Acties:
  • +1 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
Om de andere S9 topics niet teveel te vervuilen met cashback ervaringen maar even een topic aangemaakt.

Even mijn eigen ervaring tot nu toe: Dinsdag 13-03 Galaxy S8+ opgestuurd , Woensdag 14-03 via de postnl app gezien dat deze is aangekomen, echter geen handtekening dat het pakketje is opgehaald. Vanavond zoals meerdere mensen onderstaande mail gehad ....

Beste Klant,

Na analyse van het door jou ingeruilde toestel en aanmelding van jouw nieuwe Galaxy S9 of S9+ bevestigen wij hierbij dat deze volledig voldoen aan de opgegeven voorwaarden en de kwaliteitseisen van de inruil. Wij bevestigen dan ook de betaling van de afgesproken inruilwaarde voor je oude smartphone en de extra inruilwaarde van €100.

Alvast Bedankt

LOOP, Samsung Inruil

Zal even melden als het geld gestort is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-06 12:06

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

8 maart toestel verstuurd. 10 maart ontvangen (handtekening gezien). Geen reactie tot op heden.

Update: zojuist mail ontvangen dat toestel ontvangen is door Loop.

[ Voor 26% gewijzigd door WhateverSuitsU op 21-03-2018 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkiechino
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-02-2022
13 maart toestel verstuurd, 14 maart afgeleverd. Heb Samsung afgelopen weekend een bericht gestuurd via facebook, waarop ze aangegeven hebben dat het langer kan duren dan normaal vanwege de grote hoeveelheid toestellen. Mijn toestel was toen nog niet bekend in hun systeem. ben benieuwd!

Edit: zojuist een mail gehad dat hij ontvangen is. Nu afwachten of hij 100% goedgekeurd wordt..

[ Voor 14% gewijzigd door Monkiechino op 21-03-2018 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rara-avis
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:14

rara-avis

hello human.

8 maart oude toestel verstuurd, aangekomen op 9 maart (zonder handtekening). Ook helemaal geen reactie gehad nog. ;_;

canon 5d mark ii ▫ canon 1200D [infrarood] ▫ sony a7 ▫ lensbaby circular 5.8mm f/3.5 ▫ meyer-optik gorlitz primotar 135mm f/3.5 ▫ canon 24-105mm f/4 ▫ 35mm f/1.4 ▫ 50mm f/1.8 ii ▫ 100mm f/2.8 is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-06 16:24
Ik heb zojuist het mailtje gehad dat ze de telefoon ontvangen hadden:

Beste Klant,

Graag bevestigen wij dat we je pakketje hebben ontvangen. Wij gaan je inruiltoestel nu controleren en zullen dan de inruilwaarde van dit toestel en de extra inruilwaarde voor je nieuwe Samsung Galaxy bevestigen. Wij contacteren u ingeval van eventuele afwijkingen.

Alvast Bedankt,

LOOP voor Samsung Inruil

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rara-avis

rara-avis

hello human.

Toevallig heb ik ook nét dat mailtje ontvangen haha, alsof ze meelezen! Maar goed om eindelijk te weten dat hij ontvangen is (vooral omdat ik diegene was die heel dom over het stukje "orderID op de doos vermelden" had gelezen). xD

canon 5d mark ii ▫ canon 1200D [infrarood] ▫ sony a7 ▫ lensbaby circular 5.8mm f/3.5 ▫ meyer-optik gorlitz primotar 135mm f/3.5 ▫ canon 24-105mm f/4 ▫ 35mm f/1.4 ▫ 50mm f/1.8 ii ▫ 100mm f/2.8 is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
Ja daar ging het mij eigenlijk om. Dat het wat langer duurt voordat je dat geld krijgt vind ik niet zo erg. Wou gewoon zekerheid dat ze het wel hadden ontvangen en die heb ik nu.

Maar gelukkig voor jou was het dus niet super erg dat je het orderid vergeten was. Denk dat ze nu een handeling meer moesten verrichten om te weten dat het van jouw was, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rara-avis

rara-avis

hello human.

