Het grote Volkswagen topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 126 Laatste
Acties:
  • 559.081 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:22
Famous schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:30:
Ja met droge koppeling, klote dingen die dq200.
Kon 400nm niet eens aan dacht ik.

Als er nu weer een 6-bak inkomt zal het wel de dq250 zijn.
Natte dsg bak die tot 500/525 kan veilig.
DQ200 is inderdaad niet eens 400Nm. 330-340Nm heb je het wel gehad.
Overigens moet je altijd wel wat meer oppassen met een droge dubbele koppeling. Die dingen kunnen niet zo veel aan als de natte equivalenten. Dan heb ik het over situaties waar de koppelingen slippen by design. Denk aan traag rijden, traag bergop rijden en launches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
Ik heb mijn auto een week geleden laten chippen bij JD en heb daar 500euro moeten betalen voor stage 1. Ik heb een golf 5 1.4tsi 122pk en ik ben echt uitermate tevreden, ondanks de prijs. De auto loopt fijner/ soepeler en de toename van het vermogen is ook zeker fijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
theman36 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:45:
Ik heb mijn auto een week geleden laten chippen bij JD en heb daar 500euro moeten betalen voor stage 1. Ik heb een golf 5 1.4tsi 122pk en ik ben echt uitermate tevreden, ondanks de prijs. De auto loopt fijner/ soepeler en de toename van het vermogen is ook zeker fijn _/-\o_
Tuurlijk ben je tevreden.
Ze hebben veel werk geleverd en iedereen is er blij mee.

Stage 1 is echter wat inladen en even rijden om te kijken of het goed is.
Heb je een uitdraai hoeveel vermogen je nu heb?

Kan wel vertellen dat ik voor precies hetzelfde geld mijn complete dsg + stage 3 tuning heb laten doen en daar zat ook nog 5 tientjes fooi bij ;)
Meneer heeft zelfs nog de wastegate wat versteld, wat een klote werkje is, want Famous zetten hem steeds te strak :D

Oke, niet helemaal eerlijk want kreeg wel korting, maar enkel even ter peren/appel vergelijking

@AndRo555 Ja klopt, echt bizar eigenlijk voor een 'sport' auto.
Ik moet eigenlijk een DQ380 of DQ500 bak eronder krijgen, kunnen we echt stappen maken..

[ Voor 7% gewijzigd door Famous op 06-03-2018 21:53 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
@Famous Of ergens een prototype van de DQ511 op vissen. 550Nm rated van de fabriek (irl dus meer) en 10 versnellingen.
Jammer dat het idee van die bak in de prullenmand gegaan is.

Nieuwe Polo GTI is inderdaad DQ250 die veel meer aankan. De oude was de DQ200 7 traps waarbij de motor erg geknepen was om de bak niet aan gort te rijden. De handbak had gewoon meer koppel.
Geen idee overigens of dat dat een moedwillige beslissing was of dat de grotere 6 traps DQ250 gewoon niet paste. Ik gok dat laatste aangezien de Audi S1 op hetzelfde platform enkel een handbak had, terwijl de 6 traps DQ250 echt wel toegevoegde waarde had. En de 7 traps DQ200 kan niet overweg met 4motion.

[ Voor 16% gewijzigd door AndRo555 op 06-03-2018 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ja ik zou eigenlijk een TVS moeten contacten of zij geen bak hebben gereviseerd.
Als ik dit bekijk denk ik ook hoe doen ze het in godsnaam?
Dan moet je intern toch ook wat veranderen voor 700nm en dat doe je niet voor 7 meier..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ErdXNNGNfM0Ow7QSCspmV2HQ/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:29
Ook de DQ200 kunnen zij aanpassen zodat die veel meer NM's aan kan. Heel bizar, vraag me ook af hoe ze dit doen.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanisher
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:42
Kun je de 2.0 TSI (180PK) ook extra kietelen met behoud garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Rainesh schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:07:
Ook de DQ200 kunnen zij aanpassen zodat die veel meer NM's aan kan. Heel bizar, vraag me ook af hoe ze dit doen.
Zal eens een oud medewerker vragen, wellicht weet hij het.
vanisher schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:10:
Kun je de 2.0 TSI (180PK) ook extra kietelen met behoud garantie?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
Famous schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:05:
Ja ik zou eigenlijk een TVS moeten contacten of zij geen bak hebben gereviseerd.
Als ik dit bekijk denk ik ook hoe doen ze het in godsnaam?
Dan moet je intern toch ook wat veranderen voor 700nm en dat doe je niet voor 7 meier..

[afbeelding]
Dat zijn de waardes voor de DQ500. Die is 550Nm rated. dan is 700Nm niet zo heel veel meer.

DQ250: http://www.tvsengineering.nl/nl/gearbox/dsg/dsg-dq250.html
Lijkt mij ook in de lijn der verwachtingen. Tot +-500Nm zonder hardware veranderingen. Daarna koppelingen veranderen (1600+ euro) en nieuwe baksoftware (1000 euro).

Tandwielen zullen dat wel aankunnen. Dat is (meestal) het probleem niet. En als het een probleem is is het vaak alleen tabndwielen van 1e en soms 2e versnelling upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
AndRo555 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:16:
[...]

Dat zijn de waardes voor de DQ500. Die is 550Nm rated. dan is 700Nm niet zo heel veel meer.

