Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• r_buren956
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 23-03 10:36
nee dat hoeft niet. BIj de ontwikkelaarsopties heb je optie om nachtstand automatisch (gebaseerd op tijdstip van de dag) in te stellen
GerCor schreef op woensdag 26 december 2018 @ 20:00:
[...]

Ik wil ze eigenlijk: uit beeld en weer in beeld. Zoals het was.

Nachtmodus had wel hetzelfde gemogen als Twitter. Wordt het donker dan automatisch alles op nachtmodus. Nu moet je kiezen tussen aan of uit, en dat in 2018.

• GerCor
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 22:01

GerCor

Zonder dalen geen pieken

r_buren956 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 20:07:
nee dat hoeft niet. BIj de ontwikkelaarsopties heb je optie om nachtstand automatisch (gebaseerd op tijdstip van de dag) in te stellen

[...]
Ik had dat gisteren netjes ingesteld op automatisch. Kijk ik nu weer, staat het op 'altijd uit' :? 8)7 |:(

• raymiee
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 09-02 19:57
Hahn schreef op donderdag 27 december 2018 @ 19:50:
[...]

Zoek in dit topic op '4k', het is al een paar keer benoemd.

@Gismo1979 je tagt de verkeerde persoon, ik stelde de vraag niet.
Doe eens lief!

@Gismo1979 jij wel bedankt voor je hulp. Hierdoor heb ik het kunnen vinden. Man man man...

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:53
raymiee schreef op donderdag 27 december 2018 @ 20:38:
[...]

Doe eens lief!

@Gismo1979 jij wel bedankt voor je hulp. Hierdoor heb ik het kunnen vinden. Man man man...
Ik deed expres niet lief, aangezien jij begon met "help mij eens". Je kan het ook normaal vragen, dan krijg je normaal antwoord. En met mijn tip had je het ook makkelijk kunnen vinden.

Hahn wijzigde deze reactie 27-12-2018 20:41 (7%)

The devil is in the details.

• mitchi3
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 17-01 18:19
GerCor schreef op donderdag 27 december 2018 @ 20:25:
[...]

Ik had dat gisteren netjes ingesteld op automatisch. Kijk ik nu weer, staat het op 'altijd uit' :? 8)7 |:(
Bij Ontwikkelaarsopties nogmaals op Automatisch zetten en niet meer bij Display aan de Nachtstand zitten. Dan zou het goed moeten komen! d:)b

• bizarre410
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21-03 15:07
Ik zie hier berichten voorbij komen over het BT icoontje, maar hebben jullie al gezien dat er ook geen wekker icoontje aanwezig is? Ik gebruik Sleep as Android als wekker.
Ben gisteravond niet zo prettig gaan slapen met het idee dat de wekker niet af zou kunnen gaan vanochtend. Is overigens wel goed gegaan gelukkig. Mis ik een instelling?

• Barock
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 22-03 09:42
Yonix schreef op donderdag 27 december 2018 @ 12:52:
[...]

Tsja, ben ik ook benieuwd naar, KNOP???
Welke knop? :)

• Sorcerer8472
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23-03 22:39

Sorcerer8472

Mens sana?

bizarre410 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 10:57:
Ik zie hier berichten voorbij komen over het BT icoontje, maar hebben jullie al gezien dat er ook geen wekker icoontje aanwezig is? Ik gebruik Sleep as Android als wekker.
Ben gisteravond niet zo prettig gaan slapen met het idee dat de wekker niet af zou kunnen gaan vanochtend. Is overigens wel goed gegaan gelukkig. Mis ik een instelling?
Bij de standaard wekker van Samsung via "clock" zie ik wel een wekker-icoontje.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• kruila
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21:58
bizarre410 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 10:57:
Ik heb op S9+ wel een klokicoontje (omdat er altijd wel 1 of meerdere wekkers geprogrammeerd staan) en als er op dat moment een bluetooth verbinding is dan heb ik ook een bluetooth icoontje, dus: als ik geen actuele bluetoothverbinding heb dan heb ik ook geen bluetooth icoontje.

Samsung Galaxy S9+ Black

• bizarre410
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21-03 15:07
Ik heb het even gecheckt met de standaard klok app en deze geeft inderdaad wel een icoontje weer. Vreemd. Zal Sleep even opnieuw installeren, misschien helpt dat.

• 4Reload
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 04-03 07:18
Iemand die het volgende probleem kent, Android Auto en Waze schakelen op mijn display in mijn Astra niet meer naar nachtmodus.

Start ik Waze op de telefoon op dan krijg ik wel nacht modus en ook Flitsmeister gaat netjes naar nacht modus dus het lijkt aan Android Auto te liggen met Oreo nooit dit probleem gehad...

• levdlevd
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 15-03 17:57
Heeft iemand een idee hoe je de navigatiebalk kunt verbergen in android 9? Zie alleen opties voor in beeld of streepjes in beeld

• NeLiZu
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 23-03 16:31
levdlevd schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 12:03:
Heeft iemand een idee hoe je de navigatiebalk kunt verbergen in android 9? Zie alleen opties voor in beeld of streepjes in beeld
Als je bij display -> navigatiebalk "gebaren op volledig scherm" selecteert, verschijnt onderaan dezelfde pagina de optie "gebarenhints". Zodra je die uitschakelt zijn er ook geen streepjes meer in beeld.

• levdlevd
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 15-03 17:57
Top dank je wel!

