Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:17
Erik1805 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 17:55:
Ik heb een probleem, ik verlies 4g internet. Staat we 4g maar geen verbinding. Dit gebeurt meestal als ik na een werkdag, waarbij ik op WiFi zit naar buiten ga.

Soms helpt in vliegtuig stand en er weer uit

Iemand een idee ? Ik heb een iPhone 11 Pro
al je netwerksetting volledig gerest? of heb je data ondersteuning aan voor bij de wifi?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Martinus schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 20:41:
[...]

al je netwerksetting volledig gerest? of heb je data ondersteuning aan voor bij de wifi?
Ja al eens gereset en data ondersteuning staat uit

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 10:17
Erik1805 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 20:49:
[...]

Ja al eens gereset en data ondersteuning staat uit
optie om een andere sim te proberen... anders is je foon kaduuk en niet u-phone

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

MikeyMan schreef op maandag 6 januari 2020 @ 15:19:
Op de een of andere manier blijft 6gb voor 8 euro het voordeligst met huidige abonnement.

Kom overigens na een reis naar de VS aan een rekening van 9,75. Zou 3x gebeld hebben en 1x gebeld zijn. Wat allen niet is gebeurd :(
Kleine update hierover inmiddels... Of eigenlijk niet...

Er is 3 minuten ingaand en drie minuten uitgaand in rekening gebracht. Veel mailcontact gehad met Youfone, en zij komen niet verder dan 'er is doorverbonden naar je voicemail, en dat kost een inkomend en een uitgaand gesprek'.

Totaal ridicuul natuurlijk:
- Ik heb geen gemiste oproep gehad
- Ik heb geen voicemail ontvangen
- Waarom moet het twee kanten op 3 hele minuten duren

Ze worden aan de helpdesk inmiddels ronduit onbeschoft, maar je kunt hier niet zo heel erg veel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 22:15

TFHfony

Professional Weirdo

MikeyMan schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:18:
[...]
Ze worden aan de helpdesk inmiddels ronduit onbeschoft
Welkom in de wereld van Youfone. Alles is er prima zolang het werkt. Maar die helpdesk.... *brrrr*

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

TFHfony schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:29:
[...]

Welkom in de wereld van Youfone. Alles is er prima zolang het werkt. Maar die helpdesk.... *brrrr*
Ik ga eens op zoek naar contactinfo van wat directie oid...
Of een lekkere twitter rant beginnen ofzo...
Voor 10 euro ga ik de rechtsbijstand niet aan de slag krijgen vrees ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19

13art

Moderator Mobile
MikeyMan schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:18:
[...]

Kleine update hierover inmiddels... Of eigenlijk niet...

Er is 3 minuten ingaand en drie minuten uitgaand in rekening gebracht. Veel mailcontact gehad met Youfone, en zij komen niet verder dan 'er is doorverbonden naar je voicemail, en dat kost een inkomend en een uitgaand gesprek'.

Totaal ridicuul natuurlijk:
- Ik heb geen gemiste oproep gehad
- Ik heb geen voicemail ontvangen
- Waarom moet het twee kanten op 3 hele minuten duren

Ze worden aan de helpdesk inmiddels ronduit onbeschoft, maar je kunt hier niet zo heel erg veel mee.
Voicemail in het buitenland is een bekende beruchte. Overigens niet alleen bij Youfone. Ik schakel altijd mijn voicemail uit als ik buiten Europa ga.

Wat natuurlijk niet wegneemt dat het gek is dat zowel in- als uitgaande minuten worden gerekend.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

MikeyMan schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:38:
[...]

Ik ga eens op zoek naar contactinfo van wat directie oid...
Of een lekkere twitter rant beginnen ofzo...
Voor 10 euro ga ik de rechtsbijstand niet aan de slag krijgen vrees ik ;)
De meeste rechtsbijstandsverzekeringen kennen een minimum bedrag ;-) En verder... Het is die 10 euro niet waard om je zo druk over te maken. Ik heb hetzelfde gehad i.v.m. datagebruik in Curaçao terwijl roaming in NL al uitstond. Tja... ik kan me er druk over maken.... Maar dan kan ik beter gewoon stemmen met mijn voeten en een keer vertrekken bij deze club.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@13art @TFHfony het is meer een principekwestie natuurlijk.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
TFHfony schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:29:
[...]

klantenafpoeierservice kun je overslaan. Die antwoorden standaard in uiterst ongepaste amicale taal dat je gewoon moet betalen en daarna worden ze lomp en negeren botweg al je argumenten.

Ik stuur via linkedin meestal een pb naar valentijn rensing, krijg je nooit antwoord op maar daarna buigt de afpoeier service vaak wel bij.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouFone mag best weer met 5GB/300min. abo. komen voor 10,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 06:23
Verwijderd schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:22:
YouFone mag best weer met 5GB/300min. abo. komen voor 10,-.
Of de 6GB/300min ;)

Al vind ik de aanbiedingen overal wat matig op het moment.

[ Voor 14% gewijzigd door MdO82 op 07-04-2020 12:33 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1234
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik heb een abonnement van Youfone met 10gb/100min of sms
Ik ben vandaag op (1 mei) vanaf mijn vriendin in België naar huis in Nederland gereden met onderweg Google maps en Flitsmeister aan, zoals ik al vele malen heb gedaan.
Nu zag ik tot mijn schrik dat ik vandaag 20 MB buiten mijn bundel ben gegaan. waarvan 4 MB in de VS/Canada en 16 MB in "uitzonderlijk verbruik" kosten buiten bundel 150 euro.

Van mijn normale mb's zijn er 6 af. Dus 9994 van de 10000.

Wat is uitzonderlijk verbruik? Iets met de corona?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:56
robin1234 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 12:25:
Ik ben vandaag op (1 mei) vanaf mijn vriendin in België naar huis in Nederland gereden met onderweg Google maps en Flitsmeister aan, zoals ik al vele malen heb gedaan.
Nu zag ik tot mijn schrik dat ik vandaag 20 MB buiten mijn bundel ben gegaan. waarvan 4 MB in de VS/Canada en 16 MB in "uitzonderlijk verbruik" kosten buiten bundel 150 euro.

