"When you grow up your heart dies"
Hier hetzelfde. Waarschijnlijk hebben degene die op december zitten een buitenlandse csc codesjaool schreef op maandag 30 december 2019 @ 01:40:
Ik heb hier de S9+ PHN en de update voor december is nog niet binnen. Ik zit nog met die van 1 november.
https://www.scoopbyte.com...stable-android-10-update/
[ Voor 25% gewijzigd door HollowGamer op 04-01-2020 21:50 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Shiver23 op 04-01-2020 22:41 . Reden: Dubbelpost ]
PSN: Shiver23
Maar, any time now. Spannend hoor. Niet omdat we dan Android 10 krijgen want dat boeit me niet bijzonder veel. Ik ben nu ook al dik tevreden met Android 9 maar omdat ik niet weet of een APK app die ik nu gebruik het zal blijven doen.Shiver23 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 22:41:
Duits toestel, nog geen update.
Gokje dus, als ik Android 10 installeer.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
[ Voor 92% gewijzigd door DON PAPA op 05-01-2020 09:02 ]
Check de update op de siteHollowGamer schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 21:50:
Iemand die toevallig al de Android 10 versie heeft mogen ontvangen? Sommige nieuws sites zeggen dat hij vandaag globaal live is gegaan.
https://www.scoopbyte.com...stable-android-10-update/
Update
We apologise for publishing incorrect information. Samsung Galaxy S9 is currently undergoing beta testing of Android 10. Samsung Galaxy Note 9 however has received a stable update. As per confirmed sources Samsung Galaxy S9 would be receiving the update pretty shortly. We will keep you updated and posted.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
https://www.sammobile.com...-10-beta-update-released/
Ik kwam deze post tegen op Reddit over de opslag scanner die onderdeel is van het apparaatonderhoud (device care) van veel Samsung telefoons, inclusief de S9(+). Deze software is namelijk gemaakt door het Chinese Qihoo 360 die een nogal slechte reputatie hebben qua persoonsgegevens doorspelen naar de Chinese overheid. Dus toen ik naar dat tabje op mijn telefoon ging en drukte op bijwerken onder opslag stond er bijwerken van de database van 360 security.
De Reddit post gaat er een stuk dieper op in maar persoonlijk ben ik hier niet zo over te spreken. Dit bedrijf is zelfs in China aangeklaagd wegens hun slechte business praktijken (kun je nagaan!), maar heeft dus wel doodleuk toegang tot alles wat op je telefoon staat. Ik weet niet of ik het zo een beetje overdrijf maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Tsja, wat vind ik ervan? Zolang ze niet op/van mijn rekening spulletjes kopen zal het mij een worst zijn. Ik ben nog nooit in China geweest en ben dat ook niet van plan. Maar nu draait Nederland niet 24/7/365 op wat ik vind. Eigenlijk vind ik dit een zaak van de Nederlandse overheid.RichardQG schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 09:11:
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Ik kwam deze post tegen op Reddit over de opslag scanner die onderdeel is van het apparaatonderhoud (device care) van veel Samsung telefoons, inclusief de S9(+). Deze software is namelijk gemaakt door het Chinese Qihoo 360 die een nogal slechte reputatie hebben qua persoonsgegevens doorspelen naar de Chinese overheid. Dus toen ik naar dat tabje op mijn telefoon ging en drukte op bijwerken onder opslag stond er bijwerken van de database van 360 security.
De Reddit post gaat er een stuk dieper op in maar persoonlijk ben ik hier niet zo over te spreken. Dit bedrijf is zelfs in China aangeklaagd wegens hun slechte business praktijken (kun je nagaan!), maar heeft dus wel doodleuk toegang tot alles wat op je telefoon staat. Ik weet niet of ik het zo een beetje overdrijf maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Langs de weg. Ik werd vanmorgen op mijn huistelefoon gebeld door Jenny van Microsoft.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Ze hadden toch niet ineens problemen gevonden op jouw pc en je hoefde toch ook niet in te loggen op de pc en wat handelingen uitvoeren?GerCor schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 10:01:
Langs de weg. Ik werd vanmorgen op mijn huistelefoon gebeld door Jenny van Microsoft.
Dat zou toevallig zijn
Toen die zogenaamde medewerker van Microsoft zei: with Jenny from Microsoft leek mij dat het juiste moment om de verbinding te verbreken. Ik had wel een heel verhaal op kunnen hangen over Nigerianen die zich voordoen als medewerkers van Microsoft en dat Microsoft NOOIT telefonisch contact opneemt maar het was me wat te vroeg.mike123 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 23:02:
[...]
Ze hadden toch niet ineens problemen gevonden op jouw pc en je hoefde toch ook niet in te loggen op de pc en wat handelingen uitvoeren?
Dat zou toevallig zijn
Eerst koffie.
Dat is niet helemaal waar. In de tijd van mijn Lumia telefoon ben ik daadwerkelijk (terug)gebeld door een helpdesk van Microsoft na een melding in de ondersteuningsapp van mijn telefoon. Nog geen week later kreeg ik een telefoontje van MS en die had ik niet zelf geinitieerd. Zou me niets verbazen als het uit het zelfde callcenter kwam overigens, aan het accent te horen was het India of Pakistan ofzo.GerCor schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 01:46:
[...]
Toen die zogenaamde medewerker van Microsoft zei: with Jenny from Microsoft leek mij dat het juiste moment om de verbinding te verbreken. Ik had wel een heel verhaal op kunnen hangen over Nigerianen die zich voordoen als medewerkers van Microsoft en dat Microsoft NOOIT telefonisch contact opneemt maar het was me wat te vroeg.![]()
Eerst koffie.
Ik ben ook een keer gebeld en lag nog in bed. Dacht wat is dit nou weer. Heb alles gedaan wat ze zeiden en ik zei steeds dat het niet lukte, ze bleven het netjes uitleggen in hun beste engels.GerCor schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 01:46:
[...]
Toen die zogenaamde medewerker van Microsoft zei: with Jenny from Microsoft leek mij dat het juiste moment om de verbinding te verbreken. Ik had wel een heel verhaal op kunnen hangen over Nigerianen die zich voordoen als medewerkers van Microsoft en dat Microsoft NOOIT telefonisch contact opneemt maar het was me wat te vroeg.![]()
Eerst koffie.
Toen ik vroeg of het aan mijn MacBook lag hingen ze ineens op. Rare mensen heb je toch.
Ben triouwens het bed niet uit geweest, ben niet gek. En heb ook geen MacBook.
Meen dat ik een poos geleden ergens las dat de update voor de S9+ in Nederland ergens rond april zou uitrollen? Dat kan natuurlijk best sneller zijn.sjaool schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 19:56:
Ik zie 4 nieuwe posts en denk de Android 10 update voor de S9+ PHN is er... verkeerd gedacht dus...
Maar waar zou ik me druk om maken.... De huidige versie werkt probleemloos.
De update komt vanzelf. Maar afwachten of dat allemaal in 1x goed gaat.
Kortom..... RELAX.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Het boeit mij ook vrij weinig wanneer die uitkomt hoor. Ik weet wel dat de beta nu in de testfase is. De final kan dus al vrij vlot vrijgegeven worden als het goed gaat. April hoeft het in ieder geval niet te worden.AvK schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 20:09:
[...]
Meen dat ik een poos geleden ergens las dat de update voor de S9+ in Nederland ergens rond april zou uitrollen? Dat kan natuurlijk best sneller zijn.
Maar waar zou ik me druk om maken.... De huidige versie werkt probleemloos.
De update komt vanzelf. Maar afwachten of dat allemaal in 1x goed gaat.
Kortom..... RELAX.
Gewoon Edge in de finder tikken dan zie je het zo.GerCor schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 20:54:
Ondertussen wel een nieuwe versie van Microsoft Edge. Ik dacht eerst; wat krijgen we nou? Dat nieuwe logo lijkt wel op Ariel Pods. Maar goed, ik ben nu steeds aan het zoeken waar Edge op mijn telefoon staat.
Ik heb het onder handbereik in de Apps Edge maar kijk er steeds overheen. Mensen zijn gewoontedieren.sjaool schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 20:59:
[...]
Gewoon Edge in de finder tikken dan zie je het zo.
