Het grote Volkswagen topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 126 Laatste
Acties:
  • 558.993 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
kuusj98 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:53:
[...]

Tja officieel, officieel :+
Autobild is meestal wel aardig op de hoogte van wat VaG gaat doen.
http://www.autobild.de/ar...019-vorschau-5780536.html

Er is goede hoop, want als de normale GTI 265 PK krijgt, de Performance 300 PK, de Clubsport 326 PK, dan zal de R toch richting de 400 moeten en 200PK per liter is ook weer zoiets in een productieauto.

Hoe dan ook ben ik sowieso blij dat een nieuwe VR6 is ontwikkeld, want het geluid van die dingen is buitenaards en ik hou van rare motoren. Nu zal dat met 2 Turbo's wel wat minder spectaculair klinken als de oudere varianten met natuurlijke luchtaanvoer.
Denk nog steeds niet het gaat gebeuren.
Daarmee gaan ze veels te veel in het vaarwater van Audi zitten met de RS3.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:09
Famous schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:30:
[...]

Denk nog steeds niet het gaat gebeuren.
Daarmee gaan ze veels te veel in het vaarwater van Audi zitten met de RS3.
Dan zou de Golf R een veel leuker blok krijgen dan de huidige RS3, dat lijkt mij ook een beetje onwaarschijnlijk maar wie weet!

Toch niet te betalen in ons landje. De Golf R nu al niet met zo'n 75k, laat staan dan, richting de ton. ;(

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:52
Gunner schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:00:
[...]

Ik heb een idee. Lease lekker die BMW.

Dat rijmt wel maar dicht niet. Je hebt echt overal wel wat op aan te merken zeg.
Welkom in de wondere wereld van Phusebox.. De man met alléén maar pech en negativiteit. Lees de andere topics maar door waarin hij actief is..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Rivanov schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:50:
[...]

Welkom in de wondere wereld van Phusebox.. De man met alléén maar pech en negativiteit. Lees de andere topics maar door waarin hij actief is..
:+
Bekend is die wel ja.

Maat van me gaat (hoogstwaarschijnlijk) zaterdag ook een R20 ophalen :)
Een blauwe, kan ik mooi een fotoreportage droppen hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Het Vosje schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:15:
Vraagje aan de 7 bezitters/kenners:

Heeft de Composition en/of Discovery navigatieradio altijd DAB+?
En hoe zit het met de antenne?

Of kunnen er ook weer van die rare combinaties zijn dat je radio gewoon DAB+ ondersteunt maar dat het niet werkt omdat je de antenne niet hebt?
Ze ondersteunen het wel volgens mij, maar de ontvanger zit in de achterruit en dat is waar je een optie voor moet aanvinken.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
Famous schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:56:
[...]

:+
Bekend is die wel ja.

Maat van me gaat (hoogstwaarschijnlijk) zaterdag ook een R20 ophalen :)
Een blauwe, kan ik mooi een fotoreportage droppen hier :P
Lekker, die blauwe kleur is echt <3

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
@Het Vosje DAB+ is vaak onderdeel van het Executive (Plus) pakket en dus komt het standaard bij je navigatie. maar het staat erg duidelijk in de prijslijst omschreven.

[ Voor 4% gewijzigd door RodeStabilo op 31-01-2018 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

RodeStabilo schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:24:
@Het Vosje DAB+ is vaak onderdeel van het Executive (Plus) pakket en dus komt het standaard bij je navigatie. maar het staat erg duidelijk in de prijslijst omschreven.
Dat is niet zonder meer het geval hoor, helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
kuusj98 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:26:
[...]

Dat is niet zonder meer het geval hoor, helaas :P
Bij een Up! zelfs al..... ;) Polo ook en Golf ook.

Maar waarop niet dan volgens jou?

[ Voor 12% gewijzigd door RodeStabilo op 31-01-2018 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

RodeStabilo schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:27:
[...]

Bij een Up! zelfs al..... ;) Polo ook en Golf ook.

Maar waarop niet dan volgens jou?
Op de 'nieuwe' modellen misschien (nog niet gekeken) maar alles daarvoor en het was een optie die je apart moest aanvinken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:22

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Jongens en meisjes, wat een prutweer. Ik zit al stilletjes te mijmeren over de aankomende zomer. Rondje IJsselmeer. Begin ik nou in Den Oever of in Lelystad? Panoramadak open, op 'cruise' snelheid over zoveel mogelijk dijken langs de kust. Hier en daar een terrasje pakken.

Kijk ik nu naar buiten: een smerige hagelbui. Kappen nou want tussen 17:00 en 19:30 komen mijn nieuwe bochtenverlichtingslampjes. Voor 19:30 graag, want dat moet ik werken.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 10:21
@GerCor

Rondje IJsselmeer moet ik altijd denken aan die zwarte haag van vliegjes. Oftewel poetsen en boenen nadat rondje. Helemaal als je een witte auto hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

YoGi_Berra schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:27:
@GerCor

Rondje IJsselmeer moet ik altijd denken aan die zwarte haag van vliegjes. Oftewel poetsen en boenen nadat rondje. Helemaal als je een witte auto hebt ;)
Dan moet je ervoor zorgen dat je voor de avond weer weg bent. :+

Ik heb trouwens van die speciale doekjes. Beetje water erop en de vliegjes 'vliegen' van je auto af. Die doekjes die, als je ze in de wasdroger doet, aan alles vastplakken.

[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 31-01-2018 15:33 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
GerCor schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:30:
[...]

Dan moet je ervoor zorgen dat je voor de avond weer weg bent. :+

Ik heb trouwens van die speciale doekjes. Beetje water erop en de vliegjes 'vliegen' van je auto af. Die doekjes die, als je ze in de wasdroger doet, aan alles vastplakken.
Ha-Ra doekjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Heb speciaal spul voor vliegen, echt wonder zooi.

Beetje sprayen, hoge druk erop en het is weg :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
Tweakerts.

Even DSG vraagje.

Gister rij ik hier door de buurt denk rond de 55km/u. Ik neem de bocht naar rechts en op dat moment, "ik denk omdat ik gas iets losliet" wilt de bak terugschakelen..maar blijkbaar ging dat niet zoals het moest.. Ik hoorde toch een raar geluid, beetje zoiets als dat je een handschakel niet goed in de versnelling stopt, en dus die tandwielen aan het poetsen bent... Ik voelde ook merkbaar dat de auto daardoor flink afgeremt werd.

Nu kon ik het daarna natuurlijk niet weer reproduceren.. Moet ik mij zorgen maken? Verder geen rare geluiden of wat tegen gekomen verder... Klonk alleen echt zeker niet gezond :+

EDIT: Ik zou straks is op de dashcam kijken of het daarop te horen is.

[ Voor 6% gewijzigd door Marsjee op 31-01-2018 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:57

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Famous schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:51:
Heb speciaal spul voor vliegen, echt wonder zooi.

Beetje sprayen, hoge druk erop en het is weg :Y
Door de wasstraat gaat perfect hier :)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Marsjee schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:05:
Tweakerts.

Even DSG vraagje.

Gister rij ik hier door de buurt denk rond de 55km/u. Ik neem de bocht naar rechts en op dat moment, "ik denk omdat ik gas iets losliet" wilt de bak terugschakelen..maar blijkbaar ging dat niet zoals het moest.. Ik hoorde toch een raar geluid, beetje zoiets als dat je een handschakel niet goed in de versnelling stopt, en dus die tandwielen aan het poetsen bent... Ik voelde ook merkbaar dat de auto daardoor flink afgeremt werd.

Nu kon ik het daarna natuurlijk niet weer reproduceren.. Moet ik mij zorgen maken? Verder geen rare geluiden of wat tegen gekomen verder... Klonk alleen echt zeker niet gezond :+

Heel and toe mate heel and toe..... O wacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Tylen schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:16:
[...]

Door de wasstraat gaat perfect hier :)
Waar is de -1 knop >:)

Nee, bij een leaseauto snap ik het ergens wel.. een beetje..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Famous schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:22:
[...]

Ik rijd geen lease auto ;) Het is een gebruiksvoorwerp. Gewoon erdoor heen :P Niet zo van dat benauwde ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:02
Famous schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:22:
[...]

Ik heb jarenlang mijn auto met de hand gewassen. Netjes emmertje met dure shampoo en handschoentjes etc... Uren lekker bezig met als resultaat een flink blinkende auto.

De volgende ochtend... auto vol met vogelstront, bloemetje-cum-shot en regendruppels.. Nou lekker dan. Heb ik mooi staan wassen voor jan met de korte achternaam.
Nee nu prop ik zowel de lease als de prive auto gewoon door de wasstraat. Het is mij wel best.

Daarnaast moet ik mijn auto net iets te vaak wassen (ik houd van een schone auto, dat maakt de auto gewoon mooier om naar te kijken) en afgelopen lente was dat niet te doen joh. Elke dag zat er gele plak troep van de bomen en bloempje op.. om chagrijnig van te worden.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
GerCor schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:24:
Jongens en meisjes, wat een prutweer. Ik zit al stilletjes te mijmeren over de aankomende zomer. Rondje IJsselmeer. Begin ik nou in Den Oever of in Lelystad? Panoramadak open, op 'cruise' snelheid over zoveel mogelijk dijken langs de kust. Hier en daar een terrasje pakken.

Kijk ik nu naar buiten: een smerige hagelbui. Kappen nou want tussen 17:00 en 19:30 komen mijn nieuwe bochtenverlichtingslampjes. Voor 19:30 graag, want dat moet ik werken.
U vraagt wij draaien

http://frontpage.fok.nl/n...indelijk-in-aantocht.html
Met een noordoostenwind wordt volgende week koude Noordpoollucht naar ons land geblazen. Vanaf maandag ligt het kwik overdag rond of net onder het vriespunt. ’s Nachts koelt het op uitgebreide schaal af naar -5 tot -10 graden. Vanwege de droge vrieslucht kan al gauw op ondergelopen weilanden en sintelbanen worden geschaatst. Als de vorst aanhoudt is het ijs op de eerste sloten aan het eind van de week mogelijk dik genoeg om op te staan.
oh wacht je wilde zomer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
DonJunior schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:33:
[...]