Uhm heb je zelf al contact gehad met Youfone? Wij kunnen helaas hier niet inzien wat er gebeurt is in jou Youfone abo.
Wat ik wel weet zijn er in het verleden foutjes geweest bij Youfone (met registratie van verbruik), vraag me af hoe je 20mb buiten je bundel bent gegaan als maar 6mb verbruikt wat je youfone app aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Ai... Dit is zo'n moment waarop je denk ik niet blij gaat zijn met Youfone, want ik vrees dat je met hun Support Afdeling contact op moet gaan nemen. Hier zijn de ervaringen over het algemeen niet echt positief mee.
https://www.youfone.nl/contactpagina

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona

Dit is wel heel grof. In het algemeen moet je altijd op administratieve foutjes rekenen bij hun en dat jij hoe dan ook moet betalen. Af en toe dus een of twee tientjes extra kwijt waar je je eindeloos druk om kunt maken maar niets mee opschiet.

Je zou het kunnen proberen via de klantenservice. Valentijn Rensing via LinkedIn direct benaderen lijkt soms een heel klein beetje beter te werken.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1234
Ik heb via de webchat contact gehad, ze zeggen dat ze dezelfde klacht meer hebben. Maar hoe of wat verder willen ze niet op antwoorden. Ik zal een mail krijgen... Wel heel naar. Al eerder een hoge rekening gehad (mijn fout) omdat mijn telefoon besloot al mijn afbeeldingen en video's in drive te uploaden. Dat was al zuur en nu dit weer. toen het data plafond gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

robin1234 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:06:
Ik heb via de webchat contact gehad, ze zeggen dat ze dezelfde klacht meer hebben. Maar hoe of wat verder willen ze niet op antwoorden. Ik zal een mail krijgen... Wel heel naar. Al eerder een hoge rekening gehad (mijn fout) omdat mijn telefoon besloot al mijn afbeeldingen en video's in drive te uploaden. Dat was al zuur en nu dit weer. toen het data plafond gekocht.
Laat even weten hoe het straks afgelopen is!
Zelf zit ik heel erg in twijfel. Ik betaal 12 Euro voor 10GByte en onbeperkt bellen. Mijn abbo loopt af per 01/09 en inmiddels al 2 keer een negatieve ervaring met ze gehad (wel in 3 1/2 jaar oid). Het product is goed, maar als het fout gaat en je moet contact opnemen met de helpdesk,,,, *BRRRRR*
Maarja, ergens anders zo'n tarief vinden gaat ook niet lukken...

[ Voor 25% gewijzigd door TFHfony op 01-05-2020 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbomol
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 19-03 19:28
Ikzelf heb ook al een ouder abo en loopt ook af op 1 sept as...betaal 12 euro voor 10 gb data en onbeperkt bellen/sms. Tot nu toe (ruim 3,5 jaar lid) geen problemen gehad en gelukkig geen helpdesk nodig gehad.

Als ik vb zou switchen naar Lebara (ook aantrekkelijke tarieven en KPN netwerk) vind ik het wel weer wrang dat ik 15 e aansluitkosten moet gaan betalen. Als ik bij ufone blijf...en verleng dus 0.Dat tarief van 12 e zie ik dan nu niet meer...dus wil ik op ongeveer hetzelfde bdrag blijven ga ik data inleveren. Wat op zich niet zo een punt is...maar 5 gb moet ik wel hebben per mnd.
Ik merk wel op dat tussentijds de tarieven iets omhoog gegaan zijn bij Youfone...

Echter al met al kan ik zeggen dat de prijsjes wel laag zijn en ik eigenlijk nooit problemen gehad heb...tsja en als ik eens in Thailand (of Vietnam) ben of zo....zet ik van te voren roaming uit en koop een lokaal simkaartje...en stop dat erin. De Youfone sim gaat dan enkel af en toe aan om sms te ontvangen van vb. inloggen bij DigiD of dat soort zaken..verder niks.

Ik houd het in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Limbomol schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 00:54:
Ikzelf heb ook al een ouder abo en loopt ook af op 1 sept as...betaal 12 euro voor 10 gb data en onbeperkt bellen/sms. Tot nu toe (ruim 3,5 jaar lid) geen problemen gehad en gelukkig geen helpdesk nodig gehad.

Als ik vb zou switchen naar Lebara (ook aantrekkelijke tarieven en KPN netwerk) vind ik het wel weer wrang dat ik 15 e aansluitkosten moet gaan betalen. Als ik bij ufone blijf...en verleng dus 0.Dat tarief van 12 e zie ik dan nu niet meer...dus wil ik op ongeveer hetzelfde bdrag blijven ga ik data inleveren. Wat op zich niet zo een punt is...maar 5 gb moet ik wel hebben per mnd.
Ik merk wel op dat tussentijds de tarieven iets omhoog gegaan zijn bij Youfone...

Echter al met al kan ik zeggen dat de prijsjes wel laag zijn en ik eigenlijk nooit problemen gehad heb...tsja en als ik eens in Thailand (of Vietnam) ben of zo....zet ik van te voren roaming uit en koop een lokaal simkaartje...en stop dat erin. De Youfone sim gaat dan enkel af en toe aan om sms te ontvangen van vb. inloggen bij DigiD of dat soort zaken..verder niks.

Ik houd het in de gaten.
Je kunt ook niks doen en houden wat je nu hebt. Tenzij natuurlijk de kortingen vervallen. Verlengen is niet verplicht.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robin1234
TFHfony schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:08:
[...]

Laat even weten hoe het straks afgelopen is!
Zelf zit ik heel erg in twijfel. Ik betaal 12 Euro voor 10GByte en onbeperkt bellen. Mijn abbo loopt af per 01/09 en inmiddels al 2 keer een negatieve ervaring met ze gehad (wel in 3 1/2 jaar oid). Het product is goed, maar als het fout gaat en je moet contact opnemen met de helpdesk,,,, *BRRRRR*
Maarja, ergens anders zo'n tarief vinden gaat ook niet lukken...
De rekening is gelukkig verdwenen uit mijn account, en het verbruik is bij mijn normale MB's gekomen. alleen geen bericht gehad verder. dus hopelijk is geen bericht goed bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Limbomol schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 00:54:
12 euro voor 10 gb data en onbeperkt bellen/sms.
Ik zou niet switchen, z'n bundel krijg je nooit meer denk ik (op het ogenblik kost dat 15,-).
Ben wel jaloers moet ik zeggen, zou je abo graag willen hebben :9
Over het algemeen ben ik te spreken over YouFone, klantenservice, netwerk, prijzen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:51
Zit bij youfone voor mobiel, nu kreeg ik deze mail vannacht binnen. Iemand een idee wat er bedoeld wordt?
Hallo ***, de afgelopen maanden hebben wij hard gewerkt aan een innovatief TV-platform waarmee we als eerste telecomprovider van Nederland een compleet Thuis pakket aanbieden. Onze Thuis diensten voldoen aan alle wensen van nu... voor jong & oud!

Benieuwd naar de nieuwe features en mogelijkheden? Houd dan je mailbox in de gaten voor een persoonlijke aanbieding. Als klant van Youfone ontvang jij namelijk extra voordeel.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
evleerdam schreef op zondag 10 mei 2020 @ 13:18:
Zit bij youfone voor mobiel, nu kreeg ik deze mail vannacht binnen. Iemand een idee wat er bedoeld wordt?

[...]
Ja, dat je even geduld moet hebben tot het echt wordt aangekondigd. Dit was een 'teaser'.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Ze hebben het eerder geprobeerd. Youfone wil gewoon ook graag een speler op de tv markt worden. Vorige poging was mislukt, blijkbaar warmen ze nu de boel op voor een tweede poging.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:51
Room42 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 13:39:
[...]

Ja, dat je even geduld moet hebben tot het echt wordt aangekondigd. Dit was een 'teaser'.
Ja, snap ik. Vroeg me af of iemand meer wist.. Ik bedoel, tv bieden ze al aan..

https://www.youfone.nl/thuis

Maar ze geven aan dat ze de eerste zijn.. Nouja, even wachten dan maar.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbomol
Verwijderd schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 13:11:
[...]

Ik zou niet switchen, z'n bundel krijg je nooit meer denk ik (op het ogenblik kost dat 15,-).
Ben wel jaloers moet ik zeggen, zou je abo graag willen hebben :9
Over het algemeen ben ik te spreken over YouFone, klantenservice, netwerk, prijzen, etc.
Klopt..ik switch ook niet..maar mijn abo loopt af op 1 sept as. Heb al verlengd met 2 jaar en krijg dan 4 gig met onbeperkt bellen/sms...echter weet ik dan niet of de data ook weer verdubbeld wordt...ik dacht het wel..maw dan is het 8 gig...daar kan ik goed mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Limbomol schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:46:
[...]

Klopt..ik switch ook niet..maar mijn abo loopt af op 1 sept as. Heb al verlengd met 2 jaar en krijg dan 4 gig met onbeperkt bellen/sms...echter weet ik dan niet of de data ook weer verdubbeld wordt...ik dacht het wel..maw dan is het 8 gig...daar kan ik goed mee leven.
Had het beter niet kunnen verlengen dan denk ik en kan het ongedaan maken (14 dagen herroeping).
Want nu lever je 6GB in volgens mij, dus4/onb. voor 10,-?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Mijn t-mobile abbo loopt af maar de "aanbieding" die ik krijg is alles behalve aantrekkelijk.
Nu zat ik naar youfone te kijken. Kan iemand zeggen hoe de sessies afgerond worden? Per KB of per 100KB.
In laatsgenoemde geval moet ik een veel hogere bundel nemen dan ik normaal zou doen.Overigens zou tweakers dat ook wel eens in de pricewatch mogen vermelden.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
icecreamfarmer schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 13:54:
Mijn t-mobile abbo loopt af maar de "aanbieding" die ik krijg is alles behalve aantrekkelijk.
Nu zat ik naar youfone te kijken. Kan iemand zeggen hoe de sessies afgerond worden? Per KB of per 100KB.
In laatsgenoemde geval moet ik een veel hogere bundel nemen dan ik normaal zou doen.Overigens zou tweakers dat ook wel eens in de pricewatch mogen vermelden.
Wel heel moeilijk te vinden ook :X
https://www.youfone.nl/sim-only/tarieven

Vierde punt:
Verbruikte KB's worden per sessie naar boven afgerond op 100 KB.

Over het algemeen scheelt het niet zo veel. Als je rekent op 10% meer ben je bij Youfone alsnog vaak goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

NIMIC schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 14:08:
[...]

Wel heel moeilijk te vinden ook :X
https://www.youfone.nl/sim-only/tarieven

Vierde punt:
Verbruikte KB's worden per sessie naar boven afgerond op 100 KB.

Over het algemeen scheelt het niet zo veel. Als je rekent op 10% meer ben je bij Youfone alsnog vaak goedkoper uit.
Dank je, ik had een google zoekopdracht gedaan maar kwam daar niet uit.
Lebara doet ook per 100kb, nu nog Ben uitzoeken en dan maak ik een keuze.
Laatst genoemde is wel een wat gerenommeerdere partij en biedt sneller internet aan dan Lebara en rond gewoon per KB af.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 16:21
In mijn ervaring zorgt de 100kb afronding voor maximaal 10% meer verbruik. Ik heb een abo met 20GB, dus houd ongeveer 18GB werkelijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbomol
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 13:19:
[...]

Had het beter niet kunnen verlengen dan denk ik en kan het ongedaan maken (14 dagen herroeping).
Want nu lever je 6GB in volgens mij, dus4/onb. voor 10,-?
Klopt. Het probleem is dat ik geen verdubbeling meer krijg. Tevens is het zo dat in de tussentijd alle abbos duurder geworden zijn! Ik had het abo immers afgesloten 1 sept 2018.!

als ik niks doe...valt de verdubbeling dus weg na einde contract..en houd ik dus 5 gig over en betaal daar 12 euro voor, tenzij ze dat ook gaan verhogen..en dat kunnen ze mi wel gaan doen.
Bij Youfone wordt idd per 100 kb afgerekend. Ik kan daar mee leven omdat ik eigenlijk toch nooit meer dan 3 gig per mnd gebruik.

Ik heb lang links en rechts gekeken maar het is idd overal duurder geworden.

thnx voor het meedenken.

[ Voor 7% gewijzigd door Limbomol op 17-05-2020 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Limbomol schreef op zondag 17 mei 2020 @ 20:05:
[...]Als ik niks doe...valt de verdubbeling dus weg na einde contract..en houd ik dus 5 gig over en betaal daar 12 euro voor
Zeker weten? Dit staat op de Youfone site:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dr7hWOOFQcqKlyjZS2G_IFlrEq4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HaAqME0lveDsgWiMpfipFVXZ.png?f=user_large

Hier maak ik uit op dat je abbo door blijft lopen zoals je het hebt en er niets veranderd. Ik verwacht dus gewoon 5+5GByte en onbeperkt bellen te houden als ik hem na 1 september door laat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbomol
TFHfony schreef op zondag 17 mei 2020 @ 22:18:
[...]

Zeker weten? Dit staat op de Youfone site:

[Afbeelding]

Hier maak ik uit op dat je abbo door blijft lopen zoals je het hebt en er niets veranderd. Ik verwacht dus gewoon 5+5GByte en onbeperkt bellen te houden als ik hem na 1 september door laat lopen.
bedankt!! dan ga ik dus gebruik maken van mijn herroepingsrecht! Spannend wat er dan gaat gebeuren na 1 sept as..
Vreemd as we speak ben ik de site van Youfone aan het bekijken en de zoekfunktie is weg!! mmmm raar. Er stond eerst een formulier erop dat je kon opsturen ivm herroepingsrecht...dat vind ik dus niet meer. Dit beloofd niet veel goeds...of misschien nog eens goed kijken??

[ Voor 16% gewijzigd door Limbomol op 18-05-2020 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Limbomol schreef op maandag 18 mei 2020 @ 12:38:
[...]

bedankt!! dan ga ik dus gebruik maken van mijn herroepingsrecht! Spannend wat er dan gaat gebeuren na 1 sept as..
Vreemd as we speak ben ik de site van Youfone aan het bekijken en de zoekfunktie is weg!! mmmm raar. Er stond eerst een formulier erop dat je kon opsturen ivm herroepingsrecht...dat vind ik dus niet meer. Dit beloofd niet veel goeds...of misschien nog eens goed kijken??
Staan de gegevens mbt herroepen niet in je bevestigingsmail?
Ik heb overigens een supportvraag de deur uit gedaan om te vragen wat ik precies krijg & betaal na 01-09 als ik niets doe qua verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbomol
TFHfony schreef op maandag 18 mei 2020 @ 12:47:
[...]

Staan de gegevens mbt herroepen niet in je bevestigingsmail?
Ik heb overigens een supportvraag de deur uit gedaan om te vragen wat ik precies krijg & betaal na 01-09 als ik niets doe qua verlengen.
Heb net formulier gevonden,uitgeprint en ingevuld..ingescand en gemaild. Je hebt idd gelijk indeze. Ik hoop dat tegen die tijd (1 sept loopt ook mijn abo af) er iets gebeurd inzaken prijzen. Maar ik vrees ervoor. Youfone is best goedkoop en eerlijk gezegd heb ik in de tijd dat ik abo heb bij hun geen problemen gehad. Lebara is ook goedkoop,maar daar is het punt dat je dus weer aansluitkosten moet betalen. (15 euro). Maakt overigens ook gebruik van KPN netwerk waar ik best tevreden mee ben.

In de bevestigingsmail staat helaas niets over herroepen. Daar moet je toch wel een beetje voor zoeken op hun site. Gelukkig hebben we tweakers:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Ter bevestiging van bovenstaande, net onderstaande e-mail van Youfone ontvangen:
Bedankt voor je bericht.

Graag laat ik je weten dat wanneer je het abonnement niet verlengd na 01-09-2020, deze maandelijks door blijft lopen middels dezelfde voorwaarden en tarieven waarmee je deze heb afgesloten.

De bundelkorting komt alleen te vervallen bij een wijziging van het abonnement.

Ik wens je nog een fijne dag toe!
Kortom... ik ga niets wijzigen. Ik kan nergens 10GByte met onbeperkt bellen en SMS-en voor 12 euro p/m vinden. Ook nog eens op het KPN netwerk met 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 18:37

FutureCow

(C) FutureCow

Al iets bekend over de overstap naar VoLTE/VoWiFi bij Youfone?
Hier is het 3G Bereik over 1800mhz slecht maar 4G over 800 prima, maar tijdens het bellen valt dus met regelmaat de verbinding weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 11:54

gjs

Scoobydoobydoo

Ik heb een paar weken terug mijn abonnement verlengt. Nu had ik de 2 jaar daarvoor een abonnement waar een 50mbit speedcap op zat. Volgens de nieuwe voorwaarden zou ik nu max 256mbit moeten hebben.
Ik kom echter niet hoger dan 50mbit met speedtests, terwijl mijn telefoon dat toch echt wel moet kunnen. Ik heb heb het ook in een 4G ipad geprobeerd, zelfde resultaat. Ook vlak bij een mast staan levert geen hogere snelheden op.
Ik heb ook al contact gehad met de Youfone servicedesk maar daar krijg ik alleen onbenullige antwoorden. op mijn vraag om te laten checken of de 50mbit cap is verwijderd krijg ik geen antwoord.
Iemand ook dit soort ervaringen ?

GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Hoe verhoudt de kwaliteit van Youfone zich ten opzichte van een Vodafone bijvoorbeeld? Mijn Vodafone sim-only verloopt 1-7-2020 en ben aan het oriënteren naar de mogelijkheden van bijvoorbeeld Youfone en Vodafone. Heb op dit moment 20GB en onbeperkt bellen bij Vodafone. Youfone en Simyo zijn een stuk voordeliger en in het verleden had ik KPN Mobiel welke altijd prima dekking had, maar duurder was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Lizardz schreef op maandag 25 mei 2020 @ 17:02:
Hoe verhoudt de kwaliteit van Youfone zich ten opzichte van een Vodafone bijvoorbeeld? Mijn Vodafone sim-only verloopt 1-7-2020 en ben aan het oriënteren naar de mogelijkheden van bijvoorbeeld Youfone en Vodafone. Heb op dit moment 20GB en onbeperkt bellen bij Vodafone. Youfone en Simyo zijn een stuk voordeliger en in het verleden had ik KPN Mobiel welke altijd prima dekking had, maar duurder was.
Hier binnen Nederland heeft mijn vrouw vaker problemen qua 4G met haar Vodafone abonnement dan ik met mijn Youfone abonnement. Technisch is het dus allemaal wel ok.
De helpdesk van Youfone is een klasse apart. In negatieve zin. Hopen dat je die nooit nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
TFHfony schreef op maandag 25 mei 2020 @ 18:09:
[...]

Hier binnen Nederland heeft mijn vrouw vaker problemen qua 4G met haar Vodafone abonnement dan ik met mijn Youfone abonnement. Technisch is het dus allemaal wel ok.
De helpdesk van Youfone is een klasse apart. In negatieve zin. Hopen dat je die nooit nodig hebt!
Bedankt voor je reactie. Ik zal in het Simyo topic dezelfde vraag eens stellen om te kijken hoe de ervaringen daar zijn. Ik twijfel nog tussen Simyo en Youfone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbomol
rens-br schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:29:
[...]

