Toon posts:

[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 3 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 36 37 38 Laatste
Acties:

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:33

schumi2004

PSN: whocarez-

maartend schreef op zondag 3 april 2022 @ 09:49:
[...]

Yep. Tig jaar geleden. Nooit doen
Toch heb ik al geregeld kaartjes (16/32/64GB) gekocht en nog geen enkel probleem mee gehad, wel even goed de reviews lezen.

• dasjoeri
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-06 23:20
Heb namelijk besteld op aliexpres met gratis verzenden. Nu antwoord de verkoper mij dit wat moet ik doen?
Ingaan, negeren of afwijzen ?

[Voor 24% gewijzigd door dasjoeri op 08-04-2022 23:01]

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:37
Op AliExpress heb je soms producten die vanuit andere landen verzonden worden in Europa. Echter als ik in de app nu naar de verzendopties ga, dan zie ik alleen maar China. Zou het een bug zijn in de app of zou er wat gewijzigd zijn?

• serefjr
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23:04
dasjoeri schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 23:01:
Heb namelijk besteld op aliexpres met gratis verzenden. Nu antwoord de verkoper mij dit wat moet ik doen?
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
printscreen maken en naar verkoper verzenden met mededeling gratis verzending mocht ie nog vervelend doen dispute openen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:51
.... aliexpres .... wat moet ik doen?
....
De keus is bijbetalen of afwijzen.
Negeren heeft geen zin, want de verkoper gaat het artikel niet opsturen.
Vervelend is echter dat hij ook niet gaat annuleren, omdat hij dan een sanctie van AliExpress kan verwachten.
Normaal gesproken als deze niks opstuurt volgt automatisch een annulering na een week.
Echter je zal zien dat het pakket waarschijnlijk gewoon een verzendnummer krijgt.
Waarschijnlijk van een ander pakket. Alles om maar een sanctie te ontlopen.

Het advies van serefjr is het beste.
Geef aan de verkoper aan dat je besteld hebt met gratis verzending en dat je verwacht dat het verzonden wordt.

Een dispute kan je nog niet rechtstreeks openen, maar wel via de klantenservice.
Een echte persoon krijg je te spreken met termen als "fraude" en "oplichting"
De conversatie met de verkoper stuur je in als bewijs.

Minpuntje is dat je wel al hebt onderhandeld over bijbetaling.
Dus wellicht beter is om het voorstel af te wijzen en via een dispute een refund te vragen.
Ga in ieder geval niet buiten AliExpress om eea regelen (bv via Paypal)

[Voor 12% gewijzigd door elinx op 09-04-2022 11:34]

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vertellen dat je het voor dat bedrag hebt gekocht en dat hij, door de vertraging nu, $5 kan overmaken naar jouw PayPal i.v.m. de kosten die je nu maakt.

Heb ik laatst zo ook gedaan met een gelijkaardig bericht, toen zeiden ze opeens dat ze met de baas hadden gesproken en dat het geen probleem was. :')

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Aliexpress is momenteel echt een drama.
Begin maart 4 items besteld, bij verschillende verkopers met 10 dagen levertijd.
En allemaal staan ze al vanaf dag 1 op "vertraagt " en een op een leverdatum, niet eerder dan eind juni.

Ik denk dat het tijd wordt(voor mij), om dat China shoppen eens af te ronden. ;w

R7 5800X3D//B450 Tomahawk max II//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@kendo Wat denk je van alle ellende die zich zowat halverwege China en West-Europa afspeelt. :+

C.q. wat te denken van de nog immer voortdurende lockdown(s) in China? Zoals Sjanghai...

Dat heeft allemaal, in meer of mindere mate, direct of indirect, invloed op leverbaarheid van spullen uit het Verre Oosten.

En niet alleen AE... :-(
Zelfs als je heden ten dage het topmodel van een Japanse camerafabrikant wilt aanschaffen, moet je al zowat een jaar geduld hebben. :|

Mooie Plaatjes   

• hoihoi66
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:31
Ik wil een afstandsbediening bestellen van 5 euro. Het is nu een jaar geleden dat ik iets heb besteld via Aliexpress.
Ik weet dat de regels zijn aangepast maar is nu mij niet duidelijk wat dit betekend voor mij.

5 euro en gratis verzenden staat er bij. Ben ik nu ook nog extra kosten verschuldigd aan de douane of Postnl die het komen afleveren straks?

Ooit iets besteld voor 120 euro uit Amerika toen ik wel even ineens 25 euro kon overmaken aan Postnl.

Ik hoor het graag!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:38
hoihoi66 schreef op zondag 24 april 2022 @ 09:07:
Ik wil een afstandsbediening bestellen van 5 euro. Het is nu een jaar geleden dat ik iets heb besteld via Aliexpress.
Ik weet dat de regels zijn aangepast maar is nu mij niet duidelijk wat dit betekend voor mij.

5 euro en gratis verzenden staat er bij. Ben ik nu ook nog extra kosten verschuldigd aan de douane of Postnl die het komen afleveren straks?

Ooit iets besteld voor 120 euro uit Amerika toen ik wel even ineens 25 euro kon overmaken aan Postnl.

Ik hoor het graag!
Bij de prijs staat als het goed is 'VAT included'. In dat geval geen extra kosten.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hoihoi66
alesandro_46 schreef op zondag 24 april 2022 @ 09:28:
[...]

Bij de prijs staat als het goed is 'VAT included'. In dat geval geen extra kosten.
Idd, incl VAT.
Thnx

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:38
Door de situatie in de wereld (Oekraïne, lockdown in Shanghai) moet je wel rekening houden met langere shipping.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hoihoi66
alesandro_46 schreef op zondag 24 april 2022 @ 09:33:
[...]

Door de situatie in de wereld (Oekraïne, lockdown in Shanghai) moet je wel rekening houden met langere shipping.
Ow huidige AB werkt nog, heb alle tijd :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Lastige kwestie. Ik heb gordijnrails en motors besteld op AliExpress.

Uiteraard reageerde de verkoper zeer goed etc toen de deal gesloten moest worden. Nu, een tijdje later, beginnen de pakketjes binnen te komen (en helaas wat inklaringskosten etc).

Maar nu blijken wat onderdelen te missen. In principe zijn de rails en de motors voor zover ik kan zien compleet. Maar de "runners", "carriers", etc zijn niet compleet. M.a.w., ik kan wel e.e.a. assembleren en werkend krijgen, maar het helemaal af maken kan niet door de missende onderdelen.

Verkoper netjes gecontacteerd om te vragen hoe dat zit, hij geeft aan dat het een maand geleden verstuurd is en dat moet nakijken. Klopt, de verzending was goedkoop, maar daardoor ook traag. Geen enkel probleem.

Nu, een ruime week later, na af en toe een bericht sturen, nog steeds geen enkele reactie.

AliExpress geeft aan dat ik nog een uur of 14 heb om een dispute te openen, anders wordt er geregistreerd dat ik alles in orde heb ontvangen.

Dilemma is een beetje of ik nu een dispute moet openen, of dat ik moet wachten op antwoord van de verkoper..
Hij was in zijn communicatie erg vriendelijk, maar nu krijg ik geen reacties meer en het lijkt me toch ook sterk dat hij nog steeds alles aan het controleren is. En daarnaast, een berichtje is zo gestuurd.

Hij leest mijn berichten niet, maar ik zie hem op AliExpress wel "Active 3m ago".

Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:48
Je hebt geen andere keuze dan een dispuut te openen.
Door niet te reageren gokt de verkoper erop dat jij geen dispuut opent binnen de gestelde termijn en de transactie daarmee is afgewikkeld en de verkoper het transactiebedrag krijgt bijgeschreven.

In het dispuut goed onderbouwen wat er aan onderdelen ontbreekt zoveel mogelijk met foto's of verwijzing naar montagehandleidingen.
Ik ben niet bekend met gemotoriseerde gordijnrails aangezien ik mij hierin nooit heb verdiept en ik neem dat de dispuutbehandelaar bij AliExpress dat ook niet is.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• tripel7
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 13:02
*mag weg

[Voor 98% gewijzigd door tripel7 op 05-05-2022 00:53]

I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM

• Tanuki
  • Niet online
ariekanari schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 19:04:
Je hebt geen andere keuze dan een dispuut te openen.
Door niet te reageren gokt de verkoper erop dat jij geen dispuut opent binnen de gestelde termijn en de transactie daarmee is afgewikkeld en de verkoper het transactiebedrag krijgt bijgeschreven.

In het dispuut goed onderbouwen wat er aan onderdelen ontbreekt zoveel mogelijk met foto's of verwijzing naar montagehandleidingen.
Ik ben niet bekend met gemotoriseerde gordijnrails aangezien ik mij hierin nooit heb verdiept en ik neem dat de dispuutbehandelaar bij AliExpress dat ook niet is.
Ik heb inderdaad een dispute geopend. Heb foto's gemaakt van alle schade en van alles wat ik wel heb, met in de foto teksten erbij over welk aantal ik heb en welk aantal het had moeten zijn. Die heb ik er bij toegevoegd.

Verkoper heeft nog steeds niet gereageerd, ook niet op mijn eerdere berichten naar hem. Ben benieuwd.

Ik heb ik weinig zin om nog een pakketje van hem te krijgen, of iets terug te moeten sturen. Hij heeft zijn credits bij mij al lang en breed verloren. Als ik een refund zou krijgen, kan ik de missende onderdelen wel nabestellen en misschien kan ik de rails op zo'n manier monteren dat de beschadigingen uit zicht zijn. Of misschien op de een of andere manier wat bijlakken, maar dat gaat niet echt mooi worden denk ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YangWenli
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:18
kendo schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 11:59:
Aliexpress is momenteel echt een drama.
Begin maart 4 items besteld, bij verschillende verkopers met 10 dagen levertijd.
En allemaal staan ze al vanaf dag 1 op "vertraagt " en een op een leverdatum, niet eerder dan eind juni.

Ik denk dat het tijd wordt(voor mij), om dat China shoppen eens af te ronden. ;w
Er schijnen een paar honderd schepen voor anker te liggen bij Shanghai.
Klaarblijkelijk hadden ze daar geen Hugo die mensen de prik locaties in smeekte. Of hun vaccin werkt niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Us3rNaMeD
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-02 01:35
Hallo allen,

Alle producten die ik tot op heden besteld heb bij AliExpress worden eigenlijk altijd als brievenbus pakket bezorgd.
Ook als het misschien net niet past, dan moest de postbezorger aanbellen.

Ik vraag me af wat er gebeurt als ik een veel groter product bestel, bijvoorbeeld een 3d printer.
Gaat deze dan zoals ik van een aantal jaren terug lees; naar een afhaallocatie?
Of wordt deze gewoon thuis aangeboden, door danwel de postbezorger danwel de pakketdienst?

Alvast bedankt voor de reacties!

[Voor 5% gewijzigd door Us3rNaMeD op 31-05-2022 21:24]

• Vwbeetle
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Gewoon als pakje dus via bezorgdienst, niet via de postbode

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:21

greatgonzo

schit-te-rend!

Weet iemand het verschil bij Tradingshenzen tussen gewone bezorging en EU delivery?
Ik overweeg een Xiaomi 11 ultra, en zie in dat topic dat mensen zonder extra kosten konden bestellen.

Toch maken ze verschil tussen regulier en EU delivery

Scheelt toch €125

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:56
greatgonzo schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 15:46:
Weet iemand het verschil bij Tradingshenzen tussen gewone bezorging en EU delivery?
Ik overweeg een Xiaomi 11 ultra, en zie in dat topic dat mensen zonder extra kosten konden bestellen.

Toch maken ze verschil tussen regulier en EU delivery

Scheelt toch €125
EU delivery is vanuit een magazijn in de EU. Vrije handel van goederen in de EU betekend dat er geen extra BTW of importkosten bovenop komen.

Gewone bezorging is gewoon verzending vanuit China. De regels daarvoor kan je opzoeken. Er wordt geen BTW/VAT vermeld en als ik naar de informatie kijk van ze moet je die er nog bij op rekenen: https://tradingshenzhen.com/en/content/customs-and-duties Het leest overigens wel alsof ze willen meewerken met het vermelden van een gunstige waarde, maar daar gaan we het hier niet over hebben ;).

• YakuzA
  • Laatst online: 23:26

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

BlackMonkey schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 18:20:
[...]
EU delivery is vanuit een magazijn in de EU. Vrije handel van goederen in de EU betekend dat er geen extra BTW of importkosten bovenop komen.
Dat iets in een EU magazijn ligt, betekent niet perse dat het al ingeklaard is in de EU. ;)
(misschien op die site wel, maar hoeft niet perse zo te zijn)

[Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 08-06-2022 18:49]

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Kwam goedkope pc hardware tegen... Gedacht aan kopen want AliExpress heeft vrij goede bescherming voor kopers, maar na even zoeken deze post tegengekomen:
aawe mwan schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:57:
Vandaag heb ik de nieuwste YouTube video van Miyconst gezien. Hij bestelt regelmatig onder andere moederborden op Aliexpress.

Volgens hem zijn er tegenwoordig Aliexpress shops die beloven in 5 tot 10 dagen te leveren, maar vervolgens een Chinese T&T code in je order plaatsen. Het probleem is dat in zo'n geval jouw buyer protection al na 10 dagen afloopt; veel eerder dan het verstuurde pakketje er zou kunnen zijn.

YouTube: 🇬🇧 Jginyue B460M | AliExpress scam, GPU, SSD | Unboxing X99-RS9, V20...
Duidelijk verhaal dus. (y)

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Saturnus schreef op zondag 24 juli 2022 @ 18:58:
Kwam goedkope pc hardware tegen... Gedacht aan kopen want AliExpress heeft vrij goede bescherming voor kopers, maar na even zoeken deze post tegengekomen:
[...]
Duidelijk verhaal dus. (y)
Ik durf niet met zekerheid te zeggen of dit toen anders was, maar na de verwachte leveringsdatum (zeg 10 dagen zoals in dat voorbeeld) heb je altijd nog 15 dagen na 'levering'om een geschil te starten. Dus dat is best ruim nog.

• INF3RN040
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-06 13:40
op 24 juni via banggood en MIYOO Mini V2 gekocht 36 dagen later steeds niet verzonden.. reden niet op stock ,prijs is ondertussen met 35 euro gestegen , het wordt contstant uitgesteld ,ze willen gewoon dat ik om en refund vraag .... iemand advies? trouwens eerste aankoop via banggood het zal ook de laatste zijn..

• Mau_Maus
  • Niet online
INF3RN040 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 04:04:
op 24 juni via banggood en MIYOO Mini V2 gekocht 36 dagen later steeds niet verzonden.. reden niet op stock ,prijs is ondertussen met 35 euro gestegen , het wordt contstant uitgesteld ,ze willen gewoon dat ik om en refund vraag .... iemand advies? trouwens eerste aankoop via banggood het zal ook de laatste zijn..
Weinig aan te doen dan te wachten denk ik.

BTW: Ik heb deze versie met wat spellen toen gekocht:
https://m.banggood.com/MI...ame-Player-p-1930452.html

Was €51,46. Ik vermoed zelfde verkoper?

Zelfde datum gekocht om 15:52. Na 1 dag vertraging op 7 juli ontvangen.

Misschien heb je gewoon pech met gekozen kleur?

• Ossi
Ik probeer producten te bestellen op aliexpress voor mijn vriendin in Spanje, maar dit lukt gewoon totaal niet zonder creditcard...
Voorheen had ik een creditcard, maar die is opgezegd. Dus voor thuis in Nederland kan het gewoon via iDEAL, dat is geen enkel probleem. Maar zodra ik wat bestel voor een ander adres, buiten Nederland, dan is iDEAL opeens niet meer mogelijk. Dan zou je zeggen "dan pak je toch PayPal?"... maar dat lukt ook al niet. Ik heb geld gestort op mijn PayPal-rekening via iDEAL, so far so good. Maar dan wil ik de betaalmethode PayPal selecteren en vervolgens moet je inloggen op PayPal en uiteindelijk een CreditCard toevoegen... 8)7

Al met al is het leven een stuk gecompliceerder online zonder een CreditCard.... :'(

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:49

13art

Moderator Mobile
Ossi schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 14:08:
Ik probeer producten te bestellen op aliexpress voor mijn vriendin in Spanje, maar dit lukt gewoon totaal niet zonder creditcard...
Voorheen had ik een creditcard, maar die is opgezegd. Dus voor thuis in Nederland kan het gewoon via iDEAL, dat is geen enkel probleem. Maar zodra ik wat bestel voor een ander adres, buiten Nederland, dan is iDEAL opeens niet meer mogelijk. Dan zou je zeggen "dan pak je toch PayPal?"... maar dat lukt ook al niet. Ik heb geld gestort op mijn PayPal-rekening via iDEAL, so far so good. Maar dan wil ik de betaalmethode PayPal selecteren en vervolgens moet je inloggen op PayPal en uiteindelijk een CreditCard toevoegen... 8)7

Al met al is het leven een stuk gecompliceerder online zonder een CreditCard.... :'(
Dan is een gratis Revolut account wellicht een optie voor je. Het leven kan online zo eenvoudig zijn tegenwoordig ;)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

• Ossi
13art schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 15:29:
[...]

Dan is een gratis Revolut account wellicht een optie voor je. Het leven kan online zo eenvoudig zijn tegenwoordig ;)
Dat heeft geholpen! Dank je :)

• quazar
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-06 15:52
Gecombineerde verzending is toch niet zo handig. Een pakketje ontbreekt, maar ik kan nu niet hard maken dat het pakketje niet is aangekomen. Mijn claim wordt nu afgewezen door Aliexpress. Gaat gelukkig om maar €12, maar dit is dus wel een risico bij duurdere aankopen.

• Mau_Maus
  • Niet online
quazar schreef op donderdag 13 april 2023 @ 14:38:
Gecombineerde verzending is toch niet zo handig. Een pakketje ontbreekt, maar ik kan nu niet hard maken dat het pakketje niet is aangekomen. Mijn claim wordt nu afgewezen door Aliexpress. Gaat gelukkig om maar €12, maar dit is dus wel een risico bij duurdere aankopen.
Het is al een tijdje geleden dat zoiets bij mij gebeurd is, maar je kan toch alsnog tegen die beslissing ingaan?
Was die afwijzing niet bijna instant? Soms is dat het automatische systeem die dat doet vanwege t&t levering.
Wat ook helpt is een foto van het gezamenlijke pakje en de losse pakjes op een foto te zetten en bij te voegen.

En anders gewoon chatten en uitleggen. Tegenwoordig krijg ik best snel en vaak de optie een mens te spreken.

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ja ik heb dit ook wel eens gehad. Na wat discussie is mijn dispuut toegewezen. Wel documenteren/fotograferen wat je kan en ook altijd bij al je pakketjes keurig aangeven wat er wel is binnengekomen.

• Mau_Maus
  • Niet online
Om ook weer eens mijn ervaring te delen...

Ik zocht paar weken voor mijn PSVR2 een case.

Eerste poging:
Ja verzendkosten zijn duurder geworden. Wil je even extra betalen? Zo niet dien een geschil in.
Was al weer tijdje geleden dat ik dat had. Super irritant. Met zo'n linkje naar een soort tegoed advertentie op Ali om 2 dollar extra te betalen.
Ze mogen het niet zo doen van Ali of een advertentie voor verzendkosten neerzetten, maar niemand doet er wat aan. Had het wel in Chat gemeld en dan zeggen ze er echt wat aan te doen en dat dit echt niet mag... bla bla.
De officiële manier is gewoon dat de verkoper aantal dagen heeft om het (alsnog) te verzenden. Zo niet? Dan stort Ali het vanzelf terug na die dagen.
Dus dat zeg ik dan ook. Krijg je heel veel verhalen dat het andere sneller is etc... Heeft gewoon te maken met een reputatie systeem oid... Geschil zal qua reputatie meer gezien worden als koper die afziet van koop ofzo.
En dan echt de dag dat het afloopt dat ze mogen verzenden krijg je toch ineens een T&T.
Vaak ook wel naar Nederland, maar is gewoon van een totaal ander pakketje. Doen ze dus voor die reputatie.
Ze hopen gewoon op die manier voor die 1 a 2 dollar extra je te vermoeien.Vervolgens ben je dus 10 a 14 dagen verder en kan je voorlopig weinig doen tot je kan bewijzen dat de tracking niet naar jou adres gaat. Naja gelukkig had ik dan mazzel dat het te zien is via bpost later dat het naar een totaal ander adres gaat. Dan dat als bewijs in chat melden (anders moet je 90 dagen afwachten).
Komt allemaal wel goed, maar zo ben je 3 a 4 weken verder.

Dan doe je een tweede poging. Precies hetzelfde bij een andere verkoper. Allemaal +90% reputatie etc.
Allemaal excuses via de chat van Ali en dat ze er echt wat aan gaan doen, maar dan ben je weer 4 weken verder.
Deze kwam zogenaamd in DHL systeem en was ook een ander adres te zien. Deze gaf een vervoerder de schuld. Allemaal smoesjes.

Eindelijk de derde poging een verkoper die het gewoon verstuurde. Echt super irritant, maar ik ga die gasten echt niet belonen voor die verzendkosten praktijken. Je hebt gewoon een overeenkomst en hadden ze de advertentie maar op tijd moeten updaten...
Pagina: 1 ... 36 37 38 Laatste

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies, "welke moet ik kopen?" of "bij welke webshop vind ik product x"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates en andere verzending gerelateerde posts mogen in China-shopping levertijdentopic

Let op: Webshoppen vanaf 1-7-'21: BTW betalen bij aankoop buiten EU

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee