Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:56
kruila schreef op zondag 23 februari 2020 @ 16:10:
[...]

ik heb hem vanmorgen op mijn s9+ verwijderd, op de manier die ik een post eerder beschreef
Dat is apart dan, op mijn S9 kan hij niet weg, Kan alleen naar de factory versie terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

The_MAN schreef op zondag 23 februari 2020 @ 16:22:
[...]Dat is apart dan, op mijn S9 kan hij niet weg, Kan alleen naar de factory versie terug...
Bij mijn ook, ik kan hem wel verwijderen in de play store, maar daarna geeft hij de optie update, dus de factory versie blijft gewoon staan op de telefoon en die is niet te verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:06
DON PAPA schreef op zondag 23 februari 2020 @ 16:46:
[...]

Bij mijn ook, ik kan hem wel verwijderen in de play store, maar daarna geeft hij de optie update, dus de factory versie blijft gewoon staan op de telefoon en die is niet te verwijderen...
Sorry, dat had ik nog niet gezien, en ja inderdaad dat heb ik ook.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 09:36

aex351

I am the one

Op mijn s9 waren ineens alle mapjes weg. Alle applicaties stonden ineens los. Het enig dat kort daarvoor gebeurde was een error met Android auto.

< dit stukje webruimte is te huur >

• chaos2305
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-03-2022
Ik heb sinds de update de onderstaande issues :

- Accu is echt super snel leeg, bij normaal gebruikt zit ik nu op 60% terwijl dat met de vorige versie niet zo was.
- bij 20% accu en 2 x kijken op het scherm valt de telefoon meteen uit.
- Als het toestel is uitgevallen en ik stop de lader erin, geeft hij meteen aan dat er vocht in de poort zit. Als ik het toestel aanzet en stop de lader erin geeft hij dat niet aan.
- het geluid van de speaker als ik aan het bellen ben is echt extreem zacht.
- het geluid is zowiezo zachter bij bv het afspelen van youtube
- toestel wordt veel warmer dan normaal (na de laatste update is dit wel minder geworden)
- constant als ik op wifi zit de melding dat ik geen internettoegang heb terwijl dit wel zo is (op verschillende wifi netwerken).

Ik heb de gps instellingen uitgezet voor niet noodzakelijke apps (dus alleen gps als de app start), de cache van het toestel leeggemaakt, batterij optimalisatie uit gezet.

iemand nog meer ideeën ?

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:34
Ik had gisteren, ik heb de S9+ dual sim, dat de 2e simkaart ging bellen met Wi-Fi. Geen idee waar dat vandaan kwam. Ik kon degene die ik belde wel horen maar hij mij niet. Met SIM-1 belde ik niet Wi-Fi.

Maar vandaag, ook weer met SIM 2 gebeld, en nu ging dat niet via Wi-Fi.

Schiet mij maar lek.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:31
In je dialer bij setting wificalling uitvinken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
paazei schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:43:
In je dialer bij setting wificalling uitvinken?
Mijn telefoon staat op de Nederlandse taal. :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/REAcvSnJSRzn02IgvlT6eOGD/full.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door GerCor op 27-02-2020 15:09 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
GerCor schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 15:02:
[...]

Mijn telefoon staat op de Nederlandse taal. :9

[Afbeelding]
Telefoon applicatie openen. Dus waar je mee belt. Rechtsboven op de drie puntjes. Instellingen. Wifi bellen uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeisterQ
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-09 19:11
Ben ik de enige die nog steeds niet de Android 10 update heeft ontvangen op zijn Samsung S9+?

Ik zit momenteel nog op Android 9 met security patch van December. Ik heb de telefoon al 2x teruggezet naar fabrieksinstellingen maar dit heeft ook niet mogen baten.. Update via Smart Switch ook zonder resultaat.

Mijn modelnummer is: SM-G965F

Snap d'r echt helemaal niks van :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
MeisterQ schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 09:36:
Ben ik de enige die nog steeds niet de Android 10 update heeft ontvangen op zijn Samsung S9+?
Volgens mij wel. :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeisterQ
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-09 19:11
MeisterQ schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 09:36:

Ik zit momenteel nog op Android 9 met security patch van December. Ik heb de telefoon al 2x teruggezet naar fabrieksinstellingen maar dit heeft ook niet mogen baten.. Update via Smart Switch ook zonder resultaat.

Mijn modelnummer is: SM-G965F

Snap d'r echt helemaal niks van :/
Kleine update, ik heb zojuist zelf de firmware geüpdatete via Odin.

Via https://www.sammobile.com...us/firmware/SM-G965F/PHN/ de benodigde firmware kunnen downloaden en de stappen doorlopen zoals daar aangegeven, werkt top.. draai nu ook op Android 10! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:29
Paulus73 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 09:45:
Zijn er hier mensen die GCam op hun S9 gebruiken en zo ja welke versie dan?

