Ik heb deze gevonden die ik nu heb besteld. Als het goed is heb ik hem vanavond al en kan dan de ervaring delen.
https://www.bol.com/nl/p/...-dongle/9200000049559788/
Nou het is eigenlijk best erg. Ik zit al vele jaren dagelijks op Tweakers. En heb een paar weken geleden geloof ik al mn 9e nieuwe Golf gekregen. Maar nooit gezien dat er een Tweak-forum loopt. Dus ik ben nu langzaam alle pagina's aan het teruglezen.
Meestal is het alleen in de periode naar aflevering toe en de eerste weken dat ik veel aan het uitzoeken ben en deed dat altijd op het Autoweek-forum. En dat terwijl ik bij mn vorige Golf (toen een GTD7) nog dit forum heb losgelaten over de zoektocht naar een goede hdd.
Externe HDD vs VW MDI en LEDje
Overigens is het gebruik van een externe schijf nu wéér anders

In de vorige Golfjes kon ik nog een 500GB hdd gebruiken. In de laatste twee golfjes zat een Discover Media en die pakte dat prima. Maar nu in de nieuwe versie van de Discover Pro pakt hij zelfs die niet meer. Het lijkt erop dat hij de hoeveelheid muziek gewoon niet aan kan. Van elke map wil hij een paar liedjes draaien, maar de rest ziet hij niet.
Ik heb nu een 128GB stick en die doet het prima. Maar dat is behelpen omdat ik op een 500gb gewoon de hele verzameling continu kan syncen.
Overigens begrijp ik in mijn teruglees-sessies dat het hier netjes is om de auto even voor te stellen

Het is dus een 1.5, 110KW DSG Golf, Indium Grey.
Het is een stuk sneller om de opties te noemen die ik
niet heb. Dat zijn er maar 2.
- Keyless entree, omdat ik zuinig ben om mn spullen.
- Ergonomische stoel, dat kon niet samen met de lederen bekleding.
[
Voor 15% gewijzigd door
Dennisdn op 30-05-2018 06:51
]