Het grote Volkswagen topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 126 Laatste
Acties:
  • 557.685 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:46
PWM schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:44:
Met mijn vrouw even back2back in de nieuwe Golf en nieuwe Polo gereden.

Conclusie was aan het einde dat we werkelijk waar geen enkel punt zien waar de Golf beter is :p De Polo zit echt heel goed in elkaar. En gek genoeg merk je op de achterbank geen verschil. Alleen de kofferbak is wat kleiner, maar dan ben je er wel.

Met de Golf kan je verder in de opties en heb je grotere motoren. Maar als je voor de 105pk TSI gaat met DSG, Highline en wat normale opties, zit er echt heel weinig verschil tussen de auto's, behalve in prijs.
Ik zie jij twijfelt ook nog? Dacht dat je voor een BMW 1 was gegaan of is die weer aan vervanging toe?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:09:
[...]

Ik zie jij twijfelt ook nog? Dacht dat je voor een BMW 1 was gegaan of is die weer aan vervanging toe?
BMW of VW Polo :)

De BMW (118i High Executive automaat) oogt veel groter, maar is het in de praktijk niet. Hij zit wel heel erg goed in elkaar, is veel sneller en heeft een mooie 8-traps automaat. Rijd ook volwassener (mag ook wel voor 15k extra).

De Polo (1.0TSI Highline DSG) is goedkoper, heeft een kleinere motor en een DSG (wat ik dus geen pluspunt vind :p ), maar heeft wel handzamere buitenmaten (vrouw moet regelmatig in Utrecht op grachten parkeren).

Als outsider hadden we nog een nieuwe Ibiza. Mooie auto en catalogus wat lager, maar onder aan de streep komt je niet lager uit dan de Polo.

De Polo komt uit op 344,- per maand en de BMW op 410,- in de Private Lease.

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 29-01-2018 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-06 13:48

Wom

Is dat private lease dan zo interessant? Of vooral bij weinig kilometers misschien?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-06 13:25
Marsjee schreef op maandag 29 januari 2018 @ 08:51:
[...]

@GerCor Had jij nou wittere halogeen lampjes in de golf gezet? Of was dat iemand anders :+
Gezien de LED lampen die ik heb niet passen en ik toch van de gele schijnwerpers af wil.....

Zat te kijken naar de Philips whitevision, of de Philips extreme vision, lijkt mij meer dan prima O-)
Tips? ( en nee, volledig led is geen optie O-) , helaas )
Ik heb die xtreme vision’s erin zitten . Zijn niet heel wit vergeleken bij de originele , zijn wel stuk veller als de originele maar voor mijn gevoel nog wel gele tint . Ik hoor hele goeie verhalen over de : Osram Nightbreaker laser ! Die zouden stuk witter zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-05 15:53
glydoscoop schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:18:
[...]

Ik heb die xtreme vision’s erin zitten . Zijn niet heel wit vergeleken bij de originele , zijn wel stuk veller als de originele maar voor mijn gevoel nog wel gele tint . Ik hoor hele goeie verhalen over de : Osram Nightbreaker laser ! Die zouden stuk witter zijn
Zijn die Lasers witter dan de Philips WhiteVision?

@DaMarcus jij had het laatst over beide, welke zijn naar jouw mening het meest wit zónder naar (fake xenon) blauw te neigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:35
Ik heb die Philips WhiteVision dingen.. Vind er niets bijzonders aan. Is voor mijn gewoon net zo halogeen "geel" als anders. Heb ze in mijn Giulietta zitten en die heeft witte LED dagrijverlichting .. vandaar dat ik ook mijn halogeen lampjes wilde vervangen. Heb ze er nu een tijdje in zitten maar het ziet er nog steeds niet uit icm met dagrij ledjes. Echt LED of Xenon ziet er toch beter uit.

Heb ooit eens een keer lampjes gekocht met een blauwe 'verf' over het glaasje. Die werden verkocht als Xenon Look-a-like. Die zagen er prima uit maar de lichtopbrengst was echt wel een stuk minder. Dat vond ik ook niet erg prettig.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:26
PWM schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:12:
[...]

De BMW (118i High Executive automaat) oogt veel groter, maar is het in de praktijk niet. Hij zit wel heel erg goed in elkaar, is veel sneller en heeft een mooie 8-traps automaat. Rijd ook volwassener (mag ook wel voor 15k extra).

De Polo (1.0TSI Highline DSG) is goedkoper, heeft een kleinere motor en een DSG (wat ik dus geen pluspunt vind :p ), maar heeft wel handzamere buitenmaten (vrouw moet regelmatig in Utrecht op grachten parkeren).

Als outsider hadden we nog een nieuwe Ibiza. Mooie auto en catalogus wat lager, maar onder aan de streep komt je niet lager uit dan de Polo.

Waarom is de DSG geen pluspunt? Ben benieuwd naar jouw ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Untouchablezz20 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:29:
[...]

Waarom is de DSG geen pluspunt? Ben benieuwd naar jouw ervaring.
Ik houd van echte automaten die zijdezacht schakelen. De DSG (en ik had zelf een S-Tronic in mijn Audi) vind ik, in vergelijking met de 8-traps automaat, zenuwachtig. Wat de DSG als geen ander kan (nouja, PDK) is snel schakelen. Maar voor normaal gebruik prefereer ik een automaat.

Let wel: DSG is top. Het is een 8.5, waar ik de BMW een 10 zou geven.

EDIT:

Hiervoor had ik een CVT, dat was een 4 :+ Evenals de Franse gerobotiseerde handbakken, verschrikkelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 29-01-2018 12:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• glydoscoop
Het Vosje schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:23:
[...]

