Thanks! Even kijken of het hiermee is opgelost..
Edit: beide tips hierboven toegepast en het werkt nu!
Edit: beide tips hierboven toegepast en het werkt nu!
[ Voor 36% gewijzigd door Spud82 op 28-04-2018 18:21 ]
[ Voor 36% gewijzigd door Spud82 op 28-04-2018 18:21 ]
Een highend toestel heeft zelden een goede accuduur. Vaak mid-range en budget toestellen hebben geweldige accuduur omdat het scherm niet helder kan en de prestaties van de soc veel minder zijn.Aggressor schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 08:35:
[...]
Voor 900 wil je toch het beste van het beste?
En met 8 uren sot hoef je misschien 1x per 2 dagen op te laden?
Komt niet altijd tegelijk. Is ook afhankelijk van de provider of land firmware. Als je csc, PHN is dan zou je hem toch wel moeten hebben ondertussen.levdlevd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:01:
Hoe werkt dat eigenlijk met die Android updates? Kan het even duren voordat iedereen het krijgt? Bij mij is de update niet beschikbaar. Kom van Windows Mobile en daar zijn updates altijd direct beschikbaar.
[ Voor 25% gewijzigd door Garret1410 op 28-04-2018 21:08 ]
Ik heb de update ook nog niet gehad, en mijn toestel komt ook bij t-mobile vandaag en de CSC code van mij is TNLlevdlevd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:51:
Wat bedoel je met als je csc, PHN is? Ik heb dit toestel van iemand gekocht die het bij een tmobile abb. had gekocht maar heb nu een kpn en tele2 sim erin, maakt dat nog iets uit?
[ Voor 3% gewijzigd door Sjoerd611 op 29-04-2018 12:57 ]
Ik herken geen van beide alles werkt topSjoerd611 schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:55:
Na jaren lang Nexus toestellen te hebben gebruikt heb ik in maart toch maar de keuze gemaakt om voor de S9+ te gaan. Nooit problemen gehad met de Nexus toestellen, alleen de 6P had na verloop van tijd een nieuwe batterij nodig.
Maar ongelooflijk zeg, wat een drama met deze telefoon! Voor €950,- denk je toch wel een volwaardig product in huis te halen.. maar niks is minder waar.
Het begon al direct met het black crush probleem, hier heeft Samsung nog steeds niks op uit gedaan waardoor het kijken naar donkere content gewoon afschuwelijk is. Ik prefereer dus serieus mijn oude telefoon voor het kijken van veel films/series.
Maar dat probleem is natuurlijk niet het enige.. Ik kan ook niet fatsoenlijk muziek luisteren. Op het moment dat ik bijvoorbeeld Spotify aan zet & vervolgens het scherm uit zet begint het geluid enorm te haperen en stotteren. Dus je raad je het al.. Wil ik muziek luisteren? Ook dan pak ik mijn oude telefoon!
Contact opgenomen met Samsung maar zij erkennen beide problemen niet! Er werd mij verteld dat het wellicht te maken had met nog niet geoptimaliseerde software.. Nou blijkbaar ben ik niet de enige.
https://www.theandroidsou...ackling-sound-distortion/
Ben er helemaal klaar mee, ik denk dat ik 'm maar op marktplaats zet & voor een ander toestel ga.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Kom ook van de Nexus 6P af en wat was dat een fantastisch toestel, maar ook veel problemen met de accu.Sjoerd611 schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:55:
Na jaren lang Nexus toestellen te hebben gebruikt heb ik in maart toch maar de keuze gemaakt om voor de S9+ te gaan. Nooit problemen gehad met de Nexus toestellen, alleen de 6P had na verloop van tijd een nieuwe batterij nodig.
Maar ongelooflijk zeg, wat een drama met deze telefoon! Voor €950,- denk je toch wel een volwaardig product in huis te halen.. maar niks is minder waar.
Het begon al direct met het black crush probleem, hier heeft Samsung nog steeds niks op uit gedaan waardoor het kijken naar donkere content gewoon afschuwelijk is. Ik prefereer dus serieus mijn oude telefoon voor het kijken van veel films/series.
