• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 20-10 16:03

Geteisem

Forty-six and two ahead of me

Topicstarter

Monster Hunter World introduceert een levend, ademend ecosysteem waarin spelers de rol van een jager aannemen, die bloeddorstige beesten opspoort en neerhaalt. Ga alleen of met maximaal drie andere jagers op avontuur in een nieuw online drop-in multiplayer systeem dat coöperatieve multiplayer tussen Japanse en Westerse spelers mogelijk maakt, waarbij de wereldwijde spelerbasis voor de eerste keer ooit wordt verenigd.

Monster Hunter World stuurt je uit op quests om het op te nemen tegen angstaanjagende monsters en je vaardigheden te verbeteren. Loot die je verzamelt van verslagen vijanden kan gebruikt worden om nieuwe uitrusting en armor upgrades te creëren terwijl je je naadloos doorheen de verschillende habitats beweegt. Het landschap en de diverse bewoners spelen een cruciale rol en kan je strategisch in je voordeel gebruiken. Hunters zullen hun hersenen, vaardigheden en de omgeving moeten gebruiken om de intense en evoluerende gevechten te overleven, terwijl ze vechten om de ultieme jager te worden!
  • Welkom in de New World - Word een jager en verken een pas ontdekt continent, dat alleen bekend staat als 'New World', om meer te weten te komen over dit mysterieuze land.
  • [br]
  • Levend en ademend ecosysteem - Gebruik de omgeving en de fauna tot jouw voordeel. Zet bijvoorbeeld monsters tegen elkaar op om het je doelwit naar de juiste plaats te lokken, maar wees voorzichtig dat je geen gevaarlijkere situaties creëert.
  • [br]
  • Online drop-in multiplayer - Als de strijd te moeilijk is om alleen aan te gaan, kan je er 3 andere jagers uit een wereldwijde server vol potentiële teamgenoten bijhalen om je bij te staan tijdens quests door een SOS-flare af te schieten.
  • [br]
  • Jagen om nieuwe gear te maken - Versla monsters en verzamel de buit van gevallen vijanden om uitrusting en wapens te craften die gestilleerd zijn naar de verslagen monsters. Het selecteren van de juiste uitrusting kan je helpen om de zwakke plekken van je prooi uit te buiten om een voordeel te krijgen in de strijd.
  • [br]
  • Meester van de dieren - Verschillende bloeddorstige wezens bevolken de nieuwe wereld, inclusief de gekende Rathalos en de geheel nieuwe Anjanath. Je kan de monsters beklimmen en schade veroorzaken op specifieke plekken.
  • [br]
  • Naadloze gameplay - Spelers en monsters kunnen van het ene kaartgebied naar een ander reizen zonder laadschermen, terwijl de gameplay ook dynamisch overgaat tussen nacht en dag.
Overview

Battle gigantic monsters in epic locales.

As a hunter, you'll take on quests to hunt monsters in a variety of habitats.
Take down these monsters and receive materials that you can use to create stronger weapons and armor in order to hunt even more dangerous monsters.

In Monster Hunter: World, the latest installment in the series, you can enjoy the ultimate hunting experience, using everything at your disposal to hunt monsters in a new world teeming with surprises and excitement.

Setting

Once every decade, elder dragons trek across the sea to travel to the land known as the New World in a migration referred to as the Elder Crossing.

To get to the bottom of this mysterious phenomenon, the Guild has formed the Research Commission, dispatching them in large fleets to the New World.

As the Commission sends its Fifth Fleet in pursuit of the colossal elder dragon known as Zorah Magdaros, one hunter is about to embark on a journey grander than anything they could have ever imagined.

Links:
http://www.monsterhunterworld.com/uk/
http://www.capcom.com/
https://en.wikipedia.org/wiki/Monster_Hunter:_World

Beginners guide:

Beginners tips:
http://www.pushsquare.com...erything_you_need_to_know

Spelers Tweakers:

Alvanosa
Amoebe
Asmekiel
Daradius
Dxterminator87
Fawaka-W
gakkienl
Gnauw
Heisenberg1408
lompe_lars
Mvbaardwijk
Scrisissszzz
Seroczynski
Solllie
TheGrumpmeister
TheMallakai
ThraceG
Uchihaice
Valandinz
vdNiet-forSpeed
Youri079kersnaamgebrui
Nipje!
Noloog

Mocht je erbij willen in de lijst. Geef een gil in een PB. :) Zelfde natuurlijk als je niet wilt dat je ID hier staat.

[Voor 5% gewijzigd door Geteisem op 03-07-2018 08:34]

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• Nazanir
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 26-11 12:16

Nazanir

Is pappa!

GluonC schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:47:
Ik ben gisteren begonnen aan Monster Hunter World, maar er komt een hoop op je af zeg, woow, zeer indrukwekkende game.

Mijn vraag is; zover ik kan begrijpen zijn er geen classes, maar is alles afhankelijk van het wapen dat je kiest. Is het beter om de game met één wapen uit te spelen, of kan ik meerdere wapens gebruiken? Ik ben natuurlijk nog aan het uitvinden wat ik het leukste vind om te spelen, en ik zou graag met 2 of 3 verschillende wapens vechten, weet alleen niet of dat aan te raden is met Monster Hunter.
Als je het spel begint, kan ik aanraden je zoveel mogelijk op 1 type wapen uit 1 tree te focussen.

Materialen zijn niet moeilijk te verkrijgen Zeni (geld) wel. Een upgrade naar de volgense stap kan dan een flinke aanslag op je geld zijn, terwijl je ook rekening moet houden met kopen van items, armor (en het upgraden hiervan).

Mijn gouden 'tip', je krijgt de starter versie van elk wapen in het spel, probeer ze allemaal. Hunt Great Jagras een paar keer, probeer de trainingsruimte (toegankelijk vanuit je personal quarter) en oefen met elk wapen. Onthoud ook dat er geen universeel best wapen is, sommige zijn wel wat beginners vriendelijker dan anderen.

Dan, tegen de tijd dat je de endgame unlocked, kan je makkelijker aan Zeni komen, wat je veel mee vrijheden geeft om wapens/armor te maken/upgraden.

Ook geen enkel wapen is universeel het beste, misschien met uitzondering de meeste wapens van de Diablos tree, welke de hoogste raw damage hebben (pure damage zeg maar) wat werkt tegen elk monster (met als keerzijde negatieve affinity (soort van crit chance)).

Vind wat je prettig vind, focus je daar op, als je verder in het spel bent kun je naar hartelust uitbreiden.

Mijn top 3 wapens zijn bijv:

Chargeblade
Bow
Sword & Shield

Alle 3 compleet verschillende speelstijlen die me allemaal aanspreken om verschillende redenen.

-

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee