Het grote Volkswagen topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 126 Laatste
Acties:
  • 557.161 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Scrtz schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:17:
[...]

Ja die SUV's zijn het ergste inderdaad, veel te hoog waardoor die vaak in je ogen schijnen..

Dat moment ook als je in een auto rijd s'avonds zonder automatisch dimmende binnenspiegel :-)
Hihii, weinig last van in de tiguan. Maar ik merk het ook wel. Als je achter een polotje staat in aan de lichten, dat het toch vaak wel heeeeel klaar is binnen in de wagen ^^

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-05 22:23
@yamahabest werkt via binnenspiegel. Als die gaat dimmen, dan dimmen de buitenste ook

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:34

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Famous schreef op maandag 26 maart 2018 @ 00:48:
@GerCor Nee, is in buitenland.
Mijn rijbewijs komt niet meer op het spel.
Sinds wanneer ligt Westervoort in het buitenland?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fSzeHSno7w7M08MnUrx7ERDg/full.png

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
GerCor schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:59:
[...]

[afbeelding]
Sinds 1940 hoort het eigenlijk bij Duitsland.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-04 09:50
GerCor schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:59:
[...]

[afbeelding]
Hahah
Gaan we dit bij elk filmpje krijgen ?? Hebben we eindelijk beetje leuke beelden krijg je dit maar zo te zien rijd hij toch netjes binnen de max snelheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-05 10:05
Nog ff een vraag over het Dynaudio pakket. In mijn huidige Golf 7 zonder Dynaudio begint het plastic aardig te resoneren als je de volume harder zet, en de bass toeneemt. Is dit opgelost met Dynaudio? Of trilt het dan alleen nog maar harder? Zou namelijk wel jammer zijn voor zoveel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fheerens
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-05 01:15

fheerens

ir.

Engineer Stewie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 07:46:
Ja, toen mijn velgen er te zaterdag afgingen na amper 3500km op de teller zag ik ook al dat de naven verroest zijn 8)7 .
Hier zelfde na 3500 toen de zomerschoentjes eronder gingen. Zie het gelukkig niet als ze erop zitten, maar het feit dat ik het weet heeft al effect... 8)7
Bioflap schreef op maandag 26 maart 2018 @ 23:19:
Nog ff een vraag over het Dynaudio pakket. In mijn huidige Golf 7 zonder Dynaudio begint het plastic aardig te resoneren als je de volume harder zet, en de bass toeneemt. Is dit opgelost met Dynaudio? Of trilt het dan alleen nog maar harder? Zou namelijk wel jammer zijn voor zoveel geld.
Heb nu DynAudio in 7FL. Hievoor 7Connect zonder Dyn, daar resoneerde zo'n beetje alles. Nu aanzienlijk minder last van. Met een SD kaartje gevuld met flinke bass-tunes eigenlijk nog geen enkele trilling gehoord die ik zelf niet had veroorzaakt (flesje water, zonnebril, telefoon). Kan het van harte aanraden.
Enige dat ik mij afvraag is of de plastic achterbak-mat die ik er zonder reden in had liggen nog enige demping geeft van de sub. Heb het systeem geregeld op 50% staan, dakje open of dicht, en nog niet gerommeld met de werkelijke instellingen.

@Bioflap ik heb de Dyn overigens af-fabriek besteld, maar via lease-maatschappij en dealer los betaald zodat het niet in mijn eigen bijdrage/bijtelling kwam. Werkgever staat geen opties toe die "niet noodzakelijk" zijn... Exec pakket was toegestaan vanwege LED verlichting |:(
Ben trouwens 11 april in Groenlo, kan even langsrijden rond 12:00 als je tijd hebt en nog zo lang kunt wachten O-)

@svr89 Mooie wagen en gave kleur! Waar kan ik die AID kopen? Ik wil GVD ook full map navi, weg met die tellers!!!

[ Voor 15% gewijzigd door fheerens op 27-03-2018 00:29 ]

In AvE we trust

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB076
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-03 07:43
fheerens schreef op maandag 26 maart 2018 @ 23:45:
[...]

@svr89 Mooie wagen en gave kleur! Waar kan ik die AID kopen? Ik wil GVD ook full map navi, weg met die tellers!!!
363€. Koopje. Klein puntje van aandacht is dat je er ook nog even een Polo omheen moet aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Bioflap schreef op maandag 26 maart 2018 @ 23:19:
Ik heb de 7FL zonder Dynaudio maar gewoon 8 speakers incl met discover media en via spotify bleutooth of kabel eigenlijk nog nooit gekraak gehoord of buiten ze limiet , misschien licht het ook aan je opnames ? Of instellingen bij klank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
glydoscoop schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 08:39:
[...]

Ik heb de 7FL zonder Dynaudio maar gewoon 8 speakers incl met discover media en via spotify bleutooth of kabel eigenlijk nog nooit gekraak gehoord of buiten ze limiet , misschien licht het ook aan je opnames ? Of instellingen bij klank
Ik gebruik Spotify via BT, maar het gekraak komt niet van de verbinding. Het is echt het plastic in de auto/dashboard wat je hoort resoneren.

Het gaat waarschijnlijk toch geen Highline Business R worden. Deze is "kaal" bijna 100 euro duurder in de lease dan de Comfortline Business. Op het laatstgenoemde model kan ik meer opties aanvinken en ben ik minder geld kwijt...

Wat vinden jullie overigens van de kleuren die je kan kiezen? Ik vind het zwaar tegenvallen. Kurkuma valt nu af, omdat er geen R-line pakket meer op zit. Zit nu te twijfelen over White Silver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Glydoscoop heeft white silver, schitterende kleur!

Overigens kwam ik dit tegen......lijkt mij hoax

https://www.topgear.nl/au...cht-begrensd-op-200-km-u/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TabacosPrimeros
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Rainesh schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:07:

Nogal vroeg voor een 1 april grap... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:02

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

fheerens schreef op maandag 26 maart 2018 @ 23:45:
[...]
@Bioflap ik heb de Dyn overigens af-fabriek besteld, maar via lease-maatschappij en dealer los betaald zodat het niet in mijn eigen bijdrage/bijtelling kwam. Werkgever staat geen opties toe die "niet noodzakelijk" zijn... Exec pakket was toegestaan vanwege LED verlichting |:(
Hoe dan?

Af-fabriek is meestal (AFAIK altijd) in de bijtelling, accessoires daarintegen kun je meestal wel zelf contant aftikken zodat deze niet in de leaseprijs/eigen bijdrage valt, buiten de bijtelling komen accessoires eigenlijk altijd omdat de cataloguswaarde reeds is bepaald.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:55

Heb je met je Renault clio 1.5 naft een hogere topsnelheid dan met je BMW M5 >:) .
Zal wel onzin zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB076
"Autobedrijven kunnen tot zondag bezwaar aantekenen", aldus het artikel. Een snelle blik op de kalender zegt dan genoeg O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap

@glydoscoop
Ben je tevreden met de kleur? Zwart wil ik niet meer. Grijs en antraciet ook niet.. Kurkuma is het denk ik net niet als je geen R-line hebt, en dan blijft alleen blauw, groen en White Silver over :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Omdat het zonnetje nog schijnt heb ik mijn DSLR nog eens bovengehaald :).
@Weemism Zet één van die 2 maar in de startpost ter vervanging van de huidige als je wil :).

Nog steeds zeer tevreden van de auto. Van de velgen ook, persoonlijk ben ik fan :). Moet zeggen dat qua comfort er tussen de 18" en 20" niet veel verschil zit, enkel als je een hoger niveauverschil moet overbruggen voel je dat maar anders is dat gelijk.
Alhoewel de rolgeluiden veel hoger zouden moeten zijn 67db vs 72db is daar in het interieur niets van te merken. Heb wel een pak meer grip, dat voel ik wel.
Verbruik is 0,1l/100km gestegen zo lijkt, maar ik heb een tankpas van de zaak :P.

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/810/27173544408_56f2d5c35e_c.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/787/40151908875_4965441bb4_c.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bioflap
Engineer Stewie schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:58:
@Weemism Zet één van die 2 maar in de startpost ter vervanging van de huidige als je wil :).

Nog steeds zeer tevreden van de auto. Van de velgen ook, persoonlijk ben ik fan :). Moet zeggen dat qua comfort er tussen de 18" en 20" niet veel verschil zit, enkel als je een hoger niveauverschil moet overbruggen voel je dat maar anders is dat gelijk.
Alhoewel de rolgeluiden veel hoger zouden moeten zijn 67db vs 72db is daar in het interieur niets van te merken. Heb wel een pak meer grip, dat voel ik wel.
Verbruik is 0,1l/100km gestegen zo lijkt, maar ik heb een tankpas van de zaak :P.

[afbeelding]
[afbeelding]
Het verschil tussen 16 en 18 inch in de Golf is heel goed merkbaar. Vooral het bandengeluid is opeens erg aanwezig.

Prachtige auto trouwens!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

[afbeelding]
[afbeelding]
Lager, lager, lager!

:+

Jammer dat ze in Belgenland zo moeilijk zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:40

Wom

De Arteon is in rap tempo aan het stijgen op de lijst van 'potentiele opvolgers van mijn A5'. Zeker als ik bovenstaande fotos zo bekijk.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Bioflap schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:50:
[...]

@glydoscoop
Ben je tevreden met de kleur? Zwart wil ik niet meer. Grijs en antraciet ook niet.. Kurkuma is het denk ik net niet als je geen R-line hebt, en dan blijft alleen blauw, groen en White Silver over :)
Helemaal fantastisch , ook alleen maar goede reacties op de auto door de kleur . Is niet op foto’s te omschrijven en moet ook gezien worden in de zon en in het donker lijkt het wel een andere kleur te worden !

Ik zeg doen ( rijden er ook zeer weinig van rond nu volgens mij )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
glydoscoop schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:37:
[...]

Helemaal fantastisch , ook alleen maar goede reacties op de auto door de kleur . Is niet op foto’s te omschrijven en moet ook gezien worden in de zon en in het donker lijkt het wel een andere kleur te worden !

Ik zeg doen ( rijden er ook zeer weinig van rond nu volgens mij )
Welke uitvoering heb je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Wom schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:36:
De Arteon is in rap tempo aan het stijgen op de lijst van 'potentiele opvolgers van mijn A5'. Zeker als ik bovenstaande fotos zo bekijk.
Nog eentje dan, met cleane achterkant :+

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/784/39236774690_d117389ac7_c.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Engineer Stewie op 27-03-2018 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Vlak bij mij woont iemand die volgens mij bij de lokale VW dealer werkt. Tijdje terug een gloedje nieuwe T-Roc en nu een Arteon op de parkeerplaats. Ik vind die Arteon ontzettend mooi maar die kan ik voorlopig niet betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB076
Engineer Stewie schreef op zondag 25 maart 2018 @ 22:31:
[...]

Enfin, voor 140€ netto bijtelling kan je niet sukkelen.
Dat bedoel ik :P. In Nederland zou ik zoiets voor de Polo gaan betalen als ik 'm niet alleen zakelijk zou gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Bioflap schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:38:
[...]

Welke uitvoering heb je?
Tsi comfortline

Achterkant 1

Achterkant 3

Zijkant 1

Twijfel alleen nog om het logo achter aan te passen en groter setje wielen want vind te torronto wielen best vet alleen maatje te klein

[ Voor 13% gewijzigd door glydoscoop op 27-03-2018 10:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
[...]
Done.

@Blue-eagle Jouw foto inmiddels door Photoshop gehaald?

[ Voor 9% gewijzigd door Weemism op 27-03-2018 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
glydoscoop schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:47:
[...]

Tsi comfortline

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Twijfel alleen nog om het logo achter aan te passen en groter setje wielen want vind te torronto wielen best vet alleen maatje te klein
Heel nice! Heb je nog de standaard velgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Bioflap schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:07:
[...]

Heel nice! Heb je nog de standaard velgen?
Jep wat je ziet is standaard setje torronto !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:57
Ik lees net dat Parkmobile samen kan werken met de Mijn Volkswagen app. Lijkt me super handig. Ik ging er van uit dat ik dat standaard wel kan gebruiken, want ik heb Car-Net. Maar de Mijn VW app blijkt weer heel wat anders te zijn en je moet daarvoor een module in je auto hebben. Die ik kennelijk niet heb. Wat is dat nu weer voor onzin dan? Waarom bieden ze twee verschillende diensten aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Tsja, het is een diesel. Ik vind het juist mooi zo. Elegant. En om nou om elk putje of hobbeltje heen te moeten rijden of overal achteruit in te parkeren, daar wordt het niet eleganter van.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Weemism schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:52:
[...]

Done.

Misschien ook even een foto van de nieuwe Touareg op de beginpagina? Ziet er een stuk beter uit dan de vorige.

Die was echt lelijk en gedateerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-05 22:58
Volkswagen connect komt met een update:
quote: Volkswagen
Nieuw in de App:

✔ Private lease. Heb je een Private Lease contract? Nu heb je ook inzicht in de gereden kilometers t.o.v. het jaarkilometrage van jouw Private Lease contract. Zo weet je precies of je moet bijbetalen, terugkrijgt of wanneer het slim is om jouw contract aan te passen.
✔ Rijstijlscore. Nu nog nauwkeuriger. Ook ontvang je feedback om jouw scores te verbeteren zodat je hoger op het Leaderbord kunt komen.
✔ Diefstalmelding. Jouw Volkswagen gestolen? Met de app kun je dit direct rapporteren bij de politie en geef je toestemming om het voertuig realtime te traceren.
✔ Handige tips. Doe het zelf, met een beetje hulp van ons. Met handige tips en video’s gericht op onderhoud van je Volkswagen, zoals het checken van de bandenspanning.
Wanneer?

In april 2018 komt er een melding in jouw huidige Mijn Volkswagen app en word je uitgenodigd om de app opnieuw te downloaden.
Vooral de optie Diefstalmelding bevalt mij wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
GerCor schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:35:
[...]

Misschien ook even een foto van de nieuwe Touareg op de beginpagina? Ziet er een stuk beter uit dan de vorige.

Die was echt lelijk en gedateerd.
Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
tiguan schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:40:
Ik lees net dat Parkmobile samen kan werken met de Mijn Volkswagen app. Lijkt me super handig. Ik ging er van uit dat ik dat standaard wel kan gebruiken, want ik heb Car-Net. Maar de Mijn VW app blijkt weer heel wat anders te zijn en je moet daarvoor een module in je auto hebben. Die ik kennelijk niet heb. Wat is dat nu weer voor onzin dan? Waarom bieden ze twee verschillende diensten aan?
Dat car net heb ik ook maar mij niet duidelijk ? Ik kan puur en alleen een reisdoel naar me auto sturen en dan moet ik hem nog aanvinken ook bij starten ??!?
Of doe ik iets fout want als ik nu kijk zie ik mijn locatie zonder dat mijn auto er is .

Minn volkswagen idd aparte module van maarliefst 250!!!! Bizar en dan maar 3 jaar ook maar wel mee adverteren enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Net in de showroom gekeken naar een Silver White model. Prachtig! Die wordt nu ook besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-06 15:41
Mijn nieuwe Tiguan heb ik ook in White Silver, ben ik heel erg blij mee :)

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
@glydoscoop Kreeg net antwoord van Pon. De nieuwste generatie krijgt het standaard ingebouwd, bij een bepaalde uitvoering natuurlijk. Mijn auto van mei 2017 had 't nog niet :P Uiteraard kan ik 't laten inbouwen voor €249,- zei die.

Dus het is een vrij nieuwe dienst lijkt me. Vraag me af of dat Car-Net gaat vervangen, of dat ze het naast elkaar blijven gebruiken. Lijkt me nogal omslachtig om 2 diensten draaiende te houden.

[ Voor 41% gewijzigd door tiguan op 27-03-2018 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB076
In de Comfortline Business uitvoering van de Polo die ik komende zomer ga ophalen zit inderdaad zowel Car-Net als die app module. Met een beetje geluk arriveert 'ie in de vakantie, dan kan ik het speelgoed nog uitgebreid uitproberen :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
tiguan schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:35:
@glydoscoop Kreeg net antwoord van Pon. De nieuwste generatie krijgt het standaard ingebouwd, bij een bepaalde uitvoering natuurlijk. Mijn auto van mei 2017 had 't nog niet :P Uiteraard kan ik 't laten inbouwen voor €249,- zei die.

Dus het is een vrij nieuwe dienst lijkt me. Vraag me af of dat Car-Net gaat vervangen, of dat ze het naast elkaar blijven gebruiken. Lijkt me nogal omslachtig om 2 diensten draaiende te houden.
Ik heb die van mij in januari dit jaar opgehaald maar geen app module zal wel niet dat pakket hebben dan was mij niet duidelijk met samenstellen veder hoor .

Trouwens wil iedereen nu stoppen met het bestellen van de mooiste vw kleur namelijk white silver hij is nu nog exclusief en dat hou ik graag zo . Neem maar lekker een witte daar zijn er al genoeg van hhaha

Grapje natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
waarom zijn al die leuke kleuren niet op de GTI te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamahabest
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04 12:22
Viper® schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:09:
Tegen betaling kan je toch gewoon alle kleuren van de regenboog krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Met een tip van @Vissa66 kan ik het verkleurde weer goed wit maken :) !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ST9YZEGTDnz24pu5H9Ydlf3k/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05 14:38
Lekker plakken! Succes! :P

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Laat je de GTI toch wrappen. Kost een paar centen maar een GTI zelf ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Eerst maar eens kijken hoe het nu zit..
Geen idee of het losse delen zijn of één geheel.

Die spoiler moet ik ook nog plakken 8)7

Oh ja, morgen op de bank.
Heb in mijn vorige tank alleen 98 gegooid (geen andere keus), nu wel weer een volle 102 tank.
Zal geen effect hebben denk/hoop ik.

Eens kijken wat het doet en of het opnieuw afgesteld moet worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
Famous schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 00:10:
[...]

Oh ja, morgen op de bank.
Heb in mijn vorige tank alleen 98 gegooid (geen andere keus), nu wel weer een volle 102 tank.
Zal geen effect hebben denk/hoop ik.

[...]
Voor een volgende keer zou je kunnen zorgen dat je altijd een flesje octaanverhoger van bij de automaterialenzaak of ethanol hebt liggen die je dan in de tank erbij kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Weemism schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 00:36:
[...]

Voor een volgende keer zou je kunnen zorgen dat je altijd een flesje octaanverhoger van bij de automaterialenzaak of ethanol hebt liggen die je dan in de tank erbij kan gooien.
Was voor toen inderdaad beter geweest!
Normaal rij ik de tank eigenlijk niet zo leeg dat ik elders “moet” tanken.

Moet er enigzins vroeg zijn vanavond, even kijken of het lukt vooraf de tank af te vullen met 102, dan zal 98 er eruit zijn denk ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
GerCor schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:28:
[...]

Laat je de GTI toch wrappen. Kost een paar centen maar een GTI zelf ook.
Heb ik wel aan zitten denken. Eerst maar ff kijken hoe hij bevalt in blauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:29

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Als je maar genoeg betaald is toch alles mogelijk?

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamahabest
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04 12:22
Tylen schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:34:
[...]

Als je maar genoeg betaald is toch alles mogelijk?
Toen ik bestelde, was dat in ieder geval gewoon een optie in de bestellijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Viper® schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:24:
[...]

Heb ik wel aan zitten denken. Eerst maar ff kijken hoe hij bevalt in blauw.
Welke kleur zou je willen?

Wrappen moet je willen, is bij lange na niet zo mooi als de glans van echte lak.

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Vissa66 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 11:59:
Welke kleur zou je willen?

Wrappen moet je willen, is bij lange na niet zo mooi als de glans van echte lak.
Zou het? Je kunt met wrappen natuurlijk helemaal los gaan. Meest prachtige creaties zijn te zien op YouYube. En, wil je de auto weer kwijt dan haal je desnoods alles er weer af.

Glanst aardig hoor: d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HAjtkOJkrIVVzueqVOo5OLYS/full.png

Maar dit kan ook:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CczQu8KAo4cU3EpNYLdqgmds/full.png

[ Voor 22% gewijzigd door GerCor op 28-03-2018 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Weet iemand of ik bij de golf 7 FL ook andere deurmodules moet hebben voor inklapbare spiegels ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

glydoscoop schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 12:47:
Weet iemand of ik bij de golf 7 FL ook andere deurmodules moet hebben voor inklapbare spiegels ?
Andere dan wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Als het goed is niet. Maar durf ik niet met zekerheid te zeggen. Wat is je kenteken ookal weer? dan kijk ik ff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Rainesh schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 12:53:
[...]

Als het goed is niet. Maar durf ik niet met zekerheid te zeggen. Wat is je kenteken ookal weer? dan kijk ik ff
PZ-079-X d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Helemaal goed , maar ik lees online bij aantal advertenties dat je bij het basis model andere deur modules moet hebben . Zoals sommige dat ook nodig hebben voor de verlichting onderin de deur en sommige weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-05 14:41

Mimiix

Professioneel Prutser

BlazeMuis schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:18:
[...]

Haha jazeker, tot nu toe de fijnste auto die ik heb gehad. Kan zeer veel zelf aanpassen/repareren en 2e hands onderdelen zijn volop te vinden. Inbouw mogelijkheden qua geluid is ook enorm, by far de meest makkelijke auto om een leuke set in te bouwen.

Gister de subwoofer weer ingebouwd en alle standaard speakers door JBL vervangen.

Gister met de auto door de wasstraat, sindsdien trilt/schokt de auto een beetje tijdens het remmen, gister niet echt tijd gehad om te kijken ivm een verjaardag waar ik heen moest. Zal vanmiddag ff kijken wat er aan de hand is zodra m'n vriendin weer is van werk. Ik vermoed een scheve remschijf, remblokken zijn bijna nieuw, dus dat is het niet.
Ah tof! Zoals gezegd, mocht je handleidingen nodig hebben laat het weten. Ik heb ook vcds. Zit ie nog wel een beetje goed in de lak? Dat inbouwen kan ik beamen! Onlangs nog de ombouw naar elektrische spiegels gedaan. Allemaal heel makkelijk.

Die remmen heb ik ook wel eens, alleen is het meestal na 3x remmen weg. Zelf heb ik van die geventileerde remmen, allicht dat hij die ook nodig hebt? . Zijn de schijven wel schoon en recht?

Vandaag helaas m'n bak overleden. Hij maakte al herrie bij de lagers, maar nu begon ie ook te slippen vanmorgen. Hopelijk deze week een revisie nog erin. 900 armer...

Ook maar eens kijken naar nieuwe raamrubbers. Mijne lekken als je de spuit erop zet.

Heb je een foto van je polo?

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Ik heb wel deurmodules voor een MK7 waar het 100% zeker op zit. Weet alleen niet of die ook zo op een MK7.5 kunnen. :P

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-05 15:32

Impry

Rallymedia.nl

Mensen hier ervaringen met ACC vs. de file-assistent/traffic jam assist?
Is het echt veel fijner dan alleen ACC?

En ik las ook iets over de mogelijkheid om het er in te programmeren/coderen bij ACC icm traffic lane assist. Scheelt toch paarhonderd euro.