Maar dat probleem is natuurlijk niet het enige.. Ik kan ook niet fatsoenlijk muziek luisteren. Op het moment dat ik bijvoorbeeld Spotify aan zet & vervolgens het scherm uit zet begint het geluid enorm te haperen en stotteren. Dus je raad je het al.. Wil ik muziek luisteren? Ook dan pak ik mijn oude telefoon!
Contact opgenomen met Samsung maar zij erkennen beide problemen niet! Er werd mij verteld dat het wellicht te maken had met nog niet geoptimaliseerde software.. Nou blijkbaar ben ik niet de enige.
Ben er helemaal klaar mee, ik denk dat ik 'm maar op marktplaats zet & voor een ander toestel ga.
Volgens het eerste beste Google resultaat, als je een Italiaanse S9 koopt dan moet je eerst 5 min met een Sim uit die regio bellen. Daarna is je lock er af. De regio zal in dit geval waarschijnlijk Europa zijn.hanssen schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:01:
Goedemiddag Tweakers,
na uren zoeken op het internet ben ik er nog steeds niet uit:
Hoe zit het met de regio lock dat men een samsung s9 plaats?
Stel ik koop een italiaanse samsung s9, kan ik deze dan met 2 belgische simkaarten in gebruiken?
Ook wanneer ik bv in Amerika ben?
kan iemand mij hier aub bij helpen?
[ Voor 27% gewijzigd door eisbaer op 30-04-2018 21:15 ]
Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3
[ Voor 50% gewijzigd door Gismo1979 op 30-04-2018 22:03 ]
Hij zal T-Mobile bedoelen.Gismo1979 schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:17:
@levdlevd verkeerde topic misschien? De S9 heeft de laatste beveilingsupdate (april) al. Wat bedoel je met TNL?
Als je een Pixel 2 XL gekocht had was het black crush probleem nog erger geweest. In december is daar een update voor gekomen.Sjoerd611 schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:55:
Weet niet hoe lang je nu gebruik maakt van je nieuwe telefoon, maar kijk het een week aan. Ik vond met name bij deze S-lijn dat het echt een paar dagen duurde, voordat telefoon 'gewend' was aan alles. Draai af en toe Device Maintenance en dan zou je geen zware drain meer mee mogen maken als je telefoon standby staat.Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 17:59:
Na drie jaar Apple weer overgestapt naar Android. Helaas is het meteen weer feest. Op de een of andere manier loopt de standby heel hard met de accu power ervandoor. Helaas helpt de geïnstalleerde software van Samsung niet mee met het isoleren van het probleem. Niets is aan het slurpen, aldus de device maintenance software. Heeft iemand nog tips hoe dit te tekkelen zonder lang her installeer en nog meer eindeloos testen trajecten? Verder is de snelheid en Android sinds mijn Lollipop ervaring sterk verbeterd. Alleen dat typische Android battery geneuzel nog. Kan eventueel wat screenshots delen. Scherm draait op volle resolutie. Draai geen gekke apps. Geen root of andere gekkigheid. Juist omdat ik mijn Android ervaring van 3 jaar terug kan herinneren. But here we are. Again. Met een spiksplinternieuwe Android flagship no less. Thanks guys!
Ik heb een s9 plus en de batterijduur is niet slecht, maar ook niet heel goed. Het zit er een beetje tussrn in.thijsken schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 07:47:
Ik twijfel sterk om een S9 aan te schaffen aangezien je voor 619 m nu van Amazon kunt trekken. Wat me weerhoud is alle negativiteit rond de batterijduur van de S9 int. versie. Nu heb ik hier het hele forum gelezen en ook daar wordt ik niet wijzer van. Ik kom van een OnePlus 3T en daarmee haal ik het einde van de dag vaak niet. Is de S9 slechter wat dat betreft?
Ah bedankt, de S9+ heeft echter een andere batterijduur dan de S9. Zijn er mensen met een S9 die hun ervaringen kunnen delen? De V30 is geen optie trouwens, te groot en een oude SoCAggressor schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 07:57:
[...]
