Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxnl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12-2024
sojony schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:51:
Een lichtelijk geïrriteerde helpdesk medewerker vertelde me dat ze gister allemaal verstuurd zouden zijn.
Da's onzin.
Heb hem vandaag nog geannuleerd, en bevestiging van de annulering ontvangen.

Dat kan gelukkig wel met een klik op de knop bij Samsung...

[ Voor 6% gewijzigd door maxnl op 09-03-2018 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 20:24
Iemand als een toestel gehad via preorder bij samsung?

Met die melding dat nieuwe preorders vanaf de 15e verstuurd worden begin ik me toch wel een beetje zorgen te maken

[ Voor 52% gewijzigd door Avenger84 op 09-03-2018 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxy66
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-11-2020
Ja ik ook, tis natuurlijk niet einde van de wereld, en strikt gezien houden ze zich aan de belofte (verstuurd vanaf 8 maart). Maar leuk is anders, en het grote probleem is de communicatie die uit blijft. Jammer...

Dit is ook vooral voor mezelf weer een les; pre-order nooit, het plaatst de leverancier in een zeer sterke positie, en jezelf in een zwakke...
Avenger84 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 14:41:

Met die melding dat nieuwe preorders vanaf de 15e verstuurd worden begin ik me toch wel een beetje zorgen te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
Mn vriendin heeft haar S7 vorige week kapot laten vallen, dus die zit echt al dagen te springen op om dat ding

[ Voor 4% gewijzigd door Avenger84 op 09-03-2018 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 08:13
Pietje7 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 07:45:
[...]

Dat is niet waar. Ik kreeg er van Mobiel.nl een hele mooie mobiel.nl pen bij <3
Hahah ik dacht precies hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodyHell
  • Laatst online: 30-08 18:40
Avenger84 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 14:41:

Vanmiddag is mijn bestelstatus (S9+) bij Samsung veranderd van "wordt verwerkt" naar "voorbereiden verzending". Ben benieuwd of vandaag dan nog de verzending zal volgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashraf13579
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Ik heb die van mij besteld bij samsung en vandaag ontvangen heb ook een aangename verassing erbij gekregen zeker niet mis (64gb samsung sd kaart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:13
Net mijn S9 opgehaald bij de mediamarkt, inderdaad een goodiebag erbij van Samsung, zat een batterypack (powerbank), een 'hyperknit cover en een fast charging draadloze lader, toch best de moeite waard moet ik zeggen. Uiteindelijk 720 euro betaald door de korting die eraf ging met een tele2 abonnement .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodyHell
Intussen status bij Samsung "verzonden" we gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
Iets van een track n trace via mail gehad? Ik heb mijn bestelling blijkbaar niet onder een account gedaan, want ik zie geen openstaande orders. Verwacht dat ze wel iets van een track & trace meesturen, maar nog niets gehad hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxy66
Lees het hele topic maar eens goed door dan, er zijn genoeg mensen die het over korting en goodies hebben...
Grim schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:01:
[...]

Bij normale webshops zoals Coolblue krijg je ook niets extra qua goodies of korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxnl
Avenger84 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 21:58:
Ik heb mijn bestelling blijkbaar niet onder een account gedaan, want ik zie geen openstaande orders.
https://shop.samsung.com/nl/track-order

NIET inloggen met e-mail adres en wachtwoord, maar bovenaan eerst op "bestelling volgen" (rechts naast "lid") klikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 17:14
LordLynx schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 21:08:
Net mijn S9 opgehaald bij de mediamarkt, inderdaad een goodiebag erbij van Samsung, zat een batterypack (powerbank), een 'hyperknit cover en een fast charging draadloze lader, toch best de moeite waard moet ik zeggen. Uiteindelijk 720 euro betaald door de korting die eraf ging met een tele2 abonnement .
Wow dat is inderdaad een leuke goodiebag, ongelooflijk dat je dat er zo bij krijgt.. Bij mijn bestelling bij Mobiel.nl kreeg ik alleen 'n pen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxy66
Besteld bij samsung.com gisteren een mail met track and trace gekregen, nu heeft DHL het vanuit Eindhoven naar Brussel gestuurd... 😖 Logisch...