• X2X2X
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 10:04
Iemand enig idee of je de night mode op een zelf ingesteld tijdstip automatisch kunt laten inschakelen net zoals het blue light filter? Kan de optie nergens vinden

• henklbr
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 08:21
X2X2X schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 12:40:
Iemand enig idee of je de night mode op een zelf ingesteld tijdstip automatisch kunt laten inschakelen net zoals het blue light filter? Kan de optie nergens vinden
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/57521028

Samsung Galaxy Note9 SM-N960F/DS | Build-number: PPR1.180610.011.N960FXXS2CSC4 | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I

• lb2001
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 09:49

lb2001

SM-G965F/DS 64G

mphilipp schreef op donderdag 27 december 2018 @ 16:06:
[...]

Nah, die heb ik al een keer geprobeerd. Werkt pas goed als je m koopt en de optie om de boel uit te schakelen voor Android 9 werkte net zo goed. Alleen nu dus niet meer. Maar wie weet komt er wat.
Bovendien: ik wil die hele knop niet. Ook niet een andere actie aan hangen. En dat is de feature van die app.

Momenteel zo gezet dat ik 2x op de b-knop moet drukken, dus dan gaat ie niet zo snel per ongeluk af.
Bij mij was alles eerst ook weer teruggezet, maar met bxActions heb ik dat onding weer ge-remapt. Werkt prima in Pie.

• Barock
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 22-03 09:42
Zij er mensen die Good Lock 2018 hebben geïnstalleerd (via een omweg met VPN of APK)?
Na de update naar Android 9.0 (Pie) kan ik het nog wel openen maar de afzonderlijke onderdelen niet meer. Komt een melding "Working at a update"....
Kan op internet er niets over vinden.
Is wel bijgewerkt na de installatie van "Pie" naar versie: 1.0.00.40
Ben benieuwd.

Edit: Good Lock 2018 verwijderd en via VPN opnieuw geïnstalleerd, maakt niet uit, dus Samsung moet de app nog bijwerken vermoed ik. (zie Google om e.e.a. te installeren (gebruik Tunnelbear voor een goede VPN verbinding met de US)).

Barock wijzigde deze reactie 28-12-2018 16:20 (24%)

bizarre410 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 11:25:
Ik heb het even gecheckt met de standaard klok app en deze geeft inderdaad wel een icoontje weer. Vreemd. Zal Sleep even opnieuw installeren, misschien helpt dat.
Misschien dat deze app bij "meldingen" uit staat. Als je bijvoorbeeld bij Google Play music de melding uitschakelt krijg je ook geen icoontje te zien.

• Mr. Jinx
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
Gister kwam Android 9.0 ook bij mij netje binnen. Ik wilde net zelf firmware gaan downloaden van sammobile. Maar dit ging natuurlijk veel makkelijker!

Zag nog een leuke nieuwe feature van Pie: Private DNS.
Hiermee kun je gebruik maken van HTTPS/TLS voor DNS als je DNS provider dat ondersteund.

Ik gebruik 1dot1dot1dot1.cloudflare-dns.com (1.1.1.1) van cloudflare. Supersnel en vertrouw ik een stuk meer qua privacy dan Google's DNS servers.

• airwolf83
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 20:50
mphilipp schreef op donderdag 27 december 2018 @ 16:06:
[...]

Nah, die heb ik al een keer geprobeerd. Werkt pas goed als je m koopt en de optie om de boel uit te schakelen voor Android 9 werkte net zo goed. Alleen nu dus niet meer. Maar wie weet komt er wat.
Bovendien: ik wil die hele knop niet. Ook niet een andere actie aan hangen. En dat is de feature van die app.

Momenteel zo gezet dat ik 2x op de b-knop moet drukken, dus dan gaat ie niet zo snel per ongeluk af.
Ik gebruik package disabler for samsung. Daar zit een service in om de bixby packages uit te schakelen. Bij mij werkt het en de knop is nu nutteloos.

• mitchi3
Hebben jullie ook dat je niet alle berichten van Whatsapp in je meldingsvenster ziet? Als ik 3 berichten heb, zie ik alleen het laatste bericht.
Ook als ik op me telefoon zit, dan krijg ik bovenin een pop-up van een bericht. Krijg ik meerdere, dan krijg ik de melding "6 berichten in 3 chats".
In 8 zag ik gewoon elke keer een pop-up met het bericht voorbij komen. Ongeacht hoe veel...

• BIG charlie
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 23-03 22:31
Na een dag of twee android 9 te gebruiken enkele ervaringen.
Ik merk dat PIe de S9+ toch een fractie trager maakt.
Zelfs twee fracties eigenlijk.... in elk geval zodanig dat het opvalt...
Bvb bij het ontgrendelen met fingerprint komt het scherm trager tevoorschijn.
Ook bij het opzetten van wifi of mobiele gegevens merk ik enige traagheid.
Bij oreo ging dit allemaal bliksemsnel.
De bankapp ontgrendelen met fingerprint werkt ook niet meer maar dit is wsnlk kwestie van een app-update.
Heb de cache al eens leeggemaakt maar dit maakt geen verschil.
Ik zeg ook niet dat het allemaal niet werkbaar is maar stoort me toch lichtjes.
Tot hiertoe eigenlijk niet echt tevreden met de overstap naar PIE.
Hoop dat dit nog veranderd met een eerste update...

• NippleWarrior
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 04-03 12:52
mitchi3 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 18:40:
Hebben jullie ook dat je niet alle berichten van Whatsapp in je meldingsvenster ziet? Als ik 3 berichten heb, zie ik alleen het laatste bericht.
Ook als ik op me telefoon zit, dan krijg ik bovenin een pop-up van een bericht. Krijg ik meerdere, dan krijg ik de melding "6 berichten in 3 chats".
In 8 zag ik gewoon elke keer een pop-up met het bericht voorbij komen. Ongeacht hoe veel...
Hoe bedoel je niet alle berichten? Ik krijg zelf bij meerdere berichten alleen "X nieuwe berichten in X chats".
Daarnaast nog steeds de bubble/chat head...
Een screenshot ter illustratie
Screenshot bubble/chat head

PSN: iManchuu | Guardian

• DiMacho
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21:59
BIG charlie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 18:56:
Na een dag of twee android 9 te gebruiken enkele ervaringen.
Ik merk dat PIe de S9+ toch een fractie trager maakt.
Zelfs twee fracties eigenlijk.... in elk geval zodanig dat het opvalt...
Bvb bij het ontgrendelen met fingerprint komt het scherm trager tevoorschijn.
Ook bij het opzetten van wifi of mobiele gegevens merk ik enige traagheid.
Bij oreo ging dit allemaal bliksemsnel.
De bankapp ontgrendelen met fingerprint werkt ook niet meer maar dit is wsnlk kwestie van een app-update.
Heb de cache al eens leeggemaakt maar dit maakt geen verschil.
Ik zeg ook niet dat het allemaal niet werkbaar is maar stoort me toch lichtjes.
Tot hiertoe eigenlijk niet echt tevreden met de overstap naar PIE.
Hoop dat dit nog veranderd met een eerste update...
Tip, fingerprint opnieuw instellen. Hielp bij mij iig.

• BIG charlie
DiMacho schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:07:
[...]

Tip, fingerprint opnieuw instellen. Hielp bij mij iig.
Bedankt voor de tip, maar heb dit eveneens al twee maal gedaan zonder resultaat.
grtjs

• kruila
BIG charlie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:56:
[...]

Bedankt voor de tip, maar heb dit eveneens al twee maal gedaan zonder resultaat.
grtjs
dan de bankapp verwijderen en opnieuw installeren

Samsung Galaxy S9+ Black

• mitchi3
NippleWarrior schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:05:
[...]

Hoe bedoel je niet alle berichten? Ik krijg zelf bij meerdere berichten alleen "X nieuwe berichten in X chats".
[Afbeelding: Screenshot bubble/chat head]
Die bubble krijg ik niet. Maar als bijvoorbeeld iemand 3x achter elkaar iets stuurt en je hebt je scherm ontgrendeld, dan krijg ik bij het eerste bericht boven die balk te zien met naam + bericht. Stuurt diegene nog een bericht, krijg ik die balk weer te zien maar dan staat er 2 berichten in 1 chat. Voorheen kreeg ik dan gewoon dat bericht te lezen.
En meldingen van Whatsapp op het vergrendelscherm laat hij alleen het laatste bericht zien bij meerdere berichten. Kan hem ook niet naar benenden trekken om ze allemaal te lezen, terwijl dat voorheen wel was.

• BIG charlie
kruila schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 22:20:
[...]

dan de bankapp verwijderen en opnieuw installeren
Thx ! Dit was dus de oplossing.
Heb de bankapp volledig verwijderd en terug geinstalleerd.
Daarna alles ingesteld als tevoren en de fingerprint werkt nu ook in de bankapp :)
Bedankt voor de tip.

Grtjs
mitchi3 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 05:26:
[...]

Die bubble krijg ik niet. Maar als bijvoorbeeld iemand 3x achter elkaar iets stuurt en je hebt je scherm ontgrendeld, dan krijg ik bij het eerste bericht boven die balk te zien met naam + bericht. Stuurt diegene nog een bericht, krijg ik die balk weer te zien maar dan staat er 2 berichten in 1 chat. Voorheen kreeg ik dan gewoon dat bericht te lezen.
En meldingen van Whatsapp op het vergrendelscherm laat hij alleen het laatste bericht zien bij meerdere berichten. Kan hem ook niet naar benenden trekken om ze allemaal te lezen, terwijl dat voorheen wel was.
Moet een instelling ergens zijn want ik kan gewoon alle berichten lezen. Bij veel berichten swipe ik naar beneden en kan ik alles lezen.

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Mooi, dat nieuwe toontje als je de telefoon aan de lader doet.

• sekeroglan
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 19:58

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Het schijnt dat ik een toestel heb dat bestemd is voor Nordic countries G965FXXS2BRK3.

Kan ik nu op mijn S9+ via Odin Nederlandse (PHN) firmware flashen?

Trouwens toestels komt Vodafone, toestel gekocht met verlenging.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• henry299
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 05-01 11:44
NippleWarrior schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:05:
[...]

[Afbeelding: Screenshot bubble/chat head]
Hoe krijg je die bubble dan bij Whatsapp? is dat een aparte app?

• kruila
henry299 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:19:
[...]

instellingen - meldingen - app-pictogrambadges activeren

Samsung Galaxy S9+ Black

• henry299
  • Laatst online: 05-01 11:44
kruila schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:27:
[...]

instellingen - meldingen - app-pictogrambadges activeren
Volgens mij is dit alleen dat er een nummer van het aantal messages komt te staan

• kruila
henry299 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:35:
[...]

Volgens mij is dit alleen dat er een nummer van het aantal messages komt te staan
Dan heb ik je verkeerd begrepen

Samsung Galaxy S9+ Black

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Je kan ook op het label tikken, dus niet op de schakelaar, dan kom je ook bij de opties. Dit kan je overigens bij meer schakelaars doen, een beetje rare design keuze.

@sekeroglan Dan zou je hem over the air moeten ontvangen, heb je hem dus nog niet binnen? Handmatig flashen kan ook, al heb ik dit niet meer gedaan vanaf het S4 tijdperk.

foxgamer2019 wijzigde deze reactie 29-12-2018 11:45 (20%)

• Ikbenjelly
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 22-02 08:25
S9+ is eerste samsung toestel zonder "laggwiz" helaas is door deze zogenaamde stable pie update dat niet meer het geval. Af en toe haperingen nadat je even vanuit instellingen terug naar homescreen gaat... home button reageert nog langzamer als je vanuit landscape terug naar homescreen en die recent app keuze en gestures werken helemaal traag. Vensters als pop up kan ook niet meer door te slepen in de hoek.Enige echte update is de aod die nu ook agenda afspraken kan laten zien.

