Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 08:04
Zelf de overstap gedaan naar UI en ben echt tevreden tot nu toe. Geen issues. Nieuwe S10 achtergrond erbij en ik heb het gevoel een nieuwe smartphone te hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
kruila schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:43:
"Probleem" op mijn S9+ met mail (GMail).

Melding mail komt pas als ik de S9+ activeer, dus niet als hij gewoon op tafel ligt te wachten.

Iemand een idee/tip?
Sluimerende apps en Gegevensbescherling kunnen ervoor zorgen dat meldingen later aankomen. Open de instelllingen van je toestel en kijk dat even na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 21:17
Aegir81 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:32:
[...]

Sluimerende apps en Gegevensbescherling kunnen ervoor zorgen dat meldingen later aankomen. Open de instelllingen van je toestel en kijk dat even na.
Mail stond niet bij sluimerende apps.

Hoe kan gegevensbescherming hier nadelig in zijn, en vooral hoe wijzig ik dit?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aegir81
kruila schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:59:
[...]

Mail stond niet bij sluimerende apps.

Hoe kan gegevensbescherming hier nadelig in zijn, en vooral hoe wijzig ik dit?
Je kunt gewoon zoeken binnen de instellingen door in de balk bovenaan te klikken.

En ik bedoelde gegevensbesparing, autocorrect maakte er iets anders van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Aegir81 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:11:
[...]

Je kunt gewoon zoeken binnen de instellingen door in de balk bovenaan te klikken.

En ik bedoelde gegevensbesparing, autocorrect maakte er iets anders van.
Dank voor je reactie, dat gegevensbesparing staat uit, dus ook dat kan het niet zijn. Hopelijk is er nog iemand met een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
kruila schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:15:
[...]

Dank voor je reactie, dat gegevensbesparing staat uit, dus ook dat kan het niet zijn. Hopelijk is er nog iemand met een tip?
Misschien heeft het iets te maken met 'slim sluimeren'. Heb zelf nog nooit die instellingen veranderd maar misschien is je telefoon gewoon aan het wachten tot hij activiteit opmerkt van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Aegir81 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:39:
[...]

Misschien heeft het iets te maken met 'slim sluimeren'. Heb zelf nog nooit die instellingen veranderd maar misschien is je telefoon gewoon aan het wachten tot hij activiteit opmerkt van jou?
"slim sluimeren" is volgens mij meer dat ie niet op standby gaat terwijl jij naar je scherm zit te kijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-09 19:55
Ik gebruik Gmail niet maar misschien iets met de instellingen van push berichten en synchronisatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
acale schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 21:34:
Ik gebruik Gmail niet maar misschien iets met de instellingen van push berichten en synchronisatie?
Volgens mij kun je bij GMail niks instellen qua push en/of synchronisatie richting je android telefoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat notificatieprobleem had ik ook bij de aanschaf van mijn S9+, verschrikkelijk irritant.
Vooral email kwam pas door als ik het scherm activeerde.

Nooit een oplossing gevonden en na een 3tal weken is dit verdwenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:06
Verwijderd schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:35:
Dat notificatieprobleem had ik ook bij de aanschaf van mijn S9+, verschrikkelijk irritant.
Vooral email kwam pas door als ik het scherm activeerde.

Nooit een oplossing gevonden en na een 3tal weken is dit verdwenen.
Had dat ook niet met het probleem van "Doze" te maken? Dat op 1 of andere manier de notificaties achterhoud of iets van dien aard. Op mijn S9+ heb ik dat via ADB uitgeschakeld. Maar na een keer opstarten staat het weer aan.
Indien uitgeschakeld dan komen notoficaties meteen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
mike123 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 22:00:
[...]

Had dat ook niet met het probleem van "Doze" te maken? Dat op 1 of andere manier de notificaties achterhoud of iets van dien aard. Op mijn S9+ heb ik dat via ADB uitgeschakeld. Maar na een keer opstarten staat het weer aan.
Jep hier same, ook via ADB elke keer uitschakelen.

Heb dit probleem eigenlijk altijd gehad met Galaxy toestellen. De S4, S6 en nu S9+ hebben het allemaal gehad bij mij. Een tussenstop bij een iPhone 7 gehad en daar 0 problemen met notifications die pas aankomen als je het scherm aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Arn0uDz schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 22:13:
[...]

Jep hier same, ook via ADB elke keer uitschakelen.

Heb dit probleem eigenlijk altijd gehad met Galaxy toestellen. De S4, S6 en nu S9+ hebben het allemaal gehad bij mij. Een tussenstop bij een iPhone 7 gehad en daar 0 problemen met notifications die pas aankomen als je het scherm aanzet.
Mijn vorige toestel was een S5+ en die had het probleem ook. Melding geven na scherm inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
mike123 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 22:28:
[...]

Mijn vorige toestel was een S5+ en die had het probleem ook. Melding geven na scherm inschakelen.
Vraag me onderhand af of dit nou een Android dingetje is of specifiek aan de Touchwiz ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Siewert
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-09 14:27
Arn0uDz schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 22:48:
[...]

Vraag me onderhand af of dit nou een Android dingetje is of specifiek aan de Touchwiz ligt.
Android...
Voordat ik overstapte naar Samsung en wel de S7 altijd HTC devices gehad.
En vanaf de HTC Desire zijn deze problemen begonnen.
Tussen door nog een Nexus 4 gehad met de zelfde issues.
Probleem zit/zat toen der tijd in de eigen ingestelde notificaties geluiden.
OEM hun eigen geluiden geen last en de problemen werden groter als je ze opsloeg op de sdcard.
Probleem hebben we toen met onze eigen customs Roms kunnen oplossen door een wakelock te creëren om in deepsleep de sdcard verbinding wakker te houden.
Was niet de beste oplossing maar het werkte.
Weet nu in de laatste twee Android versies niet waar het ligt.

Enphase IQ8+ PV @ 8,1kWp (Oost/West °51) \-/ Segway E125s \-/ DIY 7.5kWh Thuisbatterij \-/ My piBattery Project @ GitHub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 13:55
Arn0uDz schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 22:48:
[...]

Aan TouchWiz zal het niet liggen aangezien dat al een paar jaar niet meer op Samsung toestellen gebruikt wordt. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
mike123 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 22:00:
[...]

Sorry, maar is Doze en wat is ADB?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
kruila schreef op zondag 10 maart 2019 @ 11:00:
[...]

Sorry, maar is Doze en wat is ADB?
Even gekopieerd.: Android Doze keeps apps from draining your battery while you’re not using them
Alelen de app houd ook de meldingen in slaap zodat je de melding niet direct ontvangt.

En nog even kort door de bocht: ADB is een tool om Android-apparaten bijvoorbeeld via een computer mee te benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
mike123 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 17:45:
[...]

Even gekopieerd.: Android Doze keeps apps from draining your battery while you’re not using them
Alelen de app houd ook de meldingen in slaap zodat je de melding niet direct ontvangt.

En nog even kort door de bocht: ADB is een tool om Android-apparaten bijvoorbeeld via een computer mee te benaderen.
Dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
kruila schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:13:
Als mijn agenda een activiteit meldt op mijn vergrendelscherm krijg ik cirkel te zien. Tot voor kort kon je melding deactiveren door er op te drukken, nu moet ik vegen.

Hoe stel ik in dat ik met drukken de melding kan deactiveren? (heb het geweten, maar kan het me niet meer herinneren, het zal de leeftijd zijn)
Hehe eindelijk gevonden:

Instellingen - Toegankelijkheid - Interactie en behendigheid - Hulpmenu AAN - Eén tik om te vegen aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekkiee
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-08 16:20
Loekkiee schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:49:
Hebben jullie sinds een aantal dagen ook zo'n Spotify battery drain? Net een half uurtje in de auto gezeten, 19% batterijverlies...
Is hier niemand anders met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Ik heb het problem met whatsapp videocalls. Als we bellen, dan lijkt Whatsapp die bovenste noise cancelling te gebruiken e die klapt er elke 5 seconden uit. Als je gewoon belt of gewoon "analoog belt", gebruikt die de normale microfoon aan de onderkant icm met de noise cancelling mic.

Bij een videocall dus niet en is redelijk irritant bellen :/

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slane147129
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 09:05
Ik merk bij het opnemen van video (1080p/30 fps) dat het beeld soms happert. Vooral met donkere bewegende voorwerpen (of van licht naar donker) dat de camera daar moeite mee heeft.

Ligt het aan mijn toestel of hebben anderen daar ook last van?

Wat ik heb geprobeerd:

alle apps uit het geheugen
camera op fabrieksinstellingen
lens stabilistatie uit
direct naar intern geheugen schrijven ipv sd card.
toestel naar fabrieksinstellingen
toestel op flight mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siewert
@Loekkiee
Zeker wel maar vond het niet gepast om hier over te beginnen.
Lopen al enkele draadjes op het Spotify forum, helaas...

Enphase IQ8+ PV @ 8,1kWp (Oost/West °51) \-/ Segway E125s \-/ DIY 7.5kWh Thuisbatterij \-/ My piBattery Project @ GitHub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Loekkiee schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:21:
[...]

Is hier niemand anders met dit probleem?
Gehad ja. Na de update naar pie op mijn S8. Zelfs na een fabrieksreset was diezelfde drain aanwezig. De app nogmaals eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd en sindsdien geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekkiee
Mrjraider schreef op maandag 11 maart 2019 @ 18:21:
[...]

Gehad ja. Na de update naar pie op mijn S8. Zelfs na een fabrieksreset was diezelfde drain aanwezig. De app nogmaals eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd en sindsdien geen problemen meer.
Hmm balen, dan moet ik dat toch maar even doen. Nog niet gedaan want had geen zin om daarna al mijn muziek weer te moeten downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwam dit tegen tijdens het surfen:
https://www.sammobile.com...terproof-what-ip68-means/

Geeft in mijn ogen goed weer wat er bedoeld wordt met de waterbestendigheid van telefoons.

Oftewel ga er niet mee zwemmen, maar per ongeluk je biertje eroverheen morsen is geen probleem (wel zonde van je biertje :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siewert
@Gismo1979

Paar minuten slijk sloot was ook voor mijn oude S7 ook geen probleem. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekkiee
Mrjraider schreef op maandag 11 maart 2019 @ 18:21:
[...]

Nou, is dus 'gelukt'. van 20% batterijverlies op een autorit nu nog maar 5%. Nog steeds meer dan normaal, maar al een hele verbetering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Loekkiee schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 08:36:
[...]

