Ja. Als jij je tanden wilt zetten in een fantastisch combat systeem, dan ja. Veel diepgang en 14 wapens die je eventueel allemaal kunt masteren.
Kan je aanraden dit filmpje eerst te bekijken:
YouTube: Monster Hunter World: Iceborne - Ultimate Guide for New Players | 30...
De 7e comment biedt ook nog veel waardevolle info.
Arekkz:
YouTube: Monster Hunter World | Hammer Tutorial heeft goeie basic tutorials van elk wapen die zeer de moeite waard zijn, aangezien de game je niet alles verteld.
En dat is ook meteen één van de grootste nadelen van World. De game gooit aan het begin aardig veel info je kant op, terwijl jij gewoon hamertje tik wil spelen met een monster. Dit maakt het voor twijfelaars er niet makkelijker op om de game een goeie kans te geven. Neem de tijd en je zult beloont worden.
Het is ook mijn eerste Monster Hunter. Heb er inmiddels 1500 uur inzitten vanaf release en ik speel het nog steeds af en toe, solo, met vrienden of met randoms.
Ow ja en geen enkel wapen is slecht. Niet dat de balans perfect is, maar met elk wapen kun je elk monster verslaan. Het gaat er voornamelijk om welke wapens je tof vindt om me te spelen.
Veel plezier.
[
Voor 3% gewijzigd door
CrapperDeCrap op 24-01-2021 09:04
]