gehad van wehkamp.
Morgen tussen 14:00 en 18:00 wordt hij geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Rik. schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:02:
Vanmorgen de verzendbevestiging ontvangen van mijn S9 van mobiel.nl. Hopelijk kan ik hem morgen in ontvangst nemen, er is namelijk niemand thuis en ik had erop gerekend dat hij vrijdag geleverd zou worden...
Als hij via postnl geleverd wordt kun je toch via de app aangeven dat ze hem bij de dichtsbijzijnde postnl punt bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
airwolf83 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:51:
[...]

Als hij via postnl geleverd wordt kun je toch via de app aangeven dat ze hem bij de dichtsbijzijnde postnl punt bezorgen.
Klopt, maar hij gaat daar al naartoe. Omdat het pakket op een andere naam staat (niet mijn achternaam) wordt ophalen lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
  • Laatst online: 05-05 16:58
Ook vandaag via vodafone en postnl 3 mailtjes gehad dat de t&t klaar staat. Word denk ik vandaag verzonden en morgen in huis. Aangezien mijn nieuwe abbo , verzekering en 3 maand onbeperkt gbs vandaqag zijn in gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
Verzendbevestiging in de ochtend van coolblue gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Ik ga hem morgen ophalen in Leidschendam bij mobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
BattlerRoyaleNL schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:40:
Ook vandaag via vodafone en postnl 3 mailtjes gehad dat de t&t klaar staat. Word denk ik vandaag verzonden en morgen in huis. Aangezien mijn nieuwe abbo , verzekering en 3 maand onbeperkt gbs vandaqag zijn in gegaan
Hmmm mijn tracking is nog niet gevonden in de PostNL app, ook niet via de website. We kunnen helaas geen zending vinden... Zal dan wel vrijdag worden. Prutsers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
Kan nog komen he , meeste pakjes staan pas online tussen 8 en 12 uur. Ik verwacht hoe dan ook morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
Heb bericht van postnl . Tussen 1 en 3 morgenmiddag word mijn s9plus 64gb black geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Net een mailtje van de Mediamarkt dat ik morgen de S9 op kan halen maar dat de actie met de Samsung goodiebag alleen vrijdagavond geldt. Ga dus toch maar een dagje wachten, stond in die mail ook bij de de goodiebag een waarde van 150 euro heeft, ben benieuwd wat erin zit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Mijn samsung s9 plus lila komt ook definitief morgen. Gelukkig ben ik thuis☺ Besteld rechtstreeks bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
BattlerRoyaleNL schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:14:
Heb bericht van postnl . Tussen 1 en 3 morgenmiddag word mijn s9plus 64gb black geleverd
Yes ik ook! Had ik niet verwacht. Beter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-06 15:35
LordLynx schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:22:
Net een mailtje van de Mediamarkt dat ik morgen de S9 op kan halen maar dat de actie met de Samsung goodiebag alleen vrijdagavond geldt. Ga dus toch maar een dagje wachten, stond in die mail ook bij de de goodiebag een waarde van 150 euro heeft, ben benieuwd wat erin zit.....
Goodiebag??? Bij Mobiel.nl krijg ik niks bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
earthknake schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 23:13:
[...]

Yes ik ook! Had ik niet verwacht. Beter _/-\o_
wanneer je een tracking code krijgt maar de app of website geeft aan dat hij nog niet bestaat betekend dit dat postnl zijn systeem het nog moet verwerken, de zending is al aangemaakt op dat moment, snap dus ook niet waarom je zo snel met een vooroordeel komt dat ze "prutsers" zijn, dit is altijd al hoe het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
Dennisjehz schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:30:
[...]

wanneer je een tracking code krijgt maar de app of website geeft aan dat hij nog niet bestaat betekend dit dat postnl zijn systeem het nog moet verwerken, de zending is al aangemaakt op dat moment, snap dus ook niet waarom je zo snel met een vooroordeel komt dat ze "prutsers" zijn, dit is altijd al hoe het was.
Omdat mijn ervaring met de S8 release bij Vodafone anders was. Toen ook op tijd een preorder gedaan en kreeg ik hem een week later pas. Plus dat er wel vaker wat mis gaat. Dus ja soms zijn het wel prutsers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
earthknake schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:33:
[...]

Omdat mijn ervaring met de S8 release bij Vodafone anders was. Toen ook op tijd een preorder gedaan en kreeg ik hem een week later pas. Plus dat er wel vaker wat mis gaat. Dus ja soms zijn het wel prutsers ;)
heb het alleen over het feit dat je al een tracking code gekregen hebt, dat is wat anders dan eerder bestellen en hem niet krijgen.

en met die logica dan is elk bedrijf wel een prutser want elk bedrijf maakt wel fouten, dat is menselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Gister kreeg ik nog een mail dat vandaag mijn S9 af te halen zou zijn, vanochtend krijg ik een mail dat het pas morgen word. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Burr schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 23:27:
[...]

Dat is een actie van de Mediamarkt en alleen geldig voor clubcard houders die een preorder hebben welke vrijdagavond tijdens een speciaal evenement afgehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
Dennisjehz schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:44:
[...]

heb het alleen over het feit dat je al een tracking code gekregen hebt, dat is wat anders dan eerder bestellen en hem niet krijgen.

en met die logica dan is elk bedrijf wel een prutser want elk bedrijf maakt wel fouten, dat is menselijk.
Je hebt helemaal gelijk!

[ Voor 3% gewijzigd door earthknake op 08-03-2018 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
Postnl mailtje , je pakketje is onderweg. Mijn s9+ komt gelukkig vandaag binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:18
ik moet helaas nog een week wachten :)
volgende week de 256GB versie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pekkos
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-07 06:27
Ik kreeg vannochtend een mailtje van KPN/PostNL met een track and trace code.
Zojuist de s9 ook daadwerkelijk mogen ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
ik heb hem binnen! wat een prachtige telefoon is het! wauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
BattlerRoyaleNL schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:24:
ik heb hem binnen! wat een prachtige telefoon is het! wauw
Net helemaal ingesteld formidabel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymiee
  • Laatst online: 21-02-2022
Het verbaast mij dat via de verschillende telecom providers de Samsung S9 + al reeds is ontvangen door sommige, via Samsung zelf heb ik nog niets vernomen. De order staat nog altijd op voorbereiden. Gaat om een 64 gb model, niet om de 256 versie.. #raar #hoekandat #hoezoSamsung #leguit

[ Voor 6% gewijzigd door raymiee op 08-03-2018 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-10-2021
raymiee schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:42:
Het verbaast mij dat via de verschillende telecom providers de Samsung S9 + al reeds is ontvangen door sommige, via Samsung zelf heb ik nog niets vernomen. De order staat nog altijd op voorbereiden. Gaat om een 64 gb model, niet om de 256 versie.. #raar
Dit is voorgaande jaren ook zo geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-06 16:36

Praetextatus

the dutch_paki

Heb dinsdag de S9+ besteld via mobiel.nl en werd vandaag aangeboden. Alleen was ik net even niet thuis. Morgenochtend poging 2.

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietje7
  • Laatst online: 18-02 15:40
Burr schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 23:27:
[...]

Dat is niet waar. Ik kreeg er van Mobiel.nl een hele mooie mobiel.nl pen bij <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-07 15:34

Sevyx

Facta non verba!

2 weken geleden ongeveer de s9 besteld maar nog geen track en trace gevonden in de email. Op de website staat nu levering vanaf 15 maart terwijl ik toch dacht gezien te hebben dat hij gister geleverd zou worden. Iemand hier toevallig de S9 bij samsung zelf besteld en al wat ontvangen? :? 8)7

Psn - Sevyxs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foxy66
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-11-2020
Ik heb 2 maart op samsung.com een 9+ besteld, ik heb direct na de bestelling een mail gekregen waarin staat; word verzonden vanaf 8 maart. Wel erg zuur dat via andere winkels hij al geleverd is, met goodie-bags en korting, terwijl je via samsung stilt blijft. Bestellen via samsung.com is ook de laatste keer, en waarschijnlijk gaat hij retour...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Foxy66 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:56:
Ik heb 2 maart op samsung.com een 9+ besteld, ik heb direct na de bestelling een mail gekregen waarin staat; word verzonden vanaf 8 maart. Wel erg zuur dat via andere winkels hij al geleverd is, met goodie-bags en korting, terwijl je via samsung stilt blijft. Bestellen via samsung.com is ook de laatste keer, en waarschijnlijk gaat hij retour...
Bij normale webshops zoals Coolblue krijg je ook niets extra qua goodies of korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
Waarom gaat hij retour? Wil je de S9+ helemaal niet meer, of is het meer i.v.m. de service die geleverd is voor het bestellen via Samsung.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sojony
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-01 00:38
Bij mij hetzelfde verhaal. Gister gebeld naar Samsung shop. Een lichtelijk geïrriteerde helpdesk medewerker vertelde me dat ze gister allemaal verstuurd zouden zijn. Maar vandaag is DHL al langs geweest en staat de orderstatus nog op 'in verwerking'.
Beetje jammer!
Pagina: 1 2 3 4 Laatste