Maar wel voor €15 280km rijden. Best fijn.Rainesh schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 16:35:
G-tron rijdt als een zak stront......125pk in een best zware auto met een gasrespons van 0,0!
En het gaat mij ook om de 'looks', beste @Rainesh . Ik neem aan dat niemand naast zijn vriendin/vrouw in het toilet gaat staan als ze zit te poepen. Wil je ook niet weten. En …. aardgas, waar tank je dat? Niet in mijn hometown, voor zover ik weet. Daarom al niet praktisch.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
https://groengas.nl/rijden-op-groengas/tanklocaties-kaart/ 
heb zelf een tijdje een pool-auto (A3 G-tron) gereden. Vond het heerlijk rijden ondanks ~110pk, ook dat er nog een normale benzinetank in zit
heb zelf een tijdje een pool-auto (A3 G-tron) gereden. Vond het heerlijk rijden ondanks ~110pk, ook dat er nog een normale benzinetank in zit
Hier staat tekst
De nieuwe 1.5 TGI zou op dat vlak een stuk beter zijn, 130pk in plaats van 110pk en een VTG turbo (zoals de vele diesels en een 911 Turbo) wat voor een erg goede gasrespons zou moeten zorgen.Rainesh schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 16:35:
G-tron rijdt als een zak stront......125pk in een best zware auto met een gasrespons van 0,0!
Het enige jammere is dat met de 1.5TGI motor de benzine tank verkleind is van 52l naar 12l. Je kan het dus niet meer als gewone benzine auto gebruiken in bepaalde situaties, denk aan lange reizen of rijden in gebieden zonder veel CNG stations.
Oké, toch een tankstation in mijn woonplaats. Hmmm…..Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 17:34:
https://groengas.nl/rijden-op-groengas/tanklocaties-kaart/
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Er zijn in west Europa voldoende Cng stations. Ik heb ermee naar Genève en Salzburg gereden zonder ver te hoeven omrijden. Soms 5km van de snelweg. Geen druppel benzine verbruikt. Aardgas is gewoon goedkoop rijden. Zo’n A5 g-tron had wat kunnen worden met de oude bijtelling regeling.AndRo555 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 17:49:
[...]
De nieuwe 1.5 TGI zou op dat vlak een stuk beter zijn, 130pk in plaats van 110pk en een VTG turbo (zoals de vele diesels en een 911 Turbo) wat voor een erg goede gasrespons zou moeten zorgen.
Het enige jammere is dat met de 1.5TGI motor de benzine tank verkleind is van 52l naar 12l. Je kan het dus niet meer als gewone benzine auto gebruiken in bepaalde situaties, denk aan lange reizen of rijden in gebieden zonder veel CNG stations.
Hoewel er op papier genoeg tankstations zijn ga ik niet alles van te voren plannen waar ik wanneer 5km van de snelweg moet gaan om CNG te tanken.
Voor woon-werk was die 1.4TGI CNG Golf wel erg interessant als vervanger van de huidige TDI Golf:
- Doet de 160km woon-werk snelwegverkeer op een halve tank CNG => om de twee dagen tanken (het enige nadeel)
- Kost zo wat de helft aan brandstof tegenover de 1.0 TSI Golf en iets meer dan de helft van een 1.6TDI
- Kost niets in wegenbelasting
- Heeft nog een 52l tank benzine, wat maakt dat het een volwaardige benzine auto is, mocht CNG ineens niet meer interessant zijn. Kan je zonder zorgen en planning doorrijden zonder elke 200km benzine te tanken (wat wel het geval is met de 12l tank nu).
- Aanschaf van 1.4TGI was even duur als de 1.0TSI, nu is de 1.5TGI duurder dan de 1.0TSI
Volledige EV's zijn geen optie want die doen geen 160km op 1 accu op snelwegsnelheid (130km/u) en worst-case scenario (winter: -5 graden). De enige die dat wel kunnen zijn 80k+ (Dure Tesla's, i-Pace, e-Tron Quattro).
De enige C-segment wagen die in de buurt komt van de operationele kosten van de Golf TGI in dit woon-werk scenario is de Prius, maar die is niet om aan te zien en is ergonomisch/multimedia/... een ramp tegenover de Golf. En is een pak duurder in aanschaf.
Dus de huidige Golf 6 1.6TDI Bluemotion blijft nog even, tenzij er met de WLTP deadline van 1 september ergens een goede deal op een stockwagen te vinden is.
Voor woon-werk was die 1.4TGI CNG Golf wel erg interessant als vervanger van de huidige TDI Golf:
- Doet de 160km woon-werk snelwegverkeer op een halve tank CNG => om de twee dagen tanken (het enige nadeel)
- Kost zo wat de helft aan brandstof tegenover de 1.0 TSI Golf en iets meer dan de helft van een 1.6TDI
- Kost niets in wegenbelasting
- Heeft nog een 52l tank benzine, wat maakt dat het een volwaardige benzine auto is, mocht CNG ineens niet meer interessant zijn. Kan je zonder zorgen en planning doorrijden zonder elke 200km benzine te tanken (wat wel het geval is met de 12l tank nu).
- Aanschaf van 1.4TGI was even duur als de 1.0TSI, nu is de 1.5TGI duurder dan de 1.0TSI
Volledige EV's zijn geen optie want die doen geen 160km op 1 accu op snelwegsnelheid (130km/u) en worst-case scenario (winter: -5 graden). De enige die dat wel kunnen zijn 80k+ (Dure Tesla's, i-Pace, e-Tron Quattro).
De enige C-segment wagen die in de buurt komt van de operationele kosten van de Golf TGI in dit woon-werk scenario is de Prius, maar die is niet om aan te zien en is ergonomisch/multimedia/... een ramp tegenover de Golf. En is een pak duurder in aanschaf.
Dus de huidige Golf 6 1.6TDI Bluemotion blijft nog even, tenzij er met de WLTP deadline van 1 september ergens een goede deal op een stockwagen te vinden is.
Ik heb de vraag 2 keer moeten stellen, maar uiteindelijk hebben ze het getest. Via de sales afdeling van volkswagen heb ik begrepen dat de interne microfoon gebruikt wordt als de smartphone met Android Auto wordt aangesloten.Hechteleir schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:05:
Nog eens proberen:
Ik heb een nieuwe volkswagen Touran. Ondanks dat ik dacht dat ik App-Connect (Android Auto / Apple Carplay) zou hebben, is dit niet geactiveerd. Ook spraakherkenning is niet geactiveerd.
Nu wil ik App-Connect laten activeren, maar weet er iemand of de spraakopdrachten die ik aan Android Auto geef via de interne microfoon van de auto gaan (ook zonder dat het spraakherkenninspakket is geactiveerd)?
Ik heb het al bij de VW garage gevraagd, die geven toe dat ze het niet weten. Vervolgens bij de sales afdeling van volkswagen gevraagd, maar die geven alleen antwoorden die volledig naast de kwestie zijn.
Weet 1 van jullie het misschien?
Ik vermoed dat de audio via Bluetooth gaat en het beeld via USB en dat het daardoor wel zal werken. Maar heeft iemand van jullie het toevallig al geprobeerd?
Zelf denk ik dat het een verkooppraatje is hoor. Het wil er bij mij gewoon niet in dat VW Voice verkoopt voor € 230 o.i.d. en dat je dat dan met Android zou kunnen omzeilen.Hechteleir schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:36:
Ik heb de vraag 2 keer moeten stellen, maar uiteindelijk hebben ze het getest. Via de sales afdeling van volkswagen heb ik begrepen dat de interne microfoon gebruikt wordt als de smartphone met Android Auto wordt aangesloten.
Maar we zullen zien.
Gisteren zon ±100km gereden in een Tiguan 5N(?) R-line, met aardig wat opties.
Vaart wel lekker moet ik zeggen, veel ruimte ook.
De weglegging e.d. is aanzienlijk beter dan bij een BMW X1!
Vond de DSG bak (7traps) niet zo vervelend stock als de 6 bak.
Wel was de vrijloop even wennen
Alleen wel gek dat ik wel mijn telefoon met bluetooth kon verbinden, alleen niet op de radio.
Zal wel een simpelere bluetooth module in hebben gezeten schat ik maar dat had ik nog niet meegemaakt incl. een RNS 510.
Wel was de vrijloop even wennen
Alleen wel gek dat ik wel mijn telefoon met bluetooth kon verbinden, alleen niet op de radio.
Zal wel een simpelere bluetooth module in hebben gezeten schat ik maar dat had ik nog niet meegemaakt incl. een RNS 510.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Een radio zendt ook alleen muziek uit.
Wat zat er voor entertainment ding in dan?