Wel grappig dat ze er zelf ook achter zijn dat hij verkeerd is gegaan, hopen dat hij vandaag nog komt...

Saturday, March 10, 2018 Location Time Piece
4 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 06:36
1 Piece

3 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 05:27
1 Piece

2 Shipment arrived at incorrect facility. Sent to correct destination BRUSSELS - BELGIUM 01:26
1 Piece

Friday, March 09, 2018 Location Time Piece
1 Shipment picked up EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rebirth_101
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16:39
Iemand hier die hem in België bij telenet bestelde, en er al iets van gehoord heeft?
Normaal ging die ook op 7 of 8 maart in de winkel zijn, maar ik heb nog steeds geen mailtje gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 15:13
Sjoerd611 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 00:41:
[...]

Wow dat is inderdaad een leuke goodiebag, ongelooflijk dat je dat er zo bij krijgt.. Bij mijn bestelling bij Mobiel.nl kreeg ik alleen 'n pen :/
Dat vond ik ook, echt wel heel erg positief verrast hierdoor. Ik had die preorder gedaan en verwachtte er redelijk suffe dingen bij te krijgen maar dit was echt wel de moeite waard. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodyHell
Foxy66 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 07:25:
Besteld bij samsung.com gisteren een mail met track and trace gekregen, nu heeft DHL het vanuit Eindhoven naar Brussel gestuurd... 😖 Logisch...

Wel grappig dat ze er zelf ook achter zijn dat hij verkeerd is gegaan, hopen dat hij vandaag nog komt...

Saturday, March 10, 2018 Location Time Piece
4 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 06:36
1 Piece

3 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 05:27
1 Piece

2 Shipment arrived at incorrect facility. Sent to correct destination BRUSSELS - BELGIUM 01:26
1 Piece

Friday, March 09, 2018 Location Time Piece
1 Shipment picked up EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE
Bij mij hetzelfde. Intussen wel status bijgewerkt door DHL: delivery expected by end of the day. Zojuist ook door Samsung klantenservice (terug)gebeld met de mededeling dat er wat fout was gegaan maar dat ik de telefoon nog wel vandaag kan verwachten en dat ik in de loop van komende week nog een klein presentje zal ontvangen ter compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Foxy66 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 22:13:
Lees het hele topic maar eens goed door dan, er zijn genoeg mensen die het over korting en goodies hebben...

[...]
En er zijn er meer dan genoeg die niets extra krijgen. De Samsung-actie niet meegerekend, uiteraard.
Het hangt er maar net vanaf waar je bestelt en of je het los bestelt of icm een abbonement.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
Ik heb donderdag avond mijn S9 plus van Vodafone ontvangen. Kreeg via mijn abonnement wel korting op de telefoon. (Ik betaal in het rekenvoorbeeld 888 voor de telefoon, ipv 949.)
En een kortingsbon van de vodafone accesoires store van 25% die niet geldig is op wearables speakers en heatsets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NtT6
  • Laatst online: 14-01-2024
Weet iemand al of je de S9 256GB ergens anders dan bij Samsung kunt of zult kunnen bestellen? Hun webshop reviews zijn zo slecht dat ik liever niet direct bij Samsung bestel.

En heeft iemand al ervaring met dat L8P inruilbedrijf dat Sumsung gebruikt? De terugverzendkosten zijn zo hoog, dat het risico dat ze je een slechte prijs bieden aanzienlijk toeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxy66
Net de S9+ via samsung.com binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Fenomeno24 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:48:
[...]