Nou, is dus 'gelukt'. van 20% batterijverlies op een autorit nu nog maar 5%. Nog steeds meer dan normaal, maar al een hele verbetering!
Die 5% had ik op oreo ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardQG
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-09 12:46
Ik heb sinds kort een beetje een raar probleem bij het afspelen van video's. Als ik een mkv file afspeel ziet het er gewoon goed uit in portret mode maar in landscape mode is de video veel donkerder. Als je een screenshot maakt is het niet te zien dus ik kan er geen foto's van plaatsen maar het verschil is echt heel duidelijk te zien (grijs wordt gewoon pikzwart).

Dit probleem is bij zowel de Samsung video player als de vlc app. Ik heb van alles geprobeerd (video verbeteren aan/uit, display standen veranderd, nachtstand aan/uit, helderheid hoger zetten, hoge prestaties stand aan/uit) maar niks lijkt te helpen. Op het internet kan ik er ook niks over vinden. Weet een van jullie waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
RichardQG schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:55:
Ik heb sinds kort een beetje een raar probleem bij het afspelen van video's. Als ik een mkv file afspeel ziet het er gewoon goed uit in portret mode maar in landscape mode is de video veel donkerder. Als je een screenshot maakt is het niet te zien dus ik kan er geen foto's van plaatsen maar het verschil is echt heel duidelijk te zien (grijs wordt gewoon pikzwart).

Dit probleem is bij zowel de Samsung video player als de vlc app. Ik heb van alles geprobeerd (video verbeteren aan/uit, display standen veranderd, nachtstand aan/uit, helderheid hoger zetten, hoge prestaties stand aan/uit) maar niks lijkt te helpen. Op het internet kan ik er ook niks over vinden. Weet een van jullie waar dit aan kan liggen?
Heb je in landscape modus je hand over de proximity sensor? Dan schaalt je helderheid terug als je hem op automatisch hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Ik heb toevallig de toestel van kennis voor me en t viel me op dat die nog steeds op 8.0 zit (november security update). Enig idee hoe ik hem op 9.0 kan krijgen? Smart Switch geeft ook melding dat toestel up to date is

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kKzAQNd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardQG
DiMacho schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 16:17:
[...]

Heb je in landscape modus je hand over de proximity sensor? Dan schaalt je helderheid terug als je hem op automatisch hebt staan.
Het heeft niks met de helderheid te maken want ook met maximale helderheid doet het probleem zich voor. Alles wat een beetje grijs/donkerder is wordt pikzwart. Vooral bij nachtscenes in films is dit goed te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiniero
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:57
RichardQG schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 18:41:
[...]

Het heeft niks met de helderheid te maken want ook met maximale helderheid doet het probleem zich voor. Alles wat een beetje grijs/donkerder is wordt pikzwart. Vooral bij nachtscenes in films is dit goed te zien.
Er is bij de instellingen onder geavanceerd een functie "video verbeteren", staat deze misschien aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
SYQ schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 18:05:
Ik heb toevallig de toestel van kennis voor me en t viel me op dat die nog steeds op 8.0 zit (november security update). Enig idee hoe ik hem op 9.0 kan krijgen? Smart Switch geeft ook melding dat toestel up to date is

[Afbeelding]
Zelf Pie downloaden van Sammobile en flashen met Odin, deed ik ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichardQG
reiniero schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 18:58:
[...]

Er is bij de instellingen onder geavanceerd een functie "video verbeteren", staat deze misschien aan?
Nee daar had het niet mee te maken.

Ik kwam er net achter waar het aan lag. De decodeerversnelling stond aan in de media player en toen ik die uitzette werd het beeld wel gewoon goed weergegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:18
kruila schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:43:
"Probleem" op mijn S9+ met mail (GMail).

Melding mail komt pas als ik de S9+ activeer, dus niet als hij gewoon op tafel ligt te wachten.

Iemand een idee/tip?
Batterijbesparing aangezet op de gmail app?

Hier ook nog wat tips:

https://www.technobezz.co...y-s9-notification-issues/

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:53
Wauw ik ontdek net een (voor mij) nieuwe functie. Je kan blijkbaar de home button ingedrukt houden (soft press) en dan naar links en rechts swipen om door al je openstaande apps te bladeren.

Het werkt best wel intuïtief. Makkelijker dan de multitask knop gebruiken.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:30
B-Bandit schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 09:00:
Wauw ik ontdek net een (voor mij) nieuwe functie. Je kan blijkbaar de home button ingedrukt houden (soft press) en dan naar links en rechts swipen om door al je openstaande apps te bladeren.

Het werkt best wel intuïtief. Makkelijker dan de multitask knop gebruiken.
Deze optie heb ik laatst ook ontdekt, best handig inderdaad. Bij mij werkt het alleen met een swipe over de home-knop naar rechts. Dan wordt er heen en weer gewisseld tussen de laatste 2 apps. Niet helemaal dezelfde functionaliteit als het openstaande apps venster, maar wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:53
PatrickPR schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 09:29:
[...]

Deze optie heb ik laatst ook ontdekt, best handig inderdaad. Bij mij werkt het alleen met een swipe over de home-knop naar rechts. Dan wordt er heen en weer gewisseld tussen de laatste 2 apps. Niet helemaal dezelfde functionaliteit als het openstaande apps venster, maar wel handig.
Ja klopt een swipe over de home knop inderdaad. Vond het lastig een goede omschrijving te vinden haha.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn_v21
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 03-09 08:57
Aegir81 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 20:07:
[...]

Sinds kort heb ik ook een Samsung S9+ en heb ook het probleem dat ik de Android 9.0 update niet krijg. Ik zit te denken om het idd zelf te downloaden en te flashen, echter heb ik dit nog nooit gedaan en ben benieuwd wat een goede guide is om te volgen, waar ik op moet letten, wat de gevaren hiervan zijn en of dan mijn garantie behoud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:34
Bjorn_v21 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:38:
[...]

Sinds kort heb ik ook een Samsung S9+ en heb ook het probleem dat ik de Android 9.0 update niet krijg. Ik zit te denken om het idd zelf te downloaden en te flashen, echter heb ik dit nog nooit gedaan en ben benieuwd wat een goede guide is om te volgen, waar ik op moet letten, wat de gevaren hiervan zijn en of dan mijn garantie behoud.
Hoi

Het is echt simpel. Je kan als het goed is PIE downloaden op sammobile en er staat stap voor stap uitgelegd hoe je het moet doen. Een kind kan de was doen. Maak wel een back up en naar mijn weten verlies je je garantie niet aangezien het officiële Samsung firmware is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Aegir81 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 20:07:
[...]

Hoe weet ik welke ik moet hebben. Meest recente van PHN voldoet toch?

Ugh mis ik meest recente reactie. Excuus

[ Voor 8% gewijzigd door SYQ op 16-03-2019 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 16:03
Androidappie schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:48:
[...]
Mijn zus heeft deze ook. Zwitsers model. Belsimpel?
Afwachten....
https://www.sammobile.com...oad/G960FXXS2BRI1/234752/
Inderdaad gekocht bij Belsimpel.
Aegir81 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:55:
[...]
Je kunt met Odin zelf een recente versie van Sammobile flashen. Dat deed ik ook en krijg nu wel alle updates tijdig.
Ik twijfelde wat (in de hoop dat de update vanzelf kwam) maar heb het zojuist gedaan, en 't viel me alles mee. Enige is dat de download ofwel extreem lang duurt of het kost je wat geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aegir81
Jesse schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 14:47:

Ik twijfelde wat (in de hoop dat de update vanzelf kwam) maar heb het zojuist gedaan, en 't viel me alles mee. Enige is dat de download ofwel extreem lang duurt of het kost je wat geld.
Het is inderdaad allemaal vrij eenvoudig. Normaal zou je nu ook op de eerste rij moeten zitten voor de updates. Sinds ik zelf de update uitvoerde met Odin krijg ik nu alle updates meteen op dag 1 aangeboden.

De download laat inderdaad op zich wachten, maar dat is waarschijnlijk één van de verdienmodellen van de website. Voor die één keer dat je dat moet uitvoeren, kon ik het geduld wel opbrengen ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
Jesse schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 14:47:
[...]

Inderdaad gekocht bij Belsimpel.

[...]

Download samfirm.
Ff googlen.
Is een stuk handiger en sneller qua downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

eindelijk tijd om de s9 te updaten, maar nu vroeg ik me wat af. Moet ik alle download files inladen ODIN? En wordt de toestel dan gereset? De s9+ zit nu op Android 8.0 (g965fxxs2brh8) en ik wil PIE erop zetten, heb via Samfirm G965FXXU2CSB3 binnen gehaald

Helaas, geraak niet verder. Iemand enig idee?
<OSM> Checking MD5 finished Sucessfully..
<OSM> Leave CS..
<ID:0/005> Odin engine v(ID:3.1203)..
<ID:0/005> File analysis..
<ID:0/005> skip file list for home binary
<ID:0/005> sboot.bin.lz4
<ID:0/005> param.bin.lz4
<ID:0/005> up_param.bin.lz4
<ID:0/005> cm.bin.lz4
<ID:0/005> keystorage.bin.lz4
<ID:0/005> boot.img.lz4
<ID:0/005> recovery.img.lz4
<ID:0/005> system.img.lz4
<ID:0/005> vendor.img.lz4
<ID:0/005> dqmdbg.img.lz4
<ID:0/005> userdata.img.lz4
<ID:0/005> modem.bin.lz4
<ID:0/005> modem_debug.bin.lz4
<ID:0/005> cache.img.lz4
<ID:0/005> odm.img.lz4
<ID:0/005> hidden.img.lz4
<ID:0/005> Home Binary Download
<ID:0/005> SetupConnection..
<ID:0/005> Initialzation..
<ID:0/005> Get PIT for mapping..
<ID:0/005> Firmware update start..
<ID:0/005> SingleDownload.
<ID:0/005> RQT_CLOSE !!
<ID:0/005> RES OK !!
<ID:0/005> Removed!!
<ID:0/005> Remain Port .... 0
<OSM> All threads completed. (succeed 1 / failed 0)
<ID:0/003> Added!!

[ Voor 67% gewijzigd door SYQ op 23-03-2019 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
Ik kreeg net een nieuwe update binnen met de beveiliginsupdates van 1 maart.

Verdere updates:
- Betere cameraprestaties
- selfies worden standaard in een zichthoek van 68 graden gelaakt
- snelheid van het veranderen van de camerastand is verbeterd
- verbeterde stabilititeit voor WiFi, berichten, contacten en de video-editor
- verbeterde beveiliging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
Aegir81 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 12:22:
Ik kreeg net een nieuwe update binnen met de beveiliginsupdates van 1 maart.

Verdere updates:
- Betere cameraprestaties
- selfies worden standaard in een zichthoek van 68 graden gelaakt
- snelheid van het veranderen van de camerastand is verbeterd
- verbeterde stabilititeit voor WiFi, berichten, contacten en de video-editor
- verbeterde beveiliging
Om maar meteen weer de meest gestelde vraag te stellen, wat voor CSC heeft jouw telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
sjaool schreef op zondag 24 maart 2019 @ 12:31:
[...]

Om maar meteen weer de meest gestelde vraag te stellen, wat voor CSC heeft jouw telefoon?
Bij CScC staat er G969FOXM2CSC8. Ben je daar iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
Aegir81 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 13:17:
[...]

Bij CScC staat er G969FOXM2CSC8. Ben je daar iets mee?
Niet echt, het ging mij er meer om of je een PHN toestel of ander toestel hebt.
CSC kun je zien met een app als Samsung Phone Info en dan de Active CSC Code.

Ik heb zelf een PHN toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs911
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 15:07
Vraagje, de s9 is nu bij mediamarkt voor €439 is dit een goede deal of kan ik nog beter wachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Hoe doe ik dat? " :*) Durf te vragen":
Heb een (zakelijk) KPN abonnement.
Nu wil ik wisselgesprek uitzetten, aangezet met *43# Hoe zet ik het nu weer uit?
Als ik deze code nogmaals invoer komt er telkens "Wisselgesprek Service ingeschakeld) 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Barock schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:52:
Hoe doe ik dat? " :*) Durf te vragen":
Heb een (zakelijk) KPN abonnement.
Nu wil ik wisselgesprek uitzetten, aangezet met *43# Hoe zet ik het nu weer uit?
Als ik deze code nogmaals invoer komt er telkens "Wisselgesprek Service ingeschakeld) 8)7
Samsung dialer (bel app) openen, bovenin op de 3 puntjes klikken, instellingen, aanvullende services, wisselgesprektoggle op uit zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 16:03
SYQ schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:01:
eindelijk tijd om de s9 te updaten, maar nu vroeg ik me wat af. Moet ik alle download files inladen ODIN? En wordt de toestel dan gereset? De s9+ zit nu op Android 8.0 (g965fxxs2brh8) en ik wil PIE erop zetten, heb via Samfirm G965FXXU2CSB3 binnen gehaald

Helaas, geraak niet verder. Iemand enig idee?

[...]
Ik heb hier niet zo veel ervaring mee en weet niet waar je precies tegenaan loopt, maar op m'n S9 kwam ik er perfect uit met de instructie onder 'Instructions 5 file' op deze pagina. (in mijn geval dan zonder de plus) https://www.sammobile.com...oad/G965FXXU2CSB3/257832/
Zie aandachtspunt onder 3 als je geen clean install wilt.

[ Voor 3% gewijzigd door Jesse op 25-03-2019 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
rodie83 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:56:
[...]

Samsung dialer (bel app) openen, bovenin op de 3 puntjes klikken, instellingen, aanvullende services, wisselgesprektoggle op uit zetten.
Wow, hartelijk dank! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sjaool schreef op zondag 24 maart 2019 @ 12:31:
[...]

Ik krijg hem vandaag binnen voor de normale S9 (PHN). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
Gismo1979 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:28:
[...]

Ik krijg hem vandaag binnen voor de normale S9 (PHN). ;)
Mooi. Helaas op de S9+ PHN nog niet beschikbaar. Maar dat zal dan vast niet lang meer duren. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 21:07
sjaool schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:55:
[...]

Mooi. Helaas op de S9+ PHN nog niet beschikbaar. Maar dat zal dan vast niet lang meer duren. :P
Ik ook nog niet, maar dan ligt het niet aan mijn toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 20:22
Hier ook nog geen update maar wel problemen met mijn 2 SIM, gisteren. Begint een beetje te spoken, mijn S9+. Telefoon opnieuw opgestart en SIM2 doet weer mee maar ik merkte dat mijn instellingen op donker (nacht) stond.

Waarom?

Ik naar 'Ontwikkelaarsopties' en daar staat 'nachtstand' op 'altijd aan'. Terwijl ik dat op 'Automatisch' had gezet.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@GerCor Sinds de update naar februari hoef je de nachtstand niet meer via het ontwikkelaarsmenu te doen en kan dit gewoon onder nachtstand.

Ik gebruik de sim2 voor een sd kaart dus kan je niet helpen met het probleem dat je beschrijft. Is het na de herstart en opnieuw instellen wel weer goed? Zo ja, wellicht is er softwarematig iets vastgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Gismo1979 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 07:57:
@GerCor Sinds de update naar februari hoef je de nachtstand niet meer via het ontwikkelaarsmenu te doen en kan dit gewoon onder nachtstand.
Jep, dat weet ik. Maar sinds gisteren stond mijn telefoon op donker.
Ik gebruik de sim2 voor een sd kaart dus kan je niet helpen met het probleem dat je beschrijft. Is het na de herstart en opnieuw instellen wel weer goed? Zo ja, wellicht is er softwarematig iets vastgelopen.
Ja, SIM2 doet het weer gewoon.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:11
GerCor schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 22:02:
Hier ook nog geen update maar wel problemen met mijn 2 SIM, gisteren. Begint een beetje te spoken, mijn S9+. Telefoon opnieuw opgestart en SIM2 doet weer mee maar ik merkte dat mijn instellingen op donker (nacht) stond.

Waarom?

Ik naar 'Ontwikkelaarsopties' en daar staat 'nachtstand' op 'altijd aan'. Terwijl ik dat op 'Automatisch' had gezet.
1 Maart update loopt nu binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Vervolg SIM2 die het niet doet. Ik denk dat het niet aan de telefoon ligt maar aan de Discover in de Caddy. Ik zoek gewoon verder...….

EDIT 1: in mijn eigen auto getest: werkt prima.

Geen idee hoe maar nu staat Oproepen (bij de gele pijl) wel weer in instellingen. Die kon ik namelijk helemaal niet meer vinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/n1WAiuoXnry6mflc5GNGXA1d/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Vrs4FTyQK2qc2xGWCWfYXuRt/full.png

EDIT 2. Systeemupdate rolt nu ook bij mij binnen. Eindelijk. _/-\o_

[ Voor 66% gewijzigd door GerCor op 28-03-2019 09:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kruila
[b]GerCor in "[Samsung Galaxy S9-serie] Ervaringen & Discussie"GerCor schreef op woensdag 27 maart 2019

Systeemupdate rolt nu ook bij mij binnen. Eindelijk. _/-\o_
https://www.galaxyclub.nl...ate-maart-2019-nederland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperdunk_15
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-06-2024
Hoi allen,

Ik ben sinds kort overgegaan van een S7 naar S9. Op de S7 gebruikte ik de Google Chrome browser altijd in incognito modus. Als ik de browser geminimaliseerd had of zelfs mijn telefoon aan en uit had onthield hij mijn tabbladen gewoon. Bij de S9 vergeet hij deze tabbladen altijd. Ik kan dus wel incognito werken maar als ik vervolgens Chrome sluit is hij alle tabbladen dus weer vergeten. Is dit iets nieuws in de browser of heb ik iets verkeerd ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Hyperdunk_15 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 16:25:
Hoi allen,

Ik ben sinds kort overgegaan van een S7 naar S9. Op de S7 gebruikte ik de Google Chrome browser altijd in incognito modus. Als ik de browser geminimaliseerd had of zelfs mijn telefoon aan en uit had onthield hij mijn tabbladen gewoon. Bij de S9 vergeet hij deze tabbladen altijd. Ik kan dus wel incognito werken maar als ik vervolgens Chrome sluit is hij alle tabbladen dus weer vergeten. Is dit iets nieuws in de browser of heb ik iets verkeerd ingesteld?
Ik krijg een optie in de notificatiebalk om alle incognito bladen te sluiten. Deze melding blijft er in als ik chrome echt afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperdunk_15
DiMacho schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 18:20:
[...]

Ik krijg een optie in de notificatiebalk om alle incognito bladen te sluiten. Deze melding blijft er in als ik chrome echt afsluit.
Die optie zie ik niet staan.. heb van alles geprobeerd. Als ik dus een incognito tabblad (of meerdere) oo3n heb en ik schakel over naar een andere app dan is hij nog in het geheugen. Als ik dan op de button met de 3 streepjes druk en ik sluit de applicatie zijn alle tabbladen weg (alleen de normale tabbladen verschijnen weer)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Laatst online: 10:35

kraats

Ik rol

@Hyperdunk_15 Dat lijkt me toch by design? Je gebruikt incognito modus om te zorgen dat er niks achterblijft van je browsegedrag. Dat doe je teniet als je de browser de pagina's toch laat onthouden

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
Hyperdunk_15 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 16:25:
Hoi allen,

Waarom gebruik je incognito als je wilt dat je tabbladen opgeslagen worden?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Hyperdunk_15 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 18:40:
[...]

Die optie zie ik niet staan.. heb van alles geprobeerd. Als ik dus een incognito tabblad (of meerdere) oo3n heb en ik schakel over naar een andere app dan is hij nog in het geheugen. Als ik dan op de button met de 3 streepjes druk en ik sluit de applicatie zijn alle tabbladen weg (alleen de normale tabbladen verschijnen weer)..
Ok net weer getest en na op recente apps te hebben geklikt en dan alles sluiten is de incognito idd weg. Zoals de anderen al reageren. Het is niet voor niets incognito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik zie op de site van Galileo dat de S9+ geschikt is maar ik snap er eerlijk gezegd helemaal niks van. Het is een chipset dat gebruik maakt van Galileo maar hoe dan en waar kan ik dat aan zien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
GerCor schreef op zondag 31 maart 2019 @ 10:26:
Ik zie op de site van Galileo dat de S9+ geschikt is maar ik snap er eerlijk gezegd helemaal niks van. Het is een chipset dat gebruik maakt van Galileo maar hoe dan en waar kan ik dat aan zien?
Je zou GPS Test kunnen installeren dan kun je zien van welke satellieten je telefoon gebruikmaakt voor positiebepaling. Verder zou ik mij er niet te druk om maken want het is iets dat automatisch en op de achtergrond gebeurt. De S9 maakt gebruik van een mix van deze satellieten voor positiebepaling en snelheidsmeting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:25
GerCor schreef op zondag 31 maart 2019 @ 10:26:
Met deze app kun je dat zien: https://play.google.com/s...eclipsim.gpsstatus2&hl=nl. Galileo satellieten zullen als + tekens op je globe tevoorschijn komen. De signaalbars zijn ook verdeeld, het rechter kwart is voor Galileo.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 21:53
Ik heb sinds ongeveer een week een S9 in gebruik. Hierop draai ik de app AccyBattery, een goed bekend staande app die o.a. de slijtage aan je accu meet. Nu is mijn telefoon dus een week oud en hij geeft aan dat de gezondheid van de accu nog 93% is (dus bij volledige lading bevat deze 2793 mAh / 3000 mAh).

Hebben meer mensen ervaring met deze app of een vergelijkbare? Ik vraag me af hoe nauwkeurig deze is. Mijn vriendin heeft ook een S9 welke ruim 4 maanden oud is en deze geeft 98% aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Zoek eens in de topics over de s8, s9, s10. Je accu capaciteit in zo'n niet officiële app zegt niet veel. En ookal is je accu 93%, morgen kan de app meer aangeven of minder. Vaak na een systeemupdate ziet het er weer anders uit.

Ben je ontevreden over je accu, laat hem testen bij een service punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 12:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb een probleempje met mijn S9.
Mijn outlook agenda van m'n werk synchroniseert niet meer met m'n Samsung Agenda op m'n telefoon.
Dit is erg vervelend, weet iemand hoe ik dit kan oplossen? (Hij heeft het wel gedaan, maar sinds een paar weken niet meer) Ook het "Nu synchroniseren" doet niets.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
Mad-Matt schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:29:
Mijn outlook agenda van m'n werk synchroniseert niet meer met m'n Samsung Agenda op m'n telefoon.
Dit is erg vervelend, weet iemand hoe ik dit kan oplossen? (Hij heeft het wel gedaan, maar sinds een paar weken niet meer) Ook het "Nu synchroniseren" doet niets.
Je kunt, naast dat ik zelf de lelijke Samsung agenda niet gebruik, natuurlijk de Outlook agenda (mail en personen) app op jouw telefoon installeren. Er is net wel een update geweest maar dat ging meer over het nieuwe logo van Outlook.

Wat ik vroeger altijd deed is de agenda de-installeren maar je kunt, voor zover ik weet, de Samsung agenda niet verwijderen.

Is niet het antwoord op jouw vraag maar wel een alternatief.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barock
Mad-Matt schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:29:
Wellicht even controleren of de Outlook exchange settings (op je telefoon) zijn gewijzigd, ik heb het ook wel eens meegemaakt. Nadat deze opnieuw was geconfigureerd werkte het weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 12:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

GerCor schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:01:
[...]

Je kunt, naast dat ik zelf de lelijke Samsung agenda niet gebruik, natuurlijk de Outlook agenda (mail en personen) app op jouw telefoon installeren. Er is net wel een update geweest maar dat ging meer over het nieuwe logo van Outlook.

Wat ik vroeger altijd deed is de agenda de-installeren maar je kunt, voor zover ik weet, de Samsung agenda niet verwijderen.

Nee, maar ik ben er wel blij mee, nooit in me opgekomen.
Thanks.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraats
  • Laatst online: 10:35

kraats

Ik rol

GerCor schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:01:

Is wel even de vraag of dit een oplossing is. Ik weet niet of deze app een eigen synchronisatie gebruikt, of gebruik maakt van de al bestaande Exchange-synchronisatie in Android. Dan blijven de gegevens namelijk hetzelfde en heb je in elke app het synchronisatieprobleem.
@Mad-Matt Ik zou zelf even het account verwijderen en opnieuw opvoeren onder 'accounts' in je algemene settings en kijken of het dan weer beter gaat.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
kraats schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:53:
[...]

@Mad-Matt Ik zou zelf even het account verwijderen en opnieuw opvoeren onder 'accounts' in je algemene settings en kijken of het dan weer beter gaat.
Is uiteraard ook een mogelijke oplossing. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:50

woutur

Klauwtjes uit!

Prima toestelletje hoor, die S9 maar ik heb in 6 jaar niet zo'n makkelijk te krassen scherm gehad. Mijn Xiaomi's van 125 euro waren veel harder. En noem me koppig/dom of wat dan ook maar ik weiger er een screenprotector op te doen. .Moet fabrieksaf gewoon goed zijn.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:19

DataGhost

iPL dev

Het is geen skateboard he. Wat doe je er allemaal mee dan? Sleutels en zand in je broekzakken? Ik heb 'm nu een jaar, vooral buiten gebruikt in verschillende omgevingen en ik moet echt m'n best doen om de mini-krasjes die erop zitten te zien. Als ik 'm niet enorm goed schoonpoets zie je ze uberhaupt niet omdat de vingerafdrukken ze verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Ik doe er niets mee wat ik eerder ook al niet deed. Elke zak waar de telefoon in gaat is leeg.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
DataGhost schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:18:
Het is geen skateboard he. Wat doe je er allemaal mee dan? Sleutels en zand in je broekzakken? Ik heb 'm nu een jaar, vooral buiten gebruikt in verschillende omgevingen en ik moet echt m'n best doen om de mini-krasjes die erop zitten te zien. Als ik 'm niet enorm goed schoonpoets zie je ze uberhaupt niet omdat de vingerafdrukken ze verbergen.
Het is misschien vreemd maar ik heb dus de S9 Plus nu al een jaar en geen kras te ontdekken. Mijn schoonzoon had de S9 Plus nog geen paar weken en die had dus als een stel krassen waarvan een vrij diep. Het lijkt er dus op dat er verschillende kwaliteit schermen in omloop zijn. De klacht hoor ik dus van veel meer mensen dus het staat zeer zeker niet op zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
sjaool schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 04:21:
[...]

Het is misschien vreemd maar ik heb dus de S9 Plus nu al een jaar en geen kras te ontdekken. Mijn schoonzoon had de S9 Plus nog geen paar weken en die had dus als een stel krassen waarvan een vrij diep. Het lijkt er dus op dat er verschillende kwaliteit schermen in omloop zijn. De klacht hoor ik dus van veel meer mensen dus het staat zeer zeker niet op zichzelf.
Voor mij is dat ook niet vreemd, ook S9 plus, ook geen krassen. Linker broekzak is gereserveerd voor ALLEEN die S9 plus. Alleen een originele Samsung back-cover, dat is voor mij voldoende

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
kruila schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 17:50:
[...]

Voor mij is dat ook niet vreemd, ook S9 plus, ook geen krassen. Linker broekzak is gereserveerd voor ALLEEN die S9 plus. Alleen een originele Samsung back-cover, dat is voor mij voldoende
Ik heb een simpele tpu cover er omheen en de achterkant van de telefoon heb ik een dbrand dragon skin overheen geplaatst. Dit laatste omdat ik de telefoon zonder skin te glad vind en ik ook een gruwelijke hekel heb om te moeten blijven poetsen om de vingerafdrukken eraf te krijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperdunk_15
Hahn schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 18:47:
[...]

Waarom gebruik je incognito als je wilt dat je tabbladen opgeslagen worden?
Bedankt voor de reacties. Beetje late reply ivm vakantie.

Incognito gebruikte ik op mijn vorige telefoon zodat er geen cookies of ingevoerde gegevens bewaard werden. Dat de pagina's open bleven staan maakte me niets uit. Daarnaast heb ik in de incognito modus ook veel minder last van allerlei irritante reclame troep.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:11

Rio

Ik heb al een boek

Maandelijkse update is beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchCat
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 14:25
Rio schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:14:
Maandelijkse update is beschikbaar
Hier is de download ook net begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:25
Lol, gisteren nog geprobeerd en toen niets :+

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
woutur schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:25:
Prima toestelletje hoor, die S9 maar ik heb in 6 jaar niet zo'n makkelijk te krassen scherm gehad. Mijn Xiaomi's van 125 euro waren veel harder. En noem me koppig/dom of wat dan ook maar ik weiger er een screenprotector op te doen. .Moet fabrieksaf gewoon goed zijn.
Herkenbaar, hiervoor nooit krassen in mijn schermen maar de s9 is nu na 3 maanden al mijn meest bekraste scherm in een smartphone ever. 3 jaar n5x, een paar haarkrasjes die alleen onder een bepaalde hoek zichtbaar. 3 maanden s9, zelfde zorgvuldigheid, meerdere zichtbare krassen en een paar diepe. Het is dat ik er slechts 350 voor betaald heb, maar man man man wat een bagger scherm (vorm en krasbestendigheid). Mogelijk speelt mee dat ik een zwart thema heb en het veel beter zichtbaar is op een donkere achtergrond. Met Samsung is het altijd een verassing wat er in je telefoon zit.

[ Voor 3% gewijzigd door eL_Jay op 16-04-2019 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reiniero
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:57
eL_Jay schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:09:
[...]

Herkenbaar, hiervoor nooit krassen in mijn schermen maar de s9 is nu na 3 maanden al mijn meest bekraste scherm in een smartphone ever. 3 jaar n5x, een paar haarkrasjes die alleen onder een bepaalde hoek zichtbaar. 3 maanden s9, zelfde zorgvuldigheid, meerdere zichtbare krassen en een paar diepe. Het is dat ik er slechts 350 voor betaald heb, maar man man man wat een bagger scherm (vorm en krasbestendigheid). Mogelijk speelt mee dat ik een zwart thema heb en het veel beter zichtbaar is op een donkere achtergrond. Met Samsung is het altijd een verassing wat er in je telefoon zit.
Toch apart, mijn scherm is nog als nieuw na een half jaar. Geen enkel krasje te zien, en heb ook geen screen protector. Misschien zit er verschil in batches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reiniero schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:44:
[...]

Toch apart, mijn scherm is nog als nieuw na een half jaar. Geen enkel krasje te zien, en heb ook geen screen protector. Misschien zit er verschil in batches?
Je zou het inderdaad gaan denken. Ik gebruik geen screenprotector, maar wel een insteekhoesje. Mijn scherm bevat zover ik kan zien geen krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben ('Je bent een idioot en je gebruikt je telefoon verkeerd').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:39

KL643

beeldaandemuur

eL_Jay schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:09:
[...]

Same here, maar dan al binnen een week 8)7

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:11
Zijn er meer Tweakers die - de laatste tijd - last hebben van Whatsapp-berichten die pas binnen worden gehaald bij het openen van de app (via WiFi)?

De app wordt niet gesluimerd op de achtergrond, althans de optie staat uit en synchroniseren staat aan. Wanneer ik op het 4G-netwerk zit heb ik nergens last van.

Dacht eerst dat het aan Ziggo lag, maar mijn vrouw heeft met haar iPhone 8 Plus nergens last van.
Pagina: 1 ... 34 ... 43 Laatste

Let op:
Dit topic gaat alleen over het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en bestellen: [Samsung Galaxy S9-serie] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, laders, accessoires: [Samsung Galaxy S9-serie] Accessoires
- Cashback: [Samsung Galaxy S8/S9] Afhandeling cashback bij aanschaf
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support