Het grote Volkswagen topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 126 Laatste
Acties:
  • 559.073 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

Phusebox schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 15:42:
Vandaag nog eens wezen kijken, ook al wil mijn vrouw niet in een Golf gezien worden, bij de VW dealer. Ik vond de T-Roc qua interieur wel heel erg tegenvallen. Vond het zelfs goedkoper aandoen dan een Polo...

De Golf vond ik qua interieur prima, de buitenkant wat minder maar eigenlijk interesseert me die weinig. Vraag me alleen af hoe snel al dat glanzend plastic gaat irriteren en erger nog krassen?
T-roc laatst meegekregen toen de golf een beurt kreeg.

Erg hard plastic allemaal. Idd een domper. Zeker omdat het nog best oploopt qua prijs als je hem aankleedt.

Zelf heb ik een golf met dat zwart glanzend piano plastic. Ziet er na 123.000 km nog prima uit . (Itt de t-roc welke al krassen had na 2100 km)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:11
@Phusebox Kijk anders naar ford Kuga...ze reed toch in een fiesta?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:15
Famous schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 15:47:
[...]

Maar @Vissa66 is wel stock en die heeft 265 pk ;)
290, kreupelen paarden. :/ :Z /3

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Weemism schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 15:50:
[...]

Dat schreef je eerder al eens idd. Ik ken ook iemands vrouw die haar man verboden heeft een VW te kopen, maar die prefereert dan voornamelijk grote Amerikanen, dus kwestie van smaak (en een beetje vooringenomenheid in dit geval).

Voor mijn begrip, wat is het bezwaar dat jouw vrouw heeft, en wat rijdt ze zelf liever dan?
No offence maar ze vindt Golfjes auto's voor patsers en pooiers. Nou was ik dat 15-20 jaar geleden misschien wel met haar eens als je keek waar de hangjongeren en dealers in rondreden. Maar goed dat sentiment deel ik dus niet.
Amaze86 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 15:56:
@Phusebox Kijk anders naar ford Kuga...ze reed toch in een fiesta?
Ja zij rijdt een Fiesta, ik momenteel een Focus. De Kuga, mja komt niet echt goed uit de tests dus die had ik al afgestreept. Ook van binnen vond ik die niet zo geweldig op foto's en video.

Vandaag in een CX-5 gereden maar die was uiteraard weer te groot en ook te patserig. Haha.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:51
Heb even tips nodig ,

Ik ben blij met me velgen en de maar alleen wil ze graag in het zwart hebben . Na even googelen en onderzoek denk ik dat het verstandig is om lekker te blijven rijden met mijn huidige set en die lekker wrappen of plastidippen .

Nu de vraag welke van de 2 raden jullie aan , moet we makkelijk te verwijderen zijn ! Laten doen zit in de mogelijkheden echter kan ik nergens vinden wat dat gaat kosten voor 4 velgen

Mocht zelf doen de voorkeur krijgen , waar kopen jullie meestal de folie of dip? En wat zijn de tips

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Famous schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 15:47:
[...]

Maar @Vissa66 is wel stock en die heeft 265 pk ;)

Ben nu even op bezoek bij Rene om de blauwe wat aan te passen met VCP

[afbeelding]
Volgens mij 290 niet stock. Of wel?

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:46
glydoscoop schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:14:
Heb even tips nodig ,

Ik ben blij met me velgen en de maar alleen wil ze graag in het zwart hebben . Na even googelen en onderzoek denk ik dat het verstandig is om lekker te blijven rijden met mijn huidige set en die lekker wrappen of plastidippen .

Nu de vraag welke van de 2 raden jullie aan , moet we makkelijk te verwijderen zijn ! Laten doen zit in de mogelijkheden echter kan ik nergens vinden wat dat gaat kosten voor 4 velgen

Mocht zelf doen de voorkeur krijgen , waar kopen jullie meestal de folie of dip? En wat zijn de tips

Bedankt alvast
Plastidip zal het makkelijkst zijn en is nog te verwijderen. Als je het zelf doet neem dan wel de originele plastidip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Tylen schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:16:
[...]

Volgens mij 290 niet stock. Of wel?
In overboost even, niet altijd.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Phusebox schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 15:42:
Vandaag nog eens wezen kijken, ook al wil mijn vrouw niet in een Golf gezien worden, bij de VW dealer. Ik vond de T-Roc qua interieur wel heel erg tegenvallen. Vond het zelfs goedkoper aandoen dan een Polo...

De Golf vond ik qua interieur prima, de buitenkant wat minder maar eigenlijk interesseert me die weinig. Vraag me alleen af hoe snel al dat glanzend plastic gaat irriteren en erger nog krassen?
Welk glanzend plastic bedoel je? Als je 't over de zwarte "piano lak" dashboard inlegdelen hebt: Deze krassen niet als je er niet met schuurpapier overheen gaat wrijven :)

Die delen zijn alléén niet standaard maar een onderdeel ven 't Highline óf R-Line pakket waarmee de auto's meestal binnen in de showroom van de dealer staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 24-02-2018 16:44 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:34
iichel schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 14:38:
ja ik vind het wel bijzonder dat de turbo benzinemotoren tov de diesels erg goed scoren op Nm/l, ik had iets meer verwacht van de dieseltjes. als je zo'n 1.0 TSI chipt ga je alsnog naar 240Nm (ron98). da's ietsje meer dan de 1.2 TSI. vind ik best netjes!
De dikste volkswagen tdi heeft 250Nm/l van de fabriek en 300Nm gechipt. Die zie je alleen bijna nooit rondrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

AndRo555 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:49:
[...]

De dikste volkswagen tdi heeft 250Nm/l van de fabriek en 300Nm gechipt. Die zie je alleen bijna nooit rondrijden.
V12 TDI Blokje uit de R8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Engineer Stewie schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:31:
[...]

Plastidip zal het makkelijkst zijn en is nog te verwijderen. Als je het zelf doet neem dan wel de originele plastidip.
Oke ik ga ff zoeken welke dat is en wat dat kost . Plus wat tutorials of het zelf te doen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

glydoscoop schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:56:
[...]

Oke ik ga ff zoeken welke dat is en wat dat kost . Plus wat tutorials of het zelf te doen is
Is opzicht wel leuk spul maar ga daarna nooit meer met een hogedrukspuit je velgen te lijf, een wasstraat poetst dat spul er overigens ook redelijk gemakkelijk af (ook al beweert de leverancier anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
wimmel_1 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 17:00:
[...]

Is opzicht wel leuk spul maar ga daarna nooit meer met een hogedrukspuit je velgen te lijf, een wasstraat poetst dat spul er overigens ook redelijk gemakkelijk af (ook al beweert de leverancier anders).
Is een wrap dan niet beter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Nope, de 2.0 uit de tiguan/passat. 240 pk en 500nm. (Biturbo)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
Heb mijn velgen wel eens laten dippen:

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/zoch85.jpg

Is dan wel profi gedaan, niet vanuit een spuitbus, in heel veel lagen. Alleen dan is het makkelijk te verwijderen.

Wasstraat, hogedruk, maakte allemaal niet uit. Als het goed is aangebracht geeft het geen krimp. :)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:53
wimmel_1 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:40:
[...]

Welk glanzend plastic bedoel je? Als je 't over de zwarte "piano lak" dashboard inlegdelen hebt: Deze krassen niet als je er niet met schuurpapier overheen gaat wrijven :)

Die delen zijn alléén niet standaard maar een onderdeel ven 't Highline óf R-Line pakket waarmee de auto's meestal binnen in de showroom van de dealer staan.
Als je af en toe dashboards ziet van sommige auto’s en hoeveel krassen en waar die krassen zitten, vraag ik mij echt oprecht af hoe dat allemaal gekomen is.. het enige wat ik nog heel afentoe heb is dat mijn horloge een keer tegen het stuur tikt ofzo bij uit of instappen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Misschien een Hydro Dip. Kost wel wat méér maar je kunt er qua design eigenlijk alles mee en 't is redelijk tot goed te vergelijken met lakken/spuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Famous schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:32:
[...]

In overboost even, niet altijd.
Correct, in zo'n flauwe overboost functie. Heeft VW gedaan om de Golf R niet in de weg te zitten kwa vermogen. :)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
En de lip moet er nog onder :+
Maar vast rekening mee gaan houden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0GDjmrWcmquEYQ9OCOemBQD9/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
2.0 tdi in de Passat/Arteon/Tiguan, 240pk en 500Nm uit 2l met de hulp van 2 turbo’s.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:28

GerCor

Zonder dallen geen pieken

kuusj98 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 13:12:
Met alle respect maar als je normaal kunt invoegen zie ik ook echt geen reden om helemaal tot het einde van in invoegstrook door te rijden.
Zo moeilijk is die reden niet. De wegbeheerder legt daar asfalt neer zodat je daar kunt rijden omdat dat nou juist de bedoeling is.
Ik geef mensen als het even kan altijd ruimte maar als je dan toch nog net even voor die ene auto moeten invoegen denk ik in mezelf ook wel eens "kom op zeg, lul".
Nogmaals, dat is de bedoeling. Kijk maar eens achter je. Daar hoopt het verkeer zich alleen maar op. Kom je net van een kruising, staat iedereen netjes rechts, links staat niemand en blokkeren de achterste auto's de kruising. Gaat de helft links staan, dan is de kruising ook vrij.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
Famous schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 17:25:

[afbeelding]
Straks altijd achteruit parkeren! :+

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Vissa66 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 17:51:
Straks altijd achteruit parkeren! :+
Yep, en de boodschappen dan toch maar op de achterbank. En gebruik je Park Assist tenminste ook. Blijft geinig, dat Park Assist.
glydoscoop schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:14:
Heb even tips nodig ,

Ik ben blij met me velgen
Ik vind ze anders erg klein. Wat is het eigenlijk, 16 inch?
wimmel_1 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 17:05:
Misschien een Hydro Dip. Kost wel wat méér maar je kunt er qua design eigenlijk alles mee en 't is redelijk tot goed te vergelijken met lakken/spuiten.
Is inderdaad prachtig. Kun je interieur ook mee doen. Wel lastiger als je jouw auto weer wilt verkopen.

FF een filmpje van Hydro Dip.

[ Voor 74% gewijzigd door GerCor op 24-02-2018 19:44 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
GerCor schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 17:59:
[...]

Yep, en de boodschappen dan toch maar op de achterbank. En gebruik je Park Assist tenminste ook. Blijft geinig, dat Park Assist.

[...]

Ik vind ze anders erg klein. Wat is het eigenlijk, 16 inch?

[...]

Is inderdaad prachtig. Kun je interieur ook mee doen. Wel lastiger als je jouw auto weer wilt verkopen.

FF een filmpje van Hydro Dip.

[video]
Het is idd 16 inch ben al opzoek geweest voor een setje 17/18 maar heb wat contact gehad met de dealer en die gaven aan dat alles mogelijk is alleen kom je met tellerverschil te zitten plus de bandjes van de 16 inch heb ik al 2e set van

Edit :

Dus mijn plan zelf proberen alle 4 de wieltjes te wrappen met een fohn en geduld . Maar voor zon 300 wil ik het ook wel laten doen hoor , zie dat de hoeveelheid folie voor 4 wieltjes zon 40,- moet kosten

[ Voor 12% gewijzigd door glydoscoop op 24-02-2018 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Als je de juiste bandenmaat neemt heb je toch geen snelheidsverschillen...

Ik ga van 18 naar 20” en het verschil is 0,3%, nagenoeg niets dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamahabest
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 20:09
Yep, je kan het hiermee berekenen: https://www.mvwautotechni...frolomtrek_Calculator.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Engineer Stewie schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:05:
Als je de juiste bandenmaat neemt heb je toch geen snelheidsverschillen...

Ik ga van 18 naar 20” en het verschil is 0,3%, nagenoeg niets dus.
Ja dat klopt , rede 2 is natuurlijk setje nieuwe velgen +/- 1500 eu , wrappen max 200 . Nieuwe velgen is natuurlijk altijd mooier en beter in elke manier alleen mocht ik na 2/3 weken het zwarte toch niet mooi vinden kan ik het er zo af halen en met vegen is dat lastiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Ben niet zo voor zwarte velgen (gun metal kan wel), dan nog liever een wieldeksel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

glydoscoop schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:19:
Ja dat klopt , rede 2 is natuurlijk setje nieuwe velgen +/- 1500 eu , wrappen max 200 . Nieuwe velgen is natuurlijk altijd mooier en beter in elke manier alleen mocht ik na 2/3 weken het zwarte toch niet mooi vinden kan ik het er zo af halen en met vegen is dat lastiger
Ik schat in, maar kan er volkomen naast zitten, dat je het na 2/3 weken er weer af gaat halen. Ik vind zwarte velgen absoluut niet passen bij een witte Golf 7. Wel bij een Golf 6. Ik vind het prachtig staan bij de 6 van Famous. Of een witte Audi A3, ook prachtig. Maar bij een Golf 7 dus niet. Geen idee waarom eigenlijk. Misschien wel als je grote remklauwen hebt in een felle kleur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TinjOuP9LhL2ZEDW8aZAE5Hm/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QXVgg7dpkbCFwA8O7tjD2ZsW/full.png

[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 25-02-2018 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Ik kies ook liever voor zilver zoals de 2e van hierboven! :9 :)

[ Voor 22% gewijzigd door Vissa66 op 25-02-2018 03:06 ]

M3P 24'

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB076
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-03 07:43
Dat kan verholpen worden hoor.
2017 Up! hier met 60 hele paarden uit het turboloze eenliterblokje.

Afgezien van wat topics over m'n smartphone verder nog totale noob op dit forum, dus eh, hallo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wimmel_1 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:40:
[...]

Ik bedoel dat glanzende plastic op en rond het scherm waar je dus dagelijks aan zit. Ik zou ook al gek worden van de vingerafdrukken denk ik.

Lijkt me sterk dat ze hier Gorilla Glass ofzo voor gebruikt hebben, voelde nogal plastic aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
JB076 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 08:05:
[...]

Dat kan verholpen worden hoor.
2017 Up! hier met 60 hele paarden uit het turboloze eenliterblokje.

Afgezien van wat topics over m'n smartphone verder nog totale noob op dit forum, dus eh, hallo!
Kom maar op met een foto en specs voor de TS dan :) , daar staat bij de auto's van topicleden nog geen Up! tussen, hoog tijd!

En welkom uiteraard ;) .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Gisteren een kort stoplicht sprintje met een Jaguar XE. Eerste stukje is altijd lastig met winterbanden. Die hebben moeite met het koppel. ;)

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB076
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-03 07:43
Weemism schreef op zondag 25 februari 2018 @ 08:31:
[...]

Kom maar op met een foto en specs voor de TS dan :) , daar staat bij de auto's van topicleden nog geen Up! tussen, hoog tijd!

En welkom uiteraard ;) .
Thanks!