Dit is voorgaande jaren ook zo geweest.
Klopt helemaal vandaar niet meer via Samsung besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethargica
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-06 20:05
rebirth_101 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 10:15:
Iemand hier die hem in België bij telenet bestelde, en er al iets van gehoord heeft?
Normaal ging die ook op 7 of 8 maart in de winkel zijn, maar ik heb nog steeds geen mailtje gekregen.
Ik heb zelf besteld bij Proximus vorige week en had de telefoon ondertussen ook verwacht. Helaas nog niks gehoord en de klantenservice kon vanmiddag ook niks zeggen :? Nog even geduld dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikirai
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 14:58
Heeft er iemand via Tele2 besteld en al bericht over bezorging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eijsenga
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-04-2020
De 256GB versie is niet meer beschikbaar op de site van Samsung.

[ Voor 5% gewijzigd door eijsenga op 11-03-2018 14:38 . Reden: Verkeerd gekeken. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forum026
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-12-2022
Was gisteren in Tele2 winkel. Zei dat het jammer is dat hun prijzen hoger zijn dan via mobiel.nl. Toen werd mij verteld dat mobiel.nl import modellen levert en deze bij problemen naar VS of China gestuurd worden.

Heeft iemand bestelling S9(+) via Mobiel.nl icm Tele2 abo ontvangen? Is dit Nederlands model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-09 18:48
forum026 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:45:
Was gisteren in Tele2 winkel. Zei dat het jammer is dat hun prijzen hoger zijn dan via mobiel.nl. Toen werd mij verteld dat mobiel.nl import modellen levert en deze bij problemen naar VS of China gestuurd worden.

Heeft iemand bestelling S9(+) via Mobiel.nl icm Tele2 abo ontvangen? Is dit Nederlands model?
Ik heb dit. Hoe check ik of dit een NL model is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxnl
Lijkt me stug, gezien die wel de 100 EUR extra inruilwaarde adverteren.
En op de Samsung site staat dat je die alleen maar krijgt op de officiële Nederlandse producten (lijst met streepjescodes)

Overweeg zelf overigens wel bij tele2 te bestellen, maar dan zakelijk.
Is dan juist ietsje goedkoper (+cashback).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxy66
Geen V&A aub

[ Voor 89% gewijzigd door The Wizard op 11-03-2018 20:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietje7

Gezien de lijst met streepjescode heb ik 'gewoon' een NL model met Mobiel.nl/Tele2 abo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone

Pertinent niet waar Mobiel.nl levert gewoon Nederlandse modellen. Ik kom hier al jaren ,en geloof me ik heb al wat telefoons versleten.
Het is vrij normaal dat de webshops als t mobile Kpn tele2 en vodafone duurder zijn.
Mobiel.nl gsm web en er zijn er nog paar, deze zijn meestal goedkoper. Alleen Belsimpel levert vaak toestellen die voor Europa zijn gemaakt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11:26

Wat een onzin, bij problemen als het via Mobiel.nl aangeschaft is gaat het gewoon naar Dynafix dat een contract heeft met hen en de reparaties en dergelijke afhandelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forum026
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-12-2022
Bedankt voor de reacties over mijn vraag over Mobiel.nl.
Bevestigd maar weer eens dat verkopers denken dat hun potentiele klanten gek zijn. (Al is de leugen nog zo snel het internet achterhaald het wel. :) )

Ga vanavond S9 bestellen (cashback actie via Tele2). Of heeft iemand (overzicht) "beste deal of the moment"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
forum026 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 08:16:
Bevestigd maar weer eens dat verkopers denken dat hun potentiele klanten gek zijn. (Al is de leugen nog zo snel het internet achterhaald het wel. :) )

Ga vanavond S9 bestellen (cashback actie via Tele2). Of heeft iemand (overzicht) "beste deal of the moment"?
Kijk gewoon even op de site van mobiel.nl hier vindt je alle abonnementen van alle providers. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxnl
Mocht je een KVK nummer hebben dan kan een zakelijk abonnement voordeliger zijn.

