1.6 TDI 105pk != 1.6TDI 110pk. (Vraag ging over de 110pk versie).azz_kikr schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 12:59:
[...]
85 1.2 tsi en 1.6tdi 105 bestaan inderdaad met 5bak, ook in Nederland
www.google.nl
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
1.6 TDI 105pk != 1.6TDI 110pk. (Vraag ging over de 110pk versie).azz_kikr schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 12:59:
[...]
85 1.2 tsi en 1.6tdi 105 bestaan inderdaad met 5bak, ook in Nederland
www.google.nl
Wees gerust, hij bestaat wel degelijk. Rij er elke dag mee.MisteRMeesteR schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:21:
[...]
1.6 TDI 105pk != 1.6TDI 110pk. (Vraag ging over de 110pk versie).
Tuurlijk bestaat hij, de bekende sjoemeldieselTabacosPrimeros schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:55:
[...]
Wees gerust, hij bestaat wel degelijk. Rij er elke dag mee.
www.google.nl
Hij is van mei 2016.MisteRMeesteR schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:03:
[...]
Tuurlijk bestaat hij, de bekende sjoemeldiesel![]()
Zelf ook menig kilometers mee gereden, met 5-bak
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik was er onlangs nog. polo staat op transport. Er was nog een klant die erg benieuwd was naar de polo GTI.Famous schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:25:
Na de Sjoemeldiesel?
Waarom denk je dat dealers (niet alleen VW) sommige modellen niet meer leveren?
Dealer waar @Viper® zijn Polo in bestelling heeft staan zijn bestelde (ik dacht) Tiguans geannuleerd. Mensen die de order hadden geplaatst konden voor ander blok kiezen als ze nog wilde..
NeeViper® schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:55:
[...]
Ik was er onlangs nog. polo staat op transport. Er was nog een klant die erg benieuwd was naar de polo GTI.
was jij zeker
Verwijderd
Moet je eens bij mij in de auto stappen, lijkt wel een Impreza of dat er een blow-off op zit somsVerwijderd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 17:28:
hI0XU9PG3stlDcBX4dhiFBlT/full.jpg"]afbeelding[/url]]
Geen idee of het nou een placebo effect is maar de wagen lijkt werkelijk wat sneller te reageren op het intrappen van het gaspedaal.
Er zijn geen extra geluiden bijgekomen, je hoort niks afblazen dus dat werkt allemaal goed.
Het verschil is niet heel goed merkbaar, maar je merkt wel dat er iets anders is. Op de snelweg bijv. trekt de wagen ook lekkerder door als je ander verkeer gaat inhalen.
Verwijderd
Ik denk dat jij een grotere turbo hebt en misschien ook een open luchtfilter.Famous schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 18:29:
[...]
Moet je eens bij mij in de auto stappen, lijkt wel een Impreza of dat er een blow-off op zit soms
Het huis van je luchtfilter dempt dat inderdaad. Haal de kap van je luchtfilterruimte er maar eens vanaf en rij daar een rondje mee, dan hoor je de turbo wel als je flink gas geeft. Kan verder ook geen kwaad. En je kunt evt nog de dempingmat die tegen je motorkap aanzit eruit halen voor meer motor/turbo geluid.Verwijderd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 18:44:
[...]
Ik denk dat jij een grotere turbo hebt en misschien ook een open luchtfilter.
Bij mij is dat allemaal origineel en waarschijnlijk wat kleiner (turbo).
Wat ik zo vlug kan vinden is dat het normaal is dat je geen afblaasgeluid hoort bij een standaard 1.4tsi blok met enkel een turbo.
Hoor je wel een geluid (zoiets als TSS-TU-TU-TU-TU) dan werkt je valve niet goed.
[ Voor 5% gewijzigd door Scrtz op 06-04-2018 19:52 ]
Wanneer besteld?wagenveld schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:22:
Heel apart, nieuw lease Golfje zou week 24 (juni) afgeleverd worden, maar dealer laat weten dat ie volgende week al klaar staat. Dat is toch niet onaardig, komt goed uit aangezien officieel mijn huidige leasecontract al een week is verlopen
Hier staat tekst
Zeer verleidelijk om 'm zelf ook te bestellen nu hoor, zeker omdat zo'n simpele mod is en door je duidelijke foto'sVerwijderd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 17:28:
[...]
Geen idee of het nou een placebo effect is maar de wagen lijkt werkelijk wat sneller te reageren op het intrappen van het gaspedaal.
Er zijn geen extra geluiden bijgekomen, je hoort niks afblazen dus dat werkt allemaal goed.
Het verschil is niet heel goed merkbaar, maar je merkt wel dat er iets anders is. Op de snelweg bijv. trekt de wagen ook lekkerder door als je ander verkeer gaat inhalen.
Was het de €120,- waard?
Ja, de dv+ is een verbetering ten opzichte van de stock dv. Alleen al omdat het beter materiaal is.
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Famous op 06-04-2018 21:18 ]
Verwijderd
Dat geluid hoort dus niet.Famous schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 21:11:
@Weemism het is meer dat je hem hoort huilen, niet het ssstttjeeeeeee.. als je begrijpt wat ik bedoel haha.
Edit; Zeg maar dit (1:27) als die gas los laat, het echte turbo geluid;
[video]
M3P 24'
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Famous op 06-04-2018 22:12 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Vissa66 op 06-04-2018 22:53 ]
M3P 24'
Eind februari. Wel diesel, dat zou er wel eens mee te maken kunnen hebben.Sjaak_Afhaak schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 19:56:
[...]
Wanneer besteld?
Zelf wacht ik sinds een weekje op een zakelijke lease Golf (comfortline, 1.5 TSI DSG + de nodige opties). Verwachte leverdatum: eerste week van oktober. Zou leuk zijn als ik daar ook zo'n 1,5-2 maanden vanaf kan snoepen
Vagnetics is een goede zaak, zit in hetzelfde pand als MP Carworks. Bij hem kun je wel van uit gaan dat het een originele is.Verwijderd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 21:00:
@Weemism Ik wilde hem in eerste instantie gewoon bij GFB bestellen, maar dat bleek niet mogelijk. Die leveren niet rechtstreeks aan de particulier.
Heb daarna dus een bestelling geplaatst bij vagnetics.nl
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Misschien een in Duitsland geannuleerde order die toevallig precies voldeed aan jouw specificaties?wagenveld schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 07:45:
[...]
Eind februari. Wel diesel, dat zou er wel eens mee te maken kunnen hebben.
Verwijderd
Van welk jaar is je Golf?yoshmite schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:34:
Tweakers,
wie weet wat voor een afdek kapje erop de ruitenwisser armen voor zitten? Bij mij zitten ze er niet op en wil die lelijke bout niet zien.
Betreft een Golf 6.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2018 10:00 ]
Lijkt er inderdaad op.Verwijderd schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 09:56:
[...]
Van welk jaar is je Golf?
Ik heb denk ik wel een link voor je voor de originele caps
Edit: Dit zouden ze moeten zijn. Weet alleen niet of ze per stuk of als set van 2 stuks zijn.
https://www.online-teile...._id=289505#horizontalTab1
Klopt.Rico schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 11:34:
Zit te kijken naar een Arteon 1.5 Business R en de dealer zei dat die ook in een maand geleverd kon worden.
Arteon is blijkbaar erg snel te leveren.
Verwacht vandaag de offerte.
www.google.nl
Vraag en aanbod lijkt mij. In Emden worden enkel de D-segmenters gebouwd (Passat, Passat Variant en de Arteon).Rico schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 11:52:
Ja de verkoper zei het lijkt wel dat zodra ik de order erin zet dat ze de onderdelen in de fabriek al uit de schappen trekken. Heel bijzonder.
www.google.nl
Even speuren maar we zijn erachter. Stuur schakelaar is stuk. Even nieuwe bestellen dus.GerCor schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:31:
[...]
Maar dan kijk ik eerst even op YouTube hoe dat moet. Ik weet ook hoe je een spiegelglas van de buitenspiegel moet verwijderen: heel voorzichtig. Dus, dan is het een kwestie van: ken je grenzen. Mooi klusje voor de monteur van VW want als ik het zelf ga doen gaat het vast kapot.
[...]
