Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:32
Denimco schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 19:39:
Hum dat is een goed idee om even langs de Mediamarkt te gaan om vergelijkbare afmetingen te bekijken. Kan het natuurlijk zelf uitzoeken, maar weet jij toevallig zo uit je hoofd welke huidige telefoons wat betreft afmeting vergelijkbaar zijn met de S9+.
De S8 en S8+ komen het best overeen, ze zijn een 1,4 mm hoger dan de S9(+) en 0,3 mm dunner.

[ Voor 7% gewijzigd door algalid op 01-03-2018 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
Ik ben gisteren ook even bij de MediaMarkt naar binnen gelopen, en mijn S6Edge+ naast en bovenop de S9+ gehouden.

In eerste instantie neigde ik naar de S9, maar toch blij dat ik uiteindelijk via een redelijk aanbod van KPN het S9+ toestel daar besteld.

Meteen ook maar een setje USB-C kabels op Amazon gescoord. En voorlopig moet ik het maar even doen met een 64GB SD kaartje wat ik nog heb liggen, dat is al een enorme vooruitgang ten opzichte van de 32GB waar ik het de afgelopen 2,5 jaar mee heb moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Famoso schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:10:
Displaymate heeft het scherm van de S9 onder de loep genomen. Niet geheel onverwacht is het de beste smartphonedisplay van het moment: http://www.displaymate.com/Galaxy_S9_ShootOut_1s.htm
"Record small Shifts in Brightness and Color with Viewing Angle, including White."

Ik las dat, keek naar mijn iPhone X en ben stiekem toch jaloers dat ik niet gewacht heb op de Galaxy S9 :+.

Als ik geen Apple Watch had en al het overige ook van Apple... Maar ga nu natuurlijk niet mijn investering omgooien, misschien over een aantal jaar.

Ik moet wel zeggen dat de form-factor van de 9+ me zeer aanstaat, met de iPhone X niet heel veel last van de notch (totaal niet eigenlijk) maar ik vind een scherm dat gewoon compleet doorloopt wel mooier.

Ik wens jullie allemaal veel plezier met de nieuwe 9 :) Ik ga stiekem en jaloers van de zijlijn toekijken en mocht ik een keer dubbel salaris krijgen, misschien neem ik dan wel twee telefoons (belachelijk idee) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandts
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-08 19:05
Ik zie net dat de S9 Project Treble zal ondersteunen:

https://www.sammobile.com...treble-support-confirmed/

Het moet nog maar even blijken wat dit in de praktijk betekent maar voor mij is dit wel een reden om toch voor de S9 te kiezen in plaats van de S8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Weet iemand of de S9's al ergens in de winkels staan om te bekijken? Zit te denken om een paarse te bestellen maar wil hem toch eigenlijk wel eerst in het echt zien om te bepalen of ik de kleur wat vind......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
LordLynx schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:53:
Weet iemand of de S9's al ergens in de winkels staan om te bekijken? Zit te denken om een paarse te bestellen maar wil hem toch eigenlijk wel eerst in het echt zien om te bepalen of ik de kleur wat vind......
Van de winkels van Belsimpel weet ik het zeker, paarse S9+ liggen daar.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
LordLynx schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:53:
Als je hierboven leest dan zie je ook dat mensen gewoon naar de MM lopen...

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 18:35
Waah schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:43:
@CLB wat zijn nu de video-resoluties? want lees veel tegenstrijdige verhalen.

4K met hoeveel FPS?
1080 met hoeveel fps?
4K is een confirmed 60FPS.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Waah schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:43:
@CLB wat zijn nu de video-resoluties? want lees veel tegenstrijdige verhalen.

4K met hoeveel FPS?
1080 met hoeveel fps?
4K en 60FPS is wel 'slechts' 5 minuten te filmen;
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DXRleLIUMAAQZ5L.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:25
@CLB thanks, goed om te weten (al zal dit in mijn geval nooit een issue zijn, idem met stabilisatie die niet werkt in 60FPS.

Ben nog wel benieuwd naar de framerates op 1080p. en eventuele limitaties :9 maar thanks

happy birthday :*)

[ Voor 18% gewijzigd door Waah op 02-03-2018 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Yes, vond nu dit artikel, dus hoefde zelf niet meer te checken ;) Lazy me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-09 18:48
Deze week de S9+ besteld. Momenteel de S7edge. Ik snap enigzins dat mensen twijfelen om van de S8 naar de S9(+) te gaan, maar vanuit de S7 lijkt me dit een no-brainer. Behalve prijs dan.
Mijn Edge gaat MP op, want door een klein pixelverlies helaas een laag bod bij de inruilactie.

Vraagjes;
- Weten jullie of de draadloze oplader van de S7 werkt met de S9+? Of werkt die dan gewoon trager?
- Nog een oplaadvraag. De S7 had nog geen usb C-aansluiting, maar mini USB. Laad de C aansluiting sneller op? Nog tips welke ik het beste extra kabels kan aanschaffen? Merkte dat er veel crap tussen zit bij de micro usb's.

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
En je mist dus de beeldstabilisatie op UHD 60fps. Ook wel erg jammer.

Wat wordt er met 1:1 resolutions bedoeld?

[ Voor 24% gewijzigd door !null op 02-03-2018 14:34 ]

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 16:29
Ik ben net even bij de MM in Son binnen gelopen, daar liggen er een paar. Ik wilde even kijken of mijn S9 aankoop omgeruild moest worden voor een S9+. Maar deze is voor mijn doen toch net iets te groot. Ben heel blij met de S9 keuze en ook kwa camera functies (die even getest zijn in de winkel) is dit meer dan voldoende voor mij! Kom van een S7 af dus kan niet wachten tot het volgende week is.

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
!null schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:30:
En je mist dus de beeldstabilisatie op UHD 60fps. Ook wel erg jammer.

Wat wordt er met 1:1 resolutions bedoeld?
Bijna onderaan staat 1:1, 1440x1440. Dat zal hem wel zijn.