Ik heb het een keer geprobeerd, maar hij liep vast en ik zag nog niet echt veel verschil/voordeel. Wat zijn jullie ervaringen?
Ik ben nog steeds benieuwd of er mensen zijn die GCAM gebruiken en hoe ze dat doen om er voordeel uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Wel gehad dat telefoon oververhitte en dat batterij direct leeg was, van 100% naar 8% in paar uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 21:46
Klopt het dat sinds de update geen bewegende achtergrond foto's meer zijn? voorheen kon je bewegingseffect kiezen bij het instellen van een achtergrond maar die is verdwenen.

Edit: na nog wat googelen las ik ergens dat het er inderdaad uit is gesloopt, de reden zou zijn dat sommige mensen er een soort van wagenziek van werden. Raar dan zet je dat toch gewoon uit. Dat de software van Samsung steeds beter word is mooi maar in de loop der jaren zijn ook heel wat functies verdwenen.

[ Voor 47% gewijzigd door edtims op 08-03-2020 10:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:48

Sorcerer8472

Mens sana?

Sinds de vorige update stoppen Runkeeper en Spotify vanzelf na enige tijd. Apps stoppen ook soms als ik ze naar voren haal. Dan open je de app en dan is hij ineens zonder melding weg. Anderen die hier ook last van hebben?

Rondom de tijd van de update heb ik ook de app Spectroid geïnstalleerd. Zou kunnen dat daar een memory leak in zit, heb hem eraf gedonderd nu, gaan het binnenkort zien :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Héééél af en toe heb ik dit ook met Musicolet. Dit gebruik ik als app voor muziek. Terwijl ik in de auto zit luister ik altijd naar muziek op mobiel via bluetooth in de wagen. Voor Android 10 viel die nooit uit, sinds Android 10 is dit enkele keren gebeurd.

Ik heb de app ook al ingesteld dat deze vrij is van restricties qua batterij maar het is daarna nog wel eens voorgekomen. Aangezien het maar heel sporadisch voorkomt heb ik nog niet echt de moeite gedaan om verder te zoeken.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-09 19:20
Hier ook nog steeds drama met drain op een S9+.. en mega traag toestel
Ik zit op deze versie

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/tCG5qJzs/jkok.jpg

Wat kan ik nog meer proberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edtims
Edit: je geeft me een plusje, betekend dat het heeft gewerkt?

Ik weet niet wat je allemaal al gedaan hebt maar heb je al eens een cashe wipe gedaan?

YouTube: Galaxy S9/S9+: How to Wipe Cache Partition

[ Voor 15% gewijzigd door edtims op 11-03-2020 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de laatste update word ik iedere keer wakker met een s9 die vraagt om een pincode? Deze gaat uit snachts denk ik. Ik heb dit niet aanstaan in de instellingen heeft nog iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 13:32

woutur

Klauwtjes uit!

Sorcerer8472 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:33:
Sinds de vorige update stoppen Runkeeper en Spotify vanzelf na enige tijd. Apps stoppen ook soms als ik ze naar voren haal. Dan open je de app en dan is hij ineens zonder melding weg. Anderen die hier ook last van hebben?

Rondom de tijd van de update heb ik ook de app Spectroid geïnstalleerd. Zou kunnen dat daar een memory leak in zit, heb hem eraf gedonderd nu, gaan het binnenkort zien :)
Spotify valt sinds deze week ook de hele tijd uit bij mij. Ook bij notificaties van andere apps kapt ie ermee en moet ik de muziek zelf weer aanzetten. Bloedirritant.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:41:
Sinds de laatste update word ik iedere keer wakker met een s9 die vraagt om een pincode? Deze gaat uit snachts denk ik. Ik heb dit niet aanstaan in de instellingen heeft nog iemand dit probleem?
Hier heb ik geen last van tot nu toe. Wellicht is er toch ergens een instelling aangepast?

Ik zou eens kijken of autotisch opstarten aan staat:
Instellingen -> Apparaatonderhoud -> drie puntjes -> geavanceerd -> Autom. opnieuw starten.

PS: De Maart beveiligingsupdate is nu uitgerold voor de PHN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gismo1979 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:31:
[...]

Hier heb ik geen last van tot nu toe. Wellicht is er toch ergens een instelling aangepast?

Ik zou eens kijken of autotisch opstarten aan staat:
Instellingen -> Apparaatonderhoud -> drie puntjes -> geavanceerd -> Autom. opnieuw starten.

helaas staat die uit zoals ik zelf al aan gaf

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerCor
Gismo1979 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:31:
(y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:35:
[...]

helaas staat die uit zoals ik zelf al aan gaf
Balen, wellicht dat een of andere app voor een herstart zorgt.

Wellicht een optie om in veilige modus op te starten en deze een tijdje te draaien: https://www.samsung.com/n...starten-in-veilige-modus/

Indien het toestel dan niet opnieuw opstart ligt het aan een app of instelling.

Verder heb ik geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 19:06
woutur schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 09:10:
[...]

