Geef mij ook maar een Gear erbijISaFeeliN schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:25:
Leuke post van een Reddit gast die het toestel vroeger binnen kreeg dan verwacht:
https://www.reddit.com/r/...hx/a_review_of_galaxy_s9/
Say what?izzet3838 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:49:
[...]
samsung kenende zal er wel iets komen misschien een cashback gratis dex of vr headset ofzo, gratis sd kaart hebben ze al lang niet meer gedaan, maar ja je weet het nooit.
https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/YLCY9E5ZQ2TWX/Ontvang een 256 GB Micro SD Card bij aankoop van een Galaxy Note8
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Hier heb ik nog vergelijking tussen S9+ en iPhoneX voor je. Misschien heb je er wat aan. Even doorspoelen naar 9:05 voor de video en stabilisatie testEduardboon schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:16:
Ik vind de videostabilisatie best tegenvallen als ik de video's bekijk. Het schokt nog steeds alle kanten op. Ook op 4K 30. Tenminste in vergelijking met de camera van een iPhone. Hoe komt dat? Moet zeggen dat ik de microfoon van de S9 wel lekker helder vind.
YouTube: Samsung Galaxy S9 Plus vs iPhone X - Camera Test Comparison!
Ik zag hem al voorbijkomen. In deze video lijkt de stabilisatie op de s9 weer veel beter. Ik heb zelf straks beide toestellen dus ik ga gewoon zelf lekker testenGarret1410 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:22:
[...]
Hier heb ik nog vergelijking tussen S9+ en iPhoneX voor je. Misschien heb je er wat aan. Even doorspoelen naar 9:05 voor de video en stabilisatie test
YouTube: Samsung Galaxy S9 Plus vs iPhone X - Camera Test Comparison!
Enkel is die Reddit post van een persoon uit Turkije, die 1400 (!) Dollar moet betalen voor een S9+. Schijnt belastingtechnisch te zijn daar.
You do get it for cheaper though, it's around 1400 dollars here.
[ Voor 12% gewijzigd door thekingmatt3 op 06-03-2018 23:24 ]
Hij kost daar 1100 euro/1350 dollar, dan krijg je er voor 150 euro een gear sport bij dus is eigenlijk nog steeds een goede dealthekingmatt3 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:23:
[...]
Enkel is die Reddit post van een persoon uit Turkije, die 1400 (!) Dollar moet betalen voor een S9+. Schijnt belastingtechnisch te zijn daar.
[...]
aan de andere kant begrijp ik niet waarom die dingen een pak goedkoper zijn in de us.
de s9+ is daar goedkoper als de s8+ bij de release was.
En bij ons wordt hij fijn duurder..
[ Voor 18% gewijzigd door izzet3838 op 07-03-2018 12:23 ]
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Morgen komt mijn s9 binnen! Heb m' al vastgehouden in de Mediamarkt en ik moet zeggen dat de size voor mij persoonlijk fijner is dan de s7 edge! Makkelijk met een hand vast te houden
En hij heeft een software matige portret mode wat ik zo 1,2,3 nergens kon lezen.
Will keep you guys updated!
Will keep you guys updated!
Mijn s9 plus komt morgen ook binnen! Hebben jullie nog tips voor een goede screenprotector (nu leverbaar)? Dit is mijn eerste 'edge' telefoon, en ik begrijp dat glas dan lastiger is als protector. Maar folie schijnt weer meer problemen met cases te hebben.
En ja, ik wil persé een protector op mijn scherm. Ik zie teveel verschil tussen het s7 scherm van mijn echtgenerd (zonder) en die van mij (met) ;-)
En ja, ik wil persé een protector op mijn scherm. Ik zie teveel verschil tussen het s7 scherm van mijn echtgenerd (zonder) en die van mij (met) ;-)
Persoonlijk heb ik goede ervaring met de originele Samsung screenprotector. Is helaas geen glass protector maar folie. Toch werkt het heel goed en redelijk krasbestendig.Geekess schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:29:
Mijn s9 plus komt morgen ook binnen! Hebben jullie nog tips voor een goede screenprotector (nu leverbaar)? Dit is mijn eerste 'edge' telefoon, en ik begrijp dat glas dan lastiger is als protector. Maar folie schijnt weer meer problemen met cases te hebben.
Alleen heb ik hem voor de S9 nog niet gezien. Geen idee of die van de S8 ook op S9 past.
Volgens de MM voorraadstatus zouden de winkels de S9 clearview cover in voorraad hebben. Die beschermt wel goed, maar sommige mensen hadden problemen met de S8 versie die aan de rand (scharnierzijde) krasjes zou geven bij het dicht klappen.
Maar dat is een "optie" die onmiddellijk beschikbaar is.
Maar dat is een "optie" die onmiddellijk beschikbaar is.
gsmpunt heeft de originele screen protector leverbaar vanaf 10-3-18Geekess schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:29:
Ik heb deze besteld:Geekess schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:29:
https://www.gsmpunt.nl/sc...d-glass-samsung-galaxy-s9
Maar kan je er morgen/overmorgen pas over informeren. Ben expres voor een tempered one gegaan.
Wat is een goede deal als je nog een S6 hebt liggen.
Ik denk dat de stabilisatie van de iPhoneX met 4K60 wel een tikkeltje beter is. Waarschijnlijk omdat dan alleen de optische stabilisatie gebruikt wordt.Eduardboon schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:51:
[...]
Ik zag hem al voorbijkomen. In deze video lijkt de stabilisatie op de s9 weer veel beter. Ik heb zelf straks beide toestellen dus ik ga gewoon zelf lekker testen
Ik verkoop meestal mijn toestellen via telefoonverkopen.nl leuke prijzen. Ik geef mijn toestel daar persoonlijk af en heb dan binnen 3 tot 4 dagen mijn geld terug op de rekening.TuffScout schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:53:
Wat is een goede deal als je nog een S6 hebt liggen.
[ Voor 17% gewijzigd door pappaleone op 07-03-2018 21:15 ]
Heb het nog eens bekeken en ik ben het met je eens. Vind de portretmodus van de X ook veel beter, maar Samsung kan de software nog verbeteren natuurlijk. Vind de wide selfie modus van de samsung wel weer erg leuk.Garret1410 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:41:
[...]
Ik denk dat de stabilisatie van de iPhoneX met 4K60 wel een tikkeltje beter is. Waarschijnlijk omdat dan alleen de optische stabilisatie gebruikt wordt.
Oke, die zijn dus wel te vertrouwen?pappaleone schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 21:14:
[...]
Ik verkoop meestal mijn toestellen via telefoonverkopen.nl leuke prijzen. Ik geef mijn toestel daar persoonlijk af en heb dan binnen 3 tot 4 dagen mijn geld terug op de rekening.
