• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 20-10 16:03

Geteisem

Forty-six and two ahead of me

Topicstarter

Monster Hunter World introduceert een levend, ademend ecosysteem waarin spelers de rol van een jager aannemen, die bloeddorstige beesten opspoort en neerhaalt. Ga alleen of met maximaal drie andere jagers op avontuur in een nieuw online drop-in multiplayer systeem dat coöperatieve multiplayer tussen Japanse en Westerse spelers mogelijk maakt, waarbij de wereldwijde spelerbasis voor de eerste keer ooit wordt verenigd.

Monster Hunter World stuurt je uit op quests om het op te nemen tegen angstaanjagende monsters en je vaardigheden te verbeteren. Loot die je verzamelt van verslagen vijanden kan gebruikt worden om nieuwe uitrusting en armor upgrades te creëren terwijl je je naadloos doorheen de verschillende habitats beweegt. Het landschap en de diverse bewoners spelen een cruciale rol en kan je strategisch in je voordeel gebruiken. Hunters zullen hun hersenen, vaardigheden en de omgeving moeten gebruiken om de intense en evoluerende gevechten te overleven, terwijl ze vechten om de ultieme jager te worden!
  • Welkom in de New World - Word een jager en verken een pas ontdekt continent, dat alleen bekend staat als 'New World', om meer te weten te komen over dit mysterieuze land.
  • [br]
  • Levend en ademend ecosysteem - Gebruik de omgeving en de fauna tot jouw voordeel. Zet bijvoorbeeld monsters tegen elkaar op om het je doelwit naar de juiste plaats te lokken, maar wees voorzichtig dat je geen gevaarlijkere situaties creëert.
  • [br]
  • Online drop-in multiplayer - Als de strijd te moeilijk is om alleen aan te gaan, kan je er 3 andere jagers uit een wereldwijde server vol potentiële teamgenoten bijhalen om je bij te staan tijdens quests door een SOS-flare af te schieten.
  • [br]
  • Jagen om nieuwe gear te maken - Versla monsters en verzamel de buit van gevallen vijanden om uitrusting en wapens te craften die gestilleerd zijn naar de verslagen monsters. Het selecteren van de juiste uitrusting kan je helpen om de zwakke plekken van je prooi uit te buiten om een voordeel te krijgen in de strijd.
  • [br]
  • Meester van de dieren - Verschillende bloeddorstige wezens bevolken de nieuwe wereld, inclusief de gekende Rathalos en de geheel nieuwe Anjanath. Je kan de monsters beklimmen en schade veroorzaken op specifieke plekken.
  • [br]
  • Naadloze gameplay - Spelers en monsters kunnen van het ene kaartgebied naar een ander reizen zonder laadschermen, terwijl de gameplay ook dynamisch overgaat tussen nacht en dag.
Overview

Battle gigantic monsters in epic locales.

As a hunter, you'll take on quests to hunt monsters in a variety of habitats.
Take down these monsters and receive materials that you can use to create stronger weapons and armor in order to hunt even more dangerous monsters.

In Monster Hunter: World, the latest installment in the series, you can enjoy the ultimate hunting experience, using everything at your disposal to hunt monsters in a new world teeming with surprises and excitement.

Setting

Once every decade, elder dragons trek across the sea to travel to the land known as the New World in a migration referred to as the Elder Crossing.

To get to the bottom of this mysterious phenomenon, the Guild has formed the Research Commission, dispatching them in large fleets to the New World.

As the Commission sends its Fifth Fleet in pursuit of the colossal elder dragon known as Zorah Magdaros, one hunter is about to embark on a journey grander than anything they could have ever imagined.

Links:
http://www.monsterhunterworld.com/uk/
http://www.capcom.com/
https://en.wikipedia.org/wiki/Monster_Hunter:_World

Beginners guide:

Beginners tips:
http://www.pushsquare.com...erything_you_need_to_know

Spelers Tweakers:

Alvanosa
Amoebe
Asmekiel
Daradius
Dxterminator87
Fawaka-W
gakkienl
Gnauw
Heisenberg1408
lompe_lars
Mvbaardwijk
Scrisissszzz
Seroczynski
Solllie
TheGrumpmeister
TheMallakai
ThraceG
Uchihaice
Valandinz
vdNiet-forSpeed
Youri079kersnaamgebrui
Nipje!
Noloog

Mocht je erbij willen in de lijst. Geef een gil in een PB. :) Zelfde natuurlijk als je niet wilt dat je ID hier staat.

[Voor 5% gewijzigd door Geteisem op 03-07-2018 08:34]

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Oke om maar even een discussie te starten. Van het weekend de BETA voor PS plus leden. Ik ga wel even testen op de PS4 Pro van het weekend. Een game waar ik al een tijd erg naar uitkijk. Wat ik tot nu toe heb gezien en gelezen belooft veel goeds. Dus nog meer mensen aan de BETA dit weekeinde? Deel ook je ervaringen in dit Topic.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Grumpmeister schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:13:
[...]

Misschien dat ik toch maar eens PS Plus aanschaf dan, want ik ben enorm benieuwd. Alle voorgaande delen sinds Freedom Unite 2 gespeeld en ik baalde wel dat XX niet naar de Switch kwam voor het westen. Dit gaat waarschijnlijk ook een game worden waarin ik een double dip ga doen met PS4 en PC, aangezien PS4 eerder gereleased gaat worden.

Het enige en grootste nadeel is dat de tante van m'n vrouw vanaf vandaag t/m zondag langs komt (vanuit Turkije, dus een beetje gemeen om d'r een weekend straal te negeren :P )... Dus ik weet niet of ik er tijd voor ga hebben... Argh!

[...]
Voor dit soort acties wel de moeite waard dat Plus. Ja en ik game af en toe wel online. Maar ben toch meer van de SP normaliter.

Kijk erg uit naar deze titel. Ben ook benieuwd of dat samenwerken met andere spelers een beetje soepel gaat.
Gelukkig niet veel op het programma staan dit weekend. Dus hopelijk zaterdagmiddag/avond aan de slag.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Grumpmeister schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:32:
[...]

Even gekeken: "The beta kicks off this Saturday, December 9, at 9 AM PT / 12 PM ET / 5 PM GMT and runs until the same time on Tuesday, December 12", dus ik kan 'm ook nog spelen *O*

Bekijk deze video anders maar eens, geeft een beetje een indruk (gameplay van Gamescom dit jaar):
[video]

Ik wilde eigenlijk een Monster Hunter 3 video linken, maar visueel is dit een stuk indrukwekkender geworden en geeft dit toch de beste indruk.
Had deze video nog niet gezien. Nu ben ik helemaal hyped. Zin in. Ga veel uren 'kwijt' zijn aan deze titel denk ik. _/-\o_

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Iusedto schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:51:
Beta weekend is alleen voor de PS4 ?
Kan niets vinden voor de Xbox
Exclusief voor PS plus leden zelfs. Verder ook niets vernomen wbt het Microsoft kamp.

Van dit filmpje word ik ook wel weer erg vrolijk. Genoeg wapens in ieder geval.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Als het goed is vanavond al de download aanzetten die komt volgens een US site vanavond beschikbaar. En dan morgen te spelen.

Hieronder ook alvast link naar de Monster Hunter: World Beta Test - Beginner's guide etc.

http://game.capcom.com/manual/MHW/pre/en/ps4

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Oke download loopt inmiddels 5,470 GB. 15 min. werk ongeveer. Benieuwd of ik zo na het eten al kan testen. :9

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Was in slaap gedonderd na het eten. Dus ga nu even een poging wagen. Ben benieuwd :)

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Gisteren de 3 missies achter elkaar voltooid single player mode. Echt heel veel uitdaging zat er niet in. Alleen die tweede had ik ff wat moeite mee. Maar wel wat ik er van verwacht had ongeveer. Sowieso een must buy voor mij deze titel.

Ziet er allemaal erg gelikt uit en de cutscenes zijn ook leuk gedaan en lekker over the top. Toen ik gisteren voor een gevecht een maaltijd at in game bijv.

Zin in!

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
CrapperDeCrap schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:38:
[...]

Van horen zeggen dat de moeilijkheidsgraad in de beta lager ligt dan straks in de volledige game.
Had ik ook wel verwacht en kan ik alleen maar toejuichen.
Grumpmeister schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:51:
[...]

Dat denk ik ook wel, dit lijkt voornamelijk een stresstest te zijn (en gezien de connectie problemen lijkt dat ook zeker nuttig te zijn geweest). Een 4 ster difficulty tegenstander kan ik me ook lastiger herinneren dan dat deze is.

Maar goed, het geeft in ieder geval een indruk, en speelt (vind ik) erg lekker weg. Deze gaat dus sowieso komen op release dag :)
Goede gameplay en mooie graphics. Must buy voor iedereen die van action RPG houdt.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Hiervoor ook nog geen Monster Hunter gespeeld. Toch maar even Tri Ultimate voor de Wii U op de kop getikt. Van de week maar eens mee aan de slag. Goede voorbereiding is het halve werk.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Grumpmeister schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:37:
Ik heb de beta toch vaker gespeeld dan dat ik had verwacht. Vaak doe ik maar een enkele playthrough en dat was het dan. Maar ook gisteren wat hunts online gedaan (matchmaking werkte gisteren goed).

[...]

Mocht je zin hebben / hulp nodig hebben online, laat het maar eens weten, dan kan ik wel even meedoen. Mits online op de WiiU nog werkt (wel gewoon 3U he? Niet Tri voor de Wii :p).
Is goed lol. Ja wel Ultimate voor de Wii U. Krijg het spel als het goed is vandaag of morgen binnen. Dus hopelijk deze week aan de slag. :)

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Ik heb de Wii U versie van Ultimate sinds gisteren binnen. 2e hands op de kop getikt voor een schappelijk prijsje. Maar goed gisteren niet kunnen spelen ivm The Last Jedi premiere.

Ga even oefenen vanavond en morgen hopelijk en wellicht morgen of van het weekend even online proberen. Al zullen mijn skills niet denderend zijn verwacht ik. Zin in ieder geval.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Grumpmeister schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:28:

[...]

Maak je maar niet te veel zorgen of online goed gaat of niet, iedereen begint ergens en als je begin-armor draagt zal niemand je raar aankijken hoor. Ik ben benieuwd of het nog wat gespeeld wordt, misschien vanavond nog even kijken. Dit weekend heb ik waarschijnlijk wel tijd als je een keer hulp nodig hebt.
Ben ik ook benieuwd naar of het uberhaupt nog online gespeeld wordt. Maar goed van het weekend zal ik zeker even online gaan kijken. Zijn de meeste dingen Solo te doen of hoe moet ik dat zien?

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Grumpmeister schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:02:
MH3U net maar eens opgestart, was toch wel benieuwd. Helaas is het niet super actief meer online, zijn ong. 100 man bezig nu.

M'n account van de 3DS overgezet naar de WiiU, ik heb een ruime 170 uur erin zitten :') . Maar goed, het is weer speelbaar op de WiiU (savegame was locked), dus ik kan van het weekend wel eens wat helpen :)

Volgende keer toch maar even in de control sets kijken, misschien is er wat anders mogelijk...
Ik ben sinds vanochtend even aan het oefenen. Maar damn Super Noob voel ik mij nog. Maar goed zal na een tijdje vast beter gaan.
Was ik al bang voor dat het online gebeuren zo goed als uitgestorven is. Misschien vanavond of morgen even online.

Ik duik nog heel even in practice mode lol. :o

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Grumpmeister schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 16:16:
[...]

Het is inderdaad wel merkbaar dat World heel wat Quality of Life changes heeft gekregen, en dat het echt voor consoles gebouwd is. Zo is het bij 3U ook heel merkbaar dat de camera maar een bepaalde aantal standpunten qua hoogte heeft. Hoe meer ik er van zie, hoe meer ik er naar uit kijk.

En ik zie inderdaad dat een complete free roam mogelijk is binnen MHW (zonder timer). Erg gaaf :D
Ach vind het wel vermakelijk en heb wel een Arena monster verslagen vanmiddag. Ga er zo nog maar eens een proberen. Beetje armor en wapens upgraden. Goede opwarmer voor januari in ieder geval. d:)b

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Trailer ziet er goed uit. Nog even geduld hebben.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
WahWah schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:56:
[...]

OMG daar gaan we weer met het lange wachten. Was hetzelfde met de Japanse versies naar Westerse versies van de vorige games |:(

Moet ik mssn toch ergens een PS4/Xbox op de kop tikken. Vraag me wel af, hoe zit het met je account. Kan je die gewoon vrij spelen op elk platform? Je begint op PS4, en dan als de PC versie uitkomt dan haal je die en kan je verder waar je gebleven bent?
Reken daar maar niet op bij de meeste spellen is dat platform bound.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Grumpmeister schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:07:
[...]

Dit, ik ben er ook erg bang voor. Nu had ik er toch al wel rekening mee gehouden, en misschien / hopelijk komt er een soort van transfer program (zoals WiiU / 3DS had), maar ik denk dat ze daarmee te veel tegen de schenen van Microsoft / Sony aan schoppen. Tussen WiiU en 3DS was nog enigszins logisch omdat je van home console naar portable kon gaan zodat je onderweg door kon grinden. Maar zolang er geen vorm van account creation komt, zal het waarschijnlijk aan je PSN / Xbox Live ID hangen (waarbij Xbox de grootste kans heeft tot overzetten, maar aan de andere kant (voor zover ik lees) verreweg het minst populaire platform is voor dit spel).
Beetje hetzelfde verhaal als de character migration bij GTA V. Dat was ook platform afhankelijk en ging niet zonder slag of stoot.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Had het zelf ook niet verwacht nee lootboxes in deze game. Nog een paar weken. 8)

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Mooi ding hoor die Monster Hunter Playstation PRO. Het is dat wij al een PRO en normale hebben staan. :X

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
-SaveMe- schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:52:
Voor de liefhebbers, any (?) een uitgebreide weapons guide

Ik ga de game niet spelen, niet zo mijn ding en veel te veel leukere spellen om te spelen.
Fijn dat je dit even meld in het Monster Hunter topic en nee hier zitten vast geen liefhebbers. |:(

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
@Mvandenberg91 Zal je vanavond ook even toevoegen. Als het goed is ligt ie vrijdag hier ook op de mat. d:)b

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Voeg mij ook maar toe psn: Amoebe. Hopelijk dalijk genoeg Tweakers om mee te hunten.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Ben ook een (redelijke) newbie. Heel klein beetje Ultimate op de Wii U gespeeld. Heb er zin in ieder geval. Vrijdag!

@Valandin Klinkt inderdaad wat karig. Maar zijn vaak ook zowat speedruns / de snelle manier van uitspelen. Op de manier waarop ik meestal een spel speel kom ik wel aan het dubbele. Maar goed blijft speculeren.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Valandin schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:06:
[...]

Precies, en er komen natuurlijk uitbreidingen, nieuwe hunts, en hele lastige hunts.. blijft vast wel goed te doen.
Beetje mazzel - Ik ben vrijdag toevallig vrij gezien er nieuw glas ingemeten moet worden bij mij thuis, kan ik al wat eerder spelen..
Moet helaas de hele dag 'werken' maar goed na het eten is het Monster Hunter. 8)

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Mvandenberg91 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:04:
Gewelidge review van Gamer.nl

https://gamer.nl/artikelen/review/monster-hunter-world/

PS: Ps4 Pro versie is besteld kan niet wachten tot die binnenkomt morgen!
Flinke score, review lees ik later.

Maar is er een aparte Pro versie van de game? :+

Morgen ook aan de slag op de Pro in ieder geval.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Leuk voor @Raxious en anderen. Maar het blijft jammer dat er toch veel winkels zijn die dit doen. Zo gaat het nut en de lol van een Pre-order ook totaal verloren.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Ja al had ik deze week ook weinig tijd gehad om rond te zoeken waar ik hem voor de release mee kon krijgen. Dus ja het is wel makkelijk maar het levert tegenwoordig totaal geen voordeel meer. Waarschijnlijk ben ik nog duurder uit ook maar goed dat maakt de zin om te spelen niet minder.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Zal vast wel veel hulp te vinden zijn in dit Topic. Veel mensen hebben elkaar ook al toegevoegd op PSN. Moet goedkomen lijkt mij. De hype is real B)

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Ach deze game gaat hier in ieder geval voor de backlog. Zodra die morgen binnen is gaat er gespeeld worden.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Vanavond niet heel veel tijd. De rest van het weekend hopelijk wel. Naast de huishoudelijke verplichtingen. :)

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Voeg je vanavond wel even toe als ik thuis ben. Hoe meer Tweakers hoe meer vreugd. :D

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Ben ook 'eindelijk' aan het installeren hier. Zal zo nog even wat mensen toevoegen. Straks even proberen en vanaf morgen echt aan de slag. Lijstje zou handig kunnen zijn al weet ik niet of ik dat beter in de sticky post kan opnemen.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Even een character en companion aangemaakt.
Voor een Bow gun gegaan terwijl ik in spellen normaliter zou kiezen voor een zwaard oid.
Beetje geofend met het wapen en een quest gedaan. Heerlijke sfeer, mooie graphics en goede muziek. Morgen weer verder. d:)b

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Vanmiddag zal ik even de openingspost aanpassen met de in dit Topic achtergelaten PSN id's en Xboxlive id's. Mocht je daar bezwaar tegen hebben stuur even een PB dan verwijder ik je ID. Zo wordt het wat overzichtelijker.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
-SaveMe- schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:23:
[...]

Mss ook even de guide linkjes en videos meenemen ?

En hebben we deze al gezien, de launch trailer ?

[video]
Goede aanvulling. Ik zal de Guides ook meenemen ja wel zo handig.

En inmiddels al gespeeld? :9

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
mprkooij schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:30:
Ik vind Monster Hunter er wat wazig uitzien op de PS4 alsof er een soort wazige filter overheen zit. Weet iemand of die een optie is die je uit kunt zetten?
Is mij nog niet opgevallen. Speel zelf op de PRO met Graphics priority aan. Maar wellicht is het gewoon de stijl van de Game waardoor dat zo lijkt.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
De reviews zijn in ieder geval erg positief tot nu toe. Erg lovend en hoge cijfers. Jammer dat Tweakers deze game overslaat.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Ben later vanmiddag pas weer thuis maar kriebelt al weer behoorlijk. Sorry schat, vanavond is voor Monster Hunter.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
-SaveMe- schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 17:58:
Ook net begonnen. Nog in de tutorial. Snap de comments over de graphics wel. Het is inderdaad een beetje fuzzy en flets. Maar dat zit in de 3d engine, de hud is bijvoorbeeld wel heel vibrant qua kleuren. Verder vind ik het wel mooi uit zien. Animaties zijn soms wat cluncky.

En ik moest de opening doen met normal controls, terwijl ik altijd Y inverted speel. Kon ik pas aanpassen toen we aan land waren. Beetje onhandig :)

@Geteisem Thanks voor het aanpassen van de OP! oOo

En hier wordt uitgelegd wat affinity is en hoe het werkt mbt de damage van je wapen!

[...]
Net nog even snel een questje gedaan. Ja het is best blurry bij tijd en wijlen viel mij op. Is de stijl en moet er eerlijk gezegd ook even aan wennen. Al vind ik het nog steeds een fraai geheel en erg levendig.

Nog geen hulp nodig gehad. Maar dat komt straks wel bij de wat moeilijkere Monsters. Wapen krijg ik gelukkig met het uur beter onder de knie. Maar voel mij nog redelijk Noob.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Ik ga er vanuit dat alle armors sets hebben. Zou een beetje vreemd zijn als dit niet het geval is.
Ga maar weer even jagen voordat ik nog even in huis aan de slag moet. O-)

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Ben nu bezig met de Hunter armor. Vind ik t beste bij mijn character passen. Maar goed ik ben voorlopig nog wel even zoet en verwacht ook wel meer dan 2 characters te gaan maken.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Lekker co uppen weer. PSN ligt er wederom uit.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Ja ik heb ook alweer een aantal Co-ups met vreemden gedaan. Heerlijk spel.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
sabriel schreef op maandag 29 januari 2018 @ 08:25:
[...]

Hoe start je dan een co-op. Gisteren geprobeerd met een maat van me te gaan doen, maar we zagen elkaar elke keer niet. Moet je dan de quest accepten voor 2 players en kan je dan iemand met wie je wilt spelen inviten ?
Ik heb alleen SOS-signals gejoined en uitgegeven tot nu toe. Dus je zou het met een SOS-signal kunnen proberen. Rest heb ik helaas nog geen ervaring mee. Wellicht iemand anders hier in het topic?

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Tik nu de 11 uur aan. Maar dit spel schreeuwt om gespeeld te worden. Dat het maar weer snel weekend mag zijn. :X

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Grumpmeister schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:55:
Ik heb de Gathering of Tweakers Squad aangemaakt. Als je een invite wilt, laat het maar even weten. Zo te zien moet ik daarvoor in je play sessie zitten. M'n PSN staat in de OP.
Stuur de invite maar. :) Ga net stoppen. Morgen weer aan de 'bak'.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Grumpmeister schreef op maandag 29 januari 2018 @ 23:05:
[...]

Ik wist even niet welke PSN bij welke gebruiker hoorde. Ik voeg je morgen wel toe dan, moet ervoor in dezelfde game sessie zitten.
Niet over nagedacht eigenlijk en mijn PSN staat natuurlijk ook niet (meer) in mijn signature. Is goed morgen ga ik sowieso weer aan de hunt. d:)b

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Ook maar eens wat meer in dat researchen etc. duiken denk ik. Gebruik daar nu gewoon veel te weinig van en doe maar wat. Maar goed zo veel te doen en ontdekken in deze game. Voorlopig wel even zoet mee.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
@Grumpmeister Stuur mij maar een invite als je wilt. Ben nu online.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Op een of andere manier krijg ik mijn Sony headset niet aan de praat in MHW. Dan maar even via de cam.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Gisteren gestopt na de Balloon quest die ik gesolod heb. Paolumu viel erg mee. Beetje ontwijken en schieten met mijn light Bow Gun did the trick. Ben nog te laag qua rank etc. om met de Grumpmeister mee te doen zo zag ik dat gisteren in Game ook al. Ben er vanavond sowieso nog wel even en wellicht ook om wat Tweakers te helpen met quests.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Grumpmeister schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:40:
[...]

Och, ik kan best eens erbij springen, maar toen je gisteren de quest gepost had moest je nog het story element doen, dus kon ik niet joinen :)
Ja, ik had het dus andersom. Zag een quest van jou staan en kon niet joinen omdat mijn Ranking te laag was. :)

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Nog steeds blij dat ik voor de Light Bow heb gekozen als redelijke noob. Van een afstandje knallen en nog steeds lekker mobiel en natuurlijk de vele verschillende soorten ammo. Volgende character wordt vast wel iets met Swords.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Ah kan ik m net zo goed deleten. Niet op zitten letten. :F

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
ourplayground schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:54:
heeft een van jullie die heavy bow gun al geprobeerd? Die staat voor mij voor vanavond op de "to do list".
Ik heb tot nu toe alleen de light gebruikt. Wel alvast de heavy geupgrade maar nog niet getest. Ben benieuwd. :)

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Gisteren ook niet kunnen spelen lag ziek in bed. Hopelijk van het weekend beter.
Heb ook weer een paar spelers aan de openingspost toegevoegd.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Lijkt wel of er weer storing is bij PSN zo rustig het is qua Tweakers in MHW. Vermaak mij in ieder geval nog goed met de game. > 33 uur and counting... :)

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
-SaveMe- schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 22:45:
[...]

Druk weekend hier. Social life enzo ;) Ik hoop morgen wat uurtjes te pakken O-)
Social life is overrated. Mijn vriendin is in ieder geval rustig serie kijken. Maar goed ik kap dalijk ook denk. :9

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Wat kan je trouwens allemaal bij die Elder Melder. Alleen maar zooi omsmelten in spullen die je wilt oid?
Nog geen goede indruk of guide van gevonden.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Zo ook eindelijk aan de High Rank gear en Decorations begonnen sinds net. Moet mijzelf wel weer even dwingen om te stoppen met spelen. Tijden niet zo hooked aan een game geweest. Morgen weer lekker verder. B)

[Voor 3% gewijzigd door Geteisem op 04-02-2018 23:05]

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Seroczynski schreef op zondag 4 februari 2018 @ 23:10:
[...]

Ik ben nog helemaal niet online gegaan. Dacht dat een squad niets meer was dan 4 man multiplayer? Als er een dergelijks iets is dat op een guild lijkt, lijkt me dat wel leuk om te joinen.
Squad is in principe een guild. Zo kan je ook Squad sessions joinen. Van daaruit samen dingen ondernemen etc.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Seroczynski schreef op zondag 4 februari 2018 @ 23:51:
Oh dat klinkt wel tof. Ben nog niet zo heel ver maar mocht dat niet uitmaken dan dikke prima :)
Is voor iedereen van Tweakers dus hoe ver je bent maakt niet uit. Zijn ook nog meer ‘beginners’. Ik ben momenteel niet online in MHW. Maar misschien kan iemand je een invite sturen.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Misschien doe ik ook nog wel even mee als er plaats is. Goed te zien dat er veel Tweaker activiteit is in MHW.

[Voor 3% gewijzigd door Geteisem op 05-02-2018 11:19]

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Vanochtend op het werk ook nog een tijdje over Monster Hunter gehad. Collega is inmiddels ook helemaal fanatiek. Slaat goed aan dit spel zo ook overal te lezen op het web. Hopelijk wordt er in de toekomst nog wat leuke content toegevoegd.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Booyaa schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:19:
Ik zit te twijfelen om deze game te kopen maar iets houd mij tegen. Is er genoeg content of is het niet gewoon een grind fest ?
Je bent niet verplicht om te grinden. Al hoort het er wel bij vind ik. Zeker bij End game.
Maar de Story dus het verhaal volgen rechtvaardigt naar mijn mening al de prijs van aanschaf en dat vind ik niet eens het leukste van de game.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Booyaa schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:35:
[...]

Wat is dan wel het leukste?
Verzamelen/forgen van Gear en wapens (deels grind). Samen spelen/de Co-up. Mensen helpen met quests/missies en vice versa. En natuurlijk de Tweakers Squad :+ Maar goed mijn mening en ik ben behoorlijk enthousiast over het spel er zullen er ook zat zijn die dat minder zijn natuurlijk.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Seroczynski schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:15:
[...]

Ik gok dat ik de game voornamelijk rond de 25 FPS speel met mijn PS4 fan op MAX TURBO JET, en ja die zijn helemaal stofvrij voor de rest.
Wel een spel dat de Fan enorm doet blazen inderdaad. Heb af en toe het idee dat de Pro gaat opstijgen.
Heb ik bij andere spellen nog niet ervaren in die mate.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
HR is goed te doen hoor. Gister de eerste Solo gedaan. Zolang je beseft dat je geen Superhero bent en dus moet dodgen etc. ;)

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Gisteren ook nog lekker eieren gezocht met @-SaveMe- . Volgens mijn collega staan die Wyvern eieren gewoon op de map trouwens. _O-
Ook nog een paar HR draken solo gedaan. Blijft een geweldig gevoel. :)

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Thrace Grumble schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:17:
[...]

Off-topic: jouw in game name is?
Gewoon on topic wat mij betreft. Tinu en PSN = Amoebe. :)

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Story is best kort. Maar zal niks spoilen. Vandaag nog even wat dingen nalezen want zelfs na bijna 40 uur vallen er nog dingen te leren. Hopelijk vanavond nog wel tijd om te spelen.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Moet m nog wel een keer van de optional list afstrepen die Eier quest. Van de week wellicht lol. Ach inderdaad goed items verzameld en de tijd gaat tijdens het spelen sowieso snel. Bijna mijn eerste Beta HR set compleet dat dan weer wel.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Alvanosa schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:50:
[...]

Ik heb die van de lijst gekregen door een SOS flare af te vuren, daarna heb ik het monster opgezocht om te vechten met hem en de andere 2 die intussen waren gejoined hebben toen rustig de eieren kunnen pakken.
Ook een mooie oplossing inderdaad. Totaal geen interessante quests maar van openstaande optionals speelt mijn OCD op :+

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Thrace Grumble schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:54:
[...]

Dan wil ik niet weten hoe je met MH Gen. omging ;)
En serieus, niemand die enthousiast wordt van die Cooking video die ik linkte? :p Gogo watch! :p
Gen niet gespeeld. Ik ga zo even het Cooking filmpje kijken. Maar er moet ook nog 'gewerkt' worden. :9

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Handig Cooking filmpje trouwens. Had ik eerder moeten weten dit. Op het werk ook even gedeeld.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Seroczynski schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:31:
[...]

Ik ben nog even twee pagina's terug gegaan, maar zie het filmpje nergens staan.
Staat een pagina terug. :)

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Seroczynski schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:11:

On a sidenote, wat moet ik precies doen om de Tweakers squad te joinen? Willekeurig iemand joinen, of GrumpMeister? En kan dat zonder iemand te 'storen' in zijn sessie?
Gewoon de GrumpMeister 'lastigvallen'. Doet iedereen :Y

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
angelus696 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:26:
PSA: Ik kan iedereen aanraden om de Plunderblade voor je Palico te krijgen als je Rotten Vale hebt unlocked. Geeft je gemiddeld 4 items in het Quest reward scherm erbij, en als hij het wapen een beetje geleveld heeft door quests te doen krijg je tijdens je quest sessies meer shiney loot op de grond ook.

info: https://www.polygon.com/m...ment-plunderer-grimalkyne
Goede tip. Van de week even naar kijken. Verdomde zin om te spelen weer. Capcom damn you! :'(

[Voor 8% gewijzigd door Geteisem op 07-02-2018 09:27]

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Daradius schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:14:
vanavond ga ik even de Tobi-Kadachi HR hunten, en de HR Rathalos. Iemand toevallig zin om gezellig mee te gaan ? :) heb ook een investigation voor een tempered Tobi-Kadachi.
Heb op zich wel zin om mee te gaan. Mits niet te laat. :)

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Daradius schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:57:
[...]

Ben aan het begin van de avond gewoon online (rond een uur of 6), weet niet of je al in mijn friend list staat, maar mijn psn is: Daradius.

@Grumpmeister gezelliggg, dan hebben we vanavond weer wat te doen :).

[...]
Hopelijk wel hoog genoeg. Weet mijn rank niet uit mijn hoofd. Wel al bijna een complete HR set compleet inmiddels. :) Zal je vanavond wel even toevoegen anders.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Godver gister die suffe nog openstaande Egg quest met @-SaveMe- gedaan. Vinkt ie m bij mij niet af. Ik wacht anders wel even tot de volgende update. Geen zin om optionals tot in het oneindige te herhalen.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Thrace Grumble schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 08:42:
[...]

Die 5 of 4 star quest? Die zou ik graag vanavond nog ff doen, dus als je mee wilt... ;)
4 uit mijn hoofd. Ja ik huiver. Want als ie nou weer niet telt. Was laatst ook al een fix voor in de update met bounties die niet afgestreept werden. ;w

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Heb ik ook hoor wbt wapens. Speel vooral met de Light Bow Gun heb nog wel een zwaardere variant maar die heb ik een paar keer gebruikt. Voor sword oid maak ik nog weel een of twee extra chars aan :X

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Thrace Grumble schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:57:
[...]

Waarom zou je hiervoor een ander character aanmaken?
Is geen vereiste maar vind het wel leuk om meerdere characters te hebben met eigen stijl en uiterlijk. Kost wel een boel meer tijd maar dat is relatief :9

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Yukidaruma schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:58:
Iemand al die 5 Million Celebration pack ontvangen? Gisteravond nog bij de house master gekeken, maar helaas nog niets te vinden.
Volgens mij niet. Rolling out in waves las ik. Apart wel.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Iusedto schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:11:
[...]

Hehe, dat doe ik dus ook
Dacht dat ik als enige zo gek was hehe :P
Misschien is de rest wel gek ;)

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Ach so. Duurde inderdaad wel erg lang. In de tussentijd maar bugs vangen in de Ancient Forest. O-)

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
-SaveMe- schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:55:
[...]
Damn! Dat meen je niet. Dat zuigt wel. Blij dat ik hem gehad heb. En die Herbivore eggs ook...
Herbivore heb ik maar die andere heeft ie niet afgestreept. Grrrrrr :'(

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Wordt wel tijd voor wat bugfixes. Kan bepaalde quests gewoon niet completen. Come on Capcom. Verder blijft het natuurlijk een heerlijke game dat dan weer wel.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
De Tweakers Squad zit binnen de kortste keren vol mooi wel. Al is een cap van 50 wel laag imho.
Dus voor alle aarzelaars en lurkers. :)

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Zitten ook nog wel wat quest bugs in de game. Misschien is dit er ook een van. Koffiedik kijken.

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Alvanosa schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:47:
[...]

Ik heb de verdomde Diablos 3 maal moeten doen daarom. :(
Ik zeg 1 ding. Eieren! :'(

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Heb ze inmiddels al 2 x ingeleverd grapjas. Nog steeds niet afgevinkt. ;w

www.gevoeligeplaten.nl

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Hij was vast te fanatiek aan het hakken. Maar zou wel heel makkelijk worden met 3 faints pp :)

www.gevoeligeplaten.nl

Pagina: 1 2 3

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee