Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het grote Volkswagen topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 126 Laatste
Acties:
  • 559.813 views

• JB076
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:24
De ANWB moet lekker wegenkaarten en regenjassen blijven verkopen.

Uitleg over ACC (niet dat het echt nodig was) kreeg ik van de dealer bij aflevering. Als er een cursus voor nodig is dan is het product gewoon te ingewikkeld.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55
Viper® schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:53:
[...]

Leuk, wie rijdt er nu constant met 10% ethanol rond :+
Naast dat het makkelijk te doen is kan je dus ook goede 98 tanken of gewoon 102 :)

@Vissa66 Is dat uw auto?
Lekker vermogen wel :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Viper® schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:53:
[...]

Leuk, wie rijdt er nu constant met 10% ethanol rond :+
De gemiddelde Pool komt een heel eind. :+

alles kan off-topic

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-11 14:26
Is niet mijn auto @Famous @Rainesh :P

Mijne draait op het moment gewoon weer stock. Tuning van VAGT was slecht, blij dat het er vanaf is. :)

M3P 24'

• Famous
Vissa66 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:54:
Is niet mijn auto @Famous @Rainesh :P

Mijne draait op het moment gewoon weer stock. Tuning van VAGT was slecht, blij dat het er vanaf is. :)
Echt, wat stom zeg.
Dacht dat die liepen op JD software?

Nog wel plannen of kriebelt een andere auto?

• Vissa66
Nee ze schrijven zelf software. DSG schakelde raar, turbodruk op hoge snelheid klapte in elkaar. Eieren voor mijn geld gekozen en het eraf gehaald. Stock geen problemen. :)

Nieuwe auto kriebelt zeker, maar met de huidige projecten in huis niet haalbaar, dus ik zet er nog wat meer facelift onderdelen op. Dan ga ik hem, denk ik, rijden tot de 8 GTI er is. :P

Verschil in vermogen is wel enorm, mis het wel, haha! :D

M3P 24'

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:08

DarkSide

theres no place like ::1

Sjaak_Afhaak schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:46:
[...]

Ik heb liever dat ze (fabrikanten) dergelijke assistenten 100% fool-proof maken (zo goed als onmogelijk). Mensen opgeleiden dat systemen in bepaalde omstandigheden onvoorspelbaar gedrag vertonen, lijkt me niks met autorijden te maken te hebben.
Eens. Maar zie mensen die rijden met kapotte verlichting.
Of veel te zachte banden.
Niets met moderne technologie te maken.

Gewoon met gezond verstand.
Autofabrikanten kunnen met zulke gebruikers nooit rekening houden of zoals wij het zeggen PEBKC

De systemen vind ik super fijn. En gebruik het ook als assistenten en niet om 100% op te vertrouwen

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-11 20:05

Mimiix

Professioneel Prutser

Sindskort heeft m'n VW polo 6n1 16v 74kw wat nieuws . Als de motor koud is en ik rijd weg , vervolgens de koppeling in trap slaat hij af. Of hij kan hem *net opvangen * dat ie niet afslaat. Daarna start ie vrolijk weer. Als ie warm is heeft ie het af en toe , maar dan komt ie niet onder de 800rpm.

Gssklep reinigen? Verder nog andere opties?

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

• JB076
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:24
DarkSide schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:28:
[...]

De systemen vind ik super fijn. En gebruik het ook als assistenten en niet om 100% op te vertrouwen
Ergens snap ik je, maar laatst reed ik op de A50 tussen Paalgraven en Grijsoord continu in traag verkeer en dan wil ik eigenlijk juist wel op de ACC kunnen vertrouwen en niet alsnog een angstig voetje boven de rem hoeven te houden.

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Vissa66 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:05:
Nee ze schrijven zelf software. DSG schakelde raar, turbodruk op hoge snelheid klapte in elkaar. Eieren voor mijn geld gekozen en het eraf gehaald. Stock geen problemen. :)

Nieuwe auto kriebelt zeker, maar met de huidige projecten in huis niet haalbaar, dus ik zet er nog wat meer facelift onderdelen op. Dan ga ik hem, denk ik, rijden tot de 8 GTI er is. :P

Ik heb laatst een GTI gezien manueel met APR/Apec software erop.

Zit launch control (in te stellen op ideaal rpm door handrem :) op en houdt turbodruk onder druk tussen schakelen. Wel netjes :)
Geen idee van vermogen maar sprintjes worden wel stuk leuker ^^

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-11 19:46
:')

Eibach Pro
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/N68SBFJvXxElbwnU2U5tIT2l/full.jpg

Deze zijn onderweg.... :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zq9rsVT8gY7zTdLXF4DH1SkH/full.jpg

En zo moet ie uiteindelijk worden, zonder de chromen spiegelkappen. Grill en roosters nog dan ergens in 2019.....uiteraard zonder S3 embleem

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DSTtKnqwx68m0NuafPuY6GkS/full.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Rainesh op 02-10-2018 17:13 ]

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:15
JB076 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:08:
[...]

Ergens snap ik je, maar laatst reed ik op de A50 tussen Paalgraven en Grijsoord continu in traag verkeer en dan wil ik eigenlijk juist wel op de ACC kunnen vertrouwen en niet alsnog een angstig voetje boven de rem hoeven te houden.
Nou dát. Ik zat dat vanmorgen nog te bedenken. Laatste dagen weer veel files en geef ik de file-assistent nog wel eens een kans. Maar je moet je voet gewoon continu boven de rem en gas blijven houden. Remmen om onverwachte bewegingen van andere weggebruikers op te vangen of juist een tikje gas als iemand hem er weer tussen propt, om te voorkomen dat degene achter je naar binnen komt.

Wat uiteindelijk weer net zo vermoeiend is als maar helemaal geen assistentie. Sterker nog, als het uit staat hoef je minder op te letten want rij je in een natuurlijke flow. En is het dus veel minder vermoeiend.

Het ligt niet eens aan de systemen maar aan het rijgedrag van de rest.
Ik hoop ook dat nu langzaam alle auto's het wel krijgen er veel meer ruimte voor komt in de rijlessen. Kunnen we gelijk invoeren dat iedereen om de 10 of 20 jaar opnieuw moet lessen en examen doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Dennisdn op 02-10-2018 17:47 ]

• yamahabest
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:44
Ga je een Engels dashboard retrofitten? >:)

[ Voor 69% gewijzigd door yamahabest op 02-10-2018 17:39 ]

• Rainesh
yamahabest schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:38:
[...]

Ga je een Engels dashboard retrofitten? >:)
haha scherp!

• Vissa66
Rainesh schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:09:
:')

Eibach Pro
[Afbeelding]

Deze zijn onderweg.... :D
[Afbeelding]

En zo moet ie uiteindelijk worden, zonder de chromen spiegelkappen. Grill en roosters nog dan ergens in 2019.....uiteraard zonder S3 embleem

[Afbeelding]
Lekkere velgjes Rai!!! 8)

M3P 24'

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-11 21:56
Vissa66 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:05:

Is het niet ergens mogelijk om de volledige 300 (of 310pk) tune van een Cupra of een R er op te zetten? Dat zit je niet met dat geneuzel van 265pk met af en toe 290pk. Maar dan heb je wel een deftige (fabrieks) tune.
JB076 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:08:
[...]

Ik rijd quasi altijd met de afstand op de middelste setting, en heb daar nooit last van. Houdt mooi afstand en dan heb je meer als genoeg tijd om te reageren moet die het niet doen.
Al heb ik nog nooit gehad dat die de wagen voor mij niet ziet. Andere dingen zoals de wagen/vrachtwagen die een afrit neemt blijven volgen doet die wel vaker, maar dat is niet echt een veiligheidsprobleem. Andere elementen zijn auto's die kort voor je invoegen, die ziet die pas vrij laat omdat de hoek/breedte van de straal ("beam") voor je beperkt is.
Heel af en toe eens een melding dat die er geen zin meer in heeft, maar dat is dan bij hevige sneeuw op de radar of in de buurt van een spooroverweg.

Voor de rest echt een heerlijk systeem dat echt mooi is afgesteld, ik heb al auto's gehad met op papier betere radar chips die lang niet zo fijn rijden als de ACC op de Passat.

• Vissa66
AndRo555 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:17:
[...]
Is het niet ergens mogelijk om de volledige 300 (of 310pk) tune van een Cupra of een R er op te zetten? Dat zit je niet met dat geneuzel van 265pk met af en toe 290pk. Maar dan heb je wel een deftige (fabrieks) tune.
[...]
Ja is zeker mogelijk, fabrieksoftware van de R kan zo worden geflashed op mijn Clubsport. Dit wil ik nog wel laten doen, want die overboost functie is echt onzin. :)

M3P 24'

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:12

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Ik mis 4 schokbrekers. Je gaat toch niet alleen veren doen :?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Gaat perfect met originele dempers als ze maar enkele centimeters schelen met originele veren. En dan heb je nog steeds eventueel adaptief onderstel als je die optie hebt...

• Rainesh
GerCor schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 03:13:
[...]

Alleen de veren zijn al voldoende. Net ff wat meer comfort tov huidige veren. Die zijn knetterhard

• Famous
GerCor schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 03:13:
[...]

Why not?

Je ziet dat juist bijna alleen de veren gedaan worden :)
Net wat lager, behoud comfort en voor €150 euro ben je klaar.

• GerCor

GerCor

Famous schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:08:
[...]

Why not?

Je ziet dat juist bijna alleen de veren gedaan worden :)
Net wat lager, behoud comfort en voor €150 euro ben je klaar.
Omdat veren en schokbrekers op elkaar afgestemd dienen te zijn. Dat 'net wat lager' hoort niet bij de bestaande schokbrekers.

Ja, of al die filmpjes op YouTube die ik gezien hebben waar experts alles precies op elkaar afstellen moeten natuurlijk geldklopperij zijn. Het is een goedkope oplossing maar niet de meest verstandige oplossing.

[ Voor 22% gewijzigd door GerCor op 03-10-2018 09:40 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• Ankona
GerCor schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:23:
[...]

Omdat veren en schokbrekers op elkaar afgestemd dienen te zijn. Dat 'net wat lager' hoort niet bij de bestaande schokbrekers.

Ja, of al die filmpjes op YouTube die ik gezien hebben waar experts alles precies op elkaar afstellen moeten natuurlijk geldklopperij zijn. Het is een goedkope oplossing maar niet de meest verstandige oplossing.
Wanneer is het verstandig? Als het wel beter wordt maar niet optimaal? Standaard is goed genoeg voor de meeste mensen. Wie zegt dat die standaard combinatie zo perfekt uitgebalanceerd is en de standaard dempers geen marge hebben?

alles kan off-topic

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-11 18:20
Volgens mij is een sportonderstel bij een VAG auto vaak toch ook niks anders dan wat kortere veren eronder? Of heeft zo'n sportonderstel ook echt andere schokbrekers?

• GerCor

GerCor

Ankona schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:57:
[...]

Wanneer is het verstandig? Als het wel beter wordt maar niet optimaal? Standaard is goed genoeg voor de meeste mensen. Wie zegt dat die standaard combinatie zo perfekt uitgebalanceerd is en de standaard dempers geen marge hebben?
Ik denk zelf dat je met succes een beroep kunt doen op de garantiebepalingen.

• Famous
Toen de veren vervangen worden onder mijn oude GTI reed die aanzienlijk beter (wegligging/bochten).
Dat het allemaal op elkaar afgestemd is zal best maar dat is op veel comfort.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:08

DarkSide

theres no place like ::1

Skoda (weet niet of VW het ook deed) had vroeger iig een officieel eibach package als accessoire.
Dit waren ook alleen de veren.
Prima verlagingsset voor niet al te veel. Al betaal je via de dealer nog wat extra voor de set. En dan nog de ombouw.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• GerCor

GerCor

Famous schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:03:
Toen de veren vervangen worden onder mijn oude GTI reed die aanzienlijk beter (wegligging/bochten).
Dat het allemaal op elkaar afgestemd is zal best maar dat is op veel comfort.
Dat beeld herken ik wel. Prima wegligging, en dan bij elke hobbel afremmen tot 5 km p/u. })

Altijd zo grappig om te zien. Dikke vette 'R' onder je reet en de eerste de beste rollator is nog sneller over de hobbel.

_O-

Offtopic: update Windows 10.

[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 03-10-2018 11:48 ]

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

GerCor schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:46:
[...]

Dat beeld herken ik wel. Prima wegligging, en dan bij elke hobbel afremmen tot 5 km p/u. })

Altijd zo grappig om te zien. Dikke vette 'R' uitlaat onder je auto geknutselt en de eerste de beste rollator is nog sneller over de hobbel.

_O-

Even de tekst gecorrigeerd en aangevuld…. Die Windows 10 Update had je wat laten vergeten, denk ik?? >:) :P

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Famous
GerCor schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:46:
[...]

Altijd zo grappig om te zien. Dikke vette 'R' onder je reet en de eerste de beste rollator is nog sneller over de hobbel.

_O-

Ik heb het niet over airride of ultralow veren..
Verlagen van 15mm merk je op de drempels niets van.

Een Golf, zoals die van jouw, staat gewoon veels te hoog op de poten.
Lijkt wel off-road :+

• GerCor

GerCor

Famous schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:55:
[...]

Ik heb het niet over airride of ultralow veren..
Verlagen van 15mm merk je op de drempels niets van.

Maar, zoals je zelf al aangaf: comfort. Verlagen staat fantastisch, wegligging is stukken beter maar gaat ten koste van comfort. Daarnaast, wil je het een beetje goed doen heb je het al gauw over €1.500><2.500. Ik zou nooit (meer) alleen veren doen. Heb dat ooit gedaan bij mijn niet bestaande GOLF GTS. Kwamen de achterbanden bij elk hobbeltje tegen de wielkasten met 4 man in de auto. Super KUT was dat.

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-11 22:06

iichel

Gazoooo

Polo 6R... OEM sport veren (eibach) 250 euro, Koni FSD dempers, 500 euro, rijdt goddelijk... :-)

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:12
Ik vind die aanhaling van dempers altijd zo grappig. “afremmen voor ‘n drempel met je R” dat is toch het hele principe van drempels? Afremmen/snelheid wegnemen :P

Mijn 7 GTI ligt inmiddels al weer een paar weken op airride. Daar kan ik overigens met prima snelheden over ‘n drempel :+

• Ankona
Die drempels zijn er juist voor dat je bij een gevaarlijke kruising je ogen gefocust houdt op een stukje weg 10 meter recht voor je en dus die fietser gegarandeerd over het hoofd gaat zien.

alles kan off-topic

• Scrtz
Er is ook wel even een verschil tussen die paar mm verlaging die zo'n setje biedt of een OEM sportonderstel en echte 'pauperverlaging' die tientallen mm's betreffen, oftewel het schrapen van je bumpers.

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-11 22:06

iichel

Gazoooo

lichtelijk offtopic maar ik zit in een of andere whatsappgroep met allerlei Polo 6R rijders en die maken er een soort van lange-piemel-wedstrijd van om zo laag mogelijk te rijden.
de een heeft air, de andere ultra low veren en wekelijks heeft er wel eentje een spoiler, carter, trekhaak of wielkas naar de kloten _O- _O-

dan ben ik toch wel blij met gewoon 25/30mm verlaging :)

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

• GerCor

GerCor

maikel_rox schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:00:
Ik vind die aanhaling van dempers altijd zo grappig. “afremmen voor ‘n drempel met je R” dat is toch het hele principe van drempels? Afremmen/snelheid wegnemen :P

Mijn 7 GTI ligt inmiddels al weer een paar weken op airride. Daar kan ik overigens met prima snelheden over ‘n drempel :+
Klopt, maar ze liggen ook op 60 km p/u wegen. Als je dan gaat afremmen naar 5 km p/u is dat duidelijk NIET de bedoeling. Maar goed, het ging mij om andere veren zonder ook bijhorende dempers te monteren. Beslist iedereen voor zichzelf uiteraard.

• Famous
GerCor schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:22:
[...]