Je kan dan alleen je Android systeem besturen met spraak (wat op dat moment weergegeven wordt op de display van je infotainment systeem). Je kan dan nog steeds niet het VW infotainment systeem met spraak besturen (daarvoor heb je de VW voice optie van 300 euro nodig).GerCor schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:36:
[...]
Zelf denk ik dat het een verkooppraatje is hoor. Het wil er bij mij gewoon niet in dat VW Voice verkoopt voor € 230 o.i.d. en dat je dat dan met Android zou kunnen omzeilen.
Maar we zullen zien.
Zoals ik al schreef: ik geloof er niks van. Dat Voice van VW stelt namelijk bijzonder weinig voor. Dus …. we zullen zien.Hechteleir schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:31:
Je kan dan alleen je Android systeem besturen met spraak (wat op dat moment weergegeven wordt op de display van je infotainment systeem). Je kan dan nog steeds niet het VW infotainment systeem met spraak besturen (daarvoor heb je de VW voice optie van 300 euro nodig).
RNS510, zoals ik zeiGerCor schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:24:
Een radio zendt ook alleen muziek uit.![]()
![]()
Die heb ik in mijn Golf ook en daar kan ik het wel gewoon.
Ik heb alleen niet gekeken welke bluetooth module erin zat.
Heb ik op de Octavia ook met het Amundsen+ systeem (weet niet met welke RNS die ongeveer overeenkomt). Zit wel een knopje Phone op maar die doet niks. Bellen gaat via een apart ingebouwd bluetooth setje.Famous schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:35:
Maar eh ….. het is me weer gelukt hoor. Niet dat ik zelf zo slim ben, maar dat is de meneer op YouTube wel:
MIRRORLINK WEER AAN DE PRAAT (15-06-2018). (Caps Lock weer uit). Wel erg buggie trouwens. Scherm begon te flikkeren.
Even mijn chef erbij geroepen. En laten zien dat de software die we gebruiken nu op het display van de werkCaddy staat geprojecteerd. (wel even wat gegevens gewist voordat ik de foto plaats)

En net op het moment dat ik wilde testen of je er ook met Voice iets mee kunt ……. accu van de auto leeg. Was net terug van de garage.
Alsof de duivel er mee speelt. Afijn, enjoy.
MIRRORLINK WEER AAN DE PRAAT (15-06-2018). (Caps Lock weer uit). Wel erg buggie trouwens. Scherm begon te flikkeren.
Even mijn chef erbij geroepen. En laten zien dat de software die we gebruiken nu op het display van de werkCaddy staat geprojecteerd. (wel even wat gegevens gewist voordat ik de foto plaats)

En net op het moment dat ik wilde testen of je er ook met Voice iets mee kunt ……. accu van de auto leeg. Was net terug van de garage.

Alsof de duivel er mee speelt. Afijn, enjoy.
Hoe goed is de navigatie van VW in het laatste systeem? Vooral mbt live traffic information en het kiezen en on-the-fly aanpassen van de snelste routes? Dat vind ik zelf zo enorm goed aan Tomtom Go en ik ben bang dat ik dat ga missen. Heb ook nog overwogen om géén gps te nemen en gewoon een mount + grote telefoon of kleine tablet te gebruiken met daarop Tomtom, Flitsmeister en Spotify te doen. Maar dan mis ik de integratie weer met bediening via het stuur of via voice.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Ik ben ook over van TomTom naar de navigatie in de Polo 6. Wat ik inderdaad mis is de live traffic info en de mooie lane assist van de GO. Wellicht is het eerste op te lossen door mijn mobiel in hotspot mode te zetten, maar die gewoonte moet ik me dan nog eigen maken: de GO had een ingebouwde sim.
Wat ik wel een voordeel vind t.o.v. de GO is het overzicht dat je krijgt van de omgeving met auto zoom en dat je natuurlijk kan wisselen naar midden scherm of scherm achter stuur als je active info display optie hebt. En... geen losse kabels en zuignap meer. 😉 Daarnaast biedt het vw systeem nog wat extra info naast de maximum snelheid, bijvoorbeeld of er een inhaalverbod is op de weg waarop je rijdt.
Wat ik wel een voordeel vind t.o.v. de GO is het overzicht dat je krijgt van de omgeving met auto zoom en dat je natuurlijk kan wisselen naar midden scherm of scherm achter stuur als je active info display optie hebt. En... geen losse kabels en zuignap meer. 😉 Daarnaast biedt het vw systeem nog wat extra info naast de maximum snelheid, bijvoorbeeld of er een inhaalverbod is op de weg waarop je rijdt.
[ Voor 41% gewijzigd door witterholt op 15-06-2018 19:49 ]
Vandaag bericht gekregen dat m'n bestelde golf comfortline 1.5 tsi dsg flink naar voren is geschoven qua levering. Van half oktober naar half juli