DQ250: http://www.tvsengineering.nl/nl/gearbox/dsg/dsg-dq250.html
Lijkt mij ook in de lijn der verwachtingen. Tot +-500Nm zonder hardware veranderingen. Daarna koppelingen veranderen (1600+ euro) en nieuwe baksoftware (1000 euro).

Tandwielen zullen dat wel aankunnen. Dat is (meestal) het probleem niet. En als het een probleem is is het vaak alleen tabndwielen van 1e en soms 2e versnelling upgraden.
Ik zag het toevallig net..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5mxXbFFHoPh5ytBtLeOuDJGo/full.png

Maar dan valt 999,- nog mee.
Ik dacht dat een DSG upgrade wel richting de 1500+ ging.

Edit; als je eronder kijkt bij koppeling upgrades komt 1650,- ook eerst.. lekker vaag :+

[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 06-03-2018 22:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AndRo555
Famous schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:17:
[...]

[afbeelding]

ik denk niet dat de hardware (nieuwe koppelingen) en arbeid in de 999 gaat. In totaal ben je dan eerder 2600+ kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
AndRo555 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:19:
[...]

ik denk niet dat de hardware (nieuwe koppelingen) en arbeid in de 999 gaat. In totaal ben je dan eerder 2600+ kwijt.
Had hem net een edit gegeven inderdaad.
Anders was het nog wel verleidelijk om eens na te denken over een turbo upgrade.

Nu blijft enkel die intercooler nog in gedachtes hangen, al blijft het tov extra winst nog 'prijzig'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
Turbo + DSG lijkt mij weggegooid geld. Doe 4-5k kan je beter sparen voor een MQB R in een paar jaar en dan eentje met een DQ381. Samen met de motor kan je dan ''relatief'' makkelijk naar de 500pk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
Famous schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:50:
[...]

Tuurlijk ben je tevreden.
Ze hebben veel werk geleverd en iedereen is er blij mee.

Stage 1 is echter wat inladen en even rijden om te kijken of het goed is.
Heb je een uitdraai hoeveel vermogen je nu heb?

Kan wel vertellen dat ik voor precies hetzelfde geld mijn complete dsg + stage 3 tuning heb laten doen en daar zat ook nog 5 tientjes fooi bij ;)
Meneer heeft zelfs nog de wastegate wat versteld, wat een klote werkje is, want Famous zetten hem steeds te strak :D

Oke, niet helemaal eerlijk want kreeg wel korting, maar enkel even ter peren/appel vergelijking
Nee ik heb er geen uitdraai bij, daar moest ik nog eens 100 euro voor neer leggen en dat vond ik een beetje onnodig voor dat papiertje haha.

Als je het geld voor onderdelen erbij telt zal het nog wel aardig aantikken denk ik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
AndRo555 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:24:
Turbo + DSG lijkt mij weggegooid geld. Doe 4-5k kan je beter sparen voor een MQB R in een paar jaar en dan eentje met een DQ381. Samen met de motor kan je dan ''relatief'' makkelijk naar de 500pk.
Met deze bedragen inderdaad wel. Als de DSG de helft kost is het al een iets ander verhaal.
Het is eigenlijk ook wel snel zat wat ik heb maar boven een x snelheid mag het van mij wel harder doorlopen.
theman36 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:25:
[...]

Nee ik heb er geen uitdraai bij, daar moest ik nog eens 100 euro voor neer leggen en dat vond ik een beetje onnodig voor dat papiertje haha.

Als je het geld voor onderdelen erbij telt zal het nog wel aardig aantikken denk ik? :P
Dat bedoel ik.
Tuurlijk met onderdelen ben ik duurder uit maar jij hebt ook geen onderdelen erbij :)

Alleen mijn HPFP was al duurder :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09 20:15
Famous schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:00:
Iets met Famous is ongeduldig..
@glydoscoop wat is een canard?
Canards:

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/23hock9.jpg

[ Voor 61% gewijzigd door Vissa66 op 06-03-2018 23:36 ]

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Al doende leert men :P
Nooit van gehoord of gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Famous schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:17:
[...]

[afbeelding]

Edit; als je eronder kijkt bij koppeling upgrades komt 1650,- ook eerst.. lekker vaag :+
Zover ik kan zien is die 999 euro gewoon een software upgrade met alle opties naar wens. Niks hardware matigs. Achterlijk duur dus. :P VAGT doet hetzelfde voor 1/2 van de prijs. JD vraagt ook ongeveer 1000 als je alle opties aantikt. :F

[ Voor 4% gewijzigd door Vissa66 op 06-03-2018 23:48 ]

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Maar hoe komen ze dan bij 750nm?
Dat krijg je echt niet veilig uit een dq250 bak.

Zelfs een oud medewerker weet niet hoe het precies zit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
Bij notes staat ,,racekoppeling'' dus het installeren van die komt er nog bij. Die 999 is alleen software. 8)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Famous schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:56:
Maar hoe komen ze dan bij 750nm?
Dat krijg je echt niet veilig uit een dq250 bak.

Zelfs een oud medewerker weet niet hoe het precies zit :+
Zwakke punt van die bakken is de koppeling zelf, niet de bak die erachter zit. Die bak kan gerust meer aan.

En echt 750nm gaat die nooit aankunnen, geen enkele tuner gaat in eerste of 2e versnelling die 750nm laten aanspreken. Dan trek je gelijk alles in stukken vaneen.

