Hangt er vooral van af of je het product nog wilt hebben, of niet.Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 18:25:
Nu, of het ooit verstuurd zal worden dat is de vraag. als nieuweling bij ae heb ik ook totaal geen verstand van [...] , dus ik vermoed dat [...] . Hij heeft nu nog een dag of 3 en dan wordt de bestelling automatisch geannuleerd. Ik kan wel de verwerkingsperiode verlengen. Doe ik dat best zo snel als mogelijk of kan in wachten tot de spreekwoordelijke laatste minuut om dit te doen?
Het best is om in gesprek te blijven met de verkoper, zodat je weet wat de reden is dat hij/zij niets verstuurt en of hij/zij daadwerkelijk nog wel iets zal gaan versturen.
Ik heb wel eens vrijwillig een paar weken gewacht omdat sommige onderdelen niet leverbaar waren.
Ik heb pas ook meegemaakt dat de verkoper gewoon zei helemaal niet van plan te zijn om iets op te sturen, maar dat hij wel een nep trackingcode aanmaakte omdat de straf daarvoor blijkbaar lager is dan het laten aflopen van die automatische annulering. Na 10 dagen moest ik een dispute starten en dat is toen binnen een dag goedgekeurd. Maar als je in zo'n geval niet in communicatie bent met de verkoper, moet je maanden wachten tot je je geld terug kunt vragen (en hetzelfde ding ergens anders kunt bestellen).
„Ik kan ook ICT, want heel moeilijk is dit niet”