En veel action-cams hebben dezelfde limitatie. Hoogste resolutie/FPS geen stabilisatie. Zal wel te zwaar zijn voor de digitale stabilisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ah ik zie het, te snel gelezen.

Ik denk dat dat soort dingen door hardware gedaan worden, maar die is gemaakt om alleen bepaalde resoluties te doen (met limitatie op fps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Net ook even gekeken bij de MM, klopt het dat Youtube niet meer fullscreen afspeelt? Het lukte de Samsung medewerkers op hun eigen toestellen ook niet...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:42

W84

Huigie schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:25:
Net ook even gekeken bij de MM, klopt het dat Youtube niet meer fullscreen afspeelt? Het lukte de Samsung medewerkers op hun eigen toestellen ook niet...
Werkt op de S8 ook niet meer ontdek ik net. Vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huigie schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:25:
Ook niet met de vingers inzoomen? Dit was naar het schijnt tot voor kort de methode tot fullscreen kijken op de S8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Nope... Youtube stond ook aangevinkt als "fullscreen app".

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

W84 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:36:
[...]

Werkt op de S8 ook niet meer ontdek ik net. Vaag!
Wis je cache partitie eens... YouTube: Galaxy S8 and Note 8 Pinch to Zoom Youtube Feature!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:42

W84

Ja net gedaan, werkt nu wel. Tnx! :) Sorry voor off-topic, maar ik was even in perniek zegmaar. :p

[ Voor 48% gewijzigd door W84 op 02-03-2018 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waah schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:59:
[...]

Toch jammer dat video lijkt tegen te vallen. of nou ja tegenvallen, niet tot de beste behoord. Vooral autofocus vind ik erg belangrijk in video aangezien het daar mis kan gaan. Niet erg als je iets filmt wat makkelijk te herhalen is, maar dat is niet altijd zo :+
Dx0mark neem ik ook niet echt heel serieus. Dx0mark wordt betaald en is geen onafhankelijke organisatie.
Ik kijk gewoon naar de vergelijkende filmpjes op YouTube en vind de S9 beter dan S8 en de S8 filmde al best goed alleen de stabilisatie was het zwakke punt.

Nu is dat flink aangepakt dus wat mij betreft is het een winnaar wat video betreft.

Waar de S9 wat punten laat vallen volgens Dx0mark is
moiré en wat meer artifacts dan de concurrentie. Dat de videostabilisatie minder zou werken vind ik geen minpunt want dat is toch vaak persoonlijk. Het onnatuurlijke van de Pixel 2 vind ook niet iedereen mooi.

Wat ze ook niet testen is de audio opname en die is bij de S9 heel goed tov bijvoorbeeld Pixel 2 of iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
Dit lijkt dan wel weer schokkend. Maar goed. 1 benchmark maakt nog geen..
'Samsung Galaxy S9+ presteert slechter in benchmarktest dan oudere modellen' https://androidworld.nl/n...-galaxy-s9-benchmarktest/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pietje7 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:48:
Dit lijkt dan wel weer schokkend. Maar goed. 1 benchmark maakt nog geen..
'Samsung Galaxy S9+ presteert slechter in benchmarktest dan oudere modellen' https://androidworld.nl/n...-galaxy-s9-benchmarktest/
Samsung geeft aan dat de test op een toestel gedraaid zijn die niet geoptimaliseerd is.
Ik wacht de review van tweakers nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 18:35
Bij 4K 60FPS valt ook de stabilisatie weg heb ik van een YouTuber vernomen. Klopt dat?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
SgtElPotato schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 10:07:
[...]

Bij 4K 60FPS valt ook de stabilisatie weg heb ik van een YouTuber vernomen. Klopt dat?
Dat klopt. Dat staat op het scherm een paar pagina's terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Ik vind de videostabilisatie best tegenvallen als ik de video's bekijk. Het schokt nog steeds alle kanten op. Ook op 4K 30. Tenminste in vergelijking met de camera van een iPhone. Hoe komt dat? Moet zeggen dat ik de microfoon van de S9 wel lekker helder vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Eduardboon schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:16:
Ik vind de videostabilisatie best tegenvallen als ik de video's bekijk. Het schokt nog steeds alle kanten op. Ook op 4K 30. Tenminste in vergelijking met de camera van een iPhone. Hoe komt dat?
Zou het mss te maken hebben met het kleinere formaat van de iPhone en dat de camera in een hoek zit? Voor goede stabilisatie moet je nog altijd een gimball gebruiken. Je kan geen wonderen verwachten van de OIS van de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
algalid schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:32:
[...]

Zou het mss te maken hebben met het kleinere formaat van de iPhone en dat de camera in een hoek zit?
Klein formaat zou een voordeel kunnen zijn, maar in een hoek zitten doet dat juist weer teniet. Dus het zal waarschijnlijk vooral door de softwarestabilisatie zelf komen dat de iPhone het beter doet.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Hahn schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:34:
[...]
Klein formaat zou een voordeel kunnen zijn, maar in een hoek zitten doet dat juist weer teniet. Dus het zal waarschijnlijk vooral door de softwarestabilisatie zelf komen dat de iPhone het beter doet.
Ze hebben beide optische stabilisatie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Eduardboon schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:37:
[...]

Ze hebben beide optische stabilisatie toch?
Yep, my bad. Ik las 'OIS' en dacht aan software ipv optical :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Hahn schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:34:
Dus het zal waarschijnlijk vooral door de softwarestabilisatie zelf komen dat de iPhone het beter doet.
Een andere tactiek is om de buitenrand van de lens weg te snijden dmv cropping omdat het midden makkelijker stil te houden is, maar betwijfel dat ze dat doen bij Apple.

De iPhone heeft wel die vervelende bump, mss dat dat helpt om wat extra in te steken voor stabilisatie.

Qua "software" kan de OIS wel samenwerken met de accelerometer om beter te anticiperen, 2 sensoren werkt beter dan 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
algalid schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:43:
[...]

Een andere tactiek is om de buitenrand van de lens weg te snijden dmv cropping omdat het midden makkelijker stil te houden is, maar betwijfel dat ze dat doen bij Apple.
Het midden makkelijker stil te houden? Daarom worden de randen niet gecropt. Software stabilisatie draait het beeld om beweging eruit te krijgen en dus krijg je lege randen aan de zijkanten. En die lege randen worden gecropt.
De iPhone heeft wel die vervelende bump, mss dat dat helpt om wat extra in te steken voor stabilisatie.
Ik weet niet of je nou zegt of uitsteken kan helpen (want je hebt het over de bump, maar zegt 'in te steken'), maar ook hier: hoe meer het uitsteekt, hoe erger bewegingen te zien zullen zijn, omdat ze versterkt worden (hefboomeffect).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fierani
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06-09-2024
Denimco schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 19:39:
[...]

Hum dat is een goed idee om even langs de Mediamarkt te gaan om vergelijkbare afmetingen te bekijken. Kan het natuurlijk zelf uitzoeken, maar weet jij toevallig zo uit je hoofd welke huidige telefoons wat betreft afmeting vergelijkbaar zijn met de S9+.

Ik zit namelijk ook in hetzelfde schuitje en twijfel tussen de S9 en de S9+, komend van de S7.
Beetje late reactie maar de s8 en s8+ zijn wel goed vergelijkingsmateriaal. Zelf nog steeds heel erg aan het twijfelen, heb ze wel allebei gepreordert dan kan ik er gewoon 1 annuleren hehe >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eduardboon
Ik heb dit nog nooit eerder gedaan, maar ik heb de s9+ besteld. Ik ga mezelf onderdompelen in de ervaring voor in ieder geval 1 maand, maar houd daarna mijn iPhone X als daily driver (tenzij de S9 mij overhaalt). Ben van plan de S9 als reservetoestel/mini-tablet te gaan gebruiken en heb geen interesse in een grote tablet.

Wel heel spannend om twee telefoons te hebben.

Weet iemand of je de Samsung Mobile Care ook later kan aanschaffen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eduardboon schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:16:
Ik vind de videostabilisatie best tegenvallen als ik de video's bekijk. Het schokt nog steeds alle kanten op. Ook op 4K 30. Tenminste in vergelijking met de camera van een iPhone. Hoe komt dat? Moet zeggen dat ik de microfoon van de S9 wel lekker helder vind.
Ik vind de stabilisatie best goed. Heb nog geen vergelijking gezien op 4k maar met 1080p heeft de S9 de betere stabilisatie van de twee.
Ik weet natuurlijk niet wat jij gezien hebt maar het kan zijn dat de softwarematige stabilisatie uitstond.

Verder ben ik van mening dat je bij het filmen gewoon het toestel stil moet houden, tenminste als je een beetje van filmen houdt. Lopen of rennen is not done in mijn ogen.

4k30
YouTube: Samsung Galaxy S9 Video Test (4K 30FPS)

4k60 (alleen optische stabilisatie)
YouTube: Samsung Galaxy S9 4K/UHD @ 60fps video sample
YouTube: Samsung Galaxy S9 Camera 4K Video Test (4K 60fps)

1080p
YouTube: Samsung Galaxy S9 1080p video sample at night
YouTube: Camera Test : iPhone X Versus Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Garret1410 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 23:25:
[...]

Ik vind de stabilisatie best goed. Heb nog geen vergelijking gezien op 4k maar met 1080p heeft de S9 de betere stabilisatie van de twee.
Ik weet natuurlijk niet wat jij gezien hebt maar het kan zijn dat de softwarematige stabilisatie uitstond.

Verder ben ik van mening dat je bij het filmen gewoon het toestel stil moet houden, tenminste als je een beetje van filmen houdt. Lopen of rennen is not done in mijn ogen.

4k30
YouTube: Samsung Galaxy S9 Video Test (4K 30FPS)

4k60 (alleen optische stabilisatie)
YouTube: Samsung Galaxy S9 4K/UHD @ 60fps video sample
YouTube: Samsung Galaxy S9 Camera 4K Video Test (4K 60fps)

1080p
YouTube: Samsung Galaxy S9 1080p video sample at night
YouTube: Camera Test : iPhone X Versus Galaxy S9
Deze video’s laten inderdaad een heel ander beeld zien waarbij ik moet toegeven dat het er beter uitzien dan op de iPhone X, waar toch nog jitter zichtbaar is.

Ben het met je eens dat rennen not-done is, maar een beetje bewegen levert soms leuke shots op. Daarvoor hebben beide toestellen gelukkig prima camera’s.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Eduardboon schreef op zondag 4 maart 2018 @ 22:13:
Ik heb dit nog nooit eerder gedaan, maar ik heb de s9+ besteld. Ik ga mezelf onderdompelen in de ervaring voor in ieder geval 1 maand, maar houd daarna mijn iPhone X als daily driver (tenzij de S9 mij overhaalt). Ben van plan de S9 als reservetoestel/mini-tablet te gaan gebruiken en heb geen interesse in een grote tablet.

Wel heel spannend om twee telefoons te hebben.

Weet iemand of je de Samsung Mobile Care ook later kan aanschaffen?
Hier hetzelfde :) Gebruik al 7 jaar iPhones en nu de X, maar elke keer als ik in de MM loop en zie die Samsung toestellen (Note 8 in het bijzonder, echt mooiste toestel tot nu toe) moet ik er even mee spelen. Gister toch overstag gegaan en de 9+ besteld, kan er niet meer omheen...de vrijheid die je heb, beste scherm, camera en het kunnen doen wat je wilt, erop zetten wat je wilt spreken mij erg aan. Buiten dat is Android met Oreo echt 1000x beter en stabieler dan het Android wat ik toendertijd had/gewend was (dat was een Galaxy S1 met Android 2.x.x ofzo).

Kortom ik wacht het af, mocht het bevallen (hou de X zoiezo erbij) dan wil ik de Gear VR en Gear Sport ook overwegen...Heb de apple watch maar die ligt letterlijk stof te happen, de Sport oogt en zit veel beter kwa horloge. VR is gewoon erg gaaf :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eduardboon
Bontes schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:43:
[...]