Hier staat tekst
Android auto een optie? Heb je geen tomtom en flitsmeister maar wel Google maps, waze, Spotify en spraakbediening via het stuur.HarmoniousVibe schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:13:
Hoe goed is de navigatie van VW in het laatste systeem? Vooral mbt live traffic information en het kiezen en on-the-fly aanpassen van de snelste routes? Dat vind ik zelf zo enorm goed aan Tomtom Go en ik ben bang dat ik dat ga missen. Heb ook nog overwogen om géén gps te nemen en gewoon een mount + grote telefoon of kleine tablet te gebruiken met daarop Tomtom, Flitsmeister en Spotify te doen. Maar dan mis ik de integratie weer met bediening via het stuur of via voice.
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Dat is niet een klein beetje naar voren. Ik moet nog wachten tot begin november helaasSjaak_Afhaak schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 20:27:
Vandaag bericht gekregen dat m'n bestelde golf comfortline 1.5 tsi dsg flink naar voren is geschoven qua levering. Van half oktober naar half juli
Grootste nadeel, vind ik, is dat je maar 1 keer per jaar een update van HERE Kaarten hebt. Als je in de Randstad woont/werkt is file-informatie wel belangrijk. Buiten de Randstad voegt het nauwelijks iets toe want er staan nauwelijks files. En als je eenmaal de Afsluitdijk gekozen hebt en de brug is weer eens kapot …. nou, ga dan maar iets anders doen want omrijden kost je ook een halve dag.HarmoniousVibe schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:13:
Hoe goed is de navigatie van VW in het laatste systeem? Vooral mbt live traffic information en het kiezen en on-the-fly aanpassen van de snelste routes? knip
Dat is inderdaad mijn fallback als de native VW nav niet bevalt. Maar ik vind TT toch wel fijner en beter met routes en files omgaan dan Waze.MerijnB schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 20:33:
[...]
Android auto een optie? Heb je geen tomtom en flitsmeister maar wel Google maps, waze, Spotify en spraakbediening via het stuur.
@GerCor regio Eindhoven (de tweede economische regio van NL) is ook een ramp.
[ Voor 9% gewijzigd door HarmoniousVibe op 16-06-2018 08:42 ]
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Told you so...Famous schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:35:
Gisteren zon ±100km gereden in een Tiguan 5N(?) R-line, met aardig wat opties.
Wel was de vrijloop even wennen![]()

Zal wel aftermarket bt ingezeten hebben en geen originele of fiscon. Want anders krijg je altijd melding op radio.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Verkeerd verwoord wellicht,azz_kikr schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 09:06:
[...]
Told you so...(buiten de r trim
)
Zal wel aftermarket bt ingezeten hebben en geen originele of fiscon. Want anders krijg je altijd melding op radio.
Hij ziet de telefoon wel (mfa en de radio) maar kan geen muziek afspelen via bluetooth.
Die knop bleef gewoon grijs.
Aaah ja, 9w3 moduleFamous schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 09:12:
[...]
Verkeerd verwoord wellicht,
Hij ziet de telefoon wel (mfa en de radio) maar kan geen muziek afspelen via bluetooth.
Die knop bleef gewoon grijs.
[ Voor 9% gewijzigd door SadisticPanda op 16-06-2018 09:55 ]
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Ik heb voor de Discover Pro tot nu toe nog altijd twee keer per jaar een update gehad, hoor… Eind Mei en Eind NovemberGerCor schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 08:31:
[...]
Grootste nadeel, vind ik, is dat je maar 1 keer per jaar een update van HERE Kaarten hebt. Als je in de Randstad woont/werkt is file-informatie wel belangrijk. Buiten de Randstad voegt het nauwelijks iets toe want er staan nauwelijks files. En als je eenmaal de Afsluitdijk gekozen hebt en de brug is weer eens kapot …. nou, ga dan maar iets anders doen want omrijden kost je ook een halve dag.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
@witterholt Ik heb ook een Polo6 (met AID).
Als je een Android telefoon hebt, dan kan je de app 'Hot Spot Starter' installeren.
Deze schakelt de Hot Spot van je telefoon in op het moment dat je middels Bluetooth met je radio bent verbonden en vice versa.
Ook kan je apps kiezen die daarbij moeten worden geopend.
Daarnaast heb ik Flitsmeister zodanig ingesteld dat deze wordt geopend op moment dat mijn telefoon middels BT is verbonden net de radio.
Op deze manier hoef ik de telefoon niet uit mijn zak te halen en heb ik wel de file informatie (zonder aparte sim).
In de stad is het i.c.m AID echt reuze handig, al heel vaak pak ik een andere route wanneer ik een rode lijn zie (wanneer ik geen route heb ingesteld).
Als je een Android telefoon hebt, dan kan je de app 'Hot Spot Starter' installeren.
Deze schakelt de Hot Spot van je telefoon in op het moment dat je middels Bluetooth met je radio bent verbonden en vice versa.
Ook kan je apps kiezen die daarbij moeten worden geopend.
Daarnaast heb ik Flitsmeister zodanig ingesteld dat deze wordt geopend op moment dat mijn telefoon middels BT is verbonden net de radio.
Op deze manier hoef ik de telefoon niet uit mijn zak te halen en heb ik wel de file informatie (zonder aparte sim).
In de stad is het i.c.m AID echt reuze handig, al heel vaak pak ik een andere route wanneer ik een rode lijn zie (wanneer ik geen route heb ingesteld).
Ik gebruik Windows Mobile 10... 🙂svr89 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:25:
@witterholt Ik heb ook een Polo6 (met AID).
2x een update per jaar...GerCor schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 08:31:
[...]
Grootste nadeel, vind ik, is dat je maar 1 keer per jaar een update van HERE Kaarten hebt. Als je in de Randstad woont/werkt is file-informatie wel belangrijk. Buiten de Randstad voegt het nauwelijks iets toe want er staan nauwelijks files. En als je eenmaal de Afsluitdijk gekozen hebt en de brug is weer eens kapot …. nou, ga dan maar iets anders doen want omrijden kost je ook een halve dag.
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Dat gezeur van Flitsmeister en andere progsels welke flitspalen continue noemen met daarbij de snelheid welke er ter plekke geldt wil je op de N wegen én in de dorpen in België écht niet aan hebben staan. Als je dat aan zet in combinatie met de volledig uitgesproken routebegleiding incl. straatnamen dan kan je de Radio/CD/DVD/MP3 speler net goed niet meer als optie in je auto laten monteren….. Truus blijft maar aan't ouwehoeren.
Het van oorsprong Nederlandse bedrijf "Gatso" heeft aan België in ieder geval een héle goede klant gehad….
Het van oorsprong Nederlandse bedrijf "Gatso" heeft aan België in ieder geval een héle goede klant gehad….
[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 16-06-2018 14:29 ]
Als je root heb is het op dit moment nog full screen mirror doen (en dus alle apps die je wil gebruiken), natuurlijk niet zeker hoe lang dit blijft werken en of je het goed aan de praat krijt.HarmoniousVibe schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 08:40:
[...]
Dat is inderdaad mijn fallback als de native VW nav niet bevalt. Maar ik vind TT toch wel fijner en beter met routes en files omgaan dan Waze.
@GerCor regio Eindhoven (de tweede economische regio van NL) is ook een ramp.
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Heb net een proefrit gemaakt in een Polo 1.0 TSI 95pk en het viel me op dat de motor echt flink diep bromt. Is dat de Turbo of de 3-cilinder? Heb ook wel eens in een Aygo gezeten maar die bromde echt niet zo. Klinkt bijna als een diesel
Ik heb de 115pk versie. Ik vind de motor juist erg stil...
Ga je niet heel hoog in de toeren ofzo dan? Die dingen hebben op lage toeren al veel koppel he, je kunt in principe dus schakelen als een diesel.HarmoniousVibe schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:43:
Heb net een proefrit gemaakt in een Polo 1.0 TSI 95pk en het viel me op dat de motor echt flink diep bromt. Is dat de Turbo of de 3-cilinder? Heb ook wel eens in een Aygo gezeten maar die bromde echt niet zo. Klinkt bijna als een diesel
En als het de turbo was die bromt zou er iets heel fout zijn
Ik vond de 95pk versie tijdens m'n proefrit ook aangenaam stil (met een Up als referentiekader, dat wel).
Alleen toen ik even stevig gas gaf met de bak in S liet 'ie merkbaar van zich horen, maar dat is ook niet verbazend.
Alleen toen ik even stevig gas gaf met de bak in S liet 'ie merkbaar van zich horen, maar dat is ook niet verbazend.
Heb in het verleden tijdens mijn stage een Aygo gereden en als voorloopauto een 1.2 Polo.
Ik vindt de 1.0 wat ik nu heb toch echt veel stiller en rustiger (trillingen) dan de Aygo. En vergeleken met de 1.2 is het verschil echt nihil.
Alleen bij hoge toeren hoor je meer geluid dan een 4 cilinder. Maar de 1.0 rijd zoals eerder genoemd als een diesel, blijft er laag in toeren, 130 met 2900rpm in z'n 5
Ik vindt de 1.0 wat ik nu heb toch echt veel stiller en rustiger (trillingen) dan de Aygo. En vergeleken met de 1.2 is het verschil echt nihil.
Alleen bij hoge toeren hoor je meer geluid dan een 4 cilinder. Maar de 1.0 rijd zoals eerder genoemd als een diesel, blijft er laag in toeren, 130 met 2900rpm in z'n 5
Nee het was juist laag in de toeren die brom. Bij het optrekken. Had echt het idee dat ik in een diesel reed. Hij klonk als de Passat TDI van mn pa. Een beetje als dit: YouTube: Volkswagen Polo TSi 2018 - POV (3:30)
Heb daarna (zojuist dus) ook nog in de 1.0 EcoBoost van een Fiesta gereden en die bromde eigenlijk bijna helemaal niet. Misschien eens kijken of ik in de buurt van mn werk een andere 1.0 TSI kan proefrijden. Overigens was hij "op snelheid" wel echt fluisterstil maar ik kom dan ook van een i10 1.2 (wel een 4-cilinder)
Wel vond ik hem echt heel comfortabel overigens en ook mooier dan de Fiesta, ondanks dat dat een ST Line was en ik in een redrlijk standaard Comfortline reed.
Edit: ok in dat filmpje trekt hij redelijk door dus misschien vergis ik me gewoon)
Heb daarna (zojuist dus) ook nog in de 1.0 EcoBoost van een Fiesta gereden en die bromde eigenlijk bijna helemaal niet. Misschien eens kijken of ik in de buurt van mn werk een andere 1.0 TSI kan proefrijden. Overigens was hij "op snelheid" wel echt fluisterstil maar ik kom dan ook van een i10 1.2 (wel een 4-cilinder)
Wel vond ik hem echt heel comfortabel overigens en ook mooier dan de Fiesta, ondanks dat dat een ST Line was en ik in een redrlijk standaard Comfortline reed.
Edit: ok in dat filmpje trekt hij redelijk door dus misschien vergis ik me gewoon)
[ Voor 12% gewijzigd door HarmoniousVibe op 16-06-2018 15:14 ]
Hmm, zoveel herrie als die Braziliaanse Polo uit dat filmpje maakt die van mij echt niet als ie laag in de toeren zit. Hoogsten hoor je de motor als je meer toeren maakt, maar dan nog valt het geluid wel mee.
[ Voor 27% gewijzigd door witterholt op 16-06-2018 15:17 ]
Die Polo uit het filmpje lijkt inderdaad meer herrie te maken.
Misschien dat het type motorolie nog een verschil maakt?
Misschien dat het type motorolie nog een verschil maakt?
[ Voor 32% gewijzigd door svr89 op 16-06-2018 15:51 ]
De sportstoelen van de highline zitten helemaal fantastisch....HarmoniousVibe schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 15:05:
Sinds mijn golf highline hoef ik ook nooit mindere stoelen meer. Als ik rondkijk voor een nieuwe auto en ik zie dat die geen sportstoelen heeft is het meteen wegklikkenwitterholt schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 15:59:
[...]
De sportstoelen van de highline zitten helemaal fantastisch....
Die brazilianen hebben toch ook andere auto’s, de Gol bijv en de polo zal ook wel anders heten? Wss dus ook op bespaard
Je hebt daar ook een sedan uitvoering van de Polo die hier niet eens verkocht wordt.
Die zal dan wel nog luidruchtiger zijn 😅....JB076 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 16:18:
Je hebt daar ook een sedan uitvoering van de Polo die hier niet eens verkocht wordt.
YouTube: Volkswagen POLO 2018 POV Test Drive - Alaatin61
Deze (Nederlands filmpje) maakt idd Veel minder geluid. Die auto van de testrit klonk meer als de Braziliaanse. Misschien een vroeg model? Al bestaat de motor zelf langer dan de nieuwe Polo dus dat zal t ook niet zijn.
Deze (Nederlands filmpje) maakt idd Veel minder geluid. Die auto van de testrit klonk meer als de Braziliaanse. Misschien een vroeg model? Al bestaat de motor zelf langer dan de nieuwe Polo dus dat zal t ook niet zijn.
Proefrit gemaakt in geïmporteerd exemplaar uit Brazilië? 😛
Heb zelf ook de 95pk versie. Hij maakt meer herrie dan dezelfde motor in een golf. Heb namelijk ook de golf 1.0 115pk gehad voor 4maanden.HarmoniousVibe schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 18:03:
YouTube: Volkswagen POLO 2018 POV Test Drive - Alaatin61
Kwestie van isolatie bij Polo, klasse lager.
Het is alleen niet gek dat je de motor op hogere toeren hoort
Jij rijdt er ook veels te hard meeMarsjee schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:59:
[...]
Heb zelf ook de 95pk versie. Hij maakt meer herrie dan dezelfde motor in een golf. Heb namelijk ook de golf 1.0 115pk gehad voor 4maanden.
Kwestie van isolatie bij Polo, klasse lager.
Het is alleen niet gek dat je de motor op hogere toeren hoort
Gehehe... en veel. Mag aankomende week voor het eerste 30k beurtje alweer.