Spotify valt sinds deze week ook de hele tijd uit bij mij. Ook bij notificaties van andere apps kapt ie ermee en moet ik de muziek zelf weer aanzetten. Bloedirritant.
Dit al geprobeerd? Onedayflyer682 in "[Samsung Galaxy S9-serie] Ervaringen & Discussie"

Ik had vandaag weer hetzelfde probleem, waarschijnlijk door een update van Flitsmeister. Inmiddels weer toegevoegd en toestel herstart waarna hij weer wakker bleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Mijn toestel blijft vaak hangen na de update. Soort freezes, en vervolgens gaat ie weer verder. Had het veel met Brave browser, nu met Chrome wel minder maar alsnog veel..
Spotify probleem herken ik niet, had ik wel op Android 9 en dat was toen een instelling in batterij instellingen van de app zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiniero
  • Nu online
HansAnders07 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 06:37:
Mijn toestel blijft vaak hangen na de update. Soort freezes, en vervolgens gaat ie weer verder. Had het veel met Brave browser, nu met Chrome wel minder maar alsnog veel..
Spotify probleem herken ik niet, had ik wel op Android 9 en dat was toen een instelling in batterij instellingen van de app zelf.
Ligt dat niet aan de browser? Ik merk dat hier ook sinds kort, maar Chrome heeft dan wel meteen alle pagina's ververst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
reiniero schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:40:
[...]

Ligt dat niet aan de browser? Ik merk dat hier ook sinds kort, maar Chrome heeft dan wel meteen alle pagina's ververst.
De laatste update van Chrome werkt ook niet echt lekker. Soms blokkeert de browser bij het typen van berichten of browsen.

Ook hebben ze de swipe uit "Artikelen voor jou" gesloopt. Dit is weer terug te draaien door in de browser naar chrome://flags te gaan en te zoeken naar "Interest Feed Content Suggestions" en zet dit op disabled. Het swipen werkt dan weer.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiniero
  • Nu online
sjaool schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 11:56:
[...]

De laatste update van Chrome werkt ook niet echt lekker. Soms blokkeert de browser bij het typen van berichten of browsen.

Ook hebben ze de swipe uit "Artikelen voor jou" gesloopt. Dit is weer terug te draaien door in de browers naar chrome://flags te gaan en te zoeken naar "Interest Feed Content Suggestions" en zet dit op disabled. Het swipen werk dan weer.
Bedankt voor de tip, nu kan ik alle onzin weer weg swipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:02

AvK

Ready Set Go

Beveiligings update 1 maart komt bij mij binnen. :)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:06
AvK schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 15:17:
Beveiligings update 1 maart komt bij mij binnen. :)
Dat is gisteren al gemeld in dit forum, wat heeft deze melding dan nog voor (toegevoegde) waarde?>

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:44
kruila schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 18:30:
[...]

Dat is gisteren al gemeld in dit forum, wat heeft deze melding dan nog voor (toegevoegde) waarde?>
Waarschijnlijk had onze mede tweakers dat bericht gemist. ;)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
kruila schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 18:30:
[...]

Niet veel, maar neem het (leven) niet zo serieus joh ;) :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:37
Megapaul schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 19:10:
[...]

Waarschijnlijk had onze mede tweakers dat bericht gemist. ;)
Ik had die ook gemist. Ben erg bli jmet de melding van 13 Maart. _/-\o_ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb hetzelfde sinds de update naar 10 met brave maar ook andere apps. Sinds de maart update lijkt het iets minder vaak voor te komen.
Wat ik ook heb is dat ie af en toe extreem snel leeg raakt, en dan ook echt heet wordt. Geen idee wat dit veroorzaakt.. had het bvb met de NS app..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Classic Android: na upgrade naar android 10 zijn energie permissies e.d. weer veranderd dus net een rondje hardgelopen met Endomondo en na de workout erachter gekomen dat ie na 2 minuten geen GPS meer registreert. Andere Bluetooth app om waarschuwingen te geven bij een te hoge hartslag kapte er ook al vrij snel mee. Ik kan zo snel niet vinden waar ik dat op kan lossen. De app stond al onder niet-geoptimaliseerd. Als iemand nog een pad heeft naar de instelling waar ik kan aangeven dat ie niet gekilled mag worden graag.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Net de update van 1 maart binnen gekregen 👍👍👍

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online
woutur schreef op zondag 15 maart 2020 @ 14:00:
Classic Android: na upgrade naar android 10 zijn energie permissies e.d. weer veranderd dus net een rondje hardgelopen met Endomondo en na de workout erachter gekomen dat ie na 2 minuten geen GPS meer registreert. Andere Bluetooth app om waarschuwingen te geven bij een te hoge hartslag kapte er ook al vrij snel mee. Ik kan zo snel niet vinden waar ik dat op kan lossen. De app stond al onder niet-geoptimaliseerd. Als iemand nog een pad heeft naar de instelling waar ik kan aangeven dat ie niet gekilled mag worden graag.
Ik heb met Android 10 regelmatig dat apps opstarten en dan direct weer met een force close afsluiten. Start ik ze daarna weer op dan is er niks aan de hand. Er lijkt mij iets nog niet helemaal lekker te werken met het memory management systeem van Android 10 op de Samsung Galaxy S9+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
sjaool schreef op zondag 15 maart 2020 @ 16:09:
[...]

Ik heb met Android 10 regelmatig dat apps opstarten en dan direct weer met een force close afsluiten. Start ik ze daarna weer op dan is er niks aan de hand. Er lijkt mij iets nog niet helemaal lekker te werken met het memory management systeem van Android 10 op de Samsung Galaxy S9+.
Ik denk eerder dat het aan die apps ligt. Ik heb ook een S9+ met Android 10 en helemaal nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huiz
  • Laatst online: 21:18
woutur schreef op zondag 15 maart 2020 @ 14:00:
Dit heb ik met OpenGPSTracker. Heb 'm al toegevoegd aan apps die altijd op de achtergrond mogen, ik heb GPS altijd toestaan ingesteld maar zodra het scherm op zwart gaat neemt ie niks meer op...

Als iemand een oplossing weet, dan hoor ik het graag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Ik heb wel regelmatig dat als ik berichten aan het typen ben dat ik de app afsluif. Bij mij zijn de onderste knoppen verborgen en als ik iets te lang de middelste knop ingedrukt houd sluit hij de app af. Maar dus ook tijdens typen. Dat is wel erg irritant. Als ik het expres doe moet ik hem echt lang vasthouden of expres echt naar boven slepen om af te sluiten.
Ben ik de enige die dit heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Nu online

kraats

Ik rol

@mike123 welk toetsenbord gebruik je? Ik merk het sinds ik Gboard ben gaan gebruiken. Inderdaad heel erg irritant

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:29
Hier hetzelfde. Lijkt hier aan het toetsenbord te liggen. Soms stopt die met typen e loopt die vast. Als ik dan de terugknop druk gaat het keyboard weg en typt die alles sinds de freeze.... Zeer irritant. Sowieso loopt alles moet zo lekker.

Volgende keer blijf ik wel op een stabiele versie. Want dit is echt niet fijn.

Als Apple aangeklaagd kan voor het trager maken van oudere toestellen :+ kan het voor Samsung dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online
Hetgeen waar ik mij het meeste aan stoor is dat Smartlock niet meer werkt zoals het hoort in Android 10. Het vervelende daarbij is dat Google met het vingertje richting Samsung wijst en Samsung weer met het vingertje richting Google wijst omdat het een functie van Google is. Het is te hopen dat ze dit in een volgende update weer voor elkaar hebben. Het probleem is trouwens niet beperkt tot Samsung telefoons wat het dus bijna zeker een Google probleem maakt.

Een van de bronnen

[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 22-03-2020 16:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
kraats schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 07:50:
@mike123 welk toetsenbord gebruik je? Ik merk het sinds ik Gboard ben gaan gebruiken. Inderdaad heel erg irritant
Ik gebruik Swiftkey. Die gebruik ik ook op 2 tablets en nog een andere telefoon en die hebben er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
Het gekke is dat smartlock bij mij altijd een hit and miss was maar nu stabieler is dan ooit.
sjaool schreef op zondag 22 maart 2020 @ 16:01:
Hetgeen waar ik mij het meeste aan stoor is dat Smartlock niet meer werkt zoals het hoort in Android 10. Het vervelende daarbij is dat Google met het vingertje richting Samsung wijst en Samsung weer met het vingertje richting Google wijst omdat het een functie van Google is. Het is te hopen dat ze dit in een volgende update weer voor elkaar hebben. Het probleem is trouwens niet beperkt tot Samsung telefoons wat het dus bijna zeker een Google probleem maakt.

Een van de bronnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online
edtims schreef op maandag 23 maart 2020 @ 12:52:
Het gekke is dat smartlock bij mij altijd een hit and miss was maar nu stabieler is dan ooit.

[...]
Nou bij werkt de locatiegebonden smart lock voor geen meter meer. Als ik mijn adres wis en opnieuw invoer werkt het even maar dat is ook zo weer voorbij. Nu werkt het bijvoorbeeld wel weer even goed. Voor Android had ik nooit problemen.

[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 23-03-2020 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
Wat ik altijd al deed waardoor het wat beter werkte is om meer punten te selecteren rond je adres, wel vlak bij maar zo maak je een wat groter gebied
sjaool schreef op maandag 23 maart 2020 @ 14:52:
[...]

Nou bij werkt de locatiegebonden smart lock voor geen meter meer. Als ik mijn adres wis en opnieuw invoer werkt het even maar dat is ook zo weer voorbij. Nu werkt het bijvoorbeeld wel weer even goed. Voor Android had ik nooit problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online
edtims schreef op maandag 23 maart 2020 @ 18:43:
Wat ik altijd al deed waardoor het wat beter werkte is om meer punten te selecteren rond je adres, wel vlak bij maar zo maak je een wat groter gebied

[...]
Ik ga dat eens proberen voor mijn thuislocatie. Om nu voor elke locatie 4 punten aan te maken wordt mij een beetje te gek. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Waar ik gisteren pas achterkwam: bij Android 10 geen notificaties meer van WhatsApp. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Nu online
GerCor schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:35:
Waar ik gisteren pas achterkwam: bij Android 10 geen notificaties meer van WhatsApp. :N
Vreemd hier werkt het gewoon. Irritant vind ik meer dat als je apps update in de playstore dat je daar ook niks meer van ziet......... In het algemeen vind ik behalve de wat mooiere look het ook niet een echte verbetering met de vorige versie.

Zit eigenlijk op een compleet nieuw OS te wachten, nu is elke nieuwe versie iets van hetzelfde maar niet echt wauwww :/ :/ :/

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
aveenhuysen schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:00:
Irritant vind ik meer dat als je apps update in de playstore dat je daar ook niks meer van ziet.........
Dit is een algemene Play Store aanpassing, heeft niets met Samsung of Android 10 te maken.

Steam: Grim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
aveenhuysen schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:00:
[...]

Vreemd hier werkt het gewoon. Irritant vind ik meer dat als je apps update in de playstore dat je daar ook niks meer van ziet......... In het algemeen vind ik behalve de wat mooiere look het ook niet een echte verbetering met de vorige versie.

Zit eigenlijk op een compleet nieuw OS te wachten, nu is elke nieuwe versie iets van hetzelfde maar niet echt wauwww :/ :/ :/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aRFVoeMuKhpRkEwUuZeL3H0YQ9E=/f/image/bh1XiGCnd8eabeKHQiKjUe0A.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online
Ik heb onderstaande ergens op het web gevonden:
Hi,

I found a solution, hope it works for you.

I have as S9 and went to my phone settings > advanced features > smart popups > turn on/select Whatsapp.

This should do it
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
sjaool schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 20:55:
[...]

Ik heb onderstaande ergens op het web gevonden:

[...]

Bron
Helaas pindakaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online
Dan vrees ik toch dat dit weer een van de dingetjes is die door Android 10 komt net als de Smartlock die niet naar behoren werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
sjaool schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 21:24:
[...]

Dan vrees ik toch dat dit weer een van de dingetjes is die door Android 10 komt net als de Smartlock die niet naar behoren werkt.
Ik kan me eigenlijk niet herinneren of het aan Android 10 ligt. Net even gechat met mijn broer via Skype. Ook geen pop-up. Moet Android 10 wel zijn. Toch dingen waar je aan gewend bent maar pas laat opmerkt als het niet meer werkt. Ik zie ook pas als iemand een bericht heeft gestuurd als ik de telefoon unlock.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als je op pop-up klikt dan krijg ik in ieder geval dat dit niet meer ondersteund wordt door de android versie. Dus lijkt me niet aan je toestel te liggen of aan Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Gismo1979 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 21:56:
[...]

Als je op pop-up klikt dan krijg ik in ieder geval dat dit niet meer ondersteund wordt door de android versie. Dus lijkt me niet aan je toestel te liggen of aan Samsung.
Dat had ik gisteren ook in de gaten. Maar dan is het toch vreemd dat het bij @aveenhuysen wel werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online
GerCor schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 22:55:
[...]

Dat had ik gisteren ook in de gaten. Maar dan is het toch vreemd dat het bij @aveenhuysen wel werkt.
Het lijkt mij dat hij dan niet op Android 10 draait. Het zou namelijk vreemd zijn als het op de ene S9 wel werkt en op de andere S9 niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerCor
sjaool schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 23:01:
[...]

Het lijkt mij dat hij dan niet op Android 10 draait. Het zou namelijk vreemd zijn als het op de ene S9 wel werkt en op de andere S9 niet.
Dit maar eens proberen: d:)b

YouTube: Not Getting Notifications? Here's Why - Galaxy Note 10's & Galaxy S1...

Edit: ik heb het filmpje bekeken. Aantal wijzigingen gemaakt en zag vanmorgen het ABN-AMRO logo op mijn beginscherm. Als je die selecteert kun je de ABN-AMRO app (in een venster) openen op het beginscherm. Ik ben nu wel benieuwd hoe de andere apps reageren op de gewijzigde instellingen. :)

[ Voor 22% gewijzigd door GerCor op 26-03-2020 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Nu online
sjaool schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 23:01:
[...]

Hier al op 10 en de beveiligingsupdate van 1 maart ook al binnen. Dus daar ligt het niet aan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huiz
  • Laatst online: 21:18
GerCor schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:35:
Bij mij werd WhatsApp telkens in de sluimerende apps geplaatst vanwege hoge achtergrondprocessen. Meldingen gaf ie wel maar als de app op de achtergrond gesluimerd werd kreeg je uiteraard niets.

Zit onder Energiebeheer, ik heb 'm toegevoegd onder Apps die nooit sluimeren. Volgens mij kreeg ik sindsdien weer meldingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
huiz schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 14:29:
[...]

Bij mij werd WhatsApp telkens in de sluimerende apps geplaatst vanwege hoge achtergrondprocessen. Meldingen gaf ie wel maar als de app op de achtergrond gesluimerd werd kreeg je uiteraard niets.

Zit onder Energiebeheer, ik heb 'm toegevoegd onder Apps die nooit sluimeren. Volgens mij kreeg ik sindsdien weer meldingen.
Jep, alles werkt weer. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Tot gisteravond 'last' van wat Bubbels wordt genoemd. Eindelijk uit kunnen schakelen. YouTube is mijn held voor dat soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online
GerCor schreef op zondag 29 maart 2020 @ 10:52:
Tot gisteravond 'last' van wat Bubbels wordt genoemd. Eindelijk uit kunnen schakelen. YouTube is mijn held voor dat soort zaken.
Bubbels zijn best handig. Als ik ze kwijt wil sleep ik ze gewoon naar de prullenbak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
sjaool schreef op zondag 29 maart 2020 @ 11:09:
[...]

Bubbels zijn best handig. Als ik ze kwijt wil sleep ik ze gewoon naar de prullenbak. :)
Heb jij Windows 10 ook geïnstalleerd dan? :P

Ik vond ze superirritant. Blijven in beeld totdat je er iets mee doet. Duurt me allemaal te lang. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online
GerCor schreef op zondag 29 maart 2020 @ 19:35:
[...]

Heb jij Windows 10 ook geïnstalleerd dan? :P

Ik vond ze superirritant. Blijven in beeld totdat je er iets mee doet. Duurt me allemaal te lang. :Y
Ja, maar niet op mijn S9+. Maar als je een bubbel vasthoudt sleep je hem zo naar de prullenbank die tevoorschijn komt. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
sjaool schreef op zondag 29 maart 2020 @ 19:43:
[...]

Ja, maar niet op mijn S9+. Maar als je een bubbel vasthoudt sleep je hem zo naar de prullenbank die tevoorschijn komt. :P
Aha.... nou ja, goed. Ik hoef geen Bubbels. :N

Kan best zijn dat ik daar over een tijdje heel anders over denk hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodez
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 21:37
Allen,

Gisteren constateerde ik dat er als ik filmpjes maak op de achtergrond een behoorlijk harde ruis (qua geluid) aanwezig is. Als ik bel horen mensen die ruis niet. Weten jullie misschien wat er aan de hand kan zijn? Ik heb de gaatjes, zoals USB aansluiting, al schoongemaakt en telefoon opnieuw opgestart maar dat helpt helaas niet.

Update: volledige reset naar fabrieksinstellingen heeft het probleem helaas ook niet verholpen.

[ Voor 13% gewijzigd door Rhodez op 03-04-2020 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
Rhodez schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 07:52:
Allen,

Gisteren constateerde ik dat er als ik filmpjes maak op de achtergrond een behoorlijk harde ruis (qua geluid) aanwezig is. Als ik bel horen mensen die ruis niet. Weten jullie misschien wat er aan de hand kan zijn? Ik heb de gaatjes, zoals USB aansluiting, al schoongemaakt en telefoon opnieuw opgestart maar dat helpt helaas niet.

Update: volledige reset naar fabrieksinstellingen heeft het probleem helaas ook niet verholpen.
Mij viel deze week exact hetzelfde probleem op! Het was al even geleden dat ik nieuwe filmpjes maakte maar de ruis was ongelooflijk luid terwijl ik aan het filmen was in een stille kamer waar één persoon het woord had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Nu online
Net even een video opgenomen en afgespeeld met de samsung video player en geen enkele ruis te horen, in een bijna doodstille kamer... Opgenomen met de standaard camera op FHD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online
Als ik het volume op zijn hoogst zet heb ik bij een stille kamer ook een ruisje. Op zich helemaal niks vreemds, elke opname-apparaat heeft een eigen ruis en zal dan ook niet totaal stil zijn. Zelfs de versterker die je in de huiskamer hebt staan heeft een eigen ruis als je de volumeknop helemaal open draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:46
Onlangs batterij laten vervangen en dus ook factory reset moeten uitvoeren. Sinds dan kan ik via mijn banking app en google authenticator geen QR codes meer scannen. De volgende foutmelding presenteert zich "'de streepjescodescanner is niet beschikbaar".

Nog mensen die dit voorhebben? Android 10 patch maart 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 19:47
Hmmbob schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 08:26:
Die camera moet ondertussen wel geweldig zijn - iedere update vinden daar verbeteringen plaats volgens de release notes....
Nou ik vind hem slechter en slechter worden lijkt het wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:34
Ik krijg net de april security update binnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:02
Daejji schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 11:22:
[...]

Nou ik vind hem slechter en slechter worden lijkt het wel.
Dat...leek wel of de camera elke dag een beetje minder werd. Nu een iPhone XS. Allebei 2018 telefoons maar de XS is veeeeeeeele malen beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4Reload
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 14:29
Waarom heeft Samsung de Google DUO app toegevoegd aan de April security update? :( :( :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Nu online
4Reload schreef op maandag 20 april 2020 @ 15:17:
Waarom heeft Samsung de Google DUO app toegevoegd aan de April security update? :( :( :(
Ja die vond ik ook in ene in mijn werk profiel...................... :( :( :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
4Reload schreef op maandag 20 april 2020 @ 15:17:
Bij mij staat die er niet bij. Komt bij updaten van de applicaties erbij. Wellicht omdat Samsung deze bij de S20 ondersteund.

Je kunt hem gelukkig wel uitschakelen (onder app info)

[ Voor 24% gewijzigd door Gismo1979 op 20-04-2020 15:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Ik heb de laatste tijd dat de S9 traag wordt na een lange uptime. Als ik een herstart doe dan gaat alles wel weer goed. Symptomen: trage start van apps, camera doet er ook lang over om foto's te nemen en te starten. Lijkt wel een memleak ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online
Ik heb er nu ook een leuk "probleem" bij. Mijn dochter stuurt nog wel eens tips voor series en films door. In dit geval van Videoland. Zodra ik op de link klik en de Videoland app open dan komt ik dus met een mogelijkheid meer terug in Whatsapp. Er zit dan niks anders op dan Whatsapp uit het geheugen te verwijderen en opnieuw op te starten. Daarna is het "probleem" verholpen. Best wel irritant. Nu weet ik dus niet of die "fout" bij Whatsapp of bij Videoland ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Nu online
Ik had gewoon de Google klok uit de playstore en sinds de laatste update is uit de Galaxy store de klok er doorheen gedrukt waardoor ik dus 2 klok apps heb, maar de Galaxy store klok laat verkloot dus mijn Kustom Widget zelfs als ik hem gedwrongen stop en updates verwijder. Samsung waar ben je toch mee bezig de laatste tijd. Dit is dus echt mijn laatste Samsung telefoon op naar een Android toestel (Nokia...........of Sony eventueel). Rooten ben ik niet zon voorstander van.....

Kunnen ze ook niet gewoon een kale Android versie geven bij elk model of de topmodellen, ik weet zeker dat daar een markt voor is. Al die Galaxy store ellende wordt je ook naar van, maar ja, er zal wel een verdien model achter zitten.

[ Voor 19% gewijzigd door aveenhuysen op 21-04-2020 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 20:22
Er is weer een update, nu bezig met instaleren
https://www.galaxyclub.nl...xy-s9-veel-verbeteringen/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraats
  • Nu online

kraats

Ik rol

Die update draai ik nu bijna 2 weken. Zitten niet 'veel verbeteringen' in, hoor :P

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Nu online
kraats schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:41:
Die update draai ik nu bijna 2 weken. Zitten niet 'veel verbeteringen' in, hoor :P
Altijd van de grote updates met verbeteringen, maar nooit eens iets van "wowwww".

Met laatste Samsung is dit wel, wil gewoon een kaal Android toestel zonder al die Samsung ellende. Het toestel op zich vind ik geweldig en hij doet het werkelijk perfect. Alleen al die Samsung ellende die je er alleen vanaf krijgt als je root, vind ik zo jammer. Misschien moet ik hem maar eens rooten en kijken hoe het dan werkt, maar een beetje angstig voor. Iemand nog een goede handleiding of ink met een stap voor stap beschrijving hoe veilig te rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 19:23
De laatste dagen loopt mijn accu best wel snel leeg, haal met heel veel moeite een werkdag terwijl er nauwelijks achtergrondprocessen bezig zijn, bluetooth, wifi en GPS uitstaan. Kan dat met de laatste update te maken hebben of is de accu gewoon op sterven na dood?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
aveenhuysen schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:07:
[...]

Altijd van de grote updates met verbeteringen, maar nooit eens iets van "wowwww".

Met laatste Samsung is dit wel, wil gewoon een kaal Android toestel zonder al die Samsung ellende. Het toestel op zich vind ik geweldig en hij doet het werkelijk perfect. Alleen al die Samsung ellende die je er alleen vanaf krijgt als je root, vind ik zo jammer. Misschien moet ik hem maar eens rooten en kijken hoe het dan werkt, maar een beetje angstig voor. Iemand nog een goede handleiding of ink met een stap voor stap beschrijving hoe veilig te rooten?
Ik heb die troep er ook op staan maar gebruik het niet dus ik snap nog niet helemaal wat jouw probleem is met die troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 17:18
Lekker Ventje schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:25:
De laatste dagen loopt mijn accu best wel snel leeg, haal met heel veel moeite een werkdag terwijl er nauwelijks achtergrondprocessen bezig zijn, bluetooth, wifi en GPS uitstaan. Kan dat met de laatste update te maken hebben of is de accu gewoon op sterven na dood?
BIj mij valt ie de laatste tijd gewoon uit als ie onder de 15 procent is. Maar het programmaatje Phone Info geeft ook aan dat de gezondheid van de batterij nog maar 84 procent is.
Ik laat doctorphone morgen een andere accu er in zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Nu online
GerCor schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:19:
[...]

Ik heb die troep er ook op staan maar gebruik het niet dus ik snap nog niet helemaal wat jouw probleem is met die troep.
Maar sommige dingen worden door Samsung gewoon er doorheen gedrukt en sommige apps van Samsung kun je niet verwijderen als je geen root bent. Als je het nou gewoon verwijderen had ik er minder moeite mee. Sommige apps zijn nuttig maar velen ook niet. ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:46
r_buren956 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:53:
[...]

BIj mij valt ie de laatste tijd gewoon uit als ie onder de 15 procent is. Maar het programmaatje Phone Info geeft ook aan dat de gezondheid van de batterij nog maar 84 procent is.
Heb ik ook gehad. Gratis vervangen onder garantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:54
r_buren956 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:53:
[...]

Mijn telefoon heeft hetzelfde probleem. De batterij gaat binnen een minuut van 33% via 15% naar standje uit.
Met welke App heb je de gezondheid gecontroleerd want er zijn een aantal apps in de Playstore met deze naam.

a backup is a man's best friend

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

aveenhuysen schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:07:
[...]
Met laatste Samsung is dit wel, wil gewoon een kaal Android toestel zonder al die Samsung ellende.
Dat valt reuze mee. Ik heb al een aantal Samsung toestellen gehad en voorheen kon je er niet omheen, maar tegenwoordig kun je ze gewoon uitschakelen. Deinstalleren lukt niet (helemaal), maar ze zitten je niet in de weg. En dat is echt een verbetering tov vroegâh. Dus eigenlijk weet ik niet goed waar je het nou over hebt.

Rooten heb ik ooit gedaan, toen het nog 'nodig' was omdat je inderdaad allerlei Samsung meuk kreeg waar je niet vanaf kon. Maar die noodzaak heb ik nou echt niet meer. Al was het alleen maar omdat bepaalde apps dan niet meer willen werken heb ik gemerkt.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r_buren
Heyster schreef op donderdag 30 april 2020 @ 07:24:
[...]

Mijn telefoon heeft hetzelfde probleem. De batterij gaat binnen een minuut van 33% via 15% naar standje uit.
Met welke App heb je de gezondheid gecontroleerd want er zijn een aantal apps in de Playstore met deze naam.
Ik gebruik de Phone Info *SAM* van vndnguyen. Die werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
ShaneV schreef op donderdag 30 april 2020 @ 07:13:
[...]

Heb ik ook gehad. Gratis vervangen onder garantie :)
Dat heb ik geprobeerd bij Samsung Punt in Amsterdam Noord. Maar zodra ze zagen dat ie geroot was, was het oh dat doen we niet. En daarna nog een heel relaas wat voor risico ik wel niet nam en hoe dom het was om te rooten etc etc etc. Ik ben weggelopen en heb ze bedankt. Voor niks maar goed, altijd aardig blijven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
aveenhuysen schreef op donderdag 30 april 2020 @ 01:07:
[...]

Maar sommige dingen worden door Samsung gewoon er doorheen gedrukt en sommige apps van Samsung kun je niet verwijderen als je geen root bent. Als je het nou gewoon verwijderen had ik er minder moeite mee. Sommige apps zijn nuttig maar velen ook niet. ;) ;) ;)
Tsja. Ik denk altijd maar zo: de telefoon is jouw eigendom. De software niet. Dan valt er prima mee te leven. Met Microsoft precies hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L_Jinx
  • Laatst online: 15-09 17:41

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

Lekker Ventje schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:25:
Ik had dat ook, maar dan voor de update al. Opnieuw opstarten en cache legen was bij mij de oplossing.
Dinsdag de update binnen gehaald en nog geen problemen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online
Apps die ik niet gebruik schakel ik gewoon uit als ze niet te verwijderen zijn, zoveel ruimte nemen ze vaak toch niet in. Rooten begin ik niet meer aan, de stock rom voldoet prima. Er zijn ook vrij belangrijke apps die stoppen met werken als je telefoon geroot is. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn S9 Plus.

[ Voor 19% gewijzigd door sjaool op 30-04-2020 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Rip puntgave S9+

Gevallen en nu kapot scherm en achterkant....

Door eigen risico van 150 en 23 maanden oud betaalt mijn verzekering nog maar 60 euro ;-(
Reparatie is 315

Hoeveel is een kapotte S9+ nog waard met dus genoemde schade denken jullie?
Pagina: 1 ... 40 ... 43 Laatste

Let op:
Dit topic gaat alleen over het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en bestellen: [Samsung Galaxy S9-serie] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, laders, accessoires: [Samsung Galaxy S9-serie] Accessoires
- Cashback: [Samsung Galaxy S8/S9] Afhandeling cashback bij aanschaf
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support