Hallo allemaal...
Vandaag verwacht ik mijn 9+ van Mobiel.nl. Ik heb een lange tijd de s8 gebruikt, ff een uitstapje naar Oneplus 6 gemaakt, en nu dus weer Samsung. De Oneplus was een snelle telefoon maar ik vond die kale Android maar niks. Ook de camera vond ik niet goed. Zaterdagavond eigenlijk geen enkele goede foto kunnen maken van een optreden hoewel ik tegen het podium aan stond. Dat was de bekende druppel....
Ik heb dit forum doorgelezen en ook verdiept in de S9+ via You Tube.
Ik heb nog wat vragen over het toestel
Zijn er in de loop van de afgelopen maanden updates gedaan met betrekking tot de software?
Is de telefoon lag free?
Is 6 ram voldoende qua snelheid?
Gebruikt iemand Good Lock en daar tevreden mee is?
Ik heb een originele Samsung draadloze oplader nog van de S8, werkt die ook met de S9?
En.... als jullie nog wat handige tips hebben hoor ik die graag!
Vandaag verwacht ik mijn 9+ van Mobiel.nl. Ik heb een lange tijd de s8 gebruikt, ff een uitstapje naar Oneplus 6 gemaakt, en nu dus weer Samsung. De Oneplus was een snelle telefoon maar ik vond die kale Android maar niks. Ook de camera vond ik niet goed. Zaterdagavond eigenlijk geen enkele goede foto kunnen maken van een optreden hoewel ik tegen het podium aan stond. Dat was de bekende druppel....
Ik heb dit forum doorgelezen en ook verdiept in de S9+ via You Tube.
Ik heb nog wat vragen over het toestel
Zijn er in de loop van de afgelopen maanden updates gedaan met betrekking tot de software?
Is de telefoon lag free?
Is 6 ram voldoende qua snelheid?
Gebruikt iemand Good Lock en daar tevreden mee is?
Ik heb een originele Samsung draadloze oplader nog van de S8, werkt die ook met de S9?
En.... als jullie nog wat handige tips hebben hoor ik die graag!
[ Voor 5% gewijzigd door Oldblack op 01-11-2018 13:17 ]