Hier hetzelfde :) Gebruik al 7 jaar iPhones en nu de X, maar elke keer als ik in de MM loop en zie die Samsung toestellen (Note 8 in het bijzonder, echt mooiste toestel tot nu toe) moet ik er even mee spelen. Gister toch overstag gegaan en de 9+ besteld, kan er niet meer omheen...de vrijheid die je heb, beste scherm, camera en het kunnen doen wat je wilt, erop zetten wat je wilt spreken mij erg aan. Buiten dat is Android met Oreo echt 1000x beter en stabieler dan het Android wat ik toendertijd had/gewend was (dat was een Galaxy S1 met Android 2.x.x ofzo).

Kortom ik wacht het af, mocht het bevallen (hou de X zoiezo erbij) dan wil ik de Gear VR en Gear Sport ook overwegen...Heb de apple watch maar die ligt letterlijk stof te happen, de Sport oogt en zit veel beter kwa horloge. VR is gewoon erg gaaf :)
Als je toevallig in het noorden woont kunnen we wel eens corresponderen over deze super-rare actie van ons :+

Ik vind de Note8 ook erg mooi! Leuk wat je allemaal met die pen kan, maar zie mezelf niet echt veel met die pen werken, dus de 9+ leek me prima.

Heb zelf nog een Apple Watch, maar ben altijd jaloers geweest op de Huwawei watch, dus ik wacht ook af hoe het bevalt. Ik gebruik de Watch wel echt dagelijks i.c.m Siri voor het zetten van Timers e.d. Daarom ga ik de X ook in mijn tas houden terwijl ik de 9+ gebruik, weliswaar op Wi-Fi.

Stiekem ben ik gewoon bang dat de S9 beter gaat bevallen vanwege het grote mooie scherm, maar de iPhone moet ik uiteindelijk toch als daily driver houden vanwege de integratie met al mijn andere Apple apparaten :+.

De DUO-SIM is al besteld bij T-Mobile, dus ik kan beide toestellen gewoon pijnloos gebruiken, gewoon even vliegtuigmodus aanzetten op het toestel dat even stof mag happen.

Heb de telefoon overigens bij de mediamarkt besteld met betalen bij afhalen. Hoop dan ook dat hij gewoon klaarligt vrijdagmorgen :+ Laat in de winkel meteen een screenprotector zetten (iemand tips daarvoor? Normaal loop ik de A-Mac in en zijn we zo klaar). Een hoesje doe ik eerst niet, maar heb wel interesse in die clear stand cover.

[ Voor 4% gewijzigd door Eduardboon op 05-03-2018 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Ik mag weer verlengen en ben op zoek naar een upgrade (van de S6).

Nu zijn mijn wensen na jaren smartphonegebruik redelijk overzichtelijk;
- Scherm (kleurrijk/scherp)
- Camera (best mogelijk, belangrijkste punt)
- Geluid (sterio/volume)
- Hardwarematig zo actueel snel mogelijk (moet er weer 2 jaar mee vooruit)

De software pas ik toch direct zelf aan met een custom rom.

Aangezien ik regelmatig ga hardlopen met de telefoon (voor muziek via bluetooth) is een compacter formaat wel handiger (vandaar dat ik heel aandachtig kijk naar de XZ2 compact).

De s9 is kwa mijn belangrijkste wensen een safe-bet. Maar hoeveel beter is de dualcamera van de s9+?
Waarschijnlijk valt de + toch af omdat ik niet met een laptop wens te rennen :P.

Iemand een goede richting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 08:13
Predje schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:08:
Ik mag weer verlengen en ben op zoek naar een upgrade (van de S6).

Nu zijn mijn wensen na jaren smartphonegebruik redelijk overzichtelijk;
- Scherm (kleurrijk/scherp)
- Camera (best mogelijk, belangrijkste punt)
- Geluid (sterio/volume)
- Hardwarematig zo actueel snel mogelijk (moet er weer 2 jaar mee vooruit)

De software pas ik toch direct zelf aan met een custom rom.

Aangezien ik regelmatig ga hardlopen met de telefoon (voor muziek via bluetooth) is een compacter formaat wel handiger (vandaar dat ik heel aandachtig kijk naar de XZ2 compact).

De s9 is kwa mijn belangrijkste wensen een safe-bet. Maar hoeveel beter is de dualcamera van de s9+?
Waarschijnlijk valt de + toch af omdat ik niet met een laptop wens te rennen :P.

Iemand een goede richting?
Ik zou als ik jou was even de S9+ en de s9 naast elkaar in de winkel vergelijken. Ofcourse, als je dat nog niet gedaan hebt. Ik was ook bang dat de plus variant te groot zou zijn, maar in de winkel viel het enorm mee. Ik vond de normale s9 zelfs te smal omdat ik van de S7 kom.
Over de camera zelf moet ik zeggen, de 2x zoom lens is leuk voor telephoto portrait foto's van mensen. Als je twijfelt over de tweede camera vanwege het kunnen maken van bokeh foto's, de F1.5 modus maakt ook enorm mooie bokeh foto's.
Kortom : De 9+ moet je voor het formaat en 2gb ram extra nemen, niet voor de camera. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Burr schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:29:
[...]
Kortom : De 9+ moet je voor het formaat en 2gb ram extra nemen, niet voor de camera. :)
Het formaat is juist 1 van de dingen die ik het liefst zo klein mogelijk heb.
En de camera is juist weer 1 van de belangrijkste dingen.
Ik gebruik de telefoon ook totaal niet intensief, letterlijk alleen voor foto's van de kids en kookcreaties, youtube, img en internet bankieren. Verder totaal nergens voor.
Als ik hem gebruik moet alles wel volledig vloeiend draaien (dat is op de s6 al het geval met een volledig getweakte rom). En voor de foto's te bekijken moet het scherm geweldig zijn.
Aangezien de camera van de + minimaal beter is is het extra formaat het voor mij niet waard.
Als ik dan hardwarematig de s9 met de xz2compact vergelijk (snapdragon/camera/speakers) komt dat ook heel erg overeen. Dan zou de Sony veel kleiner en goedkoper zijn en verder hetzelfde bieden (toch?).

Als ik overigens de size vergelijk is de xz2 compact nou ook weer niet zooo compact!
https://www.phonearena.co...6/phones/10834,10716,8997

Vergelijken met de s6 zijn ze beide een sprong vooruit en de xz2 is behoorlijk dik.

[ Voor 15% gewijzigd door Predje op 05-03-2018 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 08:13
Predje schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:36:
[...]

Het formaat is juist 1 van de dingen die ik het liefst zo klein mogelijk heb.
En de camera is juist weer 1 van de belangrijkste dingen.
Ik gebruik de telefoon ook totaal niet intensief, letterlijk alleen voor foto's van de kids en kookcreaties, youtube, img en internet bankieren. Verder totaal nergens voor.
Als ik hem gebruik moet alles wel volledig vloeiend draaien (dat is op de s6 al het geval met een volledig getweakte rom). En voor de foto's te bekijken moet het scherm geweldig zijn.
Aangezien de camera van de + minimaal beter is is het extra formaat het voor mij niet waard.
Als ik dan hardwarematig de s9 met de xz2compact vergelijk (snapdragon/camera/speakers) komt dat ook heel erg overeen. Dan zou de Sony veel kleiner en goedkoper zijn en verder hetzelfde bieden (toch?).

Als ik overigens de size vergelijk is de xz2 compact nou ook weer niet zooo compact!
https://www.phonearena.co...6/phones/10834,10716,8997

Vergelijken met de s6 zijn ze beide een sprong vooruit en de xz2 is behoorlijk dik.
Als je een mooi scherm wilt en een goede camera ben je beter af met de S9 vind ik. De camera software van de Sony toestellen zijn bagger naar mijn ervaring. Weet niet of dat veranderd is bij de xz2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rara-avis
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:53

rara-avis

hello human.

Ik heb net de S9 gepreordered, woot! Ik ben zelf wel voor de normale gegaan, de plus is gewoon te groot voor mijn kleine vrouwenhandjes. :x

Mijn oude LG G4 ga ik inruilen, krijg daar hopelijk de ~148 euro voor die ze inschatten. Geheel krasvrij en werkt perfect. Maar het zou me niks verbazen als ze ondanks alles toch nog wel iets vinden om op te beknibbelen. Weet niet hoe Samsung daarmee is. We zien wel!

canon 5d mark ii ▫ canon 1200D [infrarood] ▫ sony a7 ▫ lensbaby circular 5.8mm f/3.5 ▫ meyer-optik gorlitz primotar 135mm f/3.5 ▫ canon 24-105mm f/4 ▫ 35mm f/1.4 ▫ 50mm f/1.8 ii ▫ 100mm f/2.8 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Ik heb denk ik een keuze gemaakt.
In mijn ogen is er weinig vernieuwing met mn S7E.
Ik wacht misschien op de Note 9 of de S10,en van het laatste verwacht ik wel iets revolutionairs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
Iemand enig idee wanneer je m kan verwachten ? Heb de +gekocht voor mn vrouw dr verjaardag...heeft ze hem dan donderdag ? Of vrijdag ...

EDIT ik weet t al ... vrijdag dus 🙂

[ Voor 14% gewijzigd door dave1972 op 05-03-2018 18:14 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Laatst online: 22:51

AvK

Ready Set Go

xandoortje schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:28:
Ik heb denk ik een keuze gemaakt.
In mijn ogen is er weinig vernieuwing met mn S7E.
Ik wacht misschien op de Note 9 of de S10,en van het laatste verwacht ik wel iets revolutionairs.
Ik snap je keuze.
Zelf ben ik er nog niet uit. De camera is voor mij eigenlijk het belangrijkst op een topmodel Smartphone. Knip me helemaal lens namelijk..... :) . Heb het gevoel dat Samsung de camera voor de S10 al stiekem in de S9 heeft gestopt vanwege de wel erg goede camera's van de concurrentie op dit moment.
Nu er op diezelfde lens een mechanisch diafragma zit..... lijkt me dat de concurrentie wel weer even druk is om van de schrik te bekomen.
Ergo: ik wacht de definitieve reviews nog even af.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Heb de S9+ ook besteld met abbo bij Tele2. Zal mij benieuwen of ik nog op tijd was voor de pre-order voor deze week, anders 16 maart, ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22-08 13:18
dave1972 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 18:12:
Iemand enig idee wanneer je m kan verwachten ? Heb de +gekocht voor mn vrouw dr verjaardag...heeft ze hem dan donderdag ? Of vrijdag ...

EDIT ik weet t al ... vrijdag dus 🙂
Ik heb hem besteld op coolblue.be en er staat dat de bezorgdatum deze donderdag is.
Zou het niet ook donderdag zijn voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
JaronStrypsteen schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:16:
[...]

Ik heb hem besteld op coolblue.be en er staat dat de bezorgdatum deze donderdag is.
Zou het niet ook donderdag zijn voor je?
Yep donderdag it is las ik net :) thanks

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij T-mobile zou ik meer als een maand moeten wachten blijkbaar. Ben toen maar voor de S8+ gegaan. Kom.vanaf een wileyfox Swift ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microburst
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 20:40
Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:18:
Bij T-mobile zou ik meer als een maand moeten wachten blijkbaar. Ben toen maar voor de S8+ gegaan. Kom.vanaf een wileyfox Swift ..
Hoezo moet je meer dan een maand wachten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWooDs
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-02 12:21
denk dat zijn abonnement nog niet is afgelopen dan.

ik kan niet wachten tot ik de S9 binnen krijg. Meestal wachtte ik een aantal maanden en bekeek de reviews en bestelde dan de telefoon. Heb al jaren een Samsung (begonnen ooit met de S1) en sindsdien bij elke verlenging weer een Samsung genomen. Dit keer kwam de verlenging zo gelijktijdig dat ik besloten heb deze te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Ik heb ook de S9 besteld, heb er zin in donderdag! Jarenlang iPhone gebruikt, maar na wat mindere ervaringen vind ik het tijd om te switchen.

