[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 12 ... 39 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07 23:26
Kenzi schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 09:46:
[...]

Heb je het in 1 order besteld? Misschien heeft de seller het wel gesplitst in 2 pakketjes en krijg je de andere morgen ofzo.
Ik heb ze inderdaad in 1 order besteld. dit heb ik nog nooit meegemaakt in twee orders. Nja moet afwachten dan. Want op DHL staat nu wel afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:06
theduke1989 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 09:49:
[...]

Ik heb ze inderdaad in 1 order besteld. dit heb ik nog nooit meegemaakt in twee orders. Nja moet afwachten dan. Want op DHL staat nu wel afgeleverd.
Het is mij ook wel eens overkomen met slijpstenen en daar zat bijna een week tussen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-05 18:57
theduke1989 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 09:49:
[...]

Misschien even kijken naar het geregisteerde gewicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905

Ik zit wat te bestellen op aliexpress en zoek nog een fm transmitter voor in mijn auto. Die zijn daar ongeveer 10 euro goedkoper dan het model dat ik ook op bol.com kan vinden (merk Xiaomi)

Zouden de transmitters van aliexpress gelijk zijn aan die van bol.com? Ze lijken gelijk, ik vermoed dat het geen namaak zal zijn omdat het niet een heel interessant apparaat is. En Xiaomi is toch een Chinees merk? Ik neem aan dat Chinezen geen chinese producten namaken met goedkopere elektronica?

Wat zeggen jullie? 10 euro besparen of bij bol kopen?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 02-06-2018 00:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-07 13:29
Anoniem: 738905 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 00:39:
Ik zit wat te bestellen op aliexpress en zoek nog een fm transmitter voor in mijn auto. Die zijn daar ongeveer 10 euro goedkoper dan het model dat ik ook op bol.com kan vinden (merk Xiaomi)

Zouden de transmitters van aliexpress gelijk zijn aan die van bol.com? Ze lijken gelijk, ik vermoed dat het geen namaak zal zijn omdat het niet een heel interessant apparaat is. En Xiaomi is toch een Chinees merk? Ik neem aan dat Chinezen geen chinese producten namaken met goedkopere elektronica?

Zelf op aliexpress bestellen, als je op bol.com kijkt zul je zien dat bol.com ze niet zelf levert maar een verkoper die gebruikt maakt van de bol.com marktplaats en dan mag je 3 keer raden waar die ze vandaan heeft.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)

Xiaomi Roidmi 3S? Erg leuk ding, pas nog getest voor 'n video die volgende zondag verschijnt.
Ik heb enkel de powerkant getest en die zit wel snor, al zeg ik het zelf O-)

Ik kan helaas niet garant staan voor de echtheid van zo 'n AliExpress exemplaar, maar eerlijk gezegd moet je je daar niet al te veel zorgen over maken, denk ik.
De mijne kwam bij een sponsor vandaan, iets met tandwielen.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga zondag zien, bedankt beiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1080703

*knipje* Spam, dus weg.

[ Voor 135% gewijzigd door janvanduschoten op 05-06-2018 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice_l
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
dodge_911 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 01:10:
[...]

Xiaomi Roidmi 3S? Erg leuk ding, pas nog getest voor 'n video die volgende zondag verschijnt.

Ik kan helaas niet garant staan voor de echtheid van zo 'n AliExpress exemplaar, maar eerlijk gezegd moet je je daar niet al te veel zorgen over maken, denk ik.
Ik hem hem zelf ook :*) Werking en power is prima. Alleen ik merk dat hij mijn normale FM zenders lichtelijk stoort als ik radio luister. Eerder ruis dus. Als ik hem eruit trekt is dit direct weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morettie
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-05 09:33
[...]

Deze heb ik toevallig gisteren besteld (bij DX).
Bij Androidworld vonden ze hem het geld wel waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik zou graag de bloeddruk meter van Xiaomi iHealth willen alleen kost het €40,- met PDM zou ik niet extras moeten betalen toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:31
[...]

Wellicht offtopic, waar kunnen we de video zondag zien? Of post je hier dan ook een link? Ik heb zelf ook interesse namelijk :)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• puntje013
alesandro_46 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 20:32:
[...]

Wellicht offtopic, waar kunnen we de video zondag zien? Of post je hier dan ook een link? Ik heb zelf ook interesse namelijk :)
Aangezien reclame maken voor je website of youtube kanaal niet gewaardeerd wordt kan hij dat waarschijnlijk niet zeggen.

maar kijk anders even naar de signature onder zijn post

En weer ontopic:

De echte xiaomi fans hebben de vuilniszakken natuurlijk al besteld toch?

http://s.aliexpress.com/uiYfANzi

[ Voor 13% gewijzigd door puntje013 op 05-06-2018 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-07 09:36

Tijntje

Hello?!

Ik heb zelf toevallig deze week deze besteld.
Nulaxy Bluetooth Car FM Transmitter
http://s.aliexpress.com/m2mYzYJ3

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
[...]

Als'ie niet weggemikt wordt door een mod wil ik 'm hier best posten.
* dodge_911 kijkt @janvanduschoten lief aan O-)

Maar kijk voor de gein ook eens in m'n sig ;)

[ Voor 8% gewijzigd door dodge_911 op 05-06-2018 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Laatst online: 17:31
dodge_911 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 21:49:
[...]

Als'ie niet weggemikt wordt door een mod wil ik 'm hier best posten.
Maar kijk voor de gein eens in m'n sig ;)
(y)
Ik werd er al op gewezen door @puntje013, volgende keer moet ik verder kijken dan mijn neus langs is :).

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
alesandro_46 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 21:51:
[...]

(y)
Ik werd er al op gewezen door @puntje013, volgende keer moet ik verder kijken dan mijn neus langs is :).
Zal mij leren doorscrollen ipv gelijk te reply'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijntje schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 21:14:
[...]

