Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Level je ook zelf als je mensen helpt met SOS flares, er lijkt namelijk een Hunter level cap te zijn totdat je zelf story quest "X' hebt gedaan. Klopt dat? Of moet eerst de hele main story af alvorens je xp krijgt voor andere mensen helpen?

Snelle google search leert mij dat:

You are still gaining experience before end game.

It's hidden

After you finish and break the threshold you will jump levels based on exp earned

(Je bent dus story capped maar krijgt wel alles in 1x zodra je daarmee klaar bent)

[ Voor 36% gewijzigd door Lienuks op 06-02-2018 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verdomd handige armor skill:

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:16
Yukidaruma schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:09:
[...]

Zal er eens op letten

Is me nooit opgevallen dat het speciale nodes zijn, wel vaak de gewone nodes die ineens fonkelen maar dan niets speciaals lijken te geven.
Dan worden ze groen bedoel je? Dat zijn je scoutflies die laten zien dat ze er gewoon zijn.

De nodes die echt schitteren zijn die speciale nodes waar je research items en ingredients vandaan haalt.. als je die loot dan zie je rechts in beeld de item naam in een geel balkje met een RP waarde er naast, dat zijn de research punten die je op dat moment krijgt.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

greyfox1987 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 08:11:
[...]

Dan worden ze groen bedoel je? Dat zijn je scoutflies die laten zien dat ze er gewoon zijn.

De nodes die echt schitteren zijn die speciale nodes waar je research items en ingredients vandaan haalt.. als je die loot dan zie je rechts in beeld de item naam in een geel balkje met een RP waarde er naast, dat zijn de research punten die je op dat moment krijgt.
Niet alleen dat hoor, het kan ook een 'gewone' node zijn die schittert. Dan levert het meer items per harvest op. Zo had ik gisteren een schitterende honey node die in 1 harvest 5 honeys opleverde.
Volgens mij zijn het dus meer 'high quality nodes', die OF meer items opleveren OF een bijzonder item.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Man, man, man... 8)7 Gisteren toch echt wel lang over mijn eerste Radobaan gedaan. Was tijdens de (main story) expedition van Rotten Vale. Liep nog rond in mijn Lv.4 Bone Armor met Pulsar Shotel I (Long Sword). Ben na het succesvol neerhalen van de Radobaan maar eens gaan kijken voor een andere combinatie van armor. Heb nu een mix van verschillende sets met betere benefits. Daarnaast ook maar eens begonnen aan de optionele quests om o.a. de keuken en smithy te voorzien van meer opties.

On a sidenote, wat moet ik precies doen om de Tweakers squad te joinen? Willekeurig iemand joinen, of GrumpMeister? En kan dat zonder iemand te 'storen' in zijn sessie?

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36
Seroczynski schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:11:

On a sidenote, wat moet ik precies doen om de Tweakers squad te joinen? Willekeurig iemand joinen, of GrumpMeister? En kan dat zonder iemand te 'storen' in zijn sessie?
Gewoon de GrumpMeister 'lastigvallen'. Doet iedereen :Y

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Seroczynski schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:11:
Man, man, man... 8)7 Gisteren toch echt wel lang over mijn eerste Radobaan gedaan. Was tijdens de (main story) expedition van Rotten Vale. Liep nog rond in mijn Lv.4 Bone Armor met Pulsar Shotel I (Long Sword). Ben na het succesvol neerhalen van de Radobaan maar eens gaan kijken voor een andere combinatie van armor. Heb nu een mix van verschillende sets met betere benefits. Daarnaast ook maar eens begonnen aan de optionele quests om o.a. de keuken en smithy te voorzien van meer opties.

Ik kan je inviten naar de sessie, en binnen de sessie kan je een invite sturen voor de Tweakers squad. Ik had laatst iemand anders ook naar de sessie geinvite (die om een invite vroeg), maar die ging vrijwel direct de sessie weer uit. Moet even terug kijken wie dat was, maar diegene heeft nog geen squad invite gehad :')
Edit: @MaximeK , volgens mij was jij dat. Je ging er al uit toen ik nog in het menu richting de squad invite ging :'(

En Radobaan is even rottig, ja. Die botten werken je enorm tegen. Zelf even bezig gegaan met Bow gisteren, en met de nieuwe 'agressievere' speelstijl is dat toch wel een heerlijk wapen. Ook 2 items van de Legiana HR set gemaakt waardoor ik 3/3 Divine Blessing heb, en de Legiana skill die questrewards verbetert. Nog wel even kijken welke skills verder handig zijn voor Bow, waarschijnlijk iets om stamina drain te remmen.

[ Voor 3% gewijzigd door Grumpmeister op 07-02-2018 09:19 ]

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• angelus696
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-11-2024
Grumpmeister schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:17:
[...]
En Radobaan is even rottig, ja.
Rotten Vale pun intended ;). Hallo iedereen trouwens! Ikzelf speel MH al sinds de eerste op de PS2 en ben zo immens blij om te zien hoe goed dit nieuwe deel ontvangen word door de wereld. Ik ben nu net klaar met Nergigante te farmen voor een volle set en als ik klaar ben met de rest van de Elder Dragons ga ik online, zal je tegen die tijd wel even toevoegen als je dat oké vind!

[ Voor 62% gewijzigd door angelus696 op 07-02-2018 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:48
Ik ben ook inmiddels in Rotten Vale en ben even weer alle optional quests aan het bijwerken om daarna weer verder te gaan.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximeK
  • Laatst online: 04-09 21:57
Grumpmeister schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:17:
[...]

Edit: @MaximeK , volgens mij was jij dat. Je ging er al uit toen ik nog in het menu richting de squad invite ging :'(
Ja, ik was al een paar uur aan het spelen toen de invite kwam.. toen ik wilde joinen, was m'n controller bijna leeg :/ maar ben gisteren toegevoegd aan de GoT squad. Vanavond heb ik weer tijd om een paar uurtjes te spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
angelus696 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:21:
[...]

Rotten Vale pun intended ;). Hallo iedereen trouwens! Ikzelf speel MH al sinds de eerste op de PS2 en ben zo immens blij om te zien hoe goed dit nieuwe deel ontvangen word door de wereld. Ik ben nu net klaar met Nergigante te farmen voor een volle set en als ik klaar ben met de rest van de Elder Dragons ga ik online, zal je tegen die tijd wel even toevoegen als je dat oké vind!
Laat tegen die tijd wel even weten wie je bent, want ik heb een paar invites gehad zonder opmerking, waarvan ik niet kan koppelen bij wie diegene hoort :')

Succes alvast en tot dan :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• angelus696
PSA: Ik kan iedereen aanraden om de Plunderblade voor je Palico te krijgen als je Rotten Vale hebt unlocked. Geeft je gemiddeld 4 items in het Quest reward scherm erbij, en als hij het wapen een beetje geleveld heeft door quests te doen krijg je tijdens je quest sessies meer shiney loot op de grond ook.

info: https://www.polygon.com/m...ment-plunderer-grimalkyne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
angelus696 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:26:
PSA: Ik kan iedereen aanraden om de Plunderblade voor je Palico te krijgen als je Rotten Vale hebt unlocked. Geeft je gemiddeld 4 items in het Quest reward scherm erbij, en als hij het wapen een beetje geleveld heeft door quests te doen krijg je tijdens je quest sessies meer shiney loot op de grond ook.

Goede tip. Van de week even naar kijken. Verdomde zin om te spelen weer. Capcom damn you! :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Geteisem op 07-02-2018 09:27 ]

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
MaximeK schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:24:
[...]

Ja, ik was al een paar uur aan het spelen toen de invite kwam.. toen ik wilde joinen, was m'n controller bijna leeg :/ maar ben gisteren toegevoegd aan de GoT squad. Vanavond heb ik weer tijd om een paar uurtjes te spelen :)
Je was gisteren aan de community toegevoegd, nog niet aan de squad :P

Ik zal kijken of ik je vanavond alsnog kan toevoegen aan de squad zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximeK
  • Laatst online: 04-09 21:57
Grumpmeister schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:28:
[...]

Je was gisteren aan de community toegevoegd, nog niet aan de squad :P

Ik zal kijken of ik je vanavond alsnog kan toevoegen aan de squad zelf :)
Ah, oeps.. zoveel verstand heb ik er van :P ik ben er rond 19.00-19-30u ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelus696
hulde voor dit topic trouwens, ik kwam hier zojuist per ongeluk terecht omdat ik eigenlijk zocht op Monster Hunter World omdat ik een tweede exemplaar van het spel probeerde te fixen voor m'n vriendin, met een extra PS4 erbij heb je dan toch nog een soort van couch co-op :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
angelus696 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:26:

Oohh, dat moet ik zeker even pakken voor mijn palico. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelus696
Alvanosa schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:37:
[...]

Oohh, dat moet ik zeker even pakken voor mijn palico. Bedankt voor de tip!
No problem! Let wel dat het de plaats van je Vigorwasp in neemt, dus dat betekend voortaan fietsen zonder zijwieltjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LompeLars
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-09-2024
En natuurlijk die wild of the nog wattes quest doen voordat ie weg is 8-2. moet je dacht ik 4 x doen als je die set wilt halen voor je palico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
angelus696 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:40:
[...]

No problem! Let wel dat het de plaats van je Vigorwasp in neemt, dus dat betekend voortaan fietsen zonder zijwieltjes >:)
De zijwieltjes zijn juist zo fijn, maar dat moet wel goekomen opzich. :)
LompeLars schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:43:
En natuurlijk die wild of the nog wattes quest doen voordat ie weg is 8-2. moet je dacht ik 4 x doen als je die set wilt halen voor je palico.
3 maal 2 keer voor palico full armor en 1 keer voor zijn wapen.

[ Voor 33% gewijzigd door Alvanosa op 07-02-2018 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
angelus696 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:40:
[...]

Dit heeft mij ook al een paar keer het leven gekost, niet snel genoeg kunnen healen of dat iritante bleed effect.
Bleed is een van de vervelendste statussen om te krijgen als je solo speeld. Om er vanaf te komen moet je crouchen maar als je tegelijk door een HR odogaren wordt aangevallen gaat dat niet lukken.

Vanavond maar eens zorgen dat ik volledige lvl 3 bleed res kan krijgen met 1 of 2 items. van het bleed effect afkomen dat zou goed 50% van mijn deaths kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LompeLars
En toch is die Odogaron 1 van de leukere monsters juist omdat ie zo lekker aggressive is. Maar je kan ook items kopen die je moet opeten en die halen je bleed ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:55
LompeLars schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:49:
En toch is die Odogaron 1 van de leukere monsters juist omdat ie zo lekker aggressive is. Maar je kan ook items kopen die je moet opeten en die halen je bleed ook weg.
_/-\o_ astera jerky _/-\o_

heb je geen euro's meer over (of jerky) dan kan je ook je wapen holsteren en 10 seconden gebukt rond lopen (A op xbox) X(??) op PS4)

[ Voor 17% gewijzigd door ourplayground op 07-02-2018 09:55 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelus696
geef mij is vijf euro's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LompeLars
Op je muil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LompeLars schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:49:
Ik vond hem juist verschrikkelijk irritant omdat ie maar niet stil stond, waardoor ik hem niet makkelijk liggend kreeg.

Heb wel gemerkt bij de 2e toevallige ontmoeting, toen ik zn voorpoten flink bestookte met pijlen dat ie vrij snel omviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LompeLars
Ik loop al sinds het begin met een paralyze wapen rond en me palico ook. En daar blijkt ie dus net gevoelig voor te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:39
De bleed kun je ook wegkrijgen door ~10 seconden te kruipen :D Tijdens het kruipen, krijg je ook geen verdere bleed damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LompeLars
Ja nee inderdaad kan dat. Maar dat is 10 seconden hopen dat Odogaron je niet aanvalt en hij is uiterst agressief. Als je rolt/dodged reset je 10 sec en je krijgt bleed dmg. En een snack eten is 3 seconden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nu vooral elemental bows, zal is kijken of er een te craften is met paralyse effect ingebouwd zonder de coatings te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LompeLars
Je kan vast ook wel para traps gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Poison en Bleed effects zijn het vervelenste omdat je uit combat moet om het op te lossen en als je solo gaat met plunderblade palico dan krijg je bij een aantal vijanden niet veel tijd om het op te lossen.

Ik heb de Pink Rathian verslagen terwijl ik volledige poison resist had, heerlijk als je niet de poison moet oplossen terwijl je aan het vechten bent met een draak.

Vanavond lvl 3 bleed resist beschkbaar maken en wat meer wapen element opties maken, ik heb de materials voor een paar wapens, maar moet ook nog wat HR great jagres hunten voor wapen upgrades.

Waar kan ik in HR zo'n water worm vinden in LR zit die altijd in dat zelfde plasje in de wastes maar in HR zit hij daar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
ArgantosNL schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:18:
Poison en Bleed effects zijn het vervelenste omdat je uit combat moet om het op te lossen.
wat bedoel je met "uit combat? " antidote en Astera Jerky kan je toch gewoon gebruiken tijdens het vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Daradius schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:23:
[...]

wat bedoel je met "uit combat? " antidote en Astera Jerky kan je toch gewoon gebruiken tijdens het vechten.
Je moet je wapen wegdoen en je moet minimaal 5 seconden niet aangevallen worden, als je solo speel dan is de redelijk uit combat moeten. Als je aan het hunten ben met een party van 4 man dan is 5 seconden rust geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

ArgantosNL schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:29:
[...]

Je moet je wapen wegdoen en je moet minimaal 5 seconden niet aangevallen worden, als je solo speel dan is de redelijk uit combat moeten. Als je aan het hunten ben met een party van 4 man dan is 5 seconden rust geen probleem.
Lang leve Sword and Shield: je kunt items gebruiken zonder je wapen op te bergen :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Thrace Grumble schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:33:
[...]

Lang leve Sword and Shield: je kunt items gebruiken zonder je wapen op te bergen :)
Het heeft alleen wel een nadeel dat het bereik van het wapen wat beperkt is, ik gebruik de charged blade en ik vind het toch wel een lekker wapen. Voornamelijk het bereik in axe vorm is handig.

Elk wapen heeft zijn voor en nadelen, het is gewoon zoeken wat het beste bij jou speel stijl past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Gisteravond toch weer een half uur bij de smithy gestaan proberen uit te zoeken welke armor ik eens zou gaan maken. Weer niets geworden -O- Er zijn gewoon zoveel verschillende sets te maken, dat het allemaal wat overweldigend is.
Gelukkig kwam ik dit filmpje tegen voor een leuke farming set: YouTube: Monster Hunter World | Gathering Mixed Set to FARM Resources Zoiets kan ik tenminste namaken :D

Er is ook goed nieuws, de SSD is onderweg. Vanavond maar eens in de PS4 stoppen. Kijken of het net zo geweldig is als gaijin hunter in zijn filmpje toont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
ArgantosNL schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:29:
[...]

Beetje het zelfde idee als een potion drinken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Daradius schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:46:
[...]

Beetje het zelfde idee als een potion drinken :P.
Klopt echter wanneer je een potion moet drinken gaat je HP niet vanzelf naar beneden en heb je alle tijd van de wereld om te dodgen of rennen tot je niet meer de focus hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
ArgantosNL schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:17:
[...]

Klopt echter wanneer je een potion moet drinken gaat je HP niet vanzelf naar beneden en heb je alle tijd van de wereld om te dodgen of rennen tot je niet meer de focus hebt.
Klopt, ik los het altijd op door eerst een potion te gebruiken / health booster neer te zetten / mijn kat te roepen of mijn dmg preventing cloak aan te trekken. vind het nooit zo erg dat ik dan 15 seconden niet aan het vechten ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankrah
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-02-2018
Ik zou ook graag toegevoegd willen worden aan de GoT squad in Monster Hunter World.
Het is mijn eerste MH game dus ben een echte beginner!

PSN: Ankrah81

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ankrah schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:08:
Ik zou ook graag toegevoegd willen worden aan de GoT squad in Monster Hunter World.
Het is mijn eerste MH game dus ben een echte beginner!

PSN: Ankrah81
Er zijn meer beginners, Me! :9 , dus dat maakt niet uit. We helpen elkaar waar we kunnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Gisteren mijn WoW subscription maar stop gezet aangezien ik alleen maar MHW speel de laatste tijd.
Is mijn eerste MH maar ik ben helemaal verkocht :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

-SaveMe- schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:43:
[...]

Er zijn meer beginners, Me! :9 , dus dat maakt niet uit. We helpen elkaar waar we kunnen :)
Gisteren nog gelukt met Rathian of Rathalos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thrace Grumble schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:53:
[...]

Gisteren nog gelukt met Rathian of Rathalos?
Ik mocht niet mee. Mijn HR was te 1 puntje te laag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
vanavond ga ik even de Tobi-Kadachi HR hunten, en de HR Rathalos. Iemand toevallig zin om gezellig mee te gaan ? :) heb ook een investigation voor een tempered Tobi-Kadachi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Daradius schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:14:
vanavond ga ik even de Tobi-Kadachi HR hunten, en de HR Rathalos. Iemand toevallig zin om gezellig mee te gaan ? :) heb ook een investigation voor een tempered Tobi-Kadachi.
Die heb ik volgens mij ook een opgepakt, een rank 9 investigation met 3 paarse rewards. Deze ga ik later doen wanneer ik goeie gear heb en/of hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
Heb op zich wel zin om mee te gaan. Mits niet te laat. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
-SaveMe- schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:54:
[...]

Ik mocht niet mee. Mijn HR was te 1 puntje te laag :'(
:'(

Hij was uiteindelijk gevangen, het werd even interessant met Rathalos, Anjanath en Tobi-Kadachi in dezelfde area.
vanavond ga ik even de Tobi-Kadachi HR hunten, en de HR rathalos. Iemand toevallig zin om gezellig mee te gaan ? :) heb ook een investigation voor een tempered Tobi-Kadachi.
:w

Tobi kan ik goed gebruiken voor m'n Bow upgrade, HR Rathalos is natuurlijk ook mooi meegenomen. Waarschijnlijk kan ik de tempered nog niet joinen? (HR 14, ik begin al wel trails op te pikken van Tempered monsters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Woah, jullie gaan echt als een speer door het verhaal o.O Zit zelf nog steeds tegen de eerste HR Anjanath aan te hikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:21:
Woah, jullie gaan echt als een speer door het verhaal o.O Zit zelf nog steeds tegen de eerste HR Anjanath aan te hikken.
Ach, ik heb nog niet eens een idee wat HR nu inhoudt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Deze was bij mij de eeste keer solo fout gegaan, hij was bijna dood zag een skull bij hem staan. Toen ik een potion dronk kreeg ik een vuurbal off screen tegen mijn kop aan.

Daarna een SOS gejoined, voor deze missie en dat was heel goed te doen.
-SaveMe- schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:22:
[...]

Ach, ik heb nog niet eens een idee wat HR nu inhoudt :)
HR=High Rank

Op een bepaald moment wordt high rank unlocked.

[ Voor 20% gewijzigd door ArgantosNL op 07-02-2018 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Gisteren geprobeerd wat hunts te doen met een charged blade maar dat is best nog wel een pittig wapen om te leren zeg.
Had een tutorial gekeken, wist hoe je de vials snel moest opbouwen, dan in je schild stoppen door de R2 cancel en dan weer vials opbouwen voor naar de Axe toe.
Had alles meerder malen geoefend in de Training Room
Maar tijdens een hunt vergeet ik dan weer alles lol:)

[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 07-02-2018 14:47 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
Iusedto schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:47:
Gisteren geprobeerd wat hunts te doen met een charged blade maar dat is best nog wel een pittig wapen om te leren zeg.
Had een tutorial gekeken, wist hoe je de vials snel moest opbouwen, dan in je schild stoppen door de R2 cancel en dan weer vials opbouwen voor naar de Axe toe.
Veel oefenen, dan komt het vanzelf. Het is echt muscle memory dat je moet aanleren hiervoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:16
Iusedto schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:47:
Gewoon blijven oefenen, de ene leert het sneller dan de ander zullen we maar zeggen :-)

Het belangrijkste is imho het ophouden van je schild buff en dan bij grote openingen die super amped element discharge van 5 phials gebruiken, daarnaast gebruik ik tussen monster attacks die 1 phial kostende spin.. werkt best aardig :-)

Imho het allerbelangrijkste: GUARD POINT.. we waren vandeweek bezig met Nergigante en het is zo ongelooflijk vet als die hufter je charged en hij vervolgens compleet stil staat omdat ie vol gas tegen je shield aan rent xD dat voor maar een heel klein beetje chip damage.. echt gruwelijk! (R2+Triangle / RT+Y vlak voor dat een monster je raakt)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Geteisem schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:18:
[...]

Heb op zich wel zin om mee te gaan. Mits niet te laat. :)
Ben aan het begin van de avond gewoon online (rond een uur of 6), weet niet of je al in mijn friend list staat, maar mijn psn is: Daradius.

@Grumpmeister gezelliggg, dan hebben we vanavond weer wat te doen :).
Na de story word de cap van je hunter rank af gehaald, dus op basis van de hunts die je gedaan hebt gaat je hunter rank omhoog. Momenteel zit ik zelf op hunter rank 36. Heb ook al streamers gezien die op hunter rank 79 zaten :P

[ Voor 3% gewijzigd door Daradius op 07-02-2018 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Alvanosa schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:52:
[...]
Veel oefenen, dan komt het vanzelf. Het is echt muscle memory dat je moet aanleren hiervoor.
Ja, dat zal het idd wel zijn.

Ben nog aan het zoeken voor een goed wapen om te mainen. Moet iets met schild zijn.
Begonnen met sword/shield maar dat schild is ZO klein lol. Wel goed wapen.

Speel nu vaak Lance. Maar dat is af en toe net alsof je met een boomstam in de rondte loopt terwijl je die in wanhopig in het achterste van een monster probeert te steken :)
Wel erg veilig, echt een tank gevoel.

Charged blade nu aan het oefenen, vanavond weer verder.
Wel de moeilijkste tot nu toe.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
Daradius schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:57:
[...]

Ben aan het begin van de avond gewoon online (rond een uur of 6), weet niet of je al in mijn friend list staat, maar mijn psn is: Daradius.

@Grumpmeister gezelliggg, dan hebben we vanavond weer wat te doen :).

[...]
Hopelijk wel hoog genoeg. Weet mijn rank niet uit mijn hoofd. Wel al bijna een complete HR set compleet inmiddels. :) Zal je vanavond wel even toevoegen anders.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Daradius schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:57:
[...]

Na de story word de cap van je hunter rank af gehaald, dus op basis van de hunts die je gedaan hebt gaat je hunter rank omhoog. Momenteel zit ik zelf op hunter rank 36. Heb ook al streamers gezien die op hunter rank 79 zaten :P
Hoe ver zit je ongeveer in het verhaal als je bij de 6 star quests bent? Ben nu zelf rank 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Yukidaruma schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:05:
[...]

Hoe ver zit je ongeveer in het verhaal als je bij de 6 star quests bent? Ben nu zelf rank 11.
Het gaat door tot 7 of 8 sterren als ik het goed heb. wil niet te veel spoilers rond gooien, en weet ook niet precies bij welke missie je nu zelf zit. maar in high rank is een groot deel van de missies ook het zoeken naar de monsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Heeft je Hunter rank eigenlijk nog enige waarde of verschil boven een bepaald niveau?

Is er een verschil tussen een rank 36 en rank 79?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
ArgantosNL schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:41:
Heeft je Hunter rank eigenlijk nog enige waarde of verschil boven een bepaald niveau?

Is er een verschil tussen een rank 36 en rank 79?
Volgens mij kan je nog steeds tempered, stage 2 tempered, etc. unlocken met minimale HR's. Correct me if I'm wrong, maar volgens mij was Tempered Kirin HR 49+ om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Nog meer dan genoeg content om vrij te spelen dus.

Ben er ondertussen ook achter dat een blauw complete bij optional quests betekent dat er nog meer optional quests te vinden zijn binnen die categorie. Dacht eerst dat het gewoon een ander kleurtje was, omdat het een hogere moeilijkheid was, maar dat valt dus weer tegen :p Echter geen idee hoe je ze krijgt. Weet wel dat je arena quests krijgt door monsters te vangen en 6 star optionals door monsters tegen te komen in HR. Maar bij 3 en 4 stars... werkelijk geen flauw idee. Ondertussen ook al alle endemic life en piscine quests gedaan, dus dat kan het niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Grumpmeister schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:51:
[...]

Volgens mij kan je nog steeds tempered, stage 2 tempered, etc. unlocken met minimale HR's. Correct me if I'm wrong, maar volgens mij was Tempered Kirin HR 49+ om te doen.
dit klopt helemaal, als je tempered HR kirin wil doen moet je HR 49+ zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk al even mee in de thread en zit net in HR, het lijkt me leuk om de squad te joinen.
Mijn psn is: Rene_H_23 als er nog plaats is dan mogen jullie me toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
SSD zojuist geïnstalleerd en Monster Hunter World is aan het downloaden. Zo eerst maar eens even de training hall in. Videootje van gaijin hunter erbij gepakt waarin hij duidelijk uitlegt hoe de Charge Blade precies werkt. Blijkbaar sloeg ik het schild gedeelte helemaal over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De story die rauscht wel door de gebieden heen zeg. Net in de Rotten Vale aanbeland en krijg nu de melding dat we dieper in de Vale moeten. Is dat een point of no return?
Heb nog amper wat gedaan in Spire, laat staan Coral highlands. Wel mooi aantal optionals kunnen afwerken.

Op mijn eerste try ook Radobaan verslagen, wat een k*t monster zeg...

@Thrace Grumble Waar ben jij in de story ?

EDIT
Nog een paar meer advanced tips, vooral ook mbt social play! Handig!

[ Voor 19% gewijzigd door -SaveMe- op 08-02-2018 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

-SaveMe- schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:47:
De story die rauscht wel door de gebieden heen zeg. Net in de Rotten Vale aanbeland en krijg nu de melding dat we dieper in de Vale moeten. Is dat een point of no return?
Heb nog amper wat gedaan in Spire, laat staan Coral highlands. Wel mooi aantal optionals kunnen afwerken.

Net nog ff gespeeld, ben nu in coral highlands, moet die opblaasdude verslaan. Heb dus mn camp al. Jij bent alweer flink verder dan mij?

Net ook ff mn eerste Watcher Lens gehaald voor mijn palico. Hopen dat morgen ook nog de event quest is, dan kan ik de overige twee ook halen. :)

Wordt wel tijd voor wat optionele doen, morgen maar es kijken.

[ Voor 14% gewijzigd door Thrace Grumble op 08-02-2018 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-09 09:23
Ben net begonnen, moet zeggen dat het erg wennen is om met zo'n gigantisch zwaard rond te hakken. Gaat wel even wat tijd kosten om alles te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
Godver gister die suffe nog openstaande Egg quest met @-SaveMe- gedaan. Vinkt ie m bij mij niet af. Ik wacht anders wel even tot de volgende update. Geen zin om optionals tot in het oneindige te herhalen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelus696
Iusedto schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:01:
Gisteren mijn WoW subscription maar stop gezet aangezien ik alleen maar MHW speel de laatste tijd.
Is mijn eerste MH maar ik ben helemaal verkocht :)
Haha! Dan ben ik niet de enige. Dit spel geeft me veel meer voldoening dan WoW me de laatste tijd gaf en heb amper zin om nog iets anders te spelen.

Speel WoW iets langer als 10 jaar nu, maar mijn oorsponkelijke liefde die Monster Hunter heet kwam in 2004 voor het eerst uit op de PS2, moeilijk te geloven dat dat al 14 jaar geleden is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Geteisem schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 08:09:
Godver gister die suffe nog openstaande Egg quest met @-SaveMe- gedaan. Vinkt ie m bij mij niet af. Ik wacht anders wel even tot de volgende update. Geen zin om optionals tot in het oneindige te herhalen.
Die 5 of 4 star quest? Die zou ik graag vanavond nog ff doen, dus als je mee wilt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
-SaveMe- schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:47:

EDIT
Nog een paar meer advanced tips, vooral ook mbt social play! Handig!

[video]
Ik zit net iets voor jullie, ik kan opzich wel met jullie meespelen voor de quests, en de optional quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
Thrace Grumble schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 08:42:
[...]

Die 5 of 4 star quest? Die zou ik graag vanavond nog ff doen, dus als je mee wilt... ;)
4 uit mijn hoofd. Ja ik huiver. Want als ie nou weer niet telt. Was laatst ook al een fix voor in de update met bounties die niet afgestreept werden. ;w

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
angelus696 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 08:39:
[...]
Haha! Dan ben ik niet de enige. Dit spel geeft me veel meer voldoening dan WoW me de laatste tijd gaf en heb amper zin om nog iets anders te spelen.
Speel sinds de release van MHW geen enkele andere game meer. Vind deze game echt een heerlijke time sink.

Gisteren even wat hunts gedaan met die katana (long sword), die had ik nog nooit geprobeerd. Snapte er niet zoveel van totdat ik een tutorial had gekeken en bleek dat je die katana heel anders moet gebruiken lol :)
Ontzettend leuk wapen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelus696
Iusedto schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:27:
[...]

Speel sinds de release van MHW geen enkele andere game meer. Vind deze game echt een heerlijke time sink.

Gisteren even wat hunts gedaan met die katana (long sword), die had ik nog nooit geprobeerd. Snapte er niet zoveel van totdat ik een tutorial had gekeken en bleek dat je die katana heel anders moet gebruiken lol :)
Ontzettend leuk wapen.
Lekker bezig. Probeer de Chargeblade ook een keer als je de tijd hebt. Bij verreweg de moeilijkste om te leren door de variatie in gebruik, maar als je hem eenmaal snapt is het een heerlijk wapen, mijn favoriet inmiddels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
angelus696 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:04:
[...]

Lekker bezig. Probeer de Chargeblade ook een keer als je de tijd hebt. Bij verreweg de moeilijkste om te leren door de variatie in gebruik, maar als je hem eenmaal snapt is het een heerlijk wapen, mijn favoriet inmiddels!
Ja, ik heb de tutorial gezien en het wapen lijkt me zeer tof en ik ga het ook zeker proberen. Ik ben nou met de Dual Blades bezig en dat is ook heerlijk om te spelen. Lekker mobiel en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Alvanosa schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:11:
[...]

Ja, ik heb de tutorial gezien en het wapen lijkt me zeer tof en ik ga het ook zeker proberen. Ik ben nou met de Dual Blades bezig en dat is ook heerlijk om te spelen. Lekker mobiel en snel.
dual blades zijn wel lekker :). Heb zelf nu hammer, dual blades, en heb net mijn armor set klaar voor mijn boog. denk dat ik dus eerst wat boogjes ga maken, en daarna weer een keer naar charge blade ga kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelus696
Als je Chargeblade gaat uitproberen moet je er wel letterlijk BAM! bij zeggen als je een volle combo met elemental discharge op een monsters hoofd land, geeft voldoening :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
angelus696 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:28:
Als je Chargeblade gaat uitproberen moet je er wel letterlijk BAM! bij zeggen als je een volle combo met elemental discharge op een monsters hoofd land, geeft voldoening :')
Dat kan ik me goed voorstellen, maar ik wil eerst de story doorspelen voordat ik andere wapens ga maken. De Charge Blade zit zeker in de opties om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
angelus696 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:04:
[...]
Die heb ik toevallig eergisteren de hele avond gespeeld. Heerlijk, maar ingewikkeld, wapen.
Die vials icm chargen van schild, chargen vh sword sword en daarna die discharge is pittig :)
Zal wel veel oefenen zijn maar ik weet nog niet of het iets voor mij is zeg maar.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik zit vanaf het begin enkel met de Long Sword te spelen. Heb eerlijk gezegd nog niet de intentie gehad om van wapen te wisselen :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Dan gooi ik er ook maar de tip in van de Insect Glaive :) Heerlijk divers met de kinsect en de mobility :)
Al met al kan je het beste gewoon es alle wapens proberen, het ene wapen is namelijk meer geschikt voor monster x dan het andere wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Thrace Grumble schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:42:
Dan gooi ik er ook maar de tip in van de Insect Glaive :) Heerlijk divers met de kinsect en de mobility :)
Al met al kan je het beste gewoon es alle wapens proberen, het ene wapen is namelijk meer geschikt voor monster x dan het andere wapen.
Ik ga op den duur wel andere wapens proberen, maar het is mijn eerste monster hunter en ik wil graag eerst 1 wapen goed hebben om de story door te komen. Daarna zal ik kijken naar het craften van andere wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
Heb ik ook hoor wbt wapens. Speel vooral met de Light Bow Gun heb nog wel een zwaardere variant maar die heb ik een paar keer gebruikt. Voor sword oid maak ik nog weel een of twee extra chars aan :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Gisteren voor het eerst nergigante gedaan, eerste stuk was vrij makkelijk. Alleen op het moment dat hij die aanval uit de lucht doet dan is het feest voorbij. Deze aanval is niet te blocken en hij 2 shot je gewoon. Hoe is dit te ontwijken? Of moet ik met flashpods hem uit deze aanval sequense halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Geteisem schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:56:
Heb ik ook hoor wbt wapens. Speel vooral met de Light Bow Gun heb nog wel een zwaardere variant maar die heb ik een paar keer gebruikt. Voor sword oid maak ik nog weel een of twee extra chars aan :X
Waarom zou je hiervoor een ander character aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
Thrace Grumble schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:57:
[...]

Waarom zou je hiervoor een ander character aanmaken?
Is geen vereiste maar vind het wel leuk om meerdere characters te hebben met eigen stijl en uiterlijk. Kost wel een boel meer tijd maar dat is relatief :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Iemand al die 5 Million Celebration pack ontvangen? Gisteravond nog bij de house master gekeken, maar helaas nog niets te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
Yukidaruma schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:58:
Iemand al die 5 Million Celebration pack ontvangen? Gisteravond nog bij de house master gekeken, maar helaas nog niets te vinden.
Volgens mij niet. Rolling out in waves las ik. Apart wel.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Geteisem schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:58:
[...]

Is geen vereiste maar vind het wel leuk om meerdere characters te hebben met eigen stijl en uiterlijk. Kost wel een boel meer tijd maar dat is relatief :9
Hehe, dat doe ik dus ook
Dacht dat ik als enige zo gek was hehe :P

FUMES et CARNES

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• angelus696
ArgantosNL schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:56:
Gisteren voor het eerst nergigante gedaan, eerste stuk was vrij makkelijk. Alleen op het moment dat hij die aanval uit de lucht doet dan is het feest voorbij. Deze aanval is niet te blocken en hij 2 shot je gewoon. Hoe is dit te ontwijken? Of moet ik met flashpods hem uit deze aanval sequense halen?
Als je deze aanval kan ontwijken heb je de fight in principe in de pocket. Wat je moet gaan leren is de Superman-jump. Deze speciale jump waarbij je dramatisch naar voren duikt activeer je door in combat te zijn met een enemy en de precieze tegenovergestelde richting van de positie van een enemy te duiken, door rennen ingedrukt te houden en twee kee op X (rollen) te drukken.

Tijdens deze Superman-jump en een paar seconde nadat je nog op je buik ligt is alle inkomende damage negatief en ben je onoverwinnelijk. Precies voor deze one-shot aanval van Nergigante moet je deze leren inzetten, vooral als je een wapen gebruikt die niet kan blokken!

Sidenote: zijn oneshot aanval zet hij meestal in:

1) als je ver weg van hem staat
2) nadat hij twee keer achter elkaar schreeuwt
3) als je een area inloopt en hij ziet je van ver staan

Neem een voordeel aan deze info, want monsters killen in Monster Hunter ligt voor een groot deel aan het kunnen voorspellen van de aanvallen van je tegenstander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
Iusedto schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:11:
[...]

Hehe, dat doe ik dus ook
Dacht dat ik als enige zo gek was hehe :P
Misschien is de rest wel gek ;)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Als Lance speler kan je die aanval toch wel blokken ?
met de power counter block bedoel ik dan, niet de gewone block.
Geteisem schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:28:
[...]
Misschien is de rest wel gek ;)
Dat zal het zijn ;)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
angelus696 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:19:
[...]

Als je deze aanval kan ontwijken heb je de fight in principe in de pocket. Wat je moet gaan leren is de Superman-jump. Deze speciale jump waarbij je dramatisch naar voren duikt activeer je door in combat te zijn met een enemy en de precieze tegenovergestelde richting van de positie van een enemy te duiken, door rennen ingedrukt te houden en twee kee op X (rollen) te drukken.

Tijdens deze Superman-jump en een paar seconde nadat je nog op je buik ligt is alle inkomende damage negatief en ben je onoverwinnelijk. Precies voor deze one-shot aanval van Nergigante moet je deze leren inzetten, vooral als je een wapen gebruikt die niet kan blokken!
Oke, dat ga ik vanavond dan maar eens proberen, ik denk dat ik deze move per ongeluk een paar keer heb uitgevoerd, En dacht waarom struikel je nou?

Neem een voordeel aan deze info, want monsters killen in Monster Hunter ligt voor een groot deel aan het kunnen voorspellen van de aanvallen van je tegenstander :)
Bedankt voor de info, vooral in dit spel is knowledge = Power.
Met een zwak wapen & kennis heb je meer kans dan sterk wapen zonder kennis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
angelus696 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:19:
[...]

Hier een korte voorbeeld vanaf 1:00:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Geteisem schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:59:
[...]

Volgens mij niet. Rolling out in waves las ik. Apart wel.
https://www.vg247.com/201...ayers-still-capcom-on-it/ Blijkbaar een bug :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
Ach so. Duurde inderdaad wel erg lang. In de tussentijd maar bugs vangen in de Ancient Forest. O-)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Ik ben verslaafd merk ik inmiddels zit alweer op 46 uur en counting.. inmiddels bij laatste stukje van de story gekomen (Zal niet spoilen) maar wat een fights! Ook nog even weekly events gedaan voordat de nieuwe actief werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelus696
ArgantosNL schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:41:
[...]
Oke, dat ga ik vanavond dan maar eens proberen, ik denk dat ik deze move per ongeluk een paar keer heb uitgevoerd, En dacht waarom struikel je nou?
PS: dit kan alleen als je wapen geholsterd is, dus gebruik je een wapen zonder block, dan eerst je wapen weg doen voordat je de Superman jump doet.

Sidenote: Wil je naast de Superman-jump ook gebruik maken van een wapen met block? Farm dan eerst de Uragaan set (3pieces) die increased blocking heeft. Nergigantes oneshot attack kan je namelijk niet altijd gegarandeerd blocken en doet soms nog erg veel damage door de block heen. de Superman-jump daarintegen tegen heeft een 100% overlevingskans!
Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste