Beetje herhaling...Landon schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:09:
[...]
Ik schaam me echt kapot als Volvo rijder en liefhebber door jouw gebrul op dit forum, in het Volvo, Volkswagen en Lease topic. Je krijgt een leen auto mee en moet het daarmee doen, je probeert een auto van €65k (D-segment) met een auto van net €20k (B-Segment) te vergelijken, really?
Wees blij dat er een auto is, en als je het niet jouw klasse vind dan ga je klagen bij de lease maatschappij in plaats van op een forum voor Volkswagen liefhebbers.
Volkswagen maakt prima auto's voor zijn prijsklasse, maar om simpelweg een B en D klasse met elkaar te vergelijken... Komop.
Je mist echt de essentie...
De hele auto had er niet hoeven zijn, vrijdag kon het allemaal opgelost zijn, omdat de dealer de velg vrijdag in huis kon hebben.
De velg lag dan gewoon in dezelfde stad (gevalletje paarse krokodil, ja hij staat daar ja...)
- Het kost mij heel veel extra tijd, waar ik niet blij mee ben. (Op vrijdag word ik van Euromaster naar de dealer naar schadenet gestuurd). Die hebben niet allemaal stel op sprong tijd, veel wachten en dan kost het ook deze week weer extra tijd omdat ik weer moet wisselen.
- Het kost veel meer geld inclusief autohuur, waar niemand iets aan heeft.
- Ik ben idd ook niet blij met het vervangend vervoer, maar vooral door het bovenstaande.
Dit verhaal kent gewoon alleen maar verliezers! Vrijdag was ik gewoon echt boos ja, en terecht... Dat ziet de leasemij nu ook in. Mijn bedrijf is uiteraard ook not amused een hele ochtend bezig met dit soort geneuzel en niet declarabel.
Vanaf dat moment ben ik meermalen met excuses gebeld en wel wat afgekoeld. Denk dat de leasemij ook wel wat bang is voor de eventuele consequenties...
Uiteindelijk valt zo'n Polo in het B segment best mee idd. Vooral het multimedia systeem is lekker vlot en reageert erg goed. Verder is het inderdaad geen vergelijk...
Het contrast is gewoon zo groot, je komt bij een dealer in volledige meewerkmodus om je als klant zo snel mogelijk verder te helpen.
Dan moet je verplicht naar een partij die dat niet doet en juist de voet op de rem zet... Als je dan weer zegt terug te gaan rijden naar de dealer en men wordt gewoon boos op een klant en gaat zijn stem verheffen, tja... Wat verwacht je dan?
Ook Schadenet was gisteren al een stuk normaler in de communicatie en probeerden mee te denken... Helaas zonder resultaat en het wordt vandaag. Maar als je in ieder geval blijk geeft dat je je best ervoor doet, dan is het al heel anders!
Maar ik houd erover op, jij jouw mening, ik de mijne. Prima toch...