mphilipp schreef op donderdag 27 december 2018 @ 16:20:
[...]
Klopt inderdaad. Maar als je het control panel uitklapt, komt ie er ineens wél bij. Maar ik heb geen problemen met syncen van mijn Garmin Fenix 3. Dus het afwezig zijn van het icoontje betekent niet dat er geen BT is.
Ik heb mijn S9 vanochtend ook naar Pie geüpdate, ben er op zich wel tevreden mee (ook al is het een hoop wennen aan de nieuwe layout). Maar dat BT icoontje is wel frappant.
Voorheen, als je BT aanzette, kreeg je het standaard icoontje in de statusbalk. Had je ergens verbinding mee en werd er gecommuniceerd, kwamen er 2 driehoekjes bij.
Met Pie is het standaard nu dat het BT icoontje niet zichtbaar wordt, ook al staat BT aan. Heb je ergens verbinding mee, komt het BT icoontje in de statusbalk.
Verbind ik met mijn auto-navigatie, krijg ik keurig het BT symbool met de 2 driehoekjes te zien. Hetzelfde geldt voor mijn Jabra van het werk. Maar met mijn Garmin Vivoactive 3 gebeurt iets raars. Ik kan wel connecten, maar er komt geen enkel icoontje in beeld. Syncen werkt wel gewoon. Als ik de statusbalk naar beneden sleep, staat er het BT icoontje wel, zij het zonder de 2 driehoekjes.
Nu las ik in dit topic al wel dat er meer mensen zijn met een Garmin device waarbij dit verschijnsel optreedt, al lijkt er nog niet echt een oplossing te zijn. Wilde dit toch delen, hou me natuurlijk aanbevolen voor een fix.
Edit:
Ik zie nu trouwens dat als je BT aanzet en de statusbalk naar beneden trekt, het BT icoon er wel gewoon komt te staan, ook als je nergens verbinding mee hebt. Zal dus wel ruimtebesparing zijn icm telefoons met een notch.
[
Voor 7% gewijzigd door
PatrickPR op 30-12-2018 07:17
]