Ik heb zelf toevallig deze week deze besteld.
Nulaxy Bluetooth Car FM Transmitter
http://s.aliexpress.com/m2mYzYJ3
Ziet er ook goed uit, maar ik ben wat bang dat die niet goed past in de auto. Heb er twee inmiddels bij een wehkamp e.d. besteld die niet passen in mijn auto, zo'n handvat met scherm eraan geeft teveel gedoe in mijn auto helaas. Het ziet er wel handig uit en die draaiknop voor het volume is wel erg tof. Ook veel extra's erop zoals 2 usb sloten met verschillende sterkte, ideaal ding ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

puntje013 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 20:46:
[...]

De echte xiaomi fans hebben de vuilniszakken natuurlijk al besteld toch?

http://s.aliexpress.com/uiYfANzi
nee joh, doe dan de Anti-Blue Ray brillen van RoidMi. (staan eronder als aanrader) Kun je veilig naar je telefoon kijken zonder dat blauwe licht... :X

Misschien een andere echte tip:
De ledlampen van Xiaomi kun je tegenwoordig aansluiten op de Duitse server (ipv singapore of hongkong). Sinds de nieuwe AVG en hun propositie naar Europa zijn ze daadwerkelijk aan servers in Europa aan het werken. Bedieningperformance met de app gaat daardoor nu omhoog. Helaas moet je wel je lampen ervoor resetten (5x aan uit met 2sec pauze totdat hij alle kleuren knippert) opnieuw registreren via de app en daarna opnieuw je schedules en kleurenschema's inrichten. App is nu ook Nederlands (was al tijdje).

Ook voor de Miwifi kun je tegenwoordig de Europese server kiezen voor bediening via de app. Helaas was dat met de miwifi3 hier goed, maar met de 3g een beetje buggie. Uiteindelijk heb ik zelf de miwifi omgezet naar asus padavan firmware (zie topic op tweakers daarover).

[ Voor 52% gewijzigd door Get!em op 05-06-2018 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie dat ik was losmaak met mijn vraag over de Xiaomi FM transmitter :P
Ik kende dat hele merk niet, kennelijk heb ik onder een steen gelegen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• puntje013
Anoniem: 738905 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:50:
Ik zie dat ik was losmaak met mijn vraag over de Xiaomi FM transmitter :P
Ik kende dat hele merk niet, kennelijk heb ik onder een steen gelegen.
Dat was dan een hele grote steen :p

Maar even serieus, xiaomi is een groot bekend Chinees merk dat dingen uitbrengt onder de eigen naam en dat hun naam verbind aan producten van anderen.
Ze hebben van alles, van tandenborstels tot robot stofzuigers en van vuilniszakken tot airco's.

Vooral hun home automation spul is momenteel heel erg hot op het moment.
Zie bv [Xiaomi / Aqara] Ervaringen & discussie

En natuurlijk de Xiaomi telefoons, waar ze vooral hun naamsbekendheid door hebben gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-07 16:22
[...]

Ik gebruik al meer dan een jaar de Roidmi 2S. Ik zou hem blind kopen als ik jullie was. Het is een schijntje voor wat hij kan. Opladen gaat prima, en de app is erg netjes. Bouwkwaliteit ook uitstekend.

Enige nadeel is dat het in mijn gebied soms moeilijk is een écht vrije frequentie te vinden. Vooral in het centrum van Amsterdam zijn er zeel veel lokale zenders die hem soms wegdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Xiaomi heeft 2 dagen geleden een nieuwe versie van hun mosquito repellent aangekondigd.
o.a. preorder bij Banggood.

Maar werkt zoiets überhaupt?
(Naast het feit dat het voor ons natuurlijk veel te laat komt; zomer is dan al half voorbij)

Afbeeldingslocatie: https://i8.mifile.cn/a1/pms_1526532545.37854625!560x560.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07 10:43
Piet91 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:37:
Xiaomi heeft 2 dagen geleden een nieuwe versie van hun mosquito repellent aangekondigd.
o.a. preorder bij Banggood.

Maar werkt zoiets überhaupt?
(Naast het feit dat het voor ons natuurlijk veel te laat komt; zomer is dan al half voorbij)

[afbeelding]
Vraag is even hoe het werkt. Ik kan er niks uit afleiding. een ventilator en een muggenmatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Anoniem: 738905 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 21:57:
[...]

Ziet er ook goed uit, maar ik ben wat bang dat die niet goed past in de auto. Heb er twee inmiddels bij een wehkamp e.d. besteld die niet passen in mijn auto, zo'n handvat met scherm eraan geeft teveel gedoe in mijn auto helaas. Het ziet er wel handig uit en die draaiknop voor het volume is wel erg tof. Ook veel extra's erop zoals 2 usb sloten met verschillende sterkte, ideaal ding ook.
Ze hebben ook andere ;)
https://nulaxy.aliexpress...rs/2901171_511861024.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdijk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 23:06
Iemand toevallig nog de Digoo DG-XYA deurbel liggen? Mijn xyz is helaas kapot gegaan dus lijkt me de opvolger wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-07 22:15
sjoerdvdijk schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 01:09:
Iemand toevallig nog de Digoo DG-XYA deurbel liggen? Mijn xyz is helaas kapot gegaan dus lijkt me de opvolger wel wat.
Ja, samen met de SB-ZTA. Beiden alleen maar uit de doos geweest om even te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:31

13art

Moderator Mobile
m3gA schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:14:
[...]

Vraag is even hoe het werkt. Ik kan er niks uit afleiding. een ventilator en een muggenmatje.
Het zal niet veel anders werken dan andere antimuggen dingen die ik ken van vakanties. Er gaan een 'plaatje' in van het antimuggen spul wat verhit wordt en dat wordt door de ruimte verspreid. In Nederland zijn dit soort apparaten wat minder gewoon volgens mij. Ik weet ook niet goed of we hier in NL van die 'plaatjes' kunnen kopen die in het apparaat moeten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

l3art schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 06:42:
[...]

Het zal niet veel anders werken dan andere antimuggen dingen die ik ken van vakanties. Er gaan een 'plaatje' in van het antimuggen spul wat verhit wordt en dat wordt door de ruimte verspreid. In Nederland zijn dit soort apparaten wat minder gewoon volgens mij. Ik weet ook niet goed of we hier in NL van die 'plaatjes' kunnen kopen die in het apparaat moeten.
Heb toen ik nog in Shenzhen woonde een aantal van die dingen gehad. Maar het beste resultaat haalde ik nog altijd met meegebrachte Citronella kaarsen van de Kruidvat.

Probleem was ook altijd die vullingen. Elke keer als je nieuwe vulling wilde kopen hebben ze het "design" iets gewijzigd en mag je weer een nieuwe kopen omdat het nieuwe type vulling niet past. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Kenzi schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 06:57:
[...]

Heb toen ik nog in Shenzhen woonde een aantal van die dingen gehad. Maar het beste resultaat haalde ik nog altijd met meegebrachte Citronella kaarsen van de Kruidvat.

Probleem was ook altijd die vullingen. Elke keer als je nieuwe vulling wilde kopen hebben ze het "design" iets gewijzigd en mag je weer een nieuwe kopen omdat het nieuwe type vulling niet past. :(
Ja ik was ook nooit zo'n fan van die 'plaatjes' tegen muggen. Beste ervaringen hebben we met spul uit Suriname. Zowel om mee in te smeren als om buiten neer te zetten wat gaat roke(soort spiraal). Volgens mij wil je ook niet weten wat daar allemaal in zit.

Maar om terug te komen op dat xiaomi ding ik zie er niet echt iets in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
m3gA schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:14:
[...]

In de beschrijving op Banggood zie ik iets staan van een honeycomb filter, geïmpregneerd met "Transfluthrin drugs (500 mg/piece) to drive the mosquitoes." De fan blaast dat in de kamer. Geen vliegenval dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07 10:43
Sibrand schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 07:55:
[...]

In de beschrijving op Banggood zie ik iets staan van een honeycomb filter, geïmpregneerd met "Transfluthrin drugs (500 mg/piece) to drive the mosquitoes." De fan blaast dat in de kamer. Geen vliegenval dus.
Bedankt voor de info. Het spul lijkt onschadelijk maar het lijkt me geen fijn idee om iets toxisch in te ademen de hele nacht. Ook al zou het veilig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-07 16:22
m3gA schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:34:
[...]

Bedankt voor de info. Het spul lijkt onschadelijk maar het lijkt me geen fijn idee om iets toxisch in te ademen de hele nacht. Ook al zou het veilig zijn.
Er zijn ook wel andere modellen te krijgen die ze lokken met een UV lamp en dan naar binnen zuigen. Geen ervaring mee, maar ik overweeg wel om er een aan te schaffen.
https://www.banggood.com/...s=search&cur_warehouse=CN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjoerdvdijk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 23:06
Bugs3 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 04:57:
[...]

Ja, samen met de SB-ZTA. Beiden alleen maar uit de doos geweest om even te proberen.
Ik heb je pb gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Laatst online: 24-07 15:48
Benieuwd naar die video. Zojuist ook maar besteld. Pas een "nieuwe' auto waar alles wat ik nodig heb opzit behalve bluetooth audio streaming. aansluiting zit in armsteun, dus kan e.e.a. mooi wegwerken. Benieuwd of het werkt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Brammos85 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 11:44:
[...]

Benieuwd naar die video. Zojuist ook maar besteld. Pas een "nieuwe' auto waar alles wat ik nodig heb opzit behalve bluetooth audio streaming. aansluiting zit in armsteun, dus kan e.e.a. mooi wegwerken. Benieuwd of het werkt!
Ik heb het hier in 5 nieuwere en oudere auto's getest, en het werkt echt lekker, alleen soms een écht vrije frequentie vinden is 'n beetje moeilijk, maar je drukt het meeste toch wel gewoon weg met je FM signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1081913

Ik had deze zojuist ook al in de post van Xiaomi mi band 3 geplaatst, voor degene die hem wilt bestellen voor ietsjes meer dan 26 euro kun je hem bestellen via JD.com, uitleg staat hier https://www.spydeals.nl/j...mi-band-3-voor-2619-66008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Anoniem: 1081913 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 12:23:
Ik had deze zojuist ook al in de post van Xiaomi mi band 3 geplaatst, voor degene die hem wilt bestellen voor ietsjes meer dan 26 euro kun je hem bestellen via JD.com, uitleg staat hier https://www.spydeals.nl/j...mi-band-3-voor-2619-66008
Mooie prijs, maar let er op dat je boven de 22 euro kans op douanekosten hebt en je dan alsnog duur uit bent.
Ik ken deze shop niet, misschien bieden ze verzendmogelijkheden die douanekosten kunnen voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Laatst online: 24-07 08:34
Pyramiden schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:39:
[...]

Er zijn ook wel andere modellen te krijgen die ze lokken met een UV lamp en dan naar binnen zuigen. Geen ervaring mee, maar ik overweeg wel om er een aan te schaffen.
https://www.banggood.com/...s=search&cur_warehouse=CN
Dit lijkt mij ook wel wat; alleen jammer dat hij continue stroom dient te hebben ipv een accu :D

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 16:15

Budha

Online ergo sum

NeoFoX schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:14:
[...]

Dit lijkt mij ook wel wat; alleen jammer dat hij continue stroom dient te hebben ipv een accu :D
USB-aansluiting, dus makkelijk op te lossen met een powerbank :)

Ik wist niet van het bestaan van dit product af. Ook nog eens heel betaalbaar. Is het iets of is het zo'n typisch geval van lekker goedkoop, maar eigenlijk net niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 24-07 11:07
Meer mensen hier die lampjes voor op de scharnieren in hun kast hebben gekocht? Waar hebben jullie de A23 (of 23A?) batterijen goedkoop gekocht? Ik wacht al 35 dagen op mijn batterijen uit China, maar zou t graag toch wat eerder hebben aangezien ik denk dat het pakketje uit China niet meer gaat komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Ha, voor mijn compleet nutteloze screenprotectors heb ik mijn geld terug gekregen (de volle €1,04 :')), want sja, wie gaat er nu adverteren dat het een full cover screenprotector is terwijl het maar 2/3 van het scherm bedekt?

Voor mijn "keramisch" horlogebandje voor m'n Gear S2 wacht ik ook al meer dan een maand, en "buyer protection time" is al afgelopen. Daarom heb ik maar 'n dispute geopend dat ik m'n geld terug krijg.

Hopelijk komt ie nog binnen, dan kan ik die dispute annuleren, want in NL of BE een "keramisch" bandje kopen kost 5x meer.

Daarom bij Banggood ook nog eentje besteld uit de UK warehouse, hopelijk komt deze dan wél aan :(

Zijn er trouwens ook nog specifiek Chinese webshops die een EU warehouse hebben?

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07 01:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07 01:08
Rik. schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 18:40:
Meer mensen hier die lampjes voor op de scharnieren in hun kast hebben gekocht? Waar hebben jullie de A23 (of 23A?) batterijen goedkoop gekocht? Ik wacht al 35 dagen op mijn batterijen uit China, maar zou t graag toch wat eerder hebben aangezien ik denk dat het pakketje uit China niet meer gaat komen..
Toevallig afgelopen maandag gezien bij de Colruyt in Belgie, 5 euro voor 2 panasonic batterijen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rik.
Ik vond zojuist een leuk product op AliExpress, misschien vinden de echte Tweakers dat hier ook wel leuk ;).
Zie: https://nl.aliexpress.com...ers-Cute/32667521210.html

johnb52 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 20:23:
[...]

Toevallig afgelopen maandag gezien bij de Colruyt in Belgie, 5 euro voor 2 panasonic batterijen
Nog steeds vrij prijzig voor dat soort A23 batterijtjes. Dan wacht ik maar even tot ze binnen komen.

[ Voor 30% gewijzigd door Rik. op 07-06-2018 21:23 . Reden: Leuk product toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:40
Ik wacht al 35 dagen op mijn batterijen uit China, maar zou t graag toch wat eerder hebben aangezien ik denk dat het pakketje uit China niet meer gaat komen..
Omdat het al 5 weken duurt? Dat is niet extreem lang, ik verwacht dat je het uiteindelijk toch nog krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:44
...... Ik wacht al 35 dagen op mijn batterijen uit China, ......
Grote kans dat ze over land verzonden zijn, dat kan wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
elinx schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 22:56:
[...]
Grote kans dat ze over land verzonden zijn, dat kan wel even duren.
Lijkt me niet met de status: handover to airline

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Rik. schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 20:27:
Ik vond zojuist een leuk product op AliExpress, misschien vinden de echte Tweakers dat hier ook wel leuk ;).
Zie: https://nl.aliexpress.com...ers-Cute/32667521210.html

[...]

Nog steeds vrij prijzig voor dat soort A23 batterijtjes. Dan wacht ik maar even tot ze binnen komen.
Gekocht :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven666pwnd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09-2024
Kan iemand mij helpen? Ik heb al eens eerder de Earson ER-151 bluetooth speaker besteld. Zou er graag nog een willen, maar waar ik ook zoek hij is nergens op voorraad. Heeft iemand een tip?

Gearbest geeft aan er nog 2 te hebben, maar zodra ik wil uitchecken de melding ''Sales warehouse postal destination is invalíd''

[ Voor 26% gewijzigd door sven666pwnd op 08-06-2018 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

sven666pwnd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:15:
Kan iemand mij helpen? Ik heb al eens eerder de Earson ER-151 bluetooth speaker besteld. Zou er graag nog een willen, maar waar ik ook zoek hij is nergens op voorraad. Heeft iemand een tip?
Misschien kun je aangeven welke winkels je al hebt bezocht, scheelt ons een opsomlijstje te maken van winkels die je al weet.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Laatst online: 14:53
Ik heb vorige week een nieuwe GSM besteld via een Chinese website (https://www.oppomart.com/)
Na het bestellen kreeg ik geen bevestigingsmail met een overzicht van mijn aankoop.
Na een mail stuurden ze me het tracking nummer en daar zie ik dat ze het de verkeerde gsm is, Xiaomi mi mix 2 ipv xiaomi mi mix 2s)
Ik heb betaald met PayPal, uit mijn PayPal afschrift blijkt dat ik idd de verkeerde bestelling heb gedaan.

Kan ik gewoon het pakje niet aanvaarden en ergens anders de juiste gsm bestellen of wat kan ik best doen ?
Ik heb hun gemaild en verteld dat het de foute gsm is, maar heb nog geen reactie gekregen.

[ Voor 7% gewijzigd door C00P op 08-06-2018 17:11 ]

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
Rik. schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 06:59:
....
Lijkt me niet met de status: handover to airline
Inderdaad, in dat geval is het de vraag welke route er gevolgd wordt. Maar 35 dagen is nog niet overdreven lang, dus nog even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:28
Beter opletten ;) dat je met PayPal hebt betaald is in dit geval handig. Ze hebben een service waarbij je de kosten voor een retourzending terug kunt krijgen. Dan zou ik het pakketje gewoon aannemen en daarna retourneren. Als je hem weigert heb je kans dat je je geld helemaal kwijt bent. Als je BTW moet betalen kun je dat weer terugkrijgen nadat je hebt aangetoond dat de goederen zijn teruggestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
C00P schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:59:

Kan ik gewoon het pakje niet aanvaarden en ergens anders de juiste gsm bestellen of wat kan ik best doen ?
Ik heb hun gemaild en verteld dat het de foute gsm is, maar heb nog geen reactie gekregen.
Verkopen op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
elinx schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:58:
[...]
Inderdaad, in dat geval is het de vraag welke route er gevolgd wordt. Maar 35 dagen is nog niet overdreven lang, dus nog even geduld.
35 dagen is in mijn geval wel vrij lang. Het gemiddelde zit bij mij op iets meer dan 14 dagen (Houd al mijn orders bij in een access database, don't ask me why :P). Natuurlijk wel eens wat uitschieters van rond de 20 en de langste levertijd was tot nu toe 30 dagen en dat was er ook maar 1tje in totaal. Maar goed, we moeten nog maar even geduld hebben.

Het is vooral vreemd, omdat een andere order die 9 dagen later de status "Handover to Airline" kreeg wel al geleverd is. (In 17track is het de status "Delivered by air transport", maar dat is gewoon slecht vertaald zo te zien, in andere tracking tools is het namelijk gewoon "Handover to Airline").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:43

The Executer

Lekker belangrijk!

Vanmiddag maar een geschil geopend voor de ruitenwissers. Besteld 7-4 op Ali, tot op heden niks binnen. Tracking laat ook geen status zien. Meerdere malen bericht gestuurd, laatste reactie was:
Hello, your order is being shipped. Please wait patiently. Don't worry.
Tja, zorgen maken om een order van €13 zal ik niet doen, maar verder niet even onderzoek doen oid, prima. Lossen we het op deze hopelijk op. Hoe snel verloopt zo'n geschil eigenlijk? Ik snap dat dit afhankelijk is van meerdere dingen, maar ben wel benieuwd hoe snel ik reactie kan verwachten.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
The Executer schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 19:23:
Vanmiddag maar een geschil geopend voor de ruitenwissers. Besteld 7-4 op Ali, tot op heden niks binnen. Tracking laat ook geen status zien. Meerdere malen bericht gestuurd, laatste reactie was:

[...]

Tja, zorgen maken om een order van €13 zal ik niet doen, maar verder niet even onderzoek doen oid, prima. Lossen we het op deze hopelijk op. Hoe snel verloopt zo'n geschil eigenlijk? Ik snap dat dit afhankelijk is van meerdere dingen, maar ben wel benieuwd hoe snel ik reactie kan verwachten.
Een geschil is meestal wel binnen een paar dagen beantwoord. Volgens mij wordt er eerst gewacht op een reactie van de koper (binnen 5 dagen), en mocht je er dan met de koper niet uit kunnen komen dan zal AliExpress zich ermee gaan bemoeien.

Correct me if i'm wrong ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-07 23:52

Eentje

houd van de vijver

in de categorie impuls aankopen. was beetje geïrriteerd na het trimmen van mijn baard omdat haartjes overal algen. kwam ik deze tegen. morgen ff testen maar ziet er wel grappig uit voor het geld.
http://s.aliexpress.com/MBrIzmaQ

There eent no place like home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

Wat was eigenlijk jouw verwachtingspatroon vooraf waar die haartjes dan wel zouden blijven?
Ben erg benieuwd naar jouw mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C00P
  • Laatst online: 14:53
O88088 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 18:02:
[...]

Beter opletten ;) dat je met PayPal hebt betaald is in dit geval handig. Ze hebben een service waarbij je de kosten voor een retourzending terug kunt krijgen. Dan zou ik het pakketje gewoon aannemen en daarna retourneren. Als je hem weigert heb je kans dat je je geld helemaal kwijt bent. Als je BTW moet betalen kun je dat weer terugkrijgen nadat je hebt aangetoond dat de goederen zijn teruggestuurd.
Kan ik dat direct aan de koerier terug geven of moet ik het naar zo een sorteer centrum brengen?
De verkoper laat niets meer horen nu ik gemeld heb dat ik van de koop wil afzien |:(

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje

Eentje

houd van de vijver

route99 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:02:
Wat was eigenlijk jouw verwachtingspatroon vooraf waar die haartjes dan wel zouden blijven?
Ben erg benieuwd naar jouw mening.
Dat die haartjes niet uit zichzelf zouden oplossen snapte ik ook wel! ;) Was gewoon het opruimen en poetsen hele wastafel en plankje zat.

Dit is minder werk met opruimen hoop ik omdat ze in doek horen te vallen hoef ik die alleen maar uit te kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
C00P schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:28:
[...]

Kan ik dat direct aan de koerier terug geven of moet ik het naar zo een sorteer centrum brengen?
De verkoper laat niets meer horen nu ik gemeld heb dat ik van de koop wil afzien |:(
Zelf wegbrengen naar Postnl of een andere vervoerder en met het verzendbewijs bij PayPal declareren!
Zelf zou ik denk ik proberen te verkopen op MP!

[ Voor 5% gewijzigd door Medione1210 op 08-06-2018 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Een tijdje geleden heb ik een Xiaomi Vacuum Cleaner gekocht via Aliexpress bij TechPlus Store. Vanaf het begin gaf deze een melding over een Battery Malfunction, maar bleef na de error vaak wel functioneren... tot een tijd geleden. De verkoper houdt me aan het lijntje en geeft nu geen reactie meer terwijl ze vijf jaar garantie claimden. Is hier bij wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

Eentje schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:30:
[...]
Dat die haartjes niet uit zichzelf zouden oplossen snapte ik ook wel! ;) Was gewoon het opruimen en poetsen hele wastafel en plankje zat.
Dit is minder werk met opruimen hoop ik omdat ze in doek horen te vallen hoef ik die alleen maar uit te kloppen
O zo.... ik doe het heel simpel: neem een spiegeltje mee naar buiten... daar waait het gewoon weg de goede kant heen als ik maar goed ga staan tov de wind. En als het windstil is ligt het ergens op de grond waar ik er geen last van heb en ik klop voordat ik wegga nog ff mijn T-shirt af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eentje

Eentje

houd van de vijver

route99 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 21:35:
[...]
O zo.... ik doe het heel simpel: neem een spiegeltje mee naar buiten... daar waait het gewoon weg de goede kant heen als ik maar goed ga staan tov de wind. En als het windstil is ligt het ergens op de grond waar ik er geen last van heb en ik klop voordat ik wegga nog ff mijn T-shirt af.
is beetje koud en winderig op me balkon meestal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol, gelukkig heb ik niet zo'n last van keuzestress, maar bizar hoeveel verschillende er zijn van 1 merk. Ik heb voor nu diegene gekocht die ik op het oog had, maar ik neem er denk ik ook 1 van nulaxy, zie wel een leuke met een magneet voor het bedieningspaneel, kost toch ook amper wat.

Ik ga binnenkort even een keuze maken, even opmeten in de auto. Voor nu een paar knuffels van five night at freddy gekocht, kwam ze tegen in de grijpmachines op de kermis en we konden er maar 1 winnen, de rest dus even zo gekocht, toch goedkoper dan mijn geld in de kermisattractie gooien :*)

Zit ik vervolgens te bladeren op vergelijkbare spullen, kom ik de Corgi knuffels tegen die leuk lijken. Maar ze hebben ook Corgi knuffelhondenkonten aan een sleutelhanger en groter formaat. Wat moet je nu met een hondenkont? Ze heten ook "sexy bodem"' vertaald in het Nederlands. Echt 8)7
Die koop ik maar niet voor mijn kinderen, ik wil niet weten wat hiervan nu weer de bedoeling is :X

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 08-06-2018 23:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:50
Eentje schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 19:31:
in de categorie impuls aankopen. was beetje geïrriteerd na het trimmen van mijn baard omdat haartjes overal algen. kwam ik deze tegen. morgen ff testen maar ziet er wel grappig uit voor het geld.
http://s.aliexpress.com/MBrIzmaQ
Zijn beter oplossing voor >:)
http://www.ibood.com/elec...n-vacum-baardtrimmer.html

Deze week was hij in de aanbieding voor 39 euro bij iBood + 10 euro cashback dus 29 euro hopelijk straks een stuk minder haren in de badkamer :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
MikeOO schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 07:45:
[...]

Deze week was hij in de aanbieding voor 39 euro bij iBood + 10 euro cashback dus 29 euro hopelijk straks een stuk minder haren in de badkamer :9
Damn, had ik dat eerder geweten.
Maar de Chinese oplossing laat ik sowieso maar liggen/hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eentje

Eentje

houd van de vijver

MikeOO schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 07:45:
[...]

Probeer eerst deze oplossing met doek in combinatie de tondeuse die ik al heb liggen scheelt toch weer 29 euro plus 6 verzending ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
C00P schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:28:
[...]

Dan moet eerst de verkoper wel er in mee gaan dat je deze terug gaat sturen en je geld terug gaat geven.
Dit is niet standaard (als je zelf verkeerd besteld hebt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Brammos85 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 11:44:
[...]

Hij staat over welgeteld 15 minuten online :) Check m'n sig voor m'n channel.
Wel even bij vermelden dat ik enkel de power kant heb getest, over de ander kant zijn tig video's te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:52
theduke1989 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:47:
@D3nnisd voor AliE is 1 review peanuts ;) en voor de verkoper ook. Er kopen miljoenen mensen dagelijks. Daar zullen ze niet wakker van liggen met ik koop nooit meer, of ik plaats een slechte review.

Als je niet goed bent met de verkoper zullen ze ook niet veel goed doen. En ben je meteen de sjaak.

---

2018 Bluedio New TN Active Noise Cancelling Sports Bluetooth Earphone/Wireless Headset for phones and music. (Bluedio mensen ervaring met deze brand? Volgens de reviews prima voor de prijs.

Deze besteld vanuit DE warehouse. Dus zouden snel moeten aankomen. En geen extra ''douanekosten'' mits deze er zijn voor een prijs van €15,- Ik woon in Duitsland dus zal goed moeten gaan. Of ze versturen eerst vanuit China naar Duitsland en dan naar mij.
Heb je de oordopjes inmiddels binnen, en bevallen ze? Vooral qua noise cancelling in bijvoorbeeld de trein ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik was in Venice de afgelopen week. En zag indiers leuke toys verkopen.

Het gaat om een rubberen bal wanneer je deze OP een platte ondergrond gooit hij soort Van uitelkaar spät en weer terug kommt in elkaar.

Ik zäh een doos en stond Rubber Smash ball OP. Maar OP AliE kan im niks vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
*knip* Dit soort zoekvragen zijn niet de bedoeling. Dit kan je makkelijk zelf vinden via Google en/of de topic search.

[ Voor 69% gewijzigd door Yorinn op 11-06-2018 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-07 16:59

JT

VETAK y0

Ik wil een quadcopter bij Banggood halen uit een EU warehouse, nu vroeg ik mij af wat hier ervaringen zijn met dergelijke producten bij die winkel met betrekking tot verzekerd of onverzekerd verzenden. Heeft een verzekering toegevoegde waarde? Lossen ze de problemen ook op zonder verzekering? Of doen ze juist zelfs met verzekering te weinig?

[ Voor 3% gewijzigd door JT op 11-06-2018 21:27 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:28
theduke1989 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:12:
Ik was in Venice de afgelopen week. En zag indiers leuke toys verkopen.

Het gaat om een rubberen bal wanneer je deze OP een platte ondergrond gooit hij soort Van uitelkaar spät en weer terug kommt in elkaar.

Ik zäh een doos en stond Rubber Smash ball OP. Maar OP AliE kan im niks vinden
Zoeken op iets van "splat ball", "sticky ball" of "pig ball". Ongeveer twee euro per stuk. Ik kom alleen maar varkentjes tegen maar ik weet dat straatverkopers die ook hebben want ik heb er ooit in Rome een gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
theduke1989 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:12:
Ik was in Venice de afgelopen week. En zag indiers leuke toys verkopen...
Vermoedelijk zoek je naar de term 'Splat ball'

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1q4bOQVXXXXbTXVXXq6xXFXXXe.jpg_640x640q90.jpg

https://m.nl.aliexpress.com/item/32808828715.html

Edit:
O88088 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 22:22:
[...]

Zoeken op iets van "splat ball", "sticky ball" of "pig ball". Ongeveer twee euro per stuk. Ik kom alleen maar varkentjes tegen maar ik weet dat straatverkopers die ook hebben want ik heb er ooit in Rome een gekocht.
Voortaan moet ik eerst verder lezen.... 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door ralph075 op 11-06-2018 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
De afgelopen paar weken heb ik drie Xiaomi Honeywell rookmelders besteld. Twee ondertussen binnen, de derde is onderweg (alle drie onder de 22 euro p/st en via Ali). De laatste is ondertussen in NL gearriveerd, echter tracking status is: Ingeklaard door de douane

Betekent dit dat mijn pakketje onderschept is en ik waarschijnlijk extra kosten moet gaan betalen? Of worden alle pakketjes ingeklaard door de douane (en maak ik me te vroeg zorgen ;))?
Als het zover komt, maak ik dan natuurlijk bezwaar aangezien het bedrag onder de 22 euro is. Of houden ze ook in de gaten of er elke week een pakketje binnen komt? Dus een soort van optelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
....of er elke week een pakketje binnen komt? Dus een soort van optelling?
Nee.

Als je onder de 22euro blijft en zo onterecht inklaringskosten heffen dsn kun je hiertegen in beroep gaan. Helaas krijgen je de administratiekosten dan niet terugbetaald!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
meesje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:26:
Of worden alle pakketjes ingeklaard door de douane (en maak ik me te vroeg zorgen ;))?
Ja :) op beide vragen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door ralph075 op 12-06-2018 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-07 21:44
Medione1210 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:31:
[...]

Nee.

Als je onder de 22euro blijft en zo onterecht inklaringskosten heffen dsn kun je hiertegen in beroep gaan. Helaas krijgen je de administratiekosten dan niet terugbetaald!
Waardoor je vaak voor die paar euro extra de kosten beter kunt accepteren. Inklaren zie ik vaker voorbij komen, slecht eenmaal extra kosten gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol, ik heb ook wat splat balls besteld. Grappige dingen. Ze hebben ook een trump splat ball, jammer dat die wat prijzig is. Ben benieuwd, grappig voor in de badkamer.

Ook gelijk een paar squisy’s besteld, ook eentje die kan overgeven. Gekke lui die chinezen, je moet het maar bedenken allemaal.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 12-06-2018 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-07 21:59

Ttje

"We shall never surrender"

Wat zijn tot nu toe jullie ervaringen met actioncams uit China?
Zie veel SJCam voorbij komen, beetje de GoPro van het oosten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
Ttje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 22:31:......
.....SJCam.... beetje de GoPro van het oosten?
Nee, dat is de Yi 4k+ al enige tijd.

De SJCam SJ6 en SJ7 zijn zeker goed, maar dat geldt bv ook voor de Firefly 8S en een heleboel andere A12 cam's.
Alleen de pas uitgebrachte SJ8Pro is te vergelijken met de Yi4k+ en Hero6, (bron)

[ Voor 35% gewijzigd door elinx op 13-06-2018 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428551

*knip* Ik mis hier echt eigen inzet.

[ Voor 86% gewijzigd door Yorinn op 13-06-2018 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Zojuist wat posts verplaatst naat China-shopping levertijdentopic. Graag even goed kijken in welk topic je post thuis hoort, levertijden e.d. in China-shopping levertijdentopic, alle leuke China shopping aanbiedingen e.d. mogen hier uiteraard :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sibrand
  • Nu online
Naar aanleiding van een flinke muggenplaag in ons huis (schatting is 100 muggen in het hele huis op zijn piek) en een post in dit topic over de Xiaomi muggenverjager ben ik eens gaan zoeken in China naar een (redelijk) goedkope muggenvanger. Zonder chemicaliën om te lokken/verjagen.
Uiteindelijk is het deze lamp/fan combo geworden voor zo'n 12 euro
Toen ik hem in gebruik nam was ik sceptisch, overdag kwamen er 2 muggen in toen ik aan het werk was, ik dacht dat ze ontsnapten omdat het opvangbakje een redelijk grof 'gaas' heeft voor zulke beestjes.
Echter, toen ik de volgende ochtend terug kwam en het bakje leegde zaten er zo'n 15-20 van die rotbeesten dood in!
De tweede nacht was de muggenplaag al wat minder, maar alsnog heeft hij er 8-10 gevangen en vermoord.
Uiteindelijk heb ik hem 3 dagen aangehad op mijn 10.000 mAh Xiaomi powerbank voordat die (zo goed als) leeg was, dus veel stroom trekt hij ook niet.
Heb hem niet geprobeerd op de slaapkamer, maar qua geluid en licht zou het kunnen, weet echter niet hor effectief het ding is als je er naast ligt. Gok dat het menselijk lichaam wat aantrekkelijker is dan zo'n raar ding.

Mocht je gek worden van die bloedzuigers in je woonkamer/hal/badkamer is, voor mij in ieder geval, dit een prima oplossing.

EDIT:
Vannacht eens op de slaapkamer gezet. Vanochtend 5 muggen in het bakje, nog 3 in de kamer vliegend. Niet heel onaardig vind ik. Ook geen last van licht en geluid van de fan gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door Sibrand op 14-06-2018 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-05 23:08
Weet iemand of je Banggood order apart wordt verzonden als je 3 aparte orders maakt? Logischerwijs wel natuurlijk maar het zijn 3 dezelfde producten naar hetzelfde adres. Wellicht dat het systeem ze dan automatisch groepeert...

[ Voor 45% gewijzigd door Denniszx op 14-06-2018 19:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszak
  • Laatst online: 17:26
Denniszx schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 19:49:
Weet iemand of je Banggood order apart wordt verzonden als je 3 aparte orders maakt?
Ja, iedere order wordt afzonderlijk verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
Gelukszak schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 19:51:
[...]

Ja, iedere order wordt afzonderlijk verzonden.
Thanks voor je snelle reactie! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik heb gemerkt bin AliE dat je echt moet oppassen Met de levering.

Ik heb iets NIET ontvangen was me totaal ontglipt omdat het zo Lang duurde. En stond ook Nov eens op afgeleverd. Dus eerst contact oogezocht met de verkopen. En hij vertelde me dat het product teruggestuurd was naar hem en China nooit verlaten heeft. En een dispute moest openen.

Maar het was al 10 dagen over tijd en dispute was NIET meer mogelijk. Moest Dus contact opnemrn met AliE chat om alsnog terug te fragen. Ze hebben de Bericht gelezen Van de verkopen . En krijg toch terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Wat vinden jullie? Wat zal ik doen? Ik heb vorige maand een bestelling gedaan via Ali.
Op 15 mei heb ik een bevestigingsmail ontvangen dat mijn betaling voor een order is ontvangen. Op 22 mei een bericht dat het product is verzonden. Echter op 3 juni is de zending door de verkoper geannuleerd (dat wordt aangegeven onder knop Track order). Daarna heb ik twee keer contact opgenomen met de verkoper. In beide gevallen geen reactie ontvangen.
Wat kan ik nu doen? Een dispute openen? Of is dat nog te vroeg? Helaas had ik deze keer betaald met iDeal.... Latere bestellingen via CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Denniszx schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 19:51:
[...]

Thanks voor je snelle reactie! _/-\o_
@Gelukszak Voor de zekerheid wacht ik altijd een paar dagen tussen de verschillende orders. Volgens mij kan de douane de produkten ook ‘stapelen’ waardoor je wellicht boven de 22 euro uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
meesje schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 20:16:
[...]

@Gelukszak Voor de zekerheid wacht ik altijd een paar dagen tussen de verschillende orders. Volgens mij kan de douane de produkten ook ‘stapelen’ waardoor je wellicht boven de 22 euro uit komt.
Had geen zin in gedoe achteraf (terugvragen van douanekosten), vandaar 3 aparte orders. In dat geval annuleer ik de order en bestel ik opnieuw met tariff insurance. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Denniszx op 14-06-2018 20:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07 13:46
theduke1989 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 20:07:
Ik heb gemerkt bin AliE dat je echt moet oppassen Met de levering.

Ik heb iets NIET ontvangen was me totaal ontglipt omdat het zo Lang duurde. En stond ook Nov eens op afgeleverd. Dus eerst contact oogezocht met de verkopen. En hij vertelde me dat het product teruggestuurd was naar hem en China nooit verlaten heeft. En een dispute moest openen.

Maar het was al 10 dagen over tijd en dispute was NIET meer mogelijk. Moest Dus contact opnemrn met AliE chat om alsnog terug te fragen. Ze hebben de Bericht gelezen Van de verkopen . En krijg toch terug.
Hoezo moet je oppassen met leveringen bij Ali ik heb meer het idee dat de schuld bij jezelf gezocht moet worden. Mogelijk heeft ie je wel een bericht gestuurd met deze mededeling.

Ow en zou je alsjeblieft iets aan je spelling en grammatica willen doen, lijkt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
schumi2004 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 20:51:
[...]

Hoezo moet je oppassen met leveringen bij Ali ik heb meer het idee dat de schuld bij jezelf gezocht moet worden. Mogelijk heeft ie je wel een bericht gestuurd met deze mededeling.

Ow en zou je alsjeblieft iets aan je spelling en grammatica willen doen, lijkt nergens op.
The Duke heeft gelijk hoor. Sommige dingen worden soms gewoon niet verzonden of zijn verkopers gewoon slecht. Na ongeveer 11 jaar online shoppen kan ik daar echt wel over meepraten.

En wat spelling en grammatica betreft, niet iedereen kan dat perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
Telefon staat OP Duits en Engels vandaar dat Niet alles even netjes ist.

@schumi2004 ik heb niks ontvangen. Ik vroeg du's netjes aan de verkopen how is this possible. En hij zei meteen dat het was teruggestuurd. Dus hij wisr er degelijk weil iets Van af. Als ik niks Had gezegd. Was het gewoon zo gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Het gaat er soms vreemd aan toe inderdaad. Zit nu ook met zo'n dingetjes. Heb een zonnebril gekocht. Maar het duurde een paar dagen en hij was nog niet verzonden. Toen maar aangegeven dat ik de order wilde annuleren omdat het verzenden van het product te lang duurde. Prompt 5 minuten daarna werd het product als verzonden gemarkeerd en werd mijn verzoek tot annulering afgewezen.

Maar of de zonnebril echt verzonden is, het lijkt er niet op. Er is een track en trace, maar dat geeft aan dat er alleen een label is aangemaakt. Ik na een paar dagen weer contact gezocht met de verkoper met de vraag wat er aan de hand is. Toen kreeg ik het volgende bericht:
Sorry, my friend, your order was sent back to the international warehouse for the first time. I don't know what the reason is. They asked me to re-create the order. Then I tried the 2nd issue. The two days will be announced online. information. please wait patiently. Thank you for your understanding.
Nou, volgens de track en trace is er helemaal nooit iets verzonden. Lijkt mij een vreemd verhaal, maar goed.

Maar goed, we zullen zien. Er zijn meer dan genoeg mensen die bij deze verkoper een recensie hebben geplaatst dus ik ga er vanuit dat het goed moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Iemand dit al meegemaakt ?

Krijg van de week(di) een brief per post van PostNL, met de vraag mijn aankoop in te klaren.
=> https://www.postnl.nl/ont...and/bericht-van-aankomst/

Normaal lag een pakje altijd op het afhaalpunt waar ik de kosten kon voldoen. Nu hoor ik niks, alleen de bevestiging van inklaren via bovenstaande link. heb de aankoopwaarde ingevuld en betaalbewijs van Ali erbij gedaan. enige wat ik kan zien is dat het pakje bij (customs) ligt vanaf zaterdagochtend vroeg.

krijg ik nu een E-factuur om de kosten te voldoen of word het pakje gewoon morgen bij PostNL servicebalie afgegeven ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1 ... 12 ... 39 Laatste

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies, "welke moet ik kopen?" of "bij welke webshop vind ik product x"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates en andere verzending gerelateerde posts mogen in China-shopping levertijdentopic

Let op: Webshoppen vanaf 1-7-'21: BTW betalen bij aankoop buiten EU