Maar, zoals je zelf al aangaf: comfort. Verlagen staat fantastisch, wegligging is stukken beter maar gaat ten koste van comfort. Daarnaast, wil je het een beetje goed doen heb je het al gauw over €1.500><2.500. Ik zou nooit (meer) alleen veren doen. Heb dat ooit gedaan bij mijn niet bestaande GOLF GTS. Kwamen de achterbanden bij elk hobbeltje tegen de wielkasten met 4 man in de auto. Super KUT was dat.
Voor alleen veren ben je dat echt niet kwijt, 1500 euro.
Wil je een goede set met schokbrekers erbij is het een ander verhaal inderdaad.

Zoals eigenlijk iedereen al zegt/beaamt lever je met enkel normale verlaging amper in op comfort.
Ik heb vaak zat vier man in de auto gehad en als je bij de drempels in Center Parcs - Hutte kutte vreugde niets raakt is het prima :+

Jouw SUPERgolf zou er ook een stuk beter van worden.

• jackzonztyl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-04 14:46
Golf Highline besteld in April 2018, levertijd 2x veranderd nu is het eind Januari 2019.

[ Voor 1% gewijzigd door jackzonztyl op 03-10-2018 15:32 . Reden: Datum correctie ]

• Famous
jackzonztyl schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:56:
Golf Highline besteld in April 2018, levertijd 2x veranderd nu is het eind Januari 2018.
Netjes, dus je geniet er al bijna 10 maanden van? O+

• jackzonztyl
Foutje, had eind januari 2019 moeten zijn.
Famous schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:03:
[...]

Netjes, dus je geniet er al bijna 10 maanden van? O+

• GerCor

GerCor

Famous schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:38:
[...]

Voor alleen veren ben je dat echt niet kwijt, 1500 euro.
Wil je een goede set met schokbrekers erbij is het een ander verhaal inderdaad.

Zoals eigenlijk iedereen al zegt/beaamt lever je met enkel normale verlaging amper in op comfort.
Ik heb vaak zat vier man in de auto gehad en als je bij de drempels in Center Parcs - Hutte kutte vreugde niets raakt is het prima :+

Jouw SUPERgolf zou er ook een stuk beter van worden.
Maar maar maar ….de velgen van @Rainesh zijn wel netjes. (y)

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:16
Golf Highline besteld in April 2018, levertijd 2x veranderd nu is het eind Januari 2019.
Wat heb je voor een opties erop?

Ik 3e week mei besteld en over 2 weken ophalen.

• Rainesh
Velgen zijn onderweg! Vrijdag of zaterdag binnen. Maar ga ze pas in de lente eronder leggen. Huidige bandjes oprijden, daarna winterbanden eronder.

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-11 15:23
Ook April 2018 besteld. Golf Comfortline Business. Leverdatum is nog steeds eind oktober. :)

• Scrtz
Rainesh schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:16:
Velgen zijn onderweg! Vrijdag of zaterdag binnen. Maar ga ze pas in de lente eronder leggen. Huidige bandjes oprijden, daarna winterbanden eronder.
Dat je daar het geduld voor hebt 😜

• Dennisdn
Famous schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:55:
[...]

Nou, daarover was ik dus erg teleurgesteld toen de mijne thuis werd afgeleverd. Omdat ik via 2 pakketten het 15 mm verlaagde onderstel had, ging ik er vanuit dat het in ieder geval de hoogte van mijn vorige GTD was. Niemand had mij verteld dat de DCC de auto juist weer een stukje omhoog zet. Om dat weer te verlagen zou het volgens de dealer wel eens 2500 euro kunnen gaan kosten. Laat maar dan.
Ben blij dat hij nog steeds niet de hoogte van de GTE heeft, maar het blijft veel te hoog. Omdat de stoel ook nog eens 1 of 2 tikjes minder ver omlaag kan heb ik nu echt het idee in een halve SUV te zitten.

[ Voor 16% gewijzigd door Dennisdn op 04-10-2018 15:12 ]

• Hetisookwat
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-11 19:59
Dennisdn schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 07:27:
[...]

Nou, daarover was ik dus erg teleurgesteld toen de mijne thuis werd afgeleverd. Omdat ik via 2 pakketten het 15 mm verlaagde onderstel had, ging ik er vanuit dat het in ieder geval de hoogte van mijn vorige GTD was. Niemand had mij verteld dat de DCC de auto juist weer een stukje omhoog zet. Om dat weer te verlagen zou het volgens de dealer wel eens 2500 euro kunnen gaan kosten. Laat maar dan.
Ben blij dat hij nog steeds niet de hoogte van de GTE heeft, maar het blijft veel te hoog. Omdat de stoel ook nog eens 1 of 2 tikjes minder ver omlaag kan heb ik nu echt het idee in een halve SUV te zitten.

[Afbeelding]
Wow, is dit een GTD, of welke versie :O?

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:39
Dat is volgens mij een Highline Business R met 18 inch Sebring en Led (plus). :)

YouTube

• Famous
Met DCC kan je gewoon de veren vervangen :)
Setje Eibach eronder bijvoorbeeld, opnieuw laten uitlijnen en je bent voor €200,- klaar.

Verschil is qua looks echt groot imo.
Snap echter dat je dat niet direct wilt doen bii een nieuwe auto :+

• Pannekoek81
Uffeltje schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:06:
Dat is volgens mij een Highline Business R met 18 inch Sebring en Led (plus). :)
Zie alleen het lichte interieur op de foto. Tegenwoordig krijg je ook het R Line interieur. Aangezien wij (mijn vrouw) het lichtere highline interieur wilde hebben heb ik de nieuwe Golf samengesteld zoals op plaatje. Highline met executive en r line sportpakket. Volgens mij enige verschil is dat ik geen R Line logo aan de zijkant krijg, al is dit voor mij nog onduidelijk maar weet ik over 2 weken. De led koplampen heb ik dan weer via advance pakket :+

• jackzonztyl
Dat is wel erg netjes!

-1.0 DSG
-Highline
-Executive pakket
-Dynaudio pakket

that's it
Pannekoek81 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:08:
[...]

Wat heb je voor een opties erop?

Ik 3e week mei besteld en over 2 weken ophalen.

• jackzonztyl
Ik heb zelf even gebeld met de dealer voor een update, had normaal 12 oktober moeten zijn en toen kon de dealer opeens geen datum meer vinden, na even bellen met de importeur kwam er een nieuwe datum.
The Conman schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 18:03:
[...]

Ook April 2018 besteld. Golf Comfortline Business. Leverdatum is nog steeds eind oktober. :)

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
@Hetisookwat Lijkt wel dat het een "echte" R is?? Kan het niet zo goed zien, maar die remklauw lijkt de velg goed op te vullen...

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:39
Pannekoek81 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:44:
[...]

Zie alleen het lichte interieur op de foto. Tegenwoordig krijg je ook het R Line interieur. Aangezien wij (mijn vrouw) het lichtere highline interieur wilde hebben heb ik de nieuwe Golf samengesteld zoals op plaatje. Highline met executive en r line sportpakket. Volgens mij enige verschil is dat ik geen R Line logo aan de zijkant krijg, al is dit voor mij nog onduidelijk maar weet ik over 2 weken. De led koplampen heb ik dan weer via advance pakket :+
De samenstelling is inderdaad veranderd. Vorig jaar / begin dit jaar kreeg je nog het standaard interieur. Heb zelf ook een Highline Business R met het lichte interieur. :)

YouTube

• GerCor

GerCor

Famous schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:08:
Met DCC kan je gewoon de veren vervangen :)
Setje Eibach eronder bijvoorbeeld, opnieuw laten uitlijnen en je bent voor €200,- klaar.

Verschil is qua looks echt groot imo.
Snap echter dat je dat niet direct wilt doen bii een nieuwe auto :+
Waar kun je dat laten doen voor € 200?

• Famous
GerCor schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:38:
[...]

Waar kun je dat laten doen voor € 200?
Zelf een setje eronder monteren, ben je €120 euro kwijt en dan heb je €55,- voor uitlijnen nodig.
Rest kan je aan peut uitgeven :9

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Zal toch wel iets duurder zijn dan 120 euro voor een setje :D Monteren is peanuts als je een veerklem hebt. Dan paar 100km rijden tot de veren zich gezet hebben. Dan uitlijnen. Klaar

Tuurlijk voor mij kosten de veren 200+ -_-

• GerCor

GerCor

Famous schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:40:
[...]

Zelf een setje eronder monteren, ben je €120 euro kwijt en dan heb je €55,- voor uitlijnen nodig.
Rest kan je aan peut uitgeven :9
Exclusief BTW en zelf een brug meenemen dus. :+

• Famous
azz_kikr schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:11:
Zal toch wel iets duurder zijn dan 120 euro voor een setje :D Monteren is peanuts als je een veerklem hebt. Dan paar 100km rijden tot de veren zich gezet hebben. Dan uitlijnen. Klaar

Tuurlijk voor mij kosten de veren 200+ -_-
Ik had voor mijn setje op de GTI €105 euro betaald.
Denk niet dat het voor een Golf 7 aanzienlijk duurder is?
GerCor schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:30:
[...]

Exclusief BTW en zelf een brug meenemen dus. :+
Nee, inclusief btw.
Weet niet waar jij je spullen koopt 8)7

• GerCor

GerCor

Famous schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:46:
Ik had voor mijn setje op de GTI €105 euro betaald.
Denk niet dat het voor een Golf 7 aanzienlijk duurder is?

Nee, inclusief btw.
Weet niet waar jij je spullen koopt 8)7
Ik had hier even -snel- gekeken: https://www.extreme-carst...?1=1&merk=2807&type=91662

• Famous
Eerste hit eBay;
https://www.ebay.de/itm/E...043eed:g:H1UAAOSwDvFZcgAe

Waarschijnlijk dus nog wel iets goedkoper te vinden :)

• Dennisdn
Uffeltje schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:06:
Geen business R. Die was niet mogelijk op de 1.5 110kw, alleen op de 100kw.
Gewoon R-line pakketje dus.
Pannekoek81 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:44:
[...]

Het R-line interieur is een los pakket. Heb er lang over getwijfeld omdat het zwarte plafond daarin zit. Maar dan krijg je ook allemaal logo's aan de binnenkant. Dat ze er aan de buitenkant niet af kunnen was al erg genoeg. De bekleding zelf is overigens wel gewoon zwart. De lampen zitten idd in het Advancepakket met daarbij als losse extra optie de aanvullende "plus" module.

[ Voor 68% gewijzigd door Dennisdn op 04-10-2018 12:36 ]

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:11
The Conman schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 18:03:
[...]

Golf Comfortline Business besteld eind mei, levertijd hier begin november.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• Pannekoek81
Dennisdn schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:27:
[...]

Geen business R. Die was niet mogelijk op de 1.5 110kw, alleen op de 100kw.
Gewoon R-line pakketje dus.

[...]

Het R-line interieur is een los pakket. Heb er lang over getwijfeld omdat het zwarte plafond daarin zit. Maar dan krijg je ook allemaal logo's aan de binnenkant. Dat ze er aan de buitenkant niet af kunnen was al erg genoeg. De bekleding zelf is overigens wel gewoon zwart. De lampen zitten idd in het Advancepakket met daarbij als losse extra optie de aanvullende "plus" module.
Dan heb je bijna dezelfde configuratie als de mijne en zie ik dus dat ik logo's krijg aan de zijkant :+ . Ik heb geen led plus, maar alleen de led vanuit advancepakket.

• Dennisdn
Pannekoek81 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:57:
[...]

Dan heb je bijna dezelfde configuratie als de mijne en zie ik dus dat ik logo's krijg aan de zijkant :+ . Ik heb geen led plus, maar alleen de led vanuit advancepakket.
Je bedoeld die wat langere emblemen net voor de deuren? Die kan je ook voor een paar euro in allerlei soorten en maten bestellen op o.a. Ebay. Alieexpress heeft er nog veel meer.
Een collega heeft ze ergens met eigen initialen besteld. Initialen gaat me wat ver. Maar ik wil ze nog wel een keer zonder R-line tekst gaan bestellen.

https://www.ebay.com/itm/...43127&hash=item3ae94a6ded

[ Voor 36% gewijzigd door Dennisdn op 04-10-2018 17:18 ]

• Rainesh
Autodoc, 134 euro :) inc btw en verzenden

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-11 15:23
Hammetje schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:37:
[...]

Golf Comfortline Business besteld eind mei, levertijd hier begin november.
Even gebeld naar de dealer. Productie opgeschoven naar week 46. Levering 1e/2e week december.
Leasemaatschappij gebeld, ze zetten tot 1-12 op kenteken/naam. Dus wordt helaas 2 januari 2019 voor mij.

• GerCor

GerCor

Dennisdn schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 16:53:
Een collega heeft ze ergens met eigen initialen besteld.
Cool …. op zich 'grappig' maar om er dan vervolgens mee rond te rijden is een tikkie te. :9

• Famous
GerCor schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 20:41:
[...]

Cool …. op zich 'grappig' maar om er dan vervolgens mee rond te rijden is een tikkie te. :9
Wat wil je er anders mee?
Aan de zijkant van de wc-pot? :+

Zal de vrouw blij mee zijn :N

• GerCor

GerCor

Famous schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 21:30:
Wat wil je er anders mee?
Aan de zijkant van de wc-pot? :+

Zal de vrouw blij mee zijn :N
Het idee dat je je eigen initialen erop kunt laten zetten is cool, maar het daadwerkelijk doen is stap 2.

De initialen van mijn broer zijn namelijk inderdaad WC. Niet echt een helder moment geweest van mijn ouders, destijds.

Maar wil je dat op de zijkant van je Golf 7 plakken?

• Famous
GerCor schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 22:07:
[...]

Het idee dat je je eigen initialen erop kunt laten zetten is cool, maar het daadwerkelijk doen is stap 2.

De initialen van mijn broer zijn namelijk inderdaad WC. Niet echt een helder moment geweest van mijn ouders, destijds.

Maar wil je dat op de zijkant van je Golf 7 plakken?
Als die wit is als jouw Golf, why not :)

Nee, zonder gein.
Ik had “R” ook op de zijkant maar initialen lijkt mij raar.

In ander nieuws, mijn oude Golf is verkocht door mij, toen verkocht en nu weer verkocht.
De nieuwe eigenaar had mij gevonden via FB van de tuner.
Was er erg blij mee, staat was erg goed!
Hij liep alleen niet meer zo mooi sinds enkele dagen 8)7

Wat dingen toegestuurd gekregen en dat klinkt inderdaad niet best..

Kan natuurlijk altijd wat komen opspelen maar hier altijd probleemloos gereden. Toch jammer want zoals ze bij Fast and the Furious zouden zeggen; it’s an amazing machine.
En natuurlijk dat je twee jaar lang veel energie, geld en liefde erin gestopt hebt en binnen 1,5 maand is het kut! Jammer dat ze niet bij een andere liefhebber terecht kwam.

• GerCor

GerCor

Famous schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 22:31:
In ander nieuws, mijn oude Golf is verkocht door mij, toen verkocht en nu weer verkocht.
De nieuwe eigenaar had mij gevonden via FB van de tuner.
Was er erg blij mee, staat was erg goed!
Hij liep alleen niet meer zo mooi sinds enkele dagen 8)7

Wat dingen toegestuurd gekregen en dat klinkt inderdaad niet best..

Kan natuurlijk altijd wat komen opspelen maar hier altijd probleemloos gereden. Toch jammer want zoals ze bij Fast and the Furious zouden zeggen; it’s an amazing machine.
En natuurlijk dat je twee jaar lang veel energie, geld en liefde erin gestopt hebt en binnen 1,5 maand is het kut! Jammer dat ze niet bij een andere liefhebber terecht kwam.
Over welke Golf heb je het nou eigenlijk? Je praat vaak wartaal. Enige tijd geleden was ik ervan overtuigd dat je je Golf 6 R had verkocht, de auto reed ergens in Assen. Daarna kreeg ik de indruk dat je de R niet had verkocht en nou gaat het weer over jouw oude Golf.

Welke oude Golf?

• Famous
GerCor schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 22:57:
[...]

Over welke Golf heb je het nou eigenlijk? Je praat vaak wartaal. Enige tijd geleden was ik ervan overtuigd dat je je Golf 6 R had verkocht, de auto reed ergens in Assen. Daarna kreeg ik de indruk dat je de R niet had verkocht en nou gaat het weer over jouw oude Golf.

Welke oude Golf?
:+

Oude Golf is de R.
Anders zeg ik GTI ;)

• GerCor

GerCor

Famous schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 22:58:

:+

Oude Golf is de R.
Anders zeg ik GTI ;)
Die GTI is de voorganger van de R.

[ Voor 9% gewijzigd door GerCor op 04-10-2018 23:16 ]

• Famous
GerCor schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 23:13:
[...]

Die GTI is de voorganger van de R. Er zijn zelfs nog beelden van op YT. >:)
Zeker, het met meest bekeken filmpje is met de GTI. :)
Toen reed ik niet eens zelf maar kan je vertellen dat na die opnames de remmen flink rookte.. :+

Qua gevoel/sturen/werken in de auto staat die zeker boven de R!

• GerCor

GerCor

Famous schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 23:17:
[...]

Zeker, het met meest bekeken filmpje is met de GTI. :)
Toen reed ik niet eens zelf maar kan je vertellen dat na die opnames de remmen flink rookte.. :+

Qua gevoel/sturen/werken in de auto staat die zeker boven de R!
Je mist mijn punt; je praat wartaal. Geen touw aan vast te knopen. Maar nu is het duidelijk. Je hebt geen Golf meer, alleen een foto:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/27Ycqi1ytCr5IS4WV7xEhorj/full.jpg

Beetje pronken met een auto die niet eens van jou is. >:)

• Famous
GerCor schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 23:20:
[...]

. Maar nu is het duidelijk. Je hebt geen Golf meer, :
Als dat niet duidelijk was kan jij misschien niet begrijpend lezen :9

Famous is alweer 1,5 maand golf-loos :)

• GerCor

GerCor

Famous schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 23:26:
[...]

Als dat niet duidelijk was kan jij misschien niet begrijpend lezen :9
Tuurlijk, dat zal het zijn.
Famous is alweer 1,5 maand golf-loos :)
Dus, je loopt zelf wat achter, zo'n anderhalve maand, met het aanpassen van jouw Avatar?

Waar rij je nu in dan? Up Diesel? Of Fiat Croma? De weg op zonder te spatten. _O-

• Famous
GerCor schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 23:32:
[...]

[...]

Dus, je loopt zelf wat achter, zo'n anderhalve maand, met het aanpassen van jouw Avatar?

Waar rij je nu in dan? Up Diesel? Of Fiat Croma? De weg op zonder te spatten. _O-
Avatar is pas nog aangepast na commentaar van @Scrtz

In de garage staat nu een Brabus :)

• GerCor

GerCor

Famous schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 23:40:

Waarom krijg ik dit dan in beeld?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NOg0F9A5WrVLfVQFWPn0KV6u/full.png

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:12
Zonde @Famous, maar helaas lijkt het meer regel dan uitzondering tegenwoordig..

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 09:58
Famous schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 23:40:
[...]

Pics!

• Rainesh
GerCor schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 23:54:
[...]

Waarom krijg ik dit dan in beeld?

[Afbeelding]
Ik zie dat ook......

• Famous
Muah, het is de lichte vorm, nichtje van Mercedes.
115 pk dus :9

• yamahabest
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:44
Famous schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:04:
[...]

Muah, het is de lichte vorm, nichtje van Mercedes.
115 pk dus :9
Een Smart ForTwo 1.0 Turbo Brabus, met tuning? ;)

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

yamahabest schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:16:
[...]

Een Smart ForTwo 1.0 Turbo Brabus, met tuning? ;)
Talk about stepping down... In alle opzichten ^^

• Famous
azz_kikr schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:07:
[...]

Talk about stepping down... In alle opzichten ^^
Kickdown heeft die wel ja :9

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Ik heb exact deze T-Roc in het silver-white, zwart dak en dezelfde 18 inch velgen.

Afbeeldingslocatie: https://preview.netcarshow.com/Volkswagen-T-Roc_UK-Version-2018-hd.jpg

Ik hou erg van schone auto's maar het bijhouden van velgen is bijna niet te doen. Paar ritten in de buurt en ze zien er alweer vies en zwart uit. Daarom dacht ik, waarom geen zwarte velgen? Lijkt me nog gaaf staan ook icm het zwarte dak. Bijv dit soort velgen:

Afbeeldingslocatie: https://st3.depositphotos.com/1671840/16797/i/1600/depositphotos_167972510-stock-photo-new-vw-t-roc-r.jpg

Nu kan ik helaas geen zwarte 18 inch velgen vinden voor de T-Roc. Iemand tips waar ik originele zwarte volkswagen velgen kan vinden die onder mijn auto passen? En waar ik het meest kan krijgen voor mijn gebruikte setje? Bedankt alvast voor de tip. :)

• Rainesh
G4mert schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:42:
Ik heb exact deze T-Roc in het silver-white, zwart dak en dezelfde 18 inch velgen.

[Afbeelding]

Ik hou erg van schone auto's maar het bijhouden van velgen is bijna niet te doen. Paar ritten in de buurt en ze zien er alweer vies en zwart uit. Daarom dacht ik, waarom geen zwarte velgen? Lijkt me nog gaaf staan ook icm het zwarte dak. Bijv dit soort velgen:

[Afbeelding]

Nu kan ik helaas geen zwarte 18 inch velgen vinden voor de T-Roc. Iemand tips waar ik originele zwarte volkswagen velgen kan vinden die onder mijn auto passen? En waar ik het meest kan krijgen voor mijn gebruikte setje? Bedankt alvast voor de tip. :)
Polo velgen passen er ook onder dacht ik. Van je huidige set wintersetje maken.

