• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 20-10 16:03

Geteisem

Forty-six and two ahead of me

Topicstarter

Monster Hunter World introduceert een levend, ademend ecosysteem waarin spelers de rol van een jager aannemen, die bloeddorstige beesten opspoort en neerhaalt. Ga alleen of met maximaal drie andere jagers op avontuur in een nieuw online drop-in multiplayer systeem dat coöperatieve multiplayer tussen Japanse en Westerse spelers mogelijk maakt, waarbij de wereldwijde spelerbasis voor de eerste keer ooit wordt verenigd.

Monster Hunter World stuurt je uit op quests om het op te nemen tegen angstaanjagende monsters en je vaardigheden te verbeteren. Loot die je verzamelt van verslagen vijanden kan gebruikt worden om nieuwe uitrusting en armor upgrades te creëren terwijl je je naadloos doorheen de verschillende habitats beweegt. Het landschap en de diverse bewoners spelen een cruciale rol en kan je strategisch in je voordeel gebruiken. Hunters zullen hun hersenen, vaardigheden en de omgeving moeten gebruiken om de intense en evoluerende gevechten te overleven, terwijl ze vechten om de ultieme jager te worden!
  • Welkom in de New World - Word een jager en verken een pas ontdekt continent, dat alleen bekend staat als 'New World', om meer te weten te komen over dit mysterieuze land.
  • [br]
  • Levend en ademend ecosysteem - Gebruik de omgeving en de fauna tot jouw voordeel. Zet bijvoorbeeld monsters tegen elkaar op om het je doelwit naar de juiste plaats te lokken, maar wees voorzichtig dat je geen gevaarlijkere situaties creëert.
  • [br]
  • Online drop-in multiplayer - Als de strijd te moeilijk is om alleen aan te gaan, kan je er 3 andere jagers uit een wereldwijde server vol potentiële teamgenoten bijhalen om je bij te staan tijdens quests door een SOS-flare af te schieten.
  • [br]
  • Jagen om nieuwe gear te maken - Versla monsters en verzamel de buit van gevallen vijanden om uitrusting en wapens te craften die gestilleerd zijn naar de verslagen monsters. Het selecteren van de juiste uitrusting kan je helpen om de zwakke plekken van je prooi uit te buiten om een voordeel te krijgen in de strijd.
  • [br]
  • Meester van de dieren - Verschillende bloeddorstige wezens bevolken de nieuwe wereld, inclusief de gekende Rathalos en de geheel nieuwe Anjanath. Je kan de monsters beklimmen en schade veroorzaken op specifieke plekken.
  • [br]
  • Naadloze gameplay - Spelers en monsters kunnen van het ene kaartgebied naar een ander reizen zonder laadschermen, terwijl de gameplay ook dynamisch overgaat tussen nacht en dag.
Overview

Battle gigantic monsters in epic locales.

As a hunter, you'll take on quests to hunt monsters in a variety of habitats.
Take down these monsters and receive materials that you can use to create stronger weapons and armor in order to hunt even more dangerous monsters.

In Monster Hunter: World, the latest installment in the series, you can enjoy the ultimate hunting experience, using everything at your disposal to hunt monsters in a new world teeming with surprises and excitement.

Setting

Once every decade, elder dragons trek across the sea to travel to the land known as the New World in a migration referred to as the Elder Crossing.

To get to the bottom of this mysterious phenomenon, the Guild has formed the Research Commission, dispatching them in large fleets to the New World.

As the Commission sends its Fifth Fleet in pursuit of the colossal elder dragon known as Zorah Magdaros, one hunter is about to embark on a journey grander than anything they could have ever imagined.

Links:
http://www.monsterhunterworld.com/uk/
http://www.capcom.com/
https://en.wikipedia.org/wiki/Monster_Hunter:_World

Beginners guide:

Beginners tips:
http://www.pushsquare.com...erything_you_need_to_know

Spelers Tweakers:

Alvanosa
Amoebe
Asmekiel
Daradius
Dxterminator87
Fawaka-W
gakkienl
Gnauw
Heisenberg1408
lompe_lars
Mvbaardwijk
Scrisissszzz
Seroczynski
Solllie
TheGrumpmeister
TheMallakai
ThraceG
Uchihaice
Valandinz
vdNiet-forSpeed
Youri079kersnaamgebrui
Nipje!
Noloog

Mocht je erbij willen in de lijst. Geef een gil in een PB. :) Zelfde natuurlijk als je niet wilt dat je ID hier staat.

[Voor 5% gewijzigd door Geteisem op 03-07-2018 08:34]

www.gevoeligeplaten.nl

• Grumpmeister
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 30-11 15:41
@WahWah : Deze zag ik gisteren langs komen, misschien wel handig als je met Hammer wilt beginnen:

Juist het filmpje van de Bow hierboven laat mij er naar neigen om dit goed te leren, dat ziet er zo tof uit. Hoewel hij ook best wat items (zoals Barrel Bombs, Shock Traps, etc) gebruikt... Dat Long Sword wat meer opties had kwam ik pas in m'n laatste speelsessie (online, tegen die 2*, want volgens mij werd bij 'continue with same party' een willekeurige hunt geselecteerd) achter. Dus die maar minimaal kunnen testen, want dat beest was binnen 20 seconden dood. Ik had amper m'n spirit charge vol :')
Geteisem schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:04:
Ik heb de Wii U versie van Ultimate sinds gisteren binnen. 2e hands op de kop getikt voor een schappelijk prijsje. Maar goed gisteren niet kunnen spelen ivm The Last Jedi premiere.

