Hier een negatieve ervaring:
Op 28-11-2018 een Galaxy S9 aangemeld tijdens de "Blue week deals".
5-12-2018 de bevestiging dat binnen 6 weken de €100 op mijn rekening staat.
Op 7-1-2019 ontvangt ik de volgende mail:
Door het overweldigende succes van deze promotie gaat het ons niet lukken om het retourbedrag binnen de termijn van 6 weken aan je uit te betalen. Wij vinden dit erg vervelend en bieden hiervoor onze excuses aan.
Je ontvangt naar verwachting in week 4 (de week van 21 t/m 27 januari 2019) het retourbedrag op het door jou opgegeven rekeningnummer. Wij sturen een bericht zodra wij het geld naar je overmaken.
Om vervolgens op 17-1-2018 deze mail te ontvangen:
Door het overweldigende succes van deze promotie gaat het ons niet lukken om het retourbedrag binnen de termijn van 6 weken aan je uit te betalen. Wij vinden dit erg vervelend en bieden hiervoor onze excuses aan.
Je ontvangt naar verwachting in week 6 (de week van 4 t/m 10 februari 2019) het retourbedrag op het door jou opgegeven rekeningnummer. Wij sturen een bericht zodra wij het geld naar je overmaken.
Edit: 11 februari weer een mail ontvangen dat het langer gaat duren..

Je ontvangt naar verwachting in week 9 (de week van 25 februari t/m 3 maart 2019) het retourbedrag op het door jou opgegeven rekeningnummer. Wij sturen een bericht zodra wij het geld naar je overmaken.
Edit: op 14 Februari zonder enig bericht is het bedrag eindelijk gestort op mijn rekeningnummer.
[
Voor 21% gewijzigd door
NSG op 14-02-2019 10:52
]