Eindelijk ook mijn media-sim binnen en geïnstalleerd in de kofferbak.
Werkt inderdaad als een tierelier. Verkeersupdates binnen 4 minuten, ondanks parkeren in garages zonder bereik, zowel thuis als op het werk.

[ Voor 19% gewijzigd door fheerens op 17-06-2018 02:13 ]
In AvE we trust
Doen we toch net of je die vandaag hebt gekregen. Het schijnt Vaderdag te zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door GerCor op 17-06-2018 10:50 ]
Wat voor auto is dat?fheerens schreef op zondag 17 juni 2018 @ 02:10:
[afbeelding]
Werkt inderdaad als een tierelier. Verkeersupdates binnen 4 minuten, ondanks parkeren in garages zonder bereik, zowel thuis als op het werk.
Tjek de startpagina. Een hele mooie Golf 7
Met een USB-verlengkabeltje kan je hem ook onder de kofferbak-bodem leggen. Bereik is daar nog steeds prima en dan heb je niet dat dingetje in de kofferbak steken. Toen ik hem daar had zitten leek het mij wel breek-gevoelig als er eens iets door de bak zou schuiven.fheerens schreef op zondag 17 juni 2018 @ 02:10:
[afbeelding]
Ik dacht al, waar zit die 12volt bij de Polo achterin?
Ik tank sinds kort bij Terpstra in Sexbierum en die heeft een aantal erg mooie klassiekers staan zoals een Polo coupe GT, een Kever en een Corrado 2.0 16v met originele velgen etc.
55.000km, maar die prijs zeg. Hij zal het vast waard zijn maar toch.
Evengoed watertanden.
55.000km, maar die prijs zeg. Hij zal het vast waard zijn maar toch.
Evengoed watertanden.
Volgens mij heeft een Polo dat niet, de GTI wel. Zit dan op zelfde plek als de Golf.witterholt schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:46:
[...]
Ik dacht al, waar zit die 12volt bij de Polo achterin?
Mijn highline heeft het iig niet.
Hier bromt ie alleen als je het pedaal indrukt. Verder als ik gewoon normaal rustig het gas bedien dan trekt hij soepeltjes op met de DSG. HeerlijkHarmoniousVibe schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:43:
Mijn highline heeft het ook niet.Marsjee schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:23:
[...]
Volgens mij heeft een Polo dat niet, de GTI wel. Zit dan op zelfde plek als de Golf.
Mijn highline heeft het iig niet.
[ Voor 19% gewijzigd door Nila op 19-06-2018 08:59 ]
You're not completely useless, you can always serve as a bad example!
Hebben ze gezegd wat de reden is? Standaard Comfortline zonder andere opties misschien sneller?Sjaak_Afhaak schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 20:27:
Hoop dat die van ook. Verwachtte leverdatum is eind oktober bij me. Dus hopelijk eind juli. Heb dan wel de Business versie besteld met wat extra's.
M'n Polo wordt volgens planning volgende week in elkaar geschroefd
Heb althans nog geen ander bericht ontvangen.

Wat zijn de specs?JB076 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:27:
M'n Polo wordt volgens planning volgende week in elkaar geschroefd![]()
Comfortline Business, 95pk, Pearl Black, DSG, AID.
Niet bijster gek, wel een leuke up!grade.
Velgen? verder issie zelfde kleur als moiJB076 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:46:
Deze kleur heb ik ook, nadeel is dat je vaak moet wassen; je ziet er alles op :-). Heb je bewust geen active info display genomen?JB076 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:46:
[ Voor 15% gewijzigd door witterholt op 19-06-2018 13:48 ]
AID staat volgens mij toch voor het Active Info Display?witterholt schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:48:
[...]
Deze kleur heb ik ook, nadeel is dat je vaak moet wassen; je ziet er alles op :-). Heb je bewust geen active info display genomen?
Haha, inderdaad, mooie config dan.James25 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:50:
[...]
AID staat volgens mij toch voor het Active Info Display?
Klopt, m'n up heeft dezelfde kleur. Schoon is het wel een plaatjewitterholt schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:48:
[...]
Deze kleur heb ik ook, nadeel is dat je vaak moet wassen; je ziet er alles op :-). Heb je bewust geen active info display genomen?
Show je Verwarmbare en warmtewerende voorruit
!

Nee, geen eigen foto

P.s., raad de locatie

Nee, geen eigen foto

P.s., raad de locatie
www.google.nl
Geen enorme optielijst voor mij, een standaard comfortline 1.5 tsi (130pk 96kw, DSG):The Conman schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:19:
[...]
Hebben ze gezegd wat de reden is? Standaard Comfortline zonder andere opties misschien sneller?
Hoop dat die van ook. Verwachtte leverdatum is eind oktober bij me. Dus hopelijk eind juli. Heb dan wel de Business versie besteld met wat extra's.
Executive pakket (W04) EUR 1.190,64
Comfortpakket (W90) EUR 33,88
Zijruiten achter en achterruit getint, 65% lichtabsorberend (4KF) EUR 289,19
Schakelpaddels voor DSG (i.c.m. multifunctioneel stuurwiel) (PU3) EUR 96,80
Metallic lak (CL06M) EUR 750,20 (tungsten silver)
Telefoonvoorbereiding "Comfort" (9IQ/9IP) EUR 390,83
Zijairbags achter (4X4) EUR 308,55
psst, je ziet er geen verwarmbare voorruit in deze plaat, echter de spiegeling van de infrarood spectrum van lucht en bomenMisteRMeesteR schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:19:
Show je Verwarmbare en warmtewerende voorruit![]()
!
[afbeelding]
Nee, geen eigen foto![]()
P.s., raad de locatie![]()
![]()
[ Voor 33% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 19-06-2018 15:46 ]
Hier staat tekst
Mag ik je vragen waarom je niet de comfortline business had gekozen? Daar zit de Executive pakket (€1191) er standaard en heeft nog een paar extra dingen zoals 3D led achterlichten (€385).Sjaak_Afhaak schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 15:43:
[...]
Geen enorme optielijst voor mij, een standaard comfortline 1.5 tsi (130pk 96kw, DSG):
Executive pakket (W04) EUR 1.190,64
Comfortpakket (W90) EUR 33,88
Zijruiten achter en achterruit getint, 65% lichtabsorberend (4KF) EUR 289,19
Schakelpaddels voor DSG (i.c.m. multifunctioneel stuurwiel) (PU3) EUR 96,80
Metallic lak (CL06M) EUR 750,20 (tungsten silver)
Telefoonvoorbereiding "Comfort" (9IQ/9IP) EUR 390,83
Zijairbags achter (4X4) EUR 308,55
Ongeveer 1500 euro aan extra's voor 500 euro bovenop de prijs van de gewone comfortline.
Ik was het leasebudget al flink aan het oprekken.. Met deze samenstelling kon m'n werkgever leven.
Hier staat tekst
Geen idee maar het panoramadak staat open dus zal er wel weinig te verwarmen zijn.MisteRMeesteR schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:19:
Show je Verwarmbare en warmtewerende voorruit![]()
!
[afbeelding]
Nee, geen eigen foto![]()
P.s., raad de locatie![]()
![]()

Geloof maar dat er veel auto's de komende maanden sneller uitgeleverd gaan worden dan oorspronkelijk bedoeld was... Er staat (stiekem) nog best wel wat aan auto's op voorraad welke de diverse importeurs graag kwijt willen onder de huidige NEDC regelgevingThe Conman schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:19:
[...]
Hebben ze gezegd wat de reden is? Standaard Comfortline zonder andere opties misschien sneller?

[ Voor 7% gewijzigd door Will_M op 19-06-2018 23:11 ]
Doe maar rustig aan @Famous, koop ik hem wel als mijn 5 weg is 😅Famous schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 22:44:
[...]
Geen nieuw record
@Tylen nee nog niet verkocht.
Heb nog geen goed gevoel gehad en niemand laten overkomen
vooral biedingen rond 17/18k of mensen die willen inruilen
Hahah, zonder dollen; wel op zoek naar wat nieuws. Alleen twijfel ik nog dus gevoel en verstand.. afgelopen jaar 32k gereden dus diesel is wel aantrekkelijk. Dus 7 GTD..
Maar anderzijds liever een benzine a 6R of 7 GTI.. Wel 2x worthersee geweest Inc weekje Italië. Dat ben ik niet van plan ieder jaar te doen, dus 25k km per jaar is mis wat realistischer. Komt ook nog eens bij dat ik sinds een maandje of 2 een Vespa heb, dus die km ook nog naar beneden gaan omdat ik die tegenwoordig gebruik om naar het werk te komen..
Ik word soms moe van mezelf😅
Nog steeds geen kaartenupdate voor de Discover media?
Special price for you my friend!maikel_rox schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:55:
[...]
Doe maar rustig aan @Famous, koop ik hem wel als mijn 5 weg is 😅
Hahah, zonder dollen; wel op zoek naar wat nieuws. Alleen twijfel ik nog dus gevoel en verstand.. afgelopen jaar 32k gereden dus diesel is wel aantrekkelijk. Dus 7 GTD..
Maar anderzijds liever een benzine a 6R of 7 GTI.. Wel 2x worthersee geweest Inc weekje Italië. Dat ben ik niet van plan ieder jaar te doen, dus 25k km per jaar is mis wat realistischer. Komt ook nog eens bij dat ik sinds een maandje of 2 een Vespa heb, dus die km ook nog naar beneden gaan omdat ik die tegenwoordig gebruik om naar het werk te komen..
Ik word soms moe van mezelf😅
Vandaag weer een leuk inruil voorstel gehad, of ik interesse had in een 7R..
Zeker!
Blijkbaar was er bijbetaling vereist vanaf mijn kant
Had de auto afgelopen weekend achter een R6, ding schakelde 3x terug en begon me een partij te janken.. Liep alleen niet echt uit
Dat soort dingen ga ik wel missen als die weg is
Snap ik, opvolger is nog niet bekend dus?
Nog geen definitieve keuze gemaakt.maikel_rox schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:10:
Snap ik, opvolger is nog niet bekend dus?
Wacht sowieso even tot nieuwe jaar
Volgens mij wel, ik zie voor de T-RocUntouchablezz20 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 22:07:
Nog steeds geen kaartenupdate voor de Discover media?
Vorige week stond nog de versie van december 2017 daar, dus ben aan het downloaden.Update: Datum : 3-4-18
[ Voor 9% gewijzigd door Klippy op 20-06-2018 23:49 ]
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Da's het HERE kaartmateriaal van November 2017 (welke wél de naam 2018 weergeeft in je systeem), nog niet de huidige 2018/2019 versie.van de kaarten welke er pas sinds een paar weken is.Klippy schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:48:
[...]
Volgens mij wel, ik zie voor de T-Roc
[...]
Vorige week stond nog de versie van december 2017 daar, dus ben aan het downloaden.
De kaart update op de Discover Media werkt niet?
Gedownload via DiscoverCare, maar bij terugplaatsen in de auto zegt deze iets van 'plaats een geldige kaart'.
Programma komt van deze pagina:
https://webspecial.volksw...5e-4843-99a9-2f5bee0c4bb5
Zo ver ik weet ene Discover Media 1, Golf Variant van 2013.
Gedownload via DiscoverCare, maar bij terugplaatsen in de auto zegt deze iets van 'plaats een geldige kaart'.
Hoe heb je dat SD kaartje geformateerd? De Discover Media apparatuur in je auto snapt, in tegenstelling tot de "Pro" versie, alléén maar het FAT(32) bestandsysteemMrLink schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:17:
De kaart update op de Discover Media werkt niet?
Ik heb niets geformatteerd. SD uit de auto zo in de computer, DiscoverCare opgestart.wimmel_1 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:24:
[...]
Hoe heb je dat SD kaartje geformateerd? De Discover Media apparatuur in je auto snapt, in tegenstelling tot de "Pro" versie, alléén maar het FAT(32) bestandsysteem
Komt netjes een melding update beschikbaar. Deze gedraaid en netjes afgerond. Maar de auto lijkt de kaart niet meer de accepteren.
Kijk dan voor de grap eens wat er nú (nog) op dat SD kaartje staat.. Op die pagina welke je zef al linkte staat ook een downloadllink naar een .pdf bestand met de handleiding …. En gebruik daarbij géén MAC (Apple) …. Da's bijna altijd een garantie voor een "fail" (helaas).MrLink schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:26:
[...]
Ik heb niets geformatteerd. SD uit de auto zo in de computer, DiscoverCare opgestart.
Komt netjes een melding update beschikbaar. Deze gedraaid en netjes afgerond. Maar de auto lijkt de kaart niet meer de accepteren.
Je schijnt er verstand van te hebben, dit was mijn eerste update.wimmel_1 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:53:
[...]
Da's het HERE kaartmateriaal van November 2017 (welke wél de naam 2018 weergeeft in je systeem), nog niet de huidige 2018/2019 versie.van de kaarten welke er pas sinds een paar weken is.
Heb je meer info ergens die ik kan lezen? HERE zegt me niet veel, maar ik gok POI data etc?
Kan ik ergens aan een versie nummer lezen of het een kaart update betreft? Wat is ECE1?
Ik heb de update net eens uitgevoerd, ging best snel (download met 35 MB/s en schrijven naar SD van grotere bestanden met 23MB/s) dus geen verspilde moeite lijkt me, en hij gaat naar deze versie:

Ik heb nog niet heel veel last van verouderde kaarten, maar in Maastricht zijn ze nog steeds alles om aan t omgooien qua wegen, dus een update is toch wel welkom eigenlijk.
Kan ik aan een van deze IDs zien of er kaart updates zijn?
[edit]
Inmiddels al gevonden natuurlijk via Google (had nog niet eens gezocht...)
ECE1 is inderdaad dan toch wel de nieuwe West Europa 2018/2019 volgens mij?
[ Voor 7% gewijzigd door Klippy op 21-06-2018 00:50 ]
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
HERE levert de Kaarten aan o.a Volkswagen maar ook aan Microsoft. Iedereen met Windows 10 beschikt over Kaarten. Leverancier? HERE.Klippy schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:46:
HERE zegt me niet veel, maar ik gok POI data etc?

AFAIK zie je wel de speciale voorruit hoor, kijk maar eens naar die Agila/WagonR op de achtergrond met reguliere voorruit. Overigens werkt de verwarmbare voorruit van VW niet met traditionele draadjes maar met een opgespoten zilverlaag (Sjaak_Afhaak schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 15:43:
[...]
psst, je ziet er geen verwarmbare voorruit in deze plaat, echter de spiegeling van de infrarood spectrum van lucht en bomen
Vrieskou en sneeuw kunnen voor prachtige winterplaatjes zorgen, behalve het aangezicht van je auto. Ruiten krabben is nu eenmaal niet iets dat de automobilist graag doet. Volkswagen heeft daar wat op gevonden: een verwarmbare voorruit zonder (hinderlijke) verwarmingsdraden.
Een voorruit die na een druk op de knop is te verwarmen en op deze manier de hinderlijke (en onveilige) ijslaag als sneeuw voor de zon doet verdwijnen is niet nieuw. Diverse autofabrikanten bieden het aan, maar geen van allen doet dat zonder de kenmerkende dunne verwarmingsdraadjes die bij sommigen behoorlijk op de zenuwen kunnen werken omdat ze zichtbaar zijn. Vooral bij laaghangende zon.
Zilverfolie
In plaats van de klassieke verwarmingsdraden gebruikt Volkswagen daarom een flinterdunne zilverfolie dat 100% transparant is. Dat laagje warmt op zodat er een elektrisch stroom doorheen wordt gejaagd en maakt op deze wijze de voorruit vrij van ijs of condens.
Ook nooit meer vastgevroren ruitenwissers
Helemaal vrij van draadjes is de speciale ruit van Volkswagen overigens niet. Onderaan zijn wel twee gloeidraadjes aangebracht, maar deze bevinden zich niet in het blikveld van de bestuurder. Ze zijn bedoeld om de ruitenwissers te verwarmen, zodat deze in winterse omstandigheden niet aan het glas vastvriezen. Handig.
Tevens warmtewerend
Nog een handigheid. In de zomer werkt het dunne laagje zilver in de voorruit als een hitteschild. Het reflecteert tot wel 60 procent van de zonnewarmte volgens Volkswagen, waardoor deze voorruit het interieur van de auto koeler houdt dan een conventionele getinte voorruit dat doet.
Klopt, op deze dag was het ook het 'warmtewerende' gedeelte dat z'n werk deedGerCor schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 22:13:
[...]
Geen idee maar het panoramadak staat open dus zal er wel weinig te verwarmen zijn.
www.google.nl
@MisteRMeesteR En wat was nou de locatie?
De faalstraat in Zoetermeer met gescheiden rijbanen en 2 x 2 rijstroken waar je schijnbaar maar 50km/h mag

Ochjah, weer een 'selfie' rijker
www.google.nl
Er stonden gewoon kaarten op.wimmel_1 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:32:
[...]
Kijk dan voor de grap eens wat er nú (nog) op dat SD kaartje staat.. Op die pagina welke je zef al linkte staat ook een downloadllink naar een .pdf bestand met de handleiding …. En gebruik daarbij géén MAC (Apple) …. Da's bijna altijd een garantie voor een "fail" (helaas).
Hoe dan ook, nu zonder DiscoverCare gedaan. Dus gewoon de SD leeg en de nieuwe kaarten op PC uitgepakt en naar de SD verplaatst. Discover Media slikt ze en het draait.
Ik pak ze altijd uit op de SD. Scheelt een keer verplaatsen.MrLink schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 23:51:
[...]
Er stonden gewoon kaarten op.
Hoe dan ook, nu zonder DiscoverCare gedaan. Dus gewoon de SD leeg en de nieuwe kaarten op PC uitgepakt en naar de SD verplaatst. Discover Media slikt ze en het draait.

