Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:19

Sabbi

je denkt aan mij.

GerCor schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:29:
Iemand een idee waarom er 'onbekend' staat en wat het inhoudt?

[Afbeelding]
Daar staat het telefoon-nummer van de Sim-kaart. Dit staat op sim opgeslagen, en wordt vaak niet ingesteld door je provider, dan toont hij Onbekend.

Als je graag hier je telefoonnummer wilt tonen, dan kan dat. De makkelijkste manier is.......
.
.
.
.
je simkaart in een iPhone doen en het daar aanpassen. :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BIG charlie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-03-2022
Sinds gisteren, na de update van juli 2019, veel problemen om verbinding te maken via 4G.
Wanneer er dan uiteindelijk toch verbinding is gaat deze zeer traag.
Nog iemand problemen mee ?.
Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:22
BIG charlie schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 12:38:
Sinds gisteren, na de update van juli 2019, veel problemen om verbinding te maken via 4G.
Grtz
Update nog niet beschikbaar dus kan er niks over zeggen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrtan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 11:35
Sinds de update (die van juni) heb ik best vaak last van random restarts als ik een app wil gebruiken. Super vervelend. Toestel een factory reset gegeven, maar gebeurd echt nog steeds. Vandaag is hij gewoon zomaar uitgevallen en deed hij het na 2 min pas weer. Is dit echt een software probleem of moet ik aan een hardware issue gaan denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@rrtan Zijn de random restarts elke keer bij dezelfde app of treedt dit bij meerdere apps op?
Je geeft aan een factory reset te hebben gedaan. Dit lost meestal een software probleem op.
Echter als het een probleem is door/met een app dan kan het probleem weer terug komen als de betreffende app opnieuw geïnstalleerd wordt (handmatig of via het herstellen van een backup). Heb je na je reset alles weer terug gezet?

Als je alles weer terug hebt gezet zou je het toestel een tijdje in de veilige modus kunnen draaien (Opstarten in veilige modus). Dan kun je uitsluiten of het een app is.

Anders zou ik toch gaan denken aan een hardware defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

volgens sammobile is G965FXXU6CSG8 al dagen uit in nl maar als ik voor updates check gebeurd er niks hebben meer mensen dit ? de vorige update ota liep gewoon prima g965fxxu5csf2

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrtan
Gismo1979 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:27:
@rrtan Zijn de random restarts elke keer bij dezelfde app of treedt dit bij meerdere apps op?
Je geeft aan een factory reset te hebben gedaan. Dit lost meestal een software probleem op.
Echter als het een probleem is door/met een app dan kan het probleem weer terug komen als de betreffende app opnieuw geïnstalleerd wordt (handmatig of via het herstellen van een backup). Heb je na je reset alles weer terug gezet?

Als je alles weer terug hebt gezet zou je het toestel een tijdje in de veilige modus kunnen draaien (Opstarten in veilige modus). Dan kun je uitsluiten of het een app is.

Anders zou ik toch gaan denken aan een hardware defect.
Hmm ik heb inderdaad wel een backup terug gezet met app data... Misschien dat het daar aan ligt. Ik ga vandaag inderdaad even op safe-mode. Als het dan nog gebeurd, tjah dan weet ik het ook niet meer.

Toch bedankt voor je reactie en tips! Much appreciated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
BruceLee schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 05:17:
volgens sammobile is G965FXXU6CSG8 al dagen uit in nl maar als ik voor updates check gebeurd er niks hebben meer mensen dit ? de vorige update ota liep gewoon prima g965fxxu5csf2
Meestal inderdaad rond de 22e van de maand, maar ook hier nog NIKS gekregen.
Dacht iets gelezen te hebben ergens dat Samsung de frequentie heeft terug gebracht naar 1x in het kwartaal voor de S9 en de S9+.
Maar ja, niets aan te doen, geduld is een schone zaak. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barock schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 08:40:
[...]

Meestal inderdaad rond de 22e van de maand, maar ook hier nog NIKS gekregen.
Dacht iets gelezen te hebben ergens dat Samsung de frequentie heeft terug gebracht naar 1x in het kwartaal voor de S9 en de S9+.
Maar ja, niets aan te doen, geduld is een schone zaak. ;)
Vraag me af waar je dat gelezen hebt. de S9 en zelfs de S8 staan nog op maandelijkse updates (Updatelijst Samung).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

De nederlandse update is allang uit zoals ik zei maar hij download en installeert m niet automatisch dit keer dus heb m nu maar zelf geflashed.

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
BruceLee schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:50:
De nederlandse update is allang uit zoals ik zei maar hij download en installeert m niet automatisch dit keer dus heb m nu maar zelf geflashed.
Zie hem ook bij Sammobile staan, ik wacht maar af, niet gratis te downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
Als je de update echt graag wilt hebben sluit je je telefoon aan op je laptop met smartswitch. Daar is de update ook al te downloaden en anders via het progje samfirm en dan flashen met odin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BIG charlie
GerCor schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 12:55:
[...]

Update nog niet beschikbaar dus kan er niks over zeggen.
Blijkbaar ben ik niet de enige...
Veel mensen met hetzlfde probleem.
Zelfs een fabrieks reset lost het niet op.
Draai nu op 3g, zo lukt het wel.
Wachten op de volgende update en hopen dat het terug rechtgezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:55
Net met Smart Switch de update erop gezet. De eerste keer ging het fout en eindigde het met een update has failed.