@DaMarcus jij had het laatst over beide, welke zijn naar jouw mening het meest wit zónder naar (fake xenon) blauw te neigen?
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/oyf_zmeIBSg/maxresdefault.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c.76.my/Malaysia/osram-night-breaker-laser-h7-130-xenon-white-headlight-car-bulb-1se-star-icon-1703-16-STAR_ICON@12.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door glydoscoop op 29-01-2018 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-05 11:50
Mooi voorbeeld, ga ik toch maar is naar die Osram zoeken. Kleur ziet er goed genoeg uit voor mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Marsjee schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:37:
[...]

Mooi voorbeeld, ga ik toch maar is naar die Osram zoeken. Kleur ziet er goed genoeg uit voor mij :+
Ja ik twijfel nog -

- Had eerste gpthunder 8500K ( ziek mooi maar totaal niet vel echt stuk minder als de standaard )

- nu PhillipsXtremevision ( Ziek vel echt goede lichtopbrengst vergeleken bij origineel maar niet wit )

Dus wil nu of de whitevisions proberen of de osrams laser .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-05 11:50
glydoscoop schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:40:
[...]

Ja ik twijfel nog -

- Had eerste gpthunder 8500K ( ziek mooi maar totaal niet vel echt stuk minder als de standaard )

- nu PhillipsXtremevision ( Ziek vel echt goede lichtopbrengst vergeleken bij origineel maar niet wit )

Dus wil nu of de whitevisions proberen of de osrams laser .
Wat kun jij vertellen over de levensduur van bovenstaande lampjes? Lees verschillende reviews dat die nightbreakers niet een hele langs levensduur hebben. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:12:
[...]

Ok, ik kom niet lager dan 469 voor de BMW en Polo bijna 400...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Laatst online: 16:51
DaMarcus schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:07:
[...]

I agree. Mocht je een tandje blauwer willen op H15, lijkt Osram Cool Blue Intense de enige fatsoenlijke keuze op H15.

Dat GP Thunder überhaupt mag worden verkocht, is mij dan weer een raadsel, al zijn dat slechts mijn $ 0,02.
Die Osram Cool Blue intense H15 heb ik dus ook, DRL is nog vrij geel, maar komt voornamelijk omdat ze dan maar 15 watt stoken, grootlicht is mooi wit. Maar het ging mij eigenlijk meer voor de DRL haha..
Marsjee schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:03:
[...]

Wat kun jij vertellen over de levensduur van bovenstaande lampjes? Lees verschillende reviews dat die nightbreakers niet een hele langs levensduur hebben. ;(
Hoe meer lichtopbrengst ze moeten halen, hoe 'harder' ze die lampen laten branden. Weet niet precies hoe het zit qua technologie maar daarom worden de branduren ook een stuk minder.
DonJunior schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:28:
Ik heb die Philips WhiteVision dingen.. Vind er niets bijzonders aan. Is voor mijn gewoon net zo halogeen "geel" als anders. Heb ze in mijn Giulietta zitten en die heeft witte LED dagrijverlichting .. vandaar dat ik ook mijn halogeen lampjes wilde vervangen. Heb ze er nu een tijdje in zitten maar het ziet er nog steeds niet uit icm met dagrij ledjes. Echt LED of Xenon ziet er toch beter uit.

Heb ooit eens een keer lampjes gekocht met een blauwe 'verf' over het glaasje. Die werden verkocht als Xenon Look-a-like. Die zagen er prima uit maar de lichtopbrengst was echt wel een stuk minder. Dat vond ik ook niet erg prettig.
Tja het blijft halogeen he, whitevision is al een stuk meer richting de witte kant dan standaard halogeen maar vergelijken met LED of xenon zul je nooit kunnen.

[ Voor 55% gewijzigd door Scrtz op 29-01-2018 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:10:
[...]

Ok, ik kom niet lager dan 469 voor de BMW en Polo bijna 400...
Hier kan je de Polo samenstellen (324,- voor Highline DSG, 344 als je er Executive op zet):

https://www.anwb.nl/auto/...-lease/aanvragen?car=polo

BMW heb ik offerte van de dealer zelf (online zijn ze hoger). Het is de tweede auto, dus we hebben aan 10k per jaar genoeg.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 29-01-2018 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
PWM schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:32:
[...]

Ik houd van echte automaten die zijdezacht schakelen. De DSG (en ik had zelf een S-Tronic in mijn Audi) vind ik, in vergelijking met de 8-traps automaat, zenuwachtig. Wat de DSG als geen ander kan (nouja, PDK) is snel schakelen. Maar voor normaal gebruik prefereer ik een automaat.

EDIT:

Hiervoor had ik een CVT, dat was een 4 :+ Evenals de Franse gerobotiseerde handbakken, verschrikkelijk.
De 1 serie is wel erg lawaaierig op de snelweg. Ik durf er op gokken dat de nieuwe Polo gewoon stiller is op dat vlak.
Daarbij is de 1 serie zelfs met een 1.5l 3 cilinder niet zo zuinig als alle Polo's met uitzondering van de GTI. En dat zal deels te maken hebben met die ZF automaat die niet echt ontworpen is voor lichte en zuinige hatchbacks. Eerder voor grotere en zwaardere toepassingen (tot Rolls Royce, Bentleys, etc.).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:43

Daniel

Kapitein NCC-1701
Kans is groot dat ik mij over een paar maanden ook tot regular in dit topic mag gaan rekenen. Het leasecontract van m'n Tesla is afgelopen en een nieuwe is budgettair niet langer haalbaar (lang en ingewikkeld verhaal). Andere full electric auto's met voldoende range tegen een normale prijs die ik wil hebben zijn er niet, dus ik ga weer op oldskool brandstof rijden :P Het zal waarschijnlijk een Arteon 2.0 TSI met 190 pk in Elegance Business-uitvoering worden. De halvering van het vermogen ten opzichte van nu zal even wennen worden, maar goed, je kan niet alles hebben :)
PWM schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:44:
Met mijn vrouw even back2back in de nieuwe Golf en nieuwe Polo gereden.

Conclusie was aan het einde dat we werkelijk waar geen enkel punt zien waar de Golf beter is :p De Polo zit echt heel goed in elkaar. En gek genoeg merk je op de achterbank geen verschil. Alleen de kofferbak is wat kleiner, maar dan ben je er wel.
Trickle down economics ;) De nieuwste generatie Polo is een pas een maand of 4 op de markt terwijl de Golf 7 al sinds 2012 meeloopt. Als de 8e generatie Golf in 2019 verschijnt zal het verschil weer een stuk groter zijn, maar de komende periode krijg je met een Polo denk ik wat meer waar voor je geld. Het prijsverschil tussen een 1.0 115 pk Polo in Comfortline-trim en een 1.0 110 pk Golf Comfortline is bijna 6.000 euro. De Golf is iets groter en zit iets beter qua uitrusting maar is ook zwaarder en daardoor langzamer en onzuiniger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Marsjee schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:03:
[...]

de nightbreakers nooit gehad die zou ik juist willen denk ik . de gpthunders hebben het een jaar lang gedaan e heb toen een andere auto gekocht dus geen idee of die het nog doen. en die phillips heb ik net een maandje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:14:
[...]

Hier kan je de Polo samenstellen (324,- voor Highline DSG, 344 als je er Executive op zet):

https://www.anwb.nl/auto/...-lease/aanvragen?car=polo

BMW heb ik offerte van de dealer zelf (online zijn ze hoger). Het is de tweede auto, dus we hebben aan 10k per jaar genoeg.
Helaas hebben die allebei geen fijne voorwaarden in de zin van vroegtijdig opzeggen en zitten wij met beide auto's rond of net boven de 20k km.

Ik mis ook wel een hoop opties die ik redelijk basic vindt op al die leasebakken. Zoals verstelbare lendensteun, parkeersensoren, led verlichting, key-less systeem.

Dat mag toch anno 2018 wel basic genoemd worden lijkt me?

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 29-01-2018 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-06 08:25

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Het Vosje schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:23:
[...]

De WhiteVision is in H7-versie witter dan dan de Nightbreaker Laser, ik heb ze beide naast elkaar gezien. Prestatietechnisch doet de Nightbreaker Laser het beter.

Ik had een setje WhiteVision in mijn lampen zitten, alleen kreeg ik het idee dat die hun beste tijd hebben gehad. Die wilde ik vervangen door een setje Rally Vision, alleen was daarvan een lamp stuk. Ik heb er nu een set Diamond Vision in zitten maar dat raad ik iedereen af. Zo blauw als een smurf (ook overdag) maar je komt er niet ver mee.

Dus ga ik nu een set X-tremeVision bestellen, die is witter qua kleurtemperatuur dan de Rally Vision en presteert gelijkwaardig. En voor een ieder die zich afvraagt, waar ik het over heb, zie onderstaande video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:33
Phusebox schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:36:
[...]

Helaas hebben die allebei geen fijne voorwaarden in de zin van vroegtijdig opzeggen en zitten wij met beide auto's rond of net boven de 20k km.

Ik mis ook wel een hoop opties die ik redelijk basic vindt op al die leasebakken. Zoals verstelbare lendensteun, parkeersensoren, led verlichting, key-less systeem.

Parkeersensoren achter in ieder geval, al is het alleen audio. In Amerika zijn achteruitrij camera's volgens mij binnenkort verplicht?
Lendensteun zou prettig zijn, maar extra comfort is toch vaak een optie.
Led is simpelweg in aanschaf veel duurder en verdienen ze niets mee, dus vermoed het niet. Keyless entry is ook echt een luxe t.o.v. afstandsbediening.

Ik zou het ook willen en verwachten op de huidige generatie Passat en hoger, maar nog niet op een Polo/Golf.

[ Voor 3% gewijzigd door Zebby op 29-01-2018 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:36:
[...]

Zit allemaal in de BMW hoor ;) (VW weet ik zo niet). Zowel bij BMW als bij de Polo (ANWB), mag er na een jaar vroegtijdig opgezegd worden bij bijvoorbeeld ontslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-06 15:44
@Famous Vagtechniek is een flink stuk goedkoper, koop ik mezelf een intake van van dat verschil. Dus ik ga ervan uit dat ze geen software van JD gebruiken. ^^

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Laatst online: 14-06 13:29

BoGu5

hmmmz

Ik zit me te orienteren op een Golf VII Variant 1.6 TDI, DSG met bouwjaar rond 2014, waarschijnlijk een comfortline. Het idee nu is om hem uit Duitsland te importeren. Ik vind alleen tegenstrijdige berichten over het nadien inbouwen van adaptive cruise control. De ene site zegt dat het kan, de andere zegt weer bij een variant niet. Iemand hier ervaring mee?
De modellen die ik nu op het oog heb zijn allemaal met cruise control en bediening op het stuur. Compliceert dit de boel?

request.getCookies();

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04:32

GerCor

Zonder dallen geen pieken

BoGu5 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:03:
Ik zit me te orienteren op een Golf VII Variant 1.6 TDI, DSG met bouwjaar rond 2014, waarschijnlijk een comfortline. Het idee nu is om hem uit Duitsland te importeren. Ik vind alleen tegenstrijdige berichten over het nadien inbouwen van adaptive cruise control. De ene site zegt dat het kan, de andere zegt weer bij een variant niet. Iemand hier ervaring mee?
De modellen die ik nu op het oog heb zijn allemaal met cruise control en bediening op het stuur. Compliceert dit de boel?
Lijkt mij een vrij dure grap. Bediening op het stuur en radar in de voorbumper. Kun je toch beter eentje zoeken die het al heeft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DFxRaerkB5pjP3892UNZT7eW/full.png

[ Voor 5% gewijzigd door GerCor op 29-01-2018 18:00 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:24:
[...]

Zit allemaal in de BMW hoor ;) (VW weet ik zo niet). Zowel bij BMW als bij de Polo (ANWB), mag er na een jaar vroegtijdig opgezegd worden bij bijvoorbeeld ontslag.
Ik zit echt in dubio tussen de BMW 1 en VW Polo. Jammer is dat er eind dit jaar een nieuwe 1 serie komt. Verder overweeg ik nog een Astra vanwege de kosten maar dat is het toch net niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vissa66
BoGu5 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:03:
Het schijnt niet zo makkelijk te zijn, en ook een hele dure ingreep! Alleen de sensor kost je zo een rug, stuk kabelboom, grille, stuurbediening, inbouw en uitlijnen/afstellen van het systeem. Het is een heel stuk goedkoper en gemakkelijker om er 1 op te snorren waar het al op zit hehe. :D

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Vissa66 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:14:
[...]
Het schijnt niet zo makkelijk te zijn, en ook een hele dure ingreep! Alleen de sensor kost je zo een rug, stuk kabelboom, grille, stuurbediening, inbouw en uitlijnen/afstellen van het systeem. Het is een heel stuk goedkoper en gemakkelijker om er 1 op te snorren waar het al op zit hehe. :D
Precies. en de eerste koper betaalt voor de opties. Bij tweedehands auto's tellen opties nauwelijks/niet mee. Misschien iets als de auto bomvol zit met opties maar het gaat in de eerste plaats om bouwjaar/type/kilometers.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Phusebox schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:54:
[...]

Ik zit echt in dubio tussen de BMW 1 en VW Polo. Jammer is dat er eind dit jaar een nieuwe 1 serie komt. Verder overweeg ik nog een Astra vanwege de kosten maar dat is het toch net niet.
Puur alleen al op uiterlijk ...
Mijn smaak vind de bmw 1 echt totaal niet mooi
Daarbij de polo weer wel ( licht heel erg aan de kleur en opties )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
+1, vind de 1 serie van BMW echt niet aantrekkelijk. Dan zou ik nog eerder voor de Polo gaan. De nieuwe vind ik wel aardig smoelen! :)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik vind de BMW 1 wel wat hebben.

Voor beide zou ik kiezen voor zwart of donkergrijs. Bij VW vind ik de grijstinten niet zo mooi dus zou het zwart worden denk ik. Die hippe kleurtjes ben ik na een jaar wel op uitgekeken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
PWM schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:32:
[...]

Grappig, hier juist andersom!
Heb nu ook weer een BMW mee maar vind de DSG toch echt fijner rijden.

Nou vind ik mijn Golf sowieso een stuk beter rijden maar dat zal wel het verschil met een R zijn en een X1, zwabber ding dat het is :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Phusebox schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:47:
Ik vind de BMW 1 wel wat hebben.

Voor beide zou ik kiezen voor zwart of donkergrijs. Bij VW vind ik de grijstinten niet zo mooi dus zou het zwart worden denk ik. Die hippe kleurtjes ben ik na een jaar wel op uitgekeken denk ik.
VW(ofwel Audi ) White Silver 😍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Famous schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:05:
[...]
Grappig, hier juist andersom!
Heb nu ook weer een BMW mee maar vind de DSG toch echt fijner rijden.

Nou vind ik mijn Golf sowieso een stuk beter rijden maar dat zal wel het verschil met een R zijn en een X1, zwabber ding dat het is :+
Golf R en een X1 zijn ook appels met peren vergelijken eh...

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

MK1998NL schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:34:
[...]

En zeker die van @Famous Dat is een ananas vergelijken met een snoeptomaatje. 4 motion en verlaagd. Dat wil wel aan het asfalt plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
MK1998NL schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:34:
[...]

Zeker!
Heb het nu dan ook over de automaten.
Snap zeker dat je ze niet kan vergelijk :)

Voor de R was ik gaan kijken bij een 335i met 440pk, die plakte aan de weg! Verbaas ik mezelf nog over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glydoscoop
Dus beste mensen welke lampjes gaan we bestellen met ze alle ? Of weet iemand goeie led lampen h7?

Hierbij trouwens net genomen foto’s van de h7 Phillips xtreme visions

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/jeagzR/4_DB7431_C_07_AF_4_CC9_91_FC_DDD793_CA3954.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door glydoscoop op 29-01-2018 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Vissa66 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:50:
@Famous Vagtechniek is een flink stuk goedkoper, koop ik mezelf een intake van van dat verschil. Dus ik ga ervan uit dat ze geen software van JD gebruiken. ^^
Volgens mij is dat ook niet zo moeilijk :+

Met welke setup ga je nu rijden, dat al duidelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
Famous schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:21:
[...]

Volgens mij is dat ook niet zo moeilijk :+

Met welke setup ga je nu rijden, dat al duidelijk?
- Sportcat van Bull-X, Scorpion of Invidia
- VWR R600 intake, lekker OEM look
- VWR intake hose, turbo muffler delete en 90° elbow
- In/uitlaat slangen van intercooler vervangen voor hard piping

Intercooler blijft stock, alleen nodig als er gekozen wordt voor een grotere turbo. :)

En dan software op maat van JD of Vagtechniek inclusief software voor de DSG.

Zou van 265pk --> 400pk minimaal, 350nm --> 520nm minimaal moeten gaan. Ik hoop op 420/530 uit te komen, dat is prima als daily. :9

Wil de schijven rondom nog vervangen voor de Clubsport S variant. :9

[ Voor 4% gewijzigd door Vissa66 op 29-01-2018 20:33 ]

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Laatst online: 16:51
glydoscoop schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:57:
Dus beste mensen welke lampjes gaan we bestellen met ze alle ? Of weet iemand goeie led lampen h7?

Hierbij trouwens net genomen foto’s van de h7 Phillips xtreme visions

[afbeelding]
Led kan ook ja, heb ze bij een vriend gezien, nadeel is alleen die fans die je toch wel aardig goed hoort als de motor uit staat. En ik weet niet, ik hou het toch liever OEM. Zou lekker die xtreme visions erin houden, meer lichtopbrengst > witter licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Vissa66 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:31:
[...]

