Bontes schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:43:
[...]
Hier hetzelfde

Gebruik al 7 jaar iPhones en nu de X, maar elke keer als ik in de MM loop en zie die Samsung toestellen (Note 8 in het bijzonder, echt mooiste toestel tot nu toe) moet ik er even mee spelen. Gister toch overstag gegaan en de 9+ besteld, kan er niet meer omheen...de vrijheid die je heb, beste scherm, camera en het kunnen doen wat je wilt, erop zetten wat je wilt spreken mij erg aan. Buiten dat is Android met Oreo echt 1000x beter en stabieler dan het Android wat ik toendertijd had/gewend was (dat was een Galaxy S1 met Android 2.x.x ofzo).
Kortom ik wacht het af, mocht het bevallen (hou de X zoiezo erbij) dan wil ik de Gear VR en Gear Sport ook overwegen...Heb de apple watch maar die ligt letterlijk stof te happen, de Sport oogt en zit veel beter kwa horloge. VR is gewoon erg gaaf

Als je toevallig in het noorden woont kunnen we wel eens corresponderen over deze super-rare actie van ons
Ik vind de Note8 ook erg mooi! Leuk wat je allemaal met die pen kan, maar zie mezelf niet echt veel met die pen werken, dus de 9+ leek me prima.
Heb zelf nog een Apple Watch, maar ben altijd jaloers geweest op de Huwawei watch, dus ik wacht ook af hoe het bevalt. Ik gebruik de Watch wel echt dagelijks i.c.m Siri voor het zetten van Timers e.d. Daarom ga ik de X ook in mijn tas houden terwijl ik de 9+ gebruik, weliswaar op Wi-Fi.
Stiekem ben ik gewoon bang dat de S9 beter gaat bevallen vanwege het grote mooie scherm, maar de iPhone moet ik uiteindelijk toch als daily driver houden vanwege de integratie met al mijn andere Apple apparaten

.
De DUO-SIM is al besteld bij T-Mobile, dus ik kan beide toestellen gewoon pijnloos gebruiken, gewoon even vliegtuigmodus aanzetten op het toestel dat even stof mag happen.
Heb de telefoon overigens bij de mediamarkt besteld met betalen bij afhalen. Hoop dan ook dat hij gewoon klaarligt vrijdagmorgen

Laat in de winkel meteen een screenprotector zetten (iemand tips daarvoor? Normaal loop ik de A-Mac in en zijn we zo klaar). Een hoesje doe ik eerst niet, maar heb wel interesse in die clear stand cover.
[
Voor 4% gewijzigd door
Eduardboon op 05-03-2018 10:49
]