Room42 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 00:34:
[...]
Wat is
Android Unit?
Verder vergelijk je nu, op jouw locatie, Youfone (KPN) met T-mobile. Is dat wel realistisch? Heb je op meerdere plekken getest? Ik zit zelf schuin onder een KPN-mast en hier haal ik op dit moment 77 Mbps down bij 35 Mbps up. Met KPN zelf zat dat trouwens up en down rond de 100Mbps, dus iets minder is het wel. Ik heb het 6GB-abonnement.
Heb je je telefoon al eens herstart?
Overigens dat het beeld via WiFi Tethering beter is dan via 4G kan ook aan de instellingen van de app liggen. Veel apps bieden de optie om via 4G een beperktere resolutie aan te bieden dan over WiFi. Dat diezelfde WiFi-verbinding vervolgens weer over 4G gerouteerd wordt, kan de verbonden client niet zien.
AndroidUnit is een radio voor in je auto welke op Android draait. In mijn geval 8.0
Heb zeker telefoon een herstart gegeven, en dit zijn de waardes die ik kreeg op mijn eigen telefoon.
twee laagste zijn met de Youfone simkaart.
Hoge waardes zijn met T-mobile simkaart
Heb daarnaast vanmorgen vanuit mn werk ook even Speedtest in de auto gedraaid met de 4LTE donge en youfone en waardes waren ook zo laag.
Dus locatie is geen issue in deze, dus wel realistisch.
En wat je laatste opmerking betreft, je begrijp het denk ik niet.
beide keren werd signaal via Wifi naar de android apparaat gestuurd.
Ene keer via de 4LTE dongel welke via 4G signaal opvangt. En dan in de auto via een eigen hotspot een WIFI signaal uitzendt in de auto
Tweede keer, eigen telefoon vangt 4G signaal op, en dan via hotspot een wifi signaal uitzenden.
Beide keren maakt dus de Android unit (radio) verbinding via wifi met de dongle of telefoon.
[
Voor 20% gewijzigd door
seninha op 02-05-2019 01:03
]