• NippleWarrior
  • Laatst online: 04-03 12:52
henry299 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:19:
[...]

Heb hem gelukkig kunnen deactiveren.
Het was dus een verborgen instelling bij Samsung zelf...
Hij was te vinden bij Geavanceerde functies -> Slimme pop-upweergave
Nogal vreemd dat WhatsApp toen de enige app was die dat aan had staan.
Wat een opluchting toen ik die instelling kon uitzetten, werd er namelijk echt gek van.

PSN: iManchuu | Guardian

• raymiee
mitchi3 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 08:55:
[...]

Bij Ontwikkelaarsopties nogmaals op Automatisch zetten en niet meer bij Display aan de Nachtstand zitten. Dan zou het goed moeten komen! d:)b
Klopt, werkt. Bedankt. Fijne tip!

• raymiee
Hahn schreef op donderdag 27 december 2018 @ 20:39:
[...]

Ik deed expres niet lief, aangezien jij begon met "help mij eens". Je kan het ook normaal vragen, dan krijg je normaal antwoord. En met mijn tip had je het ook makkelijk kunnen vinden.
:(:) arme lieverd, komt wel goed schatje! _O-

• sjaool
  • Laatst online: 21:55
Ikbenjelly schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 12:29:
S9+ is eerste samsung toestel zonder "laggwiz" helaas is door deze zogenaamde stable pie update dat niet meer het geval. Af en toe haperingen nadat je even vanuit instellingen terug naar homescreen gaat... home button reageert nog langzamer als je vanuit landscape terug naar homescreen en die recent app keuze en gestures werken helemaal traag. Vensters als pop up kan ook niet meer door te slepen in de hoek.Enige echte update is de aod die nu ook agenda afspraken kan laten zien.
Alles wat jij hier opnoemt heb ik dus totaal geen last van. De telefoon werkt gewoon snel en soepel. Sommige dingen zoals scrollen voelen ook veel vloeiender aan.

"When you grow up your heart dies"

• henklbr
sekeroglan schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:09:
Het schijnt dat ik een toestel heb dat bestemd is voor Nordic countries G965FXXS2BRK3.

Kan ik nu op mijn S9+ via Odin Nederlandse (PHN) firmware flashen?

Trouwens toestels komt Vodafone, toestel gekocht met verlenging.
Dit kun je niet zien aan die build

Kijk eens bij "Software Info", scroll down naar "Software serviceprovider": wat staat daar (screenshot?)

Samsung Galaxy Note9 SM-N960F/DS | Build-number: PPR1.180610.011.N960FXXS2CSC4 | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I

• Ikbenjelly
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 22-02 08:25
sjaool schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 14:46:
[...]

Alles wat jij hier opnoemt heb ik dus totaal geen last van. De telefoon werkt gewoon snel en soepel. Sommige dingen zoals scrollen voelen ook veel vloeiender aan.
Heb wat gevonden bij geavanceerde instellingen.
Normaal bij samsung zet ik de venster animatie in developer options op 0 of 0.5.
Anders voelt alles zo sloom zeker als je vergelijkt met andere toestellen zoals oneplus ofzo.
Dus ik dacht fijn dat je standaard de animatie kan verkleinen maar als je dit aanzet kan je dus niet scrollen door je recente apps en dat is gewoon lomp. 1 voor 1 door recente apps swipen.
Dus beter is om gewoon in developer alles op 0 te zetten en die optie in geavanceerd uitzetten.

• Scon
  • Laatst online: 19-01 14:49
Geen 4K opnamen meer mogelijk op hagel nieuwe S9+...

Sinds 2 dagen een S9+. Voor de android 9 update geen problemen met de camera app, alle resoluties voor video waren te selecteren. Maar na de android 9 update kan ik maximaal 2224X1080 als resolutie selecteren (slechts 3 settings) voor video recording. Een third party camera app geprobeerd, die gaat tot 4K 30fps.

Gebeld met Samsung, maar dat resulteerde in het advies. Factory reset. Dus vandaag gedaan (best veel werk alles terugzetten overigens), maar helaas zonder resultaat. Overigens na de factory reset zit er al Android 9 op de phone... dus toch niet 100% factory reset?

Kortom, is begrijp hier geen snars van, wat kan ik nog proberen? En zijn er wellicht meer mensen met dit euvel?

• Arn0uDz
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:54
Scon schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 17:13:
Geen 4K opnamen meer mogelijk op hagel nieuwe S9+...

Sinds 2 dagen een S9+. Voor de android 9 update geen problemen met de camera app, alle resoluties voor video waren te selecteren. Maar na de android 9 update kan ik maximaal 2224X1080 als resolutie selecteren (slechts 3 settings) voor video recording. Een third party camera app geprobeerd, die gaat tot 4K 30fps.

Gebeld met Samsung, maar dat resulteerde in het advies. Factory reset. Dus vandaag gedaan (best veel werk alles terugzetten overigens), maar helaas zonder resultaat. Overigens na de factory reset zit er al Android 9 op de phone... dus toch niet 100% factory reset?

Kortom, is begrijp hier geen snars van, wat kan ik nog proberen? En zijn er wellicht meer mensen met dit euvel?
Als je in de camera instellingen zit zie je de optie "Videogrootte achter". Tik hier op de in blauwe letters resolutie en dan kun je alles kiezen wat je wilt, dus ook 4K60.

• Scon
Arn0uDz schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 17:20:
[...]

Als je in de camera instellingen zit zie je de optie "Videogrootte achter". Tik hier op de in blauwe letters resolutie en dan kun je alles kiezen wat je wilt, dus ook 4K60.
Eeeuh nee. Dat is precies het euvel wat ik hier beschrijf, ik heb slechts 3 keuzes nog maar staan:

16:9
FHD 1920 X 1080

18.5:9
2224X1080

1:1
1440 X 1440

• palthe
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 13:02
Scon schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 17:28:
[...]

Eeeuh nee. Dat is precies het euvel wat ik hier beschrijf, ik heb slechts 3 keuzes nog maar staan:

FHD 1920 X 1080

2224X1080

1440 X 1440
Nee. Jij bedoelt de 3 resoluties die er al staan. Maar klik op de blauwe (FHD) die al aangevinkt staat en tadaaa.

• PCSO
  • Registratie: juli 2011
  • Nu online
Scon schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 17:28:
[...]

FHD 1920 X 1080

2224X1080

1440 X 1440
Dat klopt. Maar als je vervolgens op FHD 1920*1080 klikt, krijg je een (sub)menu te zien waarin je UHD(60FPS), UHD, QHD, FHD (60FPS), FHD of HD kunt selecteren. Het is inderdaad wat ver weg gestopt, maar het het is zeker mogelijk.

edit: Palthe was mij voor ;)

Dell Inspiron 15R SE - Galaxy S9

• palthe
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 13:02
PCSO schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 17:38:
[...]

Dat klopt. Maar als je vervolgens op FHD 1920*1080 klikt, krijg je een (sub)menu te zien waarin je UHD(60FPS), UHD, QHD, FHD (60FPS), FHD of HD kunt selecteren. Het is inderdaad wat ver weg gestopt, maar het het is zeker mogelijk.
Ja erg onlogisch, het zit nu verstopt achter beeldverhoudingen... was voor mij ook even schrikken.

• Scon
Serieus? Ik voel me nu wel een stommerd zeg…. maar aan de andere kant, waarom vertelt die Sjoko van Samsung dat niet als ik hem bel?

Thanks!

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Wel grappig dat mensen Samsung gaan bellen voor hulp. Standaard antwoord is ATIJD: Reset. Als je dan weer belt weten ze het ook niet meer. 👎

• Scon
Mental note: eerst een probleem aan Tweakers voorleggen ;)

• ReCreator
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Sinds de update naar Android 9 werkt de Led view cover niet meer. Hebben meer mensen hier misschien last van?

Ik heb geprobeerd de cache van de Led view cover services te wissen, en deze te stoppen. Nfc uit en aan gezet. De telefoon opnieuw gestart zonder de cover.

Hij lijkt gewoon niet meer herkend te worden. De tijd komt niet in beeld en hij schakelt zelfs het scherm niet meer uit (ik dacht dat dat dmv een magneetje ging).

Veel geprobeerd en gezocht maar niets lijkt te helpen. Wel zonde want is best een prijzige cover van Samsung zelf :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• PatrickPR
  • Laatst online: 22-03 15:42
mphilipp schreef op donderdag 27 december 2018 @ 16:20:
[...]

Klopt inderdaad. Maar als je het control panel uitklapt, komt ie er ineens wél bij. Maar ik heb geen problemen met syncen van mijn Garmin Fenix 3. Dus het afwezig zijn van het icoontje betekent niet dat er geen BT is.
Ik heb mijn S9 vanochtend ook naar Pie geüpdate, ben er op zich wel tevreden mee (ook al is het een hoop wennen aan de nieuwe layout). Maar dat BT icoontje is wel frappant.

Voorheen, als je BT aanzette, kreeg je het standaard icoontje in de statusbalk. Had je ergens verbinding mee en werd er gecommuniceerd, kwamen er 2 driehoekjes bij.

Met Pie is het standaard nu dat het BT icoontje niet zichtbaar wordt, ook al staat BT aan. Heb je ergens verbinding mee, komt het BT icoontje in de statusbalk.

Verbind ik met mijn auto-navigatie, krijg ik keurig het BT symbool met de 2 driehoekjes te zien. Hetzelfde geldt voor mijn Jabra van het werk. Maar met mijn Garmin Vivoactive 3 gebeurt iets raars. Ik kan wel connecten, maar er komt geen enkel icoontje in beeld. Syncen werkt wel gewoon. Als ik de statusbalk naar beneden sleep, staat er het BT icoontje wel, zij het zonder de 2 driehoekjes.

Nu las ik in dit topic al wel dat er meer mensen zijn met een Garmin device waarbij dit verschijnsel optreedt, al lijkt er nog niet echt een oplossing te zijn. Wilde dit toch delen, hou me natuurlijk aanbevolen voor een fix.

Edit:
Ik zie nu trouwens dat als je BT aanzet en de statusbalk naar beneden trekt, het BT icoon er wel gewoon komt te staan, ook als je nergens verbinding mee hebt. Zal dus wel ruimtebesparing zijn icm telefoons met een notch.

PatrickPR wijzigde deze reactie 30-12-2018 07:17 (7%)

• sekeroglan
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 19:58

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

henklbr schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:46:
[...]

Dit kun je niet zien aan die build

Kijk eens bij "Software Info", scroll down naar "Software serviceprovider": wat staat daar (screenshot?)
Bedoel je onderstaande info?

https://tweakers.net/ext/f/K8qWJgdpzq7JFahdFrTRJehu/thumb.jpg

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• edtims
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 15-03 20:25
Duh had ik ook niet gezien en verbaasde me over het:"feit"dat de camera nog maar tot FH ging. Even een vraagje tussen door, in welke resolutie filmen jullie nu het meest. UHD 60fps is misschien het best maar mist een aantal functie waarvan de belangrijkste voor mij is geen stabilisatie en neemt veel ruimte in en heeft een tijdslimiet.volgens mij. .
PCSO schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 17:38:
[...]

edit: Palthe was mij voor ;)

• Lynox
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 25-02 22:33
Iemand die weet hoe je met swipe gestures aan makkelijk de google assistent op kan roepen zonder eerst weer de navtigatiebalk aan te moeten zetten? Ik merk dat het indrukken van de "onzichtbare" home knop dan niet meer werkt...

PSN: Lynox081194 || NN: Lynox5 || Steam: Lynox

• henklbr
Yeps...

VDF/VDF,VDF/VDF

Je hebt geen NORDIC (NEE) toestel, maar een Nederlands (branded) Vodafone-toestel...

• X2X2X
Lynox schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 18:39:
Iemand die weet hoe je met swipe gestures aan makkelijk de google assistent op kan roepen zonder eerst weer de navtigatiebalk aan te moeten zetten? Ik merk dat het indrukken van de "onzichtbare" home knop dan niet meer werkt...
Vanaf het midden omhoog swipen en die swipe 'vasthouden' totdat de assistent verschijnt

• edtims
Dank die zocht ik ook. weet je toevallig ook hoe je nu snel kan wisselen tussen apps? dit kan normaal door twee keer te tikken op de recent knop
X2X2X schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:00:
[...]

Vanaf het midden omhoog swipen en die swipe 'vasthouden' totdat de assistent verschijnt

• X2X2X
edtims schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:05:
Dank die zocht ik ook. weet je toevallig ook hoe je nu snel kan wisselen tussen apps? dit kan normaal door twee keer te tikken op de recent knop

[...]
Wanneer je vanaf links omhoog veegt en het multitaskscherm verschijnt schuift ie automatisch al naar je laatst gebruikte app. Dus in plaats van twee keer te drukken op de recentsknop is het nu 1 swipe omhoog en een klikje op je laatstgebruikte app. Wat ik zelf fijn vind werken is eerst een swipe omhoog en dan een swipe omlaag zodra je laatste gebruikte app in beeld is. Dit gaat redelijk vloeiend.

• edtims
Werkt ook prima op zich en laat je redelijk makkelijk switsen tussen 2 apps maar de dubbelklik is toch net wat handiger vind ik

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21:17

Kiswum

Gadget reviewer

Scon schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 17:44:
Mental note: eerst een probleem aan Tweakers voorleggen ;)
Nog beter: gebruik de zoekoptie in dit topic. 4K vragen zijn al een paar keer voorbij gekomen in 1 week tijd. Het antwoord op de vragen was steeds hetzelfde.

Sluit je aan bij de grootste NL Xiaomi Facebook groep.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• wesk
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 19:56
Na de update heb ik "last" van 2 dingen

1: ik hou ervan als zoveel mogelijk zwart is in me telefoon met een thema maar als ik nu een thema aanpas blijft bijna alles wit (instellingen, contacten enz)

2: het volume van me draadloze Huawei oordoppen is zeker 2x zo zacht geworden.

• Twieeker
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 17-03 12:28
wesk schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:37:

1: ik hou ervan als zoveel mogelijk zwart is in me telefoon met een thema maar als ik nu een thema aanpas blijft bijna alles wit (instellingen, contacten enz)

2: het volume van me draadloze Huawei oordoppen is zeker 2x zo zacht geworden.
Je thema is waarschijnlijk nog niet geüpdate voor de nieuwe versie.

Tip: gebruik tot dan de ingebouwde night-mode in de nieuwe versie. Die doet hetzelfde.

• Twieeker
sjaool schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 14:46:
[...]

Idem. Bij mij is alles juist sneller geworden..

Heb wel sommige apps opnieuw moeten installeren. Dat optimaliseren van apps is toch niet zo perfect in grote Android updates heb vaak dat zaken opeens vastlopen (overigens gebeurt dit in iOS ook wel eens). Gelukkig bewaar ik nooit zaken lokaal in apps ofzo. Voor mensen die dat doen vind ik dat toch tricky.

Twieeker wijzigde deze reactie 29-12-2018 19:47 (31%)

• Twieeker
Weet iemand waar je bepaalde voorkeuren wijzigt?

Ik heb voor Lastpass per ongeluk gekozen voor de optie "niet om vingerafdruk vragen". Nu moet ik steeds mijn Lastpass password typen. Zoek me ongeluk maar ik zie niet waar ik dit kan terugdraaien.

• baco101
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 18:16
Twieeker schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:49:
Weet iemand waar je bepaalde voorkeuren wijzigt?

Ik heb voor Lastpass per ongeluk gekozen voor de optie "niet om vingerafdruk vragen". Nu moet ik steeds mijn Lastpass password typen. Zoek me ongeluk maar ik zie niet waar ik dit kan terugdraaien.
LastPass > instellingen > beveiliging > gebruik vingerafdruk om te ontgrendelen

• EJSEJS
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19:41

EJSEJS

Tweaker-fan

30 uur van de lader en een schermtijd van 8 uur en nog 17% accu over, kortom ik ben tevreden met het accu verbruik in Android 9 :)

EJSEJS wijzigde deze reactie 29-12-2018 20:18 (106%)

• Twieeker
Oei. Daar had ik niet aan gedacht. Bedankt :)

• maestrotweaker
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23-03 17:34
EJSEJS schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:57:
30 uur van de lader en een schermtijd van 8 uur en nog 17% accu over, kortom ik ben tevreden met het accu verbruik in Android 9 :)
Hoe dan? Met een s9 of s9+?
Ik heb een s9 maar zie echt mijn accu percentage per minuut naar beneden zakken :-((

• Artbij
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 07:32
Lynox schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 18:39:
Naar boven swipen en even vasthouden.

Met gestrekt been.

• airwolf83
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 20:50
wesk schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:37:

Normaal deed ik ook altijd een ander thema maar sinds de update naar pie heeft de s9 een nachtmodus.
Ik heb deze nu standaard aanstaan en vind het er goed uitzien. Ik houd er zelf ook namelijk van dat alles zwart of een andere donkere kleur is

• mitchi3
Vingerafdrukscan is ook weg als je Geheime Stand in Samsung Internet wilt gebruiken. Het is of je wachtwoord, Intelligente scan of Irissen.

Idem met Samsung Pass. Nu vult hij alles automatisch in. Hiervoor moest je eerst Vingerafdruk doen voordat hij je gegevens in vulde.

• EJSEJS
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19:41

EJSEJS

Tweaker-fan

maestrotweaker schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 20:23:
[...]

Hoe dan? Met een s9 of s9+?
Ik heb een s9 maar zie echt mijn accu percentage per minuut naar beneden zakken :-((
Met een S9+

• Retep2124
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 08-03 15:59
Nog steeds geen 9.0. Volgensmij heb ik een Pools toestel. BRK3 op het einde?

• MarcoMVE
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 18-01 13:56
Retep2124 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 23:12:
Flash de phn versie en klaar. Met odin.

• sjaool
ReCreator schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 18:03:
Sinds de update naar Android 9 werkt de Led view cover niet meer. Hebben meer mensen hier misschien last van?

Ik heb geprobeerd de cache van de Led view cover services te wissen, en deze te stoppen. Nfc uit en aan gezet. De telefoon opnieuw gestart zonder de cover.

Hij lijkt gewoon niet meer herkend te worden. De tijd komt niet in beeld en hij schakelt zelfs het scherm niet meer uit (ik dacht dat dat dmv een magneetje ging).

Veel geprobeerd en gezocht maar niets lijkt te helpen. Wel zonde want is best een prijzige cover van Samsung zelf :)
Ik heb even gezocht op het web en het schijnt al zo te zijn sinds de eerste beta van Android 9. Het is dus gewoon wachten op een fix van Samsung als die er al komt. Is dat laatste het geval dan gewoon de kosten van de cover reclameren bij Samsung. :P

• henklbr
Ik heb dat al eerder gepost: je kan niet zien aan de build, waar het toestel vandaan komt...

Kijk in "Software Info" op je toestel, scroll naar beneden: wat staat er bij "Software serviceprovider"?
Kun je die info hier posten (screenshot)?

sjaool schreef op zondag 30 december 2018 @ 02:44:
[...]

Ik heb even gezocht op het web en het schijnt al zo te zijn sinds de eerste beta van Android 9. Het is dus gewoon wachten op een fix van Samsung als die er al komt. Is dat laatste het geval dan gewoon de kosten van de cover reclameren bij Samsung. :P
Zou je mij een link kunnen sturen "waar op het web" je dit heb gevonden?

@ReCreator : heb jij een RESET gedaan van je toestel, na het updaten naar Android Pie (wordt altijd geadviseerd)?

Ik heb het zojuist gechecked met de LED-cover op mijn Note9, draaiende op OneUI Pie Beta3:

GEEN problemen met de LED-cover: alles werkt perfect (werd meteen herkend toen ik mijn toestel er in stopte)

En @sjaool : als dit ECHT een "bug" is, dan wordt echt wel verholpen in een update...

henklbr wijzigde deze reactie 30-12-2018 09:22 (54%)

• aaronito
  • Laatst online: 19:42
Dit?

https://i.imgur.com/rtrZJis.jpg

Dan heb je Luxemburgs toestel.

• BIG charlie
Bij mij werkt de LED view cover van bij het begin van de pie update perfect.
Geen instellingen moeten aanpassen ( S9+)

• sjaool
@henklbr ik heb het op een paar fora gevonden waaronder die van Samsung (Duitsland). Daar hebben meer mensen er last van. Bij de een doet de cover niks meer en bij de ander laat hij de oproepen niet meer zien. Het is inderdaad allemaal een beetje vaag. Het is dus te hopen voor de mensen met een LED view cover daar er snel een fix komt.

sjaool wijzigde deze reactie 30-12-2018 11:42 (15%)

• 4Reload
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 04-03 07:18
henklbr schreef op zondag 30 december 2018 @ 09:04:

[Afbeelding]

En @sjaool : als dit ECHT een "bug" is, dan wordt echt wel verholpen in een update...
Bij mij werkt de Led Cover ook perfect na de update. Het viel mij nu zelfs op dat hij elke minuut ofzo een bewegend icoontje laat zien als je bijvoorbeeld nog een Mail, WhatsApp, Insta o.i.d. nog niet bekeken hebt. Dit heb ik bij Oreo nooit gezien.

Daarnaast heb ik Led cover versie 05/0E... Lijkt mij iets nieuwer als 05/04... Maar hoe ik eraan kom geen idee.

• MarcoMVE
Hallo.

Ik haal ongeveer 6 uur scherm tijd. 22 uur van de lader. Is dat nu normaal. Of goed. Of slecht. Heb deze s9 plus nog maar een paar weken. Weet niet goed wat ik van de scherm tijd kan verwachten. Gr.

• henklbr
Is dat zo?

Negative: je kan dit niet zien aan het "buildnr":

https://tweakers.net/ext/f/s6pJy4B2k7XmX6cOjFp2MM06/thumb.png

Kijk eens in welke landen "BRK3" o.a. is gereleased? Dus: buildnr. zegt niks!

Van welk land je toestel is, kun je zien in "Software Serviceprovider", en dat is bij "BRK3" niet alleen "LUX"!

henklbr wijzigde deze reactie 30-12-2018 12:42 (14%)

• henklbr
MarcoMVE schreef op zondag 30 december 2018 @ 12:39:
Hallo.

Ik haal ongeveer 6 uur scherm tijd. 22 uur van de lader. Is dat nu normaal. Of goed. Of slecht. Heb deze s9 plus nog maar een paar weken. Weet niet goed wat ik van de scherm tijd kan verwachten. Gr.
Buiten dat je "social life" voor je "omgeving" niet al te best is, 6 uur van de dag kijken op het schermpje van je mobiel, is dit best een goede SOT... ;)

• MarcoMVE
henklbr schreef op zondag 30 december 2018 @ 12:44:
[...]

Buiten dat je "social life" voor je "omgeving" niet al te best is, 6 uur van de dag kijken op het schermpje van je mobiel, is dit best een goede SOT... ;)
Zie dat jij mijn vrouw niet kent. Haha ;)

• Grimli50
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 02-01 13:11
Ik heb idd een update gehad op mijn S9+, maar volgens de instellingen is het de Samsung Experience versie 9, maar nog steeds Android 8.
Ik krijg helaas geen plaatje ge upload, maar de tekst is:

SOFTWAREGEGEVENS

Android-versie
8.0.0

Samsung Experience-versie
9.0

Iemand anders dit probleem?

• henklbr
Grimli50 schreef op zondag 30 december 2018 @ 13:27:
Ik heb idd een update gehad op mijn S9+, maar volgens de instellingen is het de Samsung Experience versie 9, maar nog steeds Android 8.
Ik krijg helaas geen plaatje ge upload, maar de tekst is:

SOFTWAREGEGEVENS

Android-versie
8.0.0

Samsung Experience-versie
9.0

Iemand anders dit probleem?
Scroll op die pagina naar onderen naar "Software Serviceprovider": wat staat daar?

• aaronito
henklbr schreef op zondag 30 december 2018 @ 12:41:
[...]

Is dat zo?

Negative: je kan dit niet zien aan het "buildnr":

[Afbeelding]

Kijk eens in welke landen "BRK3" o.a. is gereleased? Dus: buildnr. zegt niks!

Van welk land je toestel is, kun je zien in "Software Serviceprovider", en dat is bij "BRK3" niet alleen "LUX"!
je kan dit alleen in de buildnr idd niet zien. maar wel waar jij zegt en ook op screenshot duidelijk lux staat.
dus als hij het zelfde scherm neemt of ik kan die toch zien van welk land zijn toestel is?

• MarcoMVE
Kunnen jullie eens doorgeven wat voor SOT time jullie halen.

• henklbr
aaronito schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:12:
[...]

je kan dit alleen in de buildnr idd niet zien. maar wel waar jij zegt en ook op screenshot duidelijk lux staat.
dus als hij het zelfde scherm neemt of ik kan die toch zien van welk land zijn toestel is?
Jouw toestel is idd "België/Luxemburg", maar we weten nog niet waarom @Retep2124 geen update gehad heeft...

• Swizzler24
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 09:32
MarcoMVE schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:15:
Kunnen jullie eens doorgeven wat voor SOT time jullie halen.
Rond de 8 1/2 uur. Had van de week YouTube aan laten staan en was in slaap gevallen. Werd wakker met 11 uur SOT en nog 5% over op een lading van 40%.

• henklbr
sjaool schreef op zondag 30 december 2018 @ 11:24:
@henklbr ik heb het op een paar fora gevonden waaronder die van Samsung (Duitsland). Daar hebben meer mensen er last van. Bij de een doet de cover niks meer en bij de ander laat hij de oproepen niet meer zien. Het is inderdaad allemaal een beetje vaag. Het is dus te hopen voor de mensen met een LED view cover daar er snel een fix komt.
cc: @ReCreator

Weet je wanneer je ook veel "bugs" krijgt? Mensen die "Package Disabler" gebruiken en TE VEEL hebben "gedisabled"...

Maar dat wordt er meestal niet bij gezegd als er een "bug" wordt gepost! 8)7

henklbr schreef op zondag 30 december 2018 @ 15:16:
[...]

Weet je wanneer je ook veel "bugs" krijgt? Mensen die "Package Disabler" gebruiken en TE VEEL hebben "gedisabled"...

Precies, of dat men een andere launcher/lockscreen gebruikt of niet een Reset hebben gedaan. (of het is gewoon een instelling)

Elk jaar heb ik weer van die "groundhog day" momenten. :)

• Gismo1979
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 21:38
henklbr schreef op zondag 30 december 2018 @ 15:16:
[...]

Als je package disabler gebruikt dien je voor een grote update ook alles weer te enablen anders vergroot je kansen op fouten na de update. Staat geloof ik ook in de voorwaarden van de app.

Keep Smiling & One day Life will get tired of upsetting you 😁

• MarcoMVE
Swizzler24 schreef op zondag 30 december 2018 @ 15:06:
[...]

Rond de 8 1/2 uur. Had van de week YouTube aan laten staan en was in slaap gevallen. Werd wakker met 11 uur SOT en nog 5% over op een lading van 40%.
Da's. Mooi.
Ik vraag dat bij mij geeft mijn batterij een goede gezondheid aan. Toch is de healt nog maar 84 procent. Maar weet niet of ik deze moet vervangen.
Maar met 6 uur SOT denk ik niet.

• aaronito
henklbr schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:41:
[...]

Jouw toestel is idd "België/Luxemburg", maar we weten nog niet waarom @Retep2124 geen update gehad heeft...
Ik heb ook nog geen update hoor.

• henklbr

Gebruiksaanwijzing Samsung Galaxy S9/S9+ OneUI Pie beschikbaar:

http://downloadcenter.sam...M_Open_Pie_Dut_181226.pdf

Pagina: 1 ... 26 ... 34 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True