Kost me mogelijk mijn rijbewijs voor 2 maanden

Plus/of een boete van zo'n 800 tot 1000 euro.
55 Te hard is iets wat mij verbaasde, ik dacht dat ik altijd heel bewust onder VMAX+30 bleef omdat het dan bij een boete bleef. Niet dus, dus voordat ik mezelf of anderen doodmaak stop ik wel gewoon

Snap het ja, 2 seconden het gas open en je gaat alweer rijbewijskostende snelheden.
Ja met zo'n automaat helemaal, ook dual-clutch dus je merkt het schakelen ook nauwelijks. Dus als ik 110 rij waar je 100 mag dan zit hij in de 3e of 4e versnelling. En als ik iemand wil inhalen dan trekt hij moeiteloos door naar de 220 (heb ik in Duitsland gemerkt) voordat hij in de 5e versnelling springt.
Die motor rijdt pas prettig bij de 130 km/u

En woon-werk op de motor lijkt me ook niks, dat doe ik gewoon lekker met de auto. De motor is voor de hobby, geen vervoer. Auto is vervoer ... en stiekem ook een beetje hobby
GSXR600 en R6 (van mrs Vosje) in de schuur staan hier, wachtend tot het weer 15 graden en pekelvrij is

Mwah, regio Amsterdam was het wel fijn altijd

Je kan tussen de files doorrijden en je kan overal gratis parkeren.
Die 10 minuten die ik in een file win op een motor pak ik in de auto weer terug door niet 20 minuten per dag bezig te zijn met om-en-uitkleden van alle motorkleding.
En het is warmer, veiliger, de muziek klinkt beter, en ik zit droog, en ik kan meer vervoeren, en ik heb allerlei leuke features, etc. etc. etc.

Als ik weer motor wil rijden voor de lol dan huur ik d'r wel 1 ergens.