- Sportcat van Bull-X, Scorpion of Invidia
- VWR R600 intake, lekker OEM look
- VWR intake hose, turbo muffler delete en 90° elbow
- In/uitlaat slangen van intercooler vervangen voor hard piping

Intercooler blijft stock, alleen nodig als er gekozen wordt voor een grotere turbo. :)

En dan software op maat van JD of Vagtechniek inclusief software voor de DSG.

Zou van 265pk --> 400pk minimaal, 350nm --> 520nm minimaal moeten gaan. Ik hoop op 420/530 uit te komen, dat is prima als daily. :9

Wil de schijven rondom nog vervangen voor de Clubsport S variant. :9
Wat tank je?
Zag er net een voorbij komen bij DVX, stage 2 met 400pk..
wil je mega waarde zal je toch maar JD moeten en bedoel dan niet specifiek de chip :+

Vwr600 is een leuke intake ja! Had hier al een HF op zitten anders was ik voor een Twin gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Tank altijd Ultimate 98, we hebben ook Firezone 102 in de buurt maar de laatste keer dat ik dat heb getankt is al een tijd geleden. Scheelde ten opzichte van Ultimate iets van 30 cent de liter, vond ik beetje te gek. Weet eigenlijk niet hoe de prijs nu staat. :P

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Vissa66 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:42:
Tank altijd Ultimate 98, we hebben ook Firezone 102 in de buurt maar de laatste keer dat ik dat heb getankt is al een tijd geleden. Scheelde ten opzichte van Ultimate iets van 30 cent de liter, vond ik beetje te gek. Weet eigenlijk niet hoe de prijs nu staat. :P
Ja dat is bijna niet te doen inderdaad.
Ben wel erg benieuwd hoe het daarna rijdt!
Zeker in tegenstelling tot de Type R.

Ps. Verhuizen geen optie?
Aral octaan 102

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kEaNCOMmln3bvtoLkpQ8lRCF/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Type R deed 100-200 in 10.5 sec, haalt de Clubsport nu nog niet. Als goed is moet straks <9 mogelijk zijn. :9~ :9

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
Vissa66 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:33:
Type R deed 100-200 in 10.5 sec, haalt de Clubsport nu nog niet. Als goed is moet straks <9 mogelijk zijn. :9~ :9
Ik ben benieuwd naar de rollerbankuitslagen zodra de tune is uitgevoerd, dan pas ik gelijk de statistiekjes even aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-06 14:23

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

is het retrofitten van VirtualCockpit eigenlijk al mogelijk in een VW golf 7? kan er vrij weinig over vinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Vissa66 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:33:
Lieve schat, als je boven de 10 secondes komt mag je terug maar de tuner.
Ik zit daar zelfs al onder met 4x4 en het gewicht.

Ik denk ik dat je rond de 8,5 seconde gaat komen hoor d:)b

@Weemism je kan hem de volgende 2 maanden nog laten zoals die is, scheelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
xven0mxz schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:29:
is het retrofitten van VirtualCockpit eigenlijk al mogelijk in een VW golf 7? kan er vrij weinig over vinden..
Zeker, heb er al aantal voorbij zien komen. Bent wel je kilometerstand kwijt.

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz

xven0mxz

Vissa66 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:48:
[...]

Altijd makkelijk bij de verkoop :P

Toevallig wat linkjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
xven0mxz schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:56:
[...]

Altijd makkelijk bij de verkoop :P

Toevallig wat linkjes?
Vroeger was het makkelijk.. zette je er gewoon een boormachine op.

Als je beetje Google op “teller inleren” Bijvoorbeeld kom je genoeg tegen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz

xven0mxz

Famous schreef op maandag 29 januari 2018 @ 23:11:
[...]

Vroeger was het makkelijk.. zette je er gewoon een boormachine op.

Als je beetje Google op “teller inleren” Bijvoorbeeld kom je genoeg tegen :Y)
Hahaha, daar ging het niet om.

De linkjes waar hij de retrofits gezien heeft of evt welke part nummers allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Vissa66 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:48:
[...]

Zolang je tellers koopt met minder dan 50 km erop (nieuw dus); kan je gewoon met vcds de correcte stand ingeven. Bij gebruikte tellers ligt het iets moeilijker :p

En weest gerust. Je tellers zijn niet de enige plek waar de km worden bijgehouden.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik denk dat het eerder de vraag is of een digitaal dashboard van een Golf 7.5 past in een Golf 7.

[ Voor 24% gewijzigd door GerCor op 30-01-2018 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-06 14:55

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Gunner schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:50:
Trouwens, @GerCor bedankt voor het plaatsen van die foto van je infotainment. Zag wat nieuwere zenderlogo's en die heb ik gisteravond ook even geüpdated :*)
Ik zat gisteravond ook naar mn radio te kijken besefte me dat 3FM logo en nog een aantal wat ik erin had staan ook alweer oud was, dus ik wil er ook de nieuwe even inzetten.
Waar haal je die nieuwe logo's vandaan? De zip file die ik van volkswagen download is erg oud (2013) en dat zijn dus ook oude logo's. Heb je ergens anders een bron of zoek je gewoon en importeer je ze via je SD op je radio?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 07:44
Meer mensen die geen meldingen meer krijgen van de volkswagen-app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DerOllie schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:35:
[...]

Ik zat gisteravond ook naar mn radio te kijken besefte me dat 3FM logo en nog een aantal wat ik erin had staan ook alweer oud was, dus ik wil er ook de nieuwe even inzetten.
Waar haal je die nieuwe logo's vandaan? De zip file die ik van volkswagen download is erg oud (2013) en dat zijn dus ook oude logo's. Heb je ergens anders een bron of zoek je gewoon en importeer je ze via je SD op je radio?
https://www.volkswagen.nl...lkswagen-navigatie-update

hier staat een link naar een ZIP-file en vogens mij is deze wel actueel.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Famous schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:53:
[...]

Ja dat is bijna niet te doen inderdaad.
Ben wel erg benieuwd hoe het daarna rijdt!
Zeker in tegenstelling tot de Type R.

Aral octaan 102

[afbeelding]
Hey wie woont er ook in Arnhem 8)

Ik was BP ultimate guru, stond 2 a 3 keer in de week aan de pomp :+
toen werd de BP bij heteren een express en kon geen freebees meer sparen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Gunner schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:43:
[...]

Nee. Oud. Kijk maar naar logo NPO 3 FM.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PWCzaYirTE7qPsCgpagUmhcv/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

GerCor schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:56:
[...]

Nee. Oud. Kijk maar naar logo NPO 3 FM.

[afbeelding]
I stand corrected. Blijkbaar luister ik te weinig naar 3FM dat die logo-wijziging me opgevallen is.
Maar zelf maken is ook te doen toch?

En ik kan me ook wel voorstellen dat de logo's wat achterlopen. zal vast geen hoge prio zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Gunner schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:57:
[...]

I stand corrected. Blijkbaar luister ik te weinig naar 3FM dat die logo-wijziging me opgevallen is.
Maar zelf maken is ook te doen toch?

En ik kan me ook wel voorstellen dat de logo's wat achterlopen. zal vast geen hoge prio zijn.
Je kunt die ik net geplaatst hebt pakken. Ga ik nu ook doen en kijken hoe dat op mijn scherm eruit komt te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Gunner schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:43:
[...]

Nope, is van eind 2013, 5 jaar oud.
(c) Volkswagen AG
Die Logos werden nur zur Verwendung in unseren Radios bereitgestellt.
Eine andere Verwendung ist nicht gestattet.

Stand: 16.12.2013
Ik ga wel even kijken wat ik bijelkaar kan vissen en ben benieuwd naar de resultaten van dit logo...

[ Voor 17% gewijzigd door DerOllie op 30-01-2018 10:04 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DerOllie schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:02:
[...]

Ik ga wel even kijken wat ik bijelkaar kan vissen en ben benieuwd naar de resultaten van dit logo...
Echt? Ik had blijkbaar nog oudere logo's dan want van bijvoorbeeld Q-Music had ik dan nog oudere logo's

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
DerOllie schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:02:
[...]

[...]

Je kunt je zenderlogos beter hier vandaan halen:
http://webspecial.volkswa...de/index/downloads.html#/

sowieso staan ze hier ook voor alle andere landen (ik heb ze ook van Duitsland en Italië erop staan.)
en als ik snel even kijk staat hier ook het nieuwe NPO 3 FM logo bij.

[ Voor 31% gewijzigd door Shanquish op 30-01-2018 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Shanquish schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:21:
[...]

Je kunt je zenderlogos beter hier vandaan halen:
http://webspecial.volkswa...de/index/downloads.html#/

sowieso staan ze hier ook voor alle andere landen (ik heb ze ook van Duitsland en Italië erop staan.)
en als ik snel even kijk staat hier ook het nieuwe NPO 3 FM logo bij.
Top dat zijn ze ja. Deze lijkt me ook actueler, zie datum 20171123 (23 november 2017) staan :)

Ergens vind ik het nog vreemd dat je deze zelf erop moet zetten, want via DAB komen er toch ook zender logo's mee, en dat zijn niet de meest recente merk ik... Kan toch wel met deze logo's ook de DAB versie over-rulen?

[ Voor 17% gewijzigd door DerOllie op 30-01-2018 10:32 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DerOllie schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:30:
[...]

Top dat zijn ze ja. Deze lijkt me ook actueler, zie datum 20171123 (23 november 2017) staan :)
Ik denk dat je die twee files het beste kan combineren. In die file van de duitse site zie ik ook wel wat verouderde logo's staan. Bijvoorbeeld van Q-Music Nonstop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

TOP, gelijk opgeslagen in favorieten en snel even de nieuwe installeren op de Discover Pro. _/-\o_

Hmm, nieuwe logo's geplaatst van o.a RTV Oost en QMusic maar wordt er niet mooier van. Logo's zijn niet in de juiste afmetingen. Kijken of ik die ergens anders kan 'lenen'.

O, eigenlijk zou het transparant moeten zijn. Nou ja, tis niet anders.
DerOllie schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:30:
[...]

Ergens vind ik het nog vreemd dat je deze zelf erop moet zetten, want via DAB komen er toch ook zenderlogo's mee, en dat zijn niet de meest recente merk ik... Kan toch wel met deze logo's ook de DAB versie over-rulen?
Is een optie op de Discover - volgens mij.. Heb het gezien als je een auto configureert. Zenderlogo's komen mee. Hebben we in de VW Caddy's van het werk ook Heeft niks met DAB+ te maken, ook FM-zenders automatisch zenderlogo. .

[ Voor 61% gewijzigd door GerCor op 30-01-2018 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Voor de mensen die het nog over lampjes hadden , deze zouden echt plug en play moeten zijn dus geen ringetjes en adapters . Iemand ervaring mee ?

https://www.xenonlamp.nl/...-7-dimlicht?sqr=golf%206&

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
Rare foutmelding in de auto van het werk vanochtend.. mensen keken ook heletijd raar als die aanging, zeker mede BMWrijders.

Ging na een lichte stuurbeweging weer uit, snap er niks van.. afspraak staat bij de dealer voor controle!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mMUCw0rMnY6lebj9eYgzic5I/full.jpg

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Tis een BMW, boeit mij niet echt, eerlijk gezegd. :r

Probeer het hier eens: Het grote BMW-topic #13 ;w

[ Voor 47% gewijzigd door GerCor op 30-01-2018 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glydoscoop
Famous schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:41:
Rare foutmelding in de auto van het werk vanochtend.. mensen keken ook heletijd raar als die aanging, zeker mede BMWrijders.

Ging na een lichte stuurbeweging weer uit, snap er niks van.. afspraak staat bij de dealer voor controle!

[afbeelding]

Sport stand naar t werk ... goed bezig hahha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:41

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Het schijnt dat de T-Roc met 1.5 DSG te kiezen is op bepaalde lesaesites.
Op VW zie ik hem nog niet.

Zijn er mensen die toevallig weten wat de vanaf prijs gaat zijn voor deze motoren?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mad-Matt schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:52:

Zijn er mensen die toevallig weten wat de vanaf prijs gaat zijn voor deze motoren?
Ik kijk meestal op de duitse website, daar is de Polo GTI namelijk ook al te configureren

https://www.volkswagen.de...5/38200/t-roc?page=engine

Daar staat de T-roc met 1.5 DSG voor 24.825,00 €
1.0 is in verhouding 20.390,00 €

Misschien kan je hieruit de prijs inschatten.
NL 1.0 = 26.550

ongeveer 6k verschil.
Ik vermoed dat de 1.5 dsg t-roc dan in NL ongeveer 31.500+ gaat kosten minimaal

[ Voor 9% gewijzigd door Viper® op 30-01-2018 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DSG op de T-Roc heeft een meerprijs van 2000 euro t.o.v de handgeschakelde versie kreeg ik vorige week door van m'n verkoper, en zo staat het ook op het inruilvoorstel wat ik van hem ontving. De VW-configurator loopt altijd wel achter de feiten aan.
MK1998NL schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:02:
DSG is normaal €2500 duurder dan de handgeschakelde versie.

1.5 TSI Style = 30k + 2,5k = 32,5k.
Hangt van het model af. Passat is nu zonder meerprijs (gaat wel minder korting opleveren though), voor de Polo is het 1800 en de Golf idd 2500.

[ Voor 44% gewijzigd door Gunner op 30-01-2018 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

DSG is normaal €2500 duurder dan de handgeschakelde versie.

1.5 TSI Style = 30k + 2,5k = 32,5k.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-sharp
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-06 11:39
Famous schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:53:
[...]
Aral octaan 102

[afbeelding]
In België 130 octaan aan € 0,92 (bij Dats) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Voor diegene die denken: die Golf Facelift koplampen passen vast niet in een Golf 7: d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
Dat past idd gewoon, wel ook de zijschermen nodig van de 7.5. Al met al een hele prijzige om te retrofitten. :D

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
GerCor schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:42:
Tis een BMW, boeit mij niet echt, eerlijk gezegd. :r

Probeer het hier eens: Het grote BMW-topic #13 ;w
Het is juist een bitch naar bmw rijders, slecht geslapen?
glydoscoop schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:51:
[...]

Sport stand naar t werk ... goed bezig hahha
:7 :7
Viper® schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:44:
[...]

Hey wie woont er ook in Arnhem 8)

Ik was BP ultimate guru, stond 2 a 3 keer in de week aan de pomp :+
toen werd de BP bij heteren een express en kon geen freebees meer sparen ;(
Woon nog dichterbij de grens dan Arnhem :o
C-sharp schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:02:
[...]

In België 130 octaan aan € 0,92 (bij Dats) :*)
Is dat een typfout?
Lpg is dacht ik maar 108/110. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Famous schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:27:
Het is juist een bitch naar bmw rijders, slecht geslapen?
Zo kunnen we wel doorgaan. Even een bitch naar de Volkswagenrijders dan?

Makkelijk als je wil dat iemand voor je aan de kant gaat. (I> 29 seconden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

GerCor schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:38:
[...]

[video]

Is een Seat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Iemand dit al getest in zijn VW met CarPlay? Ik ben geen voorstander van CarPlay, maar met deze functie misschien toch maar weer gaan gebruiken.

https://www.iculture.nl/n...pp-carplay-ondersteuning/

[ Voor 28% gewijzigd door Untouchablezz20 op 30-01-2018 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:37

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Famous schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:41:

[afbeelding]

Dan ben ik geen echte BMW rijder. Ik knipper ALTIJD.

Lekker he die Sport stand. Dan pas hij ook gasresponse aan. Je weet wel, daar waar je voor met je VAG auto naar @Rainesh moet gaan :+
GerCor schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:38:
[...]

[video]

Wow dat is vet (die knippelicht in het bezig) maar zal vast allemaal niet mogen hahaha

[ Voor 25% gewijzigd door Tylen op 30-01-2018 14:01 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vissa66
Tylen schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:59:
[...]

Dan ben ik geen echte BMW rijder. Ik knipper ALTIJD.

Lekker he die Sport stand. Dan pas hij ook gasresponse aan. Je weet wel, daar waar je voor met je VAG auto naar @Rainesh moet gaan :+
Voor de goedkope VAG auto's wel :+

Sportstand in de Clubsport past wel de gasresponse aan! :9

[ Voor 8% gewijzigd door Vissa66 op 30-01-2018 14:05 ]

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Tylen schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:59:
Wow dat is vet (die knippelicht in het bezig) maar zal vast allemaal niet mogen hahaha
Op de openbare weg niet. Maar het is LED, dus je kunt er elke kleur van maken. Lijkt me handig voor voorrangsvoertuigen, scheelt weer extra hardware inbouwen. Snap ook niet dat de 'industrie' daar niet intelligenter op inspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Beetje jammer dat VW geen inruilacties op de Polo heeft, wel op alle andere modellen. Maakt het moeilijk om voor VW te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Phusebox schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:22:
Beetje jammer dat VW geen inruilacties op de Polo heeft, wel op alle andere modellen. Maakt het moeilijk om voor VW te kiezen.
Nieuw model, dus waarom zouden ze? Op de T-Roc zelfde verhaal; geen inruilpremies.
Had wel wat nadelige invloed op de offerte.

[ Voor 20% gewijzigd door Gunner op 30-01-2018 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gunner schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:27:
[...]

Nieuw model, dus waarom zouden ze? Op de T-Roc zelfde verhaal; geen inruilpremies.
Had wel wat nadelige invloed op de offerte.
Geen idee alle andere merken hebben altijd introductie aanbiedingen. Dan maar weer verder zoeken naar wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-sharp
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-06 11:39
Famous schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:27:
[...]
Is dat een typfout?
Lpg is dacht ik maar 108/110. 8)7
Aardgas (CNG) is RON > 120, sommige publicaties geven zelf RON = 130 (is afhankelijk van de oorsprong van het gas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Phusebox schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:30:
[...]

Geen idee alle andere merken hebben altijd introductie aanbiedingen. Dan maar weer verder zoeken naar wat anders.
Of even wachten? Zullen gerust (inruil)acties komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
GerCor schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:08:
[...]

Op de openbare weg niet. Maar het is LED, dus je kunt er elke kleur van maken. Lijkt me handig voor voorrangsvoertuigen, scheelt weer extra hardware inbouwen. Snap ook niet dat de 'industrie' daar niet intelligenter op inspeelt.

[video]
LED staat niet gelijk aan alle kleuren. je kan overal wel RGB lampjes in gaan zetten met een controller.
NZXT doet niet anders voor in PC's

dat de industrie daar niet op inspeelt is simpel te verklaren, de bedrijven die dit inbouwen willen geld verdienen, oa. verkopen ze daar dus hardware voor.
daarnaast is het merk en modelspecifiek. als een fabrikant wat wijzigt in z'n model kunnen de heren inbouwers weer opnieuw beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glydoscoop
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:53:
Iemand dit al getest in zijn VW met CarPlay? Ik ben geen voorstander van CarPlay, maar met deze functie misschien toch maar weer gaan gebruiken.

https://www.iculture.nl/n...pp-carplay-ondersteuning/
Ja werkt super icm spraak om te antwoorden .
GerCor schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:17:
Voor diegene die denken: die Golf Facelift koplampen passen vast niet in een Golf 7: d:)b

[video]
Past het ook andersom ? Golf 7 koplampen in een 7.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:59:
[...]

Of even wachten? Zullen gerust (inruil)acties komen.
Ik had even bij Volkswagen gevraagd en die hebben het gecheckt met de marketing afdeling en zeiden dat er geen acties gepland staan voorlopig.

Gezien ik iemand ben die nooit echt goed is in onderhandelen, lees ik betaal altijd de list price en ook de afleverkosten, is de nieuwe Polo toch wat boven mijn budget.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Phusebox schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:53:
[...]

Ik had even bij Volkswagen gevraagd en die hebben het gecheckt met de marketing afdeling en zeiden dat er geen acties gepland staan voorlopig.

Gezien ik iemand ben die nooit echt goed is in onderhandelen, lees ik betaal altijd de list price en ook de afleverkosten, is de nieuwe Polo toch wat boven mijn budget.
Dat zou ik sowieso met een korreltje zout nemen. Zij gaan jou echt niet vertellen of er in de nabije toekomst acties gepland staan. Is het geen idee dat je iemand meeneemt die voor jou kan onderhandelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chuckygetslucky
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-06 23:39
Hallo, ik ben nieuw in dit topic!
Sinds kort eigenaar van een golf 6 :) In het verleden een 3tje gti gereden. Het rijdt echt weer als een golf (heerlijk), grappig dat gevoel terwijl er toch enkele nummers tussen zitten.

Nu heb ik wel een probleem, mn tuner deed het vanmiddag ineens niet meer (navigatie/dvd/usb enz werkten gewoon maar geen geluid bij radio. Toen dacht ik, even de boel resetten, even de accu afkoppelen.
Nu vraagt de radio om een code die zoals ik het zie nergens staat |:( . De radio is een Zenec Z-E2015.
Help iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamahabest
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-06 18:50
Staat die code niet ergens in het boekje wat bij de radio hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Probeer maar 0000

Is vaker de code bij Zenec!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chuckygetslucky
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-06 23:39
yamahabest schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:45:
Staat die code niet ergens in het boekje wat bij de radio hoort?
Er zit helaas een boekje van een ander systeem bij
Probeer maar 0000

Is vaker de code bij Zenec!
Helaas... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
glydoscoop schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:45:
[...]

Ja werkt super icm spraak om te antwoorden .

[...]

Past het ook andersom ? Golf 7 koplampen in een 7.5?
Je zou haast denken van wel. Iemand vinden met dezelfde carrosseriekleur en lampen / zijschermen swappen! >:)

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Phusebox schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:53:
[...]

Nee, dat gaan ze inderdaad niet zeggen ook al zouden ze het weten :
Ik snap het niet helemaal. Een Polo is boven je budget maar een BMW 1-serie niet? Omdat je bij BMW bij voorbaat een inruilpremie krijgt en bij VW niet? Sowieso zijn het twee auto's in twee hele verschillende segmenten.

Je hebt nog niet eens een offerte gevraagd dus ik vind het vreemd dat je die conclusie nu al trekt. Mijn ervaring is dat je helemaal niet specifiek om korting hoeft te vragen. Vraag gewoon naar 'een goede aanbieding' of durf gewoon te vragen naar korting als dat niet begrepen wordt. Jij bent de klant! Die is koning! ;)

Mocht je interesse hebben, kan ik je wel in contact brengen met mijn vaste verkoper. Stuur me een DM als je meer info wil.

[ Voor 11% gewijzigd door Gunner op 30-01-2018 18:36 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over programmeren en activeren van (verborgen) functies graag in dit topic: Verborgen auto functies activeren d.m.v. VCDS