Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Katmi
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 00:30
aex351 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 19:33:
Wat is een T-Mobile branded toestel? Staat het logo erop?
Normaal niet, dat was vroeger zo met logo's op je telefoon en een speciaal T-Mobile opstartscherm als je hem aan deed.
Tegenwoordig is dit gewoon dat Samsung de update eerst naar T-Mobile overmaakt en T-Mobile pushed die erna naar je toestel, dus je provider is een ''tussenstap'', in feite draai je een andere software dan de PHN of LUX versies die te koop zijn in BE en NL.

In Belgie hetzelfde als je een toestel bij Proximus haalt, de MyProximus app bv is dan pre-installed op je toestel, en de firmware is de PRO firmware ipv de LUX.

• GerCor
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 11:36

GerCor

Zonder dalen geen pieken

aex351 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 19:33:
Wat is een T-Mobile branded toestel? Staat het logo erop?
Misschien dat je het hieraan kunt zien? Ik heb in ieder geval mijn S9+ van T-Mobile (abonnement).

@primeiro

GerCor wijzigde deze reactie 12-01-2019 20:09 (12%)

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 20-02 22:44

aex351

I am the one

GerCor schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 20:03:
[...]

Misschien dat je het hieraan kunt zien? Ik heb in ieder geval mijn S9+ van T-Mobile (abonnement).

[Afbeelding]
Ja volgens mij moet je het daar ook aan kunnen zien en ontcijferen. Ik heb ook PHN en 05. Ook T-Mobile maar via mobiel.nl en ik heb kennelijk ook gewoon de update. Stond er helemaal niet bij stil. Maar ik moest even handmatig op zoeken naar updates klikken. En ik moet zeggen, One UI werkt best prettig zo als eerste indruk.

< dit stukje webruimte is te huur >

• primeiro
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 13-01 19:47
ik heb wel de TNL en android 8 versie geen update hier iig,
samsung experience versie 9

primeiro wijzigde deze reactie 12-01-2019 20:32 (19%)

• primeiro
[...]

[Afbeelding]

@primeiro

[Afbeelding]
heb ik niet , waar bij jou overal PHN staat staat er bij mij TNL/TNL

• sekeroglan
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20-02 22:16

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

henklbr schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 18:59:
[...]

Yeps...

VDF/VDF,VDF/VDF

Je hebt geen NORDIC (NEE) toestel, maar een Nederlands (branded) Vodafone-toestel...
Iets late reactie :-)

Kan ik nu via Odin de PHN versie flashen, zodat het een PHN toestel wordt?

Ik wil het dan als volgt gaan doen.

Sammobile

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• primeiro
sekeroglan schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 20:47:
[...]

Iets late reactie :-)

Kan ik nu via Odin de PHN versie flashen, zodat het een PHN toestel wordt?

Ik wil het dan als volgt gaan doen.

Sammobile
hier ben ik nu ook bezig omdat te proberen, dan zie ik wel of het lukt

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

primeiro schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 20:48:
[...]

hier ben ik nu ook bezig omdat te proberen, dan zie ik wel of het lukt
Wacht ik wel jouw resultaten af👍

• primeiro
sekeroglan schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:18:
[...]

Wacht ik wel jouw resultaten af👍
voorlopig krijg ik heel de tijfd dit :

G965FXXU2CRLI_G965FOXM2CRLI_PHN.zip: The archive is corrupt

• Expendable
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 11:44
Ik heb nu ook een weekje de Android 9 update voor de S9, maar raad voor nu aan om er nog even mee te wachten. Batterij gaat stuk sneller leeg, ook gaat 15% naar 0% batterij duur ong binnen 2 min (waar dit vorige week echt wel een flink stuk langer was). Hij tikte gister van 15 naar 14% en viel toen direct uit.

Zojuist gehad dat het homescreen dubbel geprojecteerd was waarbij één van de 2 bleef staan en je de ander nog kon gebruiken, oftewel je zag de layout van homescreen continu over alles heen. Een reboot verder was dit over, maar stabiel is het dus nog niet.

• Rio
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 00:01
Heeft iemand de combinatie van S9 met eerste zwarte Gear VR incl controller (SM-R324) werkend?

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 11:29

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

[Afbeelding]

@primeiro

[Afbeelding]
Jij hebt dan ook geen T-Mobile branded toestel maar gewoon de PHN versie net als ik. Ik heb de update ook met kerst OTA gekregen.

Voor de mensen die de PHN firmware willen flashen lees even een aantal berichten terug de berichten van @henklbr

sjaool wijzigde deze reactie 13-01-2019 00:07 (9%)

"When you grow up your heart dies"

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Even wat anders. Niks wordt meer gedownload als er geen WiFi is. Wat een gezeik. Ik zal het zelf wel ingesteld hebben, althans voor OS updates, maar ik wil gewoon zonder WiFi een app kunnen downloaden.

Kan iemand me vertellen welke instelling dat is? Zoek me wezenloos. |:(

• sjaool

sjaool

@GerCor Dat is gewoon een instelling in de Google Play Store, Ga naar Instellingen en dan Downloadvoorkeur voor app.

En om de post van henklbr nog maar eens te herhalen... :)

Gebruiksaanwijzing Samsung Galaxy S9/S9+ OneUI Pie beschikbaar:

http://downloadcenter.sam...M_Open_Pie_Dut_181226.pdf

sjaool wijzigde deze reactie 13-01-2019 09:46 (56%)

• Speed24
  • Registratie: augustus 1999
  • Niet online
sjaool schreef op zondag 13 januari 2019 @ 09:37:
@GerCor Dat is gewoon een instelling in de Google Play Store, Ga naar Instellingen en dan Downloadvoorkeur voor app.

En om de post van henklbr nog maar eens te herhalen... :)
[Afbeelding]

Gebruiksaanwijzing Samsung Galaxy S9/S9+ OneUI Pie beschikbaar:

http://downloadcenter.sam...M_Open_Pie_Dut_181226.pdf
Bedankt!
Ik heb de S9+ pas een paar dagen, meteen geupdate. Dus heb de oude softwareversie nooit gebruikt.

Bij de S8 is de navigatiebalk te verbergen, waardoor je bij bijvoorbeeld Google Maps navigatie geen balk in beeld hebt.
Bij de S9 kun je de navigatiebalk alleen verberen door die Soft keys te gebruiken (en de veegbewegingen te maken). Daarmee is de balk wel weer altijd verborgen.
Jammer dat de tussenvorm van de S8 weg is, vond dat net wat fijner.

Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. Groucho Marx

• EJSEJS
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 09:56

EJSEJS

Tweaker-fan

Speed24 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 12:25:
[...]
Bij de S8 is de navigatiebalk te verbergen, waardoor je bij bijvoorbeeld Google Maps navigatie geen balk in beeld hebt.
Bij de S9 kun je de navigatiebalk alleen verberen door die Soft keys te gebruiken (en de veegbewegingen te maken). Daarmee is de balk wel weer altijd verborgen.
Jammer dat de tussenvorm van de S8 weg is, vond dat net wat fijner.
Ik heb de navigatie balk op "Gebaren op volledig scherm"gezet, dan heb je alleen maar drie kleine streepjes in bijvoorbeeld Google Maps. En hoef je dus alleen van beneden naar boven te vegen bij de knop die je wilt gebruiken. Is misschien even wennen, maar inmiddels ben ik er heel te vrede mee...

Je vind deze instelling vis: instellingen > display > Navigatiebalk > Gebaren op volledig scherm

• Speed24
  • Niet online
EJSEJS schreef op zondag 13 januari 2019 @ 13:34:
[...]

Ik heb de navigatie balk op "Gebaren op volledig scherm"gezet, dan heb je alleen maar drie kleine streepjes in bijvoorbeeld Google Maps. En hoef je dus alleen van beneden naar boven te vegen bij de knop die je wilt gebruiken. Is misschien even wennen, maar inmiddels ben ik er heel te vrede mee...

Je vind deze instelling vis: instellingen > display > Navigatiebalk > Gebaren op volledig scherm
Ja, die bedoelde ik met de veegbewegingen. Je kan de streepjes zelfs verbergen zodat je helemaal niets in beeld hebt. Heb dit nu ingesteld, kijken of ik er aan kan wennen.

Dat was dus blijkbaar al zo?

Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. Groucho Marx

• sjaool

sjaool

Ik heb de schermkoppen helemaal uitgezet en maak alleen nog maar gebruik van gestures. Werkt perfect en geen lastige balk meer die over apps blijft hebben.

Verder gebruik ik ook de All In One Gestures app maar die is niet meer via de Google Play Store te installeren.

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

primeiro schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 22:15:
[...]

voorlopig krijg ik heel de tijfd dit :

G965FXXU2CRLI_G965FOXM2CRLI_PHN.zip: The archive is corrupt
Mij is het wel gelukt en heb nu Andriod 9.

PHN/PHN,XEU/VDF

Volgens mij niet mogelijk om alles op PHN te krijgen?

• henklbr
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 17-02 06:23
sekeroglan schreef op zondag 13 januari 2019 @ 14:56:
[...]

Mij is het wel gelukt en heb nu Andriod 9.

PHN/PHN,XEU/VDF

Volgens mij niet mogelijk om alles op PHN te krijgen?
XEU wordt PHN als je een 2e NL-SIM in je toestel doet; VDF kun je niet veranderen -> productcode

Samsung Galaxy Note9 SM-N960F/DS | Build-number: PPR1.180610.011.N960FXXU2CSA7 | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 10:17
Het invidueel melden of je een update gehad hebt of niet voegt niet veel toe en laat dat dan aub ook achterwege.

Discussiëren over (installatie) problemen en verbeteringen mag natuurlijk wel gewoon.

• Speed24
  • Niet online
sjaool schreef op zondag 13 januari 2019 @ 14:28:
Ik heb de schermkoppen helemaal uitgezet en maak alleen nog maar gebruik van gestures. Werkt perfect en geen lastige balk meer die over apps blijft hebben.

Verder gebruik ik ook de All In One Gestures app maar die is niet meer via de Google Play Store te installeren.
Heb nu even getest met het weghalen van de streepjes, maar dan reageert het toetsenbord te vaak. Dus bijvoorbeeld in Whatsapp moet je dan eerst het toetsenbord wegklikken, daarna kun je veiliger de gesture voor Back maken.
Wanneer je dan de streepjes toch nog in beeld laat staan, gaat de gesture bijna altijd goed.

• sjaool

sjaool

@Speed24 daar heb ik dus helemaal geen last van. Nu gebruik ik wel Gboard dus of het daaraan licht weet ik niet.

Verder gebruik ik dus All In One Gestures en gebruik ik de linker en rechter schermrand om terug te gaan of naar het homescreen te gaan. Dit geeft minder fouten met het keyboard en voelt naar mijn mening natuurlijker dan naar boven swipen. @Google en @Samsung luisteren jullie? 😎

https://www.apkmirror.com...e-gestures-2-5-9-release/

sjaool wijzigde deze reactie 13-01-2019 20:20 (18%)

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Hoe krijg ik percentage van de batterij te zien, heb mij echt rot gezocht zelfs gebruikershandleiding.