Ik heb het een keer geprobeerd, maar hij liep vast en ik zag nog niet echt veel verschil/voordeel. Wat zijn jullie ervaringen?
Hier is een artikel wat hierop inhaakt met een reactie van Samsung:RichardQG schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 09:11:
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
https://www.galaxyclub.nl...ihoo-360-bestanden-china/
De soep wordt niet zo heet gegeten, maar kan een complottheorie wel in de hand werken.
Volgens mij helemaal niks dat het wachten de moeite waard maakt. Heb wel wat YouTube filmpjes gezien van Android 10 maar niks waarvan ik zeg: kom op met Android 10.rodie83 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 22:07:
Zit er eigenlijk ook maar iets handigs in die Android 10 upgrade? Aangezien ik toch al jaar en dag Nova Launcher gebruik...
Inderdaad, zaken als Nova Launcher - zelf gebruik ik Microsoft Launcher - zijn veel interessanter. Werkelijk prachtige Widgets te verkrijgen. Zelf begin ik er niet aan om mijn S9+ totaal om te vormen. Ben je uren mee bezig en ik denk, na een dag of 2 ook alweer zat. Niet omdat het saai is maar omdat er miljardmiljoen mogelijkheden zijn.
Zoiets als dit:
[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 11-01-2020 06:20 ]
Dit jaarDragunov schreef op zondag 12 januari 2020 @ 19:08:
Net een S9 gekocht in de solden en de S7 doorgegeven aan de vrouw, ik vraag me af wanneer Android 10 naar België komt
Steam: Grim
Binnen nu en 2 weken als ze zich aan hun plan willen houden.
In India en de UK zijn ze inmiddels bij Beta 6.
a backup is a man's best friend

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Nog niet op PHN S9+ in ieder geval.kraats schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 10:30:
Eerst nog maar even een gewone update blijkbaar (op DBT/PHN/DRE). De 1 januari 2020 security update:
[Afbeelding: S9 1 januari 2020 update]
Nog voordat je vinger het scherm raaktGerCor schreef op zondag 19 januari 2020 @ 18:20:
Als ik op zoeken naar updates druk weet mijn S9+ tegenwoordig in milliseconden dat er geen update is.
Al twee maanden geen beveiligingsupdate is heeft een kwalijke zaak. Niet dat ik er last van heb maar het past niet in het update schema van het afgelopen jaar dat Samsung hanteert voor de S9.GerCor schreef op zondag 19 januari 2020 @ 18:20:
Als ik op zoeken naar updates druk weet mijn S9+ tegenwoordig in milliseconden dat er geen update is.
Zou het misschien kunnen dat ze voornamelijk gefocust zijn op de nieuwe Android versie ipv een beveilingsupdate voor de S9? Niet dat dat een geldig excuus is om lange tijd geen beveiligingsupdates uit te brengen uiteraard.sjaool schreef op zondag 19 januari 2020 @ 22:35:
[...]
Al twee maanden geen beveiligingsupdate is heeft een kwalijke zaak. Niet dat ik er last van heb maar het past niet in het update schema van het afgelopen jaar dat Samsung hanteert voor de S9.
Steam: Grim
Daar ga ik wel vanuit. Er zal nog wel een tussen-update komen denk ik om het toestel voor te bereiden voor Android 10.Grim schreef op maandag 20 januari 2020 @ 09:20:
[...]
Zou het misschien kunnen dat ze voornamelijk gefocust zijn op de nieuwe Android versie ipv een beveilingsupdate voor de S9?
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Hij komt nu binnen bij mij.
Wrong topic .JRShield schreef op maandag 20 januari 2020 @ 10:39:
Mijn Note 9 (SM-N960F - N960FXXU4DSLA) zit nu op Android 10. De update is vanochtend uitgerold.
[ Voor 38% gewijzigd door Xanion op 21-01-2020 10:22 ]
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Vast geen PHN denk ik zo want hier is hij nog niet beschikbaar.
Hier ook nog niet.sjaool schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 10:49:
[...]
Vast geen PHN denk ik zo want hier is hij nog niet beschikbaar.
Zal spoedig volgen…. vermoed ik.
S8 en S8+ vandaag uitgerold.