Ik heb een s9 plus en de batterijduur is niet slecht, maar ook niet heel goed. Het zit er een beetje tussrn in.
Als je een top batterij wilt ga dan voor de lg v30.....
Als dit mogelijk een optie voor je is?
Als je de review van tweakers moet geloven is de s9 batterij nog minder dan de s9 plus.thijsken schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 08:59:
[...]
Ah bedankt, de S9+ heeft echter een andere batterijduur dan de S9. Zijn er mensen met een S9 die hun ervaringen kunnen delen? De V30 is geen optie trouwens, te groot en een oude SoC
Jup, maar ik gebruik de browser niet uren aan t stuk of kijk geen video een hele dag. Dat zijn nogal onrealistische tests. Ik ben gewoon benieuwd naar wat gebruikerservaringenAggressor schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:03:
[...]
Als je de review van tweakers moet geloven is de s9 batterij nog minder dan de s9 plus.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Ik heb een S9+ en ik vind dat de batterij minder lang meegaat dan die van mijn S8+ altijd deed. Van mijn S9+ is de batterij regelmatig onder de 30% wanneer ik thuis kom van mijn werk. Waarbij ik hem door de dag heen best veel heb gebruikt, maar over het algemeen geen heavy use apps gebruik zoals games of YouTube.thijsken schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 08:59:
[...]
Ah bedankt, de S9+ heeft echter een andere batterijduur dan de S9. Zijn er mensen met een S9 die hun ervaringen kunnen delen?
Vindt het batterij verbruik van de s9 redelijk.Gismo1979 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:24:
Ik heb een S9 en vind de batterij voor een high end telefoon als verwacht. Indien ik wil haal ik twee dagen op de telefoon, maar bij mij gaat hij iedere avond op de oplader. Meestal is de accu aan het eind van de dag nog ca. 65%. Gebruik whatsapp (niet intensief), internet, mail, camera en speel 's avonds vaak nog een spelletje. Soms een film i.p.v. een spelletje (al gaat het dan wel sneller met de accu).
Hoe de accu zich gedraagt is lastig vooraf te bepalen, want iedereen gebruikt de telefoon anders (de een heeft de helderheid op max staan en de ander bijv. op 30%).
Heeft er iemand gisteren ook een update gekregen? Kreeg gisteren een update die erg veel leek op de update voor de beveiligingspatch van april (verbetering achtergrond en bellen).
[ Voor 22% gewijzigd door Gismo1979 op 03-05-2018 12:52 ]
Ten opzichte van een 3T verwacht ik iets betere accuduur maar is geheel afhankelijk van gebruik.thijsken schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 07:47:
Ik twijfel sterk om een S9 aan te schaffen aangezien je voor 619 m nu van Amazon kunt trekken. Wat me weerhoud is alle negativiteit rond de batterijduur van de S9 int. versie. Nu heb ik hier het hele forum gelezen en ook daar wordt ik niet wijzer van. Ik kom van een OnePlus 3T en daarmee haal ik het einde van de dag vaak niet. Is de S9 slechter wat dat betreft?
Tja, standby van iPhone is ongeëvenaard tov Android. Maar dat gezegd hebbende is de standby van de S9 een beetje te gortig. Dit is in een aantal reviews ook ter sprake geweest (GSMArena). Hopelijk wordt dit tzt nog een keer aangepakt in een update.Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 17:59:
Na drie jaar Apple weer overgestapt naar Android. Helaas is het meteen weer feest. Op de een of andere manier loopt de standby heel hard met de accu power ervandoor. Helaas helpt de geïnstalleerde software van Samsung niet mee met het isoleren van het probleem. Niets is aan het slurpen, aldus de device maintenance software. Heeft iemand nog tips hoe dit te tekkelen zonder lang her installeer en nog meer eindeloos testen trajecten? Verder is de snelheid en Android sinds mijn Lollipop ervaring sterk verbeterd. Alleen dat typische Android battery geneuzel nog. Kan eventueel wat screenshots delen. Scherm draait op volle resolutie. Draai geen gekke apps. Geen root of andere gekkigheid. Juist omdat ik mijn Android ervaring van 3 jaar terug kan herinneren. But here we are. Again. Met een spiksplinternieuwe Android flagship no less. Thanks guys!
Helaas is dit een Android Oreo ding want de Pixel 2 heeft het ook. Wellicht had Samsung dit wel als optie kunnen implementeren.B00st3r schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 08:27:
Ik ben heel blij met mijn S9+, MAAR ik baal er zo van dat ze die 'pictogram-badges' compleet hebben verpest. Je krijgt nu enkel nog maar een badge bij een app te zien wanneer er in het notificatiepanel bovenin nog een melding staat. Wanneer je die weg swiped gaat de badge ook weg. Naar mijn idee slaat dit volledig de plank mis. Ik stoor me er dus ook mateloos aan dat badges dus eigenlijk gewoon volledig zinloos zijn geworden. Als ik het goed begrijp is het een keus geweest van Samsung om het op deze manier te implementeren, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen hier op zaten te wachten.
Heeft iemand al een oplossing gevonden voor dit probleem? Het liefst zonder dat ik mijn telefoon hoef te rooten.
Daarnaast vraag ik me af hoe ik het beste mijn beklag kan doen bij Samsung over deze belachelijke software update.
[ Voor 48% gewijzigd door Garret1410 op 03-05-2018 19:29 ]
Ik wil mijn notificatiebalk graag leeg hebben. Die gebruik ik voor nieuwe meldingen, en swipe ik weg wanneer ik het niet dringend genoeg vind om er meteen iets mee te doen. Ik vind het prettig om dan een reminder te hebben in de vorm van een badge op een app als WhatsApp, Facebook of van mijn gemiste oproepen.Garret1410 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:24:
[...]
Anderzijds, waarom zou je willen weten hoeveel ongelezen berichten je hebt. Je krijgt in de status bar een melding, in het notificatie scherm en bij de app icoon dat er nieuwe berichten zijn. Swipe je dat weg dan doe je dat bewust en weet je dat er nieuwe berichten zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door STolsma op 04-05-2018 12:29 ]
https://www.sammobile.com...update-fixes-call-issues/rcthans schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 00:08:
weer een flinke update, iemand een idee waarom deze zo snel nodig was?
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Hier nog geen update (België).
Steam: Grim
De meeste laten zichzelf verwijderen, de rest heb ik verborgen met de NOVA launcher. Ik heb geen Samsung account ingevuld om bijvoorbeeld de Bixby knop aan te passen etc.theduke1989 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 19:48:
@mr.DJ95 kan dat makkelijk om alle samsung crap eraf te halen of deactiveren? Wil dat namelijk ook voor mijn vrouw om het zo soepel mogelijk en geen vage apps op de achtergrond te hebben,.
Hoe oud is de SD kaart en welk merk? Lijkt erop dat de kaart niet meer goed is.arutten schreef op zondag 6 mei 2018 @ 20:32:
Ik ben een week in het bezit van een S9. Ik krijg nu steeds vaker een SD Card error. Het synchroniseren van de foto's naar Google Drive loopt ook niet meer. Het synchroniseren van de foto's naar OneDrive lijkt wel goed te gaan. Ik kan ook niet alle foto's/video's naar de laptop kopiëren: niet als ik de S9 middels USB aansluit aan de laptop of de sd kaart via een kaartlezer aan de laptop koppel. Veel bestanden lijken corrupt. Heeft hier nog iemand last van?
[ Voor 24% gewijzigd door Tiduz op 07-05-2018 09:20 ]
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Alle NL toestellen zijn DUO sim, volgens mij hebben dan ook automatisch het logo.Tiduz schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:18:
heb security patch van march nog en fxxu1arcc firmware, even afwachten wanneer ik hem krijg dan, gebruik telfort op een s9+ duos
hebben trouwens alle nederlandse modellen ook een Duos logo op de achterkant?
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Verwijderd
De Sandisk Ultra UHS-I Micro-SDXC 128 GB is volgens mij pas 1,5 jaar oud en had in mijn oude S5 zonder problemen gewerkt. Nadat ik de sd kaart in de S9 had gezet en foto's had gemaakt, begonnen de problemen.Gismo1979 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:59:
[...]
Hoe oud is de SD kaart en welk merk? Lijkt erop dat de kaart niet meer goed is.
Ik heb ook een sd kaart in mijn S9, maar heb hier nog geen problemen mee. Mijn samsung evo is ook pas ca. 1 week oud
Ik heb de camera app tijdelijk ingesteld dat de foto's op de interne opslag opgeslagen worden, om te voorkomen dat foto's corrupt raken.theduke1989 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:37:
@arutten dat is een beetje jammer om te horen. want wij maken heel veel fotos. Wil niet dat het opeens corrupt raakt.
Whoopss... Dit ziet er inderdaad niet rooskleurig uit. Er staan een aantal oplossingen in de link, maar lijkt niet lang te helpen.arutten schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:00:
[...]
De Sandisk Ultra UHS-I Micro-SDXC 128 GB is volgens mij pas 1,5 jaar oud en had in mijn oude S5 zonder problemen gewerkt. Nadat ik de sd kaart in de S9 had gezet en foto's had gemaakt, begonnen de problemen.
Ik ben blijkbaar niet de enige![]()
https://eu.community.sams...D-ERROR-ON-S9/td-p/448986
Yup en omdat ik geen loze knop op m'n tel wil heb ik deze geinstalleerd: https://play.google.com/s...id=com.jamworks.bxactions
Ah wat zonde, had ik op mijn S7 edge ook op de finderprint reader. Wellicht even contact opnemen met CB. Kan hier persoonlijk slecht tegen.AvK schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:01:
Potverdikkie!
De fingerprint scanner van mijn S9+ bladdert! Gatver.
En dat al na 5 weken. Iets uit het midden een stukje van 1 bij 2 mm. Zit fel blauwe kleur onder.
Meer mensen hier last van? Heb em via CB.
[afbeelding]
Wat bedoel je precies. Nieuwe S9 en oude S9 of eerdere modellen zoals S8.theduke1989 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:51:
ik zie meer en meer fouten opduiken bij de S9 en de S9+ die op de oudere er niet zijn.
Mensen ook last wanneer ze via luidspeaker aan het praten zijn?
Ik vind dit echt zo bizar. In de camera app zie je altijd een thumbnail van je laatst gemaakte foto, maar bij Samsung is dit sinds Android 8 de laatste foto die opgeslagen is op je telefoon, dus als je een afbeelding van Whatsapp binnenkrijgt dan zie je deze dus ipv je laatst gemaakte foto.Tooooony schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:35:
[...]
De Gallery heb ik ook verborgen ivm alle troep die via whatsapp binnenkomt.
Alleen in de camera app zie ik die troep allemaal terug als ik een foto wil openen.
Dat is niet te vermijden?
Ik zie alleen de troep die ik zelf open in Whatsapp dus in de settings daarvan staat alles goed volgens mij
Je kunt albums verbergen in de gallerij van bijvoorbeeld Whatsapp en dan zie je ze ook niet meer in de camera app.soulcrusher schreef op maandag 7 mei 2018 @ 19:43:
[...]
Ik vind dit echt zo bizar. In de camera app zie je altijd een thumbnail van je laatst gemaakte foto, maar bij Samsung is dit sinds Android 8 de laatste foto die opgeslagen is op je telefoon, dus als je een afbeelding van Whatsapp binnenkrijgt dan zie je deze dus ipv je laatst gemaakte foto.![]()
Wie verzint zoiets.
Misschien dat de aankomende update daar iets in veranderd. Die zou iets verhelpen betreffende wegvallende gesprekken.theduke1989 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:47:
@Garret1410 ik bel dagelijks eigenlijk elke keer wanneer ik bel via luidspreker. Dit wel in onbevolkte gebieden dus in geslote ruimtes. Maar elke keer de speaker valt weg na 20-30 keer op keer.