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/1yXQUFrEWg4/maxresdefault.jpg

Vervolgens een systeemrecovery gedaan met Smart Switch en heeft de telefoon weer aan de gang gekregen.
Ik had niet verwacht dat hij met de systeemrecovery ook meteen de nieuwe firmware erop zou zetten. Op de een of andere manier is dat dus wel gebeurt. Ik ben happy... :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
BIG charlie schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 19:01:
[...]

Blijkbaar ben ik niet de enige...
Veel mensen met hetzlfde probleem.
Zelfs een fabrieks reset lost het niet op.
Draai nu op 3g, zo lukt het wel.
Wachten op de volgende update en hopen dat het terug rechtgezet is.
Volgens mij hoef ik deze update niet 👎

Ik wil alleen updates die iets positiefs bijdragen. 😉

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:55
Ik heb de juli update ook via smartswitch binnen en ben tot nu toe geen problemen tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:00
Iemand die ervaringen heeft met eventuele garantie op de batterij?

Sinds een paar weken duidelijk minder capaciteit in de batterij; de dag kom ik niet meer door, geen heavy user hier. Ook geen batterij-zuigende apps gezien in de overzichten.

Terug in batterij van 71% naar 5% met 1 uur 19m schermtijd, is geen uitzondering meer.

Met AccuBattery Pro kan ik de zaak aardig loggen.

Phone-info app geeft aan : Battery Health: 84,63 % , 271 discharge cycles. AccuBattery Pro geeft aan health van 87% geschat, maar dan op basis van geschatte 2600 mAh.

Toestel gefabriceerd: 19-2-2018 ; moet op de bon gaan kijken hoelang ik hem heb. Vanaf uitkomen zo'n beetje denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:24
Ik heb het volgende probleem: ik wilde gisteren een NFC-Tag programmeren, maar mijn telefoon reageerde niet op de Tag. Alle instellingen gecontroleerd, maar geen verbetering. Na wat speurwerk op diverse sites kwam ik diverse meldingen tegen van toestellen waarvan de NFC niet meer werkte onder de 70% accu.
Afgelopen nacht telefoon opgeladen, en gedurende het ontladen regelmatig NFC getest.
Vanaf 100% accu tot 68% accu werkt mijn NFC. Daaronder niet meer.
Zijn er in Brabant service points waar je kan wachten op reparatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
patrickt35 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 21:29:
Ik heb het volgende probleem: ik wilde gisteren een NFC-Tag programmeren, maar mijn telefoon reageerde niet op de Tag. Alle instellingen gecontroleerd, maar geen verbetering. Na wat speurwerk op diverse sites kwam ik diverse meldingen tegen van toestellen waarvan de NFC niet meer werkte onder de 70% accu.
Afgelopen nacht telefoon opgeladen, en gedurende het ontladen regelmatig NFC getest.
Inderdaad een bekend probleem. Moederbord gaat vervangen worden. Samsung servicepunt in Vodafone winkel Maastricht. Rotterdam en Utrecht Samsung service Centers. Dat is het dan ook wel voor je in de buurt. Maak in een Center een afspraak!!
robbvdb schreef op zondag 28 juli 2019 @ 21:04:

Sinds een paar weken duidelijk minder capaciteit in de batterij; de dag kom ik niet meer door, geen heavy user hier. Ook geen batterij-zuigende apps gezien in de overzichten.

Terug in batterij van 71% naar 5% met 1 uur 19m schermtijd, is geen uitzondering meer.

Phone-info app geeft aan : Battery Health: 84,63 % , 271 discharge cycles. AccuBattery Pro geeft aan health van 87% geschat, maar dan op basis van geschatte 2600 mAh.

Toestel gefabriceerd: 19-2-2018 ; moet op de bon gaan kijken hoelang ik hem heb. Vanaf uitkomen zo'n beetje denk ik.
Al een reset geprobeerd? Anders gewoon garantie.

[ Voor 32% gewijzigd door DiMacho op 29-07-2019 08:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:45
Juli update komt nu bij mij via OTA binnen

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barock
kruila schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:12:
Juli update komt nu bij mij via OTA binnen
Hier ook, discussie kan gesloten worden ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
DiMacho schreef op maandag 29 juli 2019 @ 08:57:
[...]

Inderdaad een bekend probleem. Moederbord gaat vervangen worden. Samsung servicepunt in Vodafone winkel Maastricht. Rotterdam en Utrecht Samsung service Centers. Dat is het dan ook wel voor je in de buurt. Maak in een Center een afspraak!!
Ik gebruik deze telefoon zakelijk, en gebruik NFC vaak om een TAG te creëren met mijn businesscard.
Dit doe ik vaak bij klanten wanneer ik in Amerika ben.
Ik vertrek komende zondag naar Houston voor zaken, en had graag voor die tijd het probleem opgelost.
Om eventjes naar Rotterdam te rijden zie ik niet zo zitten.
Samsung heeft toch ook een service dat je telefoon binnen 24 uur gerepareerd is (€24,95)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
patrickt35 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:55:
[...]

