Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Samsung Galaxy S8/S9] Afhandeling cashback bij aanschaf

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 24-07 17:48
Om de andere S9 topics niet teveel te vervuilen met cashback ervaringen maar even een topic aangemaakt.

Even mijn eigen ervaring tot nu toe: Dinsdag 13-03 Galaxy S8+ opgestuurd , Woensdag 14-03 via de postnl app gezien dat deze is aangekomen, echter geen handtekening dat het pakketje is opgehaald. Vanavond zoals meerdere mensen onderstaande mail gehad ....

Beste Klant,

Na analyse van het door jou ingeruilde toestel en aanmelding van jouw nieuwe Galaxy S9 of S9+ bevestigen wij hierbij dat deze volledig voldoen aan de opgegeven voorwaarden en de kwaliteitseisen van de inruil. Wij bevestigen dan ook de betaling van de afgesproken inruilwaarde voor je oude smartphone en de extra inruilwaarde van €100.

Alvast Bedankt

LOOP, Samsung Inruil

Zal even melden als het geld gestort is.

• airwolf83
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 11:41
Ik heb zojuist het mailtje gehad dat ze de telefoon ontvangen hadden:

Beste Klant,

Graag bevestigen wij dat we je pakketje hebben ontvangen. Wij gaan je inruiltoestel nu controleren en zullen dan de inruilwaarde van dit toestel en de extra inruilwaarde voor je nieuwe Samsung Galaxy bevestigen. Wij contacteren u ingeval van eventuele afwijkingen.

Alvast Bedankt,

LOOP voor Samsung Inruil

• rara-avis
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 14:14

rara-avis

hello human.

Toevallig heb ik ook nét dat mailtje ontvangen haha, alsof ze meelezen! Maar goed om eindelijk te weten dat hij ontvangen is (vooral omdat ik diegene was die heel dom over het stukje "orderID op de doos vermelden" had gelezen). xD

canon 5d mark ii ▫ canon 1200D [infrarood] ▫ sony a7 ▫ lensbaby circular 5.8mm f/3.5 ▫ meyer-optik gorlitz primotar 135mm f/3.5 ▫ canon 24-105mm f/4 ▫ 35mm f/1.4 ▫ 50mm f/1.8 ii ▫ 100mm f/2.8 is

• airwolf83
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 11:41
Ja daar ging het mij eigenlijk om. Dat het wat langer duurt voordat je dat geld krijgt vind ik niet zo erg. Wou gewoon zekerheid dat ze het wel hadden ontvangen en die heb ik nu.

Maar gelukkig voor jou was het dus niet super erg dat je het orderid vergeten was. Denk dat ze nu een handeling meer moesten verrichten om te weten dat het van jouw was, haha

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
quote:
Wiley02 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:14:
Hier geen enkel mailtje gehad, maar wel binnen 2 weken de betaling ontvangen...
Same here, geen ontvangstmail, maar wel 2 x het bedrag gekregen :+

Ze waren zo blij met mijn iPhone, dat ze me meer teruggaven dan de site aangaf

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18-08 15:01
quote:
FreshMaker schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 17:23:
[...]
Stond in de aanmeldingsmail, je MAG hem zo in de brievenbus steken, maar ze raden aan om het toch verzekerd/aangetekend te verzenden
( het ligt natuurlijk aan het verzonden toestel, mijn iphone gaf 300€ aan, maar de Samsung S4 met barst in scherm 125€ )
Gelukkig is het een oude Lumia 535 waar ik nog 3 euro voor kreeg.
Maar die 100 euro korting zou wel fijn zijn. :+

• Sjoerd611
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 18-08 14:50
Zojuist bericht gehad dat het toestel is nagekeken & de inruilwaarde precies is zoals gedacht. Nu even een mail terugsturen dat ik akkoord ga met de getaxeerde waarde & hopen dat ik het bedrag snel op m'n rekening heb staan! oOo
quote:
YoungStarDC schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:47:
Iemand alleen de sticker opgestuurd (dus geen uitsnede) en zijn geld al gehad toevallig?
Dit had ik gedaan & het is zojuist goedgekeurd. Geen stress dus! :)

Sjoerd611 wijzigde deze reactie 29-03-2018 16:41 (37%)

• FrE911
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 09:14
Eergisteren aangemeld.
Gisteren namiddag verstuurd.
Vandaag al bevestiging dat alles ok was en het bedrag zal betaald worden.

Ze zijn precies door de grote hoop heen. 101,87 euro voor een vage Acer Liquid die ik voor 5 euro gekocht heb. Leuke actie :)

Nieuwe S9 heeft me netto 553,13 euro gekost. Collishop prijsaanpassing van 849 euro naar 749 euro wegens promotie van Mcompany.be. Cadeaucheques via de werkgever (50 euro betalen is 57,5 euro waard). Min cashback.

One happy camper.

• Monkiechino
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 01-11-2018
is er iemand die ook al daadwerkelijk geld gehad heeft?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 16-07 07:42
- 19 maart aangemeld en formulier en ordernummer ontvangen tbv opsturen
- 5 april verzonden
- 6 april ontvangstbevestiging ontvangen
- 12 april bevestiging bedrag ontvangen en per mail geaccordeerd

• Sjoerd611
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 18-08 14:50
Iemand inmiddels al geld ontvangen? 29 maart per mail akkoord gegaan met de aangeboden inruilwaarde en vervolgens niks meer van gehoord.. Twijfel of ik er even achteraan moet bellen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 10:23

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Via Twitter werd ik heel netjes geholpen. Het duurde bij mij toch ook wel een week of 6 geloof ik in totaal. Van opsturen tot geld ontvangen.

Xbox Division 2 Clan: 'Tweakers' | Club: Tweakers Division 2

• NSG
  • Registratie: april 2009
  • Nu online

NSG

Je weet niks!

Hier een negatieve ervaring:

Op 28-11-2018 een Galaxy S9 aangemeld tijdens de "Blue week deals".

5-12-2018 de bevestiging dat binnen 6 weken de €100 op mijn rekening staat.

Op 7-1-2019 ontvangt ik de volgende mail:
Door het overweldigende succes van deze promotie gaat het ons niet lukken om het retourbedrag binnen de termijn van 6 weken aan je uit te betalen. Wij vinden dit erg vervelend en bieden hiervoor onze excuses aan.

Je ontvangt naar verwachting in week 4 (de week van 21 t/m 27 januari 2019) het retourbedrag op het door jou opgegeven rekeningnummer. Wij sturen een bericht zodra wij het geld naar je overmaken.
Om vervolgens op 17-1-2018 deze mail te ontvangen:
Door het overweldigende succes van deze promotie gaat het ons niet lukken om het retourbedrag binnen de termijn van 6 weken aan je uit te betalen. Wij vinden dit erg vervelend en bieden hiervoor onze excuses aan.

Je ontvangt naar verwachting in week 6 (de week van 4 t/m 10 februari 2019) het retourbedrag op het door jou opgegeven rekeningnummer. Wij sturen een bericht zodra wij het geld naar je overmaken.
}:|

Edit: 11 februari weer een mail ontvangen dat het langer gaat duren.. :(

Je ontvangt naar verwachting in week 9 (de week van 25 februari t/m 3 maart 2019) het retourbedrag op het door jou opgegeven rekeningnummer. Wij sturen een bericht zodra wij het geld naar je overmaken.
Edit: op 14 Februari zonder enig bericht is het bedrag eindelijk gestort op mijn rekeningnummer.

NSG wijzigde deze reactie 14-02-2019 10:52 (21%)

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
@NSG Hier ook! Nog altijd niets overgemaakt en maar blijven opschuiven.

• Flipm0de
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 19-08 21:35
Bij het inschrijven stond dat je ook via je samsung account de voortgang kon volgen. Als ik via samsung.nl inlog kan ik er zo niets over vinden? Kijk ik niet op de goede plek? Heb vorige week de aanmelding gedaan, wel een smsje gekregen maar verder geen mails ofzo.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• Thunder00x
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Regent van de klachten wat betreft uitbetaling cashbacks omtrent S8 en S9.

Er zijn mensen die sinds Oktober nog wachten, reken maar uit wanneer je aan de beurt bent.

• Merlijn_merlin
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Wacht al 9 weken.... Laatste mail belooft week 8 tot uitbetaling..
we zullen zien

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

• Mr Brightside
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 15-07 10:47
Nu mailtje dat het binnen enkele werkdagen erop staat. Dus gok begin volgende week hebben we het. Meer mensen die mail?

• Thunder00x
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
NSG schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:44:
[...]

Ook weer opgeschoven zeker?

[...]

Heb ook nooit het scherm kunnen vinden waar ze naar verwijzen.

[...]

Zou fijn zijn als die personen zich dan ook even melden hier, Tweakers wil er dan vast wel wat over schrijven.
Zitten allemaal hier: https://eu.community.sams...laxy-S9-S9/bd-p/nl-galaxy

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Mr Brightside schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:41:
Nu mailtje dat het binnen enkele werkdagen erop staat. Dus gok begin volgende week hebben we het. Meer mensen die mail?
Yes, maar even goed in de gaten houden of dit daadwerkelijk ook gebeurt. :)

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Mir64za schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:33:
Op 11-2-2019 een Galaxy S9 aangemeld voor de cashback

Op 13-2-2019 de bevestiging dat binnen 6 weken de €100 op mijn rekening staat.

Dus ben benieuwd.
Welkom in de wachtkamer! :+

(hier wachtend vanaf eind november..)

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

En dan eindelijk de verlossende sms en email: de cash back wordt binnen enkele dagen overgemaakt.
Ik heb er wel vertrouwen in dit keer.
Alles komt goed.
Ooit. :+

• dutchinteldude
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 11:49
Merlijn_merlin schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 14:01:
En dan eindelijk de verlossende sms en email: de cash back wordt binnen enkele dagen overgemaakt.
Ik heb er wel vertrouwen in dit keer.
Alles komt goed.
Ooit. :+
Volgens mij leest Samsung mee >:)

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apexia0087
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 14:35
dutchinteldude schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:35:
Al meer mensen die de cashback hebben gekregen? was even benieuwd..hier nog niets.
Zelfde datum bevestiging gehad, maar hier ook nog niets. Wacht het nog wel een weekje af.
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True