Ik zit nog wel te twijfelen wat ik met m’n oude iPhone 6s doe. Op marktplaats zetten of opsturen naar Samsung voor de inruilactie. Iemand ervaring met dat laatste? Als ik naar de voorwaarden van de actie kijk: ja het toestel is werkend en ja het scherm is nagenoeg helemaal in orde. Wel zitten er gebruikerssporen aan de zijkanten/ hoeken en is de batterij aan vervanging toe.. Zou dit zwaar wegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willianv
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Hier ook een S9 besteld... Heb jarenlang diverse iphones gehad en heb momenteel de iphone X.
Toch de S9 besteld om te kijken of ik overstap, de iphone hou ik dan als extra toestel (ook vanwege gekochte apps en koppeling met mijn overige apple producten).

Reden voor deze 'move'; ik begin me steeds vaker te irriteren aan de beperkingen van IOS. Ook ben ik nog niet geheel gelukkig met face-id.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
Net van Mobiel.nl te horen gekregen dat s9(+) morgen verzonden gaat worden.

Andere vraag. Enig idee of de Samsung wireless oplader (pad) werkt voor de S9+? Of heel traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-08 11:00
Ook S9+ besteld voor mijzelf, en vrouwlief was ook aan verlenging toe, die ging ook voor de S9+. Komen donderdag binnen als het goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

Ik mag eind april verlengen en mijn vrouw eind mei. Nog even wachten dus en we kunnen helaas geen gebruik maken van de inruilactie. We hebben beide een s7 edge. (Beide nog in perfecte staat)

Zojuist de knoop doorgehakt. Voor mij wordt het de s9+. Deze keer geen hoesje er omheen maar een dbrand erop. Dan is hij een halve cm minder breed en 2 mm hoger dan mijn s7edge in een spigen hoesje.
Dat is nagenoeg geen verschil.
toch niet :D

Mijn vrouw moet nog beslissen, die heeft alleen besloten dat ze een paarse wil :D

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ben je niet bang voor schade als je geen valbescherming hebt? Het is allemaal glas...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

Huigie schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:55:
Ben je niet bang voor schade als je geen valbescherming hebt? Het is allemaal glas...
Een beetje wel.

Maar wil niet een veel grotere telefoon maar de s9+ voelt als een veel betere koop.

Mijn S7 edge is nog helemaal netjes. Maar goed die zit dus wel in een case.

Een Spigen Airspin zou ook een goede optie zijn. Die zijn redelijk dun bij de boven en onderkant.

[ Voor 22% gewijzigd door JSchut op 06-03-2018 13:05 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekingmatt3
  • Registratie: Juli 2011
Iemand enig idee of, als de preorder actie afloopt, een nieuwe actie komt met gratis sd-kaart o.i.d.?

Alvast bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
thekingmatt3 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:13:
Iemand enig idee of, als de preorder actie afloopt, een nieuwe actie komt met gratis sd-kaart o.i.d.?

Alvast bedankt
Ask Samsung :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-09 09:09
thekingmatt3 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:13:

Alvast bedankt
samsung kenende zal er wel iets komen misschien een cashback gratis dex of vr headset ofzo, gratis sd kaart hebben ze al lang niet meer gedaan, maar ja je weet het nooit.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekingmatt3
  • Registratie: Juli 2011
Net gedaan, maar ze houden zulk soort dingen helaas binnenkamers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben deze keer voor een S9 plus gegaan. Heb nu een S8 en ik weet dat het verschil klein is maar ik ben nu eenmaal een smartphone gek.

Persoonlijk hou ik van het kleine formaat van de S8 maar waar ik niemand over hoor is de 6GB ram die de Plus heeft. Ik ben nu eenmaal gek op prestaties en als ik zie hoeveel sneller 6GB is tov 4GB (Note8 vs S8), dan is voor mij de keuze wat makkelijker gemaakt.

Nu is snelheids beleving voor iedereen anders maar ik ben er gevoelig voor en valt het mij direct op. Elke milliseconde lag, micro hapering of refresh is er een teveel. (Ook reden dat ik vele iPhones heb gehad)

Ik hoop alleen niet dat de Plus te groot is maar we zullen zien donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-10-2021
Garret1410 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:54:
Ik ben deze keer voor een S9 plus gegaan. Heb nu een S8 en ik weet dat het verschil klein is maar ik ben nu eenmaal een smartphone gek.

Persoonlijk hou ik van het kleine formaat van de S8 maar waar ik niemand over hoor is de 6GB ram die de Plus heeft. Ik ben nu eenmaal gek op prestaties en als ik zie hoeveel sneller 6GB is tov 4GB (Note8 vs S8), dan is voor mij de keuze wat makkelijker gemaakt.

Nu is snelheids beleving voor iedereen anders maar ik ben er gevoelig voor en valt het mij direct op. Elke milliseconde lag, micro hapering of refresh is er een teveel. (Ook reden dat ik vele iPhones heb gehad)

Hmm Samsung is meestal niet het merk dat bekend staat als lag vrij. Een Google Pixel of Oneplus 5t zou meer voor de hand liggend zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Garret1410 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:54:

het verschil in snelheid tussen de s8 en note 8 kwam ook deels door de oudere samsung experience versie op de s8, deze is geupdate in de 8.0 uodate als je deze binnen hebt merk je wel dat het toestel net ietsje vlotter aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Hoe krijg je de s9 straks het meest "Pixel-like"? Ik heb geen interesse in een pixel, maar vindt dat stock android gebeuren wel leuk (en wil graag de Google assistant gebruiken). Kan ik daarvoor gewoon de google launcher gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Eduardboon schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:49:
Hoe krijg je de s9 straks het meest "Pixel-like"? Ik heb geen interesse in een pixel, maar vindt dat stock android gebeuren wel leuk (en wil graag de Google assistant gebruiken). Kan ik daarvoor gewoon de google launcher gebruiken?
voor google assistant moet je telefoon op engels staan.
Als je echt pixel like wil kun je rooten en een vanilla rom flashen.
anders kun je gewoon de pixel launcher downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
izzet3838 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:53:
[...]

voor google assistant moet je telefoon op engels staan.
Als je echt pixel like wil kun je rooten en een vanilla rom flashen.
anders kun je gewoon de pixel launcher downloaden.
Super, ik ga me erin verdiepen.

Ben op het moment een beetje pissig op Apple, dus extra motivatie om de s9 goed te gaan bekijken en in te stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
Eduardboon schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:58:
[...]

Super, ik ga me erin verdiepen.

Ben op het moment een beetje pissig op Apple, dus extra motivatie om de s9 goed te gaan bekijken en in te stellen :)
Met een S8 kaon ik prima Assistant gebruiken, alleen merkte ik dat soms de hot word niet werkte (net als bij de S7) dus moest ik assistant handmatig openen.

Maar wanneer ik het meeste gebruikte, dat is als ik Android auto open had, werkte het altijd 100%.

Met Nova of Action launcher krijg je een goede Pixel ervaring met alle extra's van Samsung (the good and the bad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
JSchut schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:02:
[...]

Een beetje wel.

Maar wil niet een veel grotere telefoon maar de s9+ voelt als een veel betere koop.

Mijn S7 edge is nog helemaal netjes. Maar goed die zit dus wel in een case.

Een Spigen Airspin zou ook een goede optie zijn. Die zijn redelijk dun bij de boven en onderkant.
Op mijn S7edge had ik een Spigen Rugged Armor case. Ik was ook op zoek naar iets dunners voor mijn s9+, maar alles wordt minder beschermend. Ik heb nu bij belsimpel de Rugged Armor én Spigen Thin Fit besteld. Je kan gratis retourneren dus als Thin Fit het toch niet is dan toch maar weer Rugged Armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 00:05
bij de MM even bekeken. Inderdaad sprekend een s8. Viel me in dat opzicht tegen. Waar blijven de reviews eigenlijk? Nergens op internet te bekennen. Vooral geinteresseerd in de progressie tov de s8 in camera en accu vingerafdrukscanner (die van de note 8 en s8 zijn niet goed en snel). Is dat niet groot dan sla ik deze over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
Luinwethion schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 15:10:
[...]

Met een S8 kaon ik prima Assistant gebruiken, alleen merkte ik dat soms de hot word niet werkte (net als bij de S7) dus moest ik assistant handmatig openen.

Maar wanneer ik het meeste gebruikte, dat is als ik Android auto open had, werkte het altijd 100%.

Met Nova of Action launcher krijg je een goede Pixel ervaring met alle extra's van Samsung (the good and the bad).
Nova lijkt allesbehalve Pixel. Ik ken beiden en ze lijken in vrijwel niets op elkaar. De enige manier om die pixel ervaring te krijgen is inderdaad rooten en een andere ROM er op, maar dat is nogal wat als je van de iphone afkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:53
Pietje7 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 15:42:
[...]

Op mijn S7edge had ik een Spigen Rugged Armor case. Ik was ook op zoek naar iets dunners voor mijn s9+, maar alles wordt minder beschermend. Ik heb nu bij belsimpel de Rugged Armor én Spigen Thin Fit besteld. Je kan gratis retourneren dus als Thin Fit het toch niet is dan toch maar weer Rugged Armor.
Ik heb zelf de Spigen Ultra Hybrid gekocht. Op mijn S7 edge bevalt hij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
P. vd Loo schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 15:52:
bij de MM even bekeken. Inderdaad sprekend een s8. Viel me in dat opzicht tegen. Waar blijven de reviews eigenlijk? Nergens op internet te bekennen.
Iedereen wist al dat het uiterlijk van de S9 hetzelfde was, er is zo lang op voorbereid dat de teleurstelling een soort van zucht werd.

Reviews komen pas uit als het embargo wordt opgeheven (ik neem aan donderdag). Er zijn wel enorm veel hands on (p)reviews "A week with the S9" enzoverder, die vind je op Youtube.

En Displaymate en Dxomark mogen wel al punten geven maar het zijn altijd indrukken per onderdeel.

[ Voor 7% gewijzigd door algalid op 06-03-2018 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
P. vd Loo schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 15:54:
[...]

Nova lijkt allesbehalve Pixel. Ik ken beiden en ze lijken in vrijwel niets op elkaar.
Alles wat je in de pixel launcher heb, kun je bij Nova en Action launcher krijgen.... Natuurlijk dat is alleen voor de launcher.

Met themes kun je kijken als je een meet AOSP look kan geven aan de instellingen menu en notificaties menu.
P. vd Loo schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 15:54:
[...]
De enige manier om die pixel ervaring te krijgen is inderdaad rooten en een andere ROM er op, maar dat is nogal wat als je van de iphone afkomt.
Als je de S9 gaat kopen om een AOSP based rom te flashen, en alle "goodies" van Samsung kwijt raken, kun je (imho) beter een Nokia telefoon kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
honey schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 15:57:
[...]

Ik heb zelf de Spigen Ultra Hybrid gekocht. Op mijn S7 edge bevalt hij prima.
Waar heb je die gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Klopt het dat de release ineens van vrijdag naar donderdag verschoven is? Ook de Mediamarkt neomt op de site nu 8 maart, terwijl hun support nog steeds 9 maart zegt. Zou me goed uitkomen, want ik moet mijn andere toestel weer opsturen donderdag.

[ Voor 19% gewijzigd door Eduardboon op 06-03-2018 16:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• honey
Knaldeals.com

https://www.knaldeals.com...ybrid-transparant-2036182

[ Voor 25% gewijzigd door honey op 06-03-2018 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
Luinwethion schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:14:
[...]

Alles wat je in de pixel launcher heb, kun je bij Nova en Action launcher krijgen.... Natuurlijk dat is alleen voor de launcher. Maar heel andere look and feel.