Idd, mijn adres en naam stonden wel op de buitenkant gelukkig, maar voor het OrderID moesten ze even de doos openen bwhahaha :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptweaker
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-03 07:52
Ja jeetje,hier ook vergeten om de orderid op de doos te zenden, wel n.a.w. vermeld. Komt vast goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-06 09:39
Ik heb een S8 om eventueel in te ruilen maar vroeg me af of jullie ook de accessoires mee sturen.
Er staat niets over in de voorwaarden maar het zou jammer zijn als ik niet het bedrag krijg als wat er geoffreerd is omdat ik geen accessoires mee heb gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
Na gisteren het mailtje te hebben gehad dat het toestel aan alle voorwaarden voldeed, krijg ik zojuist het mailtje dat mijn toestel ontvangen is en getest gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
Garret1410 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:05:
Ik heb een S8 om eventueel in te ruilen maar vroeg me af of jullie ook de accessoires mee sturen.
Er staat niets over in de voorwaarden maar het zou jammer zijn als ik niet het bedrag krijg als wat er geoffreerd is omdat ik geen accessoires mee heb gestuurd.
Accesoires niet meesturen. Geheugenkaarten en simkaarten bijvoorbeeld worden vernietigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley02
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-06 09:24
Hier geen enkel mailtje gehad, maar wel binnen 2 weken de betaling ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 11:22
Moet je voor de inruil inderdaad de kant met de barcode uit de verpakking snijden en meesturen? Of voldoet ook dat losse stikkertje?

Eerste optie is wel minder als je in de toekomst je telefoon weer netjes wilt doorverkopen.

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
spoor12b schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:39:
Moet je voor de inruil inderdaad de kant met de barcode uit de verpakking snijden en meesturen? Of voldoet ook dat losse stikkertje?

Eerste optie is wel minder als je in de toekomst je telefoon weer netjes wilt doorverkopen.
Ik heb hem zelf er uit gesneden want het doosje vond ik niet zo boeiend en ik heb al vaker een telefoon verkocht of helemaal zonder doosje of met kapot doosje.

Maar je kunt ook een fohn pakken en de sticker los föhnen en dan op een papiertje plakken en meesturen.
Ik had ook hier ergens gelezen dat iemand dat kleine stickertje meegestuurd had maar heb geen idee of hij al een goedkeuring heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
OK, bedankt. Gaat me puur om het later weer dooverkopen maar ga voor de zekerheid toch maar voor de grote stikker. Eens kijken of hij gemakkelijk los te maken is met de fohn.

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maugrinn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-04 15:46
spoor12b schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:48:
OK, bedankt. Gaat me puur om het later weer dooverkopen maar ga voor de zekerheid toch maar voor de grote stikker. Eens kijken of hij gemakkelijk los te maken is met de fohn.
heb het 2min geleden met de fohn gedaan, is heel goed los gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
Ja, was geen enkel probleem, en nu even snel naar het postkantoor (of hoe dat ook heet) en bye bye S7. :)

spoor12b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Wiley02 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:14:
Hier geen enkel mailtje gehad, maar wel binnen 2 weken de betaling ontvangen...
Same here, geen ontvangstmail, maar wel 2 x het bedrag gekregen :+

Ze waren zo blij met mijn iPhone, dat ze me meer teruggaven dan de site aangaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Hebben jullie allemaal een track en trace code gekregen bij het postkantoor.
Mij wilden ze die niet geven omdat het door de brievenbus past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkiechino
Teletekst schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:48:
Hebben jullie allemaal een track en trace code gekregen bij het postkantoor.
Mij wilden ze die niet geven omdat het door de brievenbus past.
als je hem als brievenbuspakket of aangetekend verstuurt krijg je een track and trace code. Ik heb hem in dit geval aangetekend.
Als hij "gewoon" als envelop naar het antwoord nummer gaat dan krijg je inderdaad geen track and trace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Monkiechino schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 15:21:
[...]
als je hem als brievenbuspakket of aangetekend verstuurt krijg je een track and trace code. Ik heb hem in dit geval aangetekend.
Als hij "gewoon" als envelop naar het antwoord nummer gaat dan krijg je inderdaad geen track and trace.
Oh. Dat heeft die mevrouw niet aangegeven helaas.
Nou ja, dan maar hopen dat het goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Teletekst schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 15:32:
[...]

Oh. Dat heeft die mevrouw niet aangegeven helaas.
Nou ja, dan maar hopen dat het goed komt.
Stond in de aanmeldingsmail, je MAG hem zo in de brievenbus steken, maar ze raden aan om het toch verzekerd/aangetekend te verzenden
( het ligt natuurlijk aan het verzonden toestel, mijn iphone gaf 300€ aan, maar de Samsung S4 met barst in scherm 125€ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
FreshMaker schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 17:23:
[...]
Stond in de aanmeldingsmail, je MAG hem zo in de brievenbus steken, maar ze raden aan om het toch verzekerd/aangetekend te verzenden
( het ligt natuurlijk aan het verzonden toestel, mijn iphone gaf 300€ aan, maar de Samsung S4 met barst in scherm 125€ )
Gelukkig is het een oude Lumia 535 waar ik nog 3 euro voor kreeg.
Maar die 100 euro korting zou wel fijn zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-06 22:41
Vorige week dinsdag van een Samsung medewerker te horen gekregen dat mijn device was ontvangen.. verder niks meer over gehoord. Ben benieuwd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoungStarDC
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:07
Iemand alleen de sticker opgestuurd (dus geen uitsnede) en zijn geld al gehad toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olli602
  • Laatst online: 16-11-2022
YoungStarDC schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:47:
Iemand alleen de sticker opgestuurd (dus geen uitsnede) en zijn geld al gehad toevallig?
Ik heb helemaal niks gehoord en hij was 20 maart geleverd volgens PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkiechino
Ik heb gisteren maar eens gebeld naar Samsung. (telefoon 14e daar binnen, 21e een ontvangstbevestiging daarvan gehad)
ze kon zien dat het toestel nog steeds gecontroleerd moet worden...Of ik nog even geduld wilde hebben..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerd611
Zojuist bericht gehad dat het toestel is nagekeken & de inruilwaarde precies is zoals gedacht. Nu even een mail terugsturen dat ik akkoord ga met de getaxeerde waarde & hopen dat ik het bedrag snel op m'n rekening heb staan! oOo
YoungStarDC schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:47:
Dit had ik gedaan & het is zojuist goedgekeurd. Geen stress dus! :)

[ Voor 37% gewijzigd door Sjoerd611 op 29-03-2018 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Mag er wel een pitje aan de Zijkant van de behuizing zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Zojuist mail gehad dat inruilwaarde is bevestigd. Precies drie weken na ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:18
net mail gekregen van samsung

Ben je akkoord met jouw inruilwaarde na controle?

• Ja, Ik wil graag mijn toestel tegen voorgestelde prijs inruilen.
• Nee, Ik wil graag mijn inruil annuleren. Ik wil, mits een betaling van 25 euro voor administratieve en logistieke kosten, mijn toestel terug ontvangen.

Gelieve je keuze door te sturen naar quotation@L8P.com.

[ Voor 8% gewijzigd door jahako op 31-03-2018 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkiechino
woohoo die van mij is ook goedgekeurd!
(samsungs s7 in top conditie)

telefoon 14e daar binnen, 21e een ontvangstbevestiging 3-4 goedgekeurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Ik heb ook zojuist binnen gekregen dat mijn s5 goedgekeurd is en dus 149 euro terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
Ik heb mijn inruil de 19 maart verstuurd, 20ste ontvangen daar maar ik heb nog niets gehoord, zelfs geen ontvangstbevestiging....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:35
LordLynx schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:33:
Ik heb mijn inruil de 19 maart verstuurd, 20ste ontvangen daar maar ik heb nog niets gehoord, zelfs geen ontvangstbevestiging....
Ik al de 13e, ook zelfde verhaal.. ik heb gelukkig redelijk geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Kasper schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:39:
[...]

Ik al de 13e, ook zelfde verhaal.. ik heb gelukkig redelijk geduld
Ik wacht het deze week nog af (ook ivm het feestweekend wat ertussen zit nu) maar volgende week ga ik wel bellen. Had een HTC M9 opgestuurd die op zich aan alle voorwaarden voldeed maar waar de cameralens een klap gehad heeft en dus eruit ligt, ben benieuwd hoe ze dat behandelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
FreshMaker schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:04:
[...]

What the f.... alsof zij hier mee lezen...

Vandaag mail gekregen dat mijn toestel nagekeken is.
"Beste Kasper,
Na analyse van jouw toestel en aanmelding, bevestigen wij je inruilwaarde."

Echter staan er 2 bedragen. T verschilt maar 22 euro. Maar toch. En er staat bij "werkend toestel": nee.
Terwijl er helemaal niets mis mee is en alles werkte toen ik hem opstuurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-04 09:32
Op 29 maart de mail gehad dat het de S5 is goedgekeurd en akkoord gegaan met de inruilwaarde.
Ben benieuwd hoeveel tijd er tussen zit voordat het bedrag op mijn rekening wordt gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
Op https://eu.community.sams...-p/432391/highlight/false kunnen ze je status nakijken.Wel ff aanmelden met je Samsung account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Kasper schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:12:
[...]

Vandaag mail gekregen dat mijn toestel nagekeken is.
"Beste Kasper,
Na analyse van jouw toestel en aanmelding, bevestigen wij je inruilwaarde."

Echter staan er 2 bedragen. T verschilt maar 22 euro. Maar toch. En er staat bij "werkend toestel": nee.
Terwijl er helemaal niets mis mee is en alles werkte toen ik hem opstuurde.
Ik heb vandaag ook bericht gekregen en ook bij mijn toestel staat dat deze niet werkt, verschilt 45 euro tussen de indicatie en wat ik uiteindelijk krijg. Ik ga wel akkoord maar heb heb wel opheldering hierover gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
LordLynx schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:36:
[...]

Ik heb vandaag ook bericht gekregen en ook bij mijn toestel staat dat deze niet werkt, verschilt 45 euro tussen de indicatie en wat ik uiteindelijk krijg. Ik ga wel akkoord maar heb heb wel opheldering hierover gevraagd.
Geaccepteerd en ophelding gevraagd in de zelfde mail, naar dat emailaders?
Zo heb ik t gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Kasper schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 12:12:
[...]

Geaccepteerd en ophelding gevraagd in de zelfde mail, naar dat emailaders?
Zo heb ik t gedaan.
Ja ik ook. Uiteindelijk krijg ik er sowieso veel meer voor dan wanneer ik hem zou verkopen (lens voor de camera was kapot) maar vind het gewoon apart dat die bij mij wel gewoon werkte en zij nu aangeven dat die niet werkend is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:13

Rio

Ik heb al een boek

- 8 maart aangemeld en formulier en ordernummer ontvangen tbv opsturen
- 9 maart verzonden
- 21 maart ontvangstbevestiging ontvangen
- 6 april bevestiging bedrag ontvangen en geaccordeerd

Ben benieuwd wanneer ik de cashmonies ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rara-avis

rara-avis

hello human.

Ik heb gisteren ook de bevestiging gekregen dat alles prima is en dat ik het inruilbedrag krijg. Opluchting. :]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:08
Eergisteren aangemeld.
Gisteren namiddag verstuurd.
Vandaag al bevestiging dat alles ok was en het bedrag zal betaald worden.

Ze zijn precies door de grote hoop heen. 101,87 euro voor een vage Acer Liquid die ik voor 5 euro gekocht heb. Leuke actie :)

Nieuwe S9 heeft me netto 553,13 euro gekost. Collishop prijsaanpassing van 849 euro naar 749 euro wegens promotie van Mcompany.be. Cadeaucheques via de werkgever (50 euro betalen is 57,5 euro waard). Min cashback.

One happy camper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Op 23 maart mijn telefoon verstuurd. Niet aangetekend, maar gewoon met brievenbuspost.
Vandaag 11 april bevestiging gekregen dat ik mijn geld gestort krijg.
Verder geen ontvangstbevestiging gehad tussendoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monkiechino
is er iemand die ook al daadwerkelijk geld gehad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcthans
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-06 16:44
Dat vroeg ik me idd ook af, ook ruim 3 weken geleden bericht gehad met het bedrag, en of ik dit wou bevestigen. Uit betalen laat wel weer lang op zich wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
Nog nooit problemen gehad met Samsung op dat vlak. Als het bevestigd is zal je het wel gauw krijgen. Komt niet op een weekje. Was een heel leuke aanbieding :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
- 19 maart aangemeld en formulier en ordernummer ontvangen tbv opsturen
- 5 april verzonden
- 6 april ontvangstbevestiging ontvangen
- 12 april bevestiging bedrag ontvangen en per mail geaccordeerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerd611
Iemand inmiddels al geld ontvangen? 29 maart per mail akkoord gegaan met de aangeboden inruilwaarde en vervolgens niks meer van gehoord.. Twijfel of ik er even achteraan moet bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Sjoerd611 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 15:43:
Iemand inmiddels al geld ontvangen? 29 maart per mail akkoord gegaan met de aangeboden inruilwaarde en vervolgens niks meer van gehoord.. Twijfel of ik er even achteraan moet bellen.
Ook nog geen bedrag ontvangen. 31 maart bevestiging gekregen dat ik het bedrag zou ontvangen. Meerdere malen al aangegeven via Twitter en mail. We zijn nu bezig met controle of rekeningnummer wel klopt, want meerdere medewerkers hebben aangegeven dat ik het bedrag al zou moeten hebben ontvangen volgens het 'dossier' waar ze in kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Ik heb 3 april de bevestiging gehad dat ik het bedrag zou ontvangen als ik een mailtje terugstuurde.
Gelijk wat terug gestuurd maar nog niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkiechino
Ik heb gisteren gebeld, na de goedkeuring duurt het max 6 weken tot je je geld terug krijgt. ik heb ook 3 april gereageerd en zou dus uiterlijk 15 mei mijn geld moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forum026
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-12-2022
Ik was laat met insturen 14 april verzonden, 23 april bevestiging van inruilwaarde.