Ik heb jarenlang mijn auto met de hand gewassen. Netjes emmertje met dure shampoo en handschoentjes etc... Uren lekker bezig met als resultaat een flink blinkende auto.

De volgende ochtend... auto vol met vogelstront, bloemetje-cum-shot en regendruppels.. Nou lekker dan. Heb ik mooi staan wassen voor jan met de korte achternaam.
Nee nu prop ik zowel de lease als de prive auto gewoon door de wasstraat. Het is mij wel best.

Daarnaast moet ik mijn auto net iets te vaak wassen (ik houd van een schone auto, dat maakt de auto gewoon mooier om naar te kijken) en afgelopen lente was dat niet te doen joh. Elke dag zat er gele plak troep van de bomen en bloempje op.. om chagrijnig van te worden.
Met mooi weer is het enkel nog afspoelen als je hem goed onderhanden heb genomen.

Maar ben we blij dat mijn auto altijd binnenstraat ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Precies. Dus straks kan ik van Den Oever via het IJsselmeer schuin oversteken naar Lelystad? Neem ik daar een kibbeling, onder/naast de brug bij de sluizen .... als die kerel er nog staat tenminste. Tijd niet meer geweest.
Deze doekjes. Geen idee hoe het heet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/S7JwbVab52ec3fwcb5dMx1Lx/full.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door GerCor op 31-01-2018 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
Famous schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:41:
[...]

Met mooi weer is het enkel nog afspoelen als je hem goed onderhanden heb genomen.

Maar ben we blij dat mijn auto altijd binnenstraat ja :+
Ja uhu... dat geintje ken ik.. en de volgende morgen zit heel je auto onder de kalk vlekken.
Nee dan moet je alsnog naar een wasbox omdat ze daar wel 'kalkvrij' water hebben.
Uit de gewone kraan was dat geen succes (man ik kon wel janken toen ik het zag.. haha)

*sowieso

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
laatst nog wezen kijken in het noorden, café 't zielhoes

Afbeeldingslocatie: http://static.panoramio.com/photos/large/66823925.jpg

Geluk van de GTE is climatiseerstand O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
DonJunior schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:45:
[...]

Ja uhu... dat geintje ken ik.. en de volgende morgen zit heel je auto onder de kalk vlekken.
Nee dan moet je alsnog naar een wasbox omdat ze daar wel 'kalkvrij' water hebben.
Uit de gewone kraan was dat geen succes (man ik kon wel janken toen ik het zag.. haha)
Bedoelde ook wasbox :+

Wassen -> afspoelen en dan zelf drogen met droogdoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C-sharp
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 23:26
Het Vosje schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:15:
Heeft de Composition en/of Discovery navigatieradio altijd DAB+?
In België hebben alle Golf 7.5 DAB+ in het basispakket.

In Duitsland is het een optie (€ 245); zelfs met de Discover Media of Discover Pro is het nog een betalende optie.

In Nederland is het een optie (€ 230); met de Discover Media (onderdeel Executive pakket) of Discover Pro is het een optie zonder meerprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:39
DonJunior schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:45:
[...]

Dient die 10.000l water in de put in mijne voortuin toch nog voor iets :).
Maar heb een droogdoek (ale, meerdere) en dan heb je dat zeker niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 18:50
GerCor schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:42:

Deze doekjes. Geen idee hoe het heet:

[afbeelding]
Lijkt op een standaard microvezeldoekje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Laatst online: 15-09 21:27
DonJunior schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:33:
[...]

Ik doe dit ook meer en meer idd, bij de privé auto denk ik ook vaker van, wat zal mij het ook verrekken, langer dan 3-4 jaar rij ik toch nooit in dezelfde auto. Scheelt dat ik toch ook 2e hands auto's zal blijven kopen en het gros toch al onder de swirls zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
Tylen schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:17:
[...]

Heel and toe mate heel and toe..... O wacht...
word er eens een inhoudelijk vraag gesteld. Krijg je dit. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Het Vosje schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 17:44:
[...]

Lijkt op een standaard microvezeldoekje?
Is het ook. Gewoon bij de action zo’n microvezel doekjes kopen, hebben ook van die hele grote, 60x60 ofzo, erg fijn bij het drogen van je auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ships. Geen tijd meer. Net even gekeken om mijn bochtenverlichting te vervangen. Heel ander systeem dan bij de Golf R in het filmpje. Morgen het boekje er maar even bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
GerCor schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 18:51:
Ships. Geen tijd meer. Net even gekeken om mijn bochtenverlichting te vervangen. Heel ander systeem dan bij de Golf R in het filmpje. Morgen het boekje er maar even bij.
Heeft een golf 7 niet gewoon H7 als mistlamp?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 10:07
@GerCor

welke lampen wil je vervangen, statische bochtverlichting in je koplamp? Gewoon motorkap open, zie je kapje zitten. Die los, lampje eruit, nieuwe erin en klaar.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
GerCor schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 18:51:
Je statische bochtverlichting is gewoon een H7 lamp zoals bij elk andere golf. De US Golfjes hebben alleen een klem erop zitten en bij de EU zit hij geklikt.

Kapje los, beetje heen en weer wrikken, nieuw lampje erop, erin klikken. Wel je bril opzetten! :> :9

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hé Gerrie (@GerCor ) komt binnenkort nog wat plastic op de auto, zowel voor als achter.

Ben je niet trots op me? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Mocht de volgende Golf R een v6 biturbo krijgen, is het dan niet erg aannemelijk dat het hetzelfde blok is als in de huidige RS4?? Die zit op 450pk geloof ik.

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
pwillemske schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:54:
Mocht de volgende Golf R een v6 biturbo krijgen, is het dan niet erg aannemelijk dat het hetzelfde blok is als in de huidige RS4?? Die zit op 450pk geloof ik.
En wat denk je dat de RS3 dan moet doen?

Ik weet dat er veel Golf modellen zijn en misschien is het wel het plan om iets neer te zetten qua concurrentie tegenover de RS maar dat is in al die 'jaren' niet gedaan. Het verschil tussen de Golf R en de RS3 is (in vermogen) 30%.

GTI is een vak apart :+
De Editions zijn kleine S3's
VW R's zijn de S3 concurrenten

Dan zouden ze het allemaal een stap hoger moeten doen bij VW, je zal mij niet horen klagen maar betwijfel het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Misschien gaan ze toch de stap maken om de Golf R inderdaad de RS / A45 AMG / M2 concurrent te maken en de GTI op het niveau van alle huidige ,,midrange'' hete hatchbacks zoals de Megane RS, S3, Type R, I30N, etc etc.

We'll see! 8)

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Vissa66 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:19:
Misschien gaan ze toch de stap maken om de Golf R inderdaad de RS / A45 AMG / M2 concurrent te maken en de GTI op het niveau van alle huidige ,,midrange'' hete hatchbacks zoals de Megane RS, S3, Type R, I30N, etc etc.

We'll see! 8)
Denk het niet zo snel om de simpele reden dat de editions maar tijdelijk te koop zijn.

Tevens zouden ze er wel laat mee komen als ze nu opeens er tegen willen concurreren.
Enige manier trouwens om tegen een A45 op te kunnen is de prijs ;w

Een naast mijn R (en wat een geluid trouwens O+ )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sQs2YvxB09Y9zS30uoUQDuK4/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Famous schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:24:
[...]

Denk het niet zo snel om de simpele reden dat de editions maar tijdelijk te koop zijn.

Tevens zouden ze er wel laat mee komen als ze nu opeens er tegen willen concurreren.
Enige manier trouwens om tegen een A45 op te kunnen is de prijs ;w

Een naast mijn R (en wat een geluid trouwens O+ )

[afbeelding]
Zijn dat Vossen's die eronder liggen? Dat vind ik echt de enige mooie aftermarket velgen die er zijn, de rest vind ik allemaal maar pauper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

@Rainesh en @Vissa66 Lampjes zitten er in hoor. Inderdaad even wiebelen en hoppa. Net nog even gedaan. Moest werken om 19:30 uur en na het werk de auto even in de garage van ons bedrijf. Heb ik tenminste een beetje licht. Uiteraard gelijk even getest, want het mag dan wel 'blauwe maan' vanavond zijn, het is nog donker zat. Het is niet even wit als mijn Xenonlampen maar witter dan wat ik had en ik denk wel 300% meer licht. Het is potverdorie net of iemand een extra maglite uit het raam houdt.

_/-\o_
Famous schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:55:
Hé Gerrie (@GerCor ) komt binnenkort nog wat plastic op de auto, zowel voor als achter.

Ben je niet trots op me? :+
Alleen als het geen troep is van AlieXpress, Ebay e.d maar minimaal Original Zubehör is. Dan heb je mijn zegen.

>:)

je moet zo'n jongen toch een keer loslaten hè

Oja, de Golf 7R: 6 cilinder Bi-Turbo? 740 pk.... d:)b Wel € 70.000 extra neerleggen, dat dan weer wel. Geen extra plastic nodig, @Famous . Mooi clean.

[ Voor 12% gewijzigd door GerCor op 01-02-2018 03:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:40
pwillemske schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:54:
0% kans.

De 2.9 V6 is een blok met een v hoek van 90 graden. Dat krijg je nooit deftig dwars voorin een golf.
Ter vergelijking, de vr6 die er ooit in lag was <15 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Famous schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:12:
[...]

En wat denk je dat de RS3 dan moet doen?

Ik weet dat er veel Golf modellen zijn en misschien is het wel het plan om iets neer te zetten qua concurrentie tegenover de RS maar dat is in al die 'jaren' niet gedaan. Het verschil tussen de Golf R en de RS3 is (in vermogen) 30%.

GTI is een vak apart :+
De Editions zijn kleine S3's
VW R's zijn de S3 concurrenten

Dan zouden ze het allemaal een stap hoger moeten doen bij VW, je zal mij niet horen klagen maar betwijfel het wel.
Logisch ook, rs3 heeft 1 cilinder en 500cc meer. Die 2.5 van audi is echt wel een beest van een blok.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
azz_kikr schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 07:39:
[...]

Logisch ook, rs3 heeft 1 cilinder en 500cc meer. Die 2.5 van audi is echt wel een beest van een blok.
En Audi legt de motoren ook niet dwars volgens mij, die hebben daar meer plaats voor? Of sla ik de plank mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
azz_kikr schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 07:39:
[...]

En dat verschil zou er niet meer zijn als ze een 6 cilinder erin knallen.
Dan heb je wel een gat voor de S3, dus zou alles een stap hoger moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Hoe het technisch allemaal ook zit. Audi zal nooit toestaan dat de Golf in het vaarwater van de RS3 gaat zitten. Zet het maar uit je hoof @Famous dit auto gaat er niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Tylen schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:40:
Hoe het technisch allemaal ook zit. Audi zal nooit toestaan dat de Golf in het vaarwater van de RS3 gaat zitten. Zet het maar uit je hoof @Famous dit auto gaat er niet komen.
:?

Volgens mij zeg ik juist dat het niet gaat gebeuren :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Famous schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:48:
[...]

:?

Volgens mij zeg ik juist dat het niet gaat gebeuren :>
I know ;) Maar stiekem wil je hem wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Tylen schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:59:
[...]

I know ;) Maar stiekem wil je hem wel ;)
Nee hoor, onbetaalbaar voor mij.
In die prijsklasse ren ik ook snel naar een “Merrie” :w

ooit komt die AMG er wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Famous schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:05:
[...]

BAH man. Nooit een ster hier op de oprit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
@Tylen
Tenzij het een taxi is zeker?

Ontopic: Net de winterbanden eronder geschroefd voor de wintersport. Oogt toch iets minder die stalen velgen -O-

[ Voor 3% gewijzigd door YoGi_Berra op 01-02-2018 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamahabest
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 09:35
Stalen velgen... Wie koopt die dan ook? >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/x3gumf.png

Prijs van de virtuele cockpit ,,valt'' mee. Weet jij dat @Rainesh of @azz_kikr of de cockpit dan ook gelijk werkt of ingeleerd moet worden? Misschien leuk om als volgende te retrofitten. :) :9

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
Vissa66 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:10:
[afbeelding]

Prijs van de virtuele cockpit ,,valt'' mee. Weet jij dat @Rainesh of @azz_kikr of de cockpit dan ook gelijk werkt of ingeleerd moet worden? Misschien leuk om als volgende te retrofitten. :) :9
Lijkt me sterk dat dit kan.. De hele contour van beide cockpits (of cockpitten?) zijn compleet anders?

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:28
Marsjee schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:05:
Tweakerts.

Even DSG vraagje.

Is het nog eens voorgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
DonJunior schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:14:
[...]

Lijkt me sterk dat dit kan.. De hele contour van beide cockpits (of cockpitten?) zijn compleet anders?
Schijnt wel te passen, dashboards zijn als goed is hetzelfde voor een normaal cluster of digitaal cluster. Echter schijnt de coding een ramp te zijn. :+

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Scrtz schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:42:
[...]

Zijn dat Vossen's die eronder liggen? Dat vind ik echt de enige mooie aftermarket velgen die er zijn, de rest vind ik allemaal maar pauper.
Heb bijna velgen besteld voor de arteon, geen vossen... Wil niet te open omdat er geen bulk van een remschijf inligt. Ik kan 20" Rotiform velgen krijgen voor een leuke prijs..; Vult de wielkast mooi... Onder een passat cc ziet dat er zo uit. Arteon wordt wel niet verlaagt.

Afbeeldingslocatie: https://images.customwheeloffset.com/web/184637-2-2011-cc-volkswagen-coilovers-rotiform-rse-silver-flush.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Tylen schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:40:
Ik blijf fijn hopen dat het wel gaat gebeuren. 'Vroeger' had je ook een 6 cilinder in de Golf maar een 1.8 20VT in de S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Famous schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:05:
[...]

Poah man, er gaat niks boven het geluid van zo'n C63 AMG. Als ik toch zo'n ding zou hebben zouden de ramen geeneens meer dicht gaan :P
Engineer Stewie schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:57:
[...]

Heb bijna velgen besteld voor de arteon, geen vossen... Wil niet te open omdat er geen bulk van een remschijf inligt. Ik kan 20" Rotiform velgen krijgen voor een leuke prijs..; Vult de wielkast mooi... Onder een passat cc ziet dat er zo uit. Arteon wordt wel niet verlaagt.

[afbeelding]
Hmm mogen voor mijn smaak nog ietsje rustiger, die velgen vind ik nog ietwat te schreeuwerig/druk

[ Voor 44% gewijzigd door Scrtz op 01-02-2018 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:39
[afbeelding]

Bij Kufatec kost zo'n display volgens mij 750 voor mijn nieuwe Tiguan. Dat zal dan toch ook ong. de prijs voor de Golf moeten zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
De nieuwe polo’s zie je al veel rijden, deze ook steeds vaker:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2gVHApfB3qDjGC3uk6nj5pz3/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:39
Wit met zo'n zwart dak staat m prima!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
e.looijenga schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:55:
Wit met zo'n zwart dak staat m prima!
Het is alleen geen wit!
Lichte grijze kleur, inclusief virtual cockpit :)

@Scrtz En Ultraleggeras HLT dan?
Erg mooie velg!

[ Voor 10% gewijzigd door Famous op 01-02-2018 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07:10
Famous schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:12:
[...]

Het is alleen geen wit!
Lichte grijze kleur, inclusief virtual cockpit :)

@Scrtz En Ultraleggeras HLT dan?
Erg mooie velg!
Volgens mij white silver , heb ik ook op mijn golf . Ziek mooie kleur . Overdag wordt het witter , snachts meer zilver en in de zon metalic glinsters met heel klein beetje licht blauw/zilver kleurig echt iets wat je in het echt moet zien om te snappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:32

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik vind hem tof!

(Nieuwe Polo zie je echt al veel ja, T-Roc nog niet gezien)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Ik heb ze nog niet gezien de T-Roc.

Nieuwe Polo wel, ook in het kekke oranje, maar met de standaard bumpers/velgen/wieldoppen vind ik hem best tegenvallen. Enkel R-Line maakt het leuk imho..

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Wit met een zwart dak bij Arteon en 480 pk is best mooi. Deze uitvoering is € 14.500 duurder maar dan heb je ook wat. Bij mijn dealer staat een T-Roc. Ik vind ze toch te hoog op de wielen staan. Zou er niet aan kunnen wennen.

[ Voor 43% gewijzigd door GerCor op 01-02-2018 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
[afbeelding]

Het zal deels werken, maar moet ook gewoon ingeleerd worden. Er zit component protectie op. Daarnaast heb je ook minimaal een Discover Media Gen3 voor nodig om alles aan te sturen. Gen2 is niet krachtig genoeg.

Wat betreft je dashboard, dat durf ik niet te zeggen maar bij de A3 prefacelift moet je dashboard "modificeren" (lees: kunststof weg zagen) om het passen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 09:48

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Famous schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:44:

[afbeelding]
Afgelopen weekend met mn pa in zn T-roc ook even boodschapje gedaan, best veel mensen die op de snelweg even hun nek omdraaien en kijken viel me op. Foto's ervan maken heb ik nog niet zien. Wel iemand die op de fiets 2 maal keek, en uiteindelijk zich omdraaide om te kijken... Maar verder ben ik ook nog geen T-Roc rijders tegen gekomen tot op dit moment...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Rainesh schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:45:
[...]

Het zal deels werken, maar moet ook gewoon ingeleerd worden. Er zit component protectie op. Daarnaast heb je ook minimaal een Discover Media Gen3 voor nodig om alles aan te sturen. Gen2 is niet krachtig genoeg.

Wat betreft je dashboard, dat durf ik niet te zeggen maar bij de A3 prefacelift moet je dashboard "modificeren" (lees: kunststof weg zagen) om het passen te maken.
Klinkt als, jammer, komt wel in de Golf 8 Clubsport. :9

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

DerOllie schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:02:
[...]

Afgelopen weekend met mn pa in zn T-roc ook even boodschapje gedaan, best veel mensen die op de snelweg even hun nek omdraaien en kijken viel me op. Foto's ervan maken heb ik nog niet zien. Wel iemand die op de fiets 2 maal keek, en uiteindelijk zich omdraaide om te kijken... Maar verder ben ik ook nog geen T-Roc rijders tegen gekomen tot op dit moment...
Als ik er zo naar kijk hebben ze de T-Roc expres zo hoog op de wielen staan om er SUV van te maken. Ben benieuwd hoe de T-Roc er uit ziet als de auto net zo verlaagd zou zijn als die R van @Famous Volgens mij heb je dan opeens een HELE andere auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
GerCor schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:42:
Wit met een zwart dak bij Arteon en 480 pk is best mooi. Deze uitvoering is € 14.500 duurder maar dan heb je ook wat. Bij mijn dealer staat een T-Roc. Ik vind ze toch te hoog op de wielen staan. Zou er niet aan kunnen wennen.

[video]
Heerlijk, echt een gaaf apparaat! :)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Vissa66 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:19:
[...]
Heerlijk, echt een gaaf apparaat! :)
Dacht ik. Vraag is alleen, want wij zijn geen Amerikanen die voor een onderdeel van staat naar staat reizen, wanneer je problemen hebt: kun je dan bij de lokale dealer terecht of ben je steeds op deze meneer/dit bedrijf aangewezen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 09:48

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

GerCor schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:12:
[...]

Als ik er zo naar kijk hebben ze de T-Roc expres zo hoog op de wielen staan om er SUV van te maken. Ben benieuwd hoe de T-Roc er uit ziet als de auto net zo verlaagd zou zijn als die R van @Famous Volgens mij heb je dan opeens een HELE andere auto.
https://www.tuningblog.eu...kw-thread-chassis-181189/

Yep, hij staat best hoog op zn poten, en verlaagd doet het wel anders aan...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Vind het beide wel wat.
Hoog, toch een soort SUV ding
Laag, lekker gemeen en stoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 16-09 20:08

superwashandje

grofheid alom

Famous schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:44:

[afbeelding]
zo'n hoge heb je ook wel nodig als je net over de waalbrug bent gereden. wat een hobbelweg daar :P

Verder vind ik de nieuwe polo echt lelijk ten opzichte van de voorganger. Te dik, alsof de ontwerpers alleen maar bij de mc hebben gezeten.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
GerCor schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:37:
[...]

Dacht ik. Vraag is alleen, want wij zijn geen Amerikanen die voor een onderdeel van staat naar staat reizen, wanneer je problemen hebt: kun je dan bij de lokale dealer terecht of ben je steeds op deze meneer/dit bedrijf aangewezen?
Voor die 480pk bedoel je? Dan kun je niet meer naar de VW dealer voor garantie haha. :9

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Vissa66 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:37:
[...]
Voor die 480pk bedoel je? Dan kun je niet meer naar de VW dealer voor garantie haha. :9
Daar ben ik ook bang voor. Zou mij niks verbazen dat als jouw auto bijvoorbeeld olie lekt en ze de motorkap open doen, ze zeggen: hier gaan we niet eens aan beginnen. Motorkap weer dicht .... en daar is de uitgang.
DerOllie schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:10:
Yep, hij staat best hoog op zn poten, en verlaagd doet het wel anders aan...
Even die vieze sticker aan zijkanten wegdenken en ik zeg: wow, 10 x beter. _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door GerCor op 01-02-2018 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
GerCor schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 16:33:
[...]

Daar ben ik ook bang voor. Zou mij niks verbazen dat als jouw auto bijvoorbeeld olie lekt en ze de motorkap open doen, ze zeggen: hier gaan we niet eens aan beginnen. Motorkap weer dicht .... en daar is de uitgang.

[...]

Even die vieze sticker aan zijkanten wegdenken en ik zeg: wow, 10 x beter. _/-\o_
Als ze zien dat eraan geknoeid is en de auto zit nog in de garantie krijg je een kruis achter je chassisnummer bij PON. Garantie kun je dan volledig naar fluiten. Problemen zullen ze wel willen oplossen maar je zal er zelf volledig voor moeten dokken. Dat is het risico van tuning als je nog in de garantieperiode zit. :9

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
GerCor schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:12:
[...]

Dat is wel laag voor een T-steen, passen net geen 2 vingers tussen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7nKJUeSdX4BISwbYT7AQ7etL/full.jpg

Gaaf @DerOllie !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
Flinke buts in je velg @Famous! :'(

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ja, eronder zit er nog een :(

Ben er altijd zo voorzichtig mee dus snap er echt helemaal niks van. -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
Even voor de volledigheid, de deelnemerslijst voor de Tweakers VAG meet-up in april is zojuist weer up to date gebracht.

Ook dus gelijk even een heads up voor de schare nieuwe topicleden die zich hier recentelijk hebben gemeld dat er dus een meet-up in de planning zit, mocht je interesse hebben, laat het even weten.

[edit]
En als we toch bezig zijn, ook weer even een (voorlopig laatste) remindertje v.w.b. de TS met de VW's van Topicleden. Als je hier zelf aan wil worden toegevoegd, laat het dan even weten middels de in dezelfde TS aangegeven instructies.

Weemism out...

[ Voor 31% gewijzigd door Weemism op 01-02-2018 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Weemism schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:29:
Even voor de volledigheid, de deelnemerslijst voor de Tweakers VAG meet-up in april is zojuist weer up to date gebracht.

Ook dus gelijk even een heads up voor de schare nieuwe topicleden die zich hier recentelijk hebben gemeld dat er dus een meet-up in de planning zit, mocht je interesse hebben, laat het even weten.

[edit]
En als we toch bezig zijn, ook weer even een (voorlopig laatste) remindertje v.w.b. de TS met de VW's van Topicleden. Als je hier zelf aan wil worden toegevoegd, laat het dan even weten middels de in dezelfde TS aangegeven instructies.

Weemism out...
Verander je "linkje" naar de OP even in Tweakers VAG meet-up voorjaar 2018 8)

Ik hoef de "opmaak" van de OP niet te zien, en anders bekijk ik die wel middels een andere link :P

[ Voor 6% gewijzigd door Will_M op 01-02-2018 19:40 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
wimmel_1 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:38:
[...]

Verander je "linkje" naar de OP even in Tweakers VAG meet-up voorjaar 2018 8)

Ik hoef de "opmaak" van de OP niet te zien, en anders bekijk ik die wel middels een andere link :P
Je hoeft ook alleen het bovenste stukje te lezen hè, niet de opmaak die eronder staat ;) . Maar goed, omdat je het zo lief vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

R-line pakket is ineens verdwenen in de T-Roc configurator...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Mad-Matt schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:36:
R-line pakket is ineens verdwenen in de T-Roc configurator...
Was er een R-line pakket dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

@Rainesh yup

Afbeeldingslocatie: https://media.autoweek.nl/m/s02ypttbtt26.jpg
Afbeeldingslocatie: https://media.autoweek.nl/m/y1uy6cabyx1x.jpg

Gister stond hij er nog bij, vandaag niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:05

Klippy

Still Game

Ik heb het R-Line pakket ook nog nooit gezien en die T-ROC configurator best vaak doorlopen in december.

Dus dan is het nieuw, het stond wel al aangekondigd maar kon het ook niet ontdekken.
Nu de DSG er ook is kan het best dat de R-Line gaat volgen, dus ben benieuwd.

Die meegespoten bumpers en side skirts zien er niet verkeerd uit in elk geval, maar verder zie ik niet veel verschil op de Sport.
Op bovenstaande foto's lijkt hij ook wat lager te staan, maar op onderstaande foto lijkt dat weer mee te vallen.
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/qetndhHlgPQ/maxresdefault.jpg

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Weemism schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:29:
[edit]

Weemism out...
Die Golf van CaDje is een R uit 2014. Ik weet niet of je dat er zonder zijn toestemming bij wilt zetten?

https://gathering.tweaker...message/52590729#52590729

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
GerCor schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 03:03:

[...]

Alleen als het geen troep is van AlieXpress, Ebay e.d maar minimaal Original Zubehör is. Dan heb je mijn zegen.

>:)

je moet zo'n jongen toch een keer loslaten hè
Zeker geen Aliexpress maar kan ook niet zeggen dat het OEM is.

Het maakt de auto wel af (in mijn ogen). :)

Je ziet het in Nederland ook amper, zeker de combo niet.
Toch weer een stukje unieker :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
Wah haeie gekocht daen? :9 8)

Heb net nog even Clubsport S schijven voor de voorzijde besteld. :) :9 Nu nog iets passends zoeken voor de achterzijde, zo groot mogelijk wat nog past. :9

[ Voor 83% gewijzigd door Vissa66 op 01-02-2018 23:39 ]

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Famous schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 23:34:
[...]
Zeker geen Aliexpress maar kan ook niet zeggen dat het OEM is.

Het maakt de auto wel af (in mijn ogen). :)

Je ziet het in Nederland ook amper, zeker de combo niet.
Toch weer een stukje unieker :+
Ik ga uit van een 'frontlip' en een extra spoiler op de bestaande spoiler. Vraag ik me alleen nog af of het carbon wordt, zwart of een combinatie van zwart en carbon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
GerCor schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 23:37:
[...]

Ik ga uit van een 'frontlip' en een extra spoiler op de bestaande spoiler. Vraag ik me alleen nog af of het carbon wordt, zwart of een combinatie van zwart en carbon.
-O-

jij mag niet meer mee doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Famous schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 23:38:
[...]
-O-

jij mag niet meer mee doen
Die frontlip, ook wel splitter genoemd, hoort gewoon op jouw auto -nu een beetje kaal- en je had al aangegeven de spoiler achter van de clubsport zo mooi te vinden. Als je dan aangeeft dat er voor en achter plastic komt dan is het niet echt moeilijk raden....

En die Osram koplampen ga je niet doen omdat het teveel afwijkt van wat origineel bij een Golf 6 R hoort ondanks dat ze erg mooi zijn. :+

Zelf - als ik jouw auto had - had ik die achterspoiler niet gedaan maar wel die koplampen. _/-\o_

Maar ik heb de achterspoiler nog niet gezien en ik moet zeggen dat jouw smaak vrijwel overeenkomt met mijn smaak, dus ik ben wel razend benieuwd. De ene spoiler is de andere niet.

[ Voor 21% gewijzigd door GerCor op 01-02-2018 23:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
GerCor schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 23:53:
[...]

Die frontlip, ook wel splitter genoemd, hoort gewoon op jouw auto -nu een beetje kaal- en je had al aangegeven de spoiler achter van de clubsport zo mooi te vinden. Als je dan aangeeft dat er voor en achter plastic komt dan is het niet echt moeilijk raden....

En die Osram koplampen ga je niet doen omdat het teveel afwijkt van wat origineel bij een Golf 6 R hoort ondanks dat ze erg mooi zijn. :+

Zelf - als ik jouw auto had - had ik die achterspoiler niet gedaan maar wel die koplampen. _/-\o_

Maar ik heb de achterspoiler nog niet gezien en ik moet zeggen dat jouw smaak vrijwel overeenkomt met mijn smaak, dus ik ben wel razend benieuwd. De ene spoiler is de andere niet.
Jeetje wat let jij op :o :9

De “aanzet” spoiler is erg subtiel, een klein “wipje” omhoog.
Breekt het wit ook mooi :Y

Koplampen staan erg mooi maar met de R leds onderin vind ik het geen mooi geheel.
Had ze ook gezien (volgens mij ook Osram) met running lights erbij.
Gaaf maar past niet bij het 6 R model inderdaad, in mijn ogen dan.
Vissa66 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 23:37:
Wah haeie gekocht daen? :9 8)

Heb net nog even Clubsport S schijven voor de voorzijde besteld. :) :9 Nu nog iets passends zoeken voor de achterzijde, zo groot mogelijk wat nog past. :9
Je leest het al, stomme Ger, heel de verrassing eraf :P

Nice!
340mm is Clubsport S?
Blijf het stom vinden dat het 5mm kleiner is dan bij een golf 6 (en 5).

Velgen gevuld vind ik ook pure porno!
Ik wil nog wel Ultra’s HLT, dan valt het ook aanzienlijk meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Famous schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 00:10:
Je leest het al, stomme Ger, heel de verrassing eraf :P
_O-

Ga je mij nou de schuld geven. Je kletst (wel gezellig hoor) gewoon veel te veel. Had je nou gewoon helemaal niks gezegd en de foto's -als het gemonteerd is- had geplaatst, dan was het een verrassing geweest.

Pagina: 1 ... 13 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over programmeren en activeren van (verborgen) functies graag in dit topic: Verborgen auto functies activeren d.m.v. VCDS