Precies. Mocht de pomp nou kapot zijn, kun je altijd zelf nog beslissen of je die door de monteur laat vervangen of dat je het zelf gaat doen.
Mijn Arteon R-line (2.0 TDI DSG) was af te halen 2 maand na de order. Kon zelf niet de eerste 14 dagen, dus heb 2.5 maand gewacht.Rico schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 11:52:
Ja de verkoper zei het lijkt wel dat zodra ik de order erin zet dat ze de onderdelen in de fabriek al uit de schappen trekken. Heel bijzonder.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Tering, ik heb op 9 november de orderbevestiging gekregen van mijn B8 en op 21 december foto’s ontvangen dat hij van de vrachtwagen rolde bij de dealer, dat was inclusief tussenstop in Leusden.DarkSide schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 16:36:
Hmm. Net even wezen kijken naar een Passat.
En daar zit nu toch wel wat levertijd op. Komt omdat ze gecertificeerd moeten worden volgens de nieuwe cyclus werd mij verteld.
de 125pk is niet eens leverbaar. En de 150 pk is nu bestellen, week 43 leveren.
PS weet iemand dit:
Als je de ergo comfort stoelen met geheugen functie besteld of de passagiersstoel dan ook elektrisch te verstellen is?
Volgens dealer niet. Maar meen plaatjes gezien te hebben van wel (wel zonder geheugen en massage fucntie). Maar misschien waren dat auto's uit andere markten. (zo als je bv hier geen verwarmbare achterbank kunt configureren en in DLD wel)
www.google.nl
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
Nice hoorVerwijderd schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 20:03:
Wat een heerlijk weer vandaag om eens even lekker een stukje met de Rocco te rijden!
Helaas geen DSLR bij me, dus met de telefoon een zo strak mogelijk plaatje gemaakt.
[afbeelding]
Omdat ik hier nog helemaal geen foto van mijn VW had neergezet.. en hem toch al weer een half jaar in mijn bezit heb.
De ergo comfort stoelen zijn denk ik sowieso half elektrisch (als in lende steun en rugleuning elektrisch). Dat zijn ze alleszins op een Belgische Highline.DarkSide schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 16:36:
Hmm. Net even wezen kijken naar een Passat.
En daar zit nu toch wel wat levertijd op. Komt omdat ze gecertificeerd moeten worden volgens de nieuwe cyclus werd mij verteld.
de 125pk is niet eens leverbaar. En de 150 pk is nu bestellen, week 43 leveren.
PS weet iemand dit:
Als je de ergo comfort stoelen met geheugen functie besteld of de passagiersstoel dan ook elektrisch te verstellen is?
Volgens dealer niet. Maar meen plaatjes gezien te hebben van wel (wel zonder geheugen en massage fucntie). Maar misschien waren dat auto's uit andere markten. (zo als je bv hier geen verwarmbare achterbank kunt configureren en in DLD wel)
Klopt, in NL ook.AndRo555 schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 22:06:
[...]
De ergo comfort stoelen zijn denk ik sowieso half elektrisch (als in lende steun en rugleuning elektrisch). Dat zijn ze alleszins op een Belgische Highline.
Lekke condensor door steenslag, is mij reeds 2 x overkomen.Vandaag was de eerste echt warme dag van het jaar en dan ook het moment om te merken dat de AC niets meer doet in de Golf 6.Ben eens benieuwd aan wat dat toe te schrijven is.
www.google.nl
Banden wat leeg laten lopen en hij ligt ook lager...Engineer Stewie schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 16:22:
[...]
Mijn Arteon R-line (2.0 TDI DSG) was af te halen 2 maand na de order. Kon zelf niet de eerste 14 dagen, dus heb 2.5 maand gewacht.
Ben er nog steeds uiterst tevreden van, rijdt echt goed en ziet er mooi uit. Moest ik ipnieuw bestellen nam ik dcc erbij, ligt hij 2cm lager...
Luxer als in? Must-have opties of...? Welke uitvoeringen vergelijk je met elkaar?Rico schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 22:19:
[...]
Banden wat leeg laten lopen en hij ligt ook lager...![]()
Maar ik twijfel tussen de Arteon en de Insignia. Insignia zal een stuk luxer zijn op hetzelfde prijsniveau en zit nu al bij een erg fijne Opel dealer.
www.google.nl
Stopte hier met lezenRico schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 22:19:
[...]