Trouwens wel duur voor software Flashje. Als je daar nog eens de kosten moet bij tellen voor de de koppeling zelf....goedkoopste wat ik weet is 860inc std vliegwiel en std koppeling.(ongeveer 420 nm max op diesel)...op een handbak.... zelf heb ik versterkte laten steken (600nm ivm met vele sleuren) en 1ppkm korter bij de deur voor 1100.
Denk dat je voor dsg makkelijk dubbele kan tellen :p

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:03
Uffeltje schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:47:
[...]

Ik ben ook blij met m'n 1.0 TSI met 110 paardjes. Afgelopen twee dagen een 1.4 TSI met 125 paardjes meegehad als leenauto en die maakte beduidend meer herrie dan m'n eigen wagen. Had ik niet verwacht.
Stil is de mijne ook niet echt, dieseltje :P
Maar ach, over 40.000km gemiddeld 1:19,6 rijden (en niet bepaald eco rijden :X ) zorgt er weer voor dat het me niet echt uitmaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:05
Zag vanochtend een golf 7 (2012) rijden wit , met achter en voor dyna blinks retrofit maar dan zag deze wel wel heel vloeiend uit .

Enigste vreemde was dat de gril voor de GTE street had en de koplampen ook maar dan met R-line badge en dan is dat blauwe ineens minder mooi

Toevallig een forum lid ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
FabianGTI schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 08:19:
[...]

Stil is de mijne ook niet echt, dieseltje :P
Maar ach, over 40.000km gemiddeld 1:19,6 rijden (en niet bepaald eco rijden :X ) zorgt er weer voor dat het me niet echt uitmaakt
Haal ik ook wel eens, alleen dan andersom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:03

DvE

ORA-00000

Iemand wel eens last van een hangende tankklep: niet open gaan terwijl auto wel geopend is?
Oplossing bij mij was de auto afsluiten en weer opnieuw openen (Tiguan 2).
Lees wel dat soms de actuator stuk zou kunnen zijn/ kuren kan vertonen en vervangen zou kunnen worden.
Iemand anders hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

GerCor

Zonder dallen geen pieken

DvE schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:58:
Iemand wel eens last van een hangende tankklep: niet open gaan terwijl auto wel geopend is?
Oplossing bij mij was de auto afsluiten en weer opnieuw openen (Tiguan 2).
Lees wel dat soms de actuator stuk zou kunnen zijn/ kuren kan vertonen en vervangen zou kunnen worden.
Iemand anders hier ervaring mee?
Heb ik ook. Als ik ga tanken moet ik de auto nogmaals 'openen'. Ik heb dan ook een foutmelding in VCDS maar het zal mij een worst zijn.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:03

DvE

ORA-00000

GerCor schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:02:
[...]

Heb ik ook. Als ik ga tanken moet ik de auto nogmaals 'openen'. Ik heb dan ook een foutmelding in VCDS maar het zal mij een worst zijn.
Ok, maar de oplossing voor jou is dus altijd nogmaals openen van de auto en dat werkt steeds? Prima, kan ik mee leven. En anders wordt het de ijskrabber er tussen rammen. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

DvE schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:04:
Ok, maar de oplossing voor jou is dus altijd nogmaals openen van de auto en dat werkt steeds? Prima, kan ik mee leven. En anders wordt het de ijskrabber er tussen rammen. :X
Yep. Ik gooi het onder de noemer 'extra beveiligd'. Niemand kan mijn brandstof stelen als ik even niet oplet. >:)

PS. En als het je begint te vervelen? Ik dacht dat @Rainesh had gezegd dat vervangen zo'n 3 tientjes kost.

[ Voor 12% gewijzigd door GerCor op 07-03-2018 10:17 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Goed nieuws over de gordelspanner:

Vanmorgen de auto naar VW servicepunt gebracht. Ze hadden de gordelspanner binnen. Word ik net gebeld. We hebben de gordelspanner nogmaals getest en de melding is verdwenen. M.a.w., de gordelspanner hoeft niet gerepareerd te worden.

Maar, nog mooier:

Op de gordelspanner zit 100% coulanceregeling, in dit geval fabrieksgarantie. Linksom of rechtsom, reparatie is altijd gratis. Heeft niks met de verkopende partij te maken en ook niks met Volkswagen.

Mijn dag kan niet meer stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
GerCor schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:57:

Vanmorgen de auto naar VW servicepunt gebracht. Ze hadden de gordelspanner binnen. Word ik net gebeld. We hebben de gordelspanner nogmaals getest en de melding is verdwenen. M.a.w., de gordelspanner hoeft niet gerepareerd te worden.

Maar, nog mooier:

Op de gordelspanner zit 100% coulanceregeling, in dit geval fabrieksgarantie. Linksom of rechtsom, reparatie is altijd gratis. Heeft niks met de verkopende partij te maken en ook niks met Volkswagen.

Goed om te horen !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Tags NL

Harmful or Harmless?

GerCor schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:57:

Maar, nog mooier:

Had je dan de melding "proactive passenger protection system function restricted" ? Dat heeft die van mij ook, garage (Niet VW garage) kan het vervangen voor 380 ex btw plus uren en richting de 550 euro. Heb VW service punt gemaild wat zij kunnen doen

https://powershellisfun.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• svr89
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Hallo,

Na lange tijd in deze topic (en deel 3) te hebben meegelezen, heb ik mezelf voorgenomen om ook actief mee te doen. Veel van de vragen die ik had zijn dankzij deze topic beantwoord en daarvoor wil ik graag iets terugdoen.