Bij tele2 zakelijk:

- ook 1 jarig abo mogelijk
- totaal 696 EUR voor toestel incl. BTW
- 30 EUR aansluitkosten. 40 EUR cashback (via cashbackxl)
- in tegenstelling tot een particulier abo heb je bij overschrijding bundel nog een klein beetje Internet (64 kbps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
forum026 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 08:16:

En toch staan er nu al twee tweakers in het s9 ervaringen topic met een Turks toestel via Mobiel.nl. Dus geen Europese Samsung Garantie! Moet dan echt via mobiel.nl lopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eelco1054
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09-2024
Heb de 9plus 256 Gb besteld via Samung, "wordt verzonden vanaf 15 maart". Ik ben benieuwd....

😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willianv
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Vanmorgen het toestel om 7.45 van de lader gehaald, nu 45 minuten later is de accu alweer gezakt naar 93%.
Heb het toestel niet eens gebruikt....

Iemand een idee wat ik kan proberen, heb al zoveel mogelijk uitgeschakeld. Scherm staat nog wel op middelste resolutie.

Kan ik een calibratie van de accu doen? Of gewoon het toestel aanmelden voor reparatie of retour sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikirai
Willianv schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 08:34:
Of gewoon het toestel aanmelden voor reparatie of retour sturen?
Zou hem eerst eens gewoon 2 weken gebruiken. Dat maakt vaak een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxnl
DiMacho schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:47:
En toch staan er nu al twee tweakers in het s9 ervaringen topic met een Turks toestel via Mobiel.nl.
En er staat ook een zelfde ervaring van iemand met een toestel van de Mediamarkt...
De vraag is dan, hebben anderen wel Nederlandse firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Vanmorgen het toestel om 7.45 van de lader gehaald, nu 45 minuten later is de accu alweer gezakt naar 93%.

Iemand een idee wat ik kan proberen, heb al zoveel mogelijk uitgeschakeld. Scherm staat nog wel op middelste resolutie.

Kan ik een calibratie van de accu doen? Of gewoon het toestel aanmelden voor reparatie of retour sturen?
cache legen al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willianv
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Ja, cache al geleegd.

Hopen maar dat de accu zich beter gaat gedragen. De S9 heeft sinds vanochtend een afname van 16% in accucapaciteit. De iphone X heeft een afnamen van 1%.

Ik blijf het gewoon een paar dagen volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:01

Tele2 probeert jou gewoon te 'naaien' met een duurdere telefoon die precies hetzelfde is als de telefoon die mobiel.nl aanbied.

Mobiel.nl is een webshop. Heeft geen vaste lasten qua huur, elektra, personeel etc. en maakt minder marge dan de Tele2 en kan deze telefoons daarom gewoon goedkoper aanbieden.

Ah, zie dat hier al op gereageerd was.

[ Voor 3% gewijzigd door AlxRoelofs op 13-03-2018 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:43

Ik heb altijd begrepen dat Android zichzelf calibreert als je de accu 1x helemaal leeg laat lopen (telefoon schakelt zichzelf uit). Op dat moment blijkt Android te weten welke accuspanningen bij 0% en 100% horen en past daar de schaal (en weergave) op aan, maar correct me if I'm wrong.

Dit doe ik zelf ook altijd bij een nieuwe telefoon of een herinstallatie.
Daarbij, het duurt sowieso een aantal dagen voordat het verbruik stabiliseert, het zou dus beter moeten worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
Wat een drama dacht ik van het weekend over de accu van de S9 plus. Haalde de helft van de dag amper, en deed het slechter dan mijn S8 plus die al een jaar oud is. Maar als ervaren gsm-er weet ik dat het iets beter zou moeten worden. en inderdaad.....nadat ik gisteren al grote vooruitgang boekte, doet hij het vandaag gewoon erg goed. Geef het gewoon ff de tijd.