Ik ga namelijk mijn s5 inruilen via de samsung inruil actie en ik heb hier 2 s7 edges. Waarvan 1 die helemaal heel is en de ander zit een barstje in het scherm van onder. Aangezien ik te lui ben en geen geduld heb om de telefoon op marktplaats te zetten denk ik dat ik die s7 edge ook maar op die manier ga verkopen en die telefoon met de barst houd ik als backup
Je kunt op hun site precies zien wat ze voor jou toestel teruggeven.en dan opsturen of zelf afgeven.Dicht bij Rotterdam. Ik kom al zeker 4 tot 5 jaar bij hun prima serviceairwolf83 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:01:
[...]
Oke, die zijn dus wel te vertrouwen?
Ik ga namelijk mijn s5 inruilen via de samsung inruil actie en ik heb hier 2 s7 edges. Waarvan 1 die helemaal heel is en de ander zit een barstje in het scherm van onder. Aangezien ik te lui ben en geen geduld heb om de telefoon op marktplaats te zetten denk ik dat ik die s7 edge ook maar op die manier ga verkopen en die telefoon met de barst houd ik als backup
Ik heb dus altijd screenprotectors gebruikt, tot ik die mooie S7 Edge kocht. En die liet ik dus een half jaartje geleden één keer uit mijn klauwen glijden....op de stenen. Scherm kapot. En die &*$curved schermen zijn de duurste die er zijn €300 omdat je alles nieuw moet hebben. De hele voorkant is vervangen. Tot overmaat van ramp explodeerde mijn accu ook nog een keer bij de monteur op tafel. Gelukkig was alles al overgezet naar het nieuwe voorkantje en had ie alleen die accu nog op de oude voorkant liggen...honey schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:39:
[...]
Ik heb nog nooit screen protectors gebruikt. Vind het lelijk, zonde voor het mooie scherm en ook geheel niet nodig.
Curved schermen zijn zo duur omdat alle lagen op elkaar gelamineerd zijn. Je hebt dus geen losse LCD en touchscreen meer. Alles op elkaar, dus alles nieuw. Duâh...ik loop geen risico meer.
Ik heb dus de S9+ in de pre-order gedaan en meteen een 'case friendly' tempered glass protector besteld. En een Otterbox transparante case. Niet zo'n lomp ding, maar een waardoor je de foon nog een beetje ziet. Anders heeft dat mooie ontwerp en kleur geen zin natuurlijk.
Tenzij Toast straks weer mooie S9+ hoesjes heeft van echt hout. Heel mooi. Had ik dus ook op de S7 Edge to ik 'm liet vallen en ik dat hout er weer vanaf kon pulken...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Gaat ik dus ook doen met de S7 Edge. Door de pre-order actie krijg je €100 meer terug, dus kom ik zo te zien op €263. Aangezien op Marktplaats de doorsnee vraagprijs €300 is (ook voor refurb) en ik een heel klein (niet storend) krasje op het scherm heb, lijkt dit me de beste oplossing.pappaleone schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:16:
[...]
Je kunt op hun site precies zien wat ze voor jou toestel teruggeven.en dan opsturen of zelf afgeven.Dicht bij Rotterdam. Ik kom al zeker 4 tot 5 jaar bij hun prima service
Ik heb wat de S7 Edge betreft echt geen geluk met het scherm gehad....Nog nooit heb ik een beschadigde telefoon gehad. Altijd supervoorzichtig, hoesjes, screenies, nooit ellende. Heb je een keer een mooi toestel dat je niet teveel wilt verstoppen in een hoes, gebeurt er van alles mee...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Euhm... sinds ongeveer 2014 zijn praktisch alle schermen gelamineerd. Een defect glasplaatje betekent tegenwoordig voor ieder toestel, zelfs voor de <100 euro modellen, dat je de volledige voorkant mag vervangen.mphilipp schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 23:35:
Curved schermen zijn zo duur omdat alle lagen op elkaar gelamineerd zijn. Je hebt dus geen losse LCD en touchscreen meer. Alles op elkaar, dus alles nieuw.
Wel zijn curved display's een stuk duurder om te maken. Samsung is de enige fabrikant die ze maakt, wat de prijs omhoog duwt (aan de andere kant krijg je bij een reparatie dus ook altijd een origineel Samsung scherm, bij iPhones zie je dat men er ook wel eens een knockoff ingooit).
Ik weet niet hoe erg je S7E er aan toe is, maar hier op Vraag & Aanbod (marktplaats is echt een drama imho) moet er toch echt wel 200 euro inzitten. In goede staat 250?mphilipp schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 23:39:
Gaat ik dus ook doen met de S7 Edge. Door de pre-order actie krijg je €100 meer terug, dus kom ik zo te zien op €263. Aangezien op Marktplaats de doorsnee vraagprijs €300 is (ook voor refurb) en ik een heel klein (niet storend) krasje op het scherm heb, lijkt dit me de beste oplossing.
De 263 van Samsung zelf is geen definitieve prijs, maar kan nog zakken als er dingen aan de hand zijn.
De truc met de inruilactie is dat je een iPhone 4 (of Galaxy S4 mini ofzoiets...) met gebarsten scherm inlevert. Die zal €1 waard zijn, maar daar krijg je ook gewoon 100 euro extra inruilwaarde voor.
Zal je zo'n 100 euro schelen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Is er iemand die een leder S9+ hoesje heeft gevonden die dezelfde kwaliteit heeft als de originele lederen Apple iPhone 7/8 hoesjes?
Geeft het ook niet als je toestel geroot is/was?pappaleone schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:16:
[...]
Je kunt op hun site precies zien wat ze voor jou toestel teruggeven.en dan opsturen of zelf afgeven.Dicht bij Rotterdam. Ik kom al zeker 4 tot 5 jaar bij hun prima service
Ok, geen idee. Ik hou me daar helemaal niet mee bezig. Het was iig de verklaring van die dude die het scherm repareerde. Ik dacht dus dat je bij andere smartfoons nog wel eens alleen het eerste glaasje kon vervangen. Maar ik hoor idd van oa iPhone mensen dat het voor hen ook erg duur is.Richh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 23:51:
[...]
Euhm... sinds ongeveer 2014 zijn praktisch alle schermen gelamineerd. Een defect glasplaatje betekent tegenwoordig voor ieder toestel, zelfs voor de <100 euro modellen, dat je de volledige voorkant mag vervangen.
Reden te meer om er een goede bescherming op te drukken.
Kan je laten weten wat je van de screenprotector vindt eenmaal je deze binnen hebt?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
BSOD baby schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:10:
[...]
