Coolblue staat idd op het lijstje. Moet enkel de juiste EAN hebben. Op die manier een brakke Acer Liquid gekocht voor 5 euro en ingeruild voor 201,85 euro
Iets zegt me dat er morgen een mooie actie aankomt voor de S9 en S9 plus.
Edit: Et voila! https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/LLFNMRCAHKJMZ/
[ Voor 35% gewijzigd door mr.DJ95 op 07-05-2018 08:42 ]
Voor de zekerheid hier ook maar:
Hopelijk ben ik hier bij het goede adres. Maar van Vodafone zou ik met de S9+ bestelling een gratis Onyx 4 Bluetooth speaker krijgen. Nergens kan ik meer vinden hoe je daarvoor registreert. Had zogenaamd een code moeten hebben. Maar het enige wat ik kan vinden via Google is het formulier betreft de actie van vorig jaar met de S8. Niet meer de S9. Wat is er gebeurd en waar kan ik exact terecht om vooralsnog die Bluetooth speaker te regelen? Beetje raar dat het zo als een wortel voor je neus gehangen word en nu is er geen spoor meer van te vinden. What happened? :/
Hopelijk ben ik hier bij het goede adres. Maar van Vodafone zou ik met de S9+ bestelling een gratis Onyx 4 Bluetooth speaker krijgen. Nergens kan ik meer vinden hoe je daarvoor registreert. Had zogenaamd een code moeten hebben. Maar het enige wat ik kan vinden via Google is het formulier betreft de actie van vorig jaar met de S8. Niet meer de S9. Wat is er gebeurd en waar kan ik exact terecht om vooralsnog die Bluetooth speaker te regelen? Beetje raar dat het zo als een wortel voor je neus gehangen word en nu is er geen spoor meer van te vinden. What happened? :/
Als ze dat bij Vodafone hebben beloofd terug gaan en verhaal halen. Was inderdaad een actie van Samsung. Deze is nu overigens weer terug.Darkwolf_1982 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:18:
Voor de zekerheid hier ook maar:
Hmm, ik zit ook te azen op een S9, maar van dit soort acties krijg ik het niet echt warm. Zie liever een korting, inruilactie (zoals in België) of een bundel met een Dex bijvoorbeeld. Voor mijn gevoel is zo'n bluetooth speaker het toch net niet.mr.DJ95 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 00:35:
Iets zegt me dat er morgen een mooie actie aankomt voor de S9 en S9 plus.
Ach, verkoop je hem weer voor €120, kost het toestel je weer wat minder.PatrickPR schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:53:
[...]
Hmm, ik zit ook te azen op een S9, maar van dit soort acties krijg ik het niet echt warm. Zie liever een korting, inruilactie (zoals in België) of een bundel met een Dex bijvoorbeeld. Voor mijn gevoel is zo'n bluetooth speaker het toch net niet.
Ik zit ook nog te kijken naar een S9, met 5gb data en minimaal 100 belminuten komt T-mobile het goedkoopst uit de bus. Had ik niet verwacht.
Je zou 'm maar 2 maanden geleden hebben gepreorderd voor maar 25 euro extra inruil waarde met mijn oude toestel en zonder pre-order bonus. Heerlijk gedaan weer Samsung. Zal nooit meer een Samsung toestel tijdens de pre order periode kopen.
Ik kan over 3 weken verlengen bij Vodafone. Nu zit ik al enkele weken de prijzen in de gaten te houden van abbos met S9+. Het valt me op dat T-mobile gewoon bizar veel goedkoper is dan Vodafone, niet zozeer de prijzen van de abbo zelf, maar vooral de eenmalige kosten voor het toestel.
Voorbeeld:
Vodafone, 2jr, 3GB, €45,- p/m, eenmalig €210,-
T-mobile, 2jr, 5GB, €45,- p/m, eenmalig €84,-
Ik ben eigenlijk erg benieuwd waar dat hem in zit. Is dat puur prijs afspraken tussen T-mobile en Samsung of zie ik iets over het hoofd?
Voorbeeld:
Ik ben eigenlijk erg benieuwd waar dat hem in zit. Is dat puur prijs afspraken tussen T-mobile en Samsung of zie ik iets over het hoofd?
Dat krijg je als je de eerste wil zijnBurr schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 04:21:
Je zou 'm maar 2 maanden geleden hebben gepreorderd voor maar 25 euro extra inruil waarde met mijn oude toestel en zonder pre-order bonus. Heerlijk gedaan weer Samsung. Zal nooit meer een Samsung toestel tijdens de pre order periode kopen.
Ik wou echter niet de eerste zijn, ik viel voor de "pre order nu en profiteer van 100 euro extra inruil waarde" actie.

Ik had dat juist met het alles onbeperkt. KPN etc super duur. Dus maar weer verlengt bij tele2.Kaap schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 08:41:
Ik kan over 3 weken verlengen bij Vodafone. Nu zit ik al enkele weken de prijzen in de gaten te houden van abbos met S9+. Het valt me op dat T-mobile gewoon bizar veel goedkoper is dan Vodafone, niet zozeer de prijzen van de abbo zelf, maar vooral de eenmalige kosten voor het toestel.