Overigens mijn S8 plus vandaag verzonden naar Samsung voor de cashback. Zal hier mijn bevindingen daarvan posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 16:37
Ik wil een toestel overnemen van iemand die de tel gepreordered heeft. Nu zie ik de actie en dan vragen ze op om een pre order bewijs. Is dat een fysiek papiertje extra of is de bon die op een vroege aankoopdatum ook een pre order bewijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietje7
Limbeckx schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:51:
Ik wil een toestel overnemen van iemand die de tel gepreordered heeft. Nu zie ik de actie en dan vragen ze op om een pre order bewijs. Is dat een fysiek papiertje extra of is de bon die op een vroege aankoopdatum ook een pre order bewijs.
Heb factuur meegestuurd. Daar staat orderdatum en webwinkelnaam op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eijsenga
Spannend! Status voor S9 256GB: "Voorbereiding verzending". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikirai
Morgen komt mijn S9 binnen via Tele2 website.
Ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
Daikirai schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 13:10:
Morgen komt mijn S9 binnen via Tele2 website.
Ben benieuwd!
Een juweeltje :) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Zojuist verzendbevestiging binnen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eijsenga
Teletekst schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:11:
Zojuist verzendbevestiging binnen. *O*
Van Samsung 256GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Samsung S9 64GB. Besteld bij Coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NtT6
Ik sta voor de 256GB bij Samsung nog steeds op "Voorbereiding verzending" :?

Ik heb ze even ge FB msgd maar ze kunnen niks zeggen over verzendmoment, behalve dat ik dan sms krijg van DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eelco1054
Verzendbevestiging van de 9+ 256 Gb binnen...! 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NtT6
Eelco1054 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 18:38:
Verzendbevestiging van de 9+ 256 Gb binnen...! 😊
Wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eijsenga
S9 256GB bij Samsung op 3 maart besteld. Staat nog steeds op voorbereiding verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Zat zo te kijken bij eGlobal was de S9 al te koop voor 660. Zelf twijfel ik. Wel weet ik dat genoeg tweakers met alle tevredenheid daar hebben besteld. Iemand ervaring die hem daar heeft besteld?

https://www.eglobalcentra...telefoons/#/product/23138

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
Pukson schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:48:
Zat zo te kijken bij eGlobal was de S9 al te koop voor 660. Zelf twijfel ik. Wel weet ik dat genoeg tweakers met alle tevredenheid daar hebben besteld. Iemand ervaring die hem daar heeft besteld?

Dit is geen europees model. Die eindigen op een F of FD. Dus SM-G960F of FD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eijsenga
Status S9 256GB via Samsung besteld, op 3 maart, naar verzonden (op samsung.nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eelco1054
Op 26 februari, ik was er vrij snel bij... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlinden
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-07 16:57
Ik heb besteld op 27 februari (S9+ 256gb). Orderstatus staat nog op "doornemen bestelling". Lekker dan.

Van de klantenservice wordt ik niet wijzer... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eijsenga
wlinden schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:16:
Ik heb besteld op 27 februari (S9+ 256gb). Orderstatus staat nog op "doornemen bestelling". Lekker dan.

Van de klantenservice wordt ik niet wijzer... :?
Raar, deze status heb ik nooit gezien. Het was "Wordt verwerkt" --> "Voorbereiding verzending" --> "Verzonden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlinden
  • Laatst online: 08-07 16:57
Klopt inderdaad, het is de status "Wordt verwerkt"". Als je daar op klikt staat er iets over bestelling wordt doorgenomen, vandaar.

Opvallend dat in de webshop van Samsung staat vermeld dat de S9+ 256GB versie niet meer beschikbaar is en dus ook niet meer kan worden besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NtT6
eijsenga schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 20:51:
Status S9 256GB via Samsung besteld, op 3 maart, naar verzonden (op samsung.nl).
Mijne ook verzonden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vdb64
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:07
DiMacho schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 20:29:
[...]