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

sekeroglan schreef op zondag 13 januari 2019 @ 21:01:
Hoe krijg ik percentage van de batterij te zien, heb mij echt rot gezocht zelfs gebruikershandleiding.
???? Staat toch bovenin het scherm?

• Gismo1979
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 10:51
sekeroglan schreef op zondag 13 januari 2019 @ 21:01:
Haal de toggles van bovenaf tevoorschijn (met de vingers naar onderen swipen) zover dat je rechts 3 puntjes ziet. Klik op de puntjes en selecteer statusbalk. Hier dient een optie te staan om het batterijpercentage weer te laten geven.

Keep Smiling & One day Life will get tired of upsetting you 😁

• Swizzler24
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 11:00
Kreeg net de januari update aangeboden.

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Swizzler24 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 07:59:
Kreeg net de januari update aangeboden.
Bij Windows 10(M) is de maandelijkse update altijd de 2e dinsdag - in Nederland vanaf 19:00 uur - van de maand beschikbaar maar bij Android is dat blijkbaar random?

• kruila
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 08:51
GerCor schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:18:
[...]

Bij Windows 10(M) is de maandelijkse update altijd de 2e dinsdag - in Nederland vanaf 19:00 uur - van de maand beschikbaar maar bij Android is dat blijkbaar random?
Ja

Samsung Galaxy S9+ Black

• pitchdown
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 16:36
Ik gebruik mijn S9 in de auto voor o.a. android auto (met een usb-kabeltje).
Elke keer als ik mijn telefoon aansluit krijg ik op de S9 een melding om toestemming te geven aan de auto om gegevens te benaderen op de telefoon.
Is deze melding uit te zetten/te bevestigen zodat deze melding niet meer komt?

• NippleWarrior
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 14-02 20:11
pitchdown schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:05:
Elke keer als ik mijn telefoon aansluit krijg ik op de S9 een melding om toestemming te geven aan de auto om gegevens te benaderen op de telefoon.
Heb je Android Auto geüpdatet? Misschien verhelpt dat het probleem.
Ik kan me vaag herinneren dat ik met de vorige of de versie daarvoor ook soms deze melding herhaald kreeg.

PSN: iManchuu | Guardian

• pitchdown
NippleWarrior schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:18:
[...]

Heb je Android Auto geüpdatet? Misschien verhelpt dat het probleem.
Ik kan me vaag herinneren dat ik met de vorige of de versie daarvoor ook soms deze melding herhaald kreeg.
Ik heb de laatste versie van AA.
De melding komt echter al in beeld voordat AA start. Het lijkt meer een combinatie van het auto-systeem en S9.

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Volgens mij wordt er een app gestart: (Powered by) Gracenote.

• Albert020
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 09:59
Hij is er,

• pitchdown
GerCor schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:47:
[...]

Volgens mij wordt er een app gestart: (Powered by) Gracenote.
Is die melding te verbergen of definitief te accepteren?

• DonJunior
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 20-02 13:32
Expendable schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 23:06:
Ik heb nu ook een weekje de Android 9 update voor de S9, maar raad voor nu aan om er nog even mee te wachten. Batterij gaat stuk sneller leeg, ook gaat 15% naar 0% batterij duur ong binnen 2 min (waar dit vorige week echt wel een flink stuk langer was). Hij tikte gister van 15 naar 14% en viel toen direct uit.

Zojuist gehad dat het homescreen dubbel geprojecteerd was waarbij één van de 2 bleef staan en je de ander nog kon gebruiken, oftewel je zag de layout van homescreen continu over alles heen. Een reboot verder was dit over, maar stabiel is het dus nog niet.
Ik draai de Android 9 update al ietsje langer en heb nog niet eens dergelijke issues gehad. Ik doe rustig anderhalve dag met een volle lading. Denk dat het voornamelijk ook afhankelijk is welke apps je in de achtergrond hebt draaien.
Zo heb ik bijvoorbeeld Resillio Sync draaien die automatisch alle mijn gemaakte foto's naar de NAS upload. Maar soms blijft die app hangen in een loop ofzo en dan is mijn telefoon binnen een uur van 100% naar 20%. Voordeel is wel dat ik dan handverwarming heb (eerder broekzakverwarming) ding wordt dan loeiheet haha..

Mijn punt is dus.. kijk ook even naar de apps die je hebt draaien, eventuele launchers (die dergelijke homescreen issues veroorzaken (ik draai SmartLauncher, misschien daarom dit soort issues nog niet gezien)

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

pitchdown schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:49:
Is die melding te verbergen of definitief te accepteren?
Zal wel iets juridisch zijn. Gracenote leest jouw data (muziek) en ik neem aan dat je daar toestemming voor moet geven.

Zijn meer apps die dat doen. Heeft trouwens niks met S9(+) of Android Auto te maken.
Expendable schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 23:06:

Denk dat je een ander probleem hebt want Android 9 is gewoon stabiel en accuduur is ook goed. Zal niet zeggen dat android 9 probleemloos is maar voor een eerste versie niet verkeerd.

Probeer eens een factory reset vanuit de recovery.

Garret1410 wijzigde deze reactie 14-01-2019 12:23 (5%)

• DonJunior
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 20-02 13:32
Garret1410 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:15:
[...]

Denk dat je een ander probleem hebt want Android 9 is gewoon stabiel en accuduur is ook goed.

Probeer eens een factory reset vanuit de recovery.
Dit, precies.
Het kan ook zijn dat je een app hebt draaien die nog niet geoptimaliseerd is voor Android 9. Nu je de update hebt gedaan loopt deze dus niet meer lekker, met alle gevolgen van dien.

• Jenzaah
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 20-02 16:11
In België is er nog niets te zien ;(

• Jurgen1989
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 07:43
Sinds een week van een iPhone 7 over naar de S9 door een mooie T-Mobile deal icm cash back actie. Gaat vrij vlekkeloos eigenlijk allemaal.

Alleen nog wat vraagjes die ik niet kan vinden.
Bij iOS kon ik kiezen dat het menu met de quick settings niet toegankelijk was vanaf het vergrendelscherm als je telefoon nog vergrendeld was, kan dat bij dit toestel ook?

En kun je de quick settings ook veranderen (de volgorde).

Ook heb ik een vraag over dat always on display, maar wil ik niet altijd. Kun je instellen dat je scherm oplicht bij bepaalde apps zoals mail of sms?

En van het weekend werd ik snachts wakker, keek ik hoe laat het was op de S9 en daarna bleef de melding led knipperen, gaat die door niet storen heen?

En heb een screenprotector erop geplakt maar nu reageert het scherm niet altijd even goed meer, heb de aanraak gevoeligheid al verhoogd maar nog niet heel soepel.

Hoop vragen, excuses daarvoor

• teake
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 19-02 20:58
Ik heb hetzelfde probleem, en nog geen oplossing.
Volkswagen Golf7 met navi systeem en bluetooth verbinding.
Melding "wilt u verbinding toestaan?" komt pas als ik hem in de USB lader steek, de autoradio wil dan bestanden lezen via de USB kabel.
Sinds de android 9 update meldt de radio dat er geen muziekbestanden gevonden zijn. Daarvoor (android 8) kwam de vraag op de telefoon ook, maar gaf de radio geen reactie.

Een usb kabel zónder data-mogelijkheid (via sigarettenlader oid) zou denk ik ook een oplossing zijn, maar dan loopt het snoer lelijk door de auto. Bij een golf zit de USB poort onder de radio, dicht bij mijn carkit.

• SizzLorr
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 15-01 06:22

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Sinds de 9 update heb ik dat als ik Spotify bedien via een bluetooth apparaat en het scherm is uit, dat Spotify dan crasht. Pas als ik het scherm unlock wordt Spotify opnieuw opgestart. Hetzelfde gebeurt niet als ik het scherm aan houdt.

Cryptocurrency is the real Occupy Wallstreet!

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

teake schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:11:
Een usb kabel zónder data-mogelijkheid (via sigarettenlader oid) zou denk ik ook een oplossing zijn,
Ik weet wel zeker van niet. MirrorLink, Android Auto en Apple Carplay hebben een datakabel nodig. :+

• teake
Ik heb geen android auto, carplay oid.

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

teake schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 08:45:
Ik heb geen android auto, carplay oid.
O, je gaf een antwoord op jouw eigen opmerking? Welke Golf 7 (bouwjaar) met welk systeem heb je dan?

Ik heb zelf ook een Golf 7 maar heb die melding wilt u verbinding toestaan nog nooit gezien.

Maar het gaat over deze melding op de telefoon:

GerCor wijzigde deze reactie 15-01-2019 09:57 (43%)

• B477B0Y
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 14-02 16:40
De securitypatch van januari komt hier zojuist binnen op de S9.

• pitchdown
GerCor schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:07:
[...]

O, je gaf een antwoord op jouw eigen opmerking? Welke Golf 7 (bouwjaar) met welk systeem heb je dan?

Ik heb zelf ook een Golf 7 maar heb die melding wilt u verbinding toestaan nog nooit gezien.

Maar het gaat over deze melding op de telefoon:

[Afbeelding]
Klopt, die melding heb ik ook in de golf.
Bouwjaar 2018.

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

pitchdown schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:52:
[...]

Klopt, die melding heb ik ook in de golf.
Bouwjaar 2018.
Welke van de 2? 'Verbinding toestaan' of de melding op de telefoon?

• pitchdown
GerCor schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:55:
[...]

Welke van de 2? 'Verbinding toestaan' of de melding op de telefoon?
Verbinding toestaan ja/nee op de telefoon.

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

pitchdown schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:57:
Verbinding toestaan ja/nee op de telefoon.
Kun je een keer een screenshot maken en plaatsen want ik zie in mijn, hier geplaatste, screenshot echt nergens 'verbinding toestaan' staan en heb het op mijn scherm van de Discover Pro ook nog nooit gezien.

• pitchdown
GerCor schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 14:01:
[...]

Kun je een keer een screenshot maken en plaatsen want ik zie in mijn, hier geplaatste, screenshot echt nergens 'verbinding toestaan' staan en heb het op mijn scherm van de Discover Pro ook nog nooit gezien.
Kan ik doen ja.
Het gaat echter exact om de melding welke je gepost had.

https://tweakers.net/ext/f/wwtLplTzQYGwhwhRpkcc1Zri/full.png

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

pitchdown schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 14:02:
[...]

Kan ik doen ja.
Het gaat echter exact om de melding welke je gepost had.

https://tweakers.net/ext/f/wwtLplTzQYGwhwhRpkcc1Zri/full.png
En waar lees jij dan dat toestemming verbinding staat? De telefoon is al verbonden. Er wordt gevraagd om toegang tot gegevens.

• pitchdown
GerCor schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 14:06:
[...]

En waar lees jij dan dat toestemming verbinding staat? De telefoon is al verbonden. Er wordt gevraagd om toegang tot gegevens.
Direct op homescherm na het aansluiten van de usb-kabel.

• BIG charlie
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 10:19
Na de januari update van "pie" is de bixby knop terug geactiveerd terwijl ik die in het verleden had uitgeschakeld.
Bixby scherm staat op "uit".
Zie niet direct een mogelijkheid om diit alsnog te doen.
Iemand een oplossing hirvoor ?.
Alvast bedankt.

Grtz

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

BIG charlie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 16:35:
Na de januari update van "pie" is de bixby knop terug geactiveerd terwijl ik die in het verleden had uitgeschakeld.
Bixby scherm staat op "uit".
Zie niet direct een mogelijkheid om diit alsnog te doen.
Iemand een oplossing hirvoor ?.
Alvast bedankt.

Grtz
Gebruik even de zoekfunctie ….. d:)b

• BIG charlie
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 10:19
GerCor schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 16:36:
[...]

Gebruik even de zoekfunctie ….. d:)b
Heb ik gedaan, maar hoopte op een oplossing zonder een derde partij te (moeten) downloaden (Bxactions).
Heb voorlopig 2 X drukken om bixby te activeren ingeschakeld.

• AvK
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 09:51

AvK

Ready Set Go

BIG charlie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 16:45:
[...]

Heb voorlopig 2 X drukken om bixby te activeren ingeschakeld.
Dat hebben velen gedaan.
Nu na 3 weken nog niet 1x per abuis Bixby geactiveerd. Het werk afdoende.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• teake
pitchdown schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 14:07:
[...]

Direct op homescherm na het aansluiten van de usb-kabel.
Ik heb net diverse usb opties geprobeerd, ook in ontwikkelaarsmodus. Volkswagen blijft via de USB een stick zien waar geen muziek bestanden op staan. En blijft dan in bron "usb" hangen tot je veilig verwijderen gekozen hebt in de Volkswagen instellingen.

Dus; usb laadkabel maar met adapter in de sigarettenplug gestopt. Kabel loopt dan minder mooi, maar dat gezeur met die melding is wel weg.

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 20-02 22:38
Momenteel haal ik net twee dagen met mijn nieuwe S9. Het gaat vandaag wel hard omlaag. Ik zie met 33 minuten schermtijd 74% in de tank zitten. Flitsmeister krijgt het voor elkaar om in een ritje van 2x 10 minuten 6% te verstoken.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• sjaool

sjaool

@sdk1985 Tja, daar zijn meer factoren die meespelen natuurlijk. Allereerst de app, maar ook de verbinding met de mast. Als die verbinding niet al te best is dan wordt er ook meer stroom verbruikt. Je telefoon zal niet elke dag evengoed presteren.

• MarcoMVE
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 18-01 13:56
Voor mij is er geen verschil. Mischien iets betere batterij duur met pie. Zit steeds tussen de 6 en 8 uur SOT.

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

teake schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 18:02:
[...]

Ik heb net diverse usb opties geprobeerd, ook in ontwikkelaarsmodus. Volkswagen blijft via de USB een stick zien waar geen muziek bestanden op staan. En blijft dan in bron "usb" hangen tot je veilig verwijderen gekozen hebt in de Volkswagen instellingen.

Dus; usb laadkabel maar met adapter in de sigarettenplug gestopt. Kabel loopt dan minder mooi, maar dat gezeur met die melding is wel weg.
Ik heb net even mijn Microsoft Lumia 950 aangesloten. Na een paar keer 'Storing USB-apparaat' kreeg ik bij de Lumia 'geen bestanden beschikbaar'. Naam Lumia 950 staat wel netjes bij USB. Toen de S9+ aangesloten. Staat ook netjes genoemd maar de Discover Pro zegt verder niks.

Nogmaals, nog nooit de vraag: 'Wilt u verbinding toestaan' gezien. Niet op de Discover Pro en ook niet op de S9+ of Lumia 950.

Overigens, er zijn 4 instellingen in de Volkswagen voor de USB poort

GerCor wijzigde deze reactie 16-01-2019 23:54 (7%)

• teake
Hé dat laatste biedt mogelijkheden. Hoe kom je bij die vw usb instelling?

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

teake schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 07:16:
Hé dat laatste biedt mogelijkheden. Hoe kom je bij die vw usb instelling?
Ik heb een OBDeleven dongle. Kun je auto mee uitlezen en coderen. Een 'must have' voor elke Skoda/Volkswagen/Audi/Seat bezitter.

Dongle in de OBD2 poort van de auto en OBDeleven app op de S9+. Prima combinatie voor een 'paar centen'.

• Romius
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 11:11
GerCor schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:33:
[...]

Ik heb een OBDeleven dongle. Kun je auto mee uitlezen en coderen. Een 'must have' voor elke Skoda/Volkswagen/Audi/Seat bezitter.

Dongle in de OBD2 poort van de auto en OBDeleven app op de S9+. Prima combinatie voor een 'paar centen'.
Das wel geinig spul, we dwalen een beetje af, maar even puur uit nieuwsgierigheid, maar wat zou je moeten programmeren in je auto of waarvoor heb jij 'm gebruikt/nodig gehad?

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Romius schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:47:
Das wel geinig spul, we dwalen een beetje af, maar even puur uit nieuwsgierigheid, maar wat zou je moeten programmeren in je auto of waarvoor heb jij 'm gebruikt/nodig gehad?
Ik had mijn auto al laten programmeren/coderen voordat ik van het bestaan van de dongle afwist. Maar ik had het ook zelf met de dongle kunnen doen.

Standaard (dus vanaf de fabriek) staat dit allemaal uitgeschakeld en ga je naar een dealer om het te activeren kost je dat bakken geld.

