Hier zelfde na 3500 toen de zomerschoentjes eronder gingen. Zie het gelukkig niet als ze erop zitten, maar het feit dat ik het weet heeft al effect...

Bioflap schreef op maandag 26 maart 2018 @ 23:19:
Nog ff een vraag over het Dynaudio pakket. In mijn huidige Golf 7 zonder Dynaudio begint het plastic aardig te resoneren als je de volume harder zet, en de bass toeneemt. Is dit opgelost met Dynaudio? Of trilt het dan alleen nog maar harder? Zou namelijk wel jammer zijn voor zoveel geld.
Heb nu DynAudio in 7FL. Hievoor 7Connect zonder Dyn, daar resoneerde zo'n beetje alles. Nu aanzienlijk minder last van. Met een SD kaartje gevuld met flinke bass-tunes eigenlijk nog geen enkele trilling gehoord die ik zelf niet had veroorzaakt (flesje water, zonnebril, telefoon). Kan het van harte aanraden.
Enige dat ik mij afvraag is of de plastic achterbak-mat die ik er zonder reden in had liggen nog enige demping geeft van de sub. Heb het systeem geregeld op 50% staan, dakje open of dicht, en nog niet gerommeld met de werkelijke instellingen.
@
Bioflap ik heb de Dyn overigens af-fabriek besteld, maar via lease-maatschappij en dealer los betaald zodat het niet in mijn eigen bijdrage/bijtelling kwam. Werkgever staat geen opties toe die "niet noodzakelijk" zijn... Exec pakket was toegestaan vanwege LED verlichting

Ben trouwens 11 april in Groenlo, kan even langsrijden rond 12:00 als je tijd hebt en nog zo lang kunt wachten
@
svr89 Mooie wagen en gave kleur! Waar kan ik die AID kopen? Ik wil GVD ook full map navi, weg met die tellers!!!
[
Voor 15% gewijzigd door
fheerens op 27-03-2018 00:29
]