Volgende week mag ik na ruim 4 maanden wachten eindelijk mijn eerste nieuwe (lease) Polo ophalen.
Ik wil graag mijn ervaringen met jullie delen en als jullie vragen hebben wil ik deze ook graag beantwoorden (al heb ik geen technische kennis van auto's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Als je begint met fotos zodra je hem hebt zijn velen al blij @svr89 ;) Succes met wachten nog!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Tags NL schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:07:
Had je dan de melding "proactive passenger protection system function restricted" ? Dat heeft die van mij ook, garage (Niet VW garage) kan het vervangen voor 380 ex btw plus uren en richting de 550 euro. Heb VW service punt gemaild wat zij kunnen doen
Yep, maar dan gewoon in het Nederlands. :9

Nog maar een keer naar laten kijken/laten uitlezen dan want mogelijke oorzaak van de melding is: de kou van afgelopen periode.

Deze melding dus, met foto: GerCor in "Het grote Volkswagen topic - Deel 4"

[ Voor 21% gewijzigd door GerCor op 07-03-2018 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruut
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 15:42
svr89 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:07:
Hallo,

Na lange tijd in deze topic (en deel 3) te hebben meegelezen, heb ik mezelf voorgenomen om ook actief mee te doen. Veel van de vragen die ik had zijn dankzij deze topic beantwoord en daarvoor wil ik graag iets terugdoen.

Volgende week mag ik na ruim 4 maanden wachten eindelijk mijn eerste nieuwe (lease) Polo ophalen.
Ik wil graag mijn ervaringen met jullie delen en als jullie vragen hebben wil ik deze ook graag beantwoorden (al heb ik geen technische kennis van auto's).
Ik wacht ook al 4 maanden op mijn polo, maar in mijn geval is verwachte productiedatum (na al twee uitgesteld te zijn) pas over 2 weken. Ze geven de Active Info Display hier de schuld van. Heb jij die optie toevallig ook aangevinkt? Zo ja, dan zijn ze de productie met AID in ieder geval gestart.

Chaos, panic, & disorder - my work here is done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svr89
  • Niet online
Ik heb ook het AID genomen.
De auto is op 02/11 besteld en de levertijd was toen eind februari.
Op 21/01 is de levering zonder reden verschoven naar week 11 (volgende week) en op 19/02 zou het (weer zonder reden) eind maart worden.
Uiteindelijk heb ik nu een dealerafspraak voor aanstaande dinsdag.

Ik heb begrepen dat je voor r-line nog veel langer kan wachten. Gelukkig wisten ze dat bij het bestellen al, waardoor ik die optie eraf hebt gehaald.
Bruut schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:56:
[...]

Ik wacht ook al 4 maanden op mijn polo, maar in mijn geval is verwachte productiedatum (na al twee uitgesteld te zijn) pas over 2 weken. Ze geven de Active Info Display hier de schuld van. Heb jij die optie toevallig ook aangevinkt? Zo ja, dan zijn de productie met AID in ieder geval gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruut
svr89 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:12:
Ik heb ook het AID genomen.
De auto is op 02/11 besteld en de levertijd was toen eind februari.
Op 21/01 is de levering zonder reden verschoven naar week 11 (volgende week) en op 19/02 zou het (weer zonder reden) eind maart worden.
Uiteindelijk heb ik nu een dealerafspraak voor aanstaande dinsdag.

Ik heb begrepen dat je voor r-line nog veel langer kan wachten. Gelukkig wisten ze dat bij het bestellen al, waardoor ik die optie eraf hebt gehaald.

[...]
ik heb ook begin begin november (7-11) besteld en om dezelfde reden afgezien van de R-line. de 2x schuivende leverdatum werd aan mij verklaard door (leverings)problemen met de AID. productiedatum is week 12 en dan nog ongeveer 3 weken voordat hij aan mij geleverd wordt.... is de huidige voorspelling. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ik heb ook begin begin november (7-11) besteld
26 september besteld...

Ah, is de AID de boosdoener.
Ik wacht ook al 5+ maanden. Productieweek 12 is hier bevestigd.
week 14/15 klaar.

[ Voor 26% gewijzigd door Viper® op 07-03-2018 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svr89
  • Niet online
Wom schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:10:
Als je begint met fotos zodra je hem hebt zijn velen al blij @svr89 ;) Succes met wachten nog!
Zal ik zeker doen, inclusief de specs :)

[ Voor 16% gewijzigd door svr89 op 07-03-2018 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svr89
  • Niet online
Viper® schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:20:
[...]

26 september besteld...

week 14/15 klaar.
Jou levertijd is dan toch behoorlijk langer. Vraag me af waar dat dan aan ligt. Ik heb veel opties genomen (behalve r-line en DSG) in de Highline uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
GerCor schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:53:
[...]

Nog maar een keer naar laten kijken/laten uitlezen dan want mogelijke oorzaak van de melding is: de kou van afgelopen periode.

Nou, die kou nam wel wat problemen met zich mee. Mijn sperdiff vond het niet echt leuk bij het afdraaien van mijn oprit in koude toestand. *bonk bonk bonk* :D

Ook mijn passagierdeur wilde niet open vanaf buitenaf, van binnen geen probleem, zat dus niet vast gevroren. 8)7

Gelukkig zitten we weer dik boven 0. :9

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik heb de GTI, volgens mij werd die sowieso wat later geproduceerd. Vanaf week 6 'officieel'.
Ergens anders las ik weer problemen met voorraad van de DSG.
De GTI heeft de DSG6, de rest van de modellen de DSG7

Ook waren er software issues met de AID.
Verder zou ik het niet weten. Ik heb bijna alle opties aangevinkt _O-
codelijst
W06,7RE,9WX,PND,QV3,WD2,ZEA,YOW,UQ5,3FB,4I3,4KF,6YD,7W2,7X5,7Y8,9S0,9VG,KA1,PJB,FC1,WLL,WW3,PLA

Ik kreeg ooit de deur van mijn GTR niet open, handvat nagenoeg vastgevroren.
En het raam wilde niet naar beneden, dus vervolgens ging de deur niet goed dicht en moest ik het eerste stuk met de deur op een kier rijden.
Lekker zo'n goeie nacht dikke vorst

[ Voor 42% gewijzigd door Viper® op 07-03-2018 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Viper® schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:34:
Ik heb de GTI, volgens mij werd die sowieso wat later geproduceerd. Vanaf week 6 'officieel'.
Ergens anders las ik weer problemen met voorraad van de DSG.
De GTI heeft de DSG6, de rest van de modellen de DSG7

Ook waren er software issues met de AID.
Verder zou ik het niet weten. Ik heb bijna alle opties aangevinkt _O-
codelijst
W06,7RE,9WX,PND,QV3,WD2,ZEA,YOW,UQ5,3FB,4I3,4KF,6YD,7W2,7X5,7Y8,9S0,9VG,KA1,PJB,FC1,WLL,WW3,PLA

Ik kreeg ooit de deur van mijn GTR niet open, handvat nagenoeg vastgevroren.
En het raam wilde niet naar beneden, dus vervolgens ging de deur niet goed dicht en moest ik het eerste stuk met de deur op een kier rijden.
Lekker zo'n goeie nacht dikke vorst
Heb ik de foto's gemist? >:) :9

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
  • Laatst online: 18-06 20:16
Waar halen jullie eigenlijk officiële VW onderdelen? Ik moet mijn achter ruitenwisser arm vervangen.
VW golf 2008 trendline.

Iemand enig idee? Heb wat gezocht maar kom alleen maar nep spul tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

seadogg schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:20:
Waar halen jullie eigenlijk officiële VW onderdelen? Ik moet mijn achter ruitenwisser arm vervangen.
VW golf 2008 trendline.

Voor een 2008 Golf (10 jaar!) is zo'n onderdeeltje toch wel tweedehands bij een autodemontage bedrijf (lees: sloperij) aan te komen voor weinig?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Waar halen jullie eigenlijk officiële VW onderdelen? Ik moet mijn achterruitwisserarm vervangen.
VW Golf 2008 Trendline.

Iemand enig idee? Heb wat gezocht maar kom alleen maar nepspul tegen.
VW dealer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
VW golf 2008 trendline.

BM parts, hebben een hoop spulletjes. :)

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:17
Vissa66 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:49:
[...]

BM parts, hebben een hoop spulletjes. :)
BM parts idd of onderdelenlijn.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Dan ben ik benieuwd naar levertijd van de T-Roc R-line van mijn ouders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Rainesh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 21:06:
Dan ben ik benieuwd naar levertijd van de T-Roc R-line van mijn ouders....
Wees blij dat ze een T steen hebben gekozen.
Wat is die Q2 lelijk zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Famous schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 21:07:
[...]

Wees blij dat ze een T steen hebben gekozen.
Wat is die Q2 lelijk zeg..
In s-line trim is ie nog wel te doen. Interieur afwerking is wel veeeeel beter dan de Roc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fheerens
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 21:41

fheerens

ir.

[...]

26 september besteld...

week 14/15 klaar.
Hmm, ik heb mijn Golf Highline Business R met AID op 6 oktober 2017 besteld en op 17 jan 2018 in ontvangst genomen. Is ook destijds ook uitgesteld van 28 dec 2017 naar 17 jan vanwege "lever problemen". Maar hoorde later dat dit met productie-jaartal te maken had. R-line en AID erop, weet niet of er verschil zit in de AID van Golf en andere modellen. Succes met afwachten, het kan vreselijk zijn :P

In AvE we trust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Rainesh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 21:12:
In s-line trim is ie nog wel te doen. Interieurafwerking is wel veeeeel beter dan de Roc.
Misschien een betere afwerking maar wel bijna dodelijk saai. Allemaal zo iel. Vooral de verbinding middenconsole en dashboard...... er zit niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Heb je dat ook als je in een Porsche GT2RS stapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Famous schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:06:
Dan is het niet vanwege de automaat maar vanwege Porsche..... :r B)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:46
[...]

26 september besteld...

week 14/15 klaar.
Ook ik heb op de Arteon AID en besteld 6/12/2017, levering 6/2/2018 (opgehaald de 19de).
Denk dat al die AID's hetzelfde zijn hoor. Je zou verwacht dat een populair model als de polo daar niet op zou moeten wachten. Dat is toch een klasse waar je dan al snel naar iets anders gaat kijken bij lange levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruut
Engineer Stewie schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:26:
[...]

