4x2 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 07:56:
Ik heb ook weer een leuke lopen, paar weken geleden iets besteld via lokaal warehouse in Polen, bleek het daar niet op voorraad te zijn, stuurt die lulhannes het zonder overleg vanuit China met yanwen oid (CN tracking no)
Iets vragen via de messages had ook geen zin, dus zn 1-ster feedback heeft ie al 100% te pakken

Maar eens afwachten tot het er is (of de beschermingstermijn 29 dec afloopt) dan heeft meneer direct een dispute aan zn broek hangen, alleen nog even kijken hoe ik het formuleer.
Niet dat ik er zo'n haast mee heb, maar het gaat om het principe.
En als update hierop: een week geleden een dispute aangemaakt omdat de tracking nog steeds op "onderweg" stond (voordat die lulhannes de kans kreeg om het weer met een maand te verlengen)
Natuurlijk een hoop gesmeek en gezeur dat dat heel slecht voor 'm was, lekker genegeerd (deed jij ook toen ik berichten stuurde) en na een paar dagen had Ali in mijn voordeel besloten en kreeg ik het geld terug
Wat valt er letterlijk een dag later binnen
Bleek dat de internationalparceltracking van PostNL het pakketje wel kende, maar 17track etc updaten dus niks.
Naja, kan me dr ook niet slecht over voelen, ik had het express wat duurder in een EU warenhuis besteld zodat ik het met 2 weken zou hebben. Als die verkoper nou gewoon gecommuniceerd had was ik er wel iets makkelijker in geweest.
Heb wel eens eerder zoiets gehad, ook via een EU warenhuis, ik moest het met een voor mij slechte reden annuleren omdat hij het niet op voorraad had. Deed ik niet, ik gaf gewoon aan dat het niet op voorraad was, vervolgens annuleerde hij de annulering (

)
Dat herhaalde zich serieus een keer of 10, toen verscheen er opeens een trackingnummer van DHL.
Dat kwam dus binnen, bleek eoa klein prullaria te zijn van een paar cent, dispute aangemaakt met foto's, geld terug.
Is die verkoper toch mooi extra tijd en een paar cent kwijt, en een 1-ster feedback en dispute rijker
Stiekem zijn dit soort dingen best vermakelijk, ik ben er in het begin ook keer of wat bij ingeschoten dus vanaf het moment dat ik meer dan 2-3 standaardmailtjes krijg ipv een echt antwoord ben ik er gewoon klaar mee.