Gisteren 4 winterbanden opgehaald: Continental TS850P met 8mm profiel....300 euro :D

Vandaag komen de 19inch binnen en gisteren ook kabelboom voor TPMS binnengekregen. Maandag veren en sensoren laten plaatsen, 14e retrofitten en coden (ontvanger komt vandaag bij mijn maat binnen) en dan klaar!

[ Voor 8% gewijzigd door Rainesh op 05-10-2018 12:43 ]

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-11 21:40

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik gebruik deze: https://www.carclean.com/...-wheel-cleaner-946ml.html
Ik heb nog geen vuil gehad dat er na een minuutje intrekken niet zo afspoelde.

Ik ben geen fanatieke autowasser hoor. Interieur houd ik wel schoon (want anders vies, ieuw) maar de buitenkant doe we 1x per maand gemiddeld. In de winter wat vaker. En dan neem ik altijd even de velgjes mee met deze spray.

Wel even zo'n chemical resistant sproeikopje bij bestellen, die originele is na max. 2x gebruik al stuk.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:11:
[...]

Ik gebruik deze: https://www.carclean.com/...-wheel-cleaner-946ml.html
Ik heb nog geen vuil gehad dat er na een minuutje intrekken niet zo afspoelde.

Ik ben geen fanatieke autowasser hoor. Interieur houd ik wel schoon (want anders vies, ieuw) maar de buitenkant doe we 1x per maand gemiddeld. In de winter wat vaker. En dan neem ik altijd even de velgjes mee met deze spray.

Wel even zo'n chemical resistant sproeikopje bij bestellen, die originele is na max. 2x gebruik al stuk.
Bedankt voor de tip! d:)b dat is het uitproberen waard. Echter, nu ik zwarte velgen in mijn hoofd heb wil ik ze hebben ook.

• Vissa66
Zwarte velgen worden net zo snel vies van de remstof, en het is niet zo dat het minder opvalt. Vind ze juist nog sneller vuil worden, beetje remstof erop en ze worden al matzwart. :+

M3P 24'

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
G4mert schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:54:
[...]

Bedankt voor de tip! d:)b dat is het uitproberen waard. Echter, nu ik zwarte velgen in mijn hoofd heb wil ik ze hebben ook.
Al eens aan Plastidip gedacht ?
Gaat heel goed met velgen, en is naderhand relatief makkelijk te verwijderen.
Geeft ook nog eens wat extra bescherming aan je velg.

• Dennisdn

Ik hou erg van schone auto's maar het bijhouden van velgen is bijna niet te doen. Paar ritten in de buurt en ze zien er alweer vies en zwart uit. Daarom dacht ik, waarom geen zwarte velgen?
Is het met velgen niet hetzelfde als zwarte lak op de auto zelf? Daarop zie je juist álles.

• Dennisdn
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:11:
[...]

Ik ben geen fanatieke autowasser hoor. Interieur houd ik wel schoon (want anders vies, ieuw) maar de buitenkant doe we 1x per maand gemiddeld.
2x in de week O-)
In het weekend uitgebreid met de wasborstel en doordeweeks alleen een keertje afspuiten. Maar rij zo'n 1500 km per week, dan is het ook wel nodig steeds. De velgen zelf eigenlijk maar 2x per jaar heel grondig poetsen. Voordat hij naar de bandenwissel gaat om makkelijk te zien of ze krassen hebben gemaakt.

Ik denk dat ik dat product ga bestellen om het wat vaker te doen. Dank voor de tip!

[ Voor 28% gewijzigd door Dennisdn op 05-10-2018 18:30 ]

• Scrtz
Dennisdn schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:25:
[...]

2x in de week O-)
In het weekend uitgebreid met de wasborstel en doordeweeks alleen een keertje afspuiten. Maar rij zo'n 1500 km per week, dan is het ook wel nodig steeds. De velgen zelf eigenlijk maar 2x per jaar heel grondig poetsen. Voordat hij naar de bandenwissel gaat om makkelijk te zien of ze krassen hebben gemaakt.

Ik denk dat ik dat product ga bestellen om het wat vaker te doen. Dank voor de tip!
Haha verschrikkelijk he, 1x snelweg en je auto is alweer zo vies dag ik het vaak maar op geef en tot een keer afspuiten beperk.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Madshark schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:55:
[...]

Al eens aan Plastidip gedacht ?
Gaat heel goed met velgen, en is naderhand relatief makkelijk te verwijderen.
Geeft ook nog eens wat extra bescherming aan je velg.
Ik moet de éérste PlastiDip laag welke hogedrukspuit / Stoomcleaner-bestendig is nog tegen komen... 8)

[ Voor 44% gewijzigd door Will_M op 05-10-2018 18:47 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Vissa66
wimmel_1 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:45:
[...]

Ik moet de éérste PlastiDip laag welke hogedrukspuit / Stoomcleaner-bestendig is nog tegen komen... 8)
Ik heb het op mijn OPC gehad als bescherming tijdens de wintermaanden. Wel profi aangebracht, laag of 6.

Prima bestendig tegen de HD en was achteraf makkelijk te peelen. :)

Ziet er alleen echt niet uit die meuk. :)

M3P 24'

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Sinds er nieuwe sleurhut is op het werk (2003 V10TDI Touareg), orignele schoentjes (met nieuwe banden) onder de tig geplaatst deze morgen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Xcet3Eg.jpg

Pagina: 1 ... 69 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over programmeren en activeren van (verborgen) functies graag in dit topic: Verborgen auto functies activeren d.m.v. VCDS