Ik gebruik deze telefoon zakelijk, en gebruik NFC vaak om een TAG te creëren met mijn businesscard.
Dit doe ik vaak bij klanten wanneer ik in Amerika ben.
Ik vertrek komende zondag naar Houston voor zaken, en had graag voor die tijd het probleem opgelost.
Om eventjes naar Rotterdam te rijden zie ik niet zo zitten.
Samsung heeft toch ook een service dat je telefoon binnen 24 uur gerepareerd is (€24,95)?
een ding ontgaat mij, als dit probleem zo belangrijk is en dringend, waarom bel je dan niet met Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrtan
Gisteren de laatste update via OTA binnengehaald, tijdens installatie is het op 28% blijven hangen en kreeg een error. Geen enkele mogelijkheid om de toestel in de bootmenu te krijgen, zat in een bootloop. Uiteindelijk midden in de nacht de tel moeten flashen. Nu laat mijn tel zien dat ik 32gb capaciteit heb in plaats van 64gb? Ik hoef mijn telefoon nu toch niet opnieuw te flashen of wel?....

ps: mijn vorige probleem met random reboots is nu opeens helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:25
BIG charlie schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 12:38:
Grtz
Update zondag via Smart Switch binnen gekregen. Echter sindsdien geen netwerkverbinding meer met Tele2.
Hoop dat ze dit snel oplossen.

Update:
Mijn excuses. Op de een of andere manier was mobiele data uitgeschakeld. Deze weer ingeschakeld en alles doet het weer.

[ Voor 12% gewijzigd door Nilco op 30-07-2019 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rrtan schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 07:53:
Gisteren de laatste update via OTA binnengehaald, tijdens installatie is het op 28% blijven hangen en kreeg een error. Geen enkele mogelijkheid om de toestel in de bootmenu te krijgen, zat in een bootloop. Uiteindelijk midden in de nacht de tel moeten flashen. Nu laat mijn tel zien dat ik 32gb capaciteit heb in plaats van 64gb? Ik hoef mijn telefoon nu toch niet opnieuw te flashen of wel?....

ps: mijn vorige probleem met random reboots is nu opeens helemaal weg.
Zou hem toch weg brengen naar een servicepunt. Klinkt dat er iets niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werkenslaap
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-05 18:01
robbvdb schreef op zondag 28 juli 2019 @ 21:04:

Jep, was bij mij ook aan de orde.. Ik redde het eind van de dag niet, zonder veel gebruik. Batterij liep gewoon leeg. Daarnaast dus als vermeld een kapotte USB connector dus dat was helemaal een drama met een Qi ladertje :F

USB connector kan bij een Samsung service punt onder garantie vervangen worden, mits de telefoon in het geheel niet is beschadigd. Bij mij zat op de achterzijde rechtsboven een klein barstje in het glas van de backcover, gevolg: geen garantie. Kosten 95 euro voor de connector en 60 voor een nieuwe backcover.

Uiteindelijk bij een derde partij voor 150 euro nieuwe connector, Samsung batterij en backcover laten plaatsen, dus hij is weer goed maar toch zuur geld na 6 maandjes.. Verder wel een fijn toestel O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BIG charlie
Na downloaden en installeren van de 1 augustus update zijn de problemen met de 4G verbindingen van de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrtan
Gismo1979 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 18:14:
[...]

Zou hem toch weg brengen naar een servicepunt. Klinkt dat er iets niet goed is.
Afgelopen vrijdag geweest, werd gekoppeld aan de diagnostics app van de servicecenter. Meteen zagen ze 4 errors, unusual reboots. Volgens hen zou het met een clean-flash van de nieuwste firmware het moeten oplossen. Dit is niet gebeurd.

Nu zit ik dus met een probleem- het is hoe dan ook een hardware defect. Toestel is van 03-2019 (Manufacture date). Ik gok op een moederbord issue. Wordt dit onder garantie gerepareerd of moet ik er van uitgaan dat ik straks geld moet neerleggen om dit gefixed te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
rrtan schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 08:01:
[...]

Afgelopen vrijdag geweest, werd gekoppeld aan de diagnostics app van de servicecenter. Meteen zagen ze 4 errors, unusual reboots. Volgens hen zou het met een clean-flash van de nieuwste firmware het moeten oplossen. Dit is niet gebeurd.

Nu zit ik dus met een probleem- het is hoe dan ook een hardware defect. Toestel is van 03-2019 (Manufacture date). Ik gok op een moederbord issue. Wordt dit onder garantie gerepareerd of moet ik er van uitgaan dat ik straks geld moet neerleggen om dit gefixed te krijgen?
Je hebt gewoon 2 jaar garantie op je toestel. Behalve als er gebruikersschade op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 21:00
DiMacho schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 08:14:
[...]

Je hebt gewoon 2 jaar garantie op je toestel. Behalve als er gebruikersschade op zit.
Wat al zo simpel kan zijn als een deukje op een hoekje omdat hij een keer gevallen is....

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Hmmbob schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 08:24:
[...]

Wat al zo simpel kan zijn als een deukje op een hoekje omdat hij een keer gevallen is....
Als dat deukje over je glas heen gaat, ja. Dan is hij moeilijk door de reparateur waterdicht te krijgen. Maar verder maakt eenndeukje echt niet zo veel uit hoor. Bij een service punt wil je tevreden klanten dus goede service bieden binnen de mogelijkheden.

• sjaool
[...]