Gaat om een Golf 7 DSG die ik nu aan het samenstellen ben.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
@Impry Ik vond het die extra €1099,- wel waard, ook wat je er nog meer bij kreeg namelijk. Ik gebruik het idd voornamelijk in files of ook op enkelbaans weggetjes als je er niet voorbij kan. Het rijdt super relaxed hoor.

[ Voor 1% gewijzigd door tiguan op 28-03-2018 14:47 . Reden: prijs aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/214p3f4.png
Het valt (nu?) in het Bestuurdersassistentiepakket Plus á € 1099,-.

Ten opzichte van de Lane Assist (€ 584) is dat inderdaad € 500,- extra.

Edit: en die Dynaudio subwoofer op de positie van het reservewiel, kun je die makkelijk loskoppelen?
Is altijd een handig stukje ruimte om in de zomervakantie te gebruiken voor wat bagage.

[ Voor 33% gewijzigd door Impry op 28-03-2018 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Impry schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 14:40:
[afbeelding]

Het valt (nu?) in het Bestuurdersassistentiepakket Plus á € 1099,-.

Ten opzichte van de Lane Assist (€ 584) is dat inderdaad € 500,- extra.
Mooi voorbeeld waarbij ik zeg: waar gaat dit in godsnaam over

Niet in combinatie met LED plus

Want? Waarom niet?

Automatisch volgen voorganger in files:
- Spiegelpakket

Want? Wat hebben inklapbare spiegels met files te maken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Je hebt ook nog deze :P

Bestuurdersassistentiepakket Plus (alleen i.c.m. Led plus verlichting en Executive pakket))
€ 1.204
Dodehoeksensor ("Blind-Spot"-sensor) met uitparkeerassistent (niet voor Alltrack)
Verkeersbordenherkenning
Rijstrookbehoudassistent (Lane Assist)
File assistent (Traffic Jam Assist)
Automatisch volgen voorganger in files:
Automatisch gas geven, remmen en sturen in rijbaan (0-60 km/h)
Emergency Assist
Semi-automatische besturing wagen bij medisch noodgeval
Spiegelpakket
Buitenspiegels inklapbaar en voorzien van omgevingsverlichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Vissa66 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 14:07:
[...]

Ik heb wel deurmodules voor een MK7 waar het 100% zeker op zit. Weet alleen niet of die ook zo op een MK7.5 kunnen. :P
Ja het kan zo zijn dat ik geen andere modules nodig heb daar gaat het mij om , kan namelijk een setje spiegels kopen voor 200 via ebay zonder modules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Ik zou zeggen, spiegels monteren en kijken of het werkt. Het uitwisselen van de modules is simpel. Mocht het niet werken klop dan ff bij mij aan voor de modules. ^^

Op de MK7 was het overigens niet nodig. Bij mij werkte de inklapbare spiegels met de modules die er al in zaten. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Vissa66 op 28-03-2018 15:16 ]

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Vissa66 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:14:
Ik zou zeggen, spiegels monteren en kijken of het werkt. Het uitwisselen van de modules is simpel. Mocht het niet werken klop dan ff bij mij aan voor de modules. ^^

Op de MK7 was het overigens niet nodig. Bij mij werkte de inklapbare spiegels met de modules die er al in zaten. :)
Moet ze dan alleen wel nog even bestellen en dan zon 2 weken wachten haah

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
Impry schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 14:33:

En ik las ook iets over de mogelijkheid om het er in te programmeren/coderen bij ACC icm traffic lane assist. Scheelt toch paarhonderd euro.

Heb het al voor meerdere tweakersleden erbij gecodeerd. Je hebt wel Lane Assist en ACC voor nodig. Dan kan TJA er prima bij.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Famous
:D 404pk bitchessss :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/O8uOrEAgFKiaQRxtGivTflDO/full.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Weemism schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:52:
[...]

Done.

Ja, kon geen goede foto vinden en momenteel is 'ie vies :+ Dus voorlopig maar even een plaatje in een raar gebied :7

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UYVHVss.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Impry schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 14:33:

Wat is het verschil? Ik heb ACC en als ik dat aanzet in de file dan houdt hij ook netjes afstand ten opzichte van mijn voorligger. Hij remt automatisch, geeft gas, en met mijn lane assist is sturen ook niet echt veel werk te noemen ofzo.

Of andere vraag: ACC ken ik. Waar zit de file-assistent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
Je lane assist stuurt onder de 65km/u niet mee. Alleen bij traffic jam assist doet ie dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
Blue-eagle schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 20:27:
[...]

Ja, kon geen goede foto vinden en momenteel is 'ie vies :+ Dus voorlopig maar even een plaatje in een raar gebied :7

[afbeelding]
Ik zet 'm erbij. Voor de specs, je had volgens mij de 1.0 TSI met 95pk / 175Nm? Bouwjaar en uitvoeringsniveau heb ik ook nog even nodig voor de volledigheid.

[ Voor 9% gewijzigd door Weemism op 28-03-2018 21:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Weemism schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 21:35:
[...]

Ik zet 'm erbij. Voor de specs, je had volgens mij de 1.0 TSI met 95pk / 175Nm? Bouwjaar en uitvoeringsniveau heb ik ook nog even nodig voor de volledigheid.
1.0TSI 95pk in een Golf? Is toch enkel 85 of 110?

Dacht dat Blue-eagle een 1.4 TSI 150 DSG had..

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
MK_ schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 21:48:
[...]

1.0TSI 95pk in een Golf? Is toch enkel 85 of 110?

Dacht dat Blue-eagle een 1.4 TSI 150 DSG had..
Oh ja, whops, is een Golf, ik had de Polo in m'n hoofd 8) . Lijken ook allemaal zoveel op elkaar tegenwoordig, *kuch*.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Weemism schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 21:35:
[...]

Golf uit oktober 2015 met 1.4 TSI DSG Highline, met een R-Line checkbox waardoor hij is verlaagd en zwart getinte ramen heeft en verder niks :7 Met 150pk. Import uit Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ja, toch gelukt!
Toen ik er heen reed dacht ik wel; zul je net zien dat die op 397pk ofzo eindigt :+

temp blijft nu op 21 graden, erg netjes.
Zeer blij met de intercooler :Y

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JB076
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/205azht.jpg

For what it's worth, kwam ook nog een foto tegen van m'n brommobiel. Vers bij de dealert, inclusief obligaat bosje blommen. Toch nog een Up! in de OP *O*.

Model: move up!
Motor: 1.0 MPI 60 pk, 95 Nm
Bouwjaar: 2016

Gooi maar in de OP voor zo lang het nog duurt!

Valt wel weer op hoe achterlijk hard dat Deep Black Pearl altijd glimt op foto's.

[ Voor 11% gewijzigd door JB076 op 28-03-2018 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Het is nu begrensd op 527nm, ietsjes hoger :)
(als ik het 0,6 naar boven afrond }:O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-05 22:58
JB076 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:52:
[afbeelding]

For what it's worth, kwam ook nog een foto tegen van m'n brommobiel. Vers bij de dealert, inclusief obligaat bosje blommen. Toch nog een Up! in de OP *O*.

Model: move up!
Motor: 1.0 MPI 60 pk, 95 Nm
Bouwjaar: 2016

Gooi maar in de OP voor zo lang het nog duurt!

Valt wel weer op hoe achterlijk hard dat Deep Black Pearl altijd glimt op foto's.
Ja en hoe snel het krast in de realiteit.. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Famous schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:59:
[...]

Het is nu begrensd op 527nm, ietsjes hoger :)
(als ik het 0,6 naar boven afrond }:O )
0,6 naar boven afronden, dus eigenlijk 526,4Nm? Dan hoor he het eigenlijk af te ronden naar 526 >:)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
MK_ schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:05:
[...]

0,6 naar boven afronden, dus eigenlijk 526,4Nm? Dan hoor he het eigenlijk af te ronden naar 526 >:)
Haha, daarom zet ik het erbij.
Pk zit op 403,5 dus die is wel legit 404 :$

Edit; zie nu zelf dat het 0,3 is.. :F

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JY45yVP2PENrQYzYbAhwJfqI/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Lekker Bram. Maar hoe staat die bank bekent waar je op stond? Is het een positieve of negatieve bank? ;)

Met motoren hebben we dat ook. De bank van Hoegee is erg positief daar krijg je dus extra pktjes ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
@JB076 Ik heb je in de TS gezet (y) . Eindelijk ook een Up!

@Famous Ook je specs aangepast inmiddels.

Binnenkort weer tijd voor wat grafiekjes, maar eerst @Vissa66's resultaten maar eens afwachten 8) .

In de tussentijd, als er nog meer liefhebbers zijn voor een vermelding in de TS, laat het me weten via een PM.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB076
Haha, pal boven die bazenbak van @Engineer Stewie ook echt. Het contrast kan haast niet groter :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Tylen schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:07:
Lekker Bram. Maar hoe staat die bank bekent waar je op stond? Is het een positieve of negatieve bank? ;)

Met motoren hebben we dat ook. De bank van Hoegee is erg positief daar krijg je dus extra pktjes ;)
Thanks!

Op voorwielaangedreven auto's valt hij ±4,5% lager uit met het vermogen tov JD.
Het is nog niet helemaal duidelijk wat het 4x4 verschil is tegenover JD maar er zijn meerdere ervaringen dat 'zijn' auto's (met minder vermogen) sneller zijn. Zowel FWD als 4Motion.

Nu is dat natuurlijk altijd lastig meten en ligt aan veel factoren, laten we dat voorop stellen!
wij van WC eend..

Het vaart in elk geval heerlijk, iets wat belangrijk is. :)

@Weemism Goed bezig weer :)
Gezien @Vissa66 zijn downpipe niet aanpast blijf ik denk ik nog (even) bovenaan staan.
Is dit geen extra motivatie Remco? Gewoon lekker die downpipe aanpassing *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Famous schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:20:
[...]

Thanks!

Het is nog niet helemaal duidelijk wat het 4x4 verschil is tegenover JD maar er zijn meerdere ervaringen dat 'zijn' auto's (met minder vermogen) sneller zijn. Zowel FWD als 4Motion.

Nu is dat natuurlijk altijd lastig meten en ligt aan veel factoren, laten we dat voorop stellen!
wij van WC eend..

Gezien @Vissa66 zijn downpipe niet aanpast blijf ik denk ik nog (even) bovenaan staan.
Nice. Dus bij jd ook nog even erop. (y)

Ps. Je ondertitel klopt niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Tylen schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:25:
[...]
Ps. Je ondertitel klopt niet >:)
Inderdaad >:)

@Famous Nette waardes! Haal ik ook bijna! Oh nee, wacht... :/
* Anoniem: 5177 loopt langzaam weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB076
Ondanks alle grappenmakerij moet ik nog wel even vermelden dat de Up voor het a-segment echt een prima karretje is. Heb diverse concurrenten gereden als huurauto, maar daarin had ik toch meestal geen 35.000 km in krap 15 maanden af willen leggen. Het interieur is (relatief) stil, de stoel zit prima (en kan gezien mijn lengte gelukkig zo ver naar achteren dat de achterbank onbruikbaar wordt) en het infotainmentsysteem stelt ook niet teleur.

Desalniettemin hoop ik toch dat er nog een paar weekjes van die Polo-levertijd afgesnoept kunnen worden :7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
Famous schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:20:
[...]

Thanks!

wij van WC eend..

Zeker weten, ik ga de 2e plek straks wel verdedigen. Die 404pk ga ik niet overtreffen. :) :P

Maar ik ben wel een stuk lichter, dus wil wel rollend sprintje doen. >:) :+

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Vissa66 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:04:
[...]

Zeker weten, ik ga de 2e plek straks wel verdedigen. Die 404pk ga ik niet overtreffen. :) :P

Maar ik ben wel een stuk lichter, dus wil wel rollend sprintje doen. >:) :+
Vanaf 10km/u? *O* :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
Vissa66 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:04:
[...]

Voor degenen die niet begrijpen waar @Vissa66 het over heeft, het gaat dus om deze grafiek, en z'n 2e plek daarin:

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4707/28097926299_4cfcdcf1bd_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Weemism schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:16:
[...]

Voor degenen die niet begrijpen waar @Vissa66 het over heeft, het gaat dus om deze grafiek, en 2e plek:

[afbeelding]

Die klopt eigenlijk niet.
@CaDje heeft toch een 7R? 300/310pk.

Natuurlijk knalt @Vissa66 hem over 1,5 week voorbij, maar die missen we wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
Famous schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:19:
[...]

Die klopt eigenlijk niet.
@CaDje heeft toch een 7R? 300/310pk.

Natuurlijk knalt @Vissa66 hem over 1,5 week voorbij, maar die missen we wel :P
Volgens z'n post in het vorige deel van dit topic heeft ie idd een Golf R uit 2014. Die zou met de 2.0 TSI dan een vermogen van 300pk en 380Nm koppel moeten hebben volgens de specs?

Ik zie even niet waarom ie niet meer in de stats staat, maar hij heeft zich sinds het laatste topic ook niet meer gemeld lijkt het, misschien dat ik 'm om die reden eruit had gelaten. Ik zal 'm bij de update weer meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Rainesh schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 17:07:
[...]
Heb het al voor meerdere tweakersleden erbij gecodeerd. Je hebt wel Lane Assist en ACC voor nodig. Dan kan TJA er prima bij.
Ok, super, goed om te weten!
Had al wat posts van jou hier over langs zien komen. Fijn om hier die info te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-05 15:16

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

www.autoblog.nl

wie zijn Arteon staat hier te shinen op de frontpage (nu dan) van Autoblog?
https://www.autojunk.nl/2018/03/arteon-r-line

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

DerOllie schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:03:
www.autoblog.nl

wie zijn Arteon staat hier te shinen op de frontpage (nu dan) van Autoblog?
https://www.autojunk.nl/2018/03/arteon-r-line
Geen idee. :?

Pagina: 1 ... 34 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over programmeren en activeren van (verborgen) functies graag in dit topic: Verborgen auto functies activeren d.m.v. VCDS