Als je bij het KPN netwerk wilt blijven, dan zal Youfone wel een van de goedkoopste zijn. ;)
Lebara zit ook op KPN netwerk en is mi niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:12

ikt

Wauw, €12/€13 p/m voor 10GB, 200MB/SMS.

Als ik de laatste pagina's van dit topic mag geloven is het technisch gezien prima, zolang je geen contact hoeft op te nemen met de klantenservice.

Hoe zit het met Youfone en internetgebruik buiten Nederland? Ik heb nu Tele2 (€16 p/m, 10GB, 100MB/SMS). Binnen Nederland een dikke prima, maar in België en Hongarije waren de snelheden bedroevend laag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MHagen
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 11-09 23:03
Buiten Nederland is met Youfone de snelheid ook gewoon prima.

Bij Tele2 kan je in het buitenland slechts maximaal op 3G roamen maar bij Youfone gewoon maximaal 4G.

Ik heb zelf in Duitsland, Engeland en Oostenrijk geen problemen gehad met Youfone.

[ Voor 3% gewijzigd door MHagen op 28-05-2020 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

Ah, nog een vraag, voor degenen met middelhoog dataverbruik:

Die 100kb afronding naar boven, hoe veel tikt dat aan (op Android)? Ik heb geprobeerd te zoeken in mijn Tele2 facturen, maar die laten geen aparte sessies zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Laatst online: 08:30

ikbenwouter

! w t R

ikt schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 17:10:
Ah, nog een vraag, voor degenen met middelhoog dataverbruik:

Die 100kb afronding naar boven, hoe veel tikt dat aan (op Android)? Ik heb geprobeerd te zoeken in mijn Tele2 facturen, maar die laten geen aparte sessies zien.
Echt een zoekvraag (zoek op 100kb in dit topic). Om een ervaring toe te voegen, ik heb deze maand volgens Android 3.94GB verbruikt en volgens Youfone 4.11GB.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

ikbenwouter schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 18:26:
[...]

Echt een zoekvraag (zoek op 100kb in dit topic). Om een ervaring toe te voegen, ik heb deze maand volgens Android 3.94GB verbruikt en volgens Youfone 4.11GB.
Thanks, meer datapunten zijn altijd welkom. De enige andere in dit topic is dat het verbruik er 10% boven ligt, reviews op andere websites klagen dat het dataverbruik met veel meer toeneemt. Niet echt betrouwbaar ;)

Edit @ Onder:

Ik had op "sessie" gezocht :X

[ Voor 4% gewijzigd door ikt op 28-05-2020 21:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Laatst online: 08:30

ikbenwouter

! w t R

ikt schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 18:50:
De enige andere in dit topic is dat het verbruik er 10% boven ligt
Nogmaals, zoeken op 100kb doet wonderen O-)
rinuspw schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:39:
Verbruik volgens My Youphone: 1771 MB
3%-4% hoger dan werkelijk.
westergas schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:04:
Volgens Android: 1.06GB
Volgens Youfone App: 1049 MB

Zit dus 11 MB tussen. Daar ga ik echt niet voor overstappen of mijn keuze op aanpassen.
MOV schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:09:
Testperiode: 23 februari 12:16 - 26 februari 12:16
Gemeten door iphone (6, laatste IOS): 885MB
Gemeten door de Youfone app: 894MB
TFHfony schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:15:
Ik meet hier afwijkingen van rond de 5 procent, soms oplopend tot 7.
Kassad schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 23:04:
volgens mijn youfone heb ik 4.4GB gebruikt in de huidige periode, volgens de telefoon 4.3GB.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht iemand van Youfone naar een andere provider willen overstappen en heeft een 10GB/Onbeperk Youfone abonnement van 12,- wil ik het best overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 21:08:
Mocht iemand van Youfone naar een andere provider willen overstappen en heeft een 10GB/Onbeperk Youfone abonnement van 12,- wil ik het best overnemen.
Hoe zie je dat voor je? :? Zo'n dienst staat toch op naam? Dat kun je toch niet onderhands verhandelen?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Room42 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 21:18:
[...]

Hoe zie je dat voor je? :? Zo'n dienst staat toch op naam? Dat kun je toch niet onderhands verhandelen?
Youfone biedt contractovername aan, dus het kan wel.
Maar iemand met zo'n abonnement zal er niet snel afstand van doen, zeker niet op deze manier omdat ook je telefoonnummer mee gaat.

* TFHfony houdt zijn 10GB/Onbeperkt bellen/SMS abbo voor 12 euro gewoon lekker zelf ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 21:08:
Mijn abonnement loopt tot 01-01-2021. Het is onbeperkt bellen met 5Gb + 5Gb bonus. Mocht je interesse hebben laat het dan maar weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 22:11:
[...]

Mijn abonnement loopt tot 01-01-2021. Het is onbeperkt bellen met 5Gb + 5Gb bonus. Mocht je interesse hebben laat het dan maar weten?
Moet je een SMS sturen als de eerste 5Gb op zijn of gaat het automatisch?
Ik probeer de Black Friday deals van Youfone te achterhalen, ben nieuwsgierig hoe ze in 2018/2019 uitzagen.
Als je verlengt verlies je trouwens niet de bundelkorting en mag dan bijv. de huidig prijs voor neer tellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De bundel is in de praktijk 10 gig. Op mijn Samsung telefoon krijg ik een melding bij 90% gebruik van de bundel en van youfone zelf al bij 80% van het gebruik.
Bij verlenging staat er dit op de site van youfone:

Verlengen - Sim Only
Wat gebeurt er met mijn abonnement als ik niet verleng?
Wanneer je tevreden bent met je huidige abonnement, kan je ervoor kiezen om je abonnement te behouden zoals het is. Want je bent natuurlijk niet verplicht om het abonnement te wijzigen of te verlengen.

Na de einddatum van het contract loopt het abonnement maandelijks door tegen dezelfde voorwaarden en tarieven. Bij een verlenging ben je vaak wel goedkoper uit. Bekijk dan ook zeker de mogelijkheden!

Je kunt het abonnement altijd later nog wijzigen of verlengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 22:17:
[...]

Moet je een SMS sturen als de eerste 5Gb op zijn of gaat het automatisch?
Ik probeer de Black Friday deals van Youfone te achterhalen, ben nieuwsgierig hoe ze in 2018/2019 uitzagen.
Als je verlengt verlies je trouwens niet de bundelkorting en mag dan bijv. de huidig prijs voor neer tellen?
Vorige pagina: TFHfony in "[Youfone Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit welk jaar stamt jou abonnement en was het een speciale aktie of the usual?
Ik probeer de tarieven overzicht te vinden van de desbetreffende jaar en/of bundels.

Globale vraag overigens voor degene met een 10GB / Onbeperkt Bel/SMS abo. van 12,-

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2020 10:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2020 @ 10:22:
[...]

Ik probeer de tarieven overzicht te vinden van de desbetreffende jaar en/of bundels.

Globale vraag overigens voor degene met een 10GB / Onbeperkt Bel/SMS abo. van 12,-
Mijn abonnement stamt op zich uit 2016, maar heb deze in 2018 verlengt met onbeperkt bellen, SMS en een databundel door verdubbelt werd: 5GB + 5GB, dus totaal 10GB.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S5mXY6C1Samzi_iWmcYEhJWJ5ME=/800x/filters:strip_exif()/f/image/234NbbnseMNzp4U84BH1wGQH.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k0gzAvcCVA93tU2ABDC6NF4tbPc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5qODz0o5rL5yOmzTPd3iXvCI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Dit abonnement heb ik ook,sinds oktober 2018.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:20

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ik heb net vandaag weer een sim only van youfone erbij in de familie, maar de sim lijkt niet goed te activeren. Het nummer zou vandaag overgezet worden, bellen lukt inmiddels, maar het 4G icoon verschijnt/verdwijnt elke seconde als ik de wifi uitschakel. Hij heeft ook geen dataverbinding. Het lijkt er dus op dat de 4G activatie niet lukt?

Heb de telefoon al een aantal keer gereset provider/mobiele settings staan op automatisch, en uiteraard staat de dataverbinding aan.

Wat kan ik nog meer doen? Helaas is de klantenservice in het weekend gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-09 19:02
superduper schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 14:15:
ik heb net vandaag weer een sim only van youfone erbij in de familie, maar de sim lijkt niet goed te activeren. Het nummer zou vandaag overgezet worden, bellen lukt inmiddels, maar het 4G icoon verschijnt/verdwijnt elke seconde als ik de wifi uitschakel. Hij heeft ook geen dataverbinding. Het lijkt er dus op dat de 4G activatie niet lukt?

Heb de telefoon al een aantal keer gereset provider/mobiele settings staan op automatisch, en uiteraard staat de dataverbinding aan.

Wat kan ik nog meer doen? Helaas is de klantenservice in het weekend gesloten.
Heb je gekeken of je APN instellingen goed staan? Mogelijk dat je daarom geen dataverbinding krijgt maar wel kan bellen. Anders kan je een keer proberen deze handmatig toe te voegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:20

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

KabouterTilly schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 14:23:
[...]

Heb je gekeken of je APN instellingen goed staan? Mogelijk dat je daarom geen dataverbinding krijgt maar wel kan bellen. Anders kan je een keer proberen deze handmatig toe te voegen
ja, ik heb ze handmatig geprobeerd via deze site (https://www.portablegear....llingen_Youfone_(APN).htm), maar geen verschil.

[ Voor 10% gewijzigd door superduper op 06-06-2020 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craetive
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-09 21:18
Hebben meer mensen er last van dat wisselgesprekken niet werken? Het viel iemand binnen mijn huishouden op dat het niet werkt (iPhone), maar ook op mijn eigen toestel (Huawei) krijg ik het niet geactiveerd.

Klantenservice is, zoals verwacht, weinig behulpzaam. Ze gooien het op een feit dat het geen dienst is die ze leveren, maar een service. Hierdoor kunnen ze niet garanderen dat het werkt. 8)7

Gelukkig heb ik na enig aandringen het wel voor elkaar gekregen dat er een ticket loopt bij KPN voor onderzoek, maar eerlijk gezegd heb ik hier weinig vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traxxion
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:07
Craetive schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 09:58:
Hebben meer mensen er last van dat wisselgesprekken niet werken? Het viel iemand binnen mijn huishouden op dat het niet werkt (iPhone), maar ook op mijn eigen toestel (Huawei) krijg ik het niet geactiveerd.

Klantenservice is, zoals verwacht, weinig behulpzaam. Ze gooien het op een feit dat het geen dienst is die ze leveren, maar een service. Hierdoor kunnen ze niet garanderen dat het werkt. 8)7

Gelukkig heb ik na enig aandringen het wel voor elkaar gekregen dat er een ticket loopt bij KPN voor onderzoek, maar eerlijk gezegd heb ik hier weinig vertrouwen in.
Heb ik ooit ook gehad, maar dan met een iPhone. VoLTE uitschakelen was toen de oplossing meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10:19
Aangezien het T-Mobile netwerk niet werkt bij mij in de buurt, mag ik vervroegd weg van mijn huidige provider Ben. Ik had de code ( ;klant mag weg i.v.m. dekking) doorgestuurd naar de klantenservice op 29 mei, maar tot nu toe wordt het nummerbehoud niet geaccepteerd door Ben. En drie keer raden, ze geven elkaar de schuld. Ben zegt dat het altijd een groot probleem is als Youfone een nummerbehoud moet overnemen. En Youfone zegt dat ze Ben de schuld geven omdat die hem niet accepteert maar Youfone gebruikt de code wel, die Ben niet ziet in het nummerbehoud. Ondertussen nog net geen maand bezig met dit conflict...... Van de koop afzien kan ook niet omdat de 14 dagen bedenktijd om zijn, terwijl ik gister de simkaart pas binnen kreeg. Schijnbaar is de bedenktijd om van de koop af te zien en heeft dit niks te maken met de te leveren dienst, aldus Youfone....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joosie
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:46
Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2020 @ 10:22:
[...]

Ik heb hetzelfde uit juni 2018, ik kreeg een bericht of ik mijn abonnement wilde aanpassen, maar ik laat het lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:48
joosie schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:10:
[...]
Ik heb hetzelfde uit juni 2018, ik kreeg een bericht of ik mijn abonnement wilde aanpassen, maar ik laat het lekker zo.
Volgens mij vervalt de actiekorting na de looptijd van je abonnement en ga je dus 7,-p/m omhoog als je niks doet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

bartelsrobert schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:07:
[...]

Volgens mij vervalt de actiekorting na de looptijd van je abonnement en ga je dus 7,-p/m omhoog als je niks doet
Nop...
TFHfony in "[Youfone Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joosie
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:46
bartelsrobert schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:07:
[...]

Uiteraard voor ik die beslissing maakte even gechat met een medewerker. Ik blijf dezelfde prijs houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 14:43

mwa

Ik zie dat Youfone nu ook dubbele data heeft. 10gb, 200min/sms voor €12. Prima deal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
mwa schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:35:
Ik zie dat Youfone nu ook dubbele data heeft. 10gb, 200min/sms voor €12. Prima deal toch?
Het is wel het dubbele van de helft! :X Ik héb al 6GB+onbeperkt bellen voor 14 euro per maand bij maandelijks opzegbaar abonnement.

Dit is gewoon pure misleiding! :( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Een vergelijkbaar abonnement heb ik 1,5 jaar geleden afgesloten, toen kostte het een tientje per maand. (en dat betaal ik er dus nu nog voor)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa

mwa

Room42 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:50:
[...]

Het is wel het dubbele van de helft! :X Ik héb al 6GB+onbeperkt bellen voor 14 euro per maand bij maandelijks abonnement.

Dit is gewoon pure misleiding! :( :r
Ik begrijp je niet helemaal. De huidige deal is dan toch beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
mwa schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 14:11:
[...]

Ik begrijp je niet helemaal. De huidige deal is dan toch beter?
Nee, de huidig deal is exact gelijk. 8)7

Dit betaal ik nu:
Maandelijkse actiekorting  -4,50 
Internetbundel 6GB          9,00 
(dat is incl. datapafond á 0,50)
Onbeperkt min/SMS (1mnd)   10,00
--------------------------------
Totaal                     14,50

Let wel: Dit is bij een maandelijks opzegbaar abonnement. Bij 2 jaar zou ik nu 12,50 (weer incl. het dataplafond) betalen.

[ Voor 59% gewijzigd door Room42 op 03-07-2020 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa

mwa

Room42 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 14:15:
[...]

Nee, de huidig deal is exact gelijk. 8)7

Dit betaal ik nu:
Maandelijkse actiekorting  -4,50 
Internetbundel 6GB          9,00 
(dat is incl. datapafond á 0,50)
Onbeperkt min/SMS (1mnd)   10,00
--------------------------------
Totaal                     14,50

Let wel: Dit is bij een maandelijks opzegbaar abonnement. Bij 2 jaar zou ik nu 12,50 (weer incl. het dataplafond) betalen.
Werkelijk niks van wat jij nu opnoemt is exact hetzelfde van wat ik post, dus ik vermoed dat wij langs elkaar heen praten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
mwa schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 14:29:
[...]

Werkelijk niks van wat jij nu opnoemt is exact hetzelfde van wat ik post, dus ik vermoed dat wij langs elkaar heen praten.
Behalve dat dat mijn vergelijkingsmateriaal is: Mijn huidige abonnement kost met "dubbele" data exact hetzelfde als met mijn "enkele" data. :z Dus de genoemde dubbele data is geen dubbele data.

Dat is hetzelfde als een literfles cola aanbieden als 0,5L + 0,5L gratis. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
@mwa Ik moest aan onze discussie denken toen ik deze weer zag. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mNVgfVjUfR76QyTjIU5yfcl8BgQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7N1V0XI8AFgFb9r7nXDCXlCZ.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSJMSJ
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-03-2021
Hallo,

Ik heb een abonnement voor mijn dochter besteld en met de vriendendienst wil ik er nog twee aanschaffen voor.mijn zonen. Alleen die groene knop op de website werkt niet. Verder lees ik ook veel verhalen van mensen die op de verkeerde manier de vriendendienst hebben aangevraagd en hierdoor uiteindelijk niet de korting kregen. Kan iemand mij vertellen wat de juiste procedure is om hem aan te vragen voor de twee andere abonnementen? Zou mooi zijn als ik die aansluitkosten dan niet hoef te betalen.

Groet Meike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
@MSJMSJ
Wat raar dat die groene knop niet werkt. Bij mij wel gewoon. Klik op 'doe mee' en log dan in. Dan kom je op een pagina waar je de code vindt die je kan delen.

Misschien even opnieuw proberen? https://www.youfone.nl/vriendendienst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10:03
Ik heb op het laatste moment toegehapt. Actie is bijna ten einde. Heb nu de 3 GB, + 3 GB gratis, met 200 belminuten en datablokkering voor 10,5 euro per maand genomen en bespaar hiermee ruim 7 euro per maand tov mijn vorige abbo. Elke winst in de vaste lasten is meegenomen natuurlijk. Ik weet precies hoeveel ik per maand aan audiostream in de auto verbruik, en hoeveel data alles per maand kost, omdat ik vrij constant ben in verbruik. Maar toch voor de zekerheid die lock erop gezet van 50 cent, dat slaapt wat prettiger.

Voor mij is dit een hele mooie actie en ben vanavond dus na lang wikken en wegen overgestapt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gandalf1978
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 03-09-2022
Is het mogelijk bij Youfone om de Experiabox te vervangen door een Fritzbox? Ik zou de 7590 willen kopen. Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Laatst online: 07:08
gandalf1978 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 08:59:
Is het mogelijk bij Youfone om de Experiabox te vervangen door een Fritzbox? Ik zou de 7590 willen kopen. Wat zijn jullie ervaringen?
Je zit in het Mobiel topic. Dit is het juiste topic: [Youfone Internet/TV] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handoff
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 07:05
Zijn er mensen die van Simyo naar Youfone zijn overgestapt? Wat is het verschil tussen deze twee en kan je maandelijks je bundels aanpassen of niet? Wat zijn precies de voordelen van Youfone t.o.v. andere sim-only providers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

handoff schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 14:44:
Zijn er mensen die van Simyo naar Youfone zijn overgestapt? Wat is het verschil tussen deze twee en kan je maandelijks je bundels aanpassen of niet? Wat zijn precies de voordelen van Youfone t.o.v. andere sim-only providers?
Ik moet nog overgaan definitief (augustus ergens).
Ten opzichte van Simpel heb ik in elk geval dubbele aan data (5 naar 10gb) en een stuk hogere maximale snelheid (3x hoger). Dat voor €2,- meer per maand maar wel €20,- cashback.

