Het grote Volkswagen topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 126 Laatste
Acties:
  • 559.107 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tank je altijd RON102 dan? Anders is afstellen op ron98 misschien beter lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:09
Zoveel mogelijk 102. Maar als je er een keer 98 in gooit moet dat volgens VAGT geen enkel probleem zijn. Regelt de ECU zelf terug.

Zijn nog steeds aan het tweaken :P

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 10:07
Zozo, ze nemen de moeite! Benieuwd naar je resultaat. @Vissa66

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vissa66
Ja er zit net een piekje in en die willen ze helemaal vlak trekken. Volgende staat te wachten maar mijne gaat er niet eerder af tot het 100% is. Tot nu toe wel tevreden hoe ze te werk gaan.

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Rijdt die alweer.

/ongeduldig

ik zit net trouwens even te kijken, is een allrisk voor een f*king polo bijna 100 euro per maand. Gelukkig hebben verzekeraars geen winstoogmerk...

lol inmiddels allsecur stukgemaakt:
allsecur

[ Voor 35% gewijzigd door Viper® op 09-04-2018 15:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Viper® schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:22:
Rijdt die alweer.

/ongeduldig

ik zit net trouwens even te kijken, is een allrisk voor een f*king polo bijna 100 euro per maand. Gelukkig hebben verzekeraars geen winstoogmerk...
Hij rijdt alweer.
Iets meer pk dan hierboven.

Wat het geworden is mag die zelf posten.
@Vissa66 zal wel eerst de tank leeg rijden :+
Echt een verademing als de dsg is aangepast!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
DSG aanpassen wat kost dat?
wat veranderen ze dan, de aangrijping van de koppeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
ah ok.
schakelmoment aanpassen heeft wienig zin als je altijd met de flippers rijdt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Bij een stage 2 kan Vagtechniek de bak ook nog sneller laten schakelen. Dat kan (in theorie, zelf geen ervaring mee) een bijkomend voordeel zijn, zelf als je altijd met de flippers rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
sloth schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:41:
Bij een stage 2 kan Vagtechniek de bak ook nog sneller laten schakelen. Dat kan (in theorie, zelf geen ervaring mee) een bijkomend voordeel zijn, zelf als je altijd met de flippers rijdt.
Klopt helemaal.

Hier schakelt die met 90%+ gas in 0.17 secondes.
Standaard was 0.32 of 0.36 dacht ik.

Heb je overigens geen stage 2 voor nodig.. ze kunnen aanpassen wat je wil.

[ Voor 8% gewijzigd door Famous op 09-04-2018 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:35

Wom

Kunt zeggen wat je wilt, maar een MK7 GTI met velgen zoals hierboven is echt een megadikke bak. Damn.

* Wom sluit Google maar weer...

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Famous schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:43:
[...]

Klopt helemaal.

Hier schakelt die met 90%+ gas in 0.17 secondes.
Standaard was 0.32 of 0.36 dacht ik.

Heb je overigens geen stage 2 voor nodig.. ze kunnen aanpassen wat je wil.
Nice
Kan bij JD ook neem ik aan?

ik kwam dit nog tegen:
http://paultan.org/2006/0...matics-makes-way-for-dsg/
It was developed by Borg-Warner for the Volkswagen Group. It uses two computer controlled clutches. The outer clutch pack drives gears 1, 3 and 5 as well as the reverse gear, while the inner clutch pack drives the 2nd, 4th and 6th gear. Each clutch pack is comprised of 4 smaller clutch discs instead of the normal single large clutch plate found in most gearboxes. This system allows extremely precise shifting that requires only 8 milliseconds thanks to gear preselection. For example, while you are in gear 2, gear 3 is preselected to cut down on shifting time.
8ms lijkt mij wel heel kort.
The average manual car driver: 500 ms - 1 s
Aston Martin Vanquish: 250 ms
Ferrari 575M: 220 ms
BMW M3 E36 with SMG I: 220 ms
Ferrari 360: 150 ms
Enzo Ferrari: 150 ms
Lexus LFA: 150 ms
Ferrari FXX: Under 100 ms
Nissan GT-R: 100ms
BMW M3 E46 with SMG II: 80 ms
Ferrari 430 Scuderia & FXX Evoluzione: 60 ms
Volkswagen Golf GTI (Direct Shift): 8 ms
Bugatti Veyron (Direct Shift): 8 ms
All Volkswagen DSG Gearbox (Direct Shift): 8 ms
bron: https://www.benzboost.com...II-dual-clutch-manual-etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wom schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:45:
Kunt zeggen wat je wilt, maar een MK7 GTI met velgen zoals hierboven is echt een megadikke bak. Damn.

* Wom sluit Google maar weer...
Het is ook een Clubsport :)
De edition 40 zeg maar.
Viper® schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:50:
[...]