Ik heb deze besteld:
https://www.gsmpunt.nl/sc...d-glass-samsung-galaxy-s9
Maar kan je er morgen/overmorgen pas over informeren. Ben expres voor een tempered one gegaan.
Ik ga geen screenprotectors meer gebruiken. Heb er nu geen meer op de iPhone zitten (had hem er al eerder afgehaald, maar vanwege zandwerk toch weer geplakt), maar het OLED scherm wordt er gewoon minder zwart van omdat het licht van andere pixels de onderkant van de protector verlicht.
Ben heel benieuwd naar de eerste reviews van de telefoon straks
En hopelijk kan ik hem snel afhalen natuurlijk. Kreeg een mailtje van de Mediamarkt dat hij vandaag klaarligt en er een verassing in de doos zit. Dolletjes.
Ben heel benieuwd naar de eerste reviews van de telefoon straks
Ik ben benieuwd hoe de S9 iedereen gaat bevallen.
Zelf ook aan het twijfelen om over te stappen vanaf de iPhone 7, maar mijn eerdere ervaringen met Samsung batterijduur zijn niet zo goed. Na een jaar kwam ik de dag er niet meer mee door en mijn scherm werd steeds roder naarmate ik hem langer in bezit had. Dit was de Samsung S6.
Hopelijk is dit inmiddels beter geworden.
Veel plezier allemaal met jullie nieuwe telefoon.
Zelf ook aan het twijfelen om over te stappen vanaf de iPhone 7, maar mijn eerdere ervaringen met Samsung batterijduur zijn niet zo goed. Na een jaar kwam ik de dag er niet meer mee door en mijn scherm werd steeds roder naarmate ik hem langer in bezit had. Dit was de Samsung S6.
Accu van de s6 was idd niet zo goed. Die van de s8 is een stuk beter en die van de s9 verwacht ik nog wat beter.Teletekst schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:34:
Ik ben benieuwd hoe de S9 iedereen gaat bevallen.
Ik heb echt het idee dat het helemaal niks uitmaakt wat betreft valschade.mphilipp schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 23:35:
[...]
Ik heb dus altijd screenprotectors gebruikt, tot ik die mooie S7 Edge kocht. En die liet ik dus een half jaartje geleden één keer uit mijn klauwen glijden....op de stenen. Scherm kapot.
hangt er van af als je hem op het scherm op een uitstekend punt laat vallen kan tempered glass handig zijn, bij vallen op de hoeken, acherkant maakt het idd wat minder uit.honey schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:45:
[...]
Ik heb echt het idee dat het helemaal niks uitmaakt wat betreft valschade.
Onzin. Helemaal niets uitmaken kan natuurlijk niet. Het vangt gewoon de eerste klap op. Uiteraard kun je tal van scenario's bedenken waarin het weinig uit zal maken, maar ik weeg die dingen af als risico vs gevolg. De kans dat ik 'm laat vallen is niet zo hoog, maar áls ik 'm laat vallen, kost het me weer €300. En die dingen zijn al zo duur.honey schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:45:
[...]
Ik heb echt het idee dat het helemaal niks uitmaakt wat betreft valschade.
Net trouwens mijn S9+ binnen en er meteen de tempered glass toestand opgeplakt. Je ziet het nauwelijks, het stoort niet, dus als het mijn apparaatje beschermd vind ik het goed. Ik ben niet van de pennywise/pund foolish afdeling (duh...Samsung flagship kopen elke 2 jaar...
Voor de rest een transparante case er omheen, dus ik ben weer blij met mijn Coral Blue S9+
Mijn vrouw heeft haar s7 edge al zeker 10 keer laten vallen. Zit in een spigen case en heeft er een screenprotector op. Toestel is nog helemaal gaaf. Zonder case en protector was dat wel anders geweest.
Zelf heb ik mijn telefoon pas 1 keer laten vallen in de afgelopen 5-6 jaar. En dat was omdat ik zelf van de trap donderde
(Was een iphone SE. Alleen de batterij zette uit. Gelukkig was er verder niks aan de hand) Twijfel er daarom ook hard aan om deze keer een dbrand te kopen en geen case.
Zelf heb ik mijn telefoon pas 1 keer laten vallen in de afgelopen 5-6 jaar. En dat was omdat ik zelf van de trap donderde
[ Voor 8% gewijzigd door JSchut op 08-03-2018 10:25 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ik ben blij met m'n iPhone X maar lees hier wel enthousiast mee om te zien hoe de nieuwe S9 bevalt! Veel plezier aan iedereen die m vandaag gaat ontvangen
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Zo mijn S9 is er tussen 14.00 en 16.30 uur 
Over de bescherming: ik neem altijd alleen zo’n sleeve/ insteekhoes en geen screenprotector. Zou ik er gewoon één van de S8 kunnen kopen, of gaat ie dan niet passen? De s9 is net iets dikker begreep ik..
Over de bescherming: ik neem altijd alleen zo’n sleeve/ insteekhoes en geen screenprotector. Zou ik er gewoon één van de S8 kunnen kopen, of gaat ie dan niet passen? De s9 is net iets dikker begreep ik..
hij is een halve minimeter ofzo dikker dacht ik dus denk niet dat het echt iets uit zal maken, hangt misschien ook wel een beetje af van de case.Spud82 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:39:
Zo mijn S9 is er tussen 14.00 en 16.30 uur
heb het even opgezocht:
s8: 148.9 x 68.1 x 8 mm
s9: 147.7 x 68.7 x 8.5 mm
dus het zou kunnen passen maar als je een sleeve hebt die echt strak op maat is kan het misschien problemen geven.
Welke tempered glass heb je dan?mphilipp schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:20:
[...]
Onzin. Helemaal niets uitmaken kan natuurlijk niet. Het vangt gewoon de eerste klap op. Uiteraard kun je tal van scenario's bedenken waarin het weinig uit zal maken, maar ik weeg die dingen af als risico vs gevolg. De kans dat ik 'm laat vallen is niet zo hoog, maar áls ik 'm laat vallen, kost het me weer €300. En die dingen zijn al zo duur.
Net trouwens mijn S9+ binnen en er meteen de tempered glass toestand opgeplakt. Je ziet het nauwelijks, het stoort niet, dus als het mijn apparaatje beschermd vind ik het goed. Ik ben niet van de pennywise/pund foolish afdeling (duh...Samsung flagship kopen elke 2 jaar...)
Voor de rest een transparante case er omheen, dus ik ben weer blij met mijn Coral Blue S9+
Heb verschillende geprobeerd op mijn s8(net als vele andere tweakers) en vrijwel iedereen heeft problemen met de touch response(scherm reageerd niet altijd even goed op vingerafdrukken), of met een regenboog effect op je scherm.
Hebben jullie het niet bij Samsung besteld? Op hun website staat dat het verzonden wordt vanaf vandaag. Dan zou morgen het vroegst zijn.
Uitlevering mocht vanaf 8 maart, dus er zijn verschillende partijen die gisteren verstuurd hebbenhoney schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:14:
Hebben jullie het niet bij Samsung besteld?
Op hun website staat dat het verzonden wordt vanaf vandaag. Dan zou morgen het vroegst zijn.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ah, niks gezien in mijn mail, dus hoef niet thuis te blijven.CLB schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:15:
[...]
Uitlevering mocht vanaf 8 maart, dus er zijn verschillende partijen die gisteren verstuurd hebben
Nope Coolblue.honey schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:14:
[...]
Hebben jullie het niet bij Samsung besteld? Op hun website staat dat het verzonden wordt vanaf vandaag. Dan zou morgen het vroegst zijn.
Iemand die hem ook bij de Mediamarkt heeft besteld? Kreeg net een mailtje van dynalogic dat mijn order morgenmiddag uitgeleverd wordt terwijl ik gister nog gemaild werd door de MM zelf dat ik hem vandaag kon halen.
Invisible shield. Regenboog heb ik niet. En voorlopig reageert ie prima op mijn vingers, hoewel ik een aantal keren twee keer moest tikken. Maar ik heb 'm nu precies 2 uur ofzo, dus iets te vroeg om er iets definitiefs over te zeggen. Misschien tikte ik ook gewoon te zacht. Ik hou het in de gaten, want dat zou irritant zijn. Ik heb een hekel aan dingen die niet altijd goed werken.izzet3838 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:14:
[...]
Welke tempered glass heb je dan?
Heb verschillende geprobeerd op mijn s8(net als vele andere tweakers) en vrijwel iedereen heeft problemen met de touch response(scherm reageerd niet altijd even goed op vingerafdrukken), of met een regenboog effect op je scherm.
meestal begint het na een 2 tal dagen, vooral in de kou, hoop natuurlijk dat je het niet zult hebben, en dat ze het hebben opgelostmphilipp schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:40:
[...]
Invisible shield. Regenboog heb ik niet. En voorlopig reageert ie prima op mijn vingers, hoewel ik een aantal keren twee keer moest tikken. Maar ik heb 'm nu precies 2 uur ofzo, dus iets te vroeg om er iets definitiefs over te zeggen. Misschien tikte ik ook gewoon te zacht. Ik hou het in de gaten, want dat zou irritant zijn. Ik heb een hekel aan dingen die niet altijd goed werken.
Toestel is officieel nog niet uit, enkel de mensen die hem hebben gepreorderd krijgen hem nu, denk dat het daaraan zal liggen.Waah schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:01:
Ik ben vooral benieuwd waar de echte reviews blijven. Ik zie enkel hands-on's en previews.
Toch zie je (misschien niet bij smartphones) dat je vaak al reviews hebt van tech-producten voor ze in de winkel liggen. CPU's bijvoorbeeld. Of graphics cards. Dus vandaar dat ik al wat meer info had verwacht. maar dat geld niet enkel voor Samsung though.izzet3838 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:03:
[...]
Toestel is officieel nog niet uit, enkel de mensen die hem hebben gepreorderd krijgen hem nu, denk dat het daaraan zal liggen.
[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 08-03-2018 12:05 ]
oops... ik help je hopen...Eduardboon schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:38:
Iemand die hem ook bij de Mediamarkt heeft besteld? Kreeg net een mailtje van dynalogic dat mijn order morgenmiddag uitgeleverd wordt terwijl ik gister nog gemaild werd door de MM zelf dat ik hem vandaag kon halen.
Uitlevering vandaag (8/3) blijkt idd niet helemaal de bedoeling te zijn geweest: Dat hebben een aantal partijen dan verkeerd geïnterpreteerd, want uitlevering is het verlaten van het magazijn/de overdracht aan de bezorgdienst, en natuurlijk niet hetzelfde als levering.
Net gebeld met Samsung. Ze leveren wel al vanaf vandaag uit, maar als je een pre-order hebt gedaan bij Samsung kan het ook tussen vandaag en 15 maart.rednax70 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:43:
Uitlevering vandaag (8/3) blijkt idd niet helemaal de bedoeling te zijn geweest: Dat hebben een aantal partijen dan verkeerd geïnterpreteerd, want uitlevering is het verlaten van het magazijn/de overdracht aan de bezorgdienst, en natuurlijk niet hetzelfde als levering.
Dus, zoveel voordelen waren er niet op te pre-orderen. Weer een leermoment voor mij.
Ik heb zojuist de S9 ontvangen!
besteld via KPN geleverd via PostNL
besteld via KPN geleverd via PostNL
Heb even gebeld en dynalogic had een fout gemaakt, de levering staat nu op vandaag tussen 13 en 16
Hoera!
Dat was dan, voor mij, de eerste- en laatste keer orderen direct bij Samsung...honey schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:48:
[...]
Net gebeld met Samsung. Ze leveren wel al vanaf vandaag uit, maar als je een pre-order hebt gedaan bij Samsung kan het ook tussen vandaag en 15 maart.
Dus, zoveel voordelen waren er niet op te pre-orderen. Weer een leermoment voor mij.
Als ik vanavond rond 23:00 geen verzendbevestiging heb van samsung bestel ik er een bij MM (morgen in huis) en gaat die van samsung, als ie komt, kosteloos retour...
[ Voor 16% gewijzigd door rednax70 op 08-03-2018 13:00 ]
Bij Tele2 stond op de website vermeld dat voor 6-3 besteld, dan 8-3 geleverd. Bij mij staat hij voor vanmiddag ingepland.
Zal me benieuwen.
Zal me benieuwen.
Ik weet niet of je goed hebt gezocht, maar het wemelt van de reviews. Het zijn wel de reviews waar je geen bal aan hebt; allemaal oplezen van de folder zeg maar. Geen echte kritische reviews. Ik zie tenminste niets nieuws.Waah schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:05:
[...]
Toch zie je (misschien niet bij smartphones) dat je vaak al reviews hebt van tech-producten voor ze in de winkel liggen. CPU's bijvoorbeeld. Of graphics cards. Dus vandaar dat ik al wat meer info had verwacht. maar dat geld niet enkel voor Samsung though
Maar check youtube zou ik zeggen, en pak een zak chips...
Zowel mijn echtgenerd (via KPN) en ik (via Belsimpel) hebben vanochtend onze S9+ ontvangen. Mooi ding! Wel voelbaar zwaarder dan mijn oude S7, en zelfs iets zwaarder dan mijn nog oudere Note3. De formfactor is net even wat beter dan de Note3, namelijk iets smaller (en wel langer). Ik heb kleine handen en de grootte is dus niet ideaal. Maar ja, Samsung leverde alleen de Plus met de extra lens/RAM enzo.
Ik heb nog nooit een samsung telefoon gehad die zó vloeiend reageerde. Dat is echt een pluspunt.
Heb er meteen een Spigen case (Liquid Clear) case omheen gedaan, en dus een goedkope Azuri screenprotector (folie). Die laatste is GEEN aanrader, hij niet case friendly, en liet direct los in de hoeken, en iets later langs de zijkanten. Koop die dus niet wanneer je ook een case gebruikt. Zowel bij mijn telefoon (Spigen case) als bij mijn partners' telefoon (minimalistische no brand case) gaf deze screenprotector problemen.
Ik wilde eigenlijk een Zagg invisible shield protector kopen, maar de prijs houdt me nog even tegen. Ik wacht toch liever eerst de reviews daarvan (2018 Elite versie icm S9+) af voor ik daar zoveel geld aan uitgeef. Ja het is een fractie op de telefoon zelf, maar ik heb hier geen geldboom staan :-)
Enige minpuntje op dit moment is de vingerafdrukscanner. Hij werkte een paar uur heel goed, maar weigert nu opeens dienst. Ik hoop dat dat een tijdelijke glitch is, want ik vond hem dus erg prettig werken. De locatie is heel fijn en intuitief, het wende snel om hem niet meer onder de home knop te hebben (en om helemaal geen home knop meer te hebben :-D) en nu ik wissel tussen S7 en S9+ merk ik dat ik de locatie aan de achterkant zelfs fijner vind. Maar dan moet hij dus wél werken.
Ik heb nog nooit een samsung telefoon gehad die zó vloeiend reageerde. Dat is echt een pluspunt.
Heb er meteen een Spigen case (Liquid Clear) case omheen gedaan, en dus een goedkope Azuri screenprotector (folie). Die laatste is GEEN aanrader, hij niet case friendly, en liet direct los in de hoeken, en iets later langs de zijkanten. Koop die dus niet wanneer je ook een case gebruikt. Zowel bij mijn telefoon (Spigen case) als bij mijn partners' telefoon (minimalistische no brand case) gaf deze screenprotector problemen.
Ik wilde eigenlijk een Zagg invisible shield protector kopen, maar de prijs houdt me nog even tegen. Ik wacht toch liever eerst de reviews daarvan (2018 Elite versie icm S9+) af voor ik daar zoveel geld aan uitgeef. Ja het is een fractie op de telefoon zelf, maar ik heb hier geen geldboom staan :-)
Enige minpuntje op dit moment is de vingerafdrukscanner. Hij werkte een paar uur heel goed, maar weigert nu opeens dienst. Ik hoop dat dat een tijdelijke glitch is, want ik vond hem dus erg prettig werken. De locatie is heel fijn en intuitief, het wende snel om hem niet meer onder de home knop te hebben (en om helemaal geen home knop meer te hebben :-D) en nu ik wissel tussen S7 en S9+ merk ik dat ik de locatie aan de achterkant zelfs fijner vind. Maar dan moet hij dus wél werken.
Dat zeg ik... previews/hands ons. Geen echte reviews. Dat youtubers de definitie van een review niet kennen is geen nieuwsmphilipp schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:07:
[...]
Ik weet niet of je goed hebt gezocht, maar het wemelt van de reviews. Het zijn wel de reviews waar je geen bal aan hebt; allemaal oplezen van de folder zeg maar. Geen echte kritische reviews. Ik zie tenminste niets nieuws.
Maar check youtube zou ik zeggen, en pak een zak chips...
Inderdaad. Maar veel beter wordt het niet. Over een week ofzo krijg je misschien een enkele review waar je iets aan hebt. Maar aangezien iedereen graag likes en views heeft, overstemmen de onzinverhalen de rest en moet je heel goed zoeken of een goede reviewer kennen.Waah schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:09:
[...]
Dat zeg ik... previews/hands ons. Geen echte reviews. Dat youtubers de definitie van een review niet kennen is geen nieuws
Op het XDA forum staat ook iemand met hetzelfde probleem.Geekess schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:08:
Of dat moet jij natuurlijk ook zijn.
Er schijnt een optie op te zitten waardoor de gevoeligheid van het scherm te verdubbelen is. Speciaal voor screenprotectors. Ben de benaming kwijt, maar zag het in een hands-on review.mphilipp schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:40:
[...]
Invisible shield. Regenboog heb ik niet. En voorlopig reageert ie prima op mijn vingers, hoewel ik een aantal keren twee keer moest tikken. Maar ik heb 'm nu precies 2 uur ofzo, dus iets te vroeg om er iets definitiefs over te zeggen. Misschien tikte ik ook gewoon te zacht. Ik hou het in de gaten, want dat zou irritant zijn. Ik heb een hekel aan dingen die niet altijd goed werken.
1,95 extra betaald zodat deze ipv overdag vanavond wordt bezorgd

Hier ook binnen, nu druk bezig met alle apps weer te updaten/installeren.
Het ging wel "mis" op het moment dat ik de backups van zowel Google als Samsung zelf wilde restoren. Die beten elkaar. Dus eerst die van Samsung laten voltooien (kopie van m'n S7 via de usb kabel). Helaas bleef het restoren van Google hangen... Na een reboot was dit probleem wel opgelost. Ga denk ik nu maar de backups naar Samsung zelf uitzetten. Zou minder gezeur opleveren in de toekomst gok ik
Het ging wel "mis" op het moment dat ik de backups van zowel Google als Samsung zelf wilde restoren. Die beten elkaar. Dus eerst die van Samsung laten voltooien (kopie van m'n S7 via de usb kabel). Helaas bleef het restoren van Google hangen... Na een reboot was dit probleem wel opgelost. Ga denk ik nu maar de backups naar Samsung zelf uitzetten. Zou minder gezeur opleveren in de toekomst gok ik
Thanks! Zit bij 'Geavanceerde functies' helemaal onderaan 'Aanraakgevoeligheid'. Meteen aangezet, kijken wat het oplevert.Pietje7 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:34:
[...]
Er schijnt een optie op te zitten waardoor de gevoeligheid van het scherm te verdubbelen is. Speciaal voor screenprotectors. Ben de benaming kwijt, maar zag het in een hands-on review.
Goede tip, daar had ik vandaag nog niet gekeken. En nee, dat was ik daar niet, dus ik ben niet de enige.Teletekst schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:33:
[...]
Op het XDA forum staat ook iemand met hetzelfde probleem.
Of dat moet jij natuurlijk ook zijn.
Overigens werkt de vingerafdrukscanner na een herstart weer. Maar voor hoe lang...?
Dat herstarten gaat trouwens echt razendsnel. Ik ben gewend dat ik bij het herstarten van een samsung telefoon koffie kan gaan zetten, maar dat lukt me nu niet meer :-D
Dit gebeurde bij IsaFeeliN ook. Ik was er al op bedacht en had daarom expres eerst de restore van Google gedaan, en vervolgens de apps uitgevinkt bij de Samsung restore zodat die niet dubbel zou gaan proberen te doen, met eventuele conflicten als gevolg. Mijn partner heeft dat niet gedaan, en daar bleef de restore van Google dus ook hangen.[b][message=54525203,noline]Helaas bleef het restoren van Google hangen... Na een reboot was dit probleem wel opgelost.
Top. Heb je een S9+? En gebruik je ook een case? Zo ja, kan je laten weten of het werkt en welke screenprotector je hebt (en waar gekocht). Heb mooie een sp gehad ivm case maar zou het wel willen en bij goede ervaringen..mphilipp schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:42:
[...]
Thanks! Zit bij 'Geavanceerde functies' helemaal onderaan 'Aanraakgevoeligheid'. Meteen aangezet, kijken wat het oplevert.
Wat raad je aan? Van mijn oude toestel via de backup procedure van Samsung alles overzetten of schoon starten met alleen Google/Samsung account backup?DutchHammer schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:40:
Hier ook binnen, nu druk bezig met alle apps weer te updaten/installeren.
Ik zou gaan voor de Google restore, die had namelijk nog best veel te doen na de Samsung restore. En zoals hierboven al genoemd het voorkomt mogelijk config issues (zelf nog niet gevonden).earthknake schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:59:
[...]
Wat raad je aan? Van mijn oude toestel via de backup procedure van Samsung alles overzetten of schoon starten met alleen Google/Samsung account backup?
Even snel mijn voorlopige ervaring.
Camera in low light is merkbaar beter.
Display mooier dan mijn S8. Iets andere kleur lijkt het wel. Misschien anders gekalibreerd.
Geluid uit de speaker is een stuk beter.
Vingerafdruk erg snel.
Intelligent scan, oftewel iris en gezichtsherkenning werkt ook veel beter.
Plus model is wel stuk groter dan de gewone. Dus dat is even wennen. En Coral Blue vind ik gelukkig mooier dan ik op plaatjes zag. Was toch een gok wat dat betreft.
Voor de rest nog even verder testen.
Display mooier dan mijn S8. Iets andere kleur lijkt het wel. Misschien anders gekalibreerd.
Vingerafdruk erg snel.
Plus model is wel stuk groter dan de gewone. Dus dat is even wennen. En Coral Blue vind ik gelukkig mooier dan ik op plaatjes zag. Was toch een gok wat dat betreft.
[ Voor 10% gewijzigd door Garret1410 op 08-03-2018 15:07 ]
Die functie zat bij de s5 maar was er toen uitgehaald, deze is zo te zien dus terug, nu is de vraag wat dit gaat doen met de batterijduur etc.mphilipp schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:42:
[...]
Thanks! Zit bij 'Geavanceerde functies' helemaal onderaan 'Aanraakgevoeligheid'. Meteen aangezet, kijken wat het oplevert.
Display mooier kan, maar vergeet niet dat elk display anders is. Leg 100 S8 of S9 modellen naast elkaar en je zult zien wat ik bedoel. Dus ik gok de kalibratie ja.Garret1410 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:04:
Even snel mijn voorlopige ervaring.
Vingerafdruk erg snel.
Embargo is opgeheven denk ik, 2 grote sites hebben al reviews:
https://www.theverge.com/...laxy-s9-plus-phone-review
https://www.engadget.com/...and-s9-plus-review-video/
Je vindt er nog 50 andere via Google News, allemaal om 15:00 stipt uitgekomen.
[ Voor 28% gewijzigd door algalid op 08-03-2018 15:48 ]
Wow die van The Verge is wel erg een Apple biased review.. Overal komt de Samsung S9+ camera er zo'n beetje als het beste uit.. Deze dude kraakt de camera dan wel niet echt af maar vanuit z'n persoonlijke ervaring/mening is de camera minder dan die van Samsung (tenminste dat maakte ik op uit z'n verhaal).algalid schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:44:
Embargo is opgeheven denk ik, 2 grote sites hebben al reviews:
Hier heb ik geen problemen tot nu toe met de vinger scanner (ff wennen aan de voor mij nieuwe plek) of de "intelligent scan". Beide zijn niet langzaam en werken tot nu toe gewoon goed. Tjah ik snap wel dat de FaceID van Apple echt wel beter (veiliger) is; maar dat maakt de Samsung oplossing nog niet slecht
Bixby tjah.. Het doet nog niet wat ik wil dus Google lanceer Google Assistant is snel met Nederlandse spraakherkenning
Heb hem ook binnen (de gewone S9)! Super snel toestel en ligt lekker in mijn hand. Hij is smaller dan mijn oude 5'5 toestel en dat bevalt me eigenlijk nog beter ook.
Had er meteen een screen-protector bij besteld (bij Belsimpel, van Mobilize) maar deze werkt NIET. Paar keer opnieuw proberen te bevestigen maar met dat ding erop kun je de buitenkant van het scherm niet besturen. In het midden reageert hij prima, maar daarbuiten niet. Jammer. Dus wees gewaarschuwd.
Edit: door de schermgevoeligheid optie aan te zetten is dit inderdaad verholpen!
Had er meteen een screen-protector bij besteld (bij Belsimpel, van Mobilize) maar deze werkt NIET. Paar keer opnieuw proberen te bevestigen maar met dat ding erop kun je de buitenkant van het scherm niet besturen. In het midden reageert hij prima, maar daarbuiten niet. Jammer. Dus wees gewaarschuwd.
Edit: door de schermgevoeligheid optie aan te zetten is dit inderdaad verholpen!
[ Voor 8% gewijzigd door rara-avis op 08-03-2018 19:19 ]
canon 5d mark ii ▫ canon 1200D [infrarood] ▫ sony a7 ▫ lensbaby circular 5.8mm f/3.5 ▫ meyer-optik gorlitz primotar 135mm f/3.5 ▫ canon 24-105mm f/4 ▫ 35mm f/1.4 ▫ 50mm f/1.8 ii ▫ 100mm f/2.8 is
Inderdaad! De review van the verge is wel erg biased en komt eigenlijk met flut argumenten. Het moge inmiddels duidelijk zijn dat de S9(+) tot de beste telefoons tot op heden huren. Een 8,5 terwijl andere telefoons een 9 of hoger krijgen is dan ook vreemd...DutchHammer schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:20:
[...]
Wow die van The Verge is wel erg een Apple biased review.. Overal komt de Samsung S9+ camera er zo'n beetje als het beste uit.. Deze dude kraakt de camera dan wel niet echt af maar vanuit z'n persoonlijke ervaring/mening is de camera minder dan die van Samsung (tenminste dat maakte ik op uit z'n verhaal).
Hier heb ik geen problemen tot nu toe met de vinger scanner (ff wennen aan de voor mij nieuwe plek) of de "intelligent scan". Beide zijn niet langzaam en werken tot nu toe gewoon goed. Tjah ik snap wel dat de FaceID van Apple echt wel beter (veiliger) is; maar dat maakt de Samsung oplossing nog niet slecht.
Bixby tjah.. Het doet nog niet wat ik wil dus Google lanceer Google Assistant is snel met Nederlandse spraakherkenning
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Tja het blijft een mening. Er zijn gewoon meer telefoons met een erg goede camera. En ook camera-kwaliteit is nogal persoonlijk, zeker aangezien elke fabrikant zijn eigen alogaritme gebruikt en raw niet veel toevoegd itt een spiegelreflex.MazeWing schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:39:
[...]
Inderdaad! De review van the verge is wel erg biased en komt eigenlijk met flut argumenten. Het moge inmiddels duidelijk zijn dat de S9(+) tot de beste telefoons tot op heden huren. Een 8,5 terwijl andere telefoons een 9 of hoger krijgen is dan ook vreemd...
Accuduur ben ik wel benieuwd naar. Mijn huidige telefoon haalt bij normaal gebruik 2 dagen, en zwaar gebruik (veel navigatie, youtube etc) ook nog makkelijk een dag. Als de S9 dat niet haalt (geen idee) zou dat best zwaar kunnen wegen.
Maar goed, ik wacht nog ff wat meer reviews af die meer info geven...
Oow kwijl!! Zodra mijn iPhone 8 verkocht is ga ik hem ook halen!!
DaveD
Niet zo druk maken een dag later is geen ramp, er zijn ergere dingen in het leven.rednax70 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:55:
[...]
Dat was dan, voor mij, de eerste- en laatste keer orderen direct bij Samsung...
Als ik vanavond rond 23:00 geen verzendbevestiging heb van samsung bestel ik er een bij MM (morgen in huis) en gaat die van samsung, als ie komt, kosteloos retour...
Ik heb m' ook binnen! S9 via MM
Later zal ik mogelijk e.e.a. terugkoppelen.
Op xda stond al een link naar een app in de playstore om de bixby knop te remappen voor een s9.DutchHammer schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:20:
[...]
Wel qua afmeting van het toestel zelf even groot als mijn S7 Edge. Alleen als je beide schermen aan zet, zie je dat de S9+ voornamelijk scherm is...Garret1410 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:04:
Ik heb de invisible shield case friendly. Met zo'n naam... Hij zit idd niet in de weg. En ik merkte dat ik eigenlijk alleen een beetje aan de rechterkant van het scherm af en toe twee keer moest drukken. Maar ik heb de indruk nu ik die functie heb ingeschekeld dat ie het 100% doet.Pietje7 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:55:
[...]
Top. Heb je een S9+? En gebruik je ook een case? Zo ja, kan je laten weten of het werkt en welke screenprotector je hebt (en waar gekocht). Heb mooie een sp gehad ivm case maar zou het wel willen en bij goede ervaringen..
Tot zover erg tevreden. Voornamelijk nog bezig geweest met allerlei dingen opnieuw instellen enzo, maar het loopt allemaal gesmeerd. Fijn ding.
De case (Otterbox Symmetry transparante backcover) werkt goed, aan/uit knopje voelt wat stug aan, maar dat is denk ik een kwestie van wennen. Hij oogt wel enorm en dat komt omdat ze de rand een beetje gematteerd hebben. Het is natuurlijk een Otterbox en die hebben een bepaald robuust imago, maar ik weet nog niet of ik dit wel zo geweldig vind. Het is denk ik optisch, maar hij ziet er zo wel erg groot uit. Dat zijn weer van die dingen die niet op het plaatje te zien zijn...jammer.
Maar ik combinatie met de screenprotector geen problemen. Komt er niet tegenaan.
Zo, ik kan over een uur mijn S9 ophalen
Moest 13 uur vanmiddag nog vanuit Woerden komen, courier is heel Friesland doorgeweest met andere pakketjes (leuk die livetracking). Nu is het mijn tijd.
Wel jammer van het lelijke DUOS logo op de achterkant...
komt toch wel een hoesje overheen, ziet niemand en weinig last vanarnoud_h schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:51:
haha, absoluut. Maar het gaat me ook meer om het principe (ik ben morgen niet eens thuis om het ding in ontvangst te nemen...)..pappaleone schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:50:
[...]
Niet zo druk maken een dag later is geen ramp, er zijn ergere dingen in het leven.
Je denkt, door direct bij de fabrikant iets te bestellen zeker te zijn van een snelle levering. En als dan iedere retail outlet het ding eerder beschikbaar stelt aan de klanten is dat wat wrang.
Ik heb m' binnen! Zal een korte review schrijven met foto's. Heb ook wat accessoires dus misschien tijd voor een s9 topic daarvoor?
64gb model is binnen, nu nog wachten op het 256gb model
eerste indruk, geweldig toestel.
eerste indruk, geweldig toestel.
Ik heb hem inmiddels binnen en ik ben impressed. Kom van een s7 edge en deze voelt veel fijner en moderner. Had ik niet verwacht aangezien de s7 ook nog een goed toestel is. Ben trouwens uiteindelijk toch voor de galaxy s9+ gegaan. Geen spijt van hij is iets langer dan de s7 maar niet super veel groter.
Ik heb m'n S9+ vandaag ook ontvangen.. wat een heerlijk toestel! Alles voelt soepel & het scherm is echt prachtig.
Dolby Atmos werkt trouwens ook erg goed wanneer je koptelefoons/oordopjes gebruikt, het geluid klinkt net wat voller & je kunt een equalizer gebruiken.
Dolby Atmos werkt trouwens ook erg goed wanneer je koptelefoons/oordopjes gebruikt, het geluid klinkt net wat voller & je kunt een equalizer gebruiken.
Heb je hier misschien een foto van? Als de reviews positief zijn wil ik mijn S6 vervangen door een S9. Ik wil dan eigenlijk de S9 in een insteekhoesje beschermen en geen vast hoesje om de telefoon (bij mijn S6 doe ik dit al bijna 3 jaar zo en nog geen barst in het scherm .... klopt op hout).arnoud_h schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:51:
Dus indien het logo echt lelijk is en nadrukkelijk aanwezig brengt het me wel aan het twijfelen.