Voorbeeld:
Via mobiel.nl is de s9 nu 528 euro bij een tele2 abo. Bij een t-mobile abo is het 606 euro. Beiden incl Harman Kardon speaker!
Bij Gsmwijzer.nl &nu ook Mobiel.nl als je de S9+ selecteert met een maandelijkse opzegbaar Tele2 abonnement betaal je zonder toestel bijbetaling €627 + €30 aansluitkosten en €11 eenmalig maandelijkse abbo kosten kom je uit op €668 in totaal voor de S9+ en dan kan je ook nog de speaker aanvragen bij Samsung.
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Bij alternate op zondag besteld ... Op de site stond dinsdag geleverd ... Het zal ten vroegste woensdag/donderdag worden, dus stock is daar onbetrouwbaar. En dit is niet de eerste maal dat ik dat probleem bij Alternate heb. Denk dat dit ook de laatste keer was dat ik daar iets bestelde. Hoe moeilijk kan het nou zijn om bij betaling van je stock goed te laten lopen. Heb daarnet telefonisch contact gehad en veel excuses en ze hadden veel te veel bestellingen en dergelijke, dus niet voortgaan op levertermijn daar als je daar dan toch wilt bestellen
Zijn er al mensen die de Harman Kardon Onyx 4 speaker thuis hebben? Ben heel benieuwd hoe lang dit ongeveer duurt, dus van registratie op hun website tot levering. Er vanuit gaande dat mijn informatie bij registratie allemaal akkoord is.
Zelf heb ik gisteren pas de registratie gedaan, maar in de mail die ik van samsung heb ontvangen staat het volgende:Vincentsmit11 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:56:
Zijn er al mensen die de Harman Kardon Onyx 4 speaker thuis hebben? Ben heel benieuwd hoe lang dit ongeveer duurt, dus van registratie op hun website tot levering. Er vanuit gaande dat mijn informatie bij registratie allemaal akkoord is.
- Binnen 2 weken hoor je van ons of de ingestuurde gegevens aan onze voorwaarden voldoen.
Als er gegevens ontbreken, laten wij je dat ook binnen 2 weken weten. Je kunt de ontbrekende informatie dan alsnog aan ons toesturen.
- Als alles klopt, ontvang je binnen 6 weken Harman Kardon Onyx 4 speaker op het door jou opgegeven adres thuisgestuurd.
Had ik gezien inderdaad, ik hoop op een indicatie dat het sneller gaat in de "echte wereld"pgs010 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:24:
[...]
Zelf heb ik gisteren pas de registratie gedaan, maar in de mail die ik van samsung heb ontvangen staat het volgende:
- Binnen 2 weken hoor je van ons of de ingestuurde gegevens aan onze voorwaarden voldoen.
Als er gegevens ontbreken, laten wij je dat ook binnen 2 weken weten. Je kunt de ontbrekende informatie dan alsnog aan ons toesturen.
- Als alles klopt, ontvang je binnen 6 weken Harman Kardon Onyx 4 speaker op het door jou opgegeven adres thuisgestuurd.
Week of vier in mijn geval. Dus ietsje sneller.Vincentsmit11 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:32:
[...]
Had ik gezien inderdaad, ik hoop op een indicatie dat het sneller gaat in de "echte wereld"
25 mei de aanvraag gedaan, komt morgen binnen als het goed is ;-) Heb al PostNl track and tracenummerVincentsmit11 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:56:
2 weken precies als ie er morgen is
Andere vraag:
Iemand al zicht op wanneer de S9+ en dan de Sunrise Gold via Vodafone leverbaar wordt?
[ Voor 9% gewijzigd door wimpie007 op 07-06-2018 00:45 ]
Op mobiel.nl staat het volgende over de gold versie incl Vodafone abo:wimpie007 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 00:42:
[...]
Andere vraag:
Iemand al zicht op wanneer de S9+ en dan de Sunrise Gold via Vodafone leverbaar wordt?
Eind week 23 / week 24 eerste levering verwacht
Ik moet wel vermelden dat ik niet weet of sunrise gold hetzelfde is als gold, maar ik ga uit van wel. Daarnaast stond vorige week bij de verwachte levering week 23. Dat is nu aangepast naar week 23/24.
Ga er van uit dat het 6 weken is, dan valt het altijd mee. Ik heb met eerdere acties dezelfde ervaring. Nooit langer dan 6 weken maar rond de 5 weken zeer zeker.Vincentsmit11 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:32:
[...]
Had ik gezien inderdaad, ik hoop op een indicatie dat het sneller gaat in de "echte wereld"
Vandaag de S9 dual sim 64GB versie voor € 599 bij 1dayfly.
https://www.1dayfly.com/nl/nl/1dayfly/
Met kortingscode outlet_23 is hij zelfs maar € 542.66
[ Voor 37% gewijzigd door harley op 10-06-2018 16:49 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
harley schreef op zondag 10 juni 2018 @ 14:10:
Vandaag de S9 dual sim 64GB versie voor € 599 bij 1dayfly.
Verwijderd
Ik wil samsung galaxy S9 zonder abonnement kopen. Ik heb mijn samsung galaxy S6 in mediamarkt gekocht en daarom wil ik nieuwe samsung ook in mediamarkt kopen. Ik ga voor samsung galaxy S9, maar ik wacht wel dat het goedkoper wordt
@Verwijderd wat je schrijft snap ik niet zoveel van... Maar als je gaat wachten op de MM voor een lagere prijs dan zou ik als jou was de tweakers pricewatch eens checken, de laagste prijs scheelt nu al bijna €200 tov de MM.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Sommige bedrijven hebben de cashback er al vanaf gehaaldYonix schreef op maandag 16 juli 2018 @ 23:23:
Ik zie dat de S9 nu voor € 575 te koop is bij diverse webwinkels, zoals Azerty. Dit i.c.m. de € 100 cashback maakt dit toestel wel érg interessant!

[ Voor 4% gewijzigd door revengeyo op 18-07-2018 10:42 ]
Marketingtechnisch heel slim, hahaha. Dat klinkt beter dan zeggen 'we bieden een goedkoper model via grijze import aan, maar omdat het geen Nederlands model is kun je geen gebruik maken van de Samsung cashback actie"revengeyo schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:41:
[...]
Sommige bedrijven hebben de cashback er al vanaf gehaald
[afbeelding]
Ga mijn Tele2 abbo verlengen bij Belsimpel met een S9 64 GB en voordat ik ga bestellen nog even vraagje: hoe kan het dat de S9 Duos significant goedkoper is dan 'de gewone' S9. Zit er een addertje onder het gras qua hardware? Tele2 biedt namelijk alleen maar de Duos aan.
De deal die ik voor ogen heb lijkt redelijk aantrekkelijk, namelijk €821 over 2 jaar met 5 GB en 100 min.
De deal die ik voor ogen heb lijkt redelijk aantrekkelijk, namelijk €821 over 2 jaar met 5 GB en 100 min.
Kan via belsimpel de volgende deal krijgen voor een blauwe S9 64 GB Duos waarin de cashback van 100 euro al is meegerekend:
- Tele2 5GB en 100 min voor 14 euro per maand
Toestelkrediet 10 euro per maand.
Eenmalige betaling toestel 245 euro.
Totale kosten over 2 jaar: 821 euro.
Lijkt een goede prijs maar was toch even benieuwd of er wellicht nog betere deals zijn?
Lijkt een goede prijs maar was toch even benieuwd of er wellicht nog betere deals zijn?
Mijn advies zou zijn om Pepper in de gaten te houden. Daar komen nog wel eens goede deals langs als het om de S8 en S9 gaat en dan is het volgens mij voordeliger om daar een los abonnement bij te kopen.X2X2X schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:13:
Kan via belsimpel de volgende deal krijgen voor een blauwe S9 64 GB Duos waarin de cashback van 100 euro al is meegerekend:
https://nl.pepper.com/
Succes
Ik zat ook bij Belsimpel te kijken, maar daar is de 100 cashback al van de prijs af.X2X2X schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:13:
Bij mobiel.nl kan je de 100 euro nog terug krijgen... en is per maand ook nog eens 2 euro goedkoper

Mobiel.nl is dus bijna 150 euro goedkoper dan Belsimpel
[ Voor 15% gewijzigd door revengeyo op 19-07-2018 03:37 ]
Ja, hier wreekt zich een beetje het feit dat Belsimpel alleen grijze import (geen Nederlandse versie) aanbiedt, en dus niet mee mag doen aan de Samsung cashback. Het is voor die grijze handelaren nu even moeilijk concurreren tegen officiële aanbieders...
[ Voor 5% gewijzigd door Of-Aaargh op 19-07-2018 08:42 ]
Ik heb gisteren mijn Tele2 abonnement verlengd bij de mediamarkt.
Vreemd genoeg was het bij de Mediamarkt 200 euro goedkoper dan bij Tele2 zelf, en 110 euro goedkoper dan bij Mobiel.nl
Ik betaal nu in totaal 500 euro voor het toestel. Dan gaat er nog de cashback van 100 euro vanaf, en heb het toestel dus voor 400 euro
Waar je ook op moet letten bij Tele2 is dat je het beste met een lage bundel kan instappen, want dan kan je altijd nog je bundel aanpassen, omhoog, en omlaag. Je mag namelijk niet omlaag aanpassen
Als je bijvoorbeeld gelijk met unlimited instapt, kan je gedurende je contractperiode niet meer naar beneden aanpassen.