Nice
Kan bij JD ook neem ik aan?

ik kwam dit nog tegen:
http://paultan.org/2006/0...matics-makes-way-for-dsg/

[...]

8ms lijkt mij wel heel kort.

[...]

bron: https://www.benzboost.com...II-dual-clutch-manual-etc
Dat is heel rap ja..
Zeker gezien Audi nu met 0.19(?) seconde mega veel reclame maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Net gebeld, Polo is binnen, staat in opslag.

eerst vakantie dan auto ophalen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vissa66
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2n6wygj.jpg

Terug na een best lange zit bij Vagtechniek. Niks anders dan vol lof voor die gasten. Ze waren eigenlijk nog niet klaar maar ik heb er genoegen mee genomen. Ze wilde het marginale piekje nog verder afvlakken maar ik vond het wel prima zo.

Uiteindelijk dus op 385.7pk en 510nm uitgekomen. Nou komen we ergens, hij blijft nu trekken waar hij voorheen na 200km/u zijn fut langzaam begon te verliezen. Hij trekt ook veel langer en harder door in het toerengebied.

4WD is nu wel een must, alhoewel ik hem een beetje rollend vanuit zijn 2e versnelling nog helemaal niet zo gek weg vind komen. De medewerker van VAGT vond het ook nog prima te doen. :+

Niet de gewenste 400+, maar als ik in de toekomst toch voor een sportcat ga is dat makkelijk te halen. 8)

En het DSG, man wat een verandering in snelheid, en de verhoogde schakeltoerentallen rijdt ook echt veel fijner. En geen kickdown meer in M! >:)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
zeer nice

Ik heb altijd wel begrepen dat alles boven de 250+ pk al heel lastig wordt op de voorwieltjes.
Mocht ik gaan chippen dan wordt het of VAG of JD, beide goede tuners volgens mij.

Eerst ff kijken hoe het rijdt zonder.

Hoe heb je die 200km/u eigenlijk getest >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Viper® schreef op maandag 9 april 2018 @ 16:55:
zeer nice

Ik heb altijd wel begrepen dat alles boven de 250+ pk al heel lastig wordt op de voorwieltjes.
Mocht ik gaan chippen dan wordt het of VAG of JD, beide goede tuners volgens mij.

Eerst ff kijken hoe het rijdt zonder.

Hoe heb je die 200km/u eigenlijk getest >:)
Iets met de A16 en een 435D op de terugweg. O-) Wel een dikke (y) van de beste man gekregen haha. :+

* hoopt dat er geen flitser stond *

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Tja, algemeen probleem met motoren en snelle auto's...
200 haal je al bij de snelweg oprit :>
kreeg ook ooit een duimpje van een Porsche rijder vlakbij Heteren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002

Wom

* Wom vraagt zich af waarom iedereen duimen krijgt en hijzelf enkel middelvingers...

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
Vissa66 schreef op maandag 9 april 2018 @ 16:48:
[...]

Uiteindelijk dus op 385.7pk en 510nm uitgekomen. Nou komen we ergens, hij blijft nu trekken waar hij voorheen na 200km/u zijn fut langzaam begon te verliezen. Hij trekt ook veel langer en harder door in het toerengebied.

[...]
Inmiddels aangepast in de TS, heb het voor het gemak maar afgerond op 386pk als je het goed vindt 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
VW geeft wel vaker verkeerde cijfers op :+

[ Voor 3% gewijzigd door Viper® op 09-04-2018 17:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
En voor de joeks de beloofde update van de all important verplas vermogensstatistiekjes van de topicleden in de TS.

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4602/38644549950_c7be043ac8_z.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4704/38644550100_872068e7b7_z.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/813/41344486221_f8d0c36789_z.jpg

Wordt tijd voor die sportkat @Vissa66. Die @Famous moest maar eens van de troon worden gestoten langzaamaan :P .

Vroeg me af, mocht je voor een stage 2 aanpassing gaan, dan moet je het hele proces van de chip op maat tuning van vandaag dus opnieuw doorlopen? En dus ook de kosten daarvoor neem ik aan bij VAG techniek?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
Wom schreef op maandag 9 april 2018 @ 17:04:
* Wom vraagt zich af waarom iedereen duimen krijgt en hijzelf enkel middelvingers...
En soms moet je ook duimpje geven :+

@Weemism nou..
kans dat hij sowieso op de eerste plaats komt zonder dat die iets doet :)

[ Voor 14% gewijzigd door Famous op 09-04-2018 18:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
Weemism schreef op maandag 9 april 2018 @ 17:55:
En voor de joeks de update van de all important verplas vermogensstatistiekjes van de topicleden in de TS.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wordt tijd voor die sportkat @Vissa66. Die @Famous moest maar eens van de troon worden gestoten langzaamaan :P .

Vroeg me af, mocht je voor een stage 2 aanpassing gaan, dan moet je het hele proces van de chip op maat tuning van vandaag dus opnieuw doorlopen? En dus ook de kosten daarvoor neem ik aan bij VAG techniek?
Het is iets makkelijker stel dat ik zou terug komen. Kwestie van wat kleine tweaks, en de kosten zijn ook niet zo hoog. Je betaald dan niet de volle pond. :)

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB076
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-03 07:43
Yay, hekkensluiter all over the place *O* :'). Nog drie maanden...

[ Voor 3% gewijzigd door JB076 op 09-04-2018 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 15:06

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Viper® schreef op maandag 9 april 2018 @ 16:25:
Net gebeld, Polo is binnen, staat in opslag.

eerst vakantie dan auto ophalen.
Als het goed is heb ik die van mij morgen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-09 19:00
ik heb een klein probleempje met android auto ,
ben zelf apple fan dus gebruik het nooit alleen laatst zat er een collega naast me die wilde even opladen dus dacht nou even dat android auto testen , maar enkel foutmeldingen ging over een oneplus 3 .

Later nog getest met een huawei ( geen idee welk ) en een galaxy s5 maar helaas allemaal tevergeefs

iemand die dit ook heeft gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
glydoscoop schreef op maandag 9 april 2018 @ 20:39:
ben zelf apple fan dus gebruik het nooit alleen laatst zat er een collega naast me die wilde even opladen dus dacht nou even dat android auto testen , maar enkel foutmeldingen ging over een oneplus 3 .

Later nog getest met een huawei ( geen idee welk ) en een galaxy s5 maar helaas allemaal tevergeefs

Met Apple CarPlay werkt het perfect (ondanks de geringe functies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Jaa die gebruik ik dus wel dagelijks , alleen android wilt t niet doen ....

Kort vraagje erbij , probeer net op car net te regristreren maar ik kan geen hoger abbo nemen als guide & inform . Dus helaas dan niet zien waar dit staat etc , moet hiervoor ook het mijn volkswagen kastje worden ingebouwd ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:29
glydoscoop schreef op maandag 9 april 2018 @ 20:39:

Android auto wordt officieel niet ondersteund in Nederland, stond het wel geïnstalleerd op al die toestellen die je geprobeerd hebt?

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 17:28:
Gisteren dus de GFB DV+ besteld en vanmiddag kwam de post hem netjes afleveren.
Meteen dus maar even de motorkap omhoog gedaan en de diverter valve ontkoppelt en losgeschroefd.
Ik kon er gelukkig erg makkelijk bij. Hij zit bij de Scirocco helemaal vooraan aan de bovenkant.

[...]

De stock dv is van plastic, de dv+ is metaal. De stock dv gaat alleen open of dicht en houd geen druk vast, de dv+ doet dit wel en werkt progressief.
Na amper 15 minuten zat alles weer in elkaar en kon ik een testrit gaan maken.

[...]

Was het de €120,- waard?
Ja, de dv+ is een verbetering ten opzichte van de stock dv. Alleen al omdat het beter materiaal is.
Even hierop terugkomend, en zodat ik tzt ook de juiste bestel, de DV+ variant die jij hebt ingebouwd was dus deze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Weemism schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:18:
[...]

Even hierop terugkomend, en zodat ik tzt ook de juiste bestel, de DV+ variant die jij hebt ingebouwd was dus deze?
Yes, dat is hem!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 15:15
Mooi wagenpark bij elkaar zo hier in dit topic!

Ik zie dat meer jongens hier actief zijn die niet vies zijn van iets anders dan volledig origineel, hierbij daarom mijn bijdrage:

Volkswagen Golf MK5 GTI
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/fr/cp0/e15/q65/25790746_1143939652376045_2842797755091363014_o.jpg?_nc_cat=0&efg=eyJpIjoidCJ9&oh=0b03c34e3c57aa4f72b54c93df4d3000&oe=5B6FBCA1

‘71 Volkswagen Kever
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/fr/cp0/e15/q65/26114766_1146345608802116_825629760480352482_o.jpg?_nc_cat=0&efg=eyJpIjoidCJ9&oh=8bde1259b18d9a435350d307c366831f&oe=5B720377

Golf is mijn trouwe daily. Gekocht met de gedachte “deze hou ik standaard” niet helemaal gelukt dus. Een en ander aan versleuteld, veelal optisch. Airride, velgen, die crap vooral. Motorisch wel wat dingen aan gedaan en is gechipt. Word maandag voorzien van n Milltek vanaf de turbo. Moet daarna nog wel even op de bank voordat ik richting Worthersee vertrek eind van de maand.

Kever is fun/cruise/project/ect. Leuk voor de zomeravonden en weekendjes. Veel te veel aan gedaan en veranderd Hahaha. Altijd een genot om in te rijden ondanks het ontbreken van enige vorm van luxe of comfort.