Golf 7:

- dagrijverlichting achterlichten
- binnenste remlichten
- dagrijverlichting menu
- needle sweep
- bijtankhoeveelheid
- stuur op snelheid afhankelijk
- verlichting onder spiegels aan bij inklappen
- alarmpiep (in-/uitschakelbaar in het menu)
- panoramadak volledig met sleutel openen
- ventilatiestand: weergave bij automodus
- regensluiten
- DRL uit bij richting
- binnenste DRL aan
- dvd vrijschakelen (VIM)
- Coming Home: volledig automatisch (deur bestuurder) en in menu
- achteruitrijverlichting naar 100%
- vijfde remverlichting (onder dakspoiler) doet mee bij in-uitschakelen alarmsysteem
- gasrespons

En nog een paar dingen die ik niet heb laten doen.

Afhankelijk van je sensor kan er nog Grootlichtassist, lane assist en verkeersbordenherkenning aangezet worden.

En heleboel mensen met een automaat (DSG) en START/STOP (de motor gaat automatisch uit) hebben daar een bloedhekel aan. 1 druk op de knop op mijn S9+ en het is uitgeschakeld. Maar ook het piepje van de autogordel kun je uitzetten.

Lijst lijkt wel eindeloos. _/-\o_

GerCor wijzigde deze reactie 17-01-2019 10:15 (8%)

• Pat-Juh
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 20-02 08:43

Pat-Juh

Patrick

Weer even over de s9(+) een vraag... zit er tegenwoordig nog zoveel bloatware op met One UI als voorheen in de tijd van Touchwiz? Momenteel is het verlengen met een s9 of s9+ erg aantrkkelijk maar ik heb geen zin een enorme hoeveelheid apps die ik niet kan verwijderen. (22,50 voor 7gb + onbeperkt bellen/sms, €150 bijbetalen met extra €100 cashback dus €50 effectief).

Mijn werk telefoon heeft bijvoorbeeld een eigen samsung browser, niet de google contacts app, etc. Het liefst gebruik ik stock android apps voor dergelijke zaken. Telefoon eigen functies zoals de edge functies hebben ook een samsung app nodig, dat begrijp ik :).

• sjaool

sjaool

Pat-Juh schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:20:
Weer even over de s9(+) een vraag... zit er tegenwoordig nog zoveel bloatware op met One UI als voorheen in de tijd van Touchwiz?
Nee, en One UI heeft niks meer van wat Touchwiz ooit was. Apps, die je niet wil gebruiken en niet te verwijderen zijn kun je uitschakelen.

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Pat-Juh schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:20:
Weer even over de s9(+) een vraag... zit er tegenwoordig nog zoveel bloatware op met One UI als voorheen in de tijd van Touchwiz? Momenteel is het verlengen met een s9 of s9+ erg aantrkkelijk maar ik heb geen zin een enorme hoeveelheid apps die ik niet kan verwijderen. (22,50 voor 7gb + onbeperkt bellen/sms, €150 bijbetalen met extra €100 cashback dus €50 effectief).

Mijn werk telefoon heeft bijvoorbeeld een eigen samsung browser, niet de google contacts app, etc. Het liefst gebruik ik stock android apps voor dergelijke zaken. Telefoon eigen functies zoals de edge functies hebben ook een samsung app nodig, dat begrijp ik :).
Maar wat maakt het 'uiteindelijk' uit? Ik heb ook een zooi Samsung-apps zoals de agenda. Ziet er niet uit dus, heel simpel: niet gebruiken. Het is een dingetje wat 'tussen de oren zit'. Je stoort je er aan of je negeert het. Dat laatste doe ik en mij bevalt de S9+ meer dan uitstekend.

Enige wat ik echt HAAT is apps met advertenties erin. Die heb ik dan ook niet.

• airwolf83
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 01:08
GerCor schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:26:
[...]

Enige wat ik echt HAAT is apps met advertenties erin. Die heb ik dan ook niet.
Daar gebruik ik disconnect pro voor.
Die werkt ook met apps.
Enig nadeel is dat je er een flink bedrag voor moet neertellen in de Samsung store.
Ik had hem een keer gedownload toen er actie was dat hij gratis was.

• TheDutchCat
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 10:39
GerCor schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:26:
[...]

Maar wat maakt het 'uiteindelijk' uit? Ik heb ook een zooi Samsung-apps zoals de agenda. Ziet er niet uit dus, heel simpel: niet gebruiken. Het is een dingetje wat 'tussen de oren zit'. Je stoort je er aan of je negeert het. Dat laatste doe ik en mij bevalt de S9+ meer dan uitstekend.
Om hier nog aan toe te voegen: zelf heb ik alle Samsung gerelateerde zooi in een mapje gestopt. Zo hoef je er nooit meer naar te kijken :)

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

TheDutchCat schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:12:
[...]

Om hier nog aan toe te voegen: zelf heb ik alle Samsung gerelateerde zooi in een mapje gestopt. Zo hoef je er nooit meer naar te kijken :)
Zo heb ik het prive ook gereged op mijn iPhone maar Samsung heeft voor bv browsen een minder fijne native app dus wil die vervangen door Chrome oid.

Twijfel momenteel nog tussen de Plus en non-Plus. Nu een 4.7” iPhone en wil groter proberen... Kijken of de tablet vaker buiten beschouwing gelaten kan worden. Dan is een 6.2” wel fijner maar ook flink forser dan wat ik nu gewend ben om mee te nemen :+ .

• sjaool

sjaool

Je kunt bijna alle Samsung apps verwijderen of uitschakelen dus ik zie het probleem niet zo. :)

• Romius
Pat-Juh schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:54:
[...]

Zo heb ik het prive ook gereged op mijn iPhone maar Samsung heeft voor bv browsen een minder fijne native app dus wil die vervangen door Chrome oid.

Twijfel momenteel nog tussen de Plus en non-Plus. Nu een 4.7” iPhone en wil groter proberen... Kijken of de tablet vaker buiten beschouwing gelaten kan worden. Dan is een 6.2” wel fijner maar ook flink forser dan wat ik nu gewend ben om mee te nemen :+ .
Ik had ook een iPhone 7 en het verschil was best behoorlijk qua omvang, maar je bent er zo aan gewend. Ik vind het grote scherm nu wel een pluspunt.

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Romius schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:28:
[...]

Ik had ook een iPhone 7 en het verschil was best behoorlijk qua omvang, maar je bent er zo aan gewend. Ik vind het grote scherm nu wel een pluspunt.
Heb jij de plus of non-plus?

• kruila
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 08:51
[...]

Ben van Lumia950 naar S9plus gegaan, binnen een dag ben je aan de omvang gewend, past ook prima in de broekzak van mijn spijkerbroek, niet onbelangrijk nietwaar? Tevreden.

Samsung Galaxy S9+ Black

• Romius
Pat-Juh schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:00:
[...]

Heb jij de plus of non-plus?
Ja sorry, uiteraard de plus, want jij had het daar ook over met 6.2 inch.

• mike123
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 20-02 21:59
[...]
Ik heb een S5 plus gehad en toen de S9 gekocht want de S9+ vond ik toch wel groot. Nadat ik de S9 had ontvangen vond ik het toch wel vervelend dat hij smaller was dan de S5 plus. Toch de S9+ gekocht en geprobeerd. De S9 retour gestuurd naar de koude blauwe winkel en de S9+ gehouden.
Nog geen moment spijt van. Tis even wennen maar na 2 dagen is het formaat al weer normaal.

• DaveD1109
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 11:16
Ik heb altijd iPhone gehad vanaf de 3G.
De galaxy s9 gehad en formaat went inderdaad erg snel! Super mooi en fijn toestel!
Heb nu wel zelf weer een iPhone 8 en moet wennen aan het kleinere scherm.
Dat ik weer een iPhone heb heeft bepaalde redenen maar zit al met smacht op de galaxy s10 te wachten!😂

DaveD

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 10:40

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Ik heb de nieuwste android pie versie geinstalleerd.
Nu krijg ik op mijn lockscherm alleen maar icoontjes te zien en niet meer de berichten.

Bijvoorbeeld voorheen zag je de volledige notificatie op het vergrendelscherm.
Nu alleen maar een icoontje en moet je erop klikken.

Ik kan geen instellingen vinden om dit aannte passen en het is echt vervelend dat je nu geen details ziet.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• tozzke
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

tozzke

aka tozzert

Pykow schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 23:08:
Ik heb de nieuwste android pie versie geinstalleerd.
Nu krijg ik op mijn lockscherm alleen maar icoontjes te zien en niet meer de berichten.

Bijvoorbeeld voorheen zag je de volledige notificatie op het vergrendelscherm.
Nu alleen maar een icoontje en moet je erop klikken.

Ik kan geen instellingen vinden om dit aannte passen en het is echt vervelend dat je nu geen details ziet.
Instellingen - Vergrendelscherm - Meldingen

Meldingen kun je vanaf dit scherm aan- en uitzetten maar als je op het woord klikt, krijg je meer opties te zien (waaronder 'Inhoud verbergen')

zin om slap te ouwehoeren? join #vervoer, #android, #domotica of #Ubiquiti @ IRC

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 10:40

Pykow

Pykow Gaming | BuG

tozzke schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 06:32:
[...]

Instellingen - Vergrendelscherm - Meldingen

Meldingen kun je vanaf dit scherm aan- en uitzetten maar als je op het woord klikt, krijg je meer opties te zien (waaronder 'Inhoud verbergen')
Lekker verborgen, maar top

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Tiduz
  • Laatst online: 27-01 13:21
Volgens het tmobile forum duurt het nog een paar weken voor pie komt, jammer, ik wil die dark modus graag haha

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI R9 390 8GB - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Tiduz schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:02:
Volgens het tmobile forum duurt het nog een paar weken voor pie komt, jammer, ik wil die dark modus graag haha
T-Mobile België?

Dark modus is top. Jammer dat alleen Twitter dat ook heeft. Dat wil zeggen, van de apps die ik geïnstalleerd heb.

Je hebt in ieder geval de keuze om te kiezen voor 'nooit', 'altijd', en 'afhankelijk van de tijd'. Gewoon geinig als het overspringt naar Dark modus. (die heb ik dus)

• Tiduz
  • Laatst online: 27-01 13:21
Nee zag het op 't forum van tmobile nl

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI R9 390 8GB - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• Apoca
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16-02 17:20

Apoca

Array Technology Industry

Ik heb een TNL/TNL, TNL/TNL nieuw uit de doos.

Nu had ik dus de G960FXXU2CSA2_G960FOXM2CSA2_PHN.zip gedownload van SamMobile.
Moet ik nu 4 files flashen of maar 1? Dat is mij niet helder om naar PHN te gaan incl. laatste versie Andriod gezien die niet op de phone staat nu zag ik. Het maakt me niet uit dat ik data kwijt raak er staat nog niks op ingesteld :)

CH6E / Ryzen 7 2700X / F4-3200C14D-16GFX / Radeon RX Vega 56

• Swizzler24
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 11:00
Apoca schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 21:46:
Ik heb een TNL/TNL, TNL/TNL nieuw uit de doos.

Nu had ik dus de G960FXXU2CSA2_G960FOXM2CSA2_PHN.zip gedownload van SamMobile.
Moet ik nu 4 files flashen of maar 1? Dat is mij niet helder om naar PHN te gaan incl. laatste versie Andriod gezien die niet op de phone staat nu zag ik. Het maakt me niet uit dat ik data kwijt raak er staat nog niks op ingesteld :)
Je moet ze alle 4 gebruiken. Zie uitleg op sammobile. Een kind kan de was doen.

• Apoca

Apoca

Swizzler24 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 23:28:
[...]
Je moet ze alle 4 gebruiken. Zie uitleg op sammobile. Een kind kan de was doen.
Ik snap der niks van ik had de PHN software gedownload van SamMobile en nu is mijn toestel een DBT toestel geworden?

Ik van ben TNL/TNL,TNL/TNL naar DBT/DBT,DBT/TNL gegaan?

Iemand een idee wat ik over het hoofd zie :? Of ligt het aan het feit dat ik tijdens flashen en nu ook geen SIM in mijn phone heb? En moet ik dan alles even opnieuw doen met een SIM erin?

Apoca wijzigde deze reactie 19-01-2019 10:32 (45%)

• sjaool

sjaool

Apoca schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 10:16:
[...]

Ik snap der niks van ik had de PHN software gedownload van SamMobile en nu is mijn toestel een DBT toestel geworden?

Ik van ben TNL/TNL,TNL/TNL naar DBT/DBT,DBT/TNL gegaan?

Iemand een idee wat ik over het hoofd zie :? Of ligt het aan het feit dat ik tijdens flashen en nu ook geen SIM in mijn phone heb? En moet ik dan alles even opnieuw doen met een SIM erin?
quote: henklbr
Bij opstarten (1e installatie EN de Nederlandse SIM in je toestel) kun je een "pop-up" krijgen of je je toestel wil aanpassen naar de in het toestel geplaatste SIM -> doe dit -> dan wordt CSC PHN actief voor je toestel!

• Apoca

Apoca

Top helemaal gelukt, ik begreep niet goed hoe dat werkte maar is gelukt nu :)

Maakt het nog iets uit dat bij de laatste (PHN/PHN, PHN/TNL ) een TNL staat? Wat is precies de impact daarvan en kan of moet ik die nog op 1 of andere manier op PHN krijgen :?

• Hmmbob
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 09:21
Ik krijg op mijn S9 Duos steeds de melding "Probeer bellen via WiFi later opnieuw in te stellen". Als ik daar op klik kom ik in het instellingen scherm voor Bellen over WiFi, waar ik "voorkeur mobiele netwerk" voor beide sims heb gekozen. Online kom ik met deze melding niets tegen, heeft een van jullie die ooit gezien? En wat moet ik doen / hoe kom ik ervan af?

"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys;
look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death." - Sun Tzu, The Art of War

• sjaool

sjaool

Apoca schreef op zondag 20 januari 2019 @ 13:50:
[...]

Top helemaal gelukt, ik begreep niet goed hoe dat werkte maar is gelukt nu :)

Maakt het nog iets uit dat bij de laatste (PHN/PHN, PHN/TNL ) een TNL staat? Wat is precies de impact daarvan en kan of moet ik die nog op 1 of andere manier op PHN krijgen :?
Het is helemaal goed nu. De laatste kun je niet op PHN krijgen maar dat maakt verder ook niet uit voor de werking van het toestel. Je krijgt nu gewoon de updates op het moment dat de PHN versies hun update krijgen.

• Artwido
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 11:09
Weet iemand waar de optie Foto-editor pro in de Gallery gebleven is?
In mijn S8 is deze optie nog aanwezig, maar lijkt of deze optie bij de S9 bij de laatste update er niet meer bij zit?
Of moet hij ergens ingeschakeld worden?

• DiMacho
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 09:00
Artwido schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:40:
Weet iemand waar de optie Foto-editor pro in de Gallery gebleven is?
In mijn S8 is deze optie nog aanwezig, maar lijkt of deze optie bij de S9 bij de laatste update er niet meer bij zit?
Of moet hij ergens ingeschakeld worden?
Gismo1979 in "[Samsung Galaxy S9-serie] Ervaringen & Discussie"

• Sunri5e
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 10:55
Ik zit heel erg in twijfel of de Huawei Mate 20 of De Samsung Galaxy S9+ te bestellen. Ik kan niet veel goede vergelijkingen vinden tussen deze twee toestellen (wel dan Huawei Mate 20 Pro). Kunnen jullie mij helpen bij mijn keus. Dualsim is erg belangrijk voor mij.

• Artwido
Nee dat potloodje is niet de functies die de Photo editor had. Die had veel meer bewerk functies.

• DiMacho
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 09:00
Artwido schreef op zondag 20 januari 2019 @ 21:41:
[...]

Nee dat potloodje is niet de functies die de Photo editor had. Die had veel meer bewerk functies.
Na op het potlood klikken en dan rechts boven op de drie stipje. Bij de info zie je photo editor staan.

Wat mis je?

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

sjaool schreef op zondag 20 januari 2019 @ 15:34:
[...]

Het is helemaal goed nu. De laatste kun je niet op PHN krijgen maar dat maakt verder ook niet uit voor de werking van het toestel. Je krijgt nu gewoon de updates op het moment dat de PHN versies hun update krijgen.
Is het toestel dan ook gelijk Simlock vrij ivm het gebruiken van een dual-sim in het buitenland O-) ?

• Artwido
DiMacho schreef op zondag 20 januari 2019 @ 21:47:
[...]

Na op het potlood klikken en dan rechts boven op de drie stipje. Bij de info zie je photo editor staan.

Wat mis je?
Tnx! Dat zijn ze weer.
Pagina: 1 ... 29 ... 33 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True