Altijd dit soort dingen regelen via een dispute en nooit luisteren naar de smeekbedes van de verkoper dat zn 33 kinderen en 12 honden morgen in de shredder verdwijnen als je een dispute opent (ik maak er wel eens een uitzondering op als het een verkoper is waar ik vaker wat heb gekocht)aawe mwan schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:34:
[...]
Dus hoe jij dat precies, op het moment dat duidelijk is dat de verkoper je wil oplichten?
Sla de hele conversatie op als een screenshot (vanaf het moment dat de verkoper je vraagt om met een ongeldige reden te annuleren, jij dat vertikt en de verkoper toch een T&T maakt heb je dat al voor elkaar)
Dat is dus voldoende.- Dear buyer, item cannot be shipped because factory burned down, can you please cancel with reason other ?
- No, that will look bad on me, you just said you don't have stock, so that's the reason
*annuleren -> geen voorraad*
*annulering geannuleerd*
- Please cancel with reason other
- No
*annuleren -> geen voorraad*
*tracking #*
*Tijd voor een dispute*
Ipv de 90 dagen te wachten kun je via de chat dan een echt persoon te pakken krijgen (op reddit etc staat wel uitgelegd hoe je dat moet doen, ik had het ook vrij snel voor elkaar door niet de standaard opties te kiezen)
Die vertel je het verhaal (blijft kort & bondig) en stuur je het bewijs, dan kunnen je de mogelijkheid geven om je dispute eerder te openen (en daar kun je ook weer je bewijs gebruiken)
leeg