Denk niet het iedereen zijn smaak is, maar ik beleef er elke dag veel plezer aan. :) Dat is denk vooral het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
maikel_rox schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:42:
[...]

Golf is mijn trouwe daily. Gekocht met de gedachte “deze hou ik standaard” niet helemaal gelukt dus. Een en ander aan versleuteld, veelal optisch. Airride, velgen, die crap vooral. Motorisch wel wat dingen aan gedaan en is gechipt. Word maandag voorzien van n Milltek vanaf de turbo. Moet daarna nog wel even op de bank voordat ik richting Worthersee vertrek eind van de maand.

Kever is fun/cruise/project/ect. Leuk voor de zomeravonden en weekendjes. Veel te veel aan gedaan en veranderd Hahaha. Altijd een genot om in te rijden ondanks het ontbreken van enige vorm van luxe of comfort.

Denk niet het iedereen zijn smaak is, maar ik beleef er elke dag veel plezer aan. :) Dat is denk vooral het belangrijkste.
Hoewel ook mijn smaak niet zo zeer is zeker wel mooi uitgevoerd zo, en wat boeit het wat anderen denken als je er zelf blij van wordt. Als je wil kan je wagens ook in de TS opnemen tussen de wagens van de overige topicleden.

In dat geval moet je alleen ook nog even zaken als bouwjaar, uitvoering (voor zover in dit geval van toepassing) en vermogen en koppel laten weten (kan in een PM naar mij dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Mooi wagenpark bij elkaar zo hier in dit topic!

Ik zie dat meer jongens hier actief zijn die niet vies zijn van iets anders dan volledig origineel, hierbij daarom mijn bijdrage:

Volkswagen Golf MK5 GTI
[afbeelding]

‘71 Volkswagen Kever
[afbeelding]

Mooie 5!

Je naam is niet gebaseerd op een Aerox toch? Bij mij begin het ook allemaal bij een Rox :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maikel_rox
Weemism schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:55:
[...]

Hoewel ook niet mijn smaak zo zeer zeker wel mooi uitgevoerd zo, en wat boeit het wat anderen denken als je er zelf blij van wordt. Als je wil kan je wagens ook in de TS opnemen tussen de wagens van de overige topicleden.

In dat geval moet je alleen ook nog even zaken als bouwjaar, uitvoering (voor zover in dit geval van toepassing) en vermogen en koppel laten weten (kan in een PM naar mij dan).
Ook van de kever? Dat zijn zeker wel 34 hele pk’s :9 Hahah, nee zonder gein; zal ik even doen!

En inderdaad @Famous, alles begon met scooters :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-09 17:22

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Kever met dakterras. >:)

Golfje 5. Zelf hou ik er niet van als de banden en velgen onder het spatbord verdwijnen. Voornamelijk omdat ik het nut er van niet inzie anders dan dat het kan. Maar zijn vaak wel de auto's die supergoed worden onderhouden. Als je de foto zo ziet, ziet er uit als nieuw. Echt mooi. (y)

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Dit is toch een grapje mag ik hopen :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999

Tags NL

Harmful or Harmless?

glydoscoop schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 07:30:

[video]
Nope :)

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-09 18:54
Weemism schreef op maandag 9 april 2018 @ 17:55:
En voor de joeks de beloofde update van de all important verplas vermogensstatistiekjes van de topicleden in de TS.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ideetje om deze grafiekjes toe te voegen aan de topic start?

Valt me op dat er toch nog best veel met 150pk zijn 8) Terwijl dat bij de huidige 7,5 het "maximale" blok is onder het reguliere model. Wil je meer dan moet je al naar de GTI/GTD kijken.

*sowieso

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Even tussendoor. Mijn dochter komt net weer thuis. Rijexamen gedaan in Hoogeveen. Geslaagd. Eerste keer examen. _/-\o_ (y) :)F oOo *O*

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
GerCor schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:27:
Even tussendoor. Mijn dochter komt net weer thuis. Rijexamen gedaan in Hoogeveen. Geslaagd. Eerste keer examen. _/-\o_ (y) :)F oOo *O*
Goed bezig.. en nu meteen stampen in de Golf van papa.. of toch liever nog even niet?

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
DonJunior schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:26:
[...]

Valt me op dat er toch nog best veel met 150pk zijn 8) Terwijl dat bij de huidige 7,5 het "maximale" blok is onder het reguliere model. Wil je meer dan moet je al naar de GTI/GTD kijken.
Dat moet je sowieso doen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

DonJunior schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:28:
[...]

