Sinds begin december al in discussie en een klacht lopen met Youfone. Mijn snelheid is onterecht verlaagd bij verlengen. Ik heb een telefonische toezegging gekregen en gelukkig opgenomen dat mijn snelheid '4G+' zou blijven. Niet dus, 25Mb max en thuis zelfs maar 10Mb ondanks perfecte dekking. Mijn vriendin heeft niet verlengd en met haar sim halen we in beide toestellen volle snelheid. Andersom is zij met mijn sim ook op max 25Mb begrensd.
Uiteraard is de servicedesk echt knudde zoals je (zeker op dit moment) overal leest. Wachttijden van 10min+ zijn de norm en 20min+ komt ook geregeld voor. Veel medewerkers gaan met je om alsof je met ze geknikkerd hebt, worden onbeschoft als je op je strepen gaat staan dat je wil krijgen wat is afgesproken.
Vandaag ben ik voorgelogen, de medewerker zou het opgenomen gesprek teruggeluisterd hebben. Hij beweert glashard dat er niks is toegezegd. Nou, dus wel, ik heb mijn eigen opname er even bijgezocht en er wordt glashelder toegezegd dat de snelheid niet verandert bij verlengen. Ondertussen wast hij mijn oren even dat de servicedeskmedewerkers geen slaven zijn. Waarom? Ik had een boze mail gestuurd waarin ik aangaf dat ik klaar met de gang van zaken was na een maand. Veel erger dan jullie lijken wel een stelletje dombo's en zijn enorm incapabel is het niet gekomen. Mag ik gefrustreerd zijn na eindeloos mailen en bellen en de belachelijkste gesprekken hebben die je kan bedenken? Dat mijn terechte klacht niet werd opgelost na eindeloze emails en belletjes was duidelijk bijzaak voor deze medewerker, hij was te druk beledigd te zijn

Ja, die knul is écht incapabel.
TLDR; Het product is goed, behalve de buitenbundeltarieven. Heb je een (technisch) probleem, hopelijk is je contract snel afgelopen want dat komt waarschijnlijk niet meer goed. Heel misschien als je een heeeeele lange adem hebt
Geschillencommissie here I come

Dan komen ze er wel achter dat het geen bluf is dat ik dat gesprek heb opgenomen. Sterker nog dan kom ik er waarschijnlijk achter dat ze hun eigen opname kwijt zijn en dat het terugluisteren van dat gesprek ook een leugen is.