Ga even oefenen vanavond en morgen hopelijk en wellicht morgen of van het weekend even online proberen. Al zullen mijn skills niet denderend zijn verwacht ik. Zin in ieder geval.
Maak je maar niet te veel zorgen of online goed gaat of niet, iedereen begint ergens en als je begin-armor draagt zal niemand je raar aankijken hoor. Ik ben benieuwd of het nog wat gespeeld wordt, misschien vanavond nog even kijken. Dit weekend heb ik waarschijnlijk wel tijd als je een keer hulp nodig hebt.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Grumpmeister
Er komt nog een beta periode voor alle PS4 users :)

https://twitter.com/monsterhunter/status/941699386836336641

Dus voor iedereen die zin heeft, het weekend voor Kerst. Mooi cadeautje :)

[Voor 15% gewijzigd door Grumpmeister op 15-12-2017 22:16]

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Grumpmeister
Mvandenberg91 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:17:
[...]

Ik ga maar de hele dag op internet zoeken en hopen op een wonder :P
Zorg dat je wel je Poogie aait, dat zorgt voor geluk!

Calestra schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:04:
Op de PRO heb je 3 opties: 4K mode, performance mode(10-15 extra fps), en graphics mode.

Ben ook voorstander van dat iemand een kassabonnetje post :)
Ik ga voor de graphics mode :) :9
Maar eerste nog ff Death of the outsider uitspelen ...

EDIT

Eerste Event quest is bekend
This event quest has a 5-star difficulty level, requires a Hunter Rank of at least 6 to access, and will pit hunters in the Arena to slay 8 Barnos. Clearing this quest will reward exclusive materials that can be used to forge the Mechanical Beast Cat Grinder weapon and an armor set that will make your Palico look like the Watcher from Horizon Zero Dawn. The quest will be available until February 9 at 08:59 Japan time (which would be February 8, 23:59 GMT).

Nog onduidelijk of deze alleen in Japan of ook Europa/VS live gaat :/

[Voor 57% gewijzigd door -SaveMe- op 25-01-2018 17:54]

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Mvandenberg91
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 30-11 14:04
Helaas nog niet veel tijd gehad. Maar vanavond ga ik lekker veel spelen(Mocht iemand willen spelen die me al toegevoegd had laat het even weten!)

PS wat is die PS4 Pro mooi _/-\o_

http://i68.tinypic.com/2z4laoo.jpg

[Voor 26% gewijzigd door Mvandenberg91 op 27-01-2018 21:23]

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter

www.gevoeligeplaten.nl

• Alvanosa
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 01-12 15:29
Triguld schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:01:
[...]

Nergigante en Teo vind ik best pittig. Maar begin nu Nergi te leren kennen. :) Ging idd best lekker hoor! Volgende keer 2 mega bommen meenemen. ;)
Haha ja zal ik doen, ik vergeet dat soort dingen telkens. Ik moet echt een farm set maken.

Ook nog een handige lijst gevonden:

[Voor 11% gewijzigd door Alvanosa op 14-02-2018 13:04]

PSN: Alvanosa

• Realshadow
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 15-10 14:45
Geteisem schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:50:
Wees blij dat er internet is tegenwoordig. En inderdaad gewoon veel spelen. Ik ontdek ook nog steeds dingen na > 115 uur spelen. Dus ja het is absurd veel maar niet alles is erg belangrijk of van grote invloed.
Heb ik ook nog steeds, alhoewel nu bijna alles vrijwel duidelijk is.
Snap alleen die Gems nog niet geheel, omdat je 1 t/m 3 hebt, zie bv earplug jewel 3.

volgens mij is dit gewoon de rarity/socked lvl van de gem en niet van de skill.. nog ff uitzoeken hoe dat zit .

Speel momenteel met de insect glaive , ow wat is dat een leuk wapen haha.

Als iemand hulp nodig heeft op PSN laat het maar even weten mijn gametag = Rollnsmoke

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Topicstarter
Real life Nergigante gespot.

www.gevoeligeplaten.nl

• BlaSfem0n
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 08-09 15:03

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

boe2 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:52:
110 uur later: zowel alle story als optional quests zijn gedaan. Ik kreeg nog 1 extra quest na de eindcredits om 2 bezelgeuses te verslaan, en deze is ook gedaan.

Wat nu gedaan? Gewoon armor sets verzamelen? Ik lees over tempered monsters, maar hoe vind ik die uberhaupt?
Volgens mij zijn er misschien nog quests te vinden in explo in sommige area's, want ben zeker dat je nog een speciale quest kunt krijgen erachter, en als je die complete krijg je bij alle npc's unieke tekst.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• Belsameth
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 11-09 14:46
Op zich is alleen monsters neermeppen ook al een aardige hulp

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee