Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Replica velgen heb je effectief in deftige kwaliteit, maar er zit ook veel brol tussen.Mad-Matt schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:38:
Misschien niet helemaal het juiste forumdeel, maar heeft iemand ervaring met replica VAG-velgen van marktplaats?
Ik heb een Ateca op het oog en wil daar graag de VW Brescia velg onder (doen mij erg aan de Ateca X-perience denken).
Alleen vanuit VW zijn die dingen duurder dan goud en op MP goed te betalen.
Als ze gecertifieerd zijn (jwl en via) kan je het riskeren, maar er zijn ook fabricaten waarbij die dezelfde keurmerken dragen zonder keuring.
Heb daar heel even aan gedacht, maar heb het niet aangedurfd. Het is een klein kapitaal dat je op velgen van onbekende kwaliteit zet... in mijn geval dan nog kapitaal van iemand anders.
Goed punt, (bij mij ook)Engineer Stewie schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:07:
[...]
Replica velgen heb je effectief in deftige kwaliteit, maar er zit ook veel brol tussen.
Als ze gecertifieerd zijn (jwl en via) kan je het riskeren, maar er zijn ook fabricaten waarbij die dezelfde keurmerken dragen zonder keuring.
Heb daar heel even aan gedacht, maar heb het niet aangedurfd. Het is een klein kapitaal dat je op velgen van onbekende kwaliteit zet... in mijn geval dan nog kapitaal van iemand anders.
Vind de standaard velgen (Ateca) niet echt mooi en de upgrade bij FR een stuk minder dan die van de Xcellence, vandaar dat ik opzoek was naar een alternatief.
[ Voor 11% gewijzigd door Mad-Matt op 14-02-2018 11:13 ]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Als ik nepperts zou kopen zou persoonlijk alleen velgen nemen als er een TUV keuring op zit met papieren.Mad-Matt schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:11:
[...]
Goed punt, (bij mij ook)
Vind de standaard velgen (Ateca) niet echt mooi en de upgrade bij FR een stuk minder dan die van de Xcellence, vandaar dat ik opzoek was naar een alternatief.
Maar investeren in een deftige velg hoeft niet heel duur te zijn, als je kijkt waar 2e hands Ultraleggera's te koop voor staan schrijven ze amper af

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Daar heb je ook gelijk in.Famous schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:18:
[...]
Als ik nepperts zou kopen zou persoonlijk alleen velgen nemen als er een TUV keuring op zit met papieren.
Maar investeren in een deftige velg hoeft niet heel duur te zijn, als je kijkt waar 2e hands Ultraleggera's te koop voor staan schrijven ze amper af
Afgelopen weekeind echter toch een setje "nepperds" gekocht ter vervanging van mijn winterset orgineel VW Meribel 17"
Een setje Rial Milano met nagenoeg nieuwe Continetal TS850p winterbanden.
Deze zijn geleverd via de VW dealer met 5 jaar garantie (factuur erbij) en alle keuringen voor gebruik in Duitsland http://rial.de/?wpfb_dl=22063
Volgens mij zit het wel goed in zo'n geval.
P.s. nu heb ik nog een setje 17" Meribel met 205/50/17" Bridgestone met 4x 7 mm profiel liggen, iemand

@Famous bedankt voor de simpele tip, maar had er zelf niet echt bij stil gestaan
ondanks dat dit VW is, toch nog even reageren.RodeStabilo schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:50:
De Seat Ateca... hoop dat je van lang wachten houdt....?
Ze hebben de Skoda Kodiaq van de productielijn afgehaald. Daarmee is de verwachting dat de levertijden van de Ateca en Karoq met 3-4 maanden ingekort worden.
En als het te lang duurt, dan toch maar eens buurten bij VW voor een Tiguan.
2e hands worden voor de sportwielen zoals OZ, BBS, etc. echt absurd hoge prijzen gevraagd, sommige zitten maar een paar procent van de retail prijs af. Zelfs met een beetje "niet zichtbare" schade. Zou gewoon doorsparen of het moet echt een treffer zijn.Famous schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:18:
[...]
Als ik nepperts zou kopen zou persoonlijk alleen velgen nemen als er een TUV keuring op zit met papieren.
Ach, VW is niet veel korterRodeStabilo schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:50:
De Seat Ateca... hoop dat je van lang wachten houdt....?
Nieuwe polo besteld > 26-09-2017
Levertijd, ik vermoed eind maart, dus ook 6 maanden+
Zat modellen waar je met drie maanden kan rijden bij VW. M'n huidige auto was er met twee maand zelfs.Viper® schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:01:
[...]
Ach, VW is niet veel korter
Volgens mij weet je niet zo goed wat je zelf wil en zit je te vooral te worstelen met je leasebudget. Met 37.500 vraag ik me af of je een beetje tiguan kan rijdenMad-Matt schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:56:
En als het te lang duurt, dan toch maar eens buurten bij VW voor een Tiguan.
[ Voor 34% gewijzigd door RodeStabilo op 14-02-2018 12:17 ]
Maar ze worden vaak ook aangeboden met banden.Logi schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:58:
[...]
2e hands worden voor de sportwielen zoals OZ, BBS, etc. echt absurd hoge prijzen gevraagd, sommige zitten maar een paar procent van de retail prijs af. Zelfs met een beetje "niet zichtbare" schade. Zou gewoon doorsparen of het moet echt een treffer zijn.
Een deftig setje Ultra’s liggen vaak ook goede banden op, kost ook een centje!
Ik heb heel recent een Tiguan besteld, levertijd ongeveer 2.5 maand.Viper® schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:01:
[...]
Ach, VW is niet veel korter
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Dat is een aparte aanname.RodeStabilo schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:15:
[...]
Zat modellen waar je met drie maanden kan rijden bij VW. M'n huidige auto was er met twee maand zelfs.
[...]
Volgens mij weet je niet zo goed wat je zelf wil en zit je te vooral te worstelen met je leasebudget. Met 37.500 vraag ik me af of je een beetje tiguan kan rijden
Ateca staat bij mij duidelijk op 1, na een VAG ervaring heb ik eigenlijk weinig behoefte om buiten deze club om een auto te zoeken en de Tiguan is best leuk aan te kleden voor 37k.
Neuh niet echt. Op een ander autoforum val je op met dezelfde klachten qua budgetten, configuraties en kortingen, je velgenvraag etc etcMad-Matt schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:31:
Dat is een aparte aanname.
Succes. Het is mij niet geluktMad-Matt schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:31:
en de Tiguan is best leuk aan te kleden voor 37k.
[ Voor 28% gewijzigd door RodeStabilo op 14-02-2018 12:36 ]
Zou het aan de 4motion liggen? Ik heb net hetzelfde idee in mijn tiguan. Dat de draaicirkel groter is dan eentje met Fwd. Heb vroeger gereden in identiek dezelfde wagen als mijne zonder 4wd...en ik had indruk dat daar cirkel toch kleiner wasFamous schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:36:
[...]
Mijn draaicirkel is echt groot voor een Golf, groter dan de GTI wat ik herinner.
Vind het voor een “golfje” eigenlijk te groot..
Mij was verteld dat dit juist kwam door de bredere banden die eronder liggen af fabriek.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Ja, dat dacht ik in eerste instantie dus ook maar waarom zou 4motion hiervoor zorgen?azz_kikr schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:48:
[...]
Zou het aan de 4motion liggen? Ik heb net hetzelfde idee in mijn tiguan. Dat de draaicirkel groter is dan eentje met Fwd. Heb vroeger gereden in identiek dezelfde wagen als mijne zonder 4wd...en ik had indruk dat daar cirkel toch kleiner was
Ik kan het eigenlijk niet vergelijken met de GTI want die had én geen 4motion en maar 18" velgen.
Maar dat scheelde volgens mij best wat..
Ik reed afgelopen zaterdagavond weg bij de AH. Ik stond op de tweede parkeerplek (van rechts).
Er zat dus een lege parkeer plek tussen inclusief een stukje struiken en de weg zelf.
Moest gewoon een keer steken.
Kon niet in één keer de bocht maken en dat zijn heel wat meters....

Ligt hoogstwaarschijnlijk aan de 4motion. Zelfde met de Focus RS tegenover de normale Focussen/Foci.azz_kikr schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:48:
[...]
Zou het aan de 4motion liggen? Ik heb net hetzelfde idee in mijn tiguan. Dat de draaicirkel groter is dan eentje met Fwd. Heb vroeger gereden in identiek dezelfde wagen als mijne zonder 4wd...en ik had indruk dat daar cirkel toch kleiner was
Klachten wil ik het niet noemen, maar mijn zoektocht is wel heel breed geweest ja, daar heb je wel gelijk in ja. Inmiddels is de focus wel op maar een paar modellen, waarvan dit de 2 meest populaire zijn bij mij.RodeStabilo schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:35:
[...]
Neuh niet echt. Op een ander autoforum val je op met dezelfde klachten qua budgetten, configuraties en kortingen, je velgenvraag etc etc
[...]
Succes. Het is mij niet gelukt
(T-Roc heb ik afgeschreven aangezien ik de kofferbak net ff te klein is voor mij, blijf het wel een erg leuk model vinden)
Style Business zit eigenlijk alles wel op wat ik wil en zit nog wat ruimte op voor wat losse opties. (incl. een leuk setje velgen)
het had volgens mij iets te maken met de dikte van de voorste aandrijvas. Dat was het iig aan mijn 247/GTA vroeger. Draaicirkel als een vrachtwagen dat ding.Famous schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:01:
[...]
Ja, dat dacht ik in eerste instantie dus ook maar waarom zou 4motion hiervoor zorgen?
Ik kan het eigenlijk niet vergelijken met de GTI want die had én geen 4motion en maar 18" velgen.
Ik reed afgelopen zaterdagavond weg bij de AH. Ik stond op de tweede parkeerplek (van rechts).
Er zat dus een lege parkeer plek tussen inclusief een stukje struiken en de weg zelf.
PSN & XBL: Denkoyugo
Meestal niet eens , start m neutral met koppeling in en dan in ze 1 koppeling mm op dan springt de rem eraf zegmaar is toch bij iedereen zo? Handmattig doe je nooit mag ik hopenGerCor schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:50:
[...]
Dan heb je de auto dus in de versnelling staan als jij de auto start. Als je de auto in neutraal hebt staan en je start, dan blijft de handrem gewoon ingeschakeld.
Vandaag even getest en is gewoon ACC. Er komt ook een groot oranje uitroepteken in het dashboard en de auto remt niet meer als ik een auto nader. dat betekent ook als er een voetganger of stilstand voor je gebeurt de auto niet meer zal ingrijpen.tiguan schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 17:11:
[...]
Weet je 't zeker? FA is toch het systeem dat ingrijpt bij overstekende voetgangers en abrupt stoppende voorliggers?
De oranje driehoek met uitroepteken laat wel blijken dat het niet verstandig is, je wordt bijna blind zo vel als deze is
Hier exact hetzelfde, bij keren op de weg heb ik de parkeerstrook nodig en dan nog een beetje van het voetpad van de overzijde mee.Famous schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:01:
[...]
Ja, dat dacht ik in eerste instantie dus ook maar waarom zou 4motion hiervoor zorgen?
Vooral met achteruit inrijden vind ik dat het opvalt. Waar ik zeker vroeger in 1 keer kon in steken, kom ik er nu vaak niet en moet ik nog eens vooruit. Ook al geven ze bij de fwd en de 4motion zelfde draaicirkel op....
Klopt echter kun je de optie alleen gebruiken tot het moment dat het contact van de auto gaat, dan gaat deze setting verloren en bij de volgende keer starten moet je deze weer opnieuw activerenGerCor schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:20:
[...]
Je kunt toch bij: CAR/Settings/Lights de interieurverlichting instellen?
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Dit zelfde heb ik op mijn Polo ook.Apoca schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:08:
[...]
Klopt echter kun je de optie alleen gebruiken tot het moment dat het contact van de auto gaat, dan gaat deze setting verloren en bij de volgende keer starten moet je deze weer opnieuw activeren
Maar dan staat de versnelling dus in 1. Overigens, bij mij is het wel iets meer dan 1 mm. Eerder standje: gas erbij anders slaat de motor uit.glydoscoop schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 16:19:
Meestal niet eens , start m neutral met koppeling in en dan in ze 1 koppeling mm op dan springt de rem eraf zegmaar is toch bij iedereen zo? Handmattig doe je nooit mag ik hopen
Net getest, Ik heb het niveau zelf altijd op 100% staan. Om te testen op 20% gezet. Motor uit, deur open zodat alles uit is. Motor weer aan en het staat nog steeds op 20%.Apoca schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:08:
Klopt echter kun je de optie alleen gebruiken tot het moment dat het contact van de auto gaat, dan gaat deze setting verloren en bij de volgende keer starten moet je deze weer opnieuw activeren
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Dat klopt die functie werkt ook perfectGerCor schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:53:
Net getest, Ik heb het niveau zelf altijd op 100% staan. Om te testen op 20% gezet. Motor uit, deur open zodat alles uit is. Motor weer aan en het staat nog steeds op 20%.
[ Voor 10% gewijzigd door Apoca op 14-02-2018 19:19 ]
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Maar dat had je al geschreven en je vroeg of er nog andere mogelijkheid was om 's avonds de verlichting lager te zetten. Want, eerlijk gezegd: overdag is er geen interieurverlichting. Dus, dat zijn de mogelijkheden.Apoca schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:16:
[...]
Dat klopt die functie werkt ook perfectEchter de functie van het geheel uitschakelen van het scherm na 10 seconde en dat deze alleen aangaat als je in de buurt van het scherm komt die optie lijkt hij niet op te slaan. Kan ook best zijn dat dat een bewuste keuze is dat de functie zo hoort te werken ook prima vroeg het me alleen af.
Oke misschien is het dan veranderd van de golf 7 naar de golf 7 FL het is inidergeval ver voor het aangrijspunt echt een mm op laten komen en dan hoor ik de handrem er al af gaan dus eigenlijk voor het aangrijpspunt is ie er af en rol je wel zonder gas niks .GerCor schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:53:
[...]
Maar dan staat de versnelling dus in 1. Overigens, bij mij is het wel iets meer dan 1 mm. Eerder standje: gas erbij anders slaat de motor uit.
[...]
Net getest, Ik heb het niveau zelf altijd op 100% staan. Om te testen op 20% gezet. Motor uit, deur open zodat alles uit is. Motor weer aan en het staat nog steeds op 20%.
Anywhay!?! Koppeling stop slaan we dus over
Ah zo had ik je antwoord niet gelezen, thx voor het meedenkenGerCor schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:26:
[...]
Maar dat had je al geschreven en je vroeg of er nog andere mogelijkheid was om 's avonds de verlichting lager te zetten. Want, eerlijk gezegd: overdag is er geen interieurverlichting. Dus, dat zijn de mogelijkheden.
Zou het zijn dat de Haldex meedraait en je achterwielen dus eigenlijk ook meerijden als iets rijdt..azz_kikr schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:05:
[...]
Hier exact hetzelfde, bij keren op de weg heb ik de parkeerstrook nodig en dan nog een beetje van het voetpad van de overzijde mee.
Vooral met achteruit inrijden vind ik dat het opvalt. Waar ik zeker vroeger in 1 keer kon in steken, kom ik er nu vaak niet en moet ik nog eens vooruit. Ook al geven ze bij de fwd en de 4motion zelfde draaicirkel op....
Dit waar de achter wielen zogoed als stil staan als je fwd heb natuurlijk.
Dus in plaats dat je op de plek draait rij je dus eigenlijk.
Met haldex koppeling open heb je nog 10-15 sleep op die koppeling dus verdeling van 90/10 ofso. Dus je achterste wielen duwen maar ik zou denken dat de achterste diff de verschil in rotatie op zich neemt.Famous schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:34:
[...]
Zou het zijn dat de Haldex meedraait en je achterwielen dus eigenlijk ook meerijden als iets rijdt..
Dit waar de achter wielen zogoed als stil staan als je fwd heb natuurlijk.
Dus in plaats dat je op de plek draait rij je dus eigenlijk.
Bij fwd hangen die los en kunnen die in volledig andere richtingen gedraaid worden. Hangt tocht niets tussen. In theorie als je je wielen 90 graden draait en je rijdt achteruit. Blijf achterste 1 wiel bijna staan en andere draait vol rond. Bij 4motion heb je door slepen van haldex een beeetje rotatie op die stilstaande wiel waardoor je iets minder om die as draait omdat die beetje achter rijdt ondertussen.
Wel bizar. Dat ondanks we 2 heeel verschillende wagens hebben met 4motion. Dat we alletwee zelfde euvel ontdekt hebben.
Op autoweek staat voor mij zowel voor de 4wd als de fwd 12m. Maar hier lijkt het meer te zijn, zeker bij achteruit inparkeren. Bij polo van vriendin kan ik bijna 90 graden inrijden, doe ik zelfde met mijn wagen, kom ik er maar half en moet ik vooruit gaan eens.
Je kan eens proberen jij, streep trekken. Alles afdraaien en achteruit ruiden tot je 90 graden staat. En dan strepen trekken. En dan zelfde met gewone golf met ongeveer vergelijkbare banden. En dan vergelijken.
Heb alleen een Golf 4 waar ik mee kan testen, gaat ook niet echt opazz_kikr schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:02:
[...]
Met haldex koppeling open heb je nog 10-15 sleep op die koppeling dus verdeling van 90/10 ofso. Dus je achterste wielen duwen maar ik zou denken dat de achterste diff de verschil in rotatie op zich neemt.
Bij fwd hangen die los en kunnen die in volledig andere richtingen gedraaid worden. Hangt tocht niets tussen. In theorie als je je wielen 90 graden draait en je rijdt achteruit. Blijf achterste 1 wiel bijna staan en andere draait vol rond. Bij 4motion heb je door slepen van haldex een beeetje rotatie op die stilstaande wiel waardoor je iets minder om die as draait omdat die beetje achter rijdt ondertussen.
Wel bizar. Dat ondanks we 2 heeel verschillende wagens hebben met 4motion. Dat we alletwee zelfde euvel ontdekt hebben.
Op autoweek staat voor mij zowel voor de 4wd als de fwd 12m. Maar hier lijkt het meer te zijn, zeker bij achteruit inparkeren. Bij polo van vriendin kan ik bijna 90 graden inrijden, doe ik zelfde met mijn wagen, kom ik er maar half en moet ik vooruit gaan eens.
Je kan eens proberen jij, streep trekken. Alles afdraaien en achteruit ruiden tot je 90 graden staat. En dan strepen trekken. En dan zelfde met gewone golf met ongeveer vergelijkbare banden. En dan vergelijken.
Net een kleine launch met koude banden en koud/vochtig wegdek maar een kik geven doet die ook niet. Inmiddels zijn de banden ook al bijna 8 jaar oud (wel genoeg profiel).
Mooi speelgoed
Ook mooi over die 7000 rpm heen
En als afsluiter een lekkere knal uit de pijp.
Ik ga eens even op zoek naar de optie om het scherm na 10 seconden uit te schakelen. Ik heb MIB1. Niet dat ik het zal gebruiken want vind het scherm juist prachtig maar ben wel benieuwd of MIB1 die keuze ook heeft.Apoca schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:48:
[...]
Ah zo had ik je antwoord niet gelezen, thx voor het meedenken
EDIT: Yep, en getest. Na uitschakelen contact is de instelling dat het scherm na 10 seconden uitgeschakeld moet worden inderdaad weer ongedaan gemaakt. Ik ben erg benieuwd of @Rainesh met zijn 'magic fingers' hier iets kan betekenen. Niet voor mij want ik gebruik de functie niet.

[ Voor 31% gewijzigd door GerCor op 15-02-2018 09:10 ]
nooit naar gekeken, krijg zo een golf 7 met discover pro. Zal zo even kijken.GerCor schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:05:
[...]
Ik ga eens even op zoek naar de optie om het scherm na 10 seconden uit te schakelen. Ik heb MIB1. Niet dat ik het zal gebruiken want vind het scherm juist prachtig maar ben wel benieuwd of MIB1 die keuze ook heeft.
EDIT: Yep, en getest. Na uitschakelen contact is de instelling dat het scherm na 10 seconden uitgeschakeld moet worden inderdaad weer ongedaan gemaakt. Ik ben erg benieuwd of @Rainesh met zijn 'magic fingers' hier iets kan betekenen. Niet voor mij want ik gebruik de functie niet.
[afbeelding]
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Welke heb je op het oog in het buitenland? Ik ben ook al een tijdje op zoek.glydoscoop schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:00:
Iemand nog een linkje bij de hand voor de gasveren mod ? Dus hatch pop kan ze wel vinden vanuit buitenland voor zon 100 euro weet niet of ze nog in de buurt te krijgen zijn of dat het met die simpelen veer ook werkt
VS: USP zou ik niet doen, want veel te sterk. Kost je de scharnieren. Ik zat zelf te kijken naar ECS maar Golf 7 TSI 1.4 wordt niet genoemd.
Duitsland: Go Simply is echt een afrader. Alleen maar negatieve reacties.
Ik had gehoopt dat @Famous kon helpen met Ŝkoda veren maar hij heeft ze zelf voor een Golf 6. Ik geloof dat die van Ŝkoda zo'n 10 euro zijn. En om dan iets voor 100 euro -op de gok- te bestellen wat mogelijk net niet past?
[ Voor 11% gewijzigd door GerCor op 15-02-2018 11:09 ]
Nu met de passat weet ik nog niet of ik dat ga doen, of echt een volledig electrische klep ga maken... onderdelen daarvoor zijn niet goedkoop helaas..
[ Voor 16% gewijzigd door TFDev op 15-02-2018 11:11 ]
Bij ECS vind je ze onder de GTI, zijn neem ik aan exact hetzelfde. Je kunt 1 veer vervangen i.p.v. 2, dat is al ruimschoots voldoende om de klep automatisch te openen zag ik op Youtube. Dan klapt hij ook niet zo hard open en is hij nog enigsinds makkelijk te sluiten, want dat wordt wel veel zwaarder.GerCor schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:43:
[...]
Welke heb je op het oog in het buitenland? Ik ben ook al een tijdje op zoek.
VS: USP zou ik niet doen, want veel te sterk. Kost je de scharnieren. Ik zat zelf te kijken naar ECS maar Golf 7 TSI 1.4 wordt niet genoemd.
Duitsland: Go Simply is echt een afrader. Alleen maar negatieve reacties.
Ik had gehoopt dat @Famous kon helpen met Ŝkoda veren maar hij heeft ze zelf voor een Golf 6. Ik geloof dat die van Ŝkoda zo'n 10 euro zijn. En om dan iets voor 100 euro -op de gok- te bestellen wat mogelijk net niet past?
M3P 24'
gewoon aan gaan hangenFamous schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:24:
Goed voor de spieren..
Bedoel je van welke Skoda?Het Vosje schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:12:
@Famous voor welke Skoda moet je de gasveren hebben voor een Golf 6?
2 x 6Y0 827 550 C
Dat red ik met mijn gewicht wel, 95 kilo aan de haak
Maar zonder gein, “dit” is wel een stuk zwaarder dan de normale klep.
Als je het niet weet denk je dat de klep niet dicht gaat
Kijk, wat ik weet is dat alleen de 'R' uit Europa komt in de VS. De rest van de Golf 7 wordt gemaakt in Mexico. Ze adverteren ook niet voor buiten de VS. Daarom twijfel ik ook. Ik zie toch vaak verschillen tussen Europese Golf 7 en die 'rommel' uit Mexico.Vissa66 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:52:
[...]
Bij ECS vind je ze onder de GTI, zijn neem ik aan exact hetzelfde. Je kunt 1 veer vervangen i.p.v. 2, dat is al ruimschoots voldoende om de klep automatisch te openen zag ik op Youtube. Dan klapt hij ook niet zo hard open en is hij nog enigsinds makkelijk te sluiten, want dat wordt wel veel zwaarder.
Ik lees ook vaak de reacties op filmpjes. Er werd bijvoorbeeld gevraagd of ze ook geschikt zijn voor de Golf 7 1.2 TSI. En toen kwam er een reactie van het bedrijf: 'weten we niet, de 1.2 TSI wordt niet verkocht in de VS'.
[ Voor 14% gewijzigd door GerCor op 16-02-2018 02:38 ]
Zou deze moeten zijn dan ?GerCor schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 02:33:
[...]
Kijk, wat ik weet is dat alleen de 'R' uit Europa komt in de VS. De rest van de Golf 7 wordt gemaakt in Mexico. Ze adverteren ook niet voor buiten de VS. Daarom twijfel ik ook. Ik zie toch vaak verschillen tussen Europese Golf 7 en die 'rommel' uit Mexico.
Ik lees ook vaak de reacties op filmpjes. Er werd bijvoorbeeld gevraagd of ze ook geschikt zijn voor de Golf 7 1.2 TSI. En toen kwam er een reactie van het bedrijf: 'weten we niet, de 1.2 TSI wordt niet verkocht in de VS'.
https://www.ecstuning.com...ch-pop-kit/008595ecs01~a/
Edit : komt 65 dollar shipping bij dus laatmaar voor mij ! Vind het zo een duure mod ineens
[ Voor 6% gewijzigd door glydoscoop op 16-02-2018 09:54 ]
En? Kun je er iets mee?Rainesh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:10:
[...]
nooit naar gekeken, krijg zo een golf 7 met discover pro. Zal zo even kijken.
Even hoppen van het ene topic naar deze:Rainesh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:22:
Nee helaas niet
Lampje achteruitrijverlichting Golf 7. Duidelijk geen LED maar halogeen. Ik ben wel benieuwd wat @wimmel_1 erin heeft zitten. Straks komt hij er na 3 jaar achter dat hij geen LED heeft maar halogeen.

@glydoscoop Ja, en ze geven geen support op non-US modellen Golf 7. Sorry we do not support non US spec models. Dus, ik ga het ook niet doen.
[ Voor 31% gewijzigd door GerCor op 16-02-2018 10:59 ]
Ik geloof dat het een RNS510 is?
Je doet het wel op je MFD?Zebby schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:26:
Ik krijg in mijn 2013 Jetta het niet meer voor elkaar om in de Bluetooth Instellingen te komen en oude telefoon connecties te verwijderen - iemand enig idee? Heel irritant, want ik vermoed dat ik daarom mijn nieuwe telefoon niet mag connecten.
Yes, in het centrale scherm mag je niks met de telefoons tot er een is connect. Ik krijg een beetje het idee dat hetzelfde nu nodig is om weer bij die opties daar te kunnen
Idd heel irritant. Je oude telefoon ff connecten?Zebby schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:51:
[...]
Yes, in het centrale scherm mag je niks met de telefoons tot er een is connect. Ik krijg een beetje het idee dat hetzelfde nu nodig is om weer bij die opties daar te kunnen
Ik kan gewoon in dat menu of er nu wel of geen telefoon verbonden is..

Hopen dat het gaat werken.
Ik vrees het ergste.

[ Voor 223% gewijzigd door GerCor op 16-02-2018 15:34 ]
Ik heb nu de amundsen uit 2014 (MY 2015) en ga naar de Discover Media MY2018.
Ik vond je berichtje voor de Edit leukerGerCor schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:32:
Deze besteld als achteruitrijverlichting ter vervanging halogeen: BAY9S H21W - 6 SMD 5630 9-32v
[afbeelding]
Ik vrees het ergste.
O, oké. Morgen komen de lampjes binnen. Misschien dan ook weer een leuk berichtje.

Full led
Maandag mag ik mijne gaan halen.
Silver, zonder belettering achterop
Voorlopig wel op 18” wielen, maar komen dus 20” onder .
Haha ja dat kan idd niet, echt zo stom gedaan.Zebby schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:26:
Ik krijg in mijn 2013 Jetta het niet meer voor elkaar om in de Bluetooth Instellingen te komen en oude telefoon connecties te verwijderen - iemand enig idee? Heel irritant, want ik vermoed dat ik daarom mijn nieuwe telefoon niet mag connecten.
Doelde met die twee foto meer t spoilertjeEngineer Stewie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 18:05:
[...]
Full led.
Maandag mag ik mijne gaan halen.
Silver, zonder belettering achterop.
Voorlopig wel op 18” wielen, maar komen dus 20” onder .
Maar gave wagen zo hoor, mooie kleur.
Kost 53 rooie maar dan heb je wel een bak.
Je hebt maar besloten om je A3 in te ruilen?Famous schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:51:
[...]
Doelde met die twee foto meer t spoilertje![]()
Ik ga morgen met veel tegenzin eindelijk ook eens proberen om die dingen te vervangen.GerCor schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:32:
Deze besteld als achteruitrijverlichting ter vervanging halogeen: BAY9S H21W - 6 SMD 5630 9-32v
[afbeelding]
Ik vrees het ergste.
Ben benieuwd hoe het uit ziet, anders ook bestellen haha!azz_kikr schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:11:
[...]
Ik ga morgen met veel tegenzin eindelijk ook eens proberen om die dingen te vervangen.

Is ook een mooie kleur. Maar rij al 8 of 9 jaar met donkergrijs rond. Nu even iets andersFamous schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:51:
[...]
Doelde met die twee foto meer t spoilertje![]()
Mijne is inmiddels meer grijs dan zwart :-)
Mijne heeft gradient. Wit onderaan, dat op het dak overgaat naar zwart. Voorkant en achterkant is stofbruinScrtz schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:12:
[...]
Zou es goed moeten regenen
Mijne dit jaar nog niet gewassen, weinig wit meer te zien!Scrtz schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:12:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door Vissa66 op 16-02-2018 21:39 ]
M3P 24'
Beetje liefde is wel nodig, morgen maar verder..

Vanmiddag op werk ook, half 5, ik druk op de afstandbediening en ga 10 minuten later naar buiten. Stukje lopen door de kou en vervolgens stap je in een netjes opgewarmde auto
Ik wou alleen dat mijn auto ook een systeem aan boord had (SIM kaartje ofzo) waarmee hij permanent online was. Dan zou ik willen dat ik er ook met een app bij kon. Want de instellingen van de standkachel zelf zijn wat lastig, je kan maar 3 momenten inplannen voor opwarmen (dag + tijd). En al helemaal niet op grote afstand (zoals thuis waar d'r 8 verdiepingen tussen zitten en de afstandbediening niet werkt).
Ach ja, de auto-industrie loopt gewoon vet achter eigenlijk, daar gaan vast nog een paar generaties aan vooraf voordat ze daar goed gaan innoveren.
Wel balen dat ik binnenkort geen auto meer nodig heb voor mijn werk en alles met OV ga doen (15 minuten met de bus, klant heeft geen parkeerplekken). Ik ga de dagelijkse ritjes wel missen
Dat valt nog mee, als ik uit de straat rij is de helft alweer zwart zowatFamous schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:40:
Zonde jongens
Beetje liefde is wel nodig, morgen maar verder..
[afbeelding]
[afbeelding]

M3P 24'

www.google.nl
Hoop dat je er profijt van hebt, bij mij was schoot ik er weinig mee op. Branden zeker feller maar eenmaal in de behuizing viel het tegen.GerCor schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:32:
[afbeelding]
Ik vrees het ergste.
Welke heb je gebruikt voor de kofferbakverlichting?GerCor schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:08:
[...]
Deze lijkt me ruim voldoende voor make-upspiegel. 36 mm. Kwartje per stuk.
https://nl.aliexpress.com...8060534&priceBeautifyAB=0
Kofferbakverlichting nog niet gelukt. Zit goed vast. Gaat ook wel lukken, denk ik. Heel ander lampje voor handschoenvakje. Wel moeilijk zoeken als je niet weet hoe het heet. Die moet ik nog even vinden bij Ali.![]()
[afbeelding]
Lampje is dat bloementjespatroon in de bestaande houder. Zijn ook andere varianten van natuurlijk.
Kan ik dat mooi in 1 keer bestellen.
Aha, T10 fitting .... denk ik.
Haha, nee stond nog geen Polo GTIViper® schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:49:
[...]
Hey Zijm Zuid
Dik hoor
Hebben ze m'n polo gti al binnen![]()
Slecht plan. Ik doe eigenlijk nooit iets met tegenzin. Ik zou niet weten waarom en voor wie ik dat zou doen.azz_kikr schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:11:
Ik ga morgen met veel tegenzin eindelijk ook eens proberen om die dingen te vervangen.

Nog niks, moeten uit China komen. Kan dus nog 20/25 dagen duren.Untouchablezz20 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:25:
Welke heb je gebruikt voor de kofferbakverlichting?
Ik heb nooit het idee gehad dat achteruitrijverlichting tot iets echt nuttigs bijdraagt. Maar ik heb een achteruitrijcamera, En het gaat mij er alleen maar om dat ik geen halogeenkleur op mijn auto heb. Ik wil wit. Staat veel mooierDoeEensGek schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:16:
Hoop dat je er profijt van hebt, bij mij schoot ik er weinig mee op. Branden zeker feller maar eenmaal in de behuizing viel het tegen.
Het vervelende is dat het een bajonetaansluiting is. Op de lampjes zitten 2 puntjes: links en rechts. Mijn halogeen die er nu in zit heeft dat ook maar dan linksonder en rechtsonder. Dus, ik moet één puntje weg vijlen. En de vraag is dus of het lampje het dan gaat doen.
Volgens mij nietBlue-eagle schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:49:
Had ik al verteld dat ik mijn standkachel toch wel echt grrruuuuwelijk fijn vind?

Helemaal niet balen. Alleen privékilometers maken is wat mij betreft nog altijd het beste plan ever. Ik baal er juist van dat die kilometers er in rap tempo bij komen. Ik heb sinds aankoop in november iets van 5.000 km gereden. Vind ik eigenlijk al zonde want gaat me te snel.Wel balen dat ik binnenkort geen auto meer nodig heb voor mijn werk en alles met OV ga doen (15 minuten met de bus, klant heeft geen parkeerplekken). Ik ga de dagelijkse ritjes wel missen
[ Voor 93% gewijzigd door GerCor op 17-02-2018 03:06 ]
Hoezo loopt de auto industrie vet achter? Ik heb gewoon zo’n app op de telefoon en een simkaart in de auto. Kan gewoon doen ermee wat jij wilt.Blue-eagle schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:49:
Had ik al verteld dat ik mijn standkachel toch wel echt grrruuuuwelijk fijn vind?![]()
Vanmiddag op werk ook, half 5, ik druk op de afstandbediening en ga 10 minuten later naar buiten. Stukje lopen door de kou en vervolgens stap je in een netjes opgewarmde auto
Ik wou alleen dat mijn auto ook een systeem aan boord had (SIM kaartje ofzo) waarmee hij permanent online was. Dan zou ik willen dat ik er ook met een app bij kon. Want de instellingen van de standkachel zelf zijn wat lastig, je kan maar 3 momenten inplannen voor opwarmen (dag + tijd). En al helemaal niet op grote afstand (zoals thuis waar d'r 8 verdiepingen tussen zitten en de afstandbediening niet werkt).
Ach ja, de auto-industrie loopt gewoon vet achter eigenlijk, daar gaan vast nog een paar generaties aan vooraf voordat ze daar goed gaan innoveren.
Wel balen dat ik binnenkort geen auto meer nodig heb voor mijn werk en alles met OV ga doen (15 minuten met de bus, klant heeft geen parkeerplekken). Ik ga de dagelijkse ritjes wel missen
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Zijn nergens te vinden. Als je een link hebt, hou ik me aanbevolen. Gisteren een verkoper gesproken. Hij zei: ik heb al vaker een opmerking naar de leverancier gedaan maar je kunt ook een pinnetje wegschuren en klaar. Heb ik gedaan maar lampje gaat niet aan en foutmelding is het resultaat. Dus, deze lampen is poging 2.Rainesh schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 06:35:
@GerCor je hebt de verkeerde bajonet gekocht. Je hebt 2 types, waarvan eentje 1 pinnetje niet tegenover de andere staat.
[ Voor 35% gewijzigd door GerCor op 17-02-2018 07:34 ]
Op www.xenonlamp.nl gekeken?GerCor schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 07:27:
[...]
Zijn nergens te vinden. Als je een link hebt, hou ik me aanbevolen. Gisteren een verkoper gesproken. Hij zei: ik heb al vaker een opmerking naar de leverancier gedaan maar een pinnetje wegschuren en klaar. Heb ik gedaan maar lampje gaat niet aan en foutmelding is het resultaat.
Je kunt het aan foto's moeilijk zien. Als je nou een type/naam voor me hebt .... Ik weet alleen dat het een BAY9S moet zijn. Je kunt op die site je automerk invullen, welk bouwjaar e.d. en dan kom ik uit bij W16W-T15. Nou, dat is echt geen bajonet.
https://www.xenonlamp.nl/...16w-t15-wit?sqr=w16w-t15&
[ Voor 26% gewijzigd door GerCor op 17-02-2018 07:59 ]
Zijn het deze die je ervoor gaat gebruiken? Wil het namelijk ook bestellen.GerCor schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 02:16:
[...]
Slecht plan. Ik doe eigenlijk nooit iets met tegenzin. Ik zou niet weten waarom en voor wie ik dat zou doen.![]()
[...]
Nog niks, moeten uit China komen. Kan dus nog 20/25 dagen duren.![]()
[...]
Ik heb nooit het idee gehad dat achteruitrijverlichting tot iets echt nuttigs bijdraagt. Maar ik heb een achteruitrijcamera, En het gaat mij er alleen maar om dat ik geen halogeenkleur op mijn auto heb. Ik wil wit. Staat veel mooier
Het vervelende is dat het een bajonetaansluiting is. Op de lampjes zitten 2 puntjes: links en rechts. Mijn halogeen die er nu in zit heeft dat ook maar dan linksonder en rechtsonder. Dus, ik moet één puntje weg vijlen. En de vraag is dus of het lampje het dan gaat doen.
[...]
Volgens mij niet![]()
[...]
Helemaal niet balen. Alleen privékilometers maken is wat mij betreft nog altijd het beste plan ever. Ik baal er juist van dat die kilometers er in rap tempo bij komen. Ik heb sinds aankoop in november iets van 5.000 km gereden. Vind ik eigenlijk al zonde want gaat me te snel.
https://nl.aliexpress.com...8060534&priceBeautifyAB=0
Ik geloof het wel. Ik heb geen account aangemaakt dus kan het ook niet meer terugvinden. Ik ga ze ook niet meer bij dat soort clubs bestellen. Maanden wachten op een lampje, niks voor mij. Betaal ik liever meer en heb ze dezelfde of volgende dag.Untouchablezz20 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 08:01:
[...]
Zijn het deze die je ervoor gaat gebruiken? Wil het namelijk ook bestellen.
Overigens, lees ik net. Achteruitrijverlichting die ik besteld heb? Illegaal. Mij een biet.
[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 17-02-2018 09:05 ]
Waar lees jij dat het illegaal is?GerCor schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 08:07:
[...]
Ik geloof het wel. Ik heb geen account aangemaakt dus kan het ook niet meer terugvinden. Ik ga ze ook niet meer bij dat soort clubs bestellen. Maanden wachten op een lampje, niks voor mij. Betaal ik liever meer en heb ze dezelfde of volgende dag.
Overigens. lees ik net. Achteruitrijverlichting die ik besteld heb? Illegaal. Mij een biet.
Wit staat zeker netter.
Andere vraag, mensen hier ervaring met een stuurslot of pedaalslot? Afgelopen week is het stuurslot van m'n zwager uitgetest, daar hebben ze de hoop op gegeven dus ze helpen zeker!
Op de site. Kies maar een ledlampje uit. Mogen wel voor interieur gebruikt worden, niet exterieure verlichting.DoeEensGek schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 08:36:
[...]
Waar lees jij dat het illegaal is?
Wit staat zeker netter.
https://www.xenonlamp.nl/...-t15-wit?sqr=w16w-t15&
Dit product is niet bestemd voor gebruik in auto's op de openbare weg vanwege een EU verordening. Lees hier wat dit precies inhoudt voor het plaatsen van deze verlichting in uw voertuig.
Het is toch goddomme allemaal zo moeilijk, correct Nederlands schrijven.
Gokje.... jouw zwager.Andere vraag. Mensen hier ervaring met een stuurslot of pedaalslot? Afgelopen week is het stuurslot van m'n zwager uitgetest. Daar hebben ze de hoop opgegeven dus ze helpen zeker!
[ Voor 24% gewijzigd door GerCor op 17-02-2018 08:52 ]
Op mijn wagen is het wel zo een stekertje. Maar op golf 7,is het zndere koppeling.GerCor schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 07:37:
[...]
Je kunt het aan foto's moeilijk zien. Als je nou een type/naam voor me hebt .... Ik weet alleen dat het een BAY9S moet zijn. Je kunt op die site je automerk invullen, welk bouwjaar e.d. en dan kom ik uit bij W16W-T15. Nou, dat is echt geen bajonet.
https://www.xenonlamp.nl/...16w-t15-wit?sqr=w16w-t15&
Ik had ook zo een online configurator gedaan eergens en gaf me ook de verkeerde lamp.
Ik denk dat ik nog ergens setje bay9s ledjes liggen heb
Edit: net gekeken, zijn bay12s lampen.
Mooi. Even een bakkie koffie en met PLEZIER aan het werk. En anders: gewoon niet doen. Want je doet het niet voor ons maar uitsluitend voor jezelf. Ja, of je moet natuurlijk een beetje willen showen tijdens de meeting.azz_kikr schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 08:52:
Op mijn wagen is het wel zo een stekertje. Maar op golf 7,is het zndere koppeling.
Ik had ook zo een online configurator gedaan eergens en gaf me ook de verkeerde lamp.
Ik denk dat ik nog ergens setje bay9s ledjes liggen heb
BAY12? Huh? ........15 denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 17-02-2018 09:00 ]
mijne lijkt precies hier op :
https://nl.aliexpress.com...eadlight/32822844470.html
[ Voor 21% gewijzigd door glydoscoop op 17-02-2018 09:09 ]
Tis met plezier, maar tis gewoon.......bah bumper eraf voor lichtje te vervangenGerCor schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 08:56:
[...]
Mooi. Even een bakkie koffie en met PLEZIER aan het werk. En anders: gewoon niet doen. Want je doet het niet voor ons maar uitsluitend voor jezelf. Ja, of je moet natuurlijk een beetje willen showen tijdens de meeting.
BAY12? Huh? ........15 denk ik.
Die achteruitrijlichtjes zijn geen prio voor mee.
Btw verwacht er niet te veel van, ook al geeft je lamp een bak licht, reflectors in een achteruitrijlicht zijn niet de beste. (Maar zal wel beter zijn dan de halogeentjes)
Ik moest even gniffelen. De hele bumper eraf voor een lampje en dat met deze vrieskou. Succes, maak ik wel even warme chocolademelk met slagroom. Ik zie je in mijn gedachte al ploeteren in het prachtige Belgische landschap. Ik zie schapen jou aanmoedigen. @Rainesh is er ook, zie ik. Jij vraagt of hij je komt helpen en Rainesh antwoordt: 'Nee joh, mij veel te koud'. Dikke doei, en vol gas gaat hij er weer vandoor.azz_kikr schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:14:
Tis met plezier, maar tis gewoon.......bah bumper eraf voor lichtje te vervangenlampjes liggen hier al een jaar ofso. Komt altijd uitstel of met iets anders bezig

Opeens weet je het: je wordt boekenschrijver
Goed, even serieus weer .....
@Untouchablezz20 Maakt volgens mij geen bal uit welke je koopt. Het gaat even om de afmeting. Ik heb de 41 mm besteld. Kan ook de 39 mm moeten zijn maar die druk ik er gewoon in. Even voor jezelf bepalen hoeveel LEDS de lamp mag bevatten. Make-up verlichting is de 36 mm.
https://nl.aliexpress.com...oon&productId=32706876742
[ Voor 41% gewijzigd door GerCor op 17-02-2018 10:11 ]
Maakt niet uit, als het maar "festoon" lampje (42mm is de officiele lengte) is. Overal te koop op ali/ebay/....Untouchablezz20 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:20:
Iemand die weet welk ledje ik nodig heb voor in de kofferbakverlichting? Link via @gercor is tijdelijk niet op voorraad.
@GerCor even lampje vervangen....

Nuja....ze zitten erin en ze werken; nu verschil afwachten in het donker. Het is in ieder geval witter en veel feller
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BiVjyumELA8]
//edit: embedded video naar de vaantjes?
[ Voor 3% gewijzigd door SadisticPanda op 17-02-2018 13:36 ]
Hoe herkenbaarazz_kikr schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:31:
[...]
Maakt niet uit, als het maar "festoon" lampje (42mm is de officiele lengte) is. Overal te koop op ali/ebay/....
@GerCor even lampje vervangen....![]()
![]()
[afbeelding]
Nuja....ze zitten erin en ze werken; nu verschil afwachten in het donker. Het is in ieder geval witter en veel feller
[video]
Ik moest bij m'n Scirocco ooit een lampje vervangen van een agent in opleiding (tijdens een alcoholcontrole). Lampje was precies een paar kilometer vóór die controle stuk gegaan, ik heb sowieso een hekel aan onnodig oplichtende controlelampjes op m'n dashboard, en die agent wou persé hebben dat ik dat lampje ter plekke ging vervangen

Normaliter rijd ik voor zoiets wel even bij de dealer langs, Lease-auto FTW, maar toen moest ik daar dus m'n hele voorbumper ter plekke loshalen / laten zakken om vervolgens de gehele koplampunit te kunnen demonteren...Een kind van 3 hád misschien nog nét bij 't lampje kunnen komen zonder die exercitie maar leg die maar eens uit wat er verwacht wordt in dat geval
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Ziet er netjes uit!! Hoe laat kan ik mijn Golfje brengen om 'm weer wit te laten maken?
Ik ga zo maar eens even naar de wasstraat met 't ding.... De "Wintersport WRAP" welke er nu nog op zit is niet écht mooi...
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dit topic is gesloten.
Vragen over programmeren en activeren van (verborgen) functies graag in dit topic: Verborgen auto functies activeren d.m.v. VCDS