Vreemd genoeg was het bij de Mediamarkt 200 euro goedkoper dan bij Tele2 zelf, en 110 euro goedkoper dan bij Mobiel.nl
Ik betaal nu in totaal 500 euro voor het toestel. Dan gaat er nog de cashback van 100 euro vanaf, en heb het toestel dus voor 400 euro
Waar je ook op moet letten bij Tele2 is dat je het beste met een lage bundel kan instappen, want dan kan je altijd nog je bundel aanpassen, omhoog, en omlaag. Je mag namelijk niet omlaag aanpassen

Als je bijvoorbeeld gelijk met unlimited instapt, kan je gedurende je contractperiode niet meer naar beneden aanpassen.

[ Voor 61% gewijzigd door revengeyo op 21-07-2018 14:33 ]
Vandaag mijn S9 64GB ontvangen die ik vrijdag online had besteld. Hebben ze wel niet gemist zeker en een 256GB versie opgestuurd. :-D
@FrE911 Waar had je besteld?
Mediamarkt is een stuk goedkoper dan Mobiel.nl bij een Tele2 abonnement afsluit.evdakker schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:24:
[...]
Klopt. De goedkoopste winkel die het Nederlandse model dat in aanmerking komt voor de cashback aanbiedt is Mobiel.nl/GSMWijzer. En die is gewoon 100 euro duurder dan de winkels met buitenlandse versies.
(misschien hierover maar verder praten in het S9 prijzentopic?)
De s9 64GB voor €472.69 (bij mobiel.nl + €100 cashback) klinkt wel erg schappelijk of niet?
Ik twijfel tussen dit en de OP6 64GB (€459).
Ik twijfel tussen dit en de OP6 64GB (€459).
Waar vind je die bij mobiel.nl? Speciale link? Ik vind 'm alleen voor 650 euro (dus 550,- inclusief cashback).
[edit] misschien ben je in de war met de prijs bij Belsimpel, die is inderdaad 584 euro, maar omdat dat grijze import is, mag Belsimpel niet meedoen met de Samsung cashback actie.
[edit] misschien ben je in de war met de prijs bij Belsimpel, die is inderdaad 584 euro, maar omdat dat grijze import is, mag Belsimpel niet meedoen met de Samsung cashback actie.
[ Voor 45% gewijzigd door Of-Aaargh op 02-08-2018 20:13 ]
Je moet de goedkoopste maandelijkse opzegbare abo van Tele2 nemen op mobiel.nl (van 24 maanden). Met de cashback + €10 kortingcodes (zomer10) kom je op de prijs uit die ik eerder had vermeld.evdakker schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 19:02:
Waar vind je die bij mobiel.nl? Speciale link? Ik vind 'm alleen voor 650 euro (dus 550,- inclusief cashback).
Je moet meteen na aanvraag Tele2 bellen en je abo annuleren. Je betaalt alleen kosten voor het eerste maand.
[ Voor 3% gewijzigd door Spiritsoul op 03-08-2018 06:41 ]
Hoe lang hebben jullie op de Harman Kardon speakers moeten wachten?
Ik wacht al 5 weken en heb van Samsung een e-mail gehad dat het nog 6 weken kan duren
Ik wacht al 5 weken en heb van Samsung een e-mail gehad dat het nog 6 weken kan duren
GoT, You have to love it!
Circa een week of 4/5. Je kunt de voortgang van de aanvraag volgen op de website van Samsung.Lisadr schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 10:33:
Hoe lang hebben jullie op de Harman Kardon speakers moeten wachten?
"When you grow up your heart dies"
Kun je mij aub voorzien van een URL?sjaool schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:40:
[...]
Circa een week of 4/5. Je kunt de voortgang van de aanvraag volgen op de website van Samsung.
Op https://account.samsung.com/ en https://my-samsung.com/nl/mysamsung/#/ kan ik geen voortgang vinden.
Gewoon via je tweede link en dan inloggen. Vervolgens vind je onder "Mijn promo's" de status.Lisadr schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 12:26:
[...]
Kun je mij aub voorzien van een URL?
Op https://account.samsung.com/ en https://my-samsung.com/nl/mysamsung/#/ kan ik geen voortgang vinden.
Geregistreerd op 02-7-2018sjaool schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 12:31:
[...]
Gewoon via je tweede link en dan inloggen. Vervolgens vind je onder "Mijn promo's" de status.
Huidige status: Promotie aanvraag goedgekeurd
Daar blijft hij voorlopig dus gewoon op staan. Dus gewoon geduld hebben.Lisadr schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 12:51:
[...]
Geregistreerd op 02-7-2018
Huidige status: Promotie aanvraag goedgekeurd
Verwijderd
Galaxy S9 64GB met deze aanbieding slechts €472. Koopje!
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/samsung-galaxy-s9-74041
Goedkoper wordt het niet snel.
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/samsung-galaxy-s9-74041
Goedkoper wordt het niet snel.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2018 18:55 ]
Ik zit voor de S9 aan de deal bij Tele2 via mobiel.nl te denken 547 euro met een maandelijks opzegbaar abbo.
Daar gaat dan de 100 euro cashback nog vanaf dus dat is best een goede deal maar hoe moeilijk doet Tele2 als je gelijk opzegt iemand ervaring mee?
Enige vreemde vind ik bij mobiel.nl dat er eerst staat contract 24cmnd en dat je vervolgens maandelijks opzegbaar kunt aanvinken, moet er maar vanuit gaaan dat het klopt op die manier.
Daar gaat dan de 100 euro cashback nog vanaf dus dat is best een goede deal maar hoe moeilijk doet Tele2 als je gelijk opzegt iemand ervaring mee?
Enige vreemde vind ik bij mobiel.nl dat er eerst staat contract 24cmnd en dat je vervolgens maandelijks opzegbaar kunt aanvinken, moet er maar vanuit gaaan dat het klopt op die manier.
Je kunt alleen telefonisch opzeggen bij Tele2, dus je moet wel even het aandringen van de helpdeskmedewerker doorstaan om toch niet op te zeggen. Maar als je gewoon volhoudt kun je zonder probleem opzeggen.baco101 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:02:
Ik zit voor de S9 aan de deal bij Tele2 via mobiel.nl te denken 547 euro met een maandelijks opzegbaar abbo.
Ik heb het zelfde gedaan met de S9, er werd bij mij totaal niet moeilijk gedaan of tegengesputtert bij Tele2. Er werd wel verbaasd gereageerd toen hij zag dat mijn abonnement de voorgaande dag was ingegaan. Toen vroeg hij waarom ik het wilde opzeggen en toen heb ik gewoon gezegd 'Ik ga hem niet meer gebruiken'. Meer hoeven ze ook niet te weten. Een uurtje later ook netjes een bevestiging van opzegging in mijn mailbox.baco101 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:02:
Ik denk dat het zonder aansluitkosten is, dat zie ik weer niet terugkomen in het overzicht... wordt idd achteraf in rekening gebracht.. dus dan kom ik uit op 532,44 euro.

[ Voor 76% gewijzigd door Ferio op 27-08-2018 20:05 ]
Verwijderd
Link?Ferio schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:45:
[...]
Ik zie hem zelfs voor 499 euro nu en dat is denk ik zonder die 100 cashback?
Je vergeet de eerste maand aan abbonementskostenFerio schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:45:
[...]
Ik denk dat het zonder aansluitkosten is, dat zie ik weer niet terugkomen in het overzicht... wordt idd achteraf in rekening gebracht.. dus dan kom ik uit op 532,44 euro.
[afbeelding]
100 euro cashback maakt 447,44.
Het scheelt 200 euro met de S9+. Jammer dat het truukje niet gunstig is voor de S9+. 550 na cashback had ik zeker de S9+ genomen. Nu is het toch twijfelen, gezien het enige verschil de camera en schermgrootte lijkt.
[ Voor 25% gewijzigd door Waah op 31-08-2018 09:19 ]
Inmiddels is de cashback actie van 100 voor de 64gb S9/S9+ verlengd t/m 23 september. Denken jullie dat hij daarna nogmaals wordt verlengd of dat hij terugspringt naar 50 euro?
Ik kan niet zoveel meer terugvinden over het verloop van de vorige cashback acties van Samsung, van bijv. de S8 of S7.
Ik kan niet zoveel meer terugvinden over het verloop van de vorige cashback acties van Samsung, van bijv. de S8 of S7.
Verwijderd
Goede vraag. Niks over bekend inderdaad.Qondar schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:00:
Inmiddels is de cashback actie van 100 voor de 64gb S9/S9+ verlengd t/m 23 september. Denken jullie dat hij daarna nogmaals wordt verlengd of dat hij terugspringt naar 50 euro?
Als je geen zin hebt in dat ingewikkelde gedoe met Tele 2, bij Azerty staat dit toestel gewoon voor € 588,- te koop en is een Nederlands PHN model met EAN code 8801643148256 die volgens de Samsung site in aanmerking komt voor de Cashback actie waarmee je dan uitkomt op € 488,-.
Heb zelf nu een S7 van één jaar en twee maanden oud, maar krijg van m'n nieuwe werkgever een SIM kaart en een bedrag om een telefoon te kopen. Hoewel de S7 me nog uitstekend bevalt en nog in nieuwstaat verkeert zie ik er tegenop om met twee telefoons rond te gaan lopen dus zit ik te denken aan een S9 omdat deze dual SIM mogelijkheid heeft en dan de S7 te verkopen.
Heb zelf nu een S7 van één jaar en twee maanden oud, maar krijg van m'n nieuwe werkgever een SIM kaart en een bedrag om een telefoon te kopen. Hoewel de S7 me nog uitstekend bevalt en nog in nieuwstaat verkeert zie ik er tegenop om met twee telefoons rond te gaan lopen dus zit ik te denken aan een S9 omdat deze dual SIM mogelijkheid heeft en dan de S7 te verkopen.
[ Voor 4% gewijzigd door Tranquility op 16-09-2018 14:57 ]
Verwijderd
1 probleem. Azerty is niet te selecteren als webshop voor de actie op de Samsung website...Tranquility schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:55:
Als je geen zin hebt in dat ingewikkelde gedoe met Tele 2, bij Azerty staat dit toestel gewoon voor € 588,- te koop en is een Nederlands PHN model met EAN code 8801643148256 die volgens de Samsung site in aanmerking komt voor de Cashback actie waarmee je dan uitkomt op € 488,-.
Volgens mij staat er op de site van Samsung dat de EAN-code moet voorkomen in de lijst van deelnemende toestellen. En de EAN code die op Azerty staat komt overeen dus ik zie geen problemen.
Quote van tekst op Samsung promotiesite:
Dus check wel eerst even met Azerty voordat je bestelt!
Quote van tekst op Samsung promotiesite:
Nu moet ik wel zeggen dat ik eerst alleen naar de paarse uitvoering had gekeken omdat ik die zou nemen. Daar staat een EAN code bij die op de lijst staat. Van de zwarte staat meerdere EAN's op de Azerty site waarvan de eerste op de Samsung lijst staat maar de andere niet. Hetzelfde geldt voor de blauwe en de gouden uitvoering: alleen de eerste code klopt. Maar de blauwe en gouden zijn sowieso duurder.Koop tussen 2 juli 2018 en 23 september 2018 een Galaxy S9 | S9+ en ontvang €100 retour bij aankoop van een 64GB model en €150 retour bij aankoop van een 256GB model.
Let op: vraag aan de verkoper om een toestel met deelnemende EAN code. Sommige winkels verkopen uit het buitenland geïmporteerde producten in plaats van de officiële producten uit Nederland. Deze producten hebben een afwijkende EAN code en komen niet in aanmerking voor deze promotie.
Vul het online aanmeldformulier in, upload de aankoopbon en een foto van de streepjescode met de EAN code en het IMEI-nummer uiterlijk 6 oktober 2018. Zie actievoorwaarden voor meer details.
Dus check wel eerst even met Azerty voordat je bestelt!
Let op, je moet ook een factuur opsturen. Als daar Azerty boven staat, kan het in strijd zijn met de reglementen.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Welk kleur van de s9+ zal bijv. Over een half jaar nog het best 2de hands verkopen? En minst in waarde verliezen?
Zwart zoals standaard maar wel het meeste van op staat
Of toevallig kleur goud of blauw omdat die niet veel op marktplaats staan?
Zwart zoals standaard maar wel het meeste van op staat
Of toevallig kleur goud of blauw omdat die niet veel op marktplaats staan?
Gisteren een S9 besteld bij t-mobile met abo erbij, gelijk de hele telefoon afbetaald, maar ik krijg geen betaalbevestiging of factuur van t-mobile. De cashback actie loopt tot 23 september en ik wil dus wel een factuur met die datum erop.
Wat moet je gebruiken voor de cashback-actie? Lijkt me dat iig de datum en de EAN-code erop moet staan.
Krijg ik nog zon bevestiging of hoe werkt dat bij t-mobile? De 100 euro cashback is de reden dat ik hem nu besteld heb namelijk.
Iemand opheldering hierover, ik waardeer het zeer
Wat moet je gebruiken voor de cashback-actie? Lijkt me dat iig de datum en de EAN-code erop moet staan.
Krijg ik nog zon bevestiging of hoe werkt dat bij t-mobile? De 100 euro cashback is de reden dat ik hem nu besteld heb namelijk.
Verwijderd
Factuur moet gewoon op datum staan tot 23 september, je kunt tot begin oktober het claimen dus dat moet geen probleem zijn.paazei schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 11:37:
Gisteren een S9 besteld bij t-mobile met abo erbij, gelijk de hele telefoon afbetaald, maar ik krijg geen betaalbevestiging of factuur van t-mobile. De cashback actie loopt tot 23 september en ik wil dus wel een factuur met die datum erop.
@paazei Heb zelf contact gehad met tmobile volgens hun is besteldatum voldoende.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Op Amazon.de de S9 gespot voor € 499,- incl. verzending naar Nederland. Geen slechte deal nu de cashback actie ten einde loopt..
Heb ook de overstap gemaakt naar een S9+, was eerst van plan om een S9+ met 64GB te kopen met de Mediamarkt 10% korting en Samsung cashback voor 597.50 euro. Maar met boven genoemde kortingen kwam de S9+ 256GB uit op 649 euro, dat scheelde dus maar 51,50 euro met de 64GB versie, dus heb ik maar voor de 256GB versie gekozen. Inmiddels heb ik mijn S8+ 64GB verkocht voor 450 euro, dus kost deze upgrade mij nog maar 199 euro, prima deal al zeg ik het zelf
[ Voor 104% gewijzigd door DON PAPA op 13-10-2018 01:47 ]
De Samsung cashback actie is verlengd van 24 tot 30 september, maar geldt nu alleen nog bij aankoop bij de Mediamarkt. Dacht ik daar gisteravond nog net op tijd mijn nieuwe S9 te hebben besteld..
Met wel een klein verschil, want het is nu geen 150 euro maar 100 euro cashback voor de 256GB modellen.Tranquility schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:12:
De Samsung cashback actie is verlengd van 24 tot 30 september, maar geldt nu alleen nog bij aankoop bij de Mediamarkt. Dacht ik daar gisteravond nog net op tijd mijn nieuwe S9 te hebben besteld..
Er geldt nu een cashback van 150 euro voor de S9+ bij geselecteerde winkels. https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/89VYBE8ZC99LE/
Op de website hebben zij het over promotiemodellen. Wat bedoelen ze daarmee? En onderaan de site zie je allemaal EAN-codes, waarvoor is dat?deadmonkey schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:35:
Er geldt nu een cashback van 150 euro voor de S9+ bij geselecteerde winkels. https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/89VYBE8ZC99LE/
Iemand? Aangezien ik hem het liefst vanavond wil bestellen!
Het kicken van een topic binnen 24 uur, omdat je nog geen antwoord heb gehad is niet toegestaan.
Het kicken van een topic binnen 24 uur, omdat je nog geen antwoord heb gehad is niet toegestaan.
[ Voor 47% gewijzigd door rens-br op 03-10-2018 08:17 ]
De toestellen die in aanmerking komen voor de cashback actie moeten 1 van die EAN codes hebben. De EAN code staat op de sticker waar ook het IMEI nummer op staat.hotymoty schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:11:
Iemand? Aangezien ik hem het liefst vanavond wil bestellen!
Waar wil je gaan bestellen als ik vragen mag? Mijn abonnement loopt binnenkort af en ik zit er over te denken te gaan verlengen icm een S9. Met de 100 Euro cashback lost me deze nog 'slechts' 340 Euro.
Ik denk verlengen bij Mediamarkt. Is het dan 100% dat je dan gebruik kan maken van de cashbackoptie? Niet dat ik dan een EAN-code heb en geen recht heb op die 100 euro.Goofman schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:12:
[...]
De toestellen die in aanmerking komen voor de cashback actie moeten 1 van die EAN codes hebben. De EAN code staat op de sticker waar ook het IMEI nummer op staat.
Waar wil je gaan bestellen als ik vragen mag? Mijn abonnement loopt binnenkort af en ik zit er over te denken te gaan verlengen icm een S9. Met de 100 Euro cashback lost me deze nog 'slechts' 340 Euro.
Op de website van de Samsung-promotie zie je onderaan de deelnemendee webwinkels. De EAN-codes horen bij de toestellen die in aanmerking komen(promotiemodellen). Dit zijn zowel 64GB als 256GB modellen. Mobiel.nl zegt zelf deel te nemen en 150 euro retour te geven op de modellen die zij leveren.hotymoty schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:05:
[...]
Op de website hebben zij het over promotiemodellen. Wat bedoelen ze daarmee? En onderaan de site zie je allemaal EAN-codes, waarvoor is dat?
Mobiel.nl geeft geen geld terug, dat loopt via Samsung. Staat toegelicht op de promoties site van Samsung.deadmonkey schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:45:
[...]
Op de website van de Samsung-promotie zie je onderaan de deelnemendee webwinkels. De EAN-codes horen bij de toestellen die in aanmerking komen(promotiemodellen). Dit zijn zowel 64GB als 256GB modellen. Mobiel.nl zegt zelf deel te nemen en 150 euro retour te geven op de modellen die zij leveren.
Klopt. De modellen die mobiel.nl levert komen in aanmerking voor Cashback bij Samsung.Goofman schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:48:
[...]
Mobiel.nl geeft geen geld terug, dat loopt via Samsung. Staat toegelicht op de promoties site van Samsung.
Begint toch wel te krijgen. 340 Euro is een nette prijs voor de S9 ;-)
Al die cashback acties: volgens mij komen ze er niet vanaf...
Verwijderd
Hij is €390 goedkoopst zie pepper enz https://www.mobiel.nl/smartphone/samsung/galaxy-s9Goofman schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:54:
Begint toch wel te krijgen. 340 Euro is een nette prijs voor de S9 ;-)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2018 09:30 ]
Jeetje wat een constructie zeg. Had ik zelf niet kunnen bedenken ;-)
Maar aangezien ik sowieso bij Tele2 wil blijven is het voor mij geen optie.
Maar aangezien ik sowieso bij Tele2 wil blijven is het voor mij geen optie.
Dus als je het toestel besteld bij een van die winkels, dan heb je sowieso recht op cashback? Moet het 100% zeker weten haha.deadmonkey schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:45:
[...]
Op de website van de Samsung-promotie zie je onderaan de deelnemendee webwinkels. De EAN-codes horen bij de toestellen die in aanmerking komen(promotiemodellen). Dit zijn zowel 64GB als 256GB modellen. Mobiel.nl zegt zelf deel te nemen en 150 euro retour te geven op de modellen die zij leveren.