Ook ik heb op de Arteon AID en besteld 6/12/2017, levering 6/2/2018 (opgehaald de 19de).
Denk dat al die AID's hetzelfde zijn hoor. Je zou verwacht dat een populair model als de polo daar niet op zou moeten wachten. Dat is toch een klasse waar je dan al snel naar iets anders gaat kijken bij lange levertijden.
Niet alle AID schijnen hetzelfde te zijn. Er zitten verschillende versies in de huidige modellenlijn van VW. Toen ik bestelde was er geen Polo met AID en om een goed beeld te krijgen van de AID die er in de Polo ging komen moest ik niet in de Golf kijken maar in de Tiguan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Bruut schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:02:
[...]

Niet alle AID schijnen hetzelfde te zijn. Er zitten verschillende versies in de huidige modellenlijn van VW. Toen ik bestelde was er geen Polo met AID en om een goed beeld te krijgen van de AID die er in de Polo ging komen moest ik niet in de Golf kijken maar in de Tiguan.
Hardwarematig? Met de software kan je antuurlijk alle kanten uit.
Ik heb hier gelezen dat AID standaard needle sweep heet, in een Arteon bv is dat al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruut
Engineer Stewie schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:05:
[...]

Hardwarematig? Met de software kan je antuurlijk alle kanten uit.
Ik heb hier gelezen dat AID standaard needle sweep heet, in een Arteon bv is dat al niet.
Ik dacht ook hardwarematig (resolutie scherm?) maar weet het niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Tags NL

Harmful or Harmless?

GerCor schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:53:
[...]

Hoop dat het zoiets is, volgende week woensdag bij VW Service punt in Heerenveen gaan ze hem uitlezen (á 35 euro...) en dan zien wat en hoe. Garantie kon niet, mijn GTD is van half 2014, maar coulance mogelijk wel als hij dealer onderhouden is.. Ja, hij komt uit Frankrijk (Import) en geen idee of dat dan ok is.. We gaan het zien volgende week, hoop niet veel kosten want over anderhalve maand heb ik lease
auto...

https://powershellisfun.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Tags NL schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:14:
Hoop dat het zoiets is, volgende week woensdag bij VW Service punt in Heerenveen gaan ze hem uitlezen (á 35 euro...) en dan zien wat en hoe. Garantie kon niet, mijn GTD is van half 2014, maar coulance mogelijk wel als hij dealer onderhouden is.. Ja, hij komt uit Frankrijk (Import) en geen idee of dat dan ok is.. We gaan het zien volgende week, hoop niet veel kosten want over anderhalve maand heb ik lease
auto...
Ik heb mijn auto bij een niet VW-dealer gekocht. De auto is 2 keer uitgelezen bij een VW-servicepunt. Kosten: 0 euro. Nogmaals, het is fabrieksgarantie. Heeft niks met Volkswagen of land te maken maar de fabrikant die de gordelspanners maakt.

Mijn Golf 7 is van 12-12-13.

M.a.w. het zou jou ook geen cent MOGEN kosten. Behalve als de garage vaststelt dat er niets aan de hand is maar je toch besluit het te laten vervangen.

Zeg maar tegen het VW-servicepunt in Heerenveen dat ze beter hun best doen om het op te zoeken. Ze kunnen alle kosten bij de fabrikant declareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Famous schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:06:
Zeker weten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 14:47
Einde van de kever?

Ben wel benieuwd naar het productiemodel van de T1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Ik was het wachten beu dus de laatste 2 halogeen lampjes die me dwars zaten vervangen door LED: handschoenenvakje en bagageruimte. Handschoenenvakje was wel lastig om eruit te halen en ik heb nu ook een extra stukje plastic dat is afgebroken maar alles klikt weer op zijn plaats.

Mooi alle gele halogeen van mijn auto verwijderd en is nu of LED of - mistlampen - halogeen blauw wit. En ik moet zeggen dat die mistlampen steeds leuker worden om te gebruiken. Af en toe maar eens aanzetten als de Hermandad niet in de buurt is.

[ Voor 17% gewijzigd door GerCor op 08-03-2018 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:06

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

GerCor schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:27:
En ik moet zeggen dat die mistlampen steeds leuker worden om te gebruiken.
Waarom leuker om te gebruiken?

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Mooie kleur, dat blauw-wit. Past qua kleur mooi bij mijn Xenonlampen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 14:47
@GerCor
Zijn dat allemaal LED'jes die je uit China hebt laten overkomen of ergens hier uit de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

YoGi_Berra schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:44:
@GerCor
Zijn dat allemaal LED'jes die je uit China hebt laten overkomen of ergens hier uit de buurt?
Hier in de buurt gehaald. Die uit China komen niet. Wel een stuk duurder dan die in China maar ja, als je betaald hebt en ze sturen niks .... Doe ik dus nooit meer.

Nu nog mijn remklauwen een keer een kleurtje geven en ik ben klaar met retrofitten.

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 08-03-2018 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
GerCor schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:00:
[...]

Nu nog mijn remklauwen een keer een kleurtje geven en ik ben klaar met retrofitten.
In kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Ja, dat wordt dan toch hoogstwaarschijnlijk rood. Heb eerst gedacht aan geel, want dat staat bij jouw auto ook erg mooi. Maar dan moet je wel zwarte velgen hebben en die vind ik bij een Golf 7 juist niet mooi. Ook gedacht aan fel lichtblauw. Maar ja, dan heb ik ze blauw en dan zit ik er toch steeds aan te denken of rood niet mooier zou zijn geweest.