Met 60pk/95nm is het bepaald geen racemonster. Daarentegen weegt het gebakje ook nog geen ton. Het is mijn woonwerkauto. Omdat ik er privé niet mee rij betaal ik ook geen bijtelling.
Heb er nu in iets meer dan 13 maanden bijna 33.000 kilometer op geklokt. Voornamelijk snelweg. Met stevig gas geven en veel schakelen is er nog best vermakelijk mee te rijden! Stoplichtsprintjes zijn uiteraard een no go. De fabrieksopgave qua verbruik kun je dan ook vergeten, 1:17 a 18 haal ik.
Uitrusting is voor een a-segmentertje nog best aardig met automatische wissers en verlichting, verwarmde buitenspiegels, radio met DAB, USB, sd-slot en bluetooth, alleen de cruise control zijn ze vergeten.

Foto heb ik niet direct bij de hand. Moet ik wel hebben ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ediejo schreef op zondag 25 februari 2018 @ 08:34:
Gisteren een kort stoplicht sprintje met een Jaguar XE. Eerste stukje is altijd lastig met winterbanden. Die hebben moeite met het koppel. ;)

[video]
Nu nog leren sturen. Ik zag alweer een boete van € 380.

Feitcode R 465 a

Op autosnelweg buiten noodzaak gebruik maken van vluchtstrook
Phusebox schreef op zondag 25 februari 2018 @ 08:26:
Ik bedoel dat glanzende plastic op en rond het scherm waar je dus dagelijks aan zit. Ik zou ook al gek worden van de vingerafdrukken denk ik.

Lijkt me sterk dat ze hier Gorilla Glass ofzo voor gebruikt hebben, voelde nogal plastic aan.
Het is ook niet de bedoeling dat je daar met je vingers aanzit. Maar pianolak is inderdaad een vingerafdruk- en stofmagneet. Handig om een doekje mee te nemen. Want het gaat natuurlijk om hoe het eruitziet.

[ Voor 38% gewijzigd door GerCor op 25-02-2018 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Famous schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 17:25:

[afbeelding]
Achteruit inparkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GerCor schreef op zondag 25 februari 2018 @ 09:14:
[...]
[...]

Het is ook niet de bedoeling dat je daar met je vingers aanzit. Maar pianolak is inderdaad een vingerafdruk- en stofmagneet. Handig om een doekje mee te nemen. Want het gaat natuurlijk om hoe het er uit ziet.
Is het niet de bedoeling dat je aan het touchscreen en de knoppen eromheen zit? Of was je sarcastisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

GerCor schreef op zondag 25 februari 2018 @ 09:14:
[...]

Nu nog leren sturen. Ik zag alweer een boete van € 380.

Feitcode R 465 a

Op autosnelweg buiten noodzaak gebruik maken van vluchtstrook
Gaat het daarom? En dan gelijk erbij zeggen nu nog leren sturen, na het zien van hooguit 20 sec. video. Echt knap. En dan gelijk als politie agent reageren. Sorry hoor.......... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Phusebox schreef op zondag 25 februari 2018 @ 09:35:
Is het niet de bedoeling dat je aan het touchscreen en de knoppen eromheen zit? Of was je sarcastisch?
Nee, ik las het zelf verkeerd. Ik dacht dat je het over de pianolakdelen had maar je hebt het over het touchscreen. Maar goed, die vingerafdrukken heb ik ook op het scherm van mijn telefoon. Dus ja ... je kunt overal wel gek van worden natuurlijk.
Mij wel want verder is er niets interessants te zien. Snelheid zit er niet echt in en wie weet zit er een oma in die XE die gewoon optrekt.
En dan gelijk erbij zeggen nu nog leren sturen, na het zien van hooguit 20 sec. video. Echt knap. En dan gelijk als politieagent reageren. Sorry hoor.......... |:(
Excuus aanvaard. :9 Je rijdt onnodig over de vluchtstrook. Dat valt mij op, de noodzaak ontgaat mij volledig en is strafbaar gesteld. Had je dus mooi wat geld kunnen kosten.

[ Voor 39% gewijzigd door GerCor op 25-02-2018 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 05:44
Goedemorgen allemaal,

Ik heb een probleem;

Sinds het buiten wat kouder is (denk dat dat het probleem is..) wil mijn linker voor portier van mijn Golf VII niet meer afsluiten.

Hij valt wel dicht, maar de auto registreert niet dat hij dicht is, wat resulteert in een auto die niet afgesloten kan worden.
De melding blijft ook continu actief op de boordcomputer.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen en wat precies het probleem is?
Alvast bedankt!

Grt Donny

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 10:48
Dat kan, slot mechanisme ff inspuiten

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
Bedoel je de binnenkant van de deur? Ik heb geen sleutel ingang bij mijn deurgreep. En waarmee kan ik dit dan het beste inspuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

dNyw schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:28:
Bedoel je de binnenkant van de deur? Ik heb geen sleutel ingang bij mijn deurgreep. En waarmee kan ik dit dan het beste inspuiten?
WD40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
Ok, dus wd40 aan de binnenkant van het slot/deur mechanisme inbrengen en thats it?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
dNyw schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:35:
Ok, dus wd40 aan de binnenkant van het slot/deur mechanisme inbrengen en thats it?
Yes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
Oke bedankt, kan wd40 geen kwaad voor het elektronische gedeelte dat ik dan verder van huis ben..? Thanks voor de hulp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

dNyw schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:45:
Oke bedankt, kan wd40 geen kwaad voor het elektronische gedeelte dat ik dan verder van huis ben..? Thanks voor de hulp
WD40 verandert niks aan de afstand tussen jou en jouw huis. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
dNyw schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:45:
Dat elektronische gedeelte moet ook bestand zijn tegen vocht en water. WD40 drijft vocht juist af, lost vuil en andere troep in het slot op en smeert ook nog eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dNyw
Haha oke bedankt allemaal voor de reacties! Ik ga het direct proberen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
Wd40 ingebracht, was wel bijna een jaar over de datum maar ik weet niet of dat heel veel uit zal maken.. :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

dNyw schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:31:
Wd40 ingebracht, was wel bijna een jaar over de datum maar ik weet niet of dat heel veel uit zal maken.. :-P
En wat is het resultaat? Even de deur een paar keer dicht en open/op slot en van het slot doen lijkt mij.

[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 25-02-2018 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

WD40 .... Enige waar ik 't voor gebruik is het ONT-vetten van de achterwielen/velgen van m'n motoren (die dingen zitten nog wel eens onder een laagje kettingvet, helaas). Smeren doet 't spul sowieso niet!!

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dNyw
Het resultaat kan ik nu helaas niet melden aangezien de deur, nadat ik hem ruim 2 uur in de zon had laten staan, weer normaal op slot ging. Morgen ochtend zal het weer niet gaan, tenzij dit kunstje met wd40 het op heeft gelost! Ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

wimmel_1 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:49:
WD40 .... Enige waar ik 't voor gebruik is het ONT-vetten van de achterwielen/velgen van m'n motoren (die dingen zitten nog wel eens onder een laagje kettingvet, helaas). Smeren doet 't spul sowieso niet!!

Wij, op het werk, gebruiken het voor zo'n beetje alle soorten sloten. Werkt als een tierelier. Zelf ook gebruikt voor het slot in mijn achterdeur, voordeur en schuurdeur van het huis. Als nieuw. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter

Het is ook niet smeren in de klassieke zin zoals met smeer of vet, maar voorziet het oppervlak tussen twee raakvlakken van een teflon film (of iets soortgelijks) waardoor deze soepel ten opzichte van elkaar kunnen bewegen. Alleen dan zonder de nadelen van smeer en vet waar vuil aan hecht.

Het 'smeert' in die zin dus wel degelijk, alleen dan niet vettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Ik heb een leuk setje velgen kunnen vinden , mijn vraag heeft er iemand ervaring met immitatie ?

Velgen

Is het een beetje veilig dit zo te kopen via MP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Veilig is zo veilig als je het zelf maakt. Mensen die vooraf geld overmaken via Marktplaats en dan niks toegestuurd krijgen vind ik zelf vragen om problemen.

Lekker gaan kijken en oordelen hoe ze eruit zien. Imitatie velgen hoeft niks mis mee te zijn. Willen wel eens krom uit de fabriek komen. :P

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:56
Tussen al het prachtige VW geweld door hier,

toch nog even een update over mijn Polo met het EGR probleem.

De VW dealer hier in Heemskerk, heeft geheel kosteloos de EGR koeler vervangen.
Ze hebben daar wel 2 dagen voor nodig gehad, maar perfect opgelost door de garage dus.
Het viel onder de coulance regeling van PON.
Goed gesprek gehad over de wagen met de mensen die daar werken, was erg top en duidelijk!

Het fijne is, dat de auto direct veel prettiger rijd. Een beter koppel lijkt te hebben, en
daardoor wat vlotter lijkt te rijden. Al met al, weer blij met mijn kleine sjoemel dieseltje!

"Ow en ik kreeg hem keurig gewassen en opgepoetst terug!"

[ Voor 4% gewijzigd door ppeterr op 25-02-2018 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Kijk dat is netjes opgelost! Chapeau! :) Lekker genieten weer dus!

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Vissa66 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:18:
Veilig is zo veilig als je het zelf maakt. Mensen die vooraf geld overmaken via Marktplaats en dan niks toegestuurd krijgen vind ik zelf vragen om problemen.

Lekker gaan kijken en oordelen hoe ze eruit zien. Imitatie velgen hoeft niks mis mee te zijn. Willen wel eens krom uit de fabriek komen. :P
Oke top , de vraagprijs is 599 incl de gebruikte bandjes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
glydoscoop schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:57:
[...]

Oke top , de vraagprijs is 599 incl de gebruikte bandjes .
Tja lastig, wat is het merk velgen, merk banden en hoeveel profiel nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Scrtz schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:35:
[...]

Tja lastig, wat is het merk velgen, merk banden en hoeveel profiel nog
Accelera banden winter
Profieldiepte
2x 4,5 MM 2 x 7.6 mm

Et 45 8J

57,1 naaf

18 inch Msantiago velgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

glydoscoop schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:03:
[...]

Accelera banden winter
Profieldiepte
2x 4,5 MM 2 x 7.6 mm

Et 45 8J

57,1 naaf

18 inch Msantiago velgen
Zijn de Santiago velgen niet altijd 19"?

Accelera bandjes zijn wel echt gigantische budget bandjes, ik zou er niet al te veel van verwachten.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
MK1998NL schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:20:
[...]

Zijn de Santiago velgen niet altijd 19"?

Accelera bandjes zijn wel echt gigantische budget bandjes, ik zou er niet al te veel van verwachten.
Dit zijn imitaties, originele Santiago's zijn inderdaad alleen 19 inchers. :)

Zou nog lekker proberen af te dingen. :) Voor de zomer een prima bandje erop en gaan. :)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
599 + budget banden + maat die mogelijk niet door VW gemaakt is. Iets zegt mij dat dat geen OEM VW velgen zijn. (namaak hoeft wel niet direct te betekenen dat het rommel is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Klopt als een bus, WD40 is namelijk geen olie. De uitvinder heeft 40 samenstellingen geprobeerd voordat hij het gewenste resultaat behaalde. Vandaar de naam WD40, Na het reinigen met WD40 altijd olie erna gebruiken. Dan werkt het prima. Scherp van je d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
Dit spul werkt goed voor deurvangers, scharnieren en sloten. gebruik het dagelijks op het werk.
https://www.nonpaints.com...uitvet-in-400-ml-spuitbus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
AndRo555 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:26:
599 + budget banden + maat die mogelijk niet door VW gemaakt is. Iets zegt mij dat dat geen OEM VW velgen zijn. (namaak hoeft wel niet direct te betekenen dat het rommel is)
Ze zijn sowieso immitatie dat heeft de verkoper ook aangegeven , ik twijfel alleen een beetje hoe het zal rijden en of ze misschien krom zijn anders had ik ze al gekocht en dan idd zomerbandje eronder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

glydoscoop schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:12:
Ze zijn sowieso immitatie dat heeft de verkoper ook aangegeven , ik twijfel alleen een beetje hoe het zal rijden en of ze misschien krom zijn anders had ik ze al gekocht en dan idd zomerbandje eronder
Misschien is dit dan een beter alternatief. Zelf bandjes kopen.

https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Zou persoonlijk gewoon wat meer neertellen en voor originele gaan, goed zoeken en een beetje geduld hebben. Zo had ik zelfs winst gemaakt op mijn 16” highline velgen en voor minder 17” porto velgen gekocht ( golf 6 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
GerCor schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:16:
[...]

Misschien is dit dan een beter alternatief. Zelf bandjes kopen.

https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr
Met een setje velgen van 500 voor 18" en 550€ voor 19" moet je je wel vragen stellen bij de kwaliteit.
De velgen en banden zijn de enige 4 punten die contact maken met de weg.
Ik veronderstel dat het velgen zijn die in het Oosten gemaakt zijn en daar hoeft niet perse iets mis mee te zijn. Die hebben net zoals TüV ook keuringen, dan zouden er allessinds JWL en VIA keurmerken op moeten staan. Echter zijn er ook die hun hand niet omdraaien en dat erop zetten zonder de keuring te ondergaan.

Ik heb lang getwijfeld om hetzelfde te doen maar ik durfde het niet aan, goedkope velgen van onbekende kwaliteit onder een auto zetten zonder enige vorm van garantie.Als er iets ernstigs mis gaat is een reparatie wss veel duurder dan een setje velgen kopen met enige vorm van kwaliteit.
Ook voor de banden, koop iets van deftige kwaliteit, een band van 70-80€ is van veel slechtere kwaliteit dan een band van 130-140€. Er zal tussen de merken wel een beetje verschil zitten van prijs maar deze stelling gaat zo goed als altijd op.

Als het geen OEM (look) velgen moeten zijn, dan kan je ook goedkope velgen vinden me TüV keuring, kijk op givawheels oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik weet niet of het originele velgen zijn of niet. Het is wel een bedrijf en die hebben niks aan een slechte naam. Je kunt de Santiago niet meer kopen bij VW als je ze op de site van Volkswagen zoekt. Ze werden volgens mij geleverd bij een Golf GTD. Misschien een restpartij. In ieder geval zijn deze nieuw en @glydoscoop wil toch zelf banden kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
GerCor schreef op maandag 26 februari 2018 @ 07:37:
Ik weet niet of het originele velgen zijn of niet. Het is wel een bedrijf en die hebben niks aan een slechte naam. Je kunt de Santiago niet meer kopen bij VW als je ze op de site van Volkswagen zoekt. Ze werden volgens mij geleverd bij een Golf GTD. Misschien een restpartij. In ieder geval zijn deze nieuw en @glydoscoop wil toch zelf banden kopen.
Ja bedankt voor de tip , ik twijfel nog wel een beetje heb ook een leuk setje GTI velgen 17 inch gevonden met hankook ventus prime bandjes twijfel alleen aan de looks prijs is 550

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
GerCor schreef op maandag 26 februari 2018 @ 07:37:
Restpartij zal dat niet zijn aan die prijs. Maar ik zeg, niet alle imitatie hoeft slecht te zijn.
De afwerking is uiteraard minder, maar de algehele kwaliteit kan goed zijn. Ik ken daar te weinig van, maar ik weet dat JWL en VIA keurcertificaten zijn, net zoals TüV er één is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Voor 500 kunnen het geen originele velgen zijn. Setje OEM velgen gaan altijd rond de 2500/3000 euro zonder banden, nieuw. :)

Van nagenoeg alle populaire VW en Audi velgen zijn er replica's op de markt. :)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Vissa66 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 07:49:
Voor 500 kunnen het geen originele velgen zijn. Setje OEM velgen gaan altijd rond de 2500/3000 euro zonder banden, nieuw. :)

Het hoeven ook geen oem look te zijn hoor , zag deze toevallig voorbij schuiven en heb al vaker gezocht op sites als velgen online etc .
Vroeg me alleen altijd al af 600 voor nieuwe velgen + banden gemonteerd en wel is best wel heel scherp, dus zal altijd wel mindere kwaliteit zijn of zitten daar redelijke tussen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Vissa66 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 07:49:

Moet je toch eens op de Volkswagensite kijken. Iets van € 1700 voor velgen met banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
glydoscoop schreef op maandag 26 februari 2018 @ 07:50:
[...]

Het hoeven ook geen oem look te zijn hoor , zag deze toevallig voorbij schuiven en heb al vaker gezocht op sites als velgen online etc .
Vroeg me alleen altijd al af 600 voor nieuwe velgen + banden gemonteerd en wel is best wel heel scherp, dus zal altijd wel mindere kwaliteit zijn of zitten daar redelijke tussen ?
Als er een TüV rapport bijzit is de kwaliteit (als in stevigheid) wel goed hoor. Een deftig setje 17" banden zal je al aan de 500€ zitten denk ik, Reken voor een deftige kwaliteit 17" set op een 1000€ en een 18" set een 1250€.
Dit zijn nieuwprijzen, 2de hands gaan ze vaak voor veel minder.

Heb voor een setje 20" (3+1 gratis) 1269€ betaald voor de velgen alleen, banden nog een kleine 1000€. Velg is gewoon top kwaliteit, band is de hankook ventus en die is ook goed tot zeer goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:40
Scrtz schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 18:37:
[...]

Ligt eraan waar je woont, als je naar Venlo kan komen krijg je een fijne korting van mij :-)

Je moet die accu's btw ook nog eens inleren he, dubbel klote
Haha nee, ik woon net onder Zwolle ;)
Inmiddels de garage gebeld om te kijken hoe en wat, kennelijk hoeven niet alle versies ingeleerd te worden

Vanochtend op de laatste zucht gestart, dat scheelde écht niets meer en dan terwijl die gister nog aan de lader heeft gehangen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Wat betreft die velgen: Als je een paar originele VW velgen aan wil schaffen kun je ook eens bij een dealer gaan informeren naar het aanbod van gebruikte velgen. Vaak worden er op leasewagens direct ná aanschaf nieuwe velgen gemonteerd door de berijder zodat die dingen buiten de fiscale bijtelling blijven. De velgen welke dan van de nieuwe auto af komen worden daarna regelmatig tegen een erg gunstige prjis als "tweedehands" aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Is de enige manier om App Connect / MirrorLink te kunnen gebruiken 5G0054830A te kopen voor ongeveer 200 euro of zijn er alternatieve opties?

Het lijkt me namelijk wel leuk om apps als Waze of Soundcloud rechtstreeks op de Discover Media te kunnen gebruiken, maar dat geld heb ik er persoonlijk niet voor over :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThisGuy
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online

ThisGuy

Get mad, then get over it.

Wat super cool om te zien hoe dit werkt! Ik wist wel ongeveer wat het systeem betekent, maar met dit filmpje wordt het pas echt duidelijk.

"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:49

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

ThisGuy schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:37:
[...]

Wat super cool om te zien hoe dit werkt! Ik wist wel ongeveer wat het systeem betekent, maar met dit filmpje wordt het pas echt duidelijk.
En het werkt uit de kunst 8) 8) (Alsin: Er heeft nog niemand geseind naar mij :P )

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Mooi verschil, voor 4 bandjes ben ik al 550/600 euro kwijt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThisGuy
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online

ThisGuy

Get mad, then get over it.

Famous schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:12:
Ja dat is de zuurdere kant van het hebben van grotere wielen. |:(

Hier mijn 16" 3 weken terug laten voorzien van 4 nieuwe quatrack5 bandjes. Gewoon bij een garage laten doen voor 400,-

Edit: 205/55/R16

[ Voor 2% gewijzigd door ThisGuy op 26-02-2018 14:08 . Reden: Maat erbij vermeldt ]

"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

O welke maat? Dat is wel een mooie prijs.

Ik heb net twee nieuwe achterbanden voor €580,- (255/30/19 RFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
MisteRMeesteR schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:48:
[...]

En het werkt uit de kunst 8) 8) (Alsin: Er heeft nog niemand geseind naar mij :P )
Ik rij er nu sinds vrijdag ook mee (manueel aanzetten) en er heeft ook nog niemand geseind naar me. Valt opzich ook nietmeer op, al dat geschakel in die lampen. Je merkt wel heel goed wanneer het wegvalt en dat je voorligger in een 'donker' gat voor je rijdt :).
Dat is toch ook geen heel grote maat dan? 891€ voor een setje bandjes, gemonteerd en gebalanceerd.
Tylen schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:04:
[...]

RFT zijn wel wat duurder als een gewone band, valt dus nog mee voor de maat.

[ Voor 17% gewijzigd door Engineer Stewie op 26-02-2018 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Hier ook meestal tegen de 1000 kwijt voor een set banden in 19'. Gaan dan wel MP4S bandjes onder. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Vissa66 op 26-02-2018 13:08 ]

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Tylen schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:04:
[...]

235/35/19 :)

@Engineer Stewie
Uiteraard wel de prijs voor enkel de bandjes, niks gemonteerd of gebalanceerd.

Twijfel nog wel even welke ik nou ga nemen.
Met dit weer zijn de PSS niet heel bijzonder en denk dus de PS4S ook niet.

Een standaard R heeft al over stuur in een bocht waar ik hem wel redelijk lekker kan nemen met SportContact 3. Ben echter meer fan van Michelin banden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Ik heb enkel ervaring met nat wegdek, niet zozeer met koud droog wegdek, tussen de MPSS en de MP4S. Dat is wel een wereld van verschil tussen de oude en de nieuwe variant, grip in natte omstandigheden is echt inmens veel beter! 8)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Met 150pk/340Nm heb je al die problemen ivm grip niet :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Famous schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:09:
[...]

235/35/19 :)

@Engineer Stewie
Uiteraard wel de prijs voor enkel de bandjes, niks gemonteerd of gebalanceerd.

Twijfel nog wel even welke ik nou ga nemen.
Met dit weer zijn de PSS niet heel bijzonder en denk dus de PS4S ook niet.

Een standaard R heeft al over stuur in een bocht waar ik hem wel redelijk lekker kan nemen met SportContact 3. Ben echter meer fan van Michelin banden..
Ahh smalle bandjes that is >:)

Hier goodyear eagle f1 premc 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Tylen schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:06:
[...]

Ahh smalle bandjes that is >:)

Hier goodyear eagle f1 premc 3
Jij hebt dan de bredere banden maar wel het minste bandhoogte.
@Famous 235/35R19 = 82,25mm
@Tylen 255/30R19 = 76,5mm
@Engineer Stewie 245/35R20 = 85,75mm

Zoals je ziet zijn de banden voor de Arteon heel groot, zelfs op 20" is de bandhoogte hoger dan een Golf of BMW 3. Hopelijk schiet er nog wat comfort over dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Breeds en minst hoog. Perfect dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Tylen schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:22:
Breeds en minst hoog. Perfect dus :)
Mss nog een idee voor mij, kan ik netjes over de gaten rijden hier in België 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Engineer Stewie schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:23:
[...]

Mss nog een idee voor mij, kan ik netjes over de gaten rijden hier in België 8)7
Dan weet je zeker dat je je velg beschadigt.
Ik zat zelf ook te twijfelen voor 30 maar door de kans op beschadigingen (bijvoorbeeld het aflopende deel bij rotonde of slecht wegdek) blijf ik bij 35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafael
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Scrtz schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 18:37:
[...]
Je moet die accu's btw ook nog eens inleren he, dubbel klote
Ook als je exact dezelfde batterij zou kunnen vinden? :+
FabianGTI schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:25:
[...]
Vanochtend op de laatste zucht gestart, dat scheelde écht niets meer en dan terwijl die gister nog aan de lader heeft gehangen :+
Al iemand gevonden? :) Zelfde probleem hier, vrienden uit Neunen vragen circa € 340, officiële dealer € 370 à 390 tenzij je een "eco" batterij wil, dan komt het op € 300 à 320 al heb ik geen benul wat zij bedoelen met een "eco" batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:40
Rafael schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:38:
[...]

Al iemand gevonden? :) Zelfde probleem hier, vrienden uit Neunen vragen circa € 340, officiële dealer € 370 à 390 tenzij je een "eco" batterij wil, dan komt het op € 300 à 320 al heb ik geen benul wat zij bedoelen met een "eco" batterij.
Jep, ik rij vanaf mijn werk door naar de lokale garage, voor 225 euro wordt er een nieuwe accu ingezet, iets sterker dan de originele (Bosch Black 70Ah/760A)
Hoop geld maar is helaas niet anders

Over 2k km moet de distributieriem vervangen worden, dat zijn minder leuke kosten :/
Pagina: 1 ... 25 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over programmeren en activeren van (verborgen) functies graag in dit topic: Verborgen auto functies activeren d.m.v. VCDS