@MisteRMeesteR
Gisteravond de telefoonhouder geïnstalleerd in de werkCaddy. Vanmorgen direct al een mailtje van mijn teamleider. Waar heb je die vandaan? Superhandig.
https://shop.volkswagen.n...onics&cid=75&endless=true
Gisteravond de telefoonhouder geïnstalleerd in de werkCaddy. Vanmorgen direct al een mailtje van mijn teamleider. Waar heb je die vandaan? Superhandig.
Een vriend van mij heeft dit al een tijd, wellis waar uit China maargoed.GerCor schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:51:
@MisteRMeesteR
Gisteravond de telefoonhouder geïnstalleerd. Vanmorgen direct al een mailtje van mijn teamleider. Waar heb je die vandaan? Superhandig.![]()
![]()
Het is een leuke oplossing alleen ik heb een schijthekel aan hoesjes, komt er bij mij ook niet overheen.
Het zijn werkCaddy's en werktelefoons. Ik zou het privé ook niet willen als het beter en mooier kan. We halen dat ding - de telefoon- zo'n 20/30 keer per dienst uit de houder.3 diensten op een dag, reken maar uit. Nee, dit is een mooie oplossing voor ons werk.Famous schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:57:
[...]
Een vriend van mij heeft dit al een tijd, weliswaar uit China, maar goed.
Het is een leuke oplossing alleen ik heb een schijthekel aan hoesjes, komt er bij mij ook niet overheen.
----
Ik had mijn Golf 7 denk ik net 2 dagen hangt er ineens zo'n ding in het luchtrooster in mijn dashboard. Maar dan met houtmotief. Zal wel van de Action zijn. Wat een lelijk ding maar geurtje is wel aangenaam. Dus, ik zeg tegen mijn vriendin: weg met dat ding, ik laat mijn dashboard niet verpesten door zo'n lelijk houtmotief. Hang maar achterin op het rooster.

Toen ik naar Audiwereld ging een mooie zwarte A3. Was daar voor inklapbare spiegels. Ook zo'n lelijk houtmotief op het luchtrooster bestuurderszijde. Ik zeg tegen die vent. Man, hang dat ding achterin. Zo verpest je toch je dashboard?
Nagekomen bericht:
We gaan zo naar de camping. Mijn vriendin is gewend aan dat eindeloos gapende gat van de 5-deurs Opel Vectra. Als ik zo eens kijk wat ze van plan is om mee te nemen dan wordt dat nog gezellig puzzelen met de laadruimte van de Golf 7

[ Voor 54% gewijzigd door GerCor op 22-06-2018 12:19 ]
Volgens mij krijg ik zoeentje ook meegeleverd. Kan de werktelefoon mooi aan hangen dan. Privetelefoon heeft ook geen hoesje maar die wilde ik toch al gebruiken om eens te kijken of Android Auto wat is (en hoeft dus ook niet in het zicht te hangen dan).
[ Voor 11% gewijzigd door JB076 op 22-06-2018 11:30 ]
Ha, ja. Vriend van mijn zoon had net 2 weken een nieuwe Samsung S9. Hij zit op een tuinstoel -gezellig biertje drinken en kletsen maar- en telefoon op de armsteun. Hij beweegt zijn arm, telefoon op de tegels. Hij draait de telefoon om: glas -achterkant- kapot. Hij wilde eigenlijk al een beschermhoesje kopen. Wat kost dat ding? Iets van € 900/1.000JB076 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:29:
Volgens mij krijg ik zoeentje ook meegeleverd. Kan de werktelefoon mooi aan hangen dan. Privetelefoon heeft ook geen hoesje maar die wilde ik toch al gebruiken om eens te kijken of Android Auto wat is (en hoeft dus ook niet in het zicht te hangen dan).
Te laat.
Jouw teamleider heeft een cam in jouw werkcaddy hangen?GerCor schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:51:
@MisteRMeesteR
Gisteravond de telefoonhouder geïnstalleerd in de werkCaddy. Vanmorgen direct al een mailtje van mijn teamleider. Waar heb je die vandaan? Superhandig.![]()
![]()
Maar top
www.google.nl
@GerCor In zo'n Golf 7 (NON Variant) past stiekem best veel, hoor…. Heb er laatst nog een Altrex 3x10 Reform ladder in vervoerd met de kofferklep DICHT!!
P.S. Als je ook zoiets wil doen dan uiteraard wél even een doek/trui op 't dashboard leggen zodat je geen krassen in 't kunststof maakt, maar dat zal ik jou niet uit hoeven te leggen.
P.S. Als je ook zoiets wil doen dan uiteraard wél even een doek/trui op 't dashboard leggen zodat je geen krassen in 't kunststof maakt, maar dat zal ik jou niet uit hoeven te leggen.
Ja, inderdaad. Ik heb met verbazing persoonlijk vastgesteld dat alles (half huis) nu in de Golf 7 zit.wimmel_1 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 12:43:
@GerCor In zo'n Golf 7 (NON Variant) past stiekem best veel, hoor…. Heb er laatst nog een Altrex 3x10 Reform ladder in vervoerd met de kofferklep DICHT!!
Ik heb een pesthekel aan krasjes
Nee hoor. Mijn collega van de nachtdienst -die mijn avonddienst overnam- heeft het hem vanmorgen laten zien. Hem uitgelegd dat ik de houder van jou heb gekregen maar Tweakers noemen, dat moet je niet doen tegen iemand die dat niet kent. Ik zei: Eh, cheffie, laat maar, ik stuur je even een link waar je het kunt bestellen. .MisteRMeesteR schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 12:33:
Jouw teamleider heeft een cam in jouw werkcaddy hangen?
[ Voor 41% gewijzigd door GerCor op 22-06-2018 13:03 ]
Weet iemand hier hoe ik aan een partnumer kan komen? Ik zou graag willen weten wat een andere "dezelfde" diffuser moet kosten voor de Polo AW
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over programmeren en activeren van (verborgen) functies graag in dit topic: Verborgen auto functies activeren d.m.v. VCDS
Vragen over programmeren en activeren van (verborgen) functies graag in dit topic: Verborgen auto functies activeren d.m.v. VCDS