Zwart dak, witte auto .... dan lijkt mij, na veel nadenken, rood de enige mogelijkheid voor mij.

Maar misschien toch fel lichtblauw. Rood is ook weer te gewoontjes. Ik heb nog tijd zat ....

[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 08-03-2018 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
GerCor schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:08:
[...]

Ja, dat wordt dan toch hoogstwaarschijnlijk rood. Heb eerst gedacht aan geel, want dat staat bij jouw auto ook erg mooi. Maar dan moet je wel zwarte velgen hebben en die vind ik bij een Golf 7 juist niet mooi. Ook gedacht aan fel lichtblauw. Maar ja, dan heb ik ze blauw en dan zit ik er toch steeds aan te denken of rood niet mooier zou zijn geweest.

Zwart dak, witte auto .... dan lijkt mij, na veel nadenken, rood de enige mogelijkheid voor mij.

Maar misschien toch fel lichtblauw. Rood is ook weer te gewoontjes. Ik heb nog tijd zat ....
Blauw zou ik niet doen, is een GTE kleur.

En euh, soort grijs tint/kleur dan wat op de RS modellen zit? Lijkt mij ook wel mooi.

Edit;

Zoals dit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9WTkF7krI9F34ChV0DhNjTd4/full.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 08-03-2018 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Famous schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:27:
Blauw zou ik niet doen, is een GTE kleur.

En euh, soort grijs tint/kleur dan wat op de RS modellen zit? Lijkt mij ook wel mooi.
GTE is meer donkerblauw. Vallen nauwelijks op. Rood is GTI. Dus, één van die 2 maar dan een stuk feller. Moet er wel uitspatten.

Die RS valt alleen maar op door de tekst/logo. Ik vind het nogal saai.

[ Voor 9% gewijzigd door GerCor op 08-03-2018 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Waarom geen zwarte remklauwen dan?
Zou geen kleur doen die VW standaard ook al gebruikt in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Engineer Stewie schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:53:
Waarom geen zwarte remklauwen dan?
Zou geen kleur doen die VW standaard ook al gebruikt in elk geval.
Zwart is de standaard op een Golf R 😏

Misschien dat Wit wel mooi is, zou je eens moeten opzoeken of fotoshoppen.

[ Voor 12% gewijzigd door Will_M op 08-03-2018 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logi
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Die donkerblauw van een GTE, is dat hetzelfde als van een R32?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Logi schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:15:
Nee.

@wimmel_1
Kan ik je zo laten zien op een witte 6.
Niet mooi in mijn ogen.
Denk ook even aan t schoonhouden..

@GerCor dat valt wel op hoor, kijk maar eens hoe vies t is en steekt toch af.

28 april kan je geel in het eggie zien :)

[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 08-03-2018 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Logi schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:15:
GTE:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vHGinedU2hMRsyqf8w87xRPM/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Zojuist een brief binnen van VW.

excuses over de lange levertijd.
productie is gepland.
De indicatieve week voor aflevering van uw auto is kalenderweek 11 2018
Of VW heeft een aparte kalender. Of ze bedoelen productie week 11. Kan me moeilijk voorstellen dat hij volgende week al klaar is.

Zit overigens ook een dinercheque bij. Dat is dan wel weer leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
Voor de gein, en omdat ik het grappig en attent vond te krijgen van het kleine neefje van m'n partner, die gek is van auto's :)

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4800/25824463077_14bcb9953e_c.jpg

Duidelijk gewoon een Welly van de Action, maar toch, hij lijkt best goed, en is een trekautootje, dus als ik niet met de real deal onderweg ben kan ik fijn hier mee spelen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Viper® schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:31:
Zojuist een brief binnen van VW.

excuses over de lange levertijd.
productie is gepland.

[...]

Of VW heeft een aparte kalender. Of ze bedoelen productie week 11. Kan me moeilijk voorstellen dat hij volgende week al klaar is.

Zit overigens ook een dinercheque bij. Dat is dan wel weer leuk.
Want? Maandagmorgen in elkaar zetten, dinsdagmorgen op transport. Woensdag bij de dealer. Vrijdagmiddag ophalen.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

GerCor schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 02:06:
[...]

Want? Maandagmorgen in elkaar zetten, dinsdagmorgen op transport. Woensdag bij de dealer. Vrijdagmiddag ophalen.

Computer says no.

Polo komt uit Pamplona, Spanje eh :> :+

www.google.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
GerCor schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 02:06:
[...]

Nee, ik wil geen maandagochtend model :'(
MisteRMeesteR schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 07:56:
[...]

Computer says no.

Polo komt uit Pamplona, Spanje eh :> :+
Kijk daar staat ie :+
Afbeeldingslocatie: https://static.noticiasdenavarra.com/images/2017/07/14/efe_20160602_211610_pa2964_32117_11.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Viper® op 09-03-2018 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

GerCor schreef op zondag 25 februari 2018 @ 10:00:
Mij wel want verder is er niets interessants te zien. Snelheid zit er niet echt in en wie weet zit er een oma in die XE die gewoon optrekt.
Een oma zat er niet in. Maar ik wil wel een keer tegen je polo rijden hoor geen probleem. Kijken of daar wel snelheid inzit. Denk het het een rondje roet happen voor je wordt. :w

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Ediejo schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 09:37:
[...]

Een oma zat er niet in. Maar ik wil wel een keer tegen je polo rijden hoor geen probleem. Kijken of daar wel snelheid inzit. Denk het het een rondje roet happen voor je wordt. :w
@GerCor Rijdt een Errrrrr-Golluf. :+ d:)b

Btw, laten we aub geen competitie verplassen gaan houden in dit topic. Ik waardeer jou en vind je Caddy een prachtproject, laten we dat zo houden :P

Pedalensetje zit erin, was nog wel een gekloot omdat de boel redelijk strak zit, de föhn heeft overuren gemaakt >:)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
@MisteRMeesteR he shit, wilde mezelf net aanmelden voor het verplassen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Famous schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:47:
@MisteRMeesteR he shit, wilde mezelf net aanmelden voor het verplassen..
Hehe :P

Had jij het niet te druk met je gele verf :z ( :> )

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
MisteRMeesteR schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:54:
[...]

Hehe :P

Had jij het niet te druk met je gele verf :z ( :> )
Ik met gele verf?
Die snap ik ff niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Er zit een aantal vervelende bugs in de computer van @MisteRMeesteR _O-

Data is een beetje in de war. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Famous schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:08:
[...]

Ik met gele verf?
Die snap ik ff niet 8)7
Thinner dan O-)
Famous in "Het grote Volkswagen topic - Deel 4"
GerCor schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:40:
Er zit een aantal vervelende bugs in de computer van @MisteRMeesteR _O-

Data is een beetje in de war. >:)
Heus niet :P

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ik heb geen 1 of 2 op mijn kenteken.
Die gaan en kunnen niet van de auto af :)

en dat zonder kentekenhouders :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB076
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-03 07:43
Nou, de bestelling voor mijn zakelijke up!grade naar de Polo zal een dezer dagen de deur uit gaan denk ik. Zal me benieuwen wanneer die er is als ik de berichten hier lees... Al zie ik er bij Pon in Amersfoort zo al drie op de website staan die aan mijn wensen voldoen, dus wie weet trekken ze er gewoon een uit de voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
JB076 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:50:
Nou, de bestelling voor mijn zakelijke up!grade naar de Polo zal een dezer dagen de deur uit gaan denk ik. Zal me benieuwen wanneer die er is als ik de berichten hier lees... Al zie ik er bij Pon in Amersfoort zo al drie op de website staan die aan mijn wensen voldoen, dus wie weet trekken ze er gewoon een uit de voorraad.
Vreemd idd

Ik zie al 12 Polo GTI's op voorraad staan, gelukkig hoefde ik niet zo lang op die van mij te wachten _O-

https://www.pondealer.nl/...tsi-hatchback-6-versn-dsg

Zal die van mij wel zijn }:O

[ Voor 32% gewijzigd door Viper® op 09-03-2018 14:29 . Reden: of zit ik nu weer teveel te zeiken ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Tuurlijk. Veel te lang gewacht op mijn lampjes uit Chinaland, dus gisteren in de buurt aangeschaft. valt net een enveloppe in de brievenbus. 8)7 |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dDQ7AOFpF2llXGCNVQBySt8O/full.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door GerCor op 09-03-2018 15:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

GerCor schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:13:
Tuurlijk. Veel te lang gewacht op mijn lampjes uit Chinaland, dus gisteren in de buurt aangeschaft. valt net een enveloppe in de brievenbus. 8)7 |:(
Waarom bestel je dat spul dan ook in China als je wéét dat je toch het geduld niet op kunt brengen om er op te wachten? >:) :P

Ik bestel daar eigenlijk nooit iets vanwege die zelfde rede, als ik nú iets in m'n kop heb dan moeten de spullen welke ik nodig denk te hebben ook liefst nú in huis zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

wimmel_1 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:18:
[...]

Waarom bestel je dat spul dan ook in China als je wéét dat je toch het geduld niet op kunt brengen om er op te wachten? >:) :P

Ik bestel daar eigenlijk nooit iets vanwege die zelfde rede, als ik nú iets in m'n kop heb dan moeten de spullen welke ik nodig denk te hebben ook liefst nú in huis zijn :+
Ik had het geduld wel maar 3 februari besteld. Levertijd 20/25 dagen. En daarna was mijn geduld inderdaad op.

Maar ..... nu eerst naar Limburg. Even wat anders .... :9

[ Voor 5% gewijzigd door GerCor op 09-03-2018 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Carnaval ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Dat had 'ie dan eigenlijk (ook) 3 weken geleden al moeten hebben, toch? :*) 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vissa66
Prima sleutel dagje vandaag!

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2zs1bgk.jpg

Alles gemonteerd, nu al een prima verschil. Turbo is nu goed hoorbaar, eveneens als de stock BOV. Reageert een stuk feller.

@GerCor alleen de zwarte logo's nog niet. Denk dat ik die morgen nog even mee pak als het droog blijft.

Nu nog de sportcat en dan de bank op voor het echte werk! :)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
GerCor schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:13:

[afbeelding]
Die lijken op de lampjes in mijn flipperkast, ik heb er wss nog een hoop als het dezelfde zijn :+
Pagina: 1 ... 29 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over programmeren en activeren van (verborgen) functies graag in dit topic: Verborgen auto functies activeren d.m.v. VCDS