Het niet vermelden van gemiste oproepen zit hem in de antispambeveiliging. Als je deze uitzet worden de gemiste oproepen weer weergegeven:jodel99999 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 18:37:
Update net binnen gehad.... had eigenlijk gedacht dat het melding probleem ( badges,gemiste oproep etc ) hiermee opgelost zou zijn , maar helaas niet 😞
Kijk ook even of de volgende instelling goed staat.jodel99999 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 18:37:
Update net binnen gehad.... had eigenlijk gedacht dat het melding probleem ( badges,gemiste oproep etc ) hiermee opgelost zou zijn , maar helaas niet 😞
Mijn ervaring is dat je het beste een s(dh)c card eerst kunt formatteren in het apparaat waarin je de kaart gaat gebruiken. Dus niet denken: hij deed het goed in de vorige telefoon dus dat gaat ie ook doen in de nieuwe.arutten schreef op zondag 6 mei 2018 @ 20:32:
Ik ben een week in het bezit van een S9. Ik krijg nu steeds vaker een SD Card error. Het synchroniseren van de foto's naar Google Drive loopt ook niet meer. Het synchroniseren van de foto's naar OneDrive lijkt wel goed te gaan. Ik kan ook niet alle foto's/video's naar de laptop kopiëren: niet als ik de S9 middels USB aansluit aan de laptop of de sd kaart via een kaartlezer aan de laptop koppel. Veel bestanden lijken corrupt. Heeft hier nog iemand last van?
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
[ Voor 5% gewijzigd door rcthans op 10-05-2018 23:36 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Die is idd dood. Laten vervangen bij een service punt. Toestel verder netjes?rcthans schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:34:
Iemand dit ooit gehad? Cache gewist. Sensor proberen schoon te maken met een brillendoekje. Maar lijkt gewoon dood? Iemand tips of rma?
https://drive.google.com/...SloADCo/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/...4unCfHb/view?usp=drivesdk
Ja heb er net 2 weken mijn dbrand skin op van 20 euro. Dat zal er wel af moeten voordat ik hem op stuur?DiMacho schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 08:31:
[...]
Die is idd dood. Laten vervangen bij een service punt. Toestel verder netjes?
Sowieso moet Samsung Experience aan staan maar als je een andere launcher gebruikt zoals Nova dan moet zowel Nova als Tesla unread aan staan.Luc64 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 19:27:
@Garret1410
Instellingen>apps>speciale toegang>melding toegang
Kijk of alles aan staat.
Wat moet hier allemaal aanstaan ?
Geen 1uurs service in de buurt waar je hem langs kan brengen? De achterzijde moet van het toestel of om de sensor te vervangen. Vaak kan de protector blijven zitten. Maar Samsung zal je er geen garamtie voor kunnen geven.rcthans schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:10:
[...]
Ja heb er net 2 weken mijn dbrand skin op van 20 euro. Dat zal er wel af moeten voordat ik hem op stuur?
Wel erg ballen, binnen 2 maand al zon defect.
Yep same here, elke keer als ik speaker gebruik krijg ik na een tijdje te horen: "Ik hoor je niet meer, ben je er?" als ik dan de speaker uit zet, terug aan zet werkt het weer. Er zijn een paar vreemde dingen aan de hand met deze telefoon. Het is de beste die ik ooit heb gehad maar er zijn wat haken en ogen zoals dit.theduke1989 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:51:
ik zie meer en meer fouten opduiken bij de S9 en de S9+ die op de oudere er niet zijn.
Mensen ook last wanneer ze via luidspeaker aan het praten zijn?
Life is complicated
Ik heb een nieuwe Samsung EVO Plus 128GB gekocht. Ik heb de sd kaart niet in de S9 geformatteerd. Met enige moeite via de oude sd kaart en de OneDrive back-up de foto's terug kunnen halen. Nog geen fouten gehad. Enig minpunt is dat de Google Foto's app de meeste foto's dubbel heeft staan. De Foto's back-up functie geeft aan dat er nog 9000+ naar Google Drive gekopieerd moeten wordenkruila schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 19:23:
[...]
Mijn ervaring is dat je het beste een s(dh)c card eerst kunt formatteren in het apparaat waarin je de kaart gaat gebruiken. Dus niet denken: hij deed het goed in de vorige telefoon dus dat gaat ie ook doen in de nieuwe.
Dus gewoon je kaart eerst formateren in je telefoonarutten schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 17:56:
[...]