Is gewoon garantie omdat het een hardware defect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
BIG charlie schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 05:11:
Na downloaden en installeren van de 1 augustus update zijn de problemen met de 4G verbindingen van de baan.
Lijkt mij sterk dat je de 1 augustus update hebt gedownload. 1 Juli klinkt logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:36

kraats

Ik rol

patrickt35 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 00:14:
Lijkt mij sterk dat je de 1 augustus update hebt gedownload. 1 Juli klinkt logischer.
Want? 1 Augustus update is gewoon verspreid.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
kraats schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 02:34:
[...]
Want? 1 Augustus update is gewoon verspreid.
De laatste update is toch echt van 22 Juli. Met beveiligingspatch 1 Juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

@patrickt35 Nee, ik heb afgelopen dinsdag update gekregen met patchlevel 1 augustus. Telefoon nu even niet bij de hand, dus kan de precieze versie even niet achterhalen. Kom ik op terug. Ik heb overigens geen PHN toestel

Edit: ff opgezocht

Softwareversie S9

[ Voor 31% gewijzigd door kraats op 18-08-2019 08:19 . Reden: Opgezocht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
Voor PHN is de augustus update nog niet beschikbaar OTA in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BIG charlie
patrickt35 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 00:14:
[...]

Ik heb een duits toestel en is toch wel de aug patch die ik binnen heb gekregen op 13 aug...
Gelukkig want met de juli patch had ik geen 4G verbinding meer (en ik niet alleen ).
Alles werkt terug naar behoren

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In Duitsland is de augustus update inderdaad al uitgebracht.

https://www.sammobile.com...curity-patch-rolling-out/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:23

woutur

Klauwtjes uit!

Pff. Spotify hakt er nu regelmatig tussenuit. Speelt een aantal minuten en dan ineens geen geluid meer over Bluetooth. Als ik het scherm aanzet, begint het afspelen weer. Of niet soms. Gebeurde met de juni update en nu ook met de juli update. Doet me herinneren aan MIUI als je een app niet aan de uitzonderingen van de BatterySaver had toegevoegd. Echter, wanneer je dat wel deed was het in orde. Ik heb net een optie Batterij Optimaliseren gevonden die 'aan' stond voor Spotify. Die maar eens uitgezet. Kijken of dat de truc is.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:00

DataGhost

iPL dev

Dat ligt dan gewoon aan Spotify zelf. De kwaliteit van die app is echt bedroevend en de developers vrijwel onbereikbaar. Problemen worden meestal helemaal niet opgepakt, en als het wel zo is duurt het maanden. Volgens mij was er toen ik m'n S9 net had ook iets vergelijkbaars aan de hand en dat had een half jaar geduurd om te fixen.
Anyway, waarom ligt het aan Spotify zelf? Ik heb sinds een paar dagen vergelijkbare issues, en ik zit nog op Oreo, dus aan de S9 ligt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrtan
hmm Samsung blijft volhouden dat het hier gaat om een software issue. Ik heb het probleem ondertussen ''deels'' zelf opgelost door via de developer options de max processes op 2 te zetten ipv standard. Hierdoor heb ik gelukkig maar 1 reboot per dag...

Even samengevat: Mijn telefoon heeft echt super random reboots- ik kan echt geen specifieke reden achterhalen waarom het gebeurd. De ene keer gebeurd het wanneer ik te snel van een app switch, de andere keer is het in mijn broekzak gebeurd en dan ben ik heel de dag onbereikbaar geweest en het is ook al een aantal keer gebeurd terwijl die aan de lader zat op mijn nachtkastje. 2x Service center bezocht; 1x is er een ''software'' oplossing geboden- dus eigenlijk toestel opnieuw flashen denk ik?

2e keer werd me hetzelfde verteld- ga ik natuurlijk niet weer doen want het lost gewoon niets op. Toen ik vroeg of ze de hardware wilden checken, werd dat niet gedaan want ik moest maar accepteren wat ze me hadden aangeboden: waarschijnlijk opnieuw android erop zetten.

Moet ik hem gewoon laten ophalen door de service van Samsung en dan hopen dat het daar een keer bij hen gebeurd? Maar dan bestaat de kans dat ik het toestel weer met een factory reset terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:09
Vanmorgen de patch binnengekregen toen ik toevallig eens op Downloaden en installeren drukte.

246.90 MB

Nieuwe functies:

Verbeterde prestaties - Camera
De beveliging van uw apparaat is verbeterd.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 21:46
Als het random is dan zal het wel niet maar heb je niet het automatische opnieuw opstarten ingesteld in apparaatonderhoud.?/
rrtan schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:29:
hmm Samsung blijft volhouden dat het hier gaat om een software issue. Ik heb het probleem ondertussen ''deels'' zelf opgelost door via de developer options de max processes op 2 te zetten ipv standard. Hierdoor heb ik gelukkig maar 1 reboot per dag...

Even samengevat: Mijn telefoon heeft echt super random reboots- ik kan echt geen specifieke reden achterhalen waarom het gebeurd. De ene keer gebeurd het wanneer ik te snel van een app switch, de andere keer is het in mijn broekzak gebeurd en dan ben ik heel de dag onbereikbaar geweest en het is ook al een aantal keer gebeurd terwijl die aan de lader zat op mijn nachtkastje. 2x Service center bezocht; 1x is er een ''software'' oplossing geboden- dus eigenlijk toestel opnieuw flashen denk ik?

2e keer werd me hetzelfde verteld- ga ik natuurlijk niet weer doen want het lost gewoon niets op. Toen ik vroeg of ze de hardware wilden checken, werd dat niet gedaan want ik moest maar accepteren wat ze me hadden aangeboden: waarschijnlijk opnieuw android erop zetten.

Moet ik hem gewoon laten ophalen door de service van Samsung en dan hopen dat het daar een keer bij hen gebeurd? Maar dan bestaat de kans dat ik het toestel weer met een factory reset terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho

Welk service center ben je geweest? Vreemd dat er zo gereageerd is. Stuur me anders een pb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:34
woutur schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:27:
Pff. Spotify hakt er nu regelmatig tussenuit. Speelt een aantal minuten en dan ineens geen geluid meer over Bluetooth. Als ik het scherm aanzet, begint het afspelen weer. Of niet soms. Gebeurde met de juni update en nu ook met de juli update. Doet me herinneren aan MIUI als je een app niet aan de uitzonderingen van de BatterySaver had toegevoegd. Echter, wanneer je dat wel deed was het in orde. Ik heb net een optie Batterij Optimaliseren gevonden die 'aan' stond voor Spotify. Die maar eens uitgezet. Kijken of dat de truc is.
Hey ik heb dit probleem ook. Ik wilde hier in het topic net de vraag stellen of er meer mensen dit hebben. Schijt irritant in combinatie met m'n draadloze koptelefoon (Sony wh1000xm3). Spotify valt regelmatig weg.
Waar heb je deze Batterij Optimaliseren optie gevonden? Bij applicaties? Ik kon dit zo gauw niet vinden, had batterij besparing al uitgezet etc, maar weinig resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:23

woutur

Klauwtjes uit!

HansAnders07 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:54:
[...]

Hey ik heb dit probleem ook. Ik wilde hier in het topic net de vraag stellen of er meer mensen dit hebben. Schijt irritant in combinatie met m'n draadloze koptelefoon (Sony wh1000xm3). Spotify valt regelmatig weg.
Waar heb je deze Batterij Optimaliseren optie gevonden? Bij applicaties? Ik kon dit zo gauw niet vinden, had batterij besparing al uitgezet etc, maar weinig resultaat.
Ik heb zelf de XM2 :) Ga naar Instellingen -> Apps -> Spotify -> Batterij -> Batterijverbr. optimalis. Schakel daar bij Spotify de schakelaar op UIT.

Het lijkt in eerste instantie te helpen maar nog niet voor 100%.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
woutur schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:22:
[...]

Ik heb zelf de XM2 :) Ga naar Instellingen -> Apps -> Spotify -> Batterij -> Batterijverbr. optimalis. Schakel daar bij Spotify de schakelaar op UIT.

Het lijkt in eerste instantie te helpen maar nog niet voor 100%.
Thanks, dit nu gedaan in ieder geval. Ben benieuwd wat voor effect dit gaat hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrtan
edtims schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:00:
Als het random is dan zal het wel niet maar heb je niet het automatische opnieuw opstarten ingesteld in apparaatonderhoud.?/
[...]
Thanks voor je reactie! Heb het even gechecked en dit staat uit inderdaad. Het vreemde is, ik kan letterlijk nergens op internet iets vinden over hetzelfde (of soortgelijke) problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
aveenhuysen schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:47:
Vanmorgen de patch binnengekregen toen ik toevallig eens op Downloaden en installeren drukte.

246.90 MB

Nieuwe functies:

Verbeterde prestaties - Camera
Is zeker geen PHN want hier nog niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35

Maar in geval van spontane reboots zou ik toch ook beginnen met een schone installatie. Hoe vervelend het ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Afgelopen vrijdag geweest, werd gekoppeld aan de diagnostics app van de servicecenter. Meteen zagen ze 4 errors, unusual reboots. Volgens hen zou het met een clean-flash van de nieuwste firmware het moeten oplossen. Dit is niet gebeurd. ....
Je zegt hier dat Samsung zegt dat een clean-flash van de nieuwste firmware het probleem moet oplossen en vervolgens dit is niet gebeurd.

Wat is er niet gebeurd? Een clean-flash of is het probleem niet opgelost.
Al is dit laatste sowieso aan de orde ;)

Ik vraag me af wat ze met clean-flash bedoelen. Is dit een hard reset of moet er via bijv. Odin een nieuwe installatie gedaan worden met de laatste firmware?
Ik heb hiervan geen verstand (nooit gedaan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiMacho
Gismo1979 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 20:15:
[...]

Je zegt hier dat Samsung zegt dat een clean-flash van de nieuwste firmware het probleem moet oplossen en vervolgens dit is niet gebeurd.

Wat is er niet gebeurd? Een clean-flash of is het probleem niet opgelost.
Al is dit laatste sowieso aan de orde ;)

Ik vraag me af wat ze met clean-flash bedoelen. Is dit een hard reset of moet er via bijv. Odin een nieuwe installatie gedaan worden met de laatste firmware?
Ik heb hiervan geen verstand (nooit gedaan).
Via een doorontwikkelde variant van Odin. Complete flash. Alles wordt gewiped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Barock schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:04:
[...]

PHE

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kruila
Barock schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:04:
[...]

Nu wel, bij mij althans

• HansAnders07
HansAnders07 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:44:
[...]

Thanks, dit nu gedaan in ieder geval. Ben benieuwd wat voor effect dit gaat hebben!
Tot op heden werkt deze oplossing voor uitstekend, dus als er meer mensen dit probleem hebben zou ik dit zeker proberen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rrtan

Ben uiteindelijk bij de Samsung punt geweest op de Wibautstraat, Amsterdam. Toestel volledig gechecked en bleek inderdaad niet helemaal goed te gaan onder de motorkap van mijn telefoon. Alles is snel en perfect afgehandeld door de medewerker achter de balie, waardoor ik nu eindelijk echt gebruik kan maken van mijn telefoon. Ik weet in ieder geval wel waar ik naartoe ga mocht ik ergens tegenaan lopen met mijn telefoon :>

• GerCor
Weet iemand waar dit symbool voor staat? Nooit eerder gezien maar sinds enkele weken in beeld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UXyMSkun2j18SRO4hfug9vC1/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
GerCor schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:44:
Weet iemand waar dit symbool voor staat? Nooit eerder gezien maar sinds enkele weken in beeld:

[Afbeelding]
Dan staat de Data saver aan, zie de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
patrickt35 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 21:29:
Ondertussen met het toestel langs het Samsung service point geweest in Utrecht.
Moederbord was defect, dus gelijk vervangen.
Had ook aangegeven dat de accu in slechte conditie was, maar die is niet vervangen.
Capaciteit was 83%, en dat vonden ze genoeg. (Toestel is 11 maanden oud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
patrickt35 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:21:
[...]

Had ook aangegeven dat de accu in slechte conditie was, maar die is niet vervangen.
Dat is vreemd. Ik meende juist dat het protocol van Samsung was dat bij elke reparatie de accu standaard vervangen moet worden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
sjaool schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:26:
[...]

Dat is vreemd. Ik meende juist dat het protocol van Samsung was dat bij elke reparatie de accu standaard vervangen moet worden. :?
Als een display vervangen wordt of bezel waar de accu ingeplakt zit, ja.
[...]

Vreemd, heb je aangegeven dat je vind dat de accu echt minder is geworden en dat je er last van hebt? Hebben zij die capaciteit uitgelezen?

[ Voor 46% gewijzigd door DiMacho op 31-08-2019 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
DiMacho schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:48:
[...]

Als een display vervangen wordt of bezel waar de accu ingeplakt zit, ja.

[...]

Vreemd, heb je aangegeven dat je vind dat de accu echt minder is geworden en dat je er last van hebt? Hebben zij die capaciteit uitgelezen?
Mijn klacht omschrijving was NFC en slechte accu.
Hun uitlees programma gaf aan dat de accu 83% was. In haar ogen voldoende.
Mijn toestel is 11 maanden oud, en de accu capaciteit vliegt omlaag.
Wat kan ik het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
@patrickt35 Klagen want je hebt nog garantie. Je kunt het vast wel aantonen met je schermtijd en gebruiksduur. 83% is gewoon bijna 20% van de totale capaciteit en dat lijkt mij toch wat teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekkiee
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-08 16:20
Ik heb sinds een paar dagen dat mijn S9+ op willekeurige momenten trilt als ik hem in het officiële LED cover hoesje heb. Als ik het hoesje open klap trilt die altijd alsof ik een berichtje heb, terwijl ik niks binnen heb en hij staat ook nog eens op Niet Storen.

Zodra ik de telefoon uit het hoesje haal is niks aan de hand. Er gaat dus iets mis in de communicatie tussen hoesje en telefoon. Iemand bekend hiermee of wellicht een oplossing? Heel vervelend dit.. Zonder hoesje glijdt die zo uit m'n hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DtenBrink
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-08 10:52
[...]
accu in slechte conditie was, maar die is niet vervangen.
Capaciteit was 83%
Vervelend dat die accu zo achteruit holt. Ik denk dat je toch vooral moet blijven drammen.

Ik heb ivm werk mijn Nokia 8 vervangen met een S9 en ben ook nog niet echt te spreken. Mijn oude Nokia heeft na 2 jaar nog 82% health (op 3000mah) en gaat veel langer mee dan mijn nieuwe S9 met 3000mah (en 99% health).

Wat zijn jullie ervaringen met optimaliseren van accu verbruik? Ik gebruik nu medium power saving maar dat zet nog geen zoden aan de dijk, zijn er bepaalde notoire apps of services?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kruila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CWH
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 08:38

CWH

[b]

Ik heb mijn S9+ nu ongeveer een half jaar en volgens AccuBattery is de gezondheid van mijn batterij nu 88%, (Geschatte cap. 3097, Ontwerpcap. 3500). Betekent dit nu dat het bij mijn S9+ eigenlijk ook te snel achteruit gaat? Ik heb de laaddrempel nb ingesteld op 85% en kom daar maar zelden overheen, (vergeet 'm wel eens).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
@CWH Die laaddrempel trek ik mij niks van aan en volgens de app is de gezondheid van de accu in mijn S9 Plus 95.1%. Daarbij ligt hij eigenlijk altijd op de draadloze lader als ik hem niet gebruik. En 's nachts de hele nacht aan de kabel. Op mijn werk ligt hij gewoon op het bureau en dus niet aan de lader.

Ik zou mij niet zo aan al die regeltjes op het internet houden want ze zijn allemaal anders en niemand weet exact wat ze doen. Je mag aannemen dat Samsung zijn telefoons zo ontwerpt dat je de accu gewoon tot 100% kunt opladen. Ook zal de accu beschermd zijn tegen overladen en te diep ontladen. Het lijkt mij sterk dat Samsung daar niks tegen ondernomen heeft. :)

• patrickkok
  • Laatst online: 29-10-2024
Volgens accubattery is mijn batterij na 1 jaar nog 84%...

Heb hem ook eigelijk elke nacht aan de lader en vaak middags als ik terug kom van school en de batterij leeg is....

• aveenhuysen
Afgelopen dinsdagavond automatisch een update binnengekregen:

Versie: G965FXXS6CSH5/G965FOXM6CSH1/G965FXXU6CSGD

Omvang:123.41 MB

Niveau beveiligingspatch: 1 september 2019

Nieuwe functies:

[ Voor 27% gewijzigd door aveenhuysen op 12-09-2019 12:22 ]

• aveenhuysen
Batterij status en gekocht 6 februari dit jaar:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0maY0dP.jpg?1

• CWH
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 08:38

CWH

Als ik de reacties lees van sjaool, patrickkok en vooral aveenhuysen krijg ik toch de indruk dat ik met mijn 88% na bijna 8 maanden (nog eens de datum opgezocht maar is dus iets ouder dan ik in een eerdere post vermeldde), aan de lage kant zit!
Wat gezocht naar de betrouwbaarheid van AccuBattery maar er wordt redelijk veel gebruik van gemaakt om de gezondheid te bepalen, blijkbaar!
Zou ik dan toch actie moeten ondernemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:35
Misschien zit het tussen mijn oren, maar ik heb de indruk dat de camera(software) van de S9 slechter wordt met elke update.

Ik moet nu zelf veel meer moeite doen om een fatsoenlijke foto te maken, dan in het begin - toen het nog gewoon 'point and shoot' was.

Hoe ervaren jullie dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
Yonix schreef op donderdag 12 september 2019 @ 20:19:
Misschien zit het tussen mijn oren, maar ik heb de indruk dat de camera(software) van de S9 slechter wordt met elke update.

Ik moet nu zelf veel meer moeite doen om een fatsoenlijke foto te maken, dan in het begin - toen het nog gewoon 'point and shoot' was.

Hoe ervaren jullie dit?
Ik merk geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
AH app doet het nog steeds niet met de 9+. Best wel irritant als je leest dat andere series Samsungtelefoons het gewoon goed doen. Is dat een 9/9+ dingetje of werkt de app ook niet met de 10?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
GerCor schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:38:
AH app doet het nog steeds niet met de 9+. Best wel irritant als je leest dat andere series Samsungtelefoons het gewoon goed doen. Is dat een 9/9+ dingetje of werkt de app ook niet met de 10?
Wat doet het dan niet? Hier doet de AH app het prima op een S9+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
rodie83 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:25:
[...]

Wat doet het dan niet? Hier doet de AH app het prima op een S9+.
Oké, dan ligt het aan de winkel zelf. Ik kan op de WiFi van AH maar dan houdt het op. Geen verbinding met de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batch
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-07 09:43
Sinds een paar dagen gaat de batterij bij mij veel sneller leeg dan gebruikelijk. Hebben er meer dit probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
GerCor schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:42:
[...]

Oké, dan ligt het aan de winkel zelf. Ik kan op de WiFi van AH maar dan houdt het op. Geen verbinding met de server.
Aah. Ja gisteren had ik wel vreemde connectie issues, maar dat was thuis. Ik kan je aanraden even alle gegevens te verwijderen (cache etc) en login opnieuw te doen, zou kunnen helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekkiee
  • Laatst online: 26-08 16:20
Ik heb dat mijn telefoon op random momenten trilt, en dat muziek over bluetooth soms af en toe random stopt. Allemaal ook sinds de laatste update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:17

AvK

Ready Set Go

Loekkiee schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:29:
Ik heb dat mijn telefoon op random momenten trilt, en dat muziek over bluetooth soms af en toe random stopt. Allemaal ook sinds de laatste update..
Inderdaad, dat random heel even trillen is mij ook al eens opgevallen.... vreemd.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Batch schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 18:08:
Sinds een paar dagen gaat de batterij bij mij veel sneller leeg dan gebruikelijk. Hebben er meer dit probleem?
Dit heb ik ook. Ik mij lijkt Google Play Services de schuldige, met meer dan 20% battery useage.

• GerCor
Iemand een idee of je Hot Spot kunt uitschakelen? In die zin: je kunt het niet meer inschakelen. Eventueel via Developer mode.

Het liefste gewoon verwijderen uit het menu van de instellingen.

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Wat is er precies mis met "gewoon niet meer gebruiken"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
DataGhost schreef op woensdag 18 september 2019 @ 20:16:
Wat is er precies mis met "gewoon niet meer gebruiken"?
Omdat dat bij sommige werknemers niet werkt.

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Er zal vast een APK aan horen te zitten die je eraf kan gooien, maar volgens mij is daar ook weer omheen te werken met een andere hotspot-app uit de play store. Je zoekt dus eigenlijk naar een enterprise-ding om features te locken, of misschien parental controls?

• GerCor
DataGhost schreef op woensdag 18 september 2019 @ 20:45:
Er zal vast een APK aan horen te zitten die je eraf kan gooien, maar volgens mij is daar ook weer omheen te werken met een andere hotspot-app uit de play store. Je zoekt dus eigenlijk naar een enterprise-ding om features te locken, of misschien parental controls?
Allemaal Engelse woorden waar ik niks mee kan. Ik wil gewoon het icoon Hotspot kunnen verwijderen. Of, onbereikbaar maken voor mensen die er misbruik maken van.

• Hmmbob
Die optie is er niet.

En eerlijk gezegd ben je naar de fout toe aan het corrigeren. Je kan betreffende medewerkers ook een rekening sturen, zijn ze er snel klaar mee.

• GerCor
Hmmbob schreef op woensdag 18 september 2019 @ 23:28:
Die optie is er niet.

En eerlijk gezegd ben je naar de fout toe aan het corrigeren. Je kan betreffende medewerkers ook een rekening sturen, zijn ze er snel klaar mee.
Die rekening komt er ook wel. Ik had gehoopt dat je het kon uitschakelen. Het kost onze administratie veel tijd om uit te zoeken wie het is geweest. Telefoons worden door meerdere medewerkers gebruikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
GerCor schreef op donderdag 19 september 2019 @ 00:28:
[...]

Die rekening komt er ook wel. Ik had gehoopt dat je het kon uitschakelen. Het kost onze administratie veel tijd om uit te zoeken wie het is geweest. Telefoons worden door meerdere medewerkers gebruikt.
Gebruik de app Applock om de instellingen met een patroon of wachtwoord te vergrendelen en sleep het hotspot icoon uit het dropdown venster. Dat is voor de meeste mensen voldoende om te voorkomen dat ze de hotspot aanzetten. Het is zelfs mogelijk om de app te verbergen en via verborgen methodes op te starten. De app heeft hier 5 verschillende mogelijkheden voor. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 19-09-2019 01:18 ]

• GerCor
sjaool schreef op donderdag 19 september 2019 @ 01:11:
[...]

Gebruik de app Applock om de instellingen met een patroon of wachtwoord te vergrendelen en sleep het hotspot icoon uit het dropdown venster. Dat is voor de meeste mensen voldoende om te voorkomen dat ze de hotspot aanzetten. Het is zelfs mogelijk om de app te verbergen en via verborgen methodes op te starten. De app heeft hier 5 verschillende mogelijkheden voor. ;)
Dat klinkt hoopgevend. Ik duik er in.

• GerCor
rodie83 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 18:19:
[...]

Aah. Ja gisteren had ik wel vreemde connectie issues, maar dat was thuis. Ik kan je aanraden even alle gegevens te verwijderen (cache etc) en login opnieuw te doen, zou kunnen helpen :)
AH app verwijderd, aan het eind van de dag opnieuw geïnstalleerd en ingelogd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OYL6CpjFBrcbjYIHbRqBfTUO/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HNTt6FjQrnYr78g40pJ3og0x/full.jpg

Ook de dames van Albert Heijn spraken me aan in de winkel: 'is het gelukt met de app?'

Ik heb toch een idee dat het een instelling van de S9+ is die ik per ongeluk en onbewust heb ingeschakeld. Alles werkt verder, ik zit op WiFi van AH of KPN. Beide leveren bovenstaand beeld op.

Grrrrrr.

EDIT:

@sjaool Is gelukt, zit nu achter een code. (y)
@Hmmbob De medewerkers hebben bericht gekregen, ze gaan de rekening betalen. (y)

[ Voor 9% gewijzigd door GerCor op 20-09-2019 09:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
GerCor schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:16:
[...]
@sjaool Is gelukt, zit nu achter een code. (y)
Top! Zullen de medewerkers ze bij de administratie blij mee zijn. :+

[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 20-09-2019 10:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerCor
Jaaaaaaaaaaaa,

Eindelijk. De Albert Heijn app doet het. Wel 2 keer de-installeren in de winkel maar na de 2e keer installeren werkt de app eindelijk. En dan naar zo'n betaalpaal en betalen met ABN AMRO Wallet app.

Man man man, wat ben ik modern. _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:19

Sabbi

je denkt aan mij.

GerCor schreef op woensdag 18 september 2019 @ 23:17:
[...]

Allemaal Engelse woorden waar ik niks mee kan. Ik wil gewoon het icoon Hotspot kunnen verwijderen. Of, onbereikbaar maken voor mensen die er misbruik maken van.
Zonder Engelse woorden wordt het nogal lastig androïde slimtelefoons te modificeren. Als je de warmplek functie wilt verwijderen moet je simpelweg je telefoon wortelen en dan via Androïde Ontkever Brug het bestand /systeem/bin/hostapd verwijderen. :P

(telefoon rooten, en/of via adb /systeem/bin/hostapd deleten)

• GerCor
Sabbi schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 20:37:
.....het bestand /systeem/bin/hostapd verwijderen. :P

(telefoon rooten, en/of via adb /systeem/bin/hostapd deleten)
Kijk, dat is gewoon Engels waar ik wel iets mee kan. :9 (y)

• kraats

kraats

Ik rol

In een werkomgeving is rooten natuurlijk not done. De kans dat je daarna het toestel kunt 'weggooien' omdat de specifieke zakelijke apps niet meer willen installeren is veel te groot.
Ik beheer zelf de zakelijke telefoons op het werk en ik zou het zoeken in gedrag en/of gunstige abonnementsvoorwaarden, óf het gewoon echt netjes regelen met een goede MDM oplossing.

• sjaool
kraats schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 08:28:
In een werkomgeving is rooten natuurlijk not done. De kans dat je daarna het toestel kunt 'weggooien' omdat de specifieke zakelijke apps niet meer willen installeren is veel te groot.
Ik beheer zelf de zakelijke telefoons op het werk en ik zou het zoeken in gedrag en/of gunstige abonnementsvoorwaarden, óf het gewoon echt netjes regelen met een goede MDM oplossing.
Dat niet alleen maar apps van banken en betaal apps stoppen er dan ook vaak mee omdat die ervan uitgaan dat er dan met de telefoon gerotzooid is. Rooten is naar mijn mening tegenwoordig ook niet meer nodig om goed gebruik te kunnen maken van je telefoon.

Pagina: 1 ... 36 ... 43 Laatste

Let op:
Dit topic gaat alleen over het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en bestellen: [Samsung Galaxy S9-serie] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, laders, accessoires: [Samsung Galaxy S9-serie] Accessoires
- Cashback: [Samsung Galaxy S8/S9] Afhandeling cashback bij aanschaf
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support