Gismo1979 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:01:
[...]
Heb je hier misschien een foto van? Als de reviews positief zijn wil ik mijn S6 vervangen door een S9. Ik wil dan eigenlijk de S9 in een insteekhoesje beschermen en geen vast hoesje om de telefoon (bij mijn S6 doe ik dit al bijna 3 jaar zo en nog geen barst in het scherm .... klopt op hout).
Dus indien het logo echt lelijk is en nadrukkelijk aanwezig brengt het me wel aan het twijfelen.

Ik vind het persoonlijk niet echt storen.
Het is inderdaad niet echt storend. Heb er toch een case omheen en later een skin maar ik had het niet verwacht en snap de keuze niet zo.airwolf83 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:17:
[...]
[afbeelding]
Daar ben ik het idd mee eens. Snap ook niet waarom er perse duos op de achterkant moet staan.BSOD baby schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:20:
[...]
Het is inderdaad niet echt storend. Heb er toch een case omheen en later een skin maar ik had het niet verwacht en snap de keuze niet zo.
Dat er samsung opstaat oke maar duos.
maar ja tis niet anders haha.
Her en der lees ik dat de S9 ook Netflix HDR zou moeten ondersteunen. Ik zie dat echter op mijn toestel niet terug. Hoe zit dat bij jullie?
Edit: dat lag dus aan mijn abonnement. Met het duurste Netflix abonnement is het wel zichtbaar. Ziet er enorm goed uit!
Edit: dat lag dus aan mijn abonnement. Met het duurste Netflix abonnement is het wel zichtbaar. Ziet er enorm goed uit!
[ Voor 30% gewijzigd door Famoso op 08-03-2018 23:10 ]
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Yep, viel mij ook in negatieve zin op en enige minpunt so far.arnoud_h schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:51:
En misschien ook die bixby knop aan de zijkant... om dat te gebruiken moet je bovendien inloggen op Samsung account. Kan je die knop wellicht voor iets anders instellen?
Ik lees op meer plekken milde teleurstelling over de camera hoor. De Pixel 2 doet het in low light iig beter, zo lijkt het. Verschil is hier https://thenextweb.com/re...iteration-not-revelation/ zelfs behoorlijk groot, vind ik.DutchHammer schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:20:
[...]
Overal komt de Samsung S9+ camera er zo'n beetje als het beste uit.. ).
Google Play: Bixby Button Remapper - bxActionsGoldia schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:59:
[...]
Yep, viel mij ook in negatieve zin op en enige minpunt so far.
En misschien ook die bixby knop aan de zijkant... om dat te gebruiken moet je bovendien inloggen op Samsung account. Kan je die knop wellicht voor iets anders instellen?
Werkt top! Lekker op de camera gezet
Nu de S9 dus dualsim geleverd wordt in NL is het voor mij een ideale oplossing, althans lijkt. Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand of hiermee de volgebde dingen mogelijk zijn?;
- Een prive en werk whatsapp los van elkaar draaien
- Op twee nummers gebeld worden en kiezen wie je met welk nummer wilt bellen
- Betere dekking dmv gebruik netwerk beide sims van bijv andere providers
...of is dit luchtfietserij?
[ Voor 3% gewijzigd door Flipswix op 09-03-2018 01:26 ]
vraag 1 en 2 ja... vraag 3 als je bedoelt netwerk versterken doormiddel van 2 sims, dan nee, als je bedoelt 2 verschillende providers zodat je altijd een dekking van 1 van de 2 hebt dan jaFlipswix schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 01:26:
Nu de S9 dus dualsim geleverd wordt in NL is het voor mij een ideale oplossing, althans lijkt. Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand of hiermee de volgebde dingen mogelijk zijn?;
Thnks. Is inderdaad niet echt een mooi logo, maar niet storend genoeg om de S9 te laten liggen.airwolf83 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:17:
[...]
[afbeelding]
Ligt eraan welke review je pakt. Geen idee hoe dat kan maar misschien aan de omstandigheden waarin een foto gemaakt wordt.Mike P schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 00:07:
[...]
Ik lees op meer plekken milde teleurstelling over de camera hoor. De Pixel 2 doet het in low light iig beter, zo lijkt het. Verschil is hier https://thenextweb.com/re...iteration-not-revelation/ zelfs behoorlijk groot, vind ik.
Verder is beste camera toch vaak een optelsom van verschillende scenario's en een stukje voorkeur.
Allround gezien is het een top camera omdat het geen echte zwakke punten heeft.
The Verge vind bijvoorbeeld de camera van de iPhone X heel goed terwijl een vergelijking van Supersaf het tegenovergestelde laat zien. Misschien voorkeur ?
S9+ woensdagavond binnen gekregen via Coolblue. Ik maak gebruik van de inruilactie van Samsung i.c.m. de Note 8.
Ik vind het opvallend hoe snel alles werkt als ik het toestel vergelijk met de Note 8. Ik heb sinds de S6 eigenlijk nooit echt issues met de camera's gehad en als ik zo een paar plaatjes heb geschoten, dan zie ik niet echt een verschil met de S8+ of de Note 8. Altijd meer dan tevreden geweest.
Accuduur, scherm, gewicht en hoe de boel aanvoelt is net weer wat beter. Zeer tevreden tot nu toe.
Ik heb er tevens een Samsung Hyperknit case bij gekocht. Voelt erg goed aan en geeft een meer premium gevoel dan een rubberen/plastic case.
Ik vind het opvallend hoe snel alles werkt als ik het toestel vergelijk met de Note 8. Ik heb sinds de S6 eigenlijk nooit echt issues met de camera's gehad en als ik zo een paar plaatjes heb geschoten, dan zie ik niet echt een verschil met de S8+ of de Note 8. Altijd meer dan tevreden geweest.
Accuduur, scherm, gewicht en hoe de boel aanvoelt is net weer wat beter. Zeer tevreden tot nu toe.
Ik heb er tevens een Samsung Hyperknit case bij gekocht. Voelt erg goed aan en geeft een meer premium gevoel dan een rubberen/plastic case.
Let op:
Dit topic gaat alleen over het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en bestellen: [Samsung Galaxy S9-serie] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, laders, accessoires: [Samsung Galaxy S9-serie] Accessoires
- Cashback: [Samsung Galaxy S8/S9] Afhandeling cashback bij aanschaf
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support
Dit topic gaat alleen over het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en bestellen: [Samsung Galaxy S9-serie] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, laders, accessoires: [Samsung Galaxy S9-serie] Accessoires
- Cashback: [Samsung Galaxy S8/S9] Afhandeling cashback bij aanschaf
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support