Ik heb een nieuwe Samsung EVO Plus 128GB gekocht. Ik heb de sd kaart niet in de S9 geformatteerd. Met enige moeite via de oude sd kaart en de OneDrive back-up de foto's terug kunnen halen. Nog geen fouten gehad. Enig minpunt is dat de Google Foto's app de meeste foto's dubbel heeft staan. De Foto's back-up functie geeft aan dat er nog 9000+ naar Google Drive gekopieerd moeten worden
Dat is best knap. Gisteren zat ik met net geen 4 uur OST en 15 uur van de lader met dat percentage. Draaide wel meer dan alleen 3 uur internetten, maar het is ook niet dat ik 3 uur heb zitten gamen. Merk wel dat de prestaties verbeterd zijn. Niet veel, wel heel duidelijk merkbaar. Hopelijk blijft het verbeteren want dan is met mijn gebruik een dag echt volledig te redden.renzo4000 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:44:
Mwoah, zoals gezegd verschilt dat per persoon. Ik ben tevreden tot op heden en lijkt zelfs steeds iets beter te presteren.
[afbeelding]
Tja, forums als deze lees je uiteraard ook vooral de dingen niet goed zijn.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2018 @ 10:52:
Je zou bijna bang worden om een S9 te kopen als je dit allemaal leest
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Begrijpelijk, maar persoonlijk vind ik het erg meevallen. Ik had hiervoor een OnePlus 3 en de S9+ voelt echt als een upgrade. De accuduur is iets beter en het laden gevoelsmatig ongeveer even snel, het scherm mooier en de camera een stuk beter, en als persoonlijk pluspunt draadloos opladen.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2018 @ 10:52:
Je zou bijna bang worden om een S9 te kopen als je dit allemaal leest
[ Voor 6% gewijzigd door Wekko306 op 14-05-2018 17:38 ]
Ja dat kan! Heb ik ook gedaan.outlandos schreef op maandag 14 mei 2018 @ 21:21:
Stomme vraag misschien, maar zijn de navigatie knoppen tegenwoordig al om te draaien? Ik zal nooit gewend raken aan de back-button rechts...
Die zijn om te draaien. Het is stom maar ik zal nooit wennen aan een backbutton aan de linkerkant.outlandos schreef op maandag 14 mei 2018 @ 21:21:
Stomme vraag misschien, maar zijn de navigatie knoppen tegenwoordig al om te draaien? Ik zal nooit gewend raken aan de back-button rechts...
[ Voor 36% gewijzigd door sjaool op 15-05-2018 21:38 ]
"When you grow up your heart dies"
Instellingen, Display en dan navigatiebalkoutlandos schreef op maandag 14 mei 2018 @ 21:21:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik hoop dat Vodafone/Ziggo de Red Bull smart cover ook los gaat aanbieden.Amaze86 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 01:53:
Heeft iemand hier de s9 redbull limited edition versie? Verschijnt er een logo van vodafone je het toestel opstart...ben van plan eentje te kopen,alleen op de doos zie ik een vodafone logo.
NeeAmaze86 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 01:53:
Heeft iemand hier de s9 redbull limited edition versie? Verschijnt er een logo van vodafone je het toestel opstart...ben van plan eentje te kopen,alleen op de doos zie ik een vodafone logo.
Heb je toevallig een s9+?arutten schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:46:
[...]
Ik hoop dat Vodafone/Ziggo de Red Bull smart cover ook los gaat aanbieden.
Ik wacht op de mijne die ik bij de Ziggo eBattle heb gewonnen. Het is goed te horen dat de telefoon niet Vodafone rebranded is aangezien ik zelf t-mobile heb.Wouter Lucassen schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:58:
[...]
Neeik heb er eentje. Hij is niet branded
"When you grow up your heart dies"
Ook al was die branded, simlock vrij is die sowieso.sjaool schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:22:
[...]
Ik wacht op de mijne die ik bij de Ziggo eBattle heb gewonnen. Het is goed te horen dat de telefoon niet Vodafone rebranded is aangezien ik zelf t-mobile heb.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq