Ben je hier ooit nog uitgekomen met Youfone?
Loop momenteel tegen hetzelfde aan waarbij ik via dezelfde link een bundel heb bijgekocht, onder de veronderstelling dat deze bundel ook voor Nederland zou gelden aangezien de tekst boven de bundels dit suggereert.
Volgens Youfone had ik een Nederland bundel moeten kopen, maar deze bundel is pas zichtbaar na het aan zetten van een dataplafond.
Veel heen en weer mailen heeft niets uitgehaald. Wel geeft support aan dat het verwarrend is, maar zelf vind ik het eerder misleidend.
Loop momenteel tegen hetzelfde aan waarbij ik via dezelfde link een bundel heb bijgekocht, onder de veronderstelling dat deze bundel ook voor Nederland zou gelden aangezien de tekst boven de bundels dit suggereert.
Volgens Youfone had ik een Nederland bundel moeten kopen, maar deze bundel is pas zichtbaar na het aan zetten van een dataplafond.
Veel heen en weer mailen heeft niets uitgehaald. Wel geeft support aan dat het verwarrend is, maar zelf vind ik het eerder misleidend.
Peter v D schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:09:
Iemand het volgende wel eens voorgehad bij Youfone en de verdere afhandeling ervan (eventueel bij rechtsbijstand)?
We hebben de optie van 22,5€ gekocht in veronderstelling dat deze voor de eu zou zijn. Zo staat het ook in de tekst erboven. Nu heeft deze persoon opeens mega buitenbundelkosten en mobiele data geblokkeerd. Zowel de chat als de telefonische helpdesk willen niks doen en hebben nu zelfs de bundel geannuleerd. Ze blijven zeggen dat deze bundel voor buiten de EU is en willen de gekochte data niet inzetten voor de gemaakte buitenbundel MB's binnen de Eu. Gelukkig hebben we de mail nog wel.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Voor mij de reden om meteen een overstap aangevraagd te hebben, heel apart.