Ik heb de mijn ook besteld bij mobiel.nl, en mijn cashback request is goed gekeurd. Staat ook gewoon in de lijst met deelnemende web winkels.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Ja, zoals op de samsung site vermeld staat doen deze verkoop punten mee aan de actie: https://api.my-samsung.co...20-%20zonder%20estore.pdfhotymoty schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:24:
[...]Dus als je het toestel besteld bij een van die winkels, dan heb je sowieso recht op cashback? Moet het 100% zeker weten haha.
[ Voor 29% gewijzigd door DON PAPA op 03-10-2018 17:19 ]
Ik heb een S9maandagochtend besteld bij Mobiel.nl. Gisteren mijn cashback ook ingevuld bij Samsung. Alles is geaccepteerd, EAN staat ook in de lijst, het enige vreemde is dat je bij het toestel selecteren, je alleen kunt kiezen voor een S9 256MB of een S9+, maar verder in het process kijkt hij alleen maar naar het EAN en IMEI nummer.
Nu afwachten tot het op mij rekening staat. S7 verkopen en dan heb ik voor +/- 150 euro netto toch een heel mooie upgrade
Nu afwachten tot het op mij rekening staat. S7 verkopen en dan heb ik voor +/- 150 euro netto toch een heel mooie upgrade
Verwijderd
Wie krijgt ook als die de status van de cashback wil raadplegen, dit?

Via deze link is dat: https://my-samsung.com/nl/mysamsung/

Via deze link is dat: https://my-samsung.com/nl/mysamsung/
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2018 10:58 ]
de cashback actie is over, toch?
Zijn er momenteel nog aanbiedingen om het toestel los te kopen ?
Verwijderd
Ja ze zijn weer aan het stunten bij o.a. MediaMarkt.
Van €659, voor €624.
Daar gaat nog €75 cashback vanaf + een gratis AKG headphone twv €149,95.
Lijkt me geen gekke deal.
Van €659, voor €624.
Daar gaat nog €75 cashback vanaf + een gratis AKG headphone twv €149,95.
Lijkt me geen gekke deal.
Bijna Black Friday! Onderhand tijd om de S9+ te gaan halen, ben benieuwd naar de beste deal.. Hoop ook dat Spigen mee doet, voor een hoesje en screen protector
Iemand die al wat weet over een black friday deal / cashback er staat nog geen nieuwe deal op de samsung acties / promotions pagina alleen die van de oude akg koptelefoon actie.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Er is inmiddels een cashback actie op verschillende S9 modellen bij Coolblue en Mediamarkt.. Ik ben nog niet overtuigd dat dit de beste deal gaat worden eigenlijk, had gehoopt de S9+ voor 550 of de 256gb voor 600
Incl cashback MediaMarkt of Coolblue inderdaad momenteel een S9+ 64GB voor 600€
In oktober was hij in België te koop voor 730 - 200 cashback. Beetje teleurstellende promotie voor Black Friday dan.
Bij Samsung Duitsland krijg je bij aanschaf van een galaxy s9 256gb de 2e gratis!
Verzending kan je proberen via mailboxen.com!
https://shop.samsung.com/de/blackfriday-galaxy-s9-angebot
Edit huifkar doorzendservice is the way to go!😉
Verzending kan je proberen via mailboxen.com!
https://shop.samsung.com/de/blackfriday-galaxy-s9-angebot
Edit huifkar doorzendservice is the way to go!😉
[ Voor 13% gewijzigd door DaveD1109 op 25-11-2018 15:10 ]
DaveD
Deze ochtend heb ik hem op Amazon.de gezien als deal van de dag voor 455 EUR.
Toen ik op de link klikte stond hij gewoon aan 509 EUR, en momenteel staat hij niet meer in de lijst aan 455...
Edit: nu 455 bij Mediamarkt Duitsland en Saturn.
Toen ik op de link klikte stond hij gewoon aan 509 EUR, en momenteel staat hij niet meer in de lijst aan 455...
[ Voor 50% gewijzigd door humpus op 23-11-2018 09:28 ]
De S9+ ook voor 549€humpus schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:38:
Deze ochtend heb ik hem op Amazon.de gezien als deal van de dag voor 455 EUR.
https://www.mediamarkt.de...ack-dual-sim-2391198.html
Via T-Mobile (en volgens mij ook andere providers) is hij nu ook maar €576 icm een (jaar) abonnement.
Edit Via Belsimpel kom je op €551 uit icm een abonnement. Scheelt nog eens 25€
[ Voor 30% gewijzigd door Paul - K op 23-11-2018 13:53 ]
Welke abonnement?Paul - K schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:38:
Via T-Mobile (en volgens mij ook andere providers) is hij nu ook maar €576 icm een (jaar) abonnement.
Volgens mij bij elke provider, iig Vodafone/T-mobile. De 15€+ abonnementen (T-mobile heeft geloof ik de beste deal). Dan heb je de telefoon voor 551€
Verwijderd
Nu de Black Friday nepperij voorbij is; is bij de MM ook meteen maar de S9+ met €25 in prijs gezakt.
Nu €699 minus €125 cashback = €574.
Nu €699 minus €125 cashback = €574.