Goed bezig.. en nu meteen stampen in de Golf van papa.. of toch liever nog even niet?
Ik zei net ook al tegen haar instructeur: kan ze mooi een eigen auto kopen. Zegt hij: nee, moet je niet doen. Je kan mooi in jouw vader zijn auto rijden of die van je broer. (Golf 5). Wat een grapjas.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
Famous schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:29:
[...]

Dat moet je sowieso doen :>
GTI wil ik wel.. maar is wat lastig in Variant formaat :)
En de R Variant vind ik wel erg tof hoor.. maar ook wel een beetje aan de prijzige kant.

De volgende wordt sowieso geen Variant.. dat weet ik wel. Minimaal een GTI. Maar dat zien we dan wel weer. haha

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Tada. Donderdag naar Zeist -V.A.S. Technics- voor mijn spiegel bestuurderszijde. Net even gebeld. Hebben jullie ook de deurverlichting liggen. 'Ja, die hebben we'. Kun je die dan gelijk inbouwen? 'Ja hoor'.

Wel alleen de voordeuren maar goed, dan ben ik al voor 50% klaar. Nu nog iemand vinden voor de achterdeuren.

PS @Rainesh Weet jij toevallig iemand die de lampjes in de achterdeur kan inbouwen? Je hebt nogal wat contacten op het gebied van inbouw e.d.

[ Voor 20% gewijzigd door GerCor op 10-04-2018 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:29
Blubberdik! 8) Ondanks dat mijn auto helemaal standaard is kan ik dit wel waarderen, zou zelf ook graag wat dikkere velgen en de auto iets verlaagd hebben :P

Daarover gesproken, donderdag krijgt de Golf een nieuwe distrubutieriem, zit nu op 210300km dus niet al teveel meer rijden
Morgen maar eens de zomervelgen/banden erop zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Hahaha, bij mij begon het allemaal met “iets verlagen” :9

Ik kijk echt uit naar aankomende week btw. Eindelijk een upgrade mbt uitlaatsysteem; volledig Milltek er onder van voor naar achter! Echt benieuwd hoe t gaat klinken, want vond Mn GTI te vaak klinken als een stofzuiger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
glydoscoop schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 07:30:

[video]
Ik vraag me af en toe echt af wie er aan de knoppen zit om het geld van de burgers op zo'n manier uit te geven. Dan ben je toch echt niet goed in je bovenkamer of wel? :/

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
maikel_rox schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:33:

Ik kijk echt uit naar aankomende week btw. Eindelijk een upgrade mbt uitlaatsysteem; volledig Milltek er onder van voor naar achter! Echt benieuwd hoe t gaat klinken, want vond Mn GTI te vaak klinken als een stofzuiger..
Tyf*s herrie. :+

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
maikel_rox schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:33:

Zoiets waarschijnlijk, toch mis ik mijn GTItje nog wel eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Vissa66 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:15:
Ik vraag me af en toe echt af wie er aan de knoppen zit om het geld van de burgers op zo'n manier uit te geven. Dan ben je toch echt niet goed in je bovenkamer of wel? :/
Mijn zwager werkt in de wegenbouw. Geld over de balk gooien is dagelijkse praktijk.

Aan de andere kant. Rij je met je kiepauto ergens op de bouw waar je niet achteruit mag rijden, heb je zo € 5.000 boete aan je kont hangen. Zijn allemaal gigabedragen. 1 dag te laat opleveren kan je op een groot project zo € 100.000 kosten. Ben je eerder klaar met het project dan verdien je bakken geld. Premies van 1 miljoen euro hoeven niet eens te verbazen.

Niemand zal zich, denk ik, druk maken over die € 80.000 weggegooid geld binnen de Provinsje Fryslân.

[ Voor 39% gewijzigd door GerCor op 10-04-2018 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Wie weet, @Famous.. had jij n resonated of non-resonated er onder? Lees op hoop plekken dat een Mk6 veel meer herrie maakt als n mk5 met t zelfde systeem.

Zal allicht beter zijn dan de huidige set-Up met cat-mod en een andere einddemper die te veel geluid dempt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 23:27

Ron

een tijdje terug m'n broer's lupo overgenomen. dus ik ben nu de gelukkige eigenaar van een lupo uit '98
weet iemand waar de zoemer voor de lichten zit op een lupo uit '98? deze piept namelijk niet meer als ik m'n licht wel eens aan laat staan. 8)7

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

FrankGuthrie schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:19:
[...]

Mooie uitvoering, bijna tot aan de max.

Ik heb ook de nieuwe Polo bestel, op 10 Augustus 2017(!!).

Achteraf toch liever een C-segmenter gewild, maar kon niet meer cancellen. Dealer deed moeilijk, dus zit ik voorlopig aan dit autootje vast. Ik rij nu in een KIA Ceed SW, wat een veel groter auto is. Ik ga dat heel erg missen.

Mijn bestelling is als volgt:

Uitvoering: Highline
Motor: 1.0 TSI 115pk handgeschakeld
Kleur: White Silver Mettalic
Velgen: Pamplona Adamantium Dark, 17 inch
Interieur: Titaanzwart/ceramique
Opties:
- Executive pakket (Navigatie, groot scherm, DAB+, alarm etc.)
- LED pakket
- Licht & zichtpakket
- Spiegelpakket
- Model- & motoraanduiding op achterklep laten vervallen
- Achteruitrijcamera (Rear View)
- Zijruiten achter en achterruit getint, 65% lichtabsorberend
- Parkeersensoren (Park Distance Control)
- XDS sperrdifferentieel
- Vergrendel- en startsysteem zonder sleutel (Keyless Access)
- Dodehoeksensor (Side Assist) met uitparkeerassistent
- Telefoonvoorbereiding Comfort
- High-end geluidsysteem Beats
- Proactieve inzittendenbescherming (Pre-Crash)

Ik had eerst gekozen voor de kleur Reef Blue, maar later toch gegaan voor White Silver Metallic omdat een lichtere kleur, optische, een grotere/bredere uitstraling geeft.

Foto's komen volgend week (10 April) wanneer ik um heb.
Vanochtend mijn polo opgehaald. Zie mijn geqoute post voor de specs. Hieronder de beloofde foto's:
Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/0f/7c/9q0a96XB_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/1d/0b/2rOWvZm3_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/a6/5c/jIeu1Ynl_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/8f/25/StSCCjTs_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/c5/bd/qrZu4LCd_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/1d/46/RL1uQyUp_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/63/16/VXhNMac3_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/87/03/yyNpAPzE_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/13/23/yqYW2pHJ_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/8b/90/g7DIyP16_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/23/80/62FjPVwq_o.jpg

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

@FrankGuthrie mooie Polo, wat is de cataloguswaarde?

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZTeD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-09 00:42
@FrankGuthrie
Mooie auto, vette velgen.
Ik vind de nieuwe polo echt een veel dikkere uitstraling hebben vergeleken met de vorige generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

€27.500 :+

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Gefeliciteerd met het nieuwe gebakje!

Moest vd week zo'n nieuwe Polo voor me langs laten. Spierwit, heel dik in de R line opties. Was toch echt een modern en dik gezicht. Oude Polo valt hierbij echt in het niets.

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Vissa66 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:05:
Gefeliciteerd met het nieuwe gebakje!

Moest vd week zo'n nieuwe Polo voor me langs laten. Spierwit, heel dik in de R line opties. Was toch echt een modern en dik gezicht. Oude Polo valt hierbij echt in het niets.
Ik heb spijt dat ik het R-line exterieur pakket, voor €600, er niet bij heb gedaan, wilde dit nog toevoegen aan mijn order, maar dan moest ik weer achter in de rij aansluiten met bestellingen. Daar had ik geen zin in. Misschien had ik toch het geduld moeten opbrengen....

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
@FrankGuthrie gefeliciteerd, mooie bak!

Valt toch wel mee @Vissa66 ?
Broertje van een maat heeft recent een Polo BlueGT gehaald, 2013 model.
Vind het goed smoelen!

Hoeveel draaikolken heb jij inmiddels al in je tank gehad? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
2 tankjes 102 weg, dure hobby haha. :+

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-09 11:43
DonJunior schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:26:
[...]

In de Arteon is 150pk het minimum (wat ik zelf ook heb) -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB076
Nieuwe Polo is breder, langer maar even hoog als vorige. Tuurlijk smoelt dat beter. Hoeft nog niet te betekenen dat de vorige dat niet doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09 16:20

iichel

Gazoooo

ik heb overigens inmiddels een beetje chiptuning laten doen op m'n 1.2 TDI, 107pk en 240nm :-)

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
iichel schreef op woensdag 11 april 2018 @ 00:17:
ik heb overigens inmiddels een beetje chiptuning laten doen op m'n 1.2 TDI, 107pk en 240nm :-)
Netjes :) . Ik zal het even aanpassen in de TS ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09 16:20

iichel

Gazoooo

gracias. sta ik niet altijd meer met stipt onderaan :P

vandaag even met m'n VCP aan het spelen geweest.
voorheen gingen de koplampsproeiers elke 10 cycli als het dimlicht aan staat.

nu e.e.a. veranderd zodat ze gaan (met dimlicht aan) zodra je een 'long press' doet aan de hendel.
2.0 seconden trekken = ook de koplamp sproeiers, kan iedere cyclus.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UOdknYI.jpg

kan gewoon via de guided functions --> apps --> bcm PQx5 programmer

getallen links zijn die van de log
getallen rechts zijn die van de adaptatie kanalen
100 bij de 'time after'/'period' is 2 seconden, dus als je 1 sec wilt voer je 50 in.
wellicht leuk voor @Rainesh ofzo :P

[ Voor 85% gewijzigd door iichel op 11-04-2018 00:34 ]

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
FrankGuthrie schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 20:39:
[...]

Vanochtend mijn polo opgehaald. Zie mijn geqoute post voor de specs
Dikke kleur met dikke bekleding !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
Engineer Stewie schreef op woensdag 11 april 2018 @ 00:06:
[...]

In de Arteon is 150pk het minimum (wat ik zelf ook heb) -O-
Daar had ik met m'n domme kop dan weer niet over nagedacht.. dat het niet alleen maar de Golf is die in de topic start staat haha ..
Maar je smiley staat er beteuterd bij... voelt 150pk niet genoeg in de Arteon?
150pk voelt in de Golf genoeg.. meer is natuurlijk altijd beter, maar voor het dagelijks forensen is het wat mij betreft voldoende. Ik zou zelf niet meer lager gaan maar veel hoger hoeft ook niet.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
DonJunior schreef op woensdag 11 april 2018 @ 07:30:
[...]

Daar had ik met m'n domme kop dan weer niet over nagedacht.. dat het niet alleen maar de Golf is die in de topic start staat haha ..
Maar je smiley staat er beteuterd bij... voelt 150pk niet genoeg in de Arteon?
150pk voelt in de Golf genoeg.. meer is natuurlijk altijd beter, maar voor het dagelijks forensen is het wat mij betreft voldoende. Ik zou zelf niet meer lager gaan maar veel hoger hoeft ook niet.
Leg eens 300kg in de koffer van een
Golf en rij er dan eens mee >:) .

Traag is het niet, want je bijna iedereen rijdt toch traag, 0-100 tijd is 9,1s en dat is netjes.
Maar het voelt minder ‘flitsend’ aan als de Octavia.

Voor de rest is de Arteon een perfecte auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik heb zelf 122 pk en vind dat ruim voldoende. En waarom zou je 300 kg in je kofferbalk leggen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scrtz
  • Laatst online: 23-09 15:45
GerCor schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:12:
Ik heb zelf 122 pk en vind dat ruim voldoende. En waarom zou je 300 kg in je kofferbalk leggen?
Om het gewicht op het niveau van de Arteon te krijgen en erachter te komen hoe 150pk dan aanvoelt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
200 kg in de kofferbak van een golf heet gewoon een GTE :D

[ Voor 17% gewijzigd door Viper® op 11-04-2018 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Laatst online: 23-09 15:45
Zat laatst ook met 4 man in mijn Golfje, komt niet heel vaak voor en dat valt ook echt vies hard tegen dan haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Scrtz schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:53:
Zat laatst ook met 4 man in mijn Golfje, komt niet heel vaak voor en dat valt ook echt vies hard tegen dan haha
Dat valt bij mij dan weer best mee.

Dagelijks goed wakker gereden met aanhangers, dan is 4 man in de wagen peanuts :D

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Dat heb ik zelfs bij mijn auto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

glydoscoop schreef op woensdag 11 april 2018 @ 07:17:
[...]

Dikke kleur met dikke bekleding !
De bijtelling is ook dik :+

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Daar heb ik gelukkig geen last van , maar mijn wegenbelasting en verzekering is ook zo dik :+ maar dan mag je ook zeggen dat je golf rijder bent hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Och, wist je van tevoren toch :P

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

www.google.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Moet je eens een Arteon leasen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Engineer Stewie schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:13:
[...]

Moet je eens een Arteon leasen :+
STFU Belg _O- :+

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ja volle bak heeft meestal wel wat nadelige gevolgen voor je prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:05
Dit inderdaad ;w

Wat hij voor z'n Arteon moet aftikken heb je hier een Kia Picanto voor ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Het Vosje schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:28:
[...]

Dit inderdaad ;w

En in Duitsland een vrijstaande woning :+

37k voor een Polo
22% bijtelling

Afbeeldingslocatie: http://www.updatepedia.com/wp-content/uploads/2016/04/Why-Are-You-Sad001.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Viper® op 11-04-2018 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB076
Voor m'n redelijk basic Polo zou ik al €160 per maand gaan aftikken ;(. Die hou ik maar mooi in m'n zak tot het moment komt dat we daadwerkelijk twee auto's privé nodig zouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
JB076 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:51:
Voor m'n redelijk basic Polo zou ik al €160 per maand gaan aftikken ;(. Die hou ik maar mooi in m'n zak tot het moment komt dat we daadwerkelijk twee auto's privé nodig zouden hebben.
Dat betaal ik voor mn Golf zo ongeveer alleen al aan mrb en verzekering. En dan heb ik nog geen meter gereden, geen onderhoud, geen reparaties, geen afschrijving .... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik tankte vroeger altijd voor minimaal 100 euro.
Gelukkig kon ik daar 500 km op rijden :')
Ik had altijd alle spaarkaarten zo vol.

De GTE tank is al vol voordat ik m'n neus leeg heb :X

Ik zit in de specs te kijken, maar daar staat dat een Golf GTE een brandstoftank van 50 liter heeft.
Volgens mij klopt dit niet. Er gaat meestal 35/37l in.
autoweek zegt 40l, lijkt mij eerder te kloppen.

[ Voor 35% gewijzigd door Viper® op 11-04-2018 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB076
Het Vosje schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:11:
[...]

Dat betaal ik voor mn Golf zo ongeveer alleen al aan mrb en verzekering. En dan heb ik nog geen meter gereden, geen onderhoud, geen reparaties, geen afschrijving .... ;(
Als enige auto zou het een koopje zijn, dat dan weer wel. Maar de gezinsbak wegdoen is voorlopig nog geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Het Vosje schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:11:
[...]

Betaal meer dan ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
Diesel, MRB alleen al is €100 per maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ah diesel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Het Vosje schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:28:
[...]

Dit inderdaad ;w

Een Leasewagen zoals ik heb is puur belastingsontwijking omwille van de hoge belastingsdruk. In België wordt er linksom, danwel rechtsom betaald hoor.

Het systeem van bedrijfswagens in België is gewoon zo rot als iets.
Een starter die mijn Arteon zou rijden, die betaald 75€ netto per maand daarvoor. Omdat ik reeds in de hoogste belastingsschijf val is dat 140€ netto.
Nog steeds weinig natuurlijk en heb dat zelf in de hand gehad, ik had 85€/maand goedkoper kunnen zijn met de goedkoopste oplossing (kleinere auto met zuinige motor), maar waarom zou je. Het sociale systeem van België 'kost' mij ruim 2k€ per maand, dus pak ik een deeltje terug in de vorm van een leuke wagen.

Ik vind het Nederlands systeem veel beter. Ik zou wss terug een skoda Octavia combo leasen en enkel zakelijk rijden en daarnaast gewoon een Hyundai i30N als eigen wagen ofzo. Maar daar win je in België niks mee omdat je altijd bijteliing betaald. Woon-werk zijn namelijk privé kilometers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

MisteRMeesteR schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:09:
[...]

Och, wist je van tevoren toch :P

***members only***
De laatste dagen is het hier: Instappen, gordel om, start/stop (om de auto te starten @Marsjee) indrukken -broem broem- en het dak open. Automatisme... 8)

Zal wennen zijn als het slecht weer wordt. :+

[ Voor 5% gewijzigd door GerCor op 11-04-2018 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
GerCor schreef op woensdag 11 april 2018 @ 17:45:
[...]

De laatste dagen is het hier: Instappen, gordel om, start/stop indrukken en het dak open. Automatisme... 8)

Zal wennen zijn als het slecht weer wordt. :+
Waarom dan niet Start/stop permanent uit via VCDS ? _/-\o_
Of heb je keyless entry?

[ Voor 3% gewijzigd door Marsjee op 11-04-2018 18:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
@Marsjee Ik denk dat @GerCor de start/stop knop bedoelt om de motor aan te slingeren :+

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
pwillemske schreef op woensdag 11 april 2018 @ 18:26:
@Marsjee Ik denk dat @GerCor de start/stop knop bedoelt om de motor aan te slingeren :+
Denk het ook eigenlijk, maar vandaar ook de vraag: "Of heb je keyless entry?" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
@Marsjee Maar je hebt toch 2 verschillende keyless dingen?? Keyless Entry en Keyless Go?? Of sla ik nu de plank volledig mis??

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marsjee
pwillemske schreef op woensdag 11 april 2018 @ 18:29:
@Marsjee Maar je hebt toch 2 verschillende keyless dingen?? Keyless Entry en Keyless Go?? Of sla ik nu de plank volledig mis??
Weet ik zo niet uit mijn hoofd of dat bij VAG zo is.... Keyless entry is wat bij mijn optie pakket stond. En bewust niet heb gekozen.

https://www.youtube.com/v/Uw7_YalBGQ8

Deze speciaal voor @Tylen
YouTube: Zo steel je een BMW

[ Voor 21% gewijzigd door Marsjee op 11-04-2018 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Marsjee schreef op woensdag 11 april 2018 @ 18:17:
[...]

Waarom dan niet Start/stop permanent uit via VCDS ? _/-\o_
Of heb je keyless entry?
Jup, Keyless ....... uiteraard. :9

En bewaar de sleutels inmiddels in een blik

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 11-04-2018 19:25 ]

Pagina: 1 ... 38 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over programmeren en activeren van (verborgen) functies graag in dit topic: Verborgen auto functies activeren d.m.v. VCDS