@airwolf83 In de email staat bevestiging van de inruilwaarde, zie nergens dat ik iets moet/kan bevestigen. Stond dat in jouw email wel?

[ Voor 5% gewijzigd door forum026 op 25-04-2018 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
forum026 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:01:
Ik was laat met insturen 14 april verzonden, 23 april bevestiging van inruilwaarde.

@airwolf83 In de email staat bevestiging van de inruilwaarde, zie nergens dat ik iets moet/kan bevestigen. Stond dat in jouw email wel?
Dit stond er bij mij:

"Ben je akkoord met jouw inruilwaarde na controle?

Ja, Ik wil graag mijn toestel tegen voorgestelde prijs inruilen.

Nee, Ik wil graag mijn inruil annuleren. Ik wil, mits een betaling van 25 euro voor administratieve en logistieke kosten, mijn toestel terug ontvangen.

Gelieve je keuze door te sturen naar quotation@L8P.com.

Let op!

Indien we geen antwoord van jou ontvangen binnen 10 dagen, zal je een uitnodiging tot betalen ontvangen van 25 euro voor de administratieve en logistieke kosten. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt het toestel zo snel mogelijk naar jou opgestuurd."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forum026
In mijn email:
Na analyse van jouw toestel en aanmelding, bevestigen wij je inruilwaarde.
Dan overzicht inruilwaarde.

Onderaan: wij doen er alles aan om jouw inruilwaarde zo snel mogelijk uit te betalen.

Ik krijg de maximale inruilwaarde voor mijn toestel.

@airwolf83 Kreeg jij ook de maximale inruilwaarde voor je toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
forum026 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:31:
In mijn email:
Na analyse van jouw toestel en aanmelding, bevestigen wij je inruilwaarde.
Dan overzicht inruilwaarde.

Onderaan: wij doen er alles aan om jouw inruilwaarde zo snel mogelijk uit te betalen.

Ik krijg de maximale inruilwaarde voor mijn toestel.

@airwolf83 Kreeg jij ook de maximale inruilwaarde voor je toestel?
Dit stond er in mijn mail:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ju7i215tpP3d09q5mK15OtyU/thumb.jpg

[ Voor 187% gewijzigd door airwolf83 op 25-04-2018 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forum026
In mijn email alleen van Hierbij een overzicht van van jouw inruil voor controle.

Heb 2 emails ontvangen? 1 met overzicht voor controle en 1 met overzicht na controle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Ik geloof eerlijk gezegd echt wel dat het goed gaat komen.
Alleen vind ik het gewoon nogal lang duren.
Ook raar dat samsung de uitbetaling aan een externe partij uitbesteed en je op hun forum te lezen krijgt dat het nu buiten hun handen ligt en moeten wachten totdat L8P begint met uitbetalen.

Hun vorige actie met de s7edge waarbij je een virtual reality bril bij kreeg ging goed bij mij.
Na het formulier opgestuurd te hebben ontving ik mij bril binnen 2 weken.

Nu zit ik al bijna 2 maanden te wachten.

[ Voor 26% gewijzigd door airwolf83 op 25-04-2018 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Gisteren maar eens gebeld en kreeg te horen dat er binnen 6 weken wordt uitbetaald NADAT je het bevestigingsmailtje hebt ontvangen. Dit ondanks dat in de algemene voorwaarden een termijn van ('we streven er naar om') 10 dagen wordt genoemd hiervoor.
In mijn geval dus 6 weken vanaf 6 april.
Ben ik niet gewend van Samsung dit, duurt echt tergend lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Bij mij is het geld zojuist binnen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-06 21:59
Bij mij ook gisteravond. yay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Oh, bij mij ook, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rara-avis

rara-avis

hello human.

Bij mij ook zie ik nu, haha. Mooi, dat ook weer afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
En bij mij is het ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
Bij mij ook binnen.. Lekkerrr! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
En ook hier netjes 398.17 euro gestort. Komt dus eindelijk beweging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkiechino
hier ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunweening
  • Laatst online: 20-06 01:29
Mijn inruiltoestel is sinds 14 maart bij Samsung's recyclagebedrijf. Heb alleen een mail gehad dat ze mn toestel hadden ontvangen. Twee weken geleden hadden ze het lef om mij te melden dat ik op de betaallijst stond. Volgens een medewerker zou het maximaal 10 dagen duren voor je je geld had. Vandaag na weer eindeloos zeuren op Samsung's community, krijg ik opeens te horen dat ik helemaal niet op de betaallijst stond! En de maimale periode van uitbetaling is dus ook al 2 weken geleden terwijl Samsung beloofde binnen 6 weken uit te betalen.