Als dit bericht klopt dan moeten we toch nog even geduld hebben. Opzich vind ik het niet erg, Pie bevalt me prima, alleen zou ik graag de maandelijkse beveiligingsupdates wel willen ontvangen.
Pie is niets mis mee en qua updates is het de laatste tijd ook oké. Alleen de januari patch laat nu op zich wachten. Ik vermoed dat de updates naar Android 10 van andere toestellen hier ook wel invloed op heeft.
December?Gismo1979 schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 20:16:
Beter een fout in de beta dan dadelijk in de final. De update komt vanzelf.
Pie is niets mis mee en qua updates is het de laatste tijd ook oké. Alleen de januari patch laat nu op zich wachten. Ik vermoed dat de updates naar Android 10 van andere toestellen hier ook wel invloed op heeft.
Die ook ja
Andere landen hebben de december update wel ontvangen als ik het goed heb gelezen. Alleen 'wij' Nederlanders niet. Ik kan geen reden bedenken, eerlijk gezegd.Gismo1979 schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 22:34:
[...]
Die ook ja. Ik denk dat de android update veel resources vergt en dat daarom alles ff niet zo loopt als normaal, maar dit is mijn gedachten geen feiten..
Niet dat het mij wat uitmaakt, maar goed, vreemd is en blijft het wel. En die van januari mag ook wel eens binnenrollen. Nog een paar dagen en januari is ook weer voorbij.
Heb gezocht en het enige dat de oorzaak bij sommigen is, is dat de play books app een of andere reader mode aangezet heeft, maar ik heb heel die app niet.
https://us.community.sams...ut-and-cloudy/td-p/256643
Scherm staat op adaptive display, alle kleuren naar de max. Volle resolutie (waarom zou je anders zon hoge resolutie inbouwen en kopen als je het niet gebruikt..)
Geen blue light filter, color lens of welke optie dan ook staat aan.
Heb geen app geinstalleerd of iets gewijzigd en snap niet waardoor het verder zou kunnen komen.
Iemand ideeen?
[ Voor 8% gewijzigd door paazei op 25-01-2020 02:03 ]
Systeem resetten? Dus, opnieuw installeren?paazei schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 01:54:
Heb nu al enkele dagen dat alle kleuren op het scherm vervaagd zijn, minder gesatureerd dan voorheen. Gamma lijkt te hoog, scherm kan ook niet meer echt donker, dat stoort me nog het meest.
Heb gezocht en het enige dat de oorzaak bij sommigen is, is dat de play books app een of andere reader mode aangezet heeft, maar ik heb heel die app niet.
Scherm staat op adaptive display, alle kleuren naar de max. Volle resolutie (waarom zou je anders zon hoge resolutie inbouwen en kopen als je het niet gebruikt..)
Heb geen app geinstalleerd of iets gewijzigd en snap niet waardoor het verder zou kunnen komen.
Iemand ideeen?
Lijkt het op het beeld dat je krijgt als je de zon heel helder is. Dan schiet het beeld soms ook in een stuip. Als eerste, heb je al opnieuw opgestart? De cache geleegd en gekeken of er geen vreemd app actief is die je beeld beïnvloed? Er zijn namelijk sommige apps die een overlay doen en dan wil er wel eens eentje gek doen. Heeft een ander display-instelling zoals "Basis" ook invloed op je beeld?paazei schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 01:54:
Heb nu al enkele dagen dat alle kleuren op het scherm vervaagd zijn, minder gesatureerd dan voorheen. Gamma lijkt te hoog, scherm kan ook niet meer echt donker, dat stoort me nog het meest.
Iemand ideeen?
Voor de (brand-)zekerheid koop ik altijd een originele oplader.Hamazaki schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 13:08:
ik wil een 2e oplader kopen. is het verstandig om een originele te kopen? of voldoet 1tje van de action ook prima?
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
kan jij mij een linkje geven met de beste deal? ik kan het bos niet meer zien door de bomen.kruila schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 13:16:
[...]
Voor de (brand-)zekerheid koop ik altijd een originele oplader.
draadloos of bedraad laden?Hamazaki schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 13:17:
[...]
kan jij mij een linkje geven met de beste deal? ik kan het bos niet meer zien door de bomen.
Man, ik heb de telefoon nog niet. Krijg hem over een paar dagen.kruila schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 13:31:
[...]
Krijg het sterke gevoel dat ik voor de gek gehouden wordt, suc6 dus
Zo lijkt het inderdaad, kan goed dat ik de slider ff helemaal opengetrokken heb omdat ik al vond dat ie niet donker genoeg kon en daardoor is gaan spassen.sjaool schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 09:03:
[...]
Lijkt het op het beeld dat je krijgt als je de zon heel helder is. Dan schiet het beeld soms ook in een stuip. Als eerste, heb je al opnieuw opgestart? De cache geleegd en gekeken of er geen vreemd app actief is die je beeld beïnvloed? Er zijn namelijk sommige apps die een overlay doen en dan wil er wel eens eentje gek doen. Heeft een ander display-instelling zoals "Basis" ook invloed op je beeld?
Lijkt niet of er een vreemde app draait, maar heb natuurlijk geen idee wat er allemaal op de achtergrond gebeurt op een android telefoon, dus dat zou altijd nog kunnen..
Welke cache moet ik dan legen, laatste keer dat ik de hele cache heb geleegd was tijdens het installeren van een custom rom via een bootloader, maar dat is 8 jaar geleden. Geen idee hoe ik in android de hele cache leeg.
Andere instellingen maken de boel nog doffer. Ben in het service menu gegaan via *#0*# en dan lijken de primaire kleuren best fel. En idd al een paar reboots gedaan, tijdens de animatie van de encrypty lijkt het ook gewoon goed te zijn, eenmaal in android is het weer helemaal 'washed out'.
Ga denk ik een factory reset doen na de android 10 upgrade, heb echt helemaal geen zin om nu weer alles in te stellen met misschien 0 resultaat. Factory reset voor elke scheet is schieten met hagel op een mug.
Ook gevonden dat mensen met een note 9 het konden fixen door de blue light filter aan te zetten, maar met de slider helemaal naar beneden, maar dat werkt hier niet..
@Gismo1979 Zal het vanavond even proberen!
Wat doet je telefoon als je in de veilige modus draait (uitknop indrukken en het icoontje van uitschakelen ingedrukt houden)?paazei schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 15:53:
[...]
Zo lijkt het inderdaad, kan goed dat ik de slider ff helemaal opengetrokken heb omdat ik al vond dat ie niet donker genoeg kon en daardoor is gaan spassen.
Lijkt niet of er een vreemde app draait, maar heb natuurlijk geen idee wat er allemaal op de achtergrond gebeurt op een android telefoon, dus dat zou altijd nog kunnen..
Welke cache moet ik dan legen, laatste keer dat ik de hele cache heb geleegd was tijdens het installeren van een custom rom via een bootloader, maar dat is 8 jaar geleden. Geen idee hoe ik in android de hele cache leeg.
Andere instellingen maken de boel nog doffer. Ben in het service menu gegaan via *#0*# en dan lijken de primaire kleuren best fel. En idd al een paar reboots gedaan, tijdens de animatie van de encrypty lijkt het ook gewoon goed te zijn, eenmaal in android is het weer helemaal 'washed out'.
Ga denk ik een factory reset doen na de android 10 upgrade, heb echt helemaal geen zin om nu weer alles in te stellen met misschien 0 resultaat. Factory reset voor elke scheet is schieten met hagel op een mug.
Ook gevonden dat mensen met een note 9 het konden fixen door de blue light filter aan te zetten, maar met de slider helemaal naar beneden, maar dat werkt hier niet..
Mijn laatste update is van 1 december, eigenlijk erg slecht van Samsung het is bijna 1 februari en Android 10 pas voor maart volgens de laatste berichten, rol dan op zijn minst de beveiligingsupdate van 1 januari uit.... Waardeloos van Samsung voor een toestel waar je zoveel voor betaald.GerCor schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 00:29:
[...]
Andere landen hebben de december update wel ontvangen als ik het goed heb gelezen. Alleen 'wij' Nederlanders niet. Ik kan geen reden bedenken, eerlijk gezegd.
Niet dat het mij wat uitmaakt, maar goed, vreemd is en blijft het wel. En die van januari mag ook wel eens binnenrollen. Nog een paar dagen en januari is ook weer voorbij.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
[ Voor 34% gewijzigd door Farabi op 27-01-2020 11:22 ]
Moet je in een ander topic zijn.Hamazaki schreef op maandag 27 januari 2020 @ 11:21:
ik krijg mijn samsung s9 eindelijk morgen. weet iemand waar ik de beste deal kan krijgen voor een originele oplader? ik heb even gekeken, maar weet niet zo goed op welke website ik een originele voor een goede prijs kan bemachtigen.
- Hoesjes, laders, accessoires: [Samsung Galaxy S9-serie] AccessoiresHamazaki schreef op maandag 27 januari 2020 @ 11:21:
ik krijg mijn samsung s9 eindelijk morgen. weet iemand waar ik de beste deal kan krijgen voor een originele oplader? ik heb even gekeken, maar weet niet zo goed op welke website ik een originele voor een goede prijs kan bemachtigen.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Het verhaal klopt. Ik haal hier in Keulen Android 10 net binnen.Gismo1979 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 13:09:
[...]
En toch van start in Duitsland: https://www.galaxyclub.nl...e-galaxy-s9-in-duitsland/
a backup is a man's best friend
En nu dit:
https://www.droidapp.nl/n...ate-android-10-vertraagd/
Hier ook aan het downloaden, het gaat echter vrij traag.kraats schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 16:53:
Hier komt hij ook binnen (DBT/PHN/DRE):
[Afbeelding: Android 10]
Lees de laatste paar post maar eens door en je ziet dat je info alweer achterhaald is. In Duitsland is de update al gestart, terwijl de lijst aangeeft dat deze uitgesteld was tot Maart.Barock schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 16:46:
Tsja, nog steeds op beveiliging van 1 november 2019.
En nu dit:
https://www.droidapp.nl/n...ate-android-10-vertraagd/
Alles werkt dus nog ;-)
https://doc.samsungmobile.com/SM-G965F/PHN/doc.html
Vraagje: ik kijk tv zenders via google chrome. Op mijn vorige ios toestel kon ik dit ook op de achtergrond laten draaien als ik met een andere app bezig was, ik kreeg gewoon geluid.
Is dit ook mogelijk op de samsung? Zodra ik google chrome op de achtergrond gooi, spelen de tv-zenders niet meer af.
[ Voor 33% gewijzigd door kruila op 29-01-2020 11:48 ]
https://forum.xda-develop...mware-downloader-t3910594
https://forum.xda-develop...ched-odin-3-13-1-t3762572
Ben benieuwd, net een fresh install gedaan met XBT als firmware.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Leesvoer
[ Voor 30% gewijzigd door Gismo1979 op 29-01-2020 13:09 ]
Ach, ik vond de vorige grote Android update al niet heel bijzonder maar dat komt vooral door de interface van Samsung. Onder de motorkap is wel behoorlijk veel veranderd.Gismo1979 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 13:08:
@sjaool Over wat ik erover lees is de stap van 9 naar 10 voor Galaxy apparaten niet spectaculair, dus verwacht er maar niet teveel van
Leesvoer: https://www.galaxyclub.nl...ok-in-nederland-begonnen/
Volgende week komen trouwens de Good Lock 2020 updates voor Android 10... Geen één van de tooltjes werkt op dit moment met Android 10...
[ Voor 39% gewijzigd door 4Reload op 29-01-2020 13:24 ]
Op mijn S9+ rolt Android 10 nu ook binnen.Gismo1979 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 14:16:
Voor de S9 (zonder +) PHN komt de update nu ook binnen.
[ Voor 44% gewijzigd door Sjoerd611 op 29-01-2020 16:17 ]
[ Voor 106% gewijzigd door DON PAPA op 29-01-2020 17:03 ]
[ Voor 1% gewijzigd door woutur op 29-01-2020 16:54 . Reden: app naam gewijzigd ]
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Ha dat zou ik ook graag willen weten, ik heb net ABN AMRO opgezegd omdat zij geen zin hadden om hun Wallet om te zetten voor Android 10.woutur schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 16:52:
Als er iemand is die 1. de update heeft geïnstalleerd en 2. de ASN mobiel bankieren app gebruikt voor contactloos betalen: ik zou graag weten of die app nog werkt. Ik heb het ze gevraagd (ASN) maar op een of andere manier heb ik er geen goed gevoel bij toen ze me geruststelden met: natuurlijk werkt het dan nog (na een update naar Android 10).
Dit werkt helaas niet, volgens mij gericht op pixel toestellen. Ik ben er inmiddels wel achter wat het probleem is, de nieuwe gesture navigation werkt enkel met Samsung's eigen launcher....

Ik had eigenlijk beter het Tweaker adagium 'zoek eerst zelf eens wat uit' te harte moeten nemen. Ik ben net even wezen neuzen in de Google Play store reviews bij de app en daar regent het al sinds september 2019 klachten over het feit dat de app niet meer met Android 10 (niet specifiek de S9) werkt. Ik zie nergens dat dat opgelost is.ejtnaj schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 17:00:
[...]
Ha dat zou ik ook graag willen weten, ik heb net ABN AMRO opgezegd omdat zij geen zin hadden om hun Wallet om te zetten voor Android 10.
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Dat merkte ik inderdaad net ook omdat ik zelf de Nova launcher gebruik, vandaar dat ik mijn posting alweer snel had weg gehaaldSjoerd611 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 17:05:
[...]Dit werkt helaas niet, volgens mij gericht op pixel toestellen. Ik ben er inmiddels wel achter wat het probleem is, de nieuwe gesture navigation werkt enkel met Samsung's eigen launcher....

[ Voor 14% gewijzigd door DON PAPA op 29-01-2020 17:21 ]
Instellingen, zoeken naar batterijverbruik optimalisaties. Klik op apps niet geoptimaliseerd en selecteer alle. Zoek je app op en zet het vinkje uit. Dan wordt de app niet meer afhesloten als hij op de achtergrond draait.Hamazaki schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 22:32:
Sinds vandaag eigenaar van een S9.
Vraagje: ik kijk tv zenders via google chrome. Op mijn vorige ios toestel kon ik dit ook op de achtergrond laten draaien als ik met een andere app bezig was, ik kreeg gewoon geluid.
Is dit ook mogelijk op de samsung? Zodra ik google chrome op de achtergrond gooi, spelen de tv-zenders niet meer af.
Thnx voor het antwoord. Maar google chrome zit er niet tussen, welke zou ik dan moeten kiezen?DiMacho schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 19:05:
[...]
Instellingen, zoeken naar batterijverbruik optimalisaties. Klik op apps niet geoptimaliseerd en selecteer alle. Zoek je app op en zet het vinkje uit. Dan wordt de app niet meer afhesloten als hij op de achtergrond draait.
[ Voor 10% gewijzigd door rodie83 op 29-01-2020 19:49 ]
Je moet wel alle apps weergeven doen en niet alleen de niet geoptimaliseerde apps.Hamazaki schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 19:26:
[...]
Thnx voor het antwoord. Maar google chrome zit er niet tussen, welke zou ik dan moeten kiezen?
Ben trouwens bang dat het voor chrome niet werkt. Maar probeer het eens
renzo4000 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 12:00:
Jup hier ook op een Nederlandse s9+ aan het downloaden. Ik hoop stiekem dat de accu ook weer wat efficiënter wordt want die is de laatste maanden echt slecht geworden.
Maar ik heb wel het volgende.Als ik een browser of Whatsapp open en ik open het toetsenbord omdat ik iets wil intoetseen krijg ik in mijn scherm een toetsenbord met recht en pijl naar beneden om het toetsenbord te sluiten en links om een ander toetsenbord te kiezen. Kan dan kiezen voor Google spraakgestuurd, Samsung toetsenbord of Swiftkey toetsenbord.
Ik gebruik normaal Swiftkey en Nova als launcher maar als ik het Android toetsenbord kies en de standaard launcher heb ik hetzelfde scherm. Zo ben je dus weer een stuk van je gewone scherm kwijt.
Hoe krijg ik die 2 dingen weg? Iemand een idee?
Dit topic gaat alleen over het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en bestellen: [Samsung Galaxy S9-serie] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, laders, accessoires: [Samsung Galaxy S9-serie] Accessoires
- Cashback: [Samsung Galaxy S8/S9] Afhandeling cashback bij aanschaf
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support