Gebruik deze indoor en outdoor, specifiek voor hardlopen en fietsen ontworpen en het verkeer is goed te horen.
https://www.jbl.nl/ENDURANCE-PACE.html
https://www.jbl.nl/ENDURANCE-PACE.html
Ik heb al te veel ear buds versleten. Uiteindelijk valt er altijd een uit, of laden ze niet meer op. Zal wel door het zweet komen. Ik zweet best veel tijdens het indoor racen. Ik heb 2 vacmaster cadio's voor me en de vochtbalans in de ruimte wordt geregeld via een split airco.crimby schreef op woensdag 8 april 2026 @ 20:03:
Wellicht een beetje gekke vraag zo met dit lekkere weer, maar welke headphones gebruiken jullie voor indoor cycling. Voor muziek, films, series, podcasts.
Ik gebruik nu of een speakertje of mijn airpods pro. Speakertje is savonds niet handig, want als ik het goed kan horen dankzij de trainer, dan kan de hele buurt het horen. De airpods pro vallen na genoeg zweten uit.
Dus ik zoek ANC headphones die heel erg goed zweetbestendig zijn. Ik las dat de Zwift headphones zouden voldoen, maar dat de geluidskwaliteit erg tegenvalt voor headphones van €250. Sowieso vind ik dat behoorlijk aan de prijs. Shokz hebben alleen de earphones, dat zou kunnen. Al heeft mijn voorkeur headphones.
Ik zag in dit topic niet heel veel andere opties besproken.
Stil ga ik ook niet zeggen dat het van mij is, maar ik kom oorspronkelijk van een onwheeltrainer naar dit uiteindelijk en dat is wel gigantisch verschil.crimby schreef op zondag 12 april 2026 @ 21:55:
Thanks, veel reacties! Ik ga hier eens in duiken.
@fdees ik heb een elite suito met zwift cog, wellicht compleet anders maar ik wil het niet stil noemen.
@Mistraller ik heb nu ook een speakertje, maar ik fiets praktisch onder het raam van mijn 1,5 jarig zoontje én mijn buren kunnen meegenieten. Ik fiets in de garage met de achterdeur open :-)
The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future
/f/image/D5M6hfYgdakD9Z9obGPUp3K9.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Koelman87 op 13-04-2026 21:12 ]
Even als snelle workaround kan je Zwift op een ander device installeren; een telefoon of tablet oid.Koelman87 schreef op maandag 13 april 2026 @ 18:28:
Ik ga het hier eens proberen, gezien de hoeveelheid knappe koppen op dit forum.
Ik wil weer gaan beginnen met Zwiften, dus in alle enthousiasme alles geïnstalleerd qua hard- en software. Maar dan... Blijft onderstaande error verschijnen:
[Afbeelding]
Ik heb voor mijn gevoel alles al geprobeerd... Router resetten, netwerkinstellingen nalopen, virusscanner gedeïnstalleerd (ik gebruikte eerst Avast, daarna AVG, die gebruiken een soort VPN die tussen je verbonden netwerken staat), firewall uit/aan, 1000x opnieuw opstarten... Zo ongeveer.
Het heeft gewerkt. Ik kan alleen niet meer precies reproduceren onder welke voorwaarden. Sowieso na opnieuw installeren een keer en volgens mij ook op een ander netwerk.
Ik gebruik WiFi. Dit is een voorwaarde, omdat ik in de garage, waar ik ga trainen, geen bedraad netwerk heb. Even een kabeltje tussen router en laptop heb ik dus (nog) niet geprobeerd.
Ergens dacht ik dat het aan de VPN lag... Dit zorgde ook voor bijzonder traag internet. Als ik de verbinding hiermee verbrak, werd het internet sneller, maar Zwift werkte nog steeds niet. Erg vaag allemaal. Nu reikt mijn kennis nu ook weer niet echt heel ver, dus dat helpt ook niet.
Ik draai Zwift op een MacBook Pro met het meest recente MacOS.
Ben benieuwd of iemand mij hieruit kan helpen! Dan kan ik eindelijk gaan fietsen...
[ Voor 16% gewijzigd door mountainbiker op 14-04-2026 21:51 ]
mountainbiker