Dit is geen europees model. Die eindigen op een F of FD. Dus SM-G960F of FD.
Het model dat bij eGlobal verkocht wordt is SM-G960FD. Enige verschil is dat er een US adapter bij zit. Ze leveren er wel een verloopstekker bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:02
Pukson schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:48:

Ook genoeg tweakers die problemen hebben gehad:
https://tweakers.net/shop...l-central-be/shopreviews/

Ook lees ik dat de webshop zich in Hongkong bevindt, dat betekent ook dat je waarscheinlijk invoerrechten,... zal moeten betalen.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vdb64
Ik heb een S8 dual sim bij eGlobal gekocht. Geen enkel probleem mee gehad. Telefoon wordt via de UK verzonden dus ook geen invoerkosten.
Maar het blijft bij problemen natuurlijk wel een gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
256GB-varianten gaan ook in combinatie met abbo worden verkocht, handig voor de mensen die dat willen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 10:47
CLB schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:01:
256GB-varianten gaan ook in combinatie met abbo worden verkocht, handig voor de mensen die dat willen.
Mooi, daar wacht ik op

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jop33
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:33
Weet iemand hoe lang het duurt dat je een mail krijgt van Samsung voor retour sturen ? S9 plus gekocht bij Mobiel.nl op de 15e.de 16e keurig binen wat en topoestel.
Vrijdag de 16e aangemeld retour mijn s7 edge voor cashback foto,factuur etc etc.binnen 24 ur mail maar tot nu niets gezien of gehoord van Samung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-10-2021
jop33 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 12:04:
Weet iemand hoe lang het duurt dat je een mail krijgt van Samsung voor retour sturen ? S9 plus gekocht bij Mobiel.nl op de 15e.de 16e keurig binen wat en topoestel.
Vrijdag de 16e aangemeld retour mijn s7 edge voor cashback foto,factuur etc etc.binnen 24 ur mail maar tot nu niets gezien of gehoord van Samung
Misschien het weekend afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaydreamBelieve
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:19
jop33 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 12:04:
Mijn retour is 12 maart bezorgd maar heb daar ook nog niks van gehoord. Geen ontvangstbevestiging of iets. Vind het inmiddels wel tijd worden. Morgen maar eens informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
DaydreamBelieve schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:16:
[...]

Mijn retour is 12 maart bezorgd maar heb daar ook nog niks van gehoord. Geen ontvangstbevestiging of iets. Vind het inmiddels wel tijd worden. Morgen maar eens informeren.
Samsung kennende normaal plus eerder al gemeld, het gaat om grote aantallen komt allemaal goed ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:00
Weet iemand wanneer de nieuwe versie van het Dex station beschikbaar is?

Edit: Ah ik zie 16/04/2018 er bij staan op de site van Samsung zelf. Had ik eerder overheen gekeken.

[ Voor 41% gewijzigd door !null op 23-03-2018 14:12 ]

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 19:07
Vdb64 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:19:
Ik heb een S8 dual sim bij eGlobal gekocht. Geen enkel probleem mee gehad. Telefoon wordt via de UK verzonden dus ook geen invoerkosten.
Maar het blijft bij problemen natuurlijk wel een gok.
Ik vraag me eerder af of het problemen geeft met de regio lock. iemand ervaring hiermee? ik heb al vaker iets besteld bij eglobalcentral besteld en dat verliep altijd vlekkeloos. want de prijs is wel netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vdb64
Bij de S8 heb ik geen probleem gehad. Voor het opstarten eerst de simkaart erin. Als softwareversie geeft ie dan PHN/PHN/TAL

Eerste 2 zijn Nederlands en laatste is land van herkomst. Deze kun je niet wijzigen. Ik krijg gewoon Nederlandse updates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:26
S9 €701 en S9+ €780 bij Amazon.it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• denoli74
  • Laatst online: 10-09 09:46
Ik veronderstel dat de italiaanse versie van de samsung s9 in nederland en belgie te gebruiken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:21

Prosperot

Today is a gift...

Zeker.... kijk bij de internationale versie wel uit met de garantie... als de S9 van buiten de EU komt, heb je bij garantie en reparaties een groot probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Samsung Dex (S9 versie) zou per 16 April beschikbaar zijn.
Ik dacht, laat ik hem alvast preorderen in de Samsung shop zelf. Sturen ze hem gewoon al op! :+
Ik heb hem dus al binnen.
Wellicht nuttig voor anderen die ook de Dex willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STolsma
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-09 17:57
S9 Amazon 680

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Laatst online: 08:43
De S9 nu voor 699 bij Belsimpel.nl

Wat zijn de ervaringen met Belsimpel? Leveren ze een EU toestel of via grijze import?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Laatst online: 15:32
!null schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:37:
Samsung Dex (S9 versie) zou per 16 April beschikbaar zijn.
Ik dacht, laat ik hem alvast preorderen in de Samsung shop zelf. Sturen ze hem gewoon al op! :+
Ik heb hem dus al binnen.
Wellicht nuttig voor anderen die ook de Dex willen.
Werkt de Samsung Dex station van de 1ste generatie (pricewatch: Samsung Galaxy S8 / S8 Plus / Note 8 DeX Station ook met de S9?

Ik zou denken van wel aangezien het ook een USB-C aansluiting betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
@Lambo LP670 SV Geen idee, die heb ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:10
@PatrickPR Wel import, maar binnen de EU.
Heb Italiaanse en Duitse versies voorbij zien (met Sony Xperia's)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 21:35
Ik vind het zo bijzonder dat de S9 zo snel in prijs daalt. Ik zie hem nu al op verschillende plekken voor 630 euro te koop. Hoe kan dat zo ontzettend snel gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:33
thijsken schreef op zondag 29 april 2018 @ 22:52:
Ik vind het zo bijzonder dat de S9 zo snel in prijs daalt. Ik zie hem nu al op verschillende plekken voor 630 euro te koop. Hoe kan dat zo ontzettend snel gaan?
Er was een mediamarkt + tele2 actie waar je de s9 voor 552 euro kon halen, op dit moment nog te krijgen voor €617.
Doe daar paar tientjes erbij als winst en dan heb je een prijs van 630-650 euro op marktplaats en V&A.

[ Voor 17% gewijzigd door Xepos op 29-04-2018 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaerock
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Vandaag de S9 voor €669,- bij 1dayfly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:29
Haha, vandaag mail gekregen voor 200 euro extra boven de overnamepremie wanneer je hem via de site van samsung koopt. Wat een waardeloze en bedrieglijke actie! De prijs van de S9 staat daar 849 euro!! Dat is net geen 200 euro meer dan de goedkoopste in de Pricewatch van 650 euro bij Belsimpel. Toevallig? En mn s8 is niets meer waard buiten die '' extra'' 200 euro. Erg.

[ Voor 4% gewijzigd door Yargo op 30-04-2018 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Laatst online: 18:23
Volgens mij zijn alle leuke acties wel een beetje afgelopen voor de S9+. Na lang dubben en lezen is de keuze toch hierop gevallen en niet op de Nokia 7 plus.

Mag hem vanaf de 3e van Mei officieel bestellen, iemand ervaring om hem toch al ergens te kunnen oppikken? (met nummer behoud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STolsma
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-09 17:57
Yargo schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:13:
Haha, vandaag mail gekregen voor 200 euro extra boven de overnamepremie wanneer je hem via de site van samsung koopt. Wat een waardeloze en bedrieglijke actie! De prijs van de S9 staat daar 849 euro!! Dat is net geen 200 euro meer dan de goedkoopste in de Pricewatch van 650 euro bij Belsimpel. Toevallig? En mn s8 is niets meer waard buiten die '' extra'' 200 euro. Erg.
Waar heb je die mail vandaan? Ik zie op samsung.nl alleen 75 euro staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:29
STolsma schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:52:
[...]

Waar heb je die mail vandaan? Ik zie op samsung.nl alleen 75 euro staan.
Ah, mss enkel in België dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willo19
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-08 23:33
Ik heb een vraag over de in de pricewatch onlangs nieuw verschenen versie van de galaxy s9 voor € 649,--. Kennelijk is dit dan een single sim versie? Hij is fors goedkoper dan de dualsim dus vroeg ik mij af of de single sim versie wel een sd card slot heeft? Want bij de dual sim is dit een hybride oplossing dacht ik waarbij de gebruiker de keus heeft tussen een tweede sim of sd card. Ik heb geen tweede sim nodig dus zou het voor mij erg interessant zijn als de single sim versie ook gewoon een sd card slot heeft. Zijn er dan eigenlijk nog andere verschillen met de dualsim versie? Ik begrijp nl niet zo goed dat de singel sim hier fors goedkoper is en bovendien maar in 1 webwinkel verkrijgbaar? Is dat wel logisch want dit is dan toch de s9 die voor 90% van de kopers al gewoon voldoet? Of betreft het hier import? Of een bewuste strategie van samsung misschien om het product goedkoper aan de man te brengen zonder dat ze de indruk wekken dat ze de prijs al snel laten zakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Willo19 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 11:22:
Ik heb een vraag over de in de pricewatch onlangs nieuw verschenen versie van de galaxy s9 voor € 649,--. Kennelijk is dit dan een single sim versie? Hij is fors goedkoper dan de dualsim dus vroeg ik mij af of de single sim versie wel een sd card slot heeft? Want bij de dual sim is dit een hybride oplossing dacht ik waarbij de gebruiker de keus heeft tussen een tweede sim of sd card. Ik heb geen tweede sim nodig dus zou het voor mij erg interessant zijn als de single sim versie ook gewoon een sd card slot heeft. Zijn er dan eigenlijk nog andere verschillen met de dualsim versie? Ik begrijp nl niet zo goed dat de singel sim hier fors goedkoper is en bovendien maar in 1 webwinkel verkrijgbaar? Is dat wel logisch want dit is dan toch de s9 die voor 90% van de kopers al gewoon voldoet? Of betreft het hier import? Of een bewuste strategie van samsung misschien om het product goedkoper aan de man te brengen zonder dat ze de indruk wekken dat ze de prijs al snel laten zakken..
Als je doorklikt naar Belsimpel dan staat er bij de specificaties dat deze inderdaad een microsd slot heeft.

Volgens de officiële info van Samsung:
Single SIM model: one Nano SIM and one MicroSD slot (up to 400GB)

Dual SIM model (Hybrid SIM slot): one Nano SIM and one Nano SIM or one MicroSD slot (up to 400GB)

Edit: verder geen verschillen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Willo19 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 11:22:
De link naar de fabrikant bij belsimpel gaat naar de S9 Dual Sim. Volgens mij levert Samsung vooralsnog alleen de dual-sim variant in Nederland (als je via de samsung site wilt bestellen kun je ook alleen de dual variant selecteren). Hierdoor heb ik de indruk dat het een import model zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 16:36
Dit is wel heel erg jammer moet ik zeggen zo kort na de introductie een prijsdaling. Daarbij meegenomen dat ik een S7 ingeleverd heb voor 250 euro korting voel ik met toch wel een klein beetje bedonderd.... Zou daar uberhaupt iets aan te doen zijn?

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Viper_4111 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:28:
Dit is wel heel erg jammer moet ik zeggen zo kort na de introductie een prijsdaling. Daarbij meegenomen dat ik een S7 ingeleverd heb voor 250 euro korting voel ik met toch wel een klein beetje bedonderd.... Zou daar uberhaupt iets aan te doen zijn?
Dit is vrij normaal als iets nieuw uitkomt is de prijs altijd hoger. Prijsdaling is niet tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-09 11:40
Tot 14 mei 200 euro extra korting bij inlevering van een oude smartphone. Wel enkel in België zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:12
Die 200 euro extra korting krijg je volgens coolblue ook als je via hen koopt. Dan vraag ik me af, krijg ik die korting ook als ik bijvoorbeeld bij Alternate België koop voor 699 euro, en dan 200 euro cashback via Samsung?

*edit* nevermind die van Alternate heeft niet de juiste EAN code natuurlijk ;)

Maar dus via coolblue gaat het wel, dan is het 829 euro min 200 euro korting. Niet slecht.

[ Voor 28% gewijzigd door phobosdeimos op 06-05-2018 13:15 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste