robbvdb schreef op zondag 28 juli 2019 @ 21:04:
Iemand die ervaringen heeft met eventuele garantie op de batterij?
Sinds een paar weken duidelijk minder capaciteit in de batterij; de dag kom ik niet meer door, geen heavy user hier. Ook geen batterij-zuigende apps gezien in de overzichten.
Terug in batterij van 71% naar 5% met 1 uur 19m schermtijd, is geen uitzondering meer.
Met AccuBattery Pro kan ik de zaak aardig loggen.
Phone-info app geeft aan : Battery Health: 84,63 % , 271 discharge cycles. AccuBattery Pro geeft aan health van 87% geschat, maar dan op basis van geschatte 2600 mAh.
Toestel gefabriceerd: 19-2-2018 ; moet op de bon gaan kijken hoelang ik hem heb. Vanaf uitkomen zo'n beetje denk ik.
Jep, was bij mij ook aan de orde.. Ik redde het eind van de dag niet, zonder veel gebruik. Batterij liep gewoon leeg. Daarnaast dus als vermeld een kapotte USB connector dus dat was helemaal een drama met een Qi ladertje
USB connector kan bij een Samsung service punt onder garantie vervangen worden, mits de telefoon in het geheel niet is beschadigd. Bij mij zat op de achterzijde
rechtsboven een klein barstje in het glas van de backcover, gevolg: geen garantie. Kosten 95 euro voor de connector en 60 voor een nieuwe backcover.
Uiteindelijk bij een derde partij voor 150 euro nieuwe connector, Samsung batterij en backcover laten plaatsen, dus hij is weer goed maar toch zuur geld na 6 maandjes.. Verder wel een fijn toestel