Maar ik twijfel tussen de Arteon
Lekker buitengespeeld?Famous schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 19:57:
Zon Corvette Stingray knalt wel lekker door..
@Tylen en een Kawasaki Z900 ook zeg..
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Je staat er inmiddels tussenVerwijderd schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 20:12:
@Weemism Mag hoor!
Is de 1.4 122pk TSI, bouwjaar 2013.
[ Voor 41% gewijzigd door GerCor op 08-04-2018 07:51 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Het gaat over de ruimte aan de bovenkant van de band. Lijkt me niet dat banden leeg laten lopen veel helpt. Zoveel band is er met 20” trouwens ook niet.Rico schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 22:19:
[...]
Maar ik twijfel tussen de Arteon en de Insignia. Insignia zal een stuk luxer zijn op hetzelfde prijsniveau en zit nu al bij een erg fijne Opel dealer.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Waarom zou het niet bij alle 4 de deuren gaan? De achterste zijn nog de makkelijkste van alGerCor schreef op zondag 8 april 2018 @ 01:03:
Vraagje. Heb jij die deurlampen er nu ook al inzitten en dan bij alle 4 de deuren of nog niet aan toegekomen? Ik wil ze er eigenlijk ook in hebben maar dan alleen als het bij alle 4 de deuren kan.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Omdat die mannen waar ik de spiegels en achteruitrijcamera heb laten inbouwen duidelijk hebben gezegd dat het niet kan bij een Golf 7.azz_kikr schreef op zondag 8 april 2018 @ 08:51:
Waarom zou het niet bij alle 4 de deuren gaan? De achterste zijn nog de makkelijkste van al
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Dat zijn de standaard stoelen volgens mij.AndRo555 schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 22:06:
[...]
De ergo comfort stoelen zijn denk ik sowieso half elektrisch (als in lende steun en rugleuning elektrisch). Dat zijn ze alleszins op een Belgische Highline.
Tylen schreef op zondag 8 april 2018 @ 08:32:
Niemand wil opel rijden in nl. Dat is het gewoon net niet
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Print dan de volgende handleiding af. Misschien slagen ze er dan wel in....GerCor schreef op zondag 8 april 2018 @ 08:58:
[...]
Omdat die mannen waar ik de spiegels en achteruitrijcamera heb laten inbouwen duidelijk hebben gezegd dat het niet kan bij een Golf 7.
En ik weet heel goed dat jij een andere mening hebt maar ik heb het nog nooit gezien. Niet op YouTube of waar dan ook.
En ik weet ook dat @Vissa66 ze wil inbouwen maar daar steeds geen tijd -of zin- voor had om het te doen. Althans, dat is mij tot op heden bekend. Vandaar de vraag aan Vissa66.
Tenks. Dat schema had ik al eens van jou gezien. Ik kan er persoonlijk niks mee, want a-technisch. Ik zie mezelf ook nog niet zo snel naar een monteur gaan en zeggen: dit is het schema, sluit je de handel even voor mij aan? Ik zou ook niet weten bij wie ik daarvoor terecht kan.azz_kikr schreef op zondag 8 april 2018 @ 09:48:
[...]
Print dan de volgende handleiding af. Misschien slagen ze er dan wel in....![]()
http://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=13887
![]()
De onderdeelnummers staan er ook bij maar je bent goedkoper af op Ali. Voor de prijs van 1 VW repair kabel heb je daar 4 lichtjes (met halogeen erin, ledjes prop je er zelf maar in).
Zelf ook al op een 7 gedaan, dus ik weet 100% zeker dat het gaat, waren wel van die verschrikkelijke lampjes die VW logo projecteren maar whatever
Dat zijn inderdaad de standaard stoelen op de Highline.DarkSide schreef op zondag 8 april 2018 @ 09:03:
[...]
Dat zijn de standaard stoelen volgens mij.
Je kunt een extra optie nemen met geheugen en massage functie.
Daar staat echter alleen een melding van de bestuurdersstoel bij:
[afbeelding]
dan krijg je deze stoel:
[afbeelding]
maar ik zie online (dezelfde auto in dit geval) dit bij de passagier
[afbeelding]
Hier zie je dus dat de passagier wel degelijk electrische bediening heeft. Alleen dan geen massage en geheugen functie (wat prima is).
Zeker
Krijg meteen zin om me eigen Scirocco te laten wrappenWeemism schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 00:43:
[...]
Voor de minder gefortuneerden geeft DutchScirocco een voorbeeld van hoe het ook kan:
[afbeelding]
, (via Autoblog/Autojunk)
M3P 24'
[ Voor 53% gewijzigd door GerCor op 08-04-2018 17:48 ]
Ik wou gisteren ook nog de auto wassen en gaan boenen, gelukkig niet gedaan want vanmorgen zat er een dikke stofwolk op..GerCor schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:38:
@Vissa66 Wel jammer dat je de auto niet even afgedroogd hebt anders kon deze foto de oude foto in de TS vervangen. Zwart logo, witte spiegelkappen en nieuwe dynamische richtingaanwijzers t.o.v. oude foto.
Jaja, ook nieuwe achterlichten maar die zie je niet op de foto, en ook ik heb de auto weer gewassen. Reed gisteren door een wolk vliegen/muggen.
Wat ook knap irritant begint te worden: prachtig weer dus dakje open. Melding op mijn scherm: ECO blabla, schakel uw Airco uit. Oké. oké, oké. Iets gas erbij ... ECO blabla. sluit uw schuifdak.![]()
Zeg, van wie is de auto, beste boardcomputer?![]()
M3P 24'
Je wist dat je die ECO meldingen ook gewoon uit kunt zetten in her Car menu?GerCor schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:38:
Wat ook knap irritant begint te worden: prachtig weer dus dakje open. Melding op mijn scherm: ECO blabla, schakel uw Airco uit. Oké. oké, oké. Iets gas erbij ... ECO blabla. sluit uw schuifdak.![]()
Zeg, van wie is de auto, beste boardcomputer?![]()
Verwijderd
Scrtz schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:51:
Ik wou gisteren ook nog de auto wassen en gaan boenen, gelukkig niet gedaan want vanmorgen zat er een dikke stofwolk op..
Ze geven de hele week kans op Saharazand.Vissa66 schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:51:
Had hem gisteren netjes gewassen, vanochtend helemaal onder het zand, dus maar weer snel even afgespoten.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2018 18:19 ]
Gelijk in het menu gedoken en warempel. Echt nooit geweten. Tenks .........wimmel_1 schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:11:
Je wist dat je die ECO meldingen ook gewoon uit kunt zetten in her Car menu?
[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 08-04-2018 19:06 ]
Deze dus? Pirelli CINTURATO P7 225/40R18 92Y EXTRALOADwimmel_1 schreef op zondag 8 april 2018 @ 19:04:
Af fabriek komt er net dat op wat VW in grote aantallen kan inkopen tegen een gunstige prijs. PON gooit er dan, als importeur van Continental, vaak tijdens het importeren van de auto’s weer Continental Sportcontacts onder.
Ik ben m’n Golf zelf in Wolfsburg gaan halen zonder dat ‘ie op de trein naar Leusden gezet werd en daar lagen af fabriek Pirelli P7 Cinturato banden op. Bandjes zijn lekker stil en bevallen me goed, beter dan de Continentals welke er onder m’n Scirocco lagen (die dus wel via Leusden kwam omdat ik ‘m niet in Portugal mocht gaan ophalen).
Dat type maar dan 225/45 R17 Blue. Ik was van de week bij KwikFit om de winterbanden te wisselen en daar waren ze €89,- /stuk, zag ik op een poster 😏GerCor schreef op zondag 8 april 2018 @ 19:22:
[...]