Kortom ze liegen wat af bij Samsung. En als je belt naar de klantenservice krijg je iemand aan de lijn die slecht Nederlands spreekt en die je ook nog eens afscheept. De hele communicatie van Samsung deugt van gen kanten. Als je hun product hebt gekocht is het klaar met de service. Ze zijn alleen geinteresseerd in verkopen. Laatste x dat ik een Samsung heb gekocht. Meer mensen met hetzelfde probleem? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

teunweening schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:12:
Mijn inruiltoestel is sinds 14 maart bij Samsung's recyclagebedrijf. Heb alleen een mail gehad dat ze mn toestel hadden ontvangen. Twee weken geleden hadden ze het lef om mij te melden dat ik op de betaallijst stond. Volgens een medewerker zou het maximaal 10 dagen duren voor je je geld had. Vandaag na weer eindeloos zeuren op Samsung's community, krijg ik opeens te horen dat ik helemaal niet op de betaallijst stond! En de maimale periode van uitbetaling is dus ook al 2 weken geleden terwijl Samsung beloofde binnen 6 weken uit te betalen.

Kortom ze liegen wat af bij Samsung. En als je belt naar de klantenservice krijg je iemand aan de lijn die slecht Nederlands spreekt en die je ook nog eens afscheept. De hele communicatie van Samsung deugt van gen kanten. Als je hun product hebt gekocht is het klaar met de service. Ze zijn alleen geinteresseerd in verkopen. Laatste x dat ik een Samsung heb gekocht. Meer mensen met hetzelfde probleem? :-(
Ik vermoed dat de medewerkers bij Samsung ook niet alle informatie tot hun beschikking hadden. Zelf ook e.e.a. nagevraagd via Twitter en werd daar keurig geholpen. Uiteindelijk het geld, wat later dan de afspraak ontvangen. Als je de reacties hier boven leest, dan zie je dat het voor de meeste op dezelfde dag is uitbetaald.

Ik zou het nog even aankijken, mits je wel de zekerheid hebt dat je op de lijst staat van uitbetalen en hou je hoofd vooral koel, het komt goed ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunweening
  • Laatst online: 20-06 01:29
Dank voor je reactie. Maar ik ben behoorlijk woest. Als je op het Samsung Community forum kijkt dan zie je dat het daar klachten regent. Het vervelendst vind ik nog dat Samsung tegen mij heeft gelogen en total niet communiceert over het proces. En als ik bovenstaande reacties lees wordt ik helemaal treurig: de meesten zijn in maart al uitbetaald! Maar goed heb geen keuze. Zal toch moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
patrieckske schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 14:49:
- 19 maart aangemeld en formulier en ordernummer ontvangen tbv opsturen
- 5 april verzonden
- 6 april ontvangstbevestiging ontvangen
- 12 april bevestiging bedrag ontvangen en per mail geaccordeerd
Vandaag geld ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-05 13:32
Die van mij moet ik ook nog opsturen. Gelukkig had ik mij toendertijd netjes optijd ingeschreven. Moest dan wel voor juni opgestuurd zijn als ik mij niet vergis. Wilde inderdaad nog weten of ik echt in de S9+ doos moest gaan knippen, maar fijn om te weten dat het niet perse nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forum026
Darkwolf_1982 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:11:
Die van mij moet ik ook nog opsturen.
Voltooi je aanmelding en verzending van je oude smartphone
tussen 8 maart 2018 en 16 april 2018 (poststempel). Voorwaarde voor de 100 euro cashback actie.

[ Voor 24% gewijzigd door forum026 op 07-05-2018 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
LordLynx schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:36:
[...]

Inmiddels een maand verstreken maar nog geen reactie of geld gezien......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

LordLynx schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:59:
[...]

Inmiddels een maand verstreken maar nog geen reactie of geld gezien......
Hier hetzelfde. Is er een manier om contact op te nemen en een status op te vragen?
Het pakketje is wel afgeleverd volgens mijn T&T

edit: inmiddels in het topic van Samsung mijn vraag gesteld. https://eu.community.sams...tie-Galaxy-s9/td-p/432391

[ Voor 18% gewijzigd door Shiver23 op 07-05-2018 17:06 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
FrE911 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:19:
Eergisteren aangemeld.
Gisteren namiddag verstuurd.
Vandaag al bevestiging dat alles ok was en het bedrag zal betaald worden.

Ze zijn precies door de grote hoop heen. 101,87 euro voor een vage Acer Liquid die ik voor 5 euro gekocht heb. Leuke actie :)
Nog altijd geen geld op de rekening. Normaal? Of ben ik de enige die zolang moet wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Via Twitter werd ik heel netjes geholpen. Het duurde bij mij toch ook wel een week of 6 geloof ik in totaal. Van opsturen tot geld ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
Ik heb ook nog steeds niets. Ik wacht nog tot en met pinksteren en dan ga ik er maar eens achteraan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Kasper schreef op maandag 14 mei 2018 @ 19:08:
Ik heb ook nog steeds niets. Ik wacht nog tot en met pinksteren en dan ga ik er maar eens achteraan..
Ik ga hetzelfde doen, dan zijn er bij mij precies 6 weken verstreken nadat ik akkoord gegeven heb voor de inruilwaarde, lijkt mij toch wel voldoende tijd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Via het forum kwam ik niet verder. Zojuist via Messenger contact met Samsung gehad. En die hebben opnieuw al mijn gegevens opgevraagd die al lang geleverd waren. Ben benieuwd....
Ik had nog helemaal niets gehoord sinds opsturen van mijn pakket.

Mocht je ook nog niets gehoord hebben zal ik in ieder geval contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipswix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-06 09:16
16 April bedrag geaccordeerd,

nog niets ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Net maar eens gebeld met Samsung, wederom mijn bankgegevens doorgegeven en ze gingen het nu doorsturen naar L8P en dan zou het snel geregeld moeten zijn. Wel een lekker zooitje daar volgens mij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
Heb ook maar een berichtje op t samsung forum achtergelaten.

Mijn aanvraag stond nog op "pending" alsof ik nooit geaccodeerd had. :s

Als het goed is gaat er nu iemand achteraan.

Zoals zovelen zat er geen link in de laatste mail en is dus een emailtje naar het genoemde adres niet voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Kasper schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:09:
Heb ook maar een berichtje op t samsung forum achtergelaten.

Mijn aanvraag stond nog op "pending" alsof ik nooit geaccodeerd had. :s

Als het goed is gaat er nu iemand achteraan.

Zoals zovelen zat er geen link in de laatste mail en is dus een emailtje naar het genoemde adres niet voldoende.
Ik zie dat verhaal ook op het forum langskomen maar daar zeiden ze aan de telefoon dus niets over. Geef ze nog twee weken, dan gaat er een aanmaning uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik nog niet eens bevestiging dat ze mijn toestel überhaupt hebben ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Op 9/04 geantwoord dat ik akkoord ga met het bedrag. Eind vorige week uiteindelijk het bedrag gestort gekregen. Heeft dus in totaal ook een week of 6 in beslag genomen.

[ Voor 6% gewijzigd door Grim op 28-05-2018 09:48 ]

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
FreshMaker schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:04:
[...]

En zo krijg ik gisteren een update van mijn bank-app...
303€ afz. Samsung :|

Zo leuk vinden ze me echt ... nu de S8 gratis gekregen ... totaal cashbak komt op 909€ nu
De spaarrekening van de jongste is er blij mee ... +600 nu, in afwachting van hun reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikk
  • Laatst online: 30-06 10:08

Ikk

Ook ik heb mijn toestel eind Februari op gestuurd naar Samsung voor de Cashback actie.
Zonder enige communicatie van Samsung of L8P werd het geld na 2 weken al gestort op mijn rekening.

Afgehandeld zou je zeggen.
Nu ontving ik afgelopen woensdag een mail van L8P dat door een softwareprobleem er iets is misgelopen en de betaling inmiddels is uitgevoerd .

Na controle van mijn bankrekening zag ik dat ze het geld nogmaals hebben overgemaakt.
Misschien hebben ze toch geld te veel bij Samsung / L8P?
Storten mag altijd :)

Heb ze netjes gemaild, maar tot op heden geen reactie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
Ik ging via twitter proberen om een harman kardon speaker te krijgen ipv de cashback, aangezien ik nog steeds geen geld heb ontvangen.
Ze draaiden er omheen en zeiden dat de status inmiddels op "ready for payment" staat, dus afwachten maar weer..

Update:
Jeej ik heb eindelijk geld om mn rekening gestort gekregen. Helaas wel minder omdat zij beweren dat het toestel niet werkt. (Bullshit)
Ik heb nog via twitter geprobeerd verhaal te halen. Enige reactie was, dat ik de boel had kunnen annuleren, om het toestel terug te krijgen, als ik er niet mee eens was.
Was ik nog slechter uit, want dat moet je betalen.

[ Voor 43% gewijzigd door Kasper op 11-07-2018 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:58
30 Augustus aangemeld voor €100,- cashback op de S9+.
Vandaag 28 September melding gehad dat het geld binnen 1 week op mijn rekening staat.
Netjes geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:46
18 oktober mijn S9+ aangemeld voor 150 euro cashback. 30 oktober bericht gehad dat de aanvraag is gehonoreerd en dat ik binnen 6 weken de 150 euro op mijn rekening kan verwachten.

Update: 23 november de 150 euro op de rekening ontvangen. Netjes binnen de afgesproken tijd.

[ Voor 21% gewijzigd door mike123 op 02-12-2018 01:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:13

NSG

Je weet niks!

Hier een negatieve ervaring:

Op 28-11-2018 een Galaxy S9 aangemeld tijdens de "Blue week deals".

5-12-2018 de bevestiging dat binnen 6 weken de €100 op mijn rekening staat.

Op 7-1-2019 ontvangt ik de volgende mail:
Door het overweldigende succes van deze promotie gaat het ons niet lukken om het retourbedrag binnen de termijn van 6 weken aan je uit te betalen. Wij vinden dit erg vervelend en bieden hiervoor onze excuses aan.

Je ontvangt naar verwachting in week 4 (de week van 21 t/m 27 januari 2019) het retourbedrag op het door jou opgegeven rekeningnummer. Wij sturen een bericht zodra wij het geld naar je overmaken.
Om vervolgens op 17-1-2018 deze mail te ontvangen:
Door het overweldigende succes van deze promotie gaat het ons niet lukken om het retourbedrag binnen de termijn van 6 weken aan je uit te betalen. Wij vinden dit erg vervelend en bieden hiervoor onze excuses aan.

Je ontvangt naar verwachting in week 6 (de week van 4 t/m 10 februari 2019) het retourbedrag op het door jou opgegeven rekeningnummer. Wij sturen een bericht zodra wij het geld naar je overmaken.
}:|

Edit: 11 februari weer een mail ontvangen dat het langer gaat duren.. :(

Je ontvangt naar verwachting in week 9 (de week van 25 februari t/m 3 maart 2019) het retourbedrag op het door jou opgegeven rekeningnummer. Wij sturen een bericht zodra wij het geld naar je overmaken.
Edit: op 14 Februari zonder enig bericht is het bedrag eindelijk gestort op mijn rekeningnummer.

[ Voor 21% gewijzigd door NSG op 14-02-2019 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
@NSG Hier ook! Nog altijd niets overgemaakt en maar blijven opschuiven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:20

Flipm0de

geen

Bij het inschrijven stond dat je ook via je samsung account de voortgang kon volgen. Als ik via samsung.nl inlog kan ik er zo niets over vinden? Kijk ik niet op de goede plek? Heb vorige week de aanmelding gedaan, wel een smsje gekregen maar verder geen mails ofzo.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Ook hier mailt Samsung dat de uitbetaling van 150 euro cash back wederom door wordt geschoven naar week 8...

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Regent van de klachten wat betreft uitbetaling cashbacks omtrent S8 en S9.

Er zijn mensen die sinds Oktober nog wachten, reken maar uit wanneer je aan de beurt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:13

NSG

Je weet niks!

HollowGamer schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:57:
@NSG Hier ook! Nog altijd niets overgemaakt en maar blijven opschuiven.
Ook weer opgeschoven zeker?
Flipm0de schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:09:
Bij het inschrijven stond dat je ook via je samsung account de voortgang kon volgen. Als ik via samsung.nl inlog kan ik er zo niets over vinden? Kijk ik niet op de goede plek? Heb vorige week de aanmelding gedaan, wel een smsje gekregen maar verder geen mails ofzo.
Heb ook nooit het scherm kunnen vinden waar ze naar verwijzen.
Thunder00x schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:05:
Regent van de klachten wat betreft uitbetaling cashbacks omtrent S8 en S9.

Er zijn mensen die sinds Oktober nog wachten, reken maar uit wanneer je aan de beurt bent.
Zou fijn zijn als die personen zich dan ook even melden hier, Tweakers wil er dan vast wel wat over schrijven.
Pagina: 1 2 Laatste