Prima dus.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Sinds vorige week zit ik ook bij Youfone.
Abonnement met 1,5 GB en 200 minuten voor €7,50. Hiervoor had ik Vodafone met 1 GB, dat haalde ik toen al niet, laat staan de 1,5 GB die ik nu heb. Alleen heb ik nu geen Ziggo extra tv dienst meer.
Snelheid is goed te noemen, geen merkbaar verschil met Vodafone. De app is ook prima, alles overzichtelijk. Alleen is er geen widget met het actuele verbruik voor Android. Dit is natuurlijk op te lossen met de ingebouwde datagebruik balk van Android.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

PM_Petrol schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 11:04:
[..]
Alleen is er geen widget met het actuele verbruik voor Android. Dit is natuurlijk op te lossen met de ingebouwde datagebruik balk van Android.
Zelf gebruik ik als workaround hiervoor een bookmark naar het panel op my.youfone.nl, die overzichtelijk de gebruikte minuten & GB's laat zien (wel ingelogd blijven natuurlijk). Wel een extra stap vs een widget doordat de link de browser opent uiteraard, maar het is goed genoeg voor mijn wensen.

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Pathfinder schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 11:11:
[...]

Zelf gebruik ik als workaround hiervoor een bookmark naar het panel op my.youfone.nl, die overzichtelijk de gebruikte minuten & GB's laat zien (wel ingelogd blijven natuurlijk). Wel een extra stap vs een widget doordat de link de browser opent uiteraard, maar het is goed genoeg voor mijn wensen.
Dat kan ook. De Youfone app openen kan ook, daar wordt het ook direct weergegeven.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

PM_Petrol schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 11:13:
[...]

Dat kan ook. De Youfone app openen kan ook, daar wordt het ook direct weergegeven.
Klopt, die keuze had ik even moeten toelichten. De app laat zien wat er resteert binnen je bundel, maar zelf zie ik liever het verbruik. Mbt minuten: de app laat bij een bundel met onbeperkte minuten niet zien hoeveel je gebeld hebt (immers, altijd oneindig over). Mbt data: mijn gevoel van hoe hard ik door mijn data aan het gaan ben, past beter bij het matchen van verbruikte data met m'n internetgedrag, dan door te kijken naar wat er nog over is. Maar ieder het zijne, uiteraard :)

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 13:04
Recent overgestapt van Vodafone naar Youfone echter loop ik toch tegen een vervelend probleem aan.
Random (soms 1x per 2 weken, soms 1x per maand) heb ik gewoon geen 3/4G meer en is een herstart van de iPhone 8 nodig.

Uit/aanzetten van mobiele data heeft geen effect.
Zijn er meer mensen met deze klachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Gaat wel, vind het zlef nogal weinig belminuten.

*knip*. Andere providers vergelijken / spammen is niet de bedoeling.

[ Voor 36% gewijzigd door rens-br op 20-08-2020 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traxxion
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:07
skdevil schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:33:
Recent overgestapt van Vodafone naar Youfone echter loop ik toch tegen een vervelend probleem aan.
Random (soms 1x per 2 weken, soms 1x per maand) heb ik gewoon geen 3/4G meer en is een herstart van de iPhone 8 nodig.

Uit/aanzetten van mobiele data heeft geen effect.
Zijn er meer mensen met deze klachten?
Ik heb +/- een half jaar geleden een paar maanden Youfone gehad icm een iPhone 8, maar deze klachten herken ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
  • Laatst online: 11-09 22:04
Hoi,

Ik wil een seniorentelefoon voor mijn moeder bestellen, deze is bedoeld om alleen maar mee te bellen.
In een van de user-reviews staat echter dat de telefoon gebruikt maakt van 2G en dat sommige providers dit inmiddels aan het uitfaseren zijn (ik kan nergens iets terugvinden van Youfone zelf hierover).

Klopt het dat dit alleen maar van invloed is op eventueel data-verkeer en niet op spraak en dat dat dan niet echt uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08:01
LaTiNo156 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:49:
Hoi,

Ik wil een seniorentelefoon voor mijn moeder bestellen, deze is bedoeld om alleen maar mee te bellen.
In een van de user-reviews staat echter dat de telefoon gebruikt maakt van 2G en dat sommige providers dit inmiddels aan het uitfaseren zijn (ik kan nergens iets terugvinden van Youfone zelf hierover).

Klopt het dat dit alleen maar van invloed is op eventueel data-verkeer en niet op spraak en dat dat dan niet echt uitmaakt?
Youfone zit op KPN, die blijven voorlopig nog wel met 2G actief. Ik vraag mij alleen af of youfone voor jou case wel de beste optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
fl2001 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:07:
[...]

Youfone zit op KPN, die blijven voorlopig nog wel met 2G actief. Ik vraag mij alleen af of youfone voor jou case wel de beste optie is.
Hoezo dat? Ik ben gewoon gegaan voor het goedkoopste abonnement met veel belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08:01
LaTiNo156 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:09:
[...]

Hoezo dat? Ik ben gewoon gegaan voor het goedkoopste abonnement met veel belminuten.
Hoeveel belminuten heb je nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
fl2001 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:10:
[...]

Hoeveel belminuten heb je nodig?
Zoveel als mogelijk, ik heb nu een abonnementje van 9 euro voor alleen onbeperkte minuten (geen data).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:56
LaTiNo156 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:26:
[...]

Zoveel als mogelijk, ik heb nu een abonnementje van 9 euro voor alleen onbeperkte minuten (geen data).
Heb je maandelijks opzegbaar? Zo ja als je nu "verlengt" betaal je €8,50 per maand voor maandelijks opzegbaar of 6,50 voor 2 jarig Abo met onbeperkt bellen en SMS. Toch weer 50 eurocent minder per maand (bij maandelijksopzegbaar).

[ Voor 3% gewijzigd door dutchnltweaker op 25-08-2020 16:11 ]

• digitalus101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 13:42
@LaTiNo156
Of je gaat naar simpel voor een bellen onbeperkt
en sms 500 Abo voor 4 euro per maand, 24 maanden contract

• LaTiNo156
digitalus101 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:00:
@LaTiNo156
Of je gaat naar simpel voor een bellen onbeperkt
en sms 500 Abo voor 4 euro per maand, 24 maanden contract
Wow, die is wel errug voordeling. Thanks! _/-\o_
Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Youfone Mobiel, andere onderwerpen mogen in:
- YoufoneTV: [YoufoneTV] Ervaringen & Discussie

Graag geen referral links meer plaatsen in dit topic, conform de algemene voorwaarden van het forum.
Het delen en vragen om vriendendienstcodes is ook niet toegestaan.