Met themes kun je kijken als je een meet AOSP look kan geven aan de instellingen menu en notificaties menu.

[...]

Als je de S9 gaat kopen om een AOSP based rom te flashen, en alle "goodies" van Samsung kwijt raken, kun je (imho) beter een Nokia telefoon kopen...
100 % mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Eduardboon schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:24:
Klopt het dat de release ineens van vrijdag naar donderdag verschoven is? Ook de Mediamarkt neomt op de site nu 8 maart, terwijl hun support nog steeds 9 maart zegt. Zou me goed uitkomen, want ik moet mijn andere toestel weer opsturen donderdag.
Voor pre-order was de lever datum altijd de 8ste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Alternative schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:45:
[...]

Check, dat is dan wel weer leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Ziet er goed uit. Toevallig nog een aanrader voor een screenprotector in combinatie hiermee?

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Grim schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:35:
[...]

Ziet er goed uit. Toevallig nog een aanrader voor een screenprotector in combinatie hiermee?
Ik heb nog nooit screen protectors gebruikt. Vind het lelijk, zonde voor het mooie scherm en ook geheel niet nodig. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Flipswix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-09 20:46
Iets wat ik maar niet kan ont-zien :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uc3hd9m.jpg
Het cameraomhulsel lijkt verdacht veel op;
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fLlAzhu.jpg

Maar misschien slaat mijn verbeelding te veel op hol...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• honey
Flipswix schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:20:
[afbeelding]
[afbeelding]

En, ... dank je wel! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
[afbeelding]
[afbeelding]

Grappig
Dat was exact het eerste wat ik dacht toen ik de introductie filmpje zag 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
[afbeelding]
[afbeelding]

Haha,

En bedankt he, _O- _O-

Maar je hebt gelijk... het lijkt er idd veel op...

Blij dat ik de s9+ besteld he.. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Alternative schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:45:
[...]

Net op postnl.nl gekeken, en daar staat: Bezorgtijd (verwacht) : Morgen 7 maart 15:45 - 18:15 uur

(afzender KPN/CEVA Logistics)

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 23:32
Weet iemand hoe ik mijn muziek op makkelijke manier vanuit iTunes kan overzetten naar Mn nieuwe s9? Heb met Google music manager geprobeerd maar dan upload niet Mn muziek wat laatste tijd is toegevoegd. Hij upload eigenlijk helemaal niks. 😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
arnoud_h schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:40:
[...]

Net op postnl.nl gekeken, en daar staat: Bezorgtijd (verwacht) : Morgen 7 maart 15:45 - 18:15 uur

(afzender KPN/CEVA Logistics)

:+
Pestkop :+

Misschien werkt het net als bij games; jij upload bewijs + bonnetje, wij gaan massaal naar de Mediamarkt.

Edit: ik maak de grap net en ik zie bij mijn bestelling staan "Beschikbaar vanaf 7-3-2018". Kan zijn dat hij dan van het magazijn naar Leeuwarden gaat, maar hee. Ik ben er wel voor in om hem morgen al op te pikken samen met mijn mooie led view cover :).

Hatsee.
elaho schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:03:
Weet iemand hoe ik mijn muziek op makkelijke manier vanuit iTunes kan overzetten naar Mn nieuwe s9? Heb met Google music manager geprobeerd maar dan upload niet Mn muziek wat laatste tijd is toegevoegd. Hij upload eigenlijk helemaal niks. 😡
Op mijn HTC S620 (don't judge) kan ik gewoon het mapje van de telefoon openen en de nummers vanuit itunes in dat mapje slepen. Klaar.

[ Voor 69% gewijzigd door Eduardboon op 06-03-2018 21:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoud_h
elaho schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:03:
Ik gebruik op mijn Mac en S6 Edge+ momenteel "DoubleTwist" om mijn iTunes bibliotheek te syncen (over WiFi) met mijn telefoon. Werkt vrij aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
arnoud_h schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:15:
[...]

Ik gebruik op mijn Mac en S6 Edge+ momenteel "DoubleTwist" om mijn iTunes bibliotheek te syncen (over WiFi) met mijn telefoon. Werkt vrij aardig.
Kan je op android niet gewoon een FTP'tje gebruiken of SSH'en?, of een Samba servertje gebruiken ofzo. Lijkt me wel iets dat met een toggle aan/uit te zetten is ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door Eduardboon op 06-03-2018 21:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ISaFeeliN
Leuke post van een Reddit gast die het toestel vroeger binnen kreeg dan verwacht:

https://www.reddit.com/r/...hx/a_review_of_galaxy_s9/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Eduardboon schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:24:
[...]

Kan je op android niet gewoon een FTP'tje gebruiken of SSH'en?, of een Samba servertje gebruiken ofzo. Lijkt me wel iets dat met een toggle aan/uit te zetten is ofzo.
Natuurlijk, je kunt ook gewoon met een USB kabel verbinden en de bestanden uit de iTunes bibliotheek overslepen, maar met DoubleTwist kun je ook afspeellijsten overzetten en makkelijker losse nummers/albums/artiesten overzetten. En na de eerste keer kun je gewoon vinkjes uit en aan zetten en dan synchroniseert alles netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 23:32
Bedankt voor de tip! 😀👍 Double twist ga ik zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikevankan
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-08 14:20
Owkey ik heb een vraag aan jullie, zit er bij de s9+ nu een case in de doos? Op sommige pagina's van samsung zeggen ze van wel en sommige niet.
Hier dus wel: http://www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-s9/specs/ en hier niet:
http://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-s9/shop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Ik ga er van uit dat er geen case in de doos zit. Ik heb geen Nederlandse pagina's gezien waar dat gezegd wordt, enkel op buitenlandse websites.
Pagina: 1 ... 3 ... 43 Laatste

Let op:
Dit topic gaat alleen over het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en bestellen: [Samsung Galaxy S9-serie] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, laders, accessoires: [Samsung Galaxy S9-serie] Accessoires
- Cashback: [Samsung Galaxy S8/S9] Afhandeling cashback bij aanschaf
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support