Deze dus? Pirelli CINTURATO P7 225/40R18 92Y EXTRALOAD
[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 08-04-2018 19:36 ]
Exclusief montage neem ik aan? Ik kom ook de Pirelli Cinturato P7 225/40 R18 92Y XL ECOIMPACT met velgrandbescherming (MFS) voor € 95.50 tegen maar dan moeten ze er nog op.wimmel_1 schreef op zondag 8 april 2018 @ 19:28:
Dat type maar dan 225/45 R17 Blue. Ik was van de week bij KwikFit om de winterbanden te wisselen en daar waren ze €89,- /stuk, zag ik op een poster 😏
[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 08-04-2018 19:40 ]
Eco banden zoals die Pirelli's lijken te zijn zijn over het algemeen juist niet zo stil vanwege de hardere 'energiezuiniger' compound.GerCor schreef op zondag 8 april 2018 @ 19:38:
[...]
Exclusief montage neem ik aan? Ik kom ook de Pirelli Cinturato P7 225/40 R18 92Y XL ECOIMPACT met velgrandbescherming (MFS) voor € 95.50 tegen maar dan moeten ze er nog op.
Als ze maar stil zijn.![]()
Ik wil alleen mijn uitlaat horen.
Die ECO's noemde ik vanwege de prijs die in de buurt van de 17 inch Blue komen. De ExtraLoad zit rond de 140 maar dat is incl. montage. Ik heb maar 1 maat, zoals door mij genoemd, nodig maar door de bomen zie je het bos niet meer. De één zegt dit merk, de ander dat merk. En zelf heb er ik nul verstand van.Weemism schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:48:
[...]
Eco banden zoals die Pirelli's lijken te zijn zijn over het algemeen juist niet zo stil vanwege de hardere 'energiezuiniger' compound.
Als je op autobandenmarkt.nl kijkt zal je zo'n beetje elke band in elke maat kunnen vinden met daarbij de geluidsproductie, eco label, klantbeoordeling etc., los van of je ze daar dan ook bestelt (wat overigens doorgaans wel aanzienlijk gunstiger is qua prijs dan bij de gemiddelde bandenboer, laat staan de dealer).
Zelf heb ik er Dunlop Sport Maxx RT 2 banden onder liggen waar ik zeer tevreden over ben. Goede grip, relatief stil, geen eco, en in mijn ervaring een stuk minder gevoelig voor cupping dan ik eerder ervaarde met Pirelli's, Vredestein, en zeker Conti's. En zelf dus ook besteld bij autobandenmarkt destijds.
Ik heb net de voorlopers besteld bij autobandenmarkt, Dunlop Sport Maxx RT, puur kijkend naar de specs kwamen deze het beste eruit met prijs/kwaliteit, al waren de Continentals iets beter met slijtage heb ik liever iets meer gripWeemism schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:48:
[...]
Eco banden zoals die Pirelli's lijken te zijn zijn over het algemeen juist niet zo stil vanwege de hardere 'energiezuiniger' compound.
Als je op autobandenmarkt.nl kijkt zal je zo'n beetje elke band in elke maat kunnen vinden met daarbij de geluidsproductie, eco label, klantbeoordeling etc., los van of je ze daar dan ook bestelt (wat overigens doorgaans wel aanzienlijk gunstiger is qua prijs dan bij de gemiddelde bandenboer, laat staan de dealer).
Zelf heb ik er Dunlop Sport Maxx RT 2 banden onder liggen waar ik zeer tevreden over ben. Goede grip, relatief stil, geen eco, en in mijn ervaring een stuk minder gevoelig voor cupping dan ik eerder ervaarde met Pirelli's, Vredestein, en zeker Conti's. En zelf dus ook besteld bij autobandenmarkt destijds.
Super sportief zijn de Vredestein Bandjes niet, maar ze zijn wel degelijk en comfortabel. En gaan lang mee.GerCor schreef op zondag 8 april 2018 @ 22:40:
[...]
Die ECO's noemde ik vanwege de prijs die in de buurt van de 17 inch Blue komen. De ExtraLoad zit rond de 140 maar dat is incl. montage. Ik heb maar 1 maat, zoals door mij genoemd, nodig maar door de bomen zie je het bos niet meer. De één zegt dit merk, de ander dat merk. En zelf heb er ik nul verstand van.
Mijn zwager heeft vrijdag zijn A4 ingeruild voor een A6, 2.0 TDI Ultra. Kreeg er ongevraagd 4 nieuwe Vredestein banden onder. 20 inch. Gratis......
En dan denk ik: Vredestein...... ik ken natuurlijk de naam maar is het kwaliteit waar je blij van moet worden? Geen idee en het is zijn auto.
Ik denk dat ik hier in mijn woonplaats bij de lokale bandenboer ga kijken. Prijs zo rond de 100 per band, inclusief montage. Is het daar veel duurder dan wijk ik uit naar 20 minuten verder rijden naar de eerste de beste KwikFit.
Let op dat ze hem niet uitgelezen hebben om een sleutel bij te maken om vervolgens hem mee te nemen nadat het ruitje gerepareerd is....Marsjee schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:52:
Kom ik vanmorgen bij m'n auto.....
[afbeelding]
zover lijkt er niks weg, maar heb ook nog niet echt goed gekeken. Laptop van het werk lag veilig binnen in huis.
Leuk, kun je weer vanalles gaan regelen, daar heb ik dus helemaaaal geen zin in !
. MacBook Pro 13" iPad (2017) iPhone XS AirPods
Ging je toeter niet af? Was je achterbank neergeklapt toen je zo bij je auto kwam?Marsjee schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:52:
Kom ik vanmorgen bij m'n auto.....
[afbeelding]
zover lijkt er niks weg, maar heb ook nog niet echt goed gekeken. Laptop van het werk lag veilig binnen in huis.
Leuk, kun je weer vanalles gaan regelen, daar heb ik dus helemaaaal geen zin in !
[ Voor 7% gewijzigd door Rainesh op 09-04-2018 09:08 ]
Ik kwam bij de auto aan, gooi de klep open om m'n laptop erin te gooien, vervolgens zie ik dat raampje. Klep was gewoon dicht. Alles wat in m'n dashboardkastje lag is overhoop in de auto gegooid. Verder niets weg. Zelfs m'n dashcam camera hangt er nogJB076 schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:59:
Stond je klep ook open? Of alleen het ruitje?
Mooi klote in ieder geval. Zelf een paar weken geleden m'n tankklep gesloopt. Dat vond ik al een hoop geregel.
Aangegeven bij leasert, die gaf aan dat ik me iig geen zorgen over hoefde te maken, dus dat doen we dan maar ook niet, wel een goeie idd, ik heb mijn serienummer afgedekt ( onbewust, parkeerkaart ligt daar en krijg hem niet meer te pakkenJasperlamers schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:03:
[...]
Let op dat ze hem niet uitgelezen hebben om een sleutel bij te maken om vervolgens hem mee te nemen nadat het ruitje gerepareerd is....
[ Voor 32% gewijzigd door Marsjee op 09-04-2018 09:10 ]
Heb je een alarm op de auto?Marsjee schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:09:
[...]
Ik kwam bij de auto aan, gooi de klep open om m'n laptop erin te gooien, vervolgens zie ik dat raampje. Klep was gewoon dicht. Alles wat in m'n dashboardkastje lag is overhoop in de auto gegooid. Verder niets weg. Zelfs m'n dashcam camera hangt er nog
[...]
Aangegeven bij leasert, die gaf aan dat ik me iig geen zorgen over hoefde te maken, dus dat doen we dan maar ook niet, wel een goeie idd, ik heb mijn serienummer afgedekt ( onbewust, parkeerkaart ligt daar en krijg hem niet meer te pakken)
Dan zou ik zsm een semi-alarm erop laten coderen. Want dan zou je toeter en alarmlichten afgaan op het moment dat ze je deur open zouden doen. Hels kabaal
Het is een lease bak, maar als je hierbij kan helpenRainesh schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:17:
[...]
Dan zou ik zsm een semi-alarm erop laten coderen. Want dan zou je toeter en alarmlichten afgaan op het moment dat ze je deur open zouden doen. Hels kabaal
Misschien is hij nu stuk en moet hij lopenWeemism schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:01:
Inmiddels 35 minuten sinds je bovenstaande post, hou ons niet te lang in spanning hè?.
M3P 24'
Kom ef langs Eindhoven als je klaar bent, ben op de FontysVissa66 schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:11:
Software schrijven duurt lang haha, bijna klaar om te meten.
@Viper® ben benieuwd wat ze daaruit gaan halen